Berceanu: Din cauza transportatorilor care depasesc incarcatura legala, drumurile se strica mai repede. Vom intari sistemul de control

de Claudia Pirvoiu     HotNews.ro
Vineri, 29 ianuarie 2010, 16:28 Economie | Auto

Radu Berceanu
Foto: AGERPRES
Ministerul Transporturilor a gasit o solutie in vederea protejarii drumurilor nationale de stricaciuni: intarirea sistemului de control si majorarea amenzilor aplicate transportatorilor care circula cu incarcaturi mai mari decat cele admise de legislatie. In acest sens, Guvernul a adoptat vineri un act normativ. Potrivit ministrului transporturilor, din cauza acestor transportatori drumurile se strica mult mai repede. "Daca nu ar fi depasite incarcaturile, drumurile s-ar strica mai incet", a explicat Berceanu.

„Trebuie sa avem grija de drumuri. Acestea se deterioreaza din cauza celor care depasesc incarcatura legala. In loc de o incarcatura de 40 tone, se circula cu una de 55 tone sau de 60 tone. In consecinta, vom intari sistemul de control si pedepsele aplicate", a spus Berceanu.

Acesta a dat exemplu un drum european unde ar trebui efectuate reparatii capitale dupa opt ani. "La noi trebuie efectuate mult mai repede pentru ca exista aceasta practica foarte raspandita a transportatorilor. Daca nu ar fi depasite incarcaturile pe osie stabilite, drumurile nu s-ar strica asa repede”, a afirmat ministrul Transporturilor.

"In principal, este vorba despre cei care transporta balast si alte materiale de constructii, de multe ori tot pentru drumuri. Deci reparam un drum si stricam drumurile dintr-o zona destul de mare in jurul acelei portiuni unde facem reparatii", a adaugat Berceanu.

Ministrul a precizat ca nu vor mai fi acordate autorizatii speciale de transport decat pentru marfurile indivizibile, precum utilajele de mari dimensiuni.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de Superbrands

Help Net, 19 ani de excelenta pe piata farma

Help Net Farma opereaza una dintre cele mai importante retele de farmacii din Romania si face parte alaturi de Green Net - importatorul si distribuitorul de suplimenti nutritivi si dezvoltatorul lantului exclusivist Beautik Haute Perfumerie, din grupul Farmexim, primul importator si distribuitor de produse farmaceutice din Romania.

2076 vizualizari

  • +4 (4 voturi)    
    sa controleze (Vineri, 29 ianuarie 2010, 16:33)

    rochiri [utilizator]

    camioanele care merg fara copertina si arunca cu pietre pe strada !
    • +1 (3 voturi)    
      da, da, sigur ca da... (Vineri, 29 ianuarie 2010, 19:25)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui rochiri

      De aia se strica drumurile, nu ca se foloseste un asfalt de proasta calitate..... Daca s-ar folosi un asfalt bun n-ar mai avea de munca "regi asfaltului", majoritatea sustinatori PD...
      Pai normal, nene Bercene, daca in 20 ani in care PD a detinut in cea mai mare parte Ministerul Transporturilor n-ati fost in stare sa construiti o singura autostrada, pe unde ai vrea sa mearga TIR-urile ? Circula tot pe drumurile vechi de 50 ani, pe care le-ati cosmetizat cu putin asfalt nou, operatie pe care ati numit-o "modernizare"...La fel cum ati facut si cu autostrada Bucuresti-Pitesti pe care ati spoit-o cu putin asfalt, care intr-un an s-a facut numai gropi..... Sa traiasca bine clientela PD....
  • +1 (13 voturi)    
    Mai bine ai demisiona, cu o asa gandire (Vineri, 29 ianuarie 2010, 16:34)

    anonim [anonim]

    In loc sa faceti sosele de calitate tot in bietii oameni loviti ...

    Chiar asa de prosti ne crezi Bercene ??? !
    • +4 (4 voturi)    
      ...din pacate subscriu (Vineri, 29 ianuarie 2010, 17:21)

      Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui anonim

      ...drumurile sunt mai degraba prost facute decat transportatorii vinovati. Probabil ca a fost in SUA, acolo sunt peste 100.000 km de autostrada, unele care trec prin desert si suporta variatii de temperatura mult mai mari decat la noi, benzile sunt mai largi si masinile cu gabarit mai mare decat la noi (oricat de tare le-ar incarca transportatorii nostrii). Americanii nu au cum sa repare soselele la 2-3 ani, le-ar fi imposibil chiar sa le peteceasca (sunt 100000 de km) si totusi eu nu am vazut o groapa si am circulat destul de mult pe ele. Cred ca daca cautam sa ne rezolvam problemele, cautarile noastre trebuie sa fie facute cu mult bun simt.
      • +2 (4 voturi)    
        e mai altfel (Vineri, 29 ianuarie 2010, 17:58)

        harsit [anonim] i-a raspuns lui Mowgli

        ia du-te prin nordul statului NY in aprilie si sa vorbesti dupa! Sarea sapa gropi si se refac drumurile din nord mereu. Idem in Canada. In desert (sau unde nu ingheata) e altfel. Pe de alta parte, anumite drumuri sunt restrictionate (nu numai la noi) la peste 20 tone/osie. Controlorii iau shpaga si se depaseste. Aici (cel putin) Berceanu are ceva dreptate.
      • +3 (5 voturi)    
        ideea e totusi buna (Vineri, 29 ianuarie 2010, 18:14)

        Technicus [utilizator] i-a raspuns lui Mowgli

        Si in SUA n-ai remarcat statiile de verificat greutatea camioanelor? Pentru ca eu le-am vazut peste tot in Canada si Europa de Vest.
        Verificarea greutatii camioanelor e obligatorie si amenzile extrem de mari in caz de depasire a greutatii autorizate.

        In Canada ziceau ca un camion (cu incarcatura legala) strica drumurile cat 1000 de masini !!!

        Romanii (ramasi in RO) ar trebui sa invete sa fie de acord cu o idee buna chiar daca e de la un politician pe care nu-l agreeaza.
  • +2 (6 voturi)    
    hotu striga hotii !!!!!!!!!!!11 (Vineri, 29 ianuarie 2010, 16:35)

    berceanu [anonim]

    cei de la ARR ,RAR ...... au firme de transport proprii atat marfa cat si calatori !!!! adica ei isi dau amenzi singuri ???????? Sa-i trimita statul acasa nu sa-i tina in functii !!!! Ori la stat ori privat !!!!!!!!!!!
  • +4 (4 voturi)    
    cine face controlul? (Vineri, 29 ianuarie 2010, 16:37)

    dc [anonim]

    Pai tocmai aia din minister care controleaza sunt corupti si au sistemul lor de semnalizare ca sa stie ce camioane nu opresc????!!!
    Daca tot ei vor face controalele ramane cum am stabilit
  • -2 (8 voturi)    
    declaratie berceanu (Vineri, 29 ianuarie 2010, 16:42)

    sofer de TIR [anonim]

    daca ar face drumurile cum trebuie nu s ar strica atat de repede.
  • 0 (4 voturi)    
    Da...? (Vineri, 29 ianuarie 2010, 16:42)

    Gigi [anonim]

    ...si eu care ma gandeam ca e din cauza materialelor proaste folosite ca sa isi ia unii Bugatti Veyron si proprietati imobiliare de milioane. Da daca dnul. Berceanu zice ca asa e ... eu ma mai gandeam si la iepurii si alte animale care traverseaza strazile patriei si distrug asfaltul....da acum m-am lamurit.
    • +1 (3 voturi)    
      te pricepi? (Vineri, 29 ianuarie 2010, 18:00)

      curios [anonim] i-a raspuns lui Gigi

      sau vorbesti cu ordin de la partid? ce nimeni nu indrazneste in Ungaria (de exe.), adica sa circule cu peste 20t/osie aici se intampla. Ia vezi pe la Nadlac ce se intampla! Si de ce unii nici nu apuca sa treaca granita
      • 0 (0 voturi)    
        da tu te pricepi? (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 10:41)

        markus [anonim] i-a raspuns lui curios

        ok atunci explica-mi tu de ce in centrele unor orase, unde nu au ce sa caute camioane (si nici nu trec), benzile de bus au niste santzuri pe unde trec rotile busului (cam cum arata centura bucuresti in mijlocul verii)? sau si busurile depasesc 20t pe osie???
  • +1 (5 voturi)    
    Hai sa conservam drumurile complet (Vineri, 29 ianuarie 2010, 16:46)

    Emanuel [anonim]

    Berceanule, mai bine interzicem traficul tuturor masinilor pe carosabil ! Iti dai seama ce drumuri bune am avea? Iata cum ministrul transporturilor ii protejeaza pe regii asfaltului care nu respecta standardele de calitate ale lucrarilor. In curand il vor face si mai prost, insa ne vor obliga sa nu atingem asfaltul pen'ca, deh, se strica saracu'
  • +2 (4 voturi)    
    Sa interzica (Vineri, 29 ianuarie 2010, 16:48)

    john [anonim]

    complet traficul, ploile, ninsorile si inghetul. Astfel strazile (poate) nu se vor mai strica. E inteligent baiatul asta..
  • +5 (5 voturi)    
    eheeeeeeeee dom` ministru... (Vineri, 29 ianuarie 2010, 16:48)

    iceman [anonim]

    De-ai sti matale ce spagi se dau cand sunt prinsi ca greutatea pe osie depaseste cu mult maximul admis pe respectivul sector de drum... Sa fii matale sanatos... oameni s-au facut aia...
  • +2 (6 voturi)    
    lol (Vineri, 29 ianuarie 2010, 16:50)

    liviu_ [utilizator]

    ok sa controleze e foarte bine...
    dar sa nu ne imbatam cu apa rece, drumurile se strica de "bine " ce sunt facute, nu sdin cauza camioanelor...

    si strazile unde camioanele nu pot intra chiar daca vor tot stricate sunt...
  • +3 (3 voturi)    
    spaga (Vineri, 29 ianuarie 2010, 16:53)

    KOSA [anonim]

    Este adavarat ce spune domnu Berceanu,dar problema e si alta.Cei de la drumuri iau spaga de la transportatori care transporte greutati mai mari.
    In hargita cel putin asa merge ! de cand au inceput treaba cu cantarul sau inbogatit foarte tare.
    • +3 (3 voturi)    
      spaga (Vineri, 29 ianuarie 2010, 17:08)

      outside_the_wall [utilizator] i-a raspuns lui KOSA

      Si cei de la drumuri iau spaga vinzind cimentul care trebuie bagat in constructia drumului diferitor "sateni". problema e ca nu raspnde nimeni pentru calitatea drumului. Alo, inginerul?
  • +4 (6 voturi)    
    partial dreptate (Vineri, 29 ianuarie 2010, 16:58)

    LIL [anonim]

    am vazut camioane de 60-75 to sarcina totala... rupeau terasamentul drumului.. problema era ca mai mergeau si in coloana; cand ARR era informat si se retragea...
  • +1 (3 voturi)    
    uite unde era problema (Vineri, 29 ianuarie 2010, 17:17)

    mircea [anonim]

    incredibil berceanu asta cum gaseste el cauza la toate problemele. cu gandirea asta o sa platim amenda de traversat soseaua cand ai mai mult de 2 pungi in mana, cand vii de la piata.
  • +2 (2 voturi)    
    Brava barbat (Vineri, 29 ianuarie 2010, 17:20)

    Misha [anonim]

    Mai rar asa mincinos. Drept e ca sunt camioane mult peste tonajul acceptat de infrastructura rutiera (care infrastructura?) dar cine le da voie, sau ale cui sunt, tata?
    Dar de la asta, la a spune ca de-asta sunt drumurile proaste la noi...tata, este drum de mers...
    Pai uitati-va la cum muncesc saracii necalificati, din 2 in 2, cum imprastie si ei asfaltul dintr-o roaba pe cit mai lung drum posibil, cum dau ei, inainte bsa puna asfalt, apa afara din gropi, cum fac cite si mai cite, fara a mai lua in calcul daca cineva din partea beneficiarului ( dl. Berceanu - ministrul ) receptioneaza sau stie de ce pun aia in gropi.... Ce mai.. poveste...
  • +1 (1 vot)    
    camioane (Vineri, 29 ianuarie 2010, 17:26)

    Tractorist [anonim]

    Exista medicament pentru tot. Credeti ca camionagii sunt fraieri? Deja sunt dotati cu statii CBT, cum aud de ARR si cintar imediat trag pe dreapta si se baga la somn.
    Berceanu ar trebui sa se ocupe de altceva, nu de cit si cum transporta oamenii.
  • +2 (2 voturi)    
    eh drumurile.... (Vineri, 29 ianuarie 2010, 17:28)

    Dan Teodor [anonim]

    Intersectia de la Dristor, ctitorita de colegul de partid al d-lui Berceanu, adica domnul "borduri de China", domnul Videanu, acum un an, e praf. Pe acolo nu merg in coloana camioane de 70 de tone. Dar tot s-a facut praf intr-un an, poate mai putin...Acolo ca si celelalte drumuri ale marelui "ctitor" a lucrat firma de casa a PDL, Tehnologica Radion.
    Si mai am o intrebare...spatiul verde transformat in parcari pe marile bulevarde, precum si din jurul blocurilor, mai ales in sectorul 3 si nu numai, va fi redat Bucurestiului prin alte achizitii de terenuri care vor deveni paduri ? Ei as...
  • +2 (2 voturi)    
    tupeu (Vineri, 29 ianuarie 2010, 17:42)

    imb [anonim]

    Dl. Berceanu are tupeu ca de obicei.
    Daca depasirea greutatii admise e de vina, cum explica dl. Berceanu ca intre Pitesti si Rm. Valcea primii 25 Km sunt intr-o stare REVOLTATOARE (drumul ar trebui inchis circulatiei publice) iar urmatorii kilometri sunt cat de cat ok?
    Masinile grele merg doar intre Pitesti si Dedulesti?
    Nu cumva compania care a reparat acest tronson a folosit materiale mult prea proaste dar ministerul (responsabil pentru urmarirea calitatii lucrarii) a inchis ochii in schimbul unei cotizatii pentru partid?
  • +1 (1 vot)    
    berceanu este expert in prostie (Vineri, 29 ianuarie 2010, 17:57)

    florin [anonim]

    persoane ca si voi care semnati contracte de miliarde de euro din banii romanilor cu firme ce fac lucrari de rahat si dati si luati spagi in stanga si-n dreapta ar trebui executate la fiecare sfarsit de mandat dar nu de catre politie si armata ca si ei sunt de partea voastra ci de catre oameni simpli care n-au ce pune pe masa copiilor si care nu-si pot permite sa traiasca cat de cat decent intr-o tara in care ;;muntii aur poarta;;.eu zic ca istoria romaniei ar trebui sa se incheie in 1989 iar executia lui ceausescu sa fie invatatura de minte si sa devina lege pentru toti cei care au guvernat tara din acel an incoace si care o sa o mai guvernati de acum inainte.
  • 0 (0 voturi)    
    tare destept (Vineri, 29 ianuarie 2010, 18:28)

    unu [anonim]

    O fi auzit de bitum?
    Oare numai in Romania se incalca regulile?
  • +2 (2 voturi)    
    din cauza infractorilor (Vineri, 29 ianuarie 2010, 18:40)

    dipa [anonim]

    abonati la bugetul public, care incarca facurile peste ceea ce e normal, avem tara pe care o avem. tinerilor nu va minjiti ca sa putem scapa intr-o zi.
  • 0 (2 voturi)    
    Pentru ca (Vineri, 29 ianuarie 2010, 19:14)

    Cornel [anonim]

    bai bercene....pentru ca capul tau de ministru al transporturilor e muuuuuuuult mai prost decat cele mai proaste materiale pe care le bagati in drumurile atea infinit de scumpe. dar nu-i nimic, o sa platiti intr-o zi si o sa platiti scump!
  • +2 (2 voturi)    
    alta e cauza (Vineri, 29 ianuarie 2010, 19:21)

    lungu bogdan [anonim]

    eu cred ca drumurile se strica din cauza ca politicienii depasesclimita admisa a comisioanelor.
  • -1 (1 vot)    
    din cauza.... (Vineri, 29 ianuarie 2010, 19:21)

    doru [anonim]

    D le ministru,dvs nu stiti ca DN 7 e cel mai circulat drum intre Pitesti -Arad de catre traficul greu?
    Si asta pentru ca ,in loc sa facem autostrada unde trebuie am preferat mai intii o autostrada Bucuresti-Brasov,ca nu mai suportau bogatii Romaniei sa circule lent la plimbari...
    Iar traficul greu international sa mai astepte,pe Dealul Negru ,care e praf,pe Valea Oltului ,care poate fi numita valea mortii,pe Sebes unde nu e saptamina fara grave accidente......asta e adevarul.
  • +1 (1 vot)    
    EVRICA!!! (Vineri, 29 ianuarie 2010, 19:25)

    Costello [anonim]

    Iata un Socrate al drumurilor romanesti! Adanc, tare adanc, mon cher ministre!
  • +2 (2 voturi)    
    drumuri.... (Vineri, 29 ianuarie 2010, 19:25)

    doru [anonim]

    Dle Ministru sa va mai spun ceva,intre Valcea si Pitesti drumul e plin de gropi "in judetul Arges"....in Valcea nu prea.......cam ciudat ,ca drumul nu stie in ce judet e si nici groapa...Poate ca cei din Arges au "inchis ochii"un pic cam mult la reparatii.....stiti cum de face...intrebati dirigintii de santier.
  • +2 (2 voturi)    
    parerea mea in calitate de contribabil sofer (Vineri, 29 ianuarie 2010, 19:30)

    sofer_pe_soselele_patriei [anonim]

    1. Masinile care transporta sarcini peste axima admisa sunt din ce in ce mai putine, tocmai ca sa evite problema amenzilor. Cu sarcini peste tonaj cele mai multe camioane sunt chiar cele care transporta materiale pentru drumuri sau deszapezire. Exemplu: in Moldova, peste tonaj transporta sare, nisip, piatra etc. tocmai camioanele care fac ceea ce am spus.
    2. Soferii sunt "dotati" cu statii CBT, astfel incat prinderea lor este frectie la picior de lemn.
    3. Administratorii firmelor care au in utilizare aceste camioane spun soferilor cam asa: "nu vrei sa duci, te duci acasa"
    4. Intarirea sistemului de control nu scade numarul contraventiilor, ci doar incurajeaza piata neagra a transporturilor. Mai bine zis, din legal dam in penal si tot nu rezolvam nimic.
    5. Se observa clar sectoare de drum unde o parte este stricata, iar cealalta in stare buna. Motivul il stie domnul Berceanu.
    6. Ca sa protejeze anumite sectoare de drum, administratorii, cu acordul politiei rutiere, instaleaza semnalizarea de restrictie de tonaj, astfel incat tot traficul greu circula, intre cele mai multe orase mari, pe rute prestabilite. Acele rute sunt cele mai denivelate. Mai pe romaneste: daca le facem bune pe toate, sau cele mai multe dintre ele, se vor strica mai putine. Daca nu, cele mai folosite se vor strica an de an.
    7. Cunoasteti vreun caz cand un constructor de drum a intervenit in perioada de garantie pe lucrarea efectuata?
    8. Bugetul tarii nu va subzista din amenzi. Cei care ne conduc va trebui sa gaseasca solutii eficiente, nu cauze. Asemenea cauze ii listam si noi, cititorii, acestui articol, domnului Berceanu, cateva zeci, daca ne straduim. Si noi nu am fost alesi prin vot uninominal. Solutiile nu le avem noi, dar ii platim pe ei sa le gaseasca corect.

    Si in final: 9. La munca, nu la gasit faptasi, stimate domn. Gasiti dumneavoastra bani de reparat soselele patriei!!! Noi, in calitate de utilizatori, am achitat cash taxele pe care le impuneti.
    • +2 (2 voturi)    
      Bani (Vineri, 29 ianuarie 2010, 22:14)

      sofer [anonim] i-a raspuns lui sofer_pe_soselele_patriei

      Ministerul Transporturilor a atras cele mai putine fonduri europene. de ce? cine este de vina? soferii de camioane?
      B. este un ipocrit. ei iau spaga de la soferi si tot ei striga...
  • +2 (2 voturi)    
    oare din cauza cui avem drumurile care le avem?? (Vineri, 29 ianuarie 2010, 23:55)

    kljhb [anonim]

    alooooooooooo!!!!d-nu berceanu cine a stat cel mai mult in fruntea mt...daca bine imi aduc aminte unul se cheama basescu si unu berceanu???ai impresia ca si noi avem grasime pe creier ca si matale!!???...sper ca cineva cindva sa va puna si pe voi la punct...si cam oare cine are niste averi uriase???!!poate din vinzarea de seminte ,nu???sa-mi dai si mie reteta..
  • 0 (0 voturi)    
    radu aerianu (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 4:53)

    zbarcea [anonim]

    bercene coboara dinnorii cinismului in care plutesti de 20.de ani si fa drumuri ca-n occident.incei 20 de ani pe unde ai trecut ai lasat parjol;aidistrus mineritul ai terminat energia acum darami drumurile.de la nasturi la rachete tu si ceausescu va pricepeti la toate dar tu cel mai bine te pricepi la facut avere pe cai necinstite.tine minte insa ce-ti spune zbarcea; vine ea si vremea socotelilor si nu stiu pe unde o sa scoti camasa.ti-aduci aminte de zecile de mii de stalpi facuti la firma ta pe care ia-i bagat pe gat renelului la preturi enorme de n-au avut aia ce sa faca cu ei peste zece ani?ai sa dai sama radule.
  • 0 (0 voturi)    
    spagaaaaa (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 10:31)

    trans [anonim]

    Vorbiti prostii.
    Cautati sa taiati raul de la radacina. Balastierele te obliga sa supraincarci .La fel si carierele de piatra .Ca altfel iti taie contractul .
    Nu basculistii sunt de vina ci cei ce-i obliga sa incarce 30-40 tone, adica proprietarii de balastiere
    Numai ca astia sunt imuni la controale desi prin lege sunt obligati sa te incarce max 25 tone..
  • 0 (0 voturi)    
    Ca la (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 12:59)

    HESS [anonim]

    Romani si in special ca la latini.Vina este a altora .
    Pai in primul rand vina e a ministerului .Spaga de 20-30 la suta data de firmele care castiga licitatiile.Acest procent trebuie scos de undeva.Ca doar firma nu face acte de caritate.De unde se scot aceste 20-30 procente.Pai se folosesc materiale de proasta si foarte proasta calitate.Sau se umfla pretul pt a vea apoi de unde scadea.Apoi cei care au datoria de a verifica stadiul si calitatea lucrarii care sant platiti cred ca bine si ,,gras pt a nu face ceeace ar trebui.Apoi pe drumuriile cu doua benzi mai ales intre sate ,tractoarele care iarna mai pun si lanturi,carutele cu caii care se pisa si c..ca .Mai unii spferi care mai lasa ceva ulei de motor pe asfalt.
    Mai si sarea care se pune iarna.Astea ar fi unele cauze ale deteriorarii drumuriilor.Dar cele mai importante sant spaga ,proasta calitate a materialului si lipsa utilajelor performante si lipsa controlului si sanctionarii celor care nu respecta calitatea.Sa pui vina pe camioane si vreme trebuie sa fi nerusinat.De parca in Germania,Franta Spania ,Italia nu circula camioane,sau in tariile nordice nu ar exista iarna.(editat de HotNews.ro)
  • 0 (0 voturi)    
    Pai mai nea Berceanu, (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 21:35)

    Pantera Roz [anonim]

    de vreun an de zile e un baiat de la asociatzia transportatorilor care zbiara in van sa nu mai dai licentze de transport la astia care depasesc tonajul pt.ca dau shpaga unde trebuie si ai si promis la Realitatea TV ca iei masuri si ai luat masuri numai la costumele tale,mai tata...Ce naiba,se mai uita lumea la televizor,mai are si memorie,pe cine vrei matale sa prostesti acuma?!Pe votantzii PDL,bag seama,ca astia sunt mai saraci cu duhul.Dar cu noi,astilaltzi,mai desteptzi,ce faci,neica?!
  • 0 (0 voturi)    
    rusine! (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 22:52)

    adellle [utilizator]

    aroganta si incompetenta!
  • 0 (0 voturi)    
    vai...drumurile (Sâmbătă, 30 ianuarie 2010, 23:34)

    ion roata [anonim]

    mai domnule ministru,partial ai dreptate si sunt posibile masuri ca cea propusa de matale sa se aplice masuri drastice si amenzi cat mai mari.Dar mai sunt si alte cauze:a)calitatea proasta a fundatiei drumului,a imbracamintii si a stratului de uzura.Nu tebuie uitat ca nu se respecta pantele de scurgere a apei.Materialul antiderapant este in rincial sarea care are un caracter foarte agresiv fata de stratul de uzura.Nu se respecta copozitia si grosimea stratului de uzura
    In alta ordine de idei in proiectarea,executia si intretinerea si repararea drumului trebuie sa se tina seama si desitatea si marimea traficului.
    Drumuri putine si necorespunzatoare,trafic dens si mare dupa 1990 au condus si conduc la distrugerea acestora.Ministerul Transporturilor nu a luat nici-o masura pentru transporturi de marfa pe calea ferata ci din contra din cauza dezordini si a tarifelor traficul a scazut aproape de "0".Dar nu numai traficul de marfuri a scazut enorm ci si cel de calatori.Trenurie de persoane au disparut,grafice de circulatie proaste tarife mari din cauza lipsei de calatori ,conditii de calatorie proaste si grija "nasilor"de a lua si ei ea bani au condus a preluarea traficului de calatori de catre mijloacele auto Zeci de mii de microbuze si ceva autobuze se intrec pe soselele patriei din cauza lipsei de profesionalism la MT.Faceti grafice de circulatie folositoare publicului si beneficiarilor de transport,
    reduceti tarifele si cresteti siguranta si integritatea
    mafurilor si a calatorilor.
    Munciti domnilor,ganditi si nu va mai plangeti pe cadavrul transporturior din Romania.
    Daca asi fi in postura de prim ministru v-as destitui pe toti cei de la ministerul transporturilor.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă