Renault a anuntat ca din 2011 va incepe in Spania productia unui mic vehicul electric de doua locuri, iar un an mai tarziu va construi in Franta un alt model 100% electric de dimensiunile lui Clio, masina ce va reprezenta doua treimi din vanzarile de vehicule electrice ale marcii in Europa. La Frankfurt, francezii au adus patru concepte electrice, iar in afara de cele doua modele anuntate va incepe si productia versiunii electrice a lui Fluence peste doi ani.

In 2011 Renault va incepe la uzina de la Valladolid din Spania productia masinii electrice Twizy ZE, model de doua locuri, un fel de scuter urban de circa 400 kg greutate si cu viteza maxima de 75 km/h. Masinuta poate fi incarcata in trei ore si jumatate la o priza standard, iar autonomia e de 100 km. La uzina spaniola Renault produce modele din gamele Megane si Modus.

Din 2012, la uzina din Franta, de la Flins va incepe productia unei alte masini 100% electrice, bazata pe conceptul Zoe Z.E., model de dimensiunile lui Clio ce cantareste cam 1.400 kg si are o viteza maxima de peste 130 km/h. Autonomia va fi de 160 km/h, iar incarcarea va dura intre patru si opt ore la o priza standard. Va exista si metoda radicala QuickDrop, prin care la statii speciale bateria consumata e in trei minute schimbata cu alta baterie, incarcata, ce urmeaza apoi a fi schimbata la randul ei cand se consuma, prin aceeasi metoda.

La uzina din Flins sunt produse modele Clio, iar masina electrica de clasa mica Zoe va fi cel mai important model al gamei electrice a Renault, cu doua treimi din vanzari.

Renault va mai produce din 2011 si o versiune 100% electrica a lui Fluence, masina care va ajunge si in Romania peste doi ani, Renault dorind ca statul roman sa ofere subventii de circa 5.000 de euro cumparatorilor romani, pentru ca astfel pretul masinii sa nu fie atat de mare.