China a suspendat importul unor modele Renault, invocand probleme de siguranta

de Vlad Barza     HotNews.ro
Miercuri, 10 iunie 2009, 15:50 Economie | Auto

China a decis sa suspende importurile catorva modele Renault, Laguna 2, Megane 2 si Scenic, motivand ca exista probleme de siguranta, iar consumatorii trebuie protejati, scrie AFP.

Administratia de control a calitatii din China a spus ca in urma unor verificari recente a descoperit ca unele modele ale marcii nu sunt conforme cu reglementarile din domeniul sigurantei. "Exista cateva probleme grave, ascunse", spune autoritatea intr-o declaratie, fara a preciza care sunt aceste probleme.

China le-a recomandat importatorilor sa nu mai aduca modele precum Laguna 2, Megane 2 si Scenic si motiveaza ca face asta pentru a proteja clientii.

China a importat mai putin de 3.000 de masini ale marcii franceze anul trecut, noteaza presa din tara asiatica.


Citeste mai multe despre   






















2162 vizualizari

  • +10 (12 voturi)    
    funny (Miercuri, 10 iunie 2009, 16:08)

    _Jack_ [utilizator]

    ma amuza stirea asta. Culmea ironiei, china sa refuze importul a orice din cauze siguranta/calitate, cand calitatea majoritatii produselor chinezesti e sublima, dar lipseste cu desavarsire. Adevarat ca in ultimul timp unele companii au produs si lucruri de calitate in china, dar cu o floare nu se face primavara.
  • +12 (12 voturi)    
    asta e pretext (Miercuri, 10 iunie 2009, 16:10)

    cet23 [anonim]

    Hai sa fim seriosi.
    Renault obtine constant punctaj maxim la testele NCAP privind siguranta. La nivelul asta producatorii auto (inca) nici nu pot visa.
    Si totusi, modelele chinezesti respecta standardele de siguranta chineze iar cele franceze nu. Rad si copiii!
    Altul e motivul, dar eu nu-l cunosc, pot doar sa fac speculatii.
    • +1 (1 vot)    
      NCAP (Miercuri, 10 iunie 2009, 20:54)

      Loerincz [utilizator] i-a raspuns lui cet23

      Eu am dubii majore cu privire la testele NCAP. Renault se clasifica intotdeauna prima la testele astea in timp ce constructori cu traditie in domeniul elementelor de siguranta nu - si aici ma refer la Mercedes-Benz, Volvo, BMW.

      Acum cativa ani, Renault sis facea reclama cu sloganul 'Inventeur d'automobile', uitand ca automobilul a fost inventat de catre Mercedes-Benz, la 1886.
      Totusi, este evident ca decizia chinezilor este de tot rasul!
  • +10 (10 voturi)    
    Represalii... (Miercuri, 10 iunie 2009, 16:19)

    x [anonim]

    Probabil are legatura cu pozitia Frantei in problema Tibetului...In nici un caz nu cred ca motivul invocat e unul real.
  • +8 (8 voturi)    
    china franta (Miercuri, 10 iunie 2009, 16:21)

    Mircea [anonim]

    China si Franta nu prea se inteleg din cauza Tibetului. Franta sustine independenta Tibetului si de aici vin toate explicatiile problemelor de calitate a masinilor Renault.
  • -9 (9 voturi)    
    calitate (Miercuri, 10 iunie 2009, 16:27)

    artcoding [anonim]

    In caz ca nu stiti, chinezii fac foarte multe produse de calitate, cel mai probabil ai cateva in fata ochilor cand citesti acestea. Si cum China a cumparat si Hummer (The American dream - made in China) nu ar trebui sa ne lasam orizontul la unele lucrusoare mici din plastic care spunem ca-s proaste.
    • +3 (3 voturi)    
      Esti .... (Miercuri, 10 iunie 2009, 17:02)

      Marcel Ionita [utilizator] i-a raspuns lui artcoding

      Domnule, esti in afara articolului in primul rand, iar in al doilea rand esti superficial. Ceea ce se face de calitate in china este facut de companii straine care produc in china. Exceptionale sunt cazurile cand iese din mana chinezilor ceva bun de la ei putere.
  • +7 (7 voturi)    
    China - o jumate de stea (Miercuri, 10 iunie 2009, 16:31)

    patrunjel [utilizator]

    Imi aduc aminte ca nu stiu ce masina chinezeasca a luat anul trecut o jumatate de stea la testele EURO NCAP.

    A fost record absolut , cea mai proasta masina ever testata.

    Renault ia pe banda 5 stele .
  • +1 (1 vot)    
    .... (Miercuri, 10 iunie 2009, 16:45)

    quinlan [anonim]

    China efectiv traieste bine prin impunerea unor standarde (certificarea o da tot ea) pentru produsele importate, indiferent de standardul international respectat de produsul in sine.

    Cerftifcarea respectiva insemana aproape citeva sute de milioane de dolari (pe luna), date pe o hirtie, bani ce le intra la buget.

    Pe scurt, orice se aduce in zona, se plateste la statul chiez (pe diverse justificari cum ar fi certificarea asta) altfel, auzi in presa de cit de slab calitativ este produsul tau,ca nu e bun, etc.
  • +1 (3 voturi)    
    reclama sufletul comertului (Miercuri, 10 iunie 2009, 16:48)

    mihai [anonim]

    Reclama: Renault este singurul consructor cu 11modele avizate Euro NCAP.
    Concluzie:Un autovehicol se vinde singur prin performatele tehnice,iar reclama cauta sa mascheze ,in cele mai multe cazuri ,elemente neperformante.
  • +3 (3 voturi)    
    pericolul renault (Miercuri, 10 iunie 2009, 17:06)

    altul [anonim]

    Problema de siguranţă pentru cetăţenii chinezi constă în aceea că, dacă se tamponează un renault cu o chizenărie de-a lor, o face praf, primejduind viaţa doar a pasagerilor din maşina autohtonă.
  • 0 (0 voturi)    
    Dalai Lama ... (Miercuri, 10 iunie 2009, 18:49)

    S [anonim]

    ... a fost numit "Cetatean de onoare al Parisului" duminica trecuta .
  • 0 (0 voturi)    
    shutoth (Miercuri, 10 iunie 2009, 22:40)

    eiurs [anonim]

    china va deveni urmatoare mare putere economica(prin participarea noastra a tuturor,deci cumparati chinezisme)+mentalitate comunista=rinjet cu caninii la vedere..si asta-i inceputul


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi