Dacia Duster in Marea Britanie - Povestea unui 4X4 ieftin inclus de unii pe lista celor mai proaste masini facute vreodata

de Vlad Barza     HotNews.ro
Marţi, 3 martie 2009, 10:14 Economie | Auto

ARO s-a vandut in UK sub numele Dacia Duster
Foto: motorbase.com
Dacia nu a folosit luni pentru prima data numele Duster la o masina, el revine la peste doua decenii dupa ce a aparut pentru prima oara. Dacia l-a folosit pentru masinile Aro 10 vandute in Marea Britanie din 1985 in 1993, iar masina a fost laudata de unii pentru ca era ieftina si solida, dar si criticata de multi, fiind chiar inclusa in randul celor mai proaste masini facute vreodata, in unele carti de limba engleza care se gasesc si la noi. Intra in articol pentru a citi povestea tumultoasa a Daciei Duster in UK.

Nu se stie cand va reintra Dacia pe piata britanica, insa prezenta ei in Regat a fost destul de indelungata. In 1982 a inceput sa se vanda berlina 1310, sub numele de Duster, iar trei ani mai tarziu a intrat pe piata si Dacia Duster, care era practic un Aro 10. Renault a ales sa vanda masina sub sigla Dacia pentru ca marca era deja cunoscuta in Regat.

Duster a avut in Marea Britanie probleme cu importatorii, trebuia sa intre acolo inca din 1982, dar importatorul a renuntat, apoi alte probleme au aparut in 1990 si importatorul a fost schimbat. Cum, necum, masina s-a vandut pana in 1993.

Site-ul 4x4uk.org noteaza ca masina nu are o reputatie buna, nefiind credibila in cercurile iubitorilor de off-road-ere. Pe drumuri bune ii lipseste stralucirea, vitezele se schimba greu, directia nu e prea grozava. Pe off-road masina se descurca ceva mai bine, desi jantele de 14 inchi fac ca garda la sol sa fie mica fata de modelele consacrate.

Site-ul mai adauga ca, desi calitatea masinii a fost variabila si indoielnica, totusi multe piese de origine Renault sunt solide.

ARO-ul a fost disponibil si in varianta cu acoperis textil. Iata cateva specificatii tehnice: pe benzina Duster dezvolta 65 CP cu motor de 1,4 litri, viteza maxima era 122 km/h, iar masina atingea "suta" in 23,5 secunde.

In versiunea diesel Duster dezvolta 57 CP cu motor de 1,6 litri, viteza maxima era 113 km/h, iar vehiculul putea atinge 100 kmh in 26 de secunde. Duster avea 3,77 metri lungime, garda la sol de 22,5 cm si avea o sarcina utila de 1,5 tone. Consumul mediu de carburant era de circa 9,5 litri/100 km la benzina si 8,5 litri la diesel.

E interesant de stiut ca Dacia Duster figureaza in unele carti in lista celor mai proaste masini facute vreodata. E cazul cartii The World’s Worst Cars a lui Craig Cheetham, volum care se gaseste si la noi in librarii si contine 150 de masini.

E clar insa ca in comparatie cu marcile de traditie care vindeau masini off-road pe cele mai competitive piete ale lumii, un model venit dintr-o tara est-europeana nu putea fi la fel de dezvoltat tehnologic. Insa Duster era ieftin si avea un raport calitate - pret de neegalat pe piata britanica.


Citeste mai multe despre   






















​VIDEO MASA ROTUNDA Ce fac si ce ar putea sa faca bancile pentru economie si companii? Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, in dialog cu cititorii HotNews.ro

Am vazut saptamana trecuta ca Institutul de Statistica a anuntat o crestere economica record - insa analistii si economistii, ne anuntam ca de fapt lucrurile nu sunt chiar atat de roz. Este economia bine finantata in acest moment? Se fac investitii private? Dar publice? Cum pot ajuta bancile mai mult economia, statul si companiile private? La toate aceste intrebari vor raspune Horia Braun, economistul sef al BCR, alaturi de Florian Libocor (economistul sef al BRD-GSG) si de Andrei Radulescu (economist sef al BT) in cadrul mesei rotunde care a avut loc luni dimineata.
  • Intalnirea s-a incheiat. Urmareste VIDEO in articol

26409 vizualizari

  • +6 (16 voturi)    
    Ce sa zic (Marţi, 3 martie 2009, 10:36)

    georgio [utilizator]

    O fi mai bun Range Roverul pe care nici britanicii nu il mai cumparau de a dat faliment ? Si englezii sunt la capitolul masini ca sovieticii. Poate mai stiti sloganul: "Piticul sovietic e cel mai mare pitic din lume"
    Totdeuna au facut masini proaste, pana si francezii si italienii au facut totdeauna masini mai ieftine si mai fiabile, nu mai zic de producatorii germani care au ras tot timpul de diletantii industriei auto din regat.
    • +3 (7 voturi)    
      de-aia au ras de ei... (Marţi, 3 martie 2009, 11:25)

      Io [anonim] i-a raspuns lui georgio

      si dupa aia BMW a cumparat Land Rover ca sa invete cum sa faca 4x4 (pentru seriile X); de-aia au cumparat Mini etc.
      • +2 (4 voturi)    
        da de unde (Marţi, 3 martie 2009, 12:02)

        gringo [anonim] i-a raspuns lui Io

        de cand pana cand se compara BMW cu Rover la masini de teren???

        X5 si X3 nu se pot numi masini de teren, ele sunt practic niste camioane cu garda la sol mai joasa, si cu 3000 sisteme de siguranta pentru ca sa se poata lauda manelistii:)))))
        • +4 (4 voturi)    
          citeste ce scriu altii (Marţi, 3 martie 2009, 12:37)

          Cata [anonim] i-a raspuns lui gringo

          Ideea era ca BMW a cumparat Land Rover, nu sa compari Land Rover-ul cu X3 si X5.
        • 0 (0 voturi)    
          Lamurire (Marţi, 3 martie 2009, 15:52)

          stelian [anonim] i-a raspuns lui gringo

          Pai, asta era si ideea !
        • 0 (2 voturi)    
          bmw (Marţi, 3 martie 2009, 21:57)

          alex [anonim] i-a raspuns lui gringo

          este mare pacat ca bmw=manelisti...pacat...
        • 0 (0 voturi)    
          manelisti? (Miercuri, 4 martie 2009, 18:42)

          Mihai [anonim] i-a raspuns lui gringo

          Dak manelistii au bani sa-si cumpere mashini bune, nu inseamna k alea snt masini de manelisti sau tigani. Mie imi place cel mai mult BMW dintre masini(exceptii chestiile cu ferrary, masseraty,etc.) si nu-mi place knd se aude '' IA uite shi pe asta cu BMW, sigur e manelist'' eu urasc manelistii da' nu o sa schimbe impresia mea despre bmw cine o conduce in Romania. Lafel si cu hainele italienesti kre au reputatie proasta din cauza k majoritatea snt imbracate de tigani.
        • +1 (1 vot)    
          :D (Luni, 16 martie 2009, 8:23)

          yoyo [anonim] i-a raspuns lui gringo

          good point ;)
    • +7 (9 voturi)    
      critica (Marţi, 3 martie 2009, 11:27)

      unu_de_aiurea [anonim] i-a raspuns lui georgio

      de ce nu putem incerca sa privim critica in mod constructiv si sa incercam sa nu mai repetam greselile si sa le rectificam ?
      Daca cineva iti spune ca ai parcat prost, tu preferi sa ii zici "si tu ai parcat prost!!!" sau sa remediezi problema ?
    • +2 (2 voturi)    
      georgio (Marţi, 3 martie 2009, 11:38)

      SOROS [anonim] i-a raspuns lui georgio

      felicitari domnule pentru punctul de vedere foarte...franc si echilibrat, fara snobismele ...care au devenit de rigoare!!
      cu stima!
    • +8 (10 voturi)    
      esti in mare eroare (Marţi, 3 martie 2009, 11:47)

      Hiksos [anonim] i-a raspuns lui georgio

      poate nu ai auzit de Jaguar, Aston Martin, Morgan, sau Mini.... cat despre Range Rover nu a dat faliment ca nu e buna masina....oricum e de pe alta planeta fata de Aro. Saab de ce da faliment? pt ca nu e masina buna...
      • 0 (2 voturi)    
        hehe (Marţi, 3 martie 2009, 14:58)

        miki [anonim] i-a raspuns lui Hiksos

        si ce treaba are Saab ? aia faceau avione ana sa se lanseze cu masini, e cu totu alta poveste
        • 0 (0 voturi)    
          sigla bmw (Miercuri, 4 martie 2009, 8:49)

          crisit [anonim] i-a raspuns lui miki

          sigla bmw de la ce crezi ca vine?
          • 0 (0 voturi)    
            sigla bmw (Vineri, 10 aprilie 2009, 11:22)

            Eu [anonim] i-a raspuns lui crisit

            sigla bmw reprezinta o elice (cele doua patratele albe iar cele doua albastre , cerul), bmw a fost a fabricat motoare de avioane in in primul si al doilea razboi modial.
            • 0 (0 voturi)    
              sigur ca da... (Vineri, 4 mai 2012, 12:42)

              boogeyman [utilizator] i-a raspuns lui Eu

              asta doar daca nu stii cum arata steagul bavarez...
      • 0 (4 voturi)    
        se pare ca saab nu e masina buna (Marţi, 3 martie 2009, 16:10)

        gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui Hiksos

        masina e considerata buna in functie si de cati bani dai pe ea. din moment ce o firma da faliment inseamna ca nu face produse bune. nu zic ca saab ar fi proasta dar probabil ca nu merita banii.
      • +2 (2 voturi)    
        British Engineering (Marţi, 3 martie 2009, 16:34)

        Vlad [anonim] i-a raspuns lui Hiksos

        este un oximoron, cel putin in industria auto. Sistemele electrice Lucas care iau foc, carburatoare SU etc. Jaguar e un Ford pe dedesubt, Aston Martin stau mai mult in atelier decat pe drum, iar Mini e realizat de BMW. British Leyland (cine isi mai aduce aminte) faceau masini care rugineau pe linia de productie - la propriu. Britanicii sunt cunoscuti drept garajisti gen TVR, nu producatori de serie alde nemti, japonezi si (pana nu demult) americani.
    • +7 (13 voturi)    
      de ce sa zici... (Marţi, 3 martie 2009, 12:10)

      Hollow [anonim] i-a raspuns lui georgio


      Ce conteaza ca Range Roverul (cel putin vreo 2-3 generatii ale lui) domina majoritatea clasamentelor de 4x4 (atentie, nu de SUV) ever produse... S-a sculat nationalismu' dintr-un romanas verde care si-a adus el aminte ceva cum ca Rover (care e cu totul alta mancare de peste cu Land Rover, dar, de... la urechea lu' Bucur suna la fel) ar avea probleme si-a partzait o judecata mioritica.
      • +3 (3 voturi)    
        punct (Marţi, 3 martie 2009, 20:00)

        ollie [anonim] i-a raspuns lui Hollow

        punct ochit punct lovit !!!!!!!!!
    • +1 (3 voturi)    
      ... (Marţi, 3 martie 2009, 15:28)

      Opposite [anonim] i-a raspuns lui georgio

      Batii campii
    • 0 (0 voturi)    
      informeazate si fa afirmatii (Miercuri, 4 martie 2009, 0:10)

      jetset [anonim] i-a raspuns lui georgio

      In primul rand dvs. ar trebui sa va informatii dupa care sa faceti afirmatii legate de marca Land Rover ( nici macar atita nu stiti ca Range Rover este modelul a marcii Land Rover) care nu este falimentar deloc se vinde in toate tariile cu mare putere de cumparare ca Elvetia Liechtenstein Monaco, si in nici un caz ca Romania. Dvs. ar trebui sa nu intratii in afirmatii eronate in ceea ce priveste capitolul automobile britanice, deoarece fiecare persoana cunoaste faptul ca aici se construiesc cele mai multe branduri de autoturisme de clasa de super lux cum ar fi: Aston Martin, Bentley, Jaguar, Rolls Royce, Land Rover, Lotus. Romania nu are si nu va avea niciodata o istorie automobilistica cum are Regatul Unit, ce sa mai vorbim de concurenta pentru Land Rover cind se stie e cel mai bun cotat SUV al tuturor timpurilor.
      Asadar ramineti dvs. increzatori in Dacia si istoria dvs. automobilistica acolo in Romania, ca noi nu avem nevoie de Dacia aici, se vede ca nu a patruns si nu va patrunde pe piata britanica.
    • +1 (1 vot)    
      Masini britanice (Luni, 9 martie 2009, 14:10)

      Gabriel Eiffel [anonim] i-a raspuns lui georgio

      Englezii masini proaste? Hmm... Land Rover Defender e prototipul, daca putem spune asa, masinii de teren! Adevaratii profesionisti ai off-road-ului asta folosesc. Apoi: Rover, Jaguar, Bentley, Aston Martin = masini proaste? Unde? In ce clasament? Facut de cine?! Nu vorbim aici de Rolls caci e in afara oricaror clasamente! Sa mai reflectam - daca avem cu ce!
  • +5 (5 voturi)    
    Dacia a fabricat Aro??? (Marţi, 3 martie 2009, 11:08)

    didii [anonim]

    din articol se intelege ca Dacia a produs Aro si l-a exportat sub numele Dacia Duster

    "Dacia l-a folosit pentru masinile Aro 10 vandute in Marea Britanie din 1985 in 1993"

    ce articol e asta?
  • +5 (7 voturi)    
    Lasa-i pe englezi in pace (Marţi, 3 martie 2009, 11:20)

    Iosif Stalin [anonim]

    Rover a dat faliment este adevarat, dar Land Rover (care produce si un SUV pentru smecheri numit Range Romver) exista si este bine merci. Industria producatoare de automobile este foarte puternica in Anglia, la urma urmei ei au creat revolutia industriala, de fapt in fabricile de masini britanice lucreaza peste 100.000 de oameni. Zi o masina de lux franceza, poti? Britanicii au zeci. Asa ca lasa-i in pace pe englezi. In ceea ce priveste Dusterul, asta este, Romania are si ea o istorie auto, chiar daca gheboasa si prapadita, masinile noastre au mers brici pe strazile prline de prapastii din tara noastra. Aro a fost gandit sa mearga pe la Mizil, nu prin Londra, asa ca este normal sa fie considerata o masina foarte proasta.
    • +2 (4 voturi)    
      @iosif (Marţi, 3 martie 2009, 12:06)

      ioan [anonim] i-a raspuns lui Iosif Stalin

      masini frantuzesti de lux: actual C6, dar de citroen DS ai auzit sau tu pe vremea aia ziceai ca dacia 1300 e cea mai tare masina din lume?????
      • +2 (2 voturi)    
        re: marci (Marţi, 3 martie 2009, 15:17)

        Dan D. [utilizator] i-a raspuns lui ioan

        Marci de lux, nu automobile de lux - Rolls Royce, Bentley, Jaguar, Aston Martin, Lotus...
      • 0 (0 voturi)    
        ooops!!! (Marţi, 3 martie 2009, 20:05)

        ollie [anonim] i-a raspuns lui ioan

        haha!!! e buna rau....
    • +2 (2 voturi)    
      Bugatti (Marţi, 3 martie 2009, 15:24)

      marinelu turmentat [utilizator] i-a raspuns lui Iosif Stalin

      Bugatti, este o masina de lux franceza, fabricata in Alsacia :)))
    • 0 (0 voturi)    
      bine-merci (Miercuri, 4 martie 2009, 8:48)

      Catelu [anonim] i-a raspuns lui Iosif Stalin

      Land Rover e bine-merci in proprietatea TATA Motors, care la Geneva face senzatie cu ultimul model Range Rover numit TATA Nano :-)
    • 0 (2 voturi)    
      Industria auto britanica (Miercuri, 4 martie 2009, 13:39)

      Dumitru [anonim] i-a raspuns lui Iosif Stalin

      Adevarul este ca englezii nu mai au demult ceva de spus in materie de masini. Doar de comentat. Si, in general, rautacios la adresa altora.

      Domnule Iosif Stalin, mi-ar placea sa va indulcesc un pic amaraciunea pentru ca vad ca suferiti sincer pentru englezi. Din pacate, lucrurile stau altfel. Sa vedem:

      - Cele mai mari trei uzine de productie din Marea Britanie apartin companiilor japoneze Nissan, Toyota si Honda.
      - marca britanica cu cel mai mare nivel de productie, Vauxhall, este detinuta de GM. (masinile lor sunt vehicule Opel cu volanul pe partea gresita). Analistii de la FT prevad ca uzina Vauxhall va fi inchisa in acest an si ca, pe viitor, intreaga lor gama se va fabrica in Germania
      - Land Rover si Jaguar sunt detinute de indienii de la Tata.
      - Rover a dat faliment dupa ce BMW a pompat peste 2 miliarde de lire sterline pentru revigorarea marcii. Degeaba. Marca a fost cumparata de chinezi iar linia de productie a fost mutata in China.
      - Mini este detinuta de BMW
      - Rolls Royce este detinuta de BMW
      - Bentley este detinuta de VW
      - Lotus este detinuta de Proton (Malaezia)
      - TVR este detinuta de fiul unui miliardar rus

      Mi-e teama ca in afara de Aston Martin si Morgan nu prea mai exista vreo marca cu adevarat britanica. Iar faptul ca, asemeni unui copilas englez, ii arati cu degetul pe francezi, spunand ca nu au masini de lux, nu schimba cu nimic realitatea.

      Industria auto britanica: "wishful thinking", cum ar spune chiar ei...
      • +1 (1 vot)    
        Dumitre, bati campii! (Miercuri, 4 martie 2009, 16:33)

        dorubarbu [utilizator] i-a raspuns lui Dumitru

        Ce conteaza ca "Land Rover" sau "Jaguar" au un nou actionar majoritar (Tata Motors - INDIA)? Doar nu iti inchipui ca cei de la Tata Motors au proiectat modelul Jaguar XF??? Sau ca vor aduce imbunatatiri semnificative modelului actual!!!!!
        Mai usor cu aprecierile astea generatoare de manipulari ieftine!!!!!!!
        Parerea mea! :)
        • 0 (0 voturi)    
          mai citeste odata ce am scris (Joi, 5 martie 2009, 7:48)

          Dumitru [anonim] i-a raspuns lui dorubarbu

          poate o sa intelegi la a doua lectura..
  • 0 (6 voturi)    
    hmmm (Marţi, 3 martie 2009, 12:06)

    liviu_ [utilizator]

    invidia oare???
    se pare ca loganu chiar are succes in strainatate ca prea se ia toata lumea de ei...
  • +3 (3 voturi)    
    Dacia 1310 = Dacia Duster????? (Marţi, 3 martie 2009, 12:53)

    Tino.ro [anonim]

    GRESIT. Daca Duster a fost ARO-ul ala jalnic. Dacia 1310 s-a vandut in Anglia sub numele de Dacia Denem

    Documentare, documentare, documentare.

    N-ai cu cine....
  • +4 (4 voturi)    
    jante vs. suspensie (Marţi, 3 martie 2009, 14:43)

    Vlad [anonim]

    "Pe off-road masina se descurca ceva mai bine, desi jantele de 14 inchi fac ca garda la sol sa fie mica fata de modelele consacrate."

    Corectati-ma daca gresesc : de cand janta determina garda la sol ? Daca puneau janta de 17 pe acelasi cauciuc (sa spunem ca s-ar fi putut) ar fi crescut garda la sol ? Daca puneau cauciuc mai mare fara sa modifice suspenia ar fi crescut garda la sol ? Sau roata ar fi ajuns sa loveasca in contra-aripa ?

    O masina de teren veritabila nu are janta mare si talon mic - a se vedea cat de grijulii sunt cei cu masini sport prin Bucuresti cand abordeaza gropi. Talon mic pe teren accidentat (cum este si cel din Bucuresti) inseamna cauciuc cu durata mai mica de viata.
    Poate ati vazut Top Gear in care au testat Cayenne (Cayene - cum s-o scrie) pe teren accidentat - masina are jante de 19 inchi si talon ffff mic - nu ar fi putut sa puna janta mai mica pentru ca nu incapeau apoi etrierele. Capacitati off road la masina aia...aproape nule.

    Revenind : garda la sol este determinata de SUSPENSIE !!!

    Asa cum spunea cineva mai devreme : "Documentare, documentare, documentare"
    • 0 (0 voturi)    
      Documentare, documentare ! (Marţi, 3 martie 2009, 23:08)

      vasile [anonim] i-a raspuns lui Vlad

      Mai Vlad, zici sa se documenteze lumea, dar chiar tu i iinduci in eroare pe toti! Garda la sol sa masoara in punctul cel mai jos al masinii... Acum gindeste-te care e ala? da, este unflatura de la puntea spate unde se ascunde diferentialul... asa, ca din nou geometrie de clasa a 4a, daca nu pui roti mai mari, cum ridici tu puntea de la pamint? prin levitatie? dar atunci rotile mici nu o sa mai atinga solul, si nu ai tractiune. Suspensia poate sa influenteze garda la sol doar la masinile cu suspensie independenta pe toate rotile, lucru care nu se practica decit la SUVuri de asfalt sau autoturisme.
  • +2 (4 voturi)    
    ha! (Marţi, 3 martie 2009, 15:04)

    miki [anonim]

    ce tot vorbiti voi de masini de lux, ca dak nu era dacia 1310, mergeati cu totii cu caruta, ca alta masina nu iti permiteai sa'ti iei pe vremea lu Ceasca
  • +2 (4 voturi)    
    ARO 10 (Marţi, 3 martie 2009, 15:37)

    same.dan [utilizator]

    Sa fi vazut englezii AROul 10 de la noi, cu motor romanesc. Atunci sa-si fi dat cu parerea.
  • +1 (1 vot)    
    Trecut, prezent si viitor (Marţi, 3 martie 2009, 20:41)

    pician [anonim]

    E bine sa privesti inapoi ca sa poti face ce trebuie in prezent pentru un viitor mai bun. Critica si autocritica sunt constructive, dar depinde cum critici sau te autocritici.Daca critica este taioasa, nu-ti mai arde de nimic, te blochezi, Daca autocritica este "dulce", nu vei realiza nimic in viata. Designul este reusit, pretul il vom afla (desi o sa fie cam piperat), dar la consumul de caruburant tot nu le reuseste la astia de la DACIA. Nici la LOGAN nu este reusit consumul, nicvi la ARO sau la vechile Dacii
  • +1 (1 vot)    
    dacia duster (Marţi, 3 martie 2009, 21:55)

    ileana [anonim]

    ok, asta a fost long time ago, care e sensul acestui articol, e un fel de lansare inedita ca si concept a noii Dacia Duster?
    nu v-ati plictisit de ideea ca tot ce fac romanii e prost? chiar nu ne putem depasi? daca dacia duster -ul de acum e bun? si daca nu e bun poate e acceptabil raportul calitate pret, e si asta demn de luat in seama dupa cate se pare. Ori sunt englezii masochisti sa cumpere zece ani la rand cea mai proasta masina?
  • +2 (2 voturi)    
    Delir tipic romanesc! (Miercuri, 4 martie 2009, 2:02)

    Doru BARBU [anonim]

    Pana sa produca romanii o masina comparabila cu actualui Jaguar XF sau cu Bentley Continental Flying Spur...va mai curge apa pe Dambovita vreo 200 de ani...:)))))))
    In ce priveste masinile americane...as vrea sa vad si eu o masina, produsa in Romania, "compatibila" (imi vine sa rad, dar nu am alt termen) cu un Lincoln MKS, un Cadillac DTS sau un Buick ENCLAVE!!!
    Pana atunci...delirati dragilor, daca altceva mai inteligent nu puteti face!
  • +1 (1 vot)    
    aro10 (Miercuri, 4 martie 2009, 7:43)

    trandafir [anonim]

    Zilele trecute ma rugat un prieten sa-i duc acasa masina un Aro10.Nu vreau sa fiu acum simandicos dar sincer mergea asa rau masina aia.Directia era parca blocata, mai tare de 80 nu megea nici vorba .Intradevar masina era veche dar totusi eu as dao la schimb cu ori ce alta masina din perioaba aceia care sa aiba 4*4.Parerea mea este ca au dreptate este una din cele mai proaste masini.
  • +1 (1 vot)    
    Aro 10 (Miercuri, 4 martie 2009, 11:04)

    Scarpa [anonim]

    Englezi cam fac misto de masinile noastre, lasa ca le aratam noi cu Dacia Duster.
  • 0 (0 voturi)    
    aro 10(de nota zece) (Sâmbătă, 14 martie 2009, 19:09)

    stef.b [anonim]

    am avut si eu unul din 1982 si nu imi para rau.am amintiri frumoase cu el.mi-e dor de el!!!!
  • 0 (0 voturi)    
    Aro 10 (Sâmbătă, 4 aprilie 2009, 12:41)

    Sorin .i [anonim]

    din pacate,voi nu ati condus o masina in stare buna.....deci degeaba va dati cu parerea, in plus in loc sa ne ridicam..renumele peste hotare,noi ce am facut ...am importat masini cu motoare japoneze/etc..(ecologice) care mananca prune,.si caca gem

    ori ce masina chiar si Land/Rover,..daca sta nemiscata din loc ani buni de zile..si face gropi in asfalt,...sa vedem cum va merge la prima dezghetare...

    La o Masina 4x4...cel mai mult conteaza gumele,...deci dotati un aro 10..cu ceva decent,.si mai stam de vorba pe urma..
  • 0 (0 voturi)    
    am bmw nu dacia desi vand dacia (Joi, 10 decembrie 2009, 23:55)

    io, mare boss dacia [anonim]

    dl director de imagine dacia are bmw 3 cu nr ag 01 EGO......se lauda ca are bani pt shoping la milano de unde se imbraca, poate are si ferari...e un dulce si seamana cu Botezatu desi sta cu chirie in bucuresti pe banii lu dacia. baiat dastept,nu? masina este statica in poze pt ca nu este bmw,nu? mai mult nu poate?


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi