UPDATE: Toyota Romania spune ca in tara nu s-au semnalat plangeri legate de problemele cu acceleratia care au dus la rechemari masive de masini pe plan mondial

de Vlad Barza     HotNews.ro
Vineri, 29 ianuarie 2010, 11:11 Economie | Auto

Problemele Toyota cresc intr-un ritm accelerat
Foto: Toyota
Rechemarea masinilor in service pentru a se verifica daca exista anumite probleme tehnice e absolut normala in SUA si e considerata o dovada ca producatorul se gandeste la siguranta soferilor. Insa la Toyota lucrurile au scapat de sub control, dupa ce se pare ca numarul masinilor ce vor fi rechemate pe plan mondial tinde sa ajunga la 10 milioane. Criticii spun ca problemele la pedala de acceleratie au aparut si fiindca Toyota s-a interesat in ultimii ani mai mult de partea cantitativa, neglijand calitatea. Adevarul e probabil undeva la mijloc, insa problema e de anvergura. UPDATE: Toyota Romania a spus pentru Hotnews.ro ca in tara nu s-au inregistrat plangeri legate de problemele cu acceleratia si nici accidente legate de posibila defectiune.

In SUA, numarul masinilor Toyota rechemate in service pentru verificari a ajuns la 5,3 milioane, existand pericolul ca pedala de acceleratie sa se blocheze in covorasul de pe podea. In afara de acest recall, saptamana trecuta a fost anuntat un altul, de 2,3 milioane pentru ca la unele masini exista pericolul ca pedala sa se blocheze la podea, din cauza unui defect de fabricatie la un furnizor. In SUA, compania a suspendat pentru o saptamana productia a opt modele pentru a rezolva problemele, iar un mare numar de masini sunt blocate la dealeri pana se gaseste o rezolvare.

Parea a fi o problema doar in America, insa Toyota a anuntat saptamana aceasta ca cel de-al doilea recall va fi extins pe plan mondial, iar estimarile arata ca in Europa vor fi afectate doua milioane de masini. Toyota a dat soferilor o serie de sfaturi legate de posibile probleme cu pedala de acceleratie, iar printre acestea se numara si cel de a apasa frana cu ambele picioare, daca cel de la volan simte ca automobilul accelereaza in mod necontrolat.

Compania lucreaza cu furnizorul in cauza pentru a gasi o solutie rapida, dar in acest timp pierde bani si mai ales imagine. Pentru o marca ce se lauda cu super-fiabilitate, numarul mare de masini afectate de rechemari e ingrijorator.

Compania nu a dat informatii despre modelele afectate de recall in Europa, insa in SUA sunt rechemate masini precum Highlander, Matrix, Venza sau Corolla.

Congresul american a anuntat ca in 25 februarie i-a chemat la audieri pe sefii Toyota pentru a discuta pe tema deselor probleme aparute si a vedea cat de repede a reactionat compania la plangerile clientilor.

Analisti citati de agentiile internationale de presa spun ca e foarte posibil ca Toyota sa se fi extins prea mult cantitativ in ultimii ani si e posibil sa mai fi neglijat capitolul calitate. In plus, Toyota a prezentat in ianuarie in India o masina low-cost care se va vinde cu circa 7.000 de euro.

Rechemarile de proportii au avut impact si asupra concurentilor pe piata. Spre exemplu, seful Renault - Nissan, Carlos Ghosn a spus ca marcile concurente cu Toyota vor beneficia pe termen scurt de problemele companiei nipone. In SUA, GM si Ford vor sa profite de situatie grea a Toyota si ofera o reducere de 1.000 de dolari celor care detin masini Toyota dar aleg sa-si ia un Ford nou sau masini de la General Motors.

Toyota a depasit in 2008 GM, devenind cel mai mare producator mondial de automobile, iar anul trecut a vandut 7,91 milioane de unitati pe plan mondial, scadere de 13% fata de 2008.

In Romania s-au vandut anul trecut circa 4.000 de automobile Toyota, din care circa 3.500 au fost autoturisme, iar restul vehicule comerciale.


UPDATE: Iata  pozitia Toyota Romania legata de aceste rechemari:

In unele cazuri si cu incidenta foarte redusa, exista posibilitatea ca pedala de acceleratie sa ramana blocata mecanic intr-o pozitie partial apasata sau sa revina lent la pozitia normala.

Acest comportament este cauzat de probabilitatea aparitiei uzurii la mecanismul pedalei de acceleratie. Uzura progresiva, in combinatie cu anumite conditii de functionare si de mediu, pot genera o frecare mai mare la nivelul mecanismului, astfel incat, cu intermitenta, pedala de acceleratie sa poata fi apasata mai greu, sa revina mai incet la pozitia normala sau in cel mai rau caz sa ramana partial apasata.

In cazul in care aceasta problema apare, conducatorul auto va constata ca in timp, pedala se apasa tot mai greu si ca revine tot mai incet la pozitia normala. Deasemenea, este posibil ca soferul  sa simta ca pedala este mai dura sau opune rezistenta marita in momentul apasarii sau eliberarii acesteia.

Toyota va initia o Campanie de rechemare in service in legatura cu acest subiect, pentru modelele vandute pe piata din Europa. In prezent, se analizeaza inca numarul si modelele autovehiculelor Toyota potential afectate de aceasta campanie. Detaliile actiunilor corective si procedurile de implementare vor fi comunicate direct clientilor care conduc autovehicule posibil a fi afectate de aceasta campanie.

In Romania nu s-au semnalat plangeri legate de aceasta problema, nici nu s-au raportat accidente care sa fie legate de aceasta posibila defectiune.

Toyota asigura clientii ca face toate eforturile pentru remedierea acestei situatii cat mai repede posibil.

In Europa s-a operat deja o modificare a liniei de productie in ceea ce priveste elementele ce stau la baza acestei campanii de service. Astfel, nu exista motive pentru oprirea productiei Toyota in Europa.

Cu toate ca incidenta acestei probleme este foarte redusa, Toyota recomanda clientilor care sunt ingrijorati in legatura cu aceasta problema sa contacteze cel mai apropiat Service Toyota pentru a solicita asistenta inainte ca instructiunile de organizare a campaniei de service sa fie emise.



Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

5402 vizualizari

  • +2 (6 voturi)    
    Informatie (Vineri, 29 ianuarie 2010, 11:24)

    Mass [anonim]

    Putem afla modelele de masini care pot avea acele defecte? Sau asteptam un telefon de la Toyota service la fel ca la EuroBingoTV ?
    • 0 (0 voturi)    
      toyota romania (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 11:47)

      ionel [anonim] i-a raspuns lui Mass

      aflati modelele mergand pe site-urile toyota din franta, germania, anglia etc., unde au fost deja rechemate masinile si stabilit un numar de tel de contact. Numai in romanica pe site-ul toyota nu apare nimic iar declaratiile toyota nu par prea incurajatoare in sensul ca vor face reparatiile cu care sunt datori fata de clienti.
    • 0 (0 voturi)    
      toyota romania (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 12:22)

      ionel [anonim] i-a raspuns lui Mass

      http://www.toyota.fr/about/news_and_events/recall-statement.aspx

      vedeti site-urile toyota din franta, anglia, germania etc. In tarile civilizate sunt rechemate masinile, numai la noi nu. Cetatenii lumii a treia...
  • 0 (8 voturi)    
    in america toyota (Vineri, 29 ianuarie 2010, 11:34)

    johm doe [anonim]

    si'a pierdut de mult faima de calitate.
    e vorba in special de cele ieftine, fabricate in cea mai mare parte in usa. e vorba de calitatea slaba a montajului, nu a partzilor.
    cele cu blocarea pedalei, sunt probabil cele cu cu cutia de viteze automata. de obicei alea au pedala montata pe podea, nu in consola. americanii se simt mai confortabil sa'si sprijine talpa pe pedala.
    in general, cele cu transmisia manuala au pedala de acceleratzie montata in consola.
    din masinile japoneze, pe piatza americana, cele mai apreciate sunt honda, mazda, nissan. dar ca renume, honda e pe primul loc. bate la calitate multe alte marci.
    • -3 (5 voturi)    
      Vorbesti din auzite (Vineri, 29 ianuarie 2010, 12:22)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui johm doe

      Incearca Lexus sau Infiniti. Honda bate la calitate doar modelele ieftine. In rest cine are bani ia Mercedes sau Bmw, mai putin Audi. Cine nu, Toyota, honda, ford, gm si alte masni de duzina.
      • -1 (9 voturi)    
        Iar tu vorbesti..."di si mai auzite"!!! :))) (Vineri, 29 ianuarie 2010, 14:45)

        dorubarbu [anonim] i-a raspuns lui anonim

        Intre un Infiniti M35 si un Ford Taurus 2010....de 100 de ori aleg Taurus 2010!!! Asta

        http://www.fordvehicles.com/2010taurus/

        numesc eu masina!!!

        Masinile japoneze sunt un mit! Raportul pret-calitate e total dezavantajos pentru client. Cu alte cuvinte, mult prea scumpe pentru ce ofera!
        Iar daca ar fi sa compar un Infiniti M35 cu un Lincoln MKS...cred ca nu are sens sa mai comentam!
        :)
        • +4 (8 voturi)    
          US (Vineri, 29 ianuarie 2010, 15:34)

          Adrian US [anonim] i-a raspuns lui dorubarbu

          Cred ca si tu vorbesti tot di nauzite.

          Am avut o gramada de masini dintre care cele mai recente: Honda, Accord 2009, Corolla 2009, Camry 2009, Sienna 2008, Corolla 2007, Taurus Sebring, Grand Caravan.
          Nimica nu se compara cu o masina japoneza. Toyota sunt cele mai fiabile iar honda in general sunt facute mai sport. In rest voi preferati ce vreti. Un lucru e clar, ce fac japonezii e forte buna calitate. Chiar daca Toyota are probleme pe moment tot vor ramane cele mai bune masini din lume.

          Adrian US
          • +1 (1 vot)    
            Te inseli dude! :))) (Vineri, 29 ianuarie 2010, 18:26)

            dorubarbu [utilizator] i-a raspuns lui Adrian US

            Traiesc in CANADA (Montreal) de aproape 6 ani. Am un Chrysler INTREPID din 2000. Cand l-am cumparat (cu fabuloasa suma de 2000 CAD), in august 2006 masina avea aproape 274.000 km!!! Acum se apropie de 305.000 km!!! Probleme mecanice clasice, pe care le au toate masinile (placute de frane, discuri, capeti de bara, rulmenti, bateria schimbata...). Cea mai "grava" problema...intr-adevar...s-a spart furtunul de la servo si trebuia inlocuit...asta...anul trecut! In rest....motorul si transmisia...IMPECABILE!!! Masina nu a fost intretinuta mai deloc de proprietarul/proprietarii de dinainte....Nu uita ca inainte de a o cumpara eu masina a facut, in medie, aproape 45000 km/an!!! Asta e a 4-a iarna....crede-ma ca la Montreal e un frig de crapa pietrele...NICIODATA NU M-A LASAT, A PORNIT "LA CHEIE" DIN PRIMA!!! Ce sa mai spun...Sa-ti spun ce probleme a avut Silviu, un prieten care are o Honda Civic din 2001? Numai eu stiu de 3 probleme mari pe care le-a avut anul trecut:
            1) i-a "cazut" motorul astfel incat masina a incetinit si nu putea sa accelereze decat pana la 30km/h. Norocul lui ca nu era pe autostrada..
            2) i-a "cazut" computerul de bord...toate indicatoarele erau la 0, o buna perioada a circulat cu GPS-ul ca sa stie cu ce viteza merge...si punea benzina tot la 3 zile....ca nu stia cata mai are in rezervor...
            3) butucul de la "evacuare" spart....

            Toate cele 3 probleme le-a rezolvat cu ajutorul unui prieten care e mecanic auto...au inchiriat un lift intr-un garaj auto si au rezolvat problemele una cate una. Daca mergea la reprezentanta...cum are el obiceiul....il tundeau de bani (practic de aia a apelat la prietenul asta) si, mai mult, INREGISTRAU DEFECTIUNILE!!! Asa....cine stie ca Honda Civic a lui Silviu e varza???
            Dar nu spune la nimeni ce probleme are cu masina, sa nu spuna lumea ca e fraier si ca a platit pe ea 10.000 CAD in 2004, cu 55.000 km la bord. Acum are 150.000 si e....PRAF!!! Intrepidul meu e din 2000 si are aproape 305.000 km!!!
            NO COMMENT!
            • +3 (3 voturi)    
              Pai... (Vineri, 29 ianuarie 2010, 19:54)

              eu [anonim] i-a raspuns lui dorubarbu

              Dorule, daca tu ai luat Intrepid-ul cu 275k la bord si dupa 6 ani e aproape de 305k, inseamna ca folosesti transportul in comun...
              In stilul asta probabli ca o sa te mai tina vreo 10 ani.
              Oricum, sa ne zici si noua cind o fi sa schimbi lichidul de transmisie la ea:)

              Ideea este ca in general a scazut calitatea, indiferent de marca. Am exemple cu duiumul de masini (lamii) cu probleme de la 0km: toyota,ford,bmw,honda etc

              Probabil ca este si chestie de noroc pina la urma.
              • 0 (2 voturi)    
                :))) (Vineri, 29 ianuarie 2010, 20:13)

                dorubarbu [utilizator] i-a raspuns lui eu

                Ai gresit la calcule dude...Eu am masina din 2006, din august, suntem in 2010, in ianuarie! Folosesc (si) transportul in comun, cu masina fac, in medie, 20 km/zi! Inainte de a o lua eu...media masinii era 127 km/zi! Fie a fost taxi (sunt multe taxi-uri Chrysler INTREPID in Canada, pentru ca sunt....super confortabile si....ghici mai ce? FIABILE, DUDE!!!) sau a fost in proprietatea cuiva care a facut naveta pe distante mai mari! Anyway...
                Inca o data...masinile japoneze sunt un mit!
                Parerea mea...:)))


                PS Uite aici

                http://www.fordvehicles.com/2010taurus/

                masina....

                Enjoy! :)
                • -1 (1 vot)    
                  "Dude", (Vineri, 29 ianuarie 2010, 22:29)

                  eu [anonim] i-a raspuns lui dorubarbu

                  nu am vazut decit vreo 10 Intrepid-uri pe post de taxi, restul numai Crown Victoria sau TownCar pe limuzine...

                  Ma rog, chestia cu masina japoneza=fiabila, nu e deloc un mit. Intimplator avem 2 Honda acasa si sint din 98 amindoua, cu peste 300k, si inca functioneaza perfect cu minim de intretinere ( ulei de calitate la momentul potrivit, etc).

                  Masina americana fiabila a incetat din existenta de prin anii 70. Tot ce a ramas intr-adevar, este comfortul.

                  "Dude", totusi sper ca nu esti unul dintre aia cu sticker "Out of job?Keep buying foreign", pe fundul masinii..
                  • +1 (1 vot)    
                    O masina americana proasta...:) (Vineri, 29 ianuarie 2010, 23:10)

                    dorubarbu [utilizator] i-a raspuns lui eu

                    http://www.youtube.com/watch?v=9LvXWDJ2nMc&feature=player_embedded
              • +1 (1 vot)    
                Once again....:) (Vineri, 29 ianuarie 2010, 22:24)

                dorubarbu [utilizator] i-a raspuns lui eu

                http://www.fordvehicles.com/cars/taurus/gallery/videos-and-demos/
                • +1 (3 voturi)    
                  LOOOL (Vineri, 29 ianuarie 2010, 23:48)

                  eu [anonim] i-a raspuns lui dorubarbu

                  Da, intr-adevar m-ai convins: Ford se lauda pe sine pe site-ul lor ca sint mai tari decit toti ceilalti. M-am bine-dispus teribil inainte de weekend cu lectura asta.

                  Ca sa revenim la subiectul initial, este foarte interesant ca firma care produce piesa cu probleme este de fapt americana, nu japoneza.

                  Concluzia poate fi si asta: masini japoneze OK, doar daca sint facute acasa, in Japonia. Din pacate cred ca se aplica aceeasi regula si la masinile germane, judecind dupa cacealmaua trasa de VW si BMW cu modelele facute in Mexic.
                  • +1 (1 vot)    
                    LOOL (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 17:17)

                    dorubarbu [utilizator] i-a raspuns lui eu

                    http://www.thestar.com/wheels/article/757430--olive-toyota-s-reputation-for-quality-went-long-ago
      • 0 (0 voturi)    
        din auzite. (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 12:29)

        john doe [anonim] i-a raspuns lui anonim

        intamplator sunt si cetatzean american si'am petrecut cam 25 de ani in america, ny si tx.

        lexus e toyota, iar infiniti e nissan. sunt numai variantele de lux ale lui toyota si nissan, cum acura este honda, iar lincoln e ford. sau cadillac e gm.
        in articol se vorbeste de toyota de rand, in special cele ieftine. alea sunt lucrate in us, montajul lasand de dorit.
        si apropo de calitatea motoarelor toyota, una din cel mai vestitie masini sport, lotus elize, are pe ea un motor toyota de 1.8 l.
        deci nu motoarele, subansamblele si montajul este defectuos. graba si numarul mare scos la vanzare.

        cum spuneam, e vorba de automobile mici, compacte din segmentul popular.

        cat de cine are...are.
        dar, americanii nu's asa de mortzi dupa mercedes sau bmw. astea sunt masini de salariatzi, e drept, mai bine platitzi.

        buffet umbla cu un cadillac. in texas, mutzi oameni f. bogatzi prefera pick up trucks gm, ford ori dodge.

        hasta la vista, baby !
    • +3 (7 voturi)    
      ? (Vineri, 29 ianuarie 2010, 14:38)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui johm doe

      cam de cand si-a pierdut faima de fiabilitate ? sunt curios pe cati ai auzit ca au toyota si au avut probleme cu ele.
      • 0 (0 voturi)    
        fiabilitate sau calitate (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 12:50)

        john doe [anonim] i-a raspuns lui anonim

        n'am contestat calitatzile mecanice ale masinilor toyota, ci modul cum sunt ansamblate cele facute in mexic si us. e vorba de probleme minore, datorate unui montaj in viteza.
        dar, intre blocarea pedalei de acceleratzie si inchiderea geamului (la honda) e diferntza !
        eu am avut un ford focus rechemat pentru o balama la scaunul din spate.
        asta e un merit ca firmele cheama si repara problemele pe cheltuiala lor.
  • +2 (12 voturi)    
    Dacia (Vineri, 29 ianuarie 2010, 11:38)

    Andrada [anonim]

    Concluzie : Tot DACIA e mai tare !!!
    • +2 (12 voturi)    
      Nu e chiar asa (Vineri, 29 ianuarie 2010, 12:00)

      Catalin [anonim] i-a raspuns lui Andrada

      Problema cu pedala de acceleratie mi s-a intamplat si mie in mod frecvent la Logan si nu m-a chemat nimeni la service..... Adica daca nu te implici in rezolvarea unei probleme, nu inseamna ca ea nu exista..... Pentru cei cu "dacia e mai buna !" LASATZI-VA DE GLUME VA ROG !!!!!!!!!!!!!!!
    • +3 (9 voturi)    
      Tot DACIA e mai tare !!! (Vineri, 29 ianuarie 2010, 12:09)

      patriot [anonim] i-a raspuns lui Andrada

      in parcare !!!!!! :-)
  • -4 (12 voturi)    
    Suna a Total Recall:) (Vineri, 29 ianuarie 2010, 11:55)

    anonim [anonim]

    Oamenii chiar se lasa manipulati de marketing in alegerea unei masini? Toyota nu e mai fiabila ca un Logan, de exemplu.
    • +7 (11 voturi)    
      ... (Vineri, 29 ianuarie 2010, 12:13)

      cv [anonim] i-a raspuns lui anonim

      Pentru mine "made in Japan" impune inca respect... Problema este ca nu toate piesele sunt "made in Japan"... :/
  • -3 (9 voturi)    
    nasol pentru clienti (Vineri, 29 ianuarie 2010, 12:10)

    Radu [anonim]

    Sunt urate e drept.. da las ca nu se strica.
    Sunt scumpe, e drept, da las ca nu se strica.
    Sunt mai putin performante decat concurenta, da lasa ca nu se strica.
    Sunt mai putin configurabile, da las ca nu se strica.

    Cam asa gandeste majoritatea clientelei de la toyota si spre asta s-a punctat prin strategiile de marketing cu frumusetea din interior, cu cosmarul cu toyota car enu porneste etc. etc.

    Bun... si cand se strica, cu ce mai ramane clientul? Cu o masina scumpa, urata, neperformanta si nici macar nu a putut sa o configureze dupa pofta inimii lui.
    Succes la cumparaturi!
  • +2 (10 voturi)    
    Din nou DACIA pe primul loc (Vineri, 29 ianuarie 2010, 12:11)

    Andrada [anonim]

    Cine are pe firma cateva Loganuri cu sute de mii de km. la bord stie despre ce vb.
    Pentru drum urile din Romania exista 2 solutii : DACIA sau 4x4.
  • -3 (3 voturi)    
    ...badea (Vineri, 29 ianuarie 2010, 12:21)

    hombre [anonim]

    ...din cauza ca au contract de publicitate cu mircea badea, de-aia li se intampla toate. daca ar avea cu
    eba sau leni udrea, n-ar mai patzi nimic...
  • +3 (5 voturi)    
    fiabilitate (Vineri, 29 ianuarie 2010, 13:12)

    haplea82 [utilizator]

    eu cred ca ar fi de admirat faptul ca toyota nu s-a ascuns dupa deget si a facut acest recall desi pierde enorm in imagine!mai mult a suspendat si productia acestor modele si asta desi exista doar un incident in statele unite datorat acestei probleme!cit despre fiabilitate ,in fapt vorbim despre posibilitatea ca pedala de acceleratie sa se blocheze datorita faptului ca agata covorasul sau in cazul cutiilor automate de aparitie a condensului pe senzorul de pozitie a pedalei de acceleratie !ca atare unde este de fapt lipsa de fiabilitate ?
    sint detinator de toyota,sint f multumit de ea ,in 135000 km nu am schimbat decit ulei, filtre,placute de frina ,antigel si alimentat cu motorina (cu un consum destul de bun)
  • +1 (3 voturi)    
    Normal ca in Romania nu se intampla nimic (Vineri, 29 ianuarie 2010, 14:19)

    CezarN [utilizator]

    La noi niciodata nu se intampla nimic atunci cand vine vorba buna servire a clientilor.

    Dealtfel este de notorietate ca loturile cu scorurile cele mai mari la QA sunt trimise in Romania, apoi, cele de pe locul doi, in Uganda, si abia cele de pe locul trei sunt expediate in SUA si Europa de Vest. Asa ca Toyota Romania este pe deplin acoperita in afirmatiile sale. :))
  • +1 (3 voturi)    
    pedala blocata in covoras (Vineri, 29 ianuarie 2010, 15:24)

    andrei [anonim]

    mie mi se agata frecvent pedala de acceleratie in covoras iar cea de frana nu nu mergea pana jos tot din aceasta cauza. motivul? covorasul nu avea piesele de agatare. am fost la service la ei si mi-a montat doar una din agatatori pt ca orificiul al doilea din covoras nu era la aceeasi distanta fata de primul cu piesa de prindere din podea....asta clar ca nu mai inseamna calitate si grija pt detalii. plus ca masca care tine centura de siguranta de la pasager se desface mereu cand utilizezi centura. calitatea vopselei lasa de dorit s-a matuit destul de repede, si sare la cea mai usoara atinere de un plastic sau daca se freaca cu o geanta cand trece pe langa ea in parcare ramane dira. pisele de plastic din fata si din spate sunt foarte slabe calitativ fata ce alte marci de masini chiar si de logan.
  • 0 (2 voturi)    
    e a 'nspea mia oara (Vineri, 29 ianuarie 2010, 15:26)

    alex [anonim]

    cind pe plan mondial se cheama masini pentru remediere defectiuni si a nspea mia oara cind la totul e perfect. niciodata la noi nu sint chemate masini...sa inteleg ca masinile pt romania sint facute cu piese si sisteme de la alti furnizori sau cu alte tehnologii ?????
    • 0 (4 voturi)    
      te inseli (Vineri, 29 ianuarie 2010, 16:31)

      tar [anonim] i-a raspuns lui alex

      Tocmai ieri am primit de la Toyota Romania o scrisoare de chemare in service pentru verificare (ceva probleme la volan sau directie). Eu zic ca masina este de nota zece, in trei ani de zile doar benzina si revizie am bagat in ea, atat.
  • +2 (4 voturi)    
    Sa nu ne imbatam cu apa rece (Vineri, 29 ianuarie 2010, 17:33)

    rov [utilizator]

    Fiabilitate e totusi altceva....
    am o toyota care la 170.000 Km nici nu se cunoaste urma de uzura pe discurile de frana- cutie automata, si absolut nimic schimbat in afara de revizii-consumabile, si o alta marca - nemteasca si foarte prezenta in Ro, la care discurile de frana trebuiesc inlocuite la 90.000 km in conditiile in care placutele de frana pe spate sunt cele originale....plus schimbat pompa motorina rezervor- 10 mil, plus bucsi pe fata, plus galerie chiuloasa in garantie, plus 1 l ulei la fiecare 10.000 km.
  • 0 (0 voturi)    
    boala americana ori noua pandemie? (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 8:15)

    the yellow danger [anonim]

    Masinile Toyota s-au clasat in faimoasele liste anuale ale clubului automobilistic german ADAC vreo 20 de ani, mi se pare, la randul pe locul intai in toate categoriile de fiabilitate si incidenta scazuta de defectiuni facand de rusine bijuteriile industriei germane scumpe a dracului si tot mai rablagite. Sa vedem cate cazuri de luare razna vor fi semnalate din afara tarii lor Forrest Gump.
    E de vreo 35 de ani incoace cand marca exclusiva BMW a fost pusa la stalpul infamiei acolo (pe atunci inca nu se isca pandemie dintr-un stranut american), vreo cinci duzini de predominant soferite au aterizat in zidul din spate al garajelor la incercarea de a iesi in strada. Vina a fost stabilita la producator, acesta neconformandu-se cu prevederile protectiei consumatorului de a avertiza la orice pericol imaginabil: schimbatorul de viteza in retur daca intentionezi sa mergi de-ndaratelea.
  • 0 (0 voturi)    
    va agitati aiurea (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 18:10)

    alin [anonim]

    presiunea pe pret si avalansa de modele noi au dus la un mare rabat la calitate.
    a fost Peugeot, anul asta e Toyota, la anul probabil BMW, VW, etc.
    nu va mai tot etalati cunostintele mai mult sau mai putin corecte, pe care nici nu vi le solicita nimeni, pt ca oricum toate sunt la fel. toti constructorii isi furnizeaza intre ei componente sau chiar intregi ansambluri, toti au furnizori comuni pt anumite parti, asa ca toti sunt la fel.
    diferenta intre masini o facem noi. ei produc ce vad ca noua ne place sa/sau cautam la o masina.
    lucrurile stau cam asa:
    pana in 13k Euro - masini pt tot poporul, calitate 2lei si sa nu ai asteptari prea mari. a se schimba la maxim 3-4 ani (pt Romania)
    13-23K Euro - masini pt companii sau persoane care nu pun valoare pt aceste obiecte, raport calitate-pret, incorect (in cele mai multe cazuri). a se schimba la 4-5 ani (pt Romania)
    23-50K, calitate ok, masini pt cei care castiga bine si au un simt al masurii. pe cele mai multe te poti baza 7-8 ani (pt Romania)
    peste 50K, bataie de joc fata de bani, sfidare a celor din jurul tau, opulenta, snobism, etc.
    Retineti un lucru ff important: tot ce se livreaza pe piata Europei de Est, Africa si o mare parte din Asia, sunt calitate B. Asa ca voi astia de va cumparati Rangeuri, Cayenuri, MLuri, etc, sa stiti ca plati o roaba de bani pt o mare tzeapa. Nu va mai mirati ca va cade una-alta.
    1. calitatea in sine a componentelor este second.
    2. conditiile de exploatare: drumuri proaste, carburanti care va ucid motoarele, serviceuri cu necalificati, etc.
    Subscriu ideii unuia de mai devreme.
    Ori iti cumperi un Logan si incerci sa tragi de el 6-7 ani avand grija ca de un bibelou, ori iti iei un 4x4. La 20-30k Euro gasesti ceva f ok, sh in GER sau Benelux, sau ceva nou la max. 40-45k.
    Eu asa cred.
  • 0 (0 voturi)    
    READ THE SOURCES !!! (Miercuri, 3 februarie 2010, 0:17)

    THE OBJECTIVE ONE [anonim]

    toyo romania zice:

    http://www.toyota.ro/about/news_and_events/recall-statement_Ro.aspx
    scrisoare deschisa toyota in ziarul washington post:
    http://www.toyota.com/recall/?siteid=OM_SLA_AID1792905_CID4251042
    http://www.toyota.com/recall/pedal.html
    http://www.toyota.com/recall/unaffected.html
    cei care fabrica pedala (cts/usa) declara:

    http://www.ctscorp.com/publications/press_releases/nr100127.htm
    http://www.ctscorp.com/publications/press_releases/nr100129.htm


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi