Versiunea restilizata a lui Citroen C1 este disponibila si in Romania, de la 8.200 euro

de Vlad Barza     HotNews.ro
Luni, 15 iunie 2009, 12:27 Economie | Auto

Citroen C1 facelift
Foto: Citroen
Versiunea restilizata a masinii de clasa mini Citroen C1 este disponibila si in Romania, cu preturi cuprinse intre circa 8.200 euro si 10.500 euro, TVA inclus, a anuntat compania franceza. Masina e disponibila in doua versiuni de echipare si doua de motorizare.

C1 e produs in Cehia, la uzina unde se mai produc doua modele asemanatoare: Peugeot 107 si Toyota Aygo. Masina a fost lansata in 2005, iar de atunci s-a vandut in 310.000 de exemplare pe plan mondial.

Noul C1 are 3,43 metri lungime si este disponibil fie cu motorul pe benzina de 68 CP, fie cu diesel-ul de 55 CP. Francezii sustin ca versiunea diesel are un consum mixt de 4,1 litri/100 km, iar cea pe benzina de 4,5 litri/100 km.

Preturile pornesc de la 8.190 euro, TVA inclus, pentru varianta cu motor pe benzina, grad de echipare X, trei usi si ajung la 10.550 euro, TVA inclus pentru diesel-ul in versiunea de echipare SX, cinci usi. Cel mai scump C1 pe benzina costa 9.290 euro, cinci usi, grad de echipare SX.

Printre concurentii lui C1 se numara Peugeot 107, Hyundai i10, Chevrolet Spark si Toyota Aygo. In 2007 s-au vandut peste 800 de masini C1 pe plan local, iar anul trecut, putin peste 400.


Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

1636 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    Citroen (Luni, 15 iunie 2009, 13:17)

    gogo [anonim]

    Scump domn'le scump, dincolo era mai ieftin. Acum pe bune, pentru un facelift pretul e ridicat.
  • +1 (1 vot)    
    corect (Luni, 15 iunie 2009, 14:06)

    bogdan [anonim]

    subscriu; la banii astia chiar poti gasi ceva interesant sh; iar daca nu ai probleme de "high self image" poti sa te dai si cu loganul
  • 0 (2 voturi)    
    daca eram europeni! (Luni, 15 iunie 2009, 15:07)

    chitinicu [anonim]

    Daca eram europeni, in sensul respectari tratatului de la Roma art 90 si articolul 148, alineatul 2 din Constituţia României, poate vedeam adevaratele ieftiniri ale masinilor de import.
    Asa cutie de conserve la pret de yaht.
    • +1 (1 vot)    
      mai intai foloseste una si apoi mai vorbim (Luni, 15 iunie 2009, 16:35)

      pioneza [anonim] i-a raspuns lui chitinicu

      toyota aygo are o medie de 4 ore in service la fiecare 100.000 de km. nu stiu daca poti poti vorbi serios si numi masina asta cutie de conserve.
      eu zic sa folosesti una vreo doi ani de zile in mizeria de bucuresti si apoi mai vorbim.
      • 0 (0 voturi)    
        cutie pe post de yacht (Luni, 15 iunie 2009, 18:08)

        chitinicu [anonim] i-a raspuns lui pioneza

        Am folosit și chiar dețin una, știu ff bine ce vorbesc!! (ptr ca esti pe dinafara era vorba de second hand in acele tratate ). Piata libera aduce progres nu bariere protectioniste. De fapt se vede acum din criza ce urmeaza.
  • +1 (1 vot)    
    imi place, dar (Luni, 15 iunie 2009, 16:49)

    daniel [anonim]

    Masina imi place mult, si ca idee si ca design, insa pretul este mult prea sus fata de ce este. Ca sa o spun p-aia dreapta, nu stiu ce masina as putea cumpara fara sa simt ca dau mult-mult prea mult.

    Eu nu as putea da mai mult de 5000 de euro pe o astfel de masina, incluzand aici aer conditionat si servodirectie, nu si ABS, EBD si altele asemenea, plus briz-brizuri de interior care mi se par mai putin esentiale la acest tip de masina. Masina mica de oras ar trebui sa fie simpla, directa, sa impuna un anumit stil de condus (cel mai eficace sistem de siguranta, statistic vorbind, este atentia) - adica sa fie construita total pentru oras. Restul e gargara.

    Cred ca o idee buna de afaceri ar fi o masina construibila din componente, cam ca la PC. Adica sa se vina cu un model ieftin de baza, peste care sa poti adauga orice vrei, daca vrei. Coroborat eventual cu impunerea de standarde (ex: imbinarile piesei X cu piesa Y sa fie aceleasi indiferent de model - visez...), ceea ce ar duce la concurenta reala si la preturi mai mici.
  • +1 (1 vot)    
    8200 euro (Luni, 15 iunie 2009, 18:00)

    Marian [anonim]

    Acesta este si pretul de pornire pentru Sandero Stepway care se lanseaza miercuri
  • 0 (0 voturi)    
    Versiunea restilizata a lui Citroen C1 (Luni, 15 iunie 2009, 18:04)

    Cristian Hedesiu [anonim]

    De curand mi-am comandat o toyota aygo aspiration green (din aceeasi clasa de masini ca si citroen c1). Pretul final a ajuns la 11600 de euro care pentru olanda este un pret bun. Avand in vedere taxele si asigurarile la aceste masini sunt f mici comparativ cu alte masini ( ex TOYOTA and C1 - taxe de drum 48 eur pe an, asigurare 600 euro/an /// maza 3 680 euro taxe de drum si asigurare 1000).
    Dupa o lunga perioda de documentare pe internet am decis sa merg pentru o masina din acceasi clasa ca si C1 din urmatorele motive:
    1. pret (un pic poare ridicat dar este o masina noua cu 3 ani garantie si 3 ani garantie de mobilitate)
    2. consum, asigurari si taxe de drum f mici
    3. grad de securitate ridicat
    4. am nevoie de o masina sa merg de la A la B si nu impresie.
    • 0 (0 voturi)    
      asigurare (Luni, 15 iunie 2009, 18:51)

      george [anonim] i-a raspuns lui Cristian Hedesiu

      pe bune!? 600E asigurarea pe an... brrr
      • 0 (0 voturi)    
        asigurare (Luni, 15 iunie 2009, 23:00)

        Cristian Hedesiu [anonim] i-a raspuns lui george

        da, 600 de euro asigurare prin compania in care lucrez care imi ofera o reducere de 30%. Problema este ca sunt incepator si de accea asigurarea este f mare. In fiecare an asigurarea scade daca nu ai accidente, oricum este enorm. Daca ai masina mare te omoara taxele si pretul la benzina + taxe de drum. Olanda cred ca este tara in care masinile sunt cele mai scumper pentru ca in pretul masinii intra o taxa de lux BPM care poate ajunge cate cateva mii de euro
  • +1 (1 vot)    
    variante (Luni, 15 iunie 2009, 21:11)

    gica tractor [anonim]

    pe cand noul trabant restilizat pe care sa scrie pe portbagaj "trrabby de la 0 la 100 km/h in ..........60 de minute" cu garantie la caroserie 100 ani(lemnul presat nu rugineste) consum 1l benzina si 3 de ulei la 100 de kilometri


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri