Scandalul motoarelor trucate: Fostul sef al Volkswagen a primit emailuri in care era informat de problema

de I.V.     HotNews.ro
Joi, 3 martie 2016, 8:54 Economie | Auto

Martin Winterkorn
Foto: Volkswagen
Fostul sef al Volkswagen, Martin Winterkorn, a primit emailuri in legatura cu problema motoarelor diesel trucate cu un an inainte de izbucnirea scandalului, a anuntat grupul german intr-un comunicat de presa, citat de AFP.

In comunicatul de presa publicat miercuri pe site-ul sau, Volkswagen a dat asigurari ca se apara impotriva oricarei actiuni in justitie din partea actionarilor sai din cauza scandalului care a relevat faptul ca grupul si-a echipat masinile cu un soft care pacaleste detectoarele de noxe.

Winterkorn, care a demisionat in urma scandalului, a primit o informare in mai 2014 si a fost prezentat in cursul unei intalniri in care aceasta problema a fost abordata, inainte de a fi dezvaluit public insa "nu i s-a acordat initial nicio atentie speciala" de catre conducerea Volkswagen, se arata in comunicat.

La sfarsitul lunii februrie a fost depusa in SUA o plangere impotriva constructorului de masini german, in care circa 200 de reclamanti din 50 de state americane s-au asociat solicitand daune "semnificative" din partea Volkwagen.

In total, Volkwagen a recunoscut ca a echipat cu softul trucat 11 milioane de masini din intreaga lume.


Citeste mai multe despre   











Material prezentat de LIDL​

FOTO​ Incearca reteta saptamanii de la LIDL: Sorbet cu fructe de padure, o varianta mult mai putin calorica a inghetatei


Sorbetul este un desert racoritor pe baza de fructe, suc de fructe, apa si zahar, care desi aduce foarte mult cu inghetata, este o varianta mult mai putin calorica insa poate fi la fel de cremos si delicios! Folositi fructe congelate pentru ca sorbetul sa fie consistent si sa va racoreasca instant in zilele toride de vara.
5078 vizualizari
  • +7 (7 voturi)    
    normal ca a stiut (Joi, 3 martie 2016, 9:43)

    bancher [utilizator]

    dar nu numai prin emailuri a stiut, el chiar a fost la baza deciziei trucarii softurilor. O asemenea decizie majora, care a influentat 11 milioane masini, nu se ia de 2-3 tehniciei oculti. Intr-o corporatie bine organizata si structurata ierarhic, cum este Volkswagen, asemenea decizii se iau numai la nivel de conducere de varf. Poate tehnicienii au propus o solutie, dar decizia aproparii a fost luata la nivel de CEO.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version