Constantin Stroe, presedinte ACAROM: In primavara, exodul de masini foarte vechi s-ar putea tempera, ca efect al modificarii taxei auto

de Vlad Barza     HotNews.ro
Joi, 4 decembrie 2008, 19:30 Economie | Auto

Stroe: Piata masinilor noi a scazut cu 50% luna trecuta
Foto: AGERPRES
Piata masinilor noi este in pragul dezastrului, insa hotararea luata joi de Guvern - de triplare a taxei de mediu pentru masinile second - hand - ar mai putea normaliza situatia din piata, astfel incat in primavara lui 2009 avalansa de masini second hand vechi de import se va tempera, a spus pentru Hotnews.ro, Constantin stroe, presedintele Asociatiei Constructorilor de Automobile din Romania (ACAROM).

El a spus ca piata masinilor noi se apropie de dezastru, din moment ce vanzarile au scazut in noiembrie cu 53% pentru Dacia si cu 50% per ansamblu. "Masurile exceptionale luate astazi au fost cerute de o situatie exceptionala (...) Piata masinilor noi s-a blocat, a inghetat, din cauza invaziei de masini foarte vechi (...) Totusi, noile masuri cred ca vor dezgheta situatia, nu o sa vedem efectele imediat, dar dupa martie cred ca situatia va reveni spre normal", a spus Stroe care este si vicepresedinte la Automobile Dacia.

Constantin Stroe a precizat ca nu este impotriva importului de masini rulate si intelege ca romanii sunt atrasi de vehicule mai ieftine, de 4- 5.000 de euro. Totusi, spune el, guvernul trebuie sa protejeze industria auto nationala in care lucreaza 210.000 de oameni si nu segmentul de vanzari second hand in care-si castiga existenta cateva mii de oameni.

Realitatea TV a citat in prima parte a zilei de joi oficiali Dacia care declarau ca ar putea urma concedieri masive anul viitor, chiar si 6.000 de angajati, daca piata intra si mai mult in criza. Constantin Stroe spune ca masurile luate de guvern sunt benefice si pot scuti producatorul sa ia masuri drastice.

Guvernul a decis in sedinta de joi triplarea taxei de poluare auto la achiziţionarea vehiculelor second-hand de import, începând din 15 decembrie. Guvernul a decis, in noiembrie, prin ordonanta de urgenta, ca taxa de poluare auto perceputa la achizitia masinilor noi sa fie suspendata pana la sfarsitul lunii decembrie 2009, pentru vehiculele Euro 4 cu motorizari de pana la 2.000 centimetri cubi inmatriculate pentru prima data in tara.

Premierul Tariceanu a precizat ca nu a primit inca un raspuns de la Comisia Europeana in legatura cu decizia Guvernului de a suspenda pe o perioada de un an de zile taxa de prima inmatriculare pentru masinile noi.

Taxa auto a fost modificata ultima oara la 1 iulie 2008, cand pentru inmatricularea de masini noi sumele au crescut, iar la cele foarte vechi au scazut drastic.

























[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

2015 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    taxa auto (Joi, 4 decembrie 2008, 19:49)

    valentin [anonim]

    Chiar va intra in vigoare din15 dec ? Nu trebue aprobat de UE ?
  • +4 (6 voturi)    
    Oare nu ar fi bine ca Guvernu sa cumpere Dacia? (Joi, 4 decembrie 2008, 19:52)

    Ovidiu [anonim]

    si toate marile companii care produc in Romania?

    Iar dupa ce termina cu achizitiile in productie, sa cumpere bancile...

    Apoi sa investeasca in confectii.... sa cumpere pamant, sa faca CAP-uri si sa gestioneze statul pamantul, nu sa lase fiecare taran sa se chinuie singur.

    Iar pentru tinerii casatoriti, cred ca ar fi o idee excelenta sa le dea o casa si o butelie, in primele 3 luni dupa casatorie, ca sa nu mai locuiasca impreuna cu parintii.

    Si, daca nu merg prea departe, oare nu ar fi o idee buna, ca fiecare absolvent, cand termina facultatea sa fie repartizat direct la un loc de munca, ca sa il scutim de stresul facerii CV-ului, a interviului ???
    • 0 (2 voturi)    
      Fiti competitivi nu cersetori (Joi, 4 decembrie 2008, 21:42)

      rov [utilizator] i-a raspuns lui Ovidiu

      pentru mine cimitir pe roti e o masina fara abs, fara esp, cu franare de la 10 Km pe ora in peste 45 de metri. Iar daca dintr-o depasire nu te repliezi rapid tot la cimitir ajungi. Prefer sa cumpar dacia din alte motive decat cele prezentate oficial. Nu neaparat ptr. ca este romaneasca, si tariceanu este si nu-l voi vota niciodata.
      • 0 (2 voturi)    
        masina non-cimitir (Vineri, 5 decembrie 2008, 8:58)

        calin [anonim] i-a raspuns lui rov

        citez: "pentru mine cimitir pe roti e o masina fara abs, fara esp"...
        stimate domn, arata-mi tu mie dacie cu esp si iti dau bani sa o cumperi...
        cu stima
  • +3 (5 voturi)    
    DISCRIMINARE!!! (Joi, 4 decembrie 2008, 19:59)

    jos_taxa_auto [anonim]

    Dl. Taxiceanu isi bate joc de oamenii de rand: la ce au micsorat taxa, ca acum sa o tripleze. Incredibil cat de idioti suntem considerati. ///
  • +4 (4 voturi)    
    citroen (Joi, 4 decembrie 2008, 20:32)

    citroen [anonim]

    Si ce vina are omul normal ca piata masinilor noi e in pragul dezastrului?
    El are doar vina ca traieste intr-o tara parca rupta din america latina... o tara totalitara in care printr-un "decret" dat de un singur om, se ia o masura cu aplicabilitate aproape imediata.
    Nu tu parlament, nu tu lege votata, nu tu subordonare UE, nu tu (cuvantul asta deja provoaca rasul in romania dar nu ar trebui sa fie deloc asa) RESPECT fata de omul de rand.
    O masura care nu tine cont nici macar de sutele, poate miile de oameni care au dat banii pe masina care si-au permis-o si acum nu si-o vor mai putea inmatricula.
    Acesti oameni normali iau acum teapa si nicidecum samsarii care vand masinile inainte de a fi inmatriculate.
    Stiti ce ar merita domnul tariceanu?... o soarta demna de o tara totalitara bananiera latino americana dupa o schimbare brusca de regim.
  • +3 (3 voturi)    
    ALO...! Comisia Europeana..., (Joi, 4 decembrie 2008, 21:20)

    Adrian E [anonim]

    La voi acolo la Brussels se aude...parca spuneati ceva de liberul schimb de marfuri...de discriminare intre masinile aduse din afara si cele din Romania,
    de o piata comuna Europeana...de un anume proces de infringement...!??.
    Sau astea la voi,Europenii cu state vechi sunt doar povesti de adormit cetatenii din noile state membre??.
  • +7 (7 voturi)    
    taxa auto (Joi, 4 decembrie 2008, 21:21)

    viorel [anonim]

    Taricenu excroc ordinar nu stie decit taxa auto cica ajuta industria romaneasca are un fix impotentu asta vrea el sa vinda zitroene idiotu . Ba Tariceanu prost anularea taxei pt e4 nu face decit liber la masini din clasa superioara\ nu dacia ba boule daca ai fi facut niscaiva inlesniri uzinei dacia uzinei ford craiova industria autohtona intelegeam dar altfel taricene nu faci decit sa incurajezi importuri de masini noi printre care si ZITROEN nu-ti pasa BA tie de muncitori de la dacia te intereseaza sa vindeti vai astia masini cu japca ca va intrat morcovu in c....... BA TIMPITULE taxa o platea clientul care cumpara masina ce mare facilitate ai facut industriei auto romanesti. A TAXA POPORU DEJA ASCUNDETI FURACIUNILE PNL-isti nenorociti ATAT CA M-AM SATURAT .
  • +4 (4 voturi)    
    Citroen (Joi, 4 decembrie 2008, 21:22)

    Vuck [utilizator]

    Tariceanu a micsorat taxa ca sa-i prosteasca pe unii si sa le ia votul..acuma ca alegerile au trecut s-a uitat in buzunar si a vazut ca nu are cu ca sa-si astupe gaura lasata de cheltuielile de campanie (in urma carora era cat pe ce sa "nu s-aleaga" ) asa ca o sa mareasca taxele pana cand rablele alea de Citroenuri si de Loganuri or sa se vanda iar
  • +4 (4 voturi)    
    Jos Premierul Razgandici (Joi, 4 decembrie 2008, 21:26)

    Amalia [anonim]

    Care va sa zica, mi-am cumparat masina second hand inainte de am mari taxa (NU TOTI ISI PERMIT MASINI NOI, DOMNU' TARICEANU), pentru ca o vor mari chiar impotriva UE. Cand o voi inmatricula, pe langa multele alte taxe, mai trebuie sa le dau aproape jumatatea din valoarea masinii. Sa nu iti vina sa ii iei la bataie si sa ii scoti cu suturi in dosul lor ala mare pe care si l-au facut cu banii nostri.
    Si inca ceva, nici sa mor nu imi iau o Dacie care sa imi dea dureri de spate 20 de ani si sa ma mai si lase cand mi-e lumea mai draga.
  • +4 (6 voturi)    
    ma rog la icoane ... (Joi, 4 decembrie 2008, 21:30)

    Eneas [anonim]

    ..ca oameni de factura acestui Stroe sa dispara de pe suprafata Romaniei-acum cativa ani spunea ca cea mai buna masina pentru romani este Dacia,nu ne trebuie Cielo sau Matiz -acest activist PCR ajuns prin sforarii director la Dacia
    fazanul asta crede ca uitam !
  • -4 (6 voturi)    
    Am platit taxa auto si nu imi pare rau! (Joi, 4 decembrie 2008, 21:40)

    Attila [anonim]

    Am o masina de 2 ani (de cilindree mica, Euro 4) pentru care am platit taxa auto. Mai mult, consider corect ca intr-un fel sau altul poluarea sa fie descurajata.

    Bucurestiul nu vi se pare destul de poluat???
    Nu sunt destule rable (a se citi fumigene) in trafic???

    Sunt de acord insa ca o masina noua nu inseamna masina nepoluanta. Gipanele care consuma 20-30 de litri la suta in oras ne inghit oxigenul si ne intoxica pe toti! Mai ales daca punem si nesimtirea la socoteala...
  • +4 (6 voturi)    
    Am cumparat Dacia Logan (Joi, 4 decembrie 2008, 21:54)

    rov [utilizator]

    Avem in firma Dacii Logan si Matiz si etc....
    Dacia nu se compara la fiabilitate nici macar cu matizurile. Au picat bareriile, rulmenti, instalatii electrice.
    Care sunt rable stroe ?.
    Daca sunt masini bune daciile de ce au nevoie de legi protectioniste in conditiile in care costurile de productie din rom. sunt inca mici. Faceti masini bune jigodiilor, nu umblati dupa pomeni.
    • -1 (3 voturi)    
      Fiabilitate (Joi, 4 decembrie 2008, 22:58)

      Miki [anonim] i-a raspuns lui rov

      Toate marcile de autovehicule au probleme cu fiabilitatea produselor lor. Acum nu se mai fabrica masini pentru a fi folosite 10 - 20 ani. Totusi, Dacia ofera unul dintre cele mai bune rapoarte calitate/pret de pe piata.
      Macar o data sa fim si noi nationalisti - a ramas unul dintre foarte putinele lucruri cu care ne mai putem mandri pe lumea asta !
    • -2 (2 voturi)    
      vorbesti sa te afli in treaba (Vineri, 5 decembrie 2008, 1:26)

      Thheo [utilizator] i-a raspuns lui rov

      orice masina daca tragi de ea va ajunge varza.
      Si eu am in firma mea 6 dacii logan si alte 6 masini si cu Loganurile nu am vazut in 3 ani serviceul decat pentru tamponari..
  • +1 (1 vot)    
    un nenorocit (Joi, 4 decembrie 2008, 22:18)

    intrigat [anonim]

    sincer imi pare nespus de rau ca nu am votat cu psd! (jeguri insa impotriva taxei)! oameni buni asta e jaf la 2-3 deja o triplica ! un adevarat nenorocit tariceanu asta! asa nu se poate sa iesim in strada
  • +2 (6 voturi)    
    un jeg de premier (Joi, 4 decembrie 2008, 23:00)

    luk [anonim]

    Prefer sa nu imi mai iau masina decat sa iau o caldare de dacie sau citroen. Tariceanu e un jegos. La urmatoarele alegeri nu mai intra nici 10%. DE CE NU A MAJORAT TAXA ASTA INAINTE DE ALEGERI?
  • -5 (5 voturi)    
    rable, taxe si razgandiri (Joi, 4 decembrie 2008, 23:12)

    etienne [anonim]

    E normal sa se ia masuri de sprijinire a producatorilor interni in orice domeniu. Asa au facut mai multe tari, iar in cazul concret al industriei auto Corea de Sud avea legi protectioniste avea legi foarte dure; asa a ajuns Hyundai in primii 10 producatori mondiali. Nu e normal ca sa fii afumat in trafic de masini prost intretinute, de 15- 20 de ani vechime. Nu e obligatoriu sa aiba toata lumea masina. Asa e si in Vest: unii au 2 masini altii nici una. Iti iei masina daca iti permiti una. Traficul supraaglomerat, preturile mari la combustibili, la piese, asigurarile, impozitele sunt factori descurajatori in achizitionarea de masini. Si totusi foarte multi insista sa-si cumpere "4 roti", pentru ca apoi sa se planga de toate aceste lucruri simple pe care de fapt le cunosc. Sigur ca nu trebuie trecut in extrema cealalta a lui Ceausescu care considera Dacia masina de lux, trebuie pastrat un echilibru intre o masina noua si una "nemteasca, faina" cu zeci de sisteme electronice, dar din care de fapt nu functioneaza decat busola sau termometrul exterior. Politicienii speculeaza electoral niste lucruri, apoi isi dau seama de greseli, dau inapoi, modifica din nou "modificarea" si asa nu mai intelege nimeni nimic. Asta e de fapt adevarata problema.
  • -3 (5 voturi)    
    taxa auto (Joi, 4 decembrie 2008, 23:15)

    dragos mad [anonim]

    Romanu tot roman!De ce sa-si ia el o masina noua care sa-l tina ani buni cand poate sa-si ia rable de cateva mii de euro sa le schimbe si sa le repare mereu ? Raspuns:pentru ca rablele sunt de firma una e cand te dai jos din Logan,Renault Skoda Hiundai etc de 8-10 miieuro da noi ,si altfel te vede lumea cand te dai jos din ditamai limuzina Audi, BMWsau Mercedes mai batrane ca tine ruginite fara frane pentru care dai spaga la RAR ca sunt mai proaste ca o caruta da E-- Audi nu LOgan si tu esti smecher pe cand ala cu loganu e fraier.
  • -2 (4 voturi)    
    Doresc masini noi (Joi, 4 decembrie 2008, 23:28)

    mihai stoica [anonim]

    Nu sunt de acord cu aducerea in Romania a masinilor mai vechi de 7 ani de afara. Nu vreau sa ajungem groapa de gunoi a Europei in ceea ce priveste masinile.

    Eu cand nu am avut bani de dat pe masini am mers cu mijloacele de transport in comun (mult timp) si apoi cand am avut aproape 6000 euro mi-am luat un Matiz nou, nu o vechitura. Apoi cand am avut mai multi bani de dat pe masini mi-am luat un Mitsubishi Lancer nou. Accept masinile vechi doar daca nu polueaza si au elemente de siguranta serioase in dotare, mai ales la cum stam cu siguranta in trafic.

    Sunt de acord ca la acelasi nivel de poluare sa se plateasca aceeasi taxa, indiferent ca masina este noua sau veche.

    In plus, am inteles ca in Germania esti incurajat sa ai masina noua. Cu cat e mai noua cu atat platesti mai putine taxe sau impozite legate de respectiva masina.

    Cat despre unele masini "fumigene" sau care se remarca evident ca pericol public in trafic, le'as interzice pe loc si as spori controalele RAR si cele din trafic (politie+RAR) si as da amenzi foarte mari daca se prezinta in trafic necorespunzator.

    Drive safely!
    Mihai
  • 0 (2 voturi)    
    Puneţi-l pe dl. Stroe... (Vineri, 5 decembrie 2008, 0:32)

    Paganel [anonim]

    ... să mai înveţe limba română! Citez titlul acestui articol "Constantin Stroe, preşedinte ACAROM: În primavară, exodul de mşsini foarte vechi s-ar putea tempera, ca efect al modificării taxei auto"
    Ce spune DEX-ul:
    EXÓD, exoduri, s.n. 1. Părăsire în masă a unei ţări sau a unui teritoriu de către populaţia respectivă; emigrare în masă. 2. Parte finală a unei tragedii greceşti, cuprinzând deznodământul şi ieşirea din scenă în cortegiu a actorilor. – Din fr. exode
    În consecinţă: "exod" unde? Şi, mai ales, de când la maşini?
  • +1 (1 vot)    
    COMUNIST BATRAN (Vineri, 5 decembrie 2008, 7:41)

    Pink Elephant [anonim]

    Maine poimaine o sa ne inchida din nou in lagarul socialist si activisti comunisti de teapa lui Stroe o sa ne spuna ca e mai bine pentru noi sa stam aici.
  • +1 (1 vot)    
    ha ha ha (Vineri, 5 decembrie 2008, 9:30)

    cristi [anonim]

    Stroe vad ca decand a venit renault la pitesti te-ai mai ingrasat si ti-ai ras si mustata aia de prost gust pe care o aveai.Stai linistit marirea taxei nu va creste vanzarile la dacia. Cine nu are bani de masina noua nu are si gata. Ori o aduce de afara si circula cu asig internationala 2 ani cum sunt o gramada ori nu-si i-a deloc.
  • +1 (1 vot)    
    dar exportul? (Vineri, 5 decembrie 2008, 10:05)

    goe [anonim]

    Parca masina asta se exporta la greu. A, au scazut vanzarile si la export? Inteleg... stati linistit, d-le Stroe, ca diplomatia romana se ocupa de problema si in curand vom obliga mai multe tari prin sanctiuni economice (sic) sa importe toate daciile din curtea fabricii. Va fi din nou ca in vremurile bune, se va astepta cel putin 7 ani pentru o Dacie.
    Si acum trezirea, e dimineata, si e capitalism. Daca nu se vinde dacia incercati altceva. Covrigi, langosi...
  • 0 (0 voturi)    
    dicriminare pe fata (Vineri, 5 decembrie 2008, 10:25)

    alt discriminat [anonim]

    Doar indrustia auto nationala trebuie protejata si ajutata????? Alte domenii de activitate nu mai sunt in tara asta? Eu sunt un "produs" (a se citi ramas fara loc de munca) din pricina crizei! Cum sunt ajutat??? De 2 luni imi caut job, dar fara rezultat pana acum (nu pentru domeniul in care sunt pregatit). Cu banii stransi am reusit sa-mi cumpar o masina din '97... ok... de aproximativ 1 luna si jumatate m-am chinuit sa-mi fac progamare la RAR. Am reusit, dupa f mult timp sa prind site-ul RAR (sectiunea programari on line) neblocat. M-am bucurat ca am reusit sa fac programarea, chiar daca era pentru sfarsitul lunii ianuarie 2009 (?!). Aseara, am ramas naucit cand am auzit ca taxa de mediu se tripleaza.... Si asta doar in cateva zile. Cand s-a renuntat la taxa de prima inmatriculare si s-a trecut la taxa de mediu (in opinia mea, o forma mascata a taxei de prima inmatriculare in Romania), a fost nevoie de aproximativ 6 luni, iar acum s-a hotarat punerea in aplicare a OUG in aprox. 10 zile... Cred ca trebuie facuta o delimitare foarte clara: pentru autoturismele intrate in tara pana la data de 15.12.2008, ar trebui sa se achite actuala taxa de mediu, nu cea triplata, aceasta putandu-se aplica doar dupa data de 15.12.2008.
    Oricum, apreciez ca prin suspendarea taxei de mediu pentru masinile euro 4 si triplarea taxei pentru celalalte, constituie cea mai flagranta forma de discriminare. Oare ce va spune dl. Barosso si CE????
    Pentru unii muma, pentru altii ciuma!
  • 0 (0 voturi)    
    Bancile nu mai au bani! (Vineri, 5 decembrie 2008, 10:52)

    somnorosul [anonim]

    Deci..cu respect..dl.Stroe..sunteti pe din afara ...si doar atat va zic...BANCILE NU MAI DAU CREDITE...de aici..si lipsa cumparatorilor..
    Asa ca o paranteza ... bancile dadeau ..pana la criza financiara credit pe 7 ani fara avans si se calcula creditul la 70 % din venit....azi nu mai dau....decat cu avans de 10 % sau mai mare si iti ia in calcul doar 50 % din venituri..

    Asa ca mai bine ati da Loganurile la un pret f.f.f mic si cred ca o sa mai vindeti ceva...

    Respect
  • 0 (0 voturi)    
    solnitza,golanu si sandelu' (Vineri, 5 decembrie 2008, 11:51)

    pitescu [anonim]

    N-as cumpara troaca de golan nici pe gratis.Un Golf 4 si din 2000 e mai bun de 10 X. Daca francezii ar face Megane-ul la Pitesti ar fi altceva,dar asa cred ca suntem numa' buni pt. experimentele lor.
  • 0 (0 voturi)    
    sd (Vineri, 5 decembrie 2008, 11:56)

    ccp [anonim]

    eu nu inteleg un lucru.Astia din ue ne-au bagat ca le trebuiau piata de desfacere.Asa cum altii ne-au luat de fraieri,oare nu putem sa gasim si noi niste tari de astea de lumea a3-a sa levindem rahaturile noastre si sa le luam resursele pe nimic?Sau noi sintem mai slabi si decit astia?
  • 0 (0 voturi)    
    RUSINE (Vineri, 5 decembrie 2008, 14:24)

    eu [anonim]

    Mi se pare o nesimtire nesfarsita pe care acest domn, daca il pot numi asta, Tariceanu, care invarte tot felul de smecherii sa se opreasca doar la atat. Auzi, cica relanseaza productia de masini. Cu toate ca Renault a cumparat Dacia, Dacia tot o masina de toata jelea este si nu face fata concurentei din afara. S-au convins si strainii de Logan. Roti, sasiu, geamuri si un motor care rupe la consum (exceptie cel diesel). Un fel de caruta. Parerea mea este ca este o mafie in tara asta care se imbraca frumos se mai si spala si apar la televizor zambind facandu-si jocurile.
  • 0 (0 voturi)    
    ordonanta (Vineri, 5 decembrie 2008, 15:50)

    log-an [anonim]

    S-a grabit si balerinul moliceanu sa mai dea o ordonanta.Nu se gandeste ca el pleaca si noi ramanem.Si daca nemtii dau o lege similara,cine ne mai cumpara minunatele masini logan si citroen ,la mana a doua? Noi o sa avem numai masini noi,si ei o sa ramana cu vechiturile.Viitor de aur tara noastra are?(!) Traiasca liberalii,jos poponarii!
  • 0 (0 voturi)    
    Si Stroe? (Vineri, 5 decembrie 2008, 20:52)

    Catelu [anonim]

    Moliceanu nu ma mira ca nu vede mai departe de varful nasului. E prost. Dar Stroe nu face masini de ieri de azi si ar trebui sa stie cum merg treburile pe piata asta. Daca masinile second hand nu se mai vand, nu se mai vand nici cele noi. Nimeni (sau aproape nimeni) nu arunca masina la gunoi cand o schimba. Marea majoritate O VAND. Iar daca la vanzare statul impune taxe, pretul primit va fi mai mic, deci si posibilitatea sa cumperi o masina noua scade. E complicat?
  • 0 (0 voturi)    
    Ctin Stroe (Sâmbătă, 27 decembrie 2008, 14:15)

    Negru [anonim]

    Stie cineva ce masina conduce Dl Ctin Stroe ??
    Sami spuneti si mie !!
  • 0 (0 voturi)    
    calitate.... (Miercuri, 4 februarie 2009, 18:15)

    nevarmaind [anonim]

    Cei d la dacia sa faca ceva mai mult decit sa cersheasca.... In spetza sa mai taie din profiturile lor, ale celor d sus, nu sa dea muncitorii afara. Asha cum s a luat oficiul concurentzei d retzelele mobile ca au tarife prea mari, p uzina asta n o poate verifica nimenea la profit??? \noua n scot ochii cu nush cite mii d oameni, dar ei fac profituri super grase. Daca nu, sa cedeze inapoi la stat uzina....
    P.S. Biine ca nu ceretzi shi seria d C I sau CNP ul...


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version