Gerard Detourbet, Renault: Noua generatie Logan va fi mai ieftina decat actualul model

de A.N.     HotNews.ro
Miercuri, 15 septembrie 2010, 13:20 Economie | Auto

Urmatoarea generatie a Logan, aflata deja in dezvoltare, va fi mai ieftina decat actualul model, a declarat miercduri pentru 0-100.ro directorul programului Logan, Gerard Detourbet. Oficialul francez a afirmat ca acest lucru este determinat de faptul ca Renault a castigat experienta vasta in fabricarea masinilor low cost. Detourbet nu a dorit sa precizeze cu cat va fi mai ieftin viitorul Logan.

“De la demararea proiectului Logan, in 2004, si pana acum, am acumulat foarte multe cunostinte in materie de fabricatie a automobilelor low cost. Logan si masinile construite pe platforma Logan (denumita tehnic B0 – n.r.) au acum acoperire globala si asta ne permite sa negociem cu multi furnizori. Astfel putem achizitiona componente la preturi foarte avantajoase si asta ne va permite ca urmatorul Logan sa fie chiar mai ieftin decat actualul”, a declarat Gerard Detourbet.

Oficialul Renault a adaugat ca noul Logan va fi un raspuns pentru competitia care se anunta puternica in urmatorii ani pe segmentul low cost si ca noul model va pastra atuurile actualului Logan, mentionand aici pretul competitiv, spatiul generos si intretinerea ieftina. Masina va avea insa un design mai modern si anumite aspecte tehnice, cum ar fi zgomotul in rulare, vor fi imbunatatite.

“In toata aceasta perioada am ascultat criticile si pot spune ca ne aflam in faza de dezvoltare a unui produs clar superior”, a explicat el.

Detourbet a afirmat ca noul Logan sau un concept care sa-l anticipeze nu va fi prezentat la salonul auto de la Paris din Octombrie 2010 sau la cel de la Geneva din 2011.

0-100.ro precizeaza ca astfel se contureaza tot mai clar ceea ce au sugerat in repetate randuri oficialii Renault si anume ca noul Logan va aparea in 2012.

“Nu pot sa va dezvalui mai multe deoarece competitorii nostri nu stau degeaba, dar va pot asigura ca noul Logan este in lucru si ca va fi produs tot aici la uzina Dacia din Romania”, a declarat Detourbet.

​Renault a inaugurat miercuri la Titu centrul tehnic de incercari pe pistele caruia vor fi testate cele mai noi modele ale producatorului francez. Inaugurarea a fost amanata cateva luni din cauza crizei, insa prima etapa a proiectului de la Titu se incheie acum, iar urmatoarea va fi terminata cel mai probabil in vara lui 2011 cand toti cei 32 km de piste vor fi gata. Aceste piste vor recrea conditiile de pe diverse suprafete de drum, pentru a se vedea cum se comporta masinile.


Citeste mai multe despre   




















Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

6080 vizualizari

  • 0 (4 voturi)    
    ii vorba de lectia VW... (Miercuri, 15 septembrie 2010, 13:24)

    capatu` satului [anonim]

    golf IV la data aparitiei mai ieftin decat golfu` III, golfu`V mai ieftin decta golfu` IV,
    golfu` VI mai ieftin decta golfu V,

    ultima versiune de passat la data aparitiei mai ieftina decat versiunea anterioara,

    fabrica trebuie sa produca cat mai mult.....
    • +8 (8 voturi)    
      In ritmul... (Miercuri, 15 septembrie 2010, 13:48)

      Xulescu [anonim] i-a raspuns lui capatu` satului

      .... asta Golf CLXXIV va fi (aproape) gratis :)))
    • +1 (7 voturi)    
      mda (Miercuri, 15 septembrie 2010, 13:51)

      eu [anonim] i-a raspuns lui capatu` satului

      da dar si calitatea a scazut la vw...

      golf3 sau 4 e mult mai bine facut si din materiale de calitate fata de 5 sau 6...

      la fel si la logan... loganurile astea noi au un bord din plastic de peturi de cola...
      • +1 (1 vot)    
        Sa fim seriosi (Miercuri, 15 septembrie 2010, 15:50)

        george alexandru [utilizator] i-a raspuns lui eu

        Materiale mai de calitate la Golf 3 fata de 6? Eu cred ca nu te-ai urcat intr-un Golf 6.
        Daca ne referim la fiabilitate, atunci intr-adevar, Golfurile vechi pareau mai fiabile, insa nici nu erau incarcate cu atata electronica...deci erau mai putine piese care sa cedeze.
    • +3 (3 voturi)    
      Golf 25 (Miercuri, 15 septembrie 2010, 13:58)

      alexb [anonim] i-a raspuns lui capatu` satului

      Atunci eu astept sa apara Golf XXV, care pe principiul de mai sus o sa fie gratis :))
  • +4 (4 voturi)    
    Mai ieftin de produs (Miercuri, 15 septembrie 2010, 13:59)

    bob [anonim]

    pentru ca la vanzare nu stii niciodata!
  • -3 (9 voturi)    
    motor? (Miercuri, 15 septembrie 2010, 14:01)

    fabregas [anonim]

    da pa cand un motor mai bun , mai nou ? Loganul pare submotorizat!!!!!!! si este !!!!!!105cp???????
    • +5 (7 voturi)    
      Tie cam citi cp ti-ar trebui? (Miercuri, 15 septembrie 2010, 14:39)

      suki [anonim] i-a raspuns lui fabregas

      Vreo 250cp ti-ar ajunge pe un Logan?
      Poate daca ai astfel de nevoi, ti-ar tb un Forester?
    • +8 (10 voturi)    
      sub motor (Miercuri, 15 septembrie 2010, 14:40)

      Gigi Submotorizatu [anonim] i-a raspuns lui fabregas

      Submotorizat ? Versiunea de top de 105 cai nu-ti sunt suficienti ? Alt Schumacher al strazilor....
      Fa mai bine lobby sa vina in stadard ESP si airbaguri laterale,nu motoare mai puternice...dar deh, asa e romanu' cand scapa la covrig.
      • +2 (2 voturi)    
        esp (Miercuri, 15 septembrie 2010, 15:23)

        cartman [anonim] i-a raspuns lui Gigi Submotorizatu

        ESP o sa vina de la anu in toata europa si sper ca urmatorul pas va fi legat de airbaguri obligatorii pentru pasager si eventual toracice. ar salva multe vieti
    • +5 (5 voturi)    
      submotorizare (Miercuri, 15 septembrie 2010, 14:53)

      zenoroz [anonim] i-a raspuns lui fabregas

      la 105cp si la ce greutate are loganu nu cred ca poate considerat submotorizat (este aprox 1 cal la 10 kg)
    • +5 (5 voturi)    
      aa (Miercuri, 15 septembrie 2010, 14:58)

      Ahmed [anonim] i-a raspuns lui fabregas

      Da! Ce sa zic! :-) De-aia VW face masini de-o tona la numa 60 CP, motoare de 1.2L. Masinile cu motor mic si nu foarte puternic sunt la moda in randul masei populatiei, avand in vedere costurile tot mai mari de intretinere pentru motoare mari (aici ma refere si la schimbarile de impozit din Romania, care au crescut fantastic pentru motoarele de pe 2000cmc)
    • -2 (4 voturi)    
      2 cai putere... (Miercuri, 15 septembrie 2010, 15:14)

      Andreea [anonim] i-a raspuns lui fabregas

      La ce drumuri are Romania, ne ajung 2 cai putere... si coviltir.
    • +2 (2 voturi)    
      Ca putere nu sta rau (Miercuri, 15 septembrie 2010, 15:52)

      george alexandru [utilizator] i-a raspuns lui fabregas

      Loganul chiar daca e mare, nu e in aceeasi clasa cu Golful, ci cu Polo, iar daca faci o comparatie la putere o sa vezi ca nu sta chiar asa rau.
  • -1 (3 voturi)    
    Normal ca-i mai ieftin (Miercuri, 15 septembrie 2010, 15:09)

    sile [anonim]

    Daca-l faci numai cu piese din India si Turcia, n-are cum sa iasa mai scump.
  • +2 (2 voturi)    
    Consuma cam mult Loganu (Miercuri, 15 septembrie 2010, 18:27)

    Cornel [anonim]

    Pretul, fiabilitatea si puterea, eu zic, ca-s bune deocamdata la logan, tinand cont ca e o masina pt toata luamea(sau a saracului). Dar pentru nivelul nostru de trai cred ca are un aconsum prea mare.
    Si asta tinand cont ca pretul carburantului si consumul masinii e un cost continuu, in fiecare zi te lovesti de el.
    Eu sper sa lucreze la consum sa-l faca mai mic.
  • +1 (1 vot)    
    Bluemotion (Joi, 16 septembrie 2010, 3:22)

    Gughy [anonim]

    Dar eu sunt fascinat de motorizarea pe care o pun pe noile golfuri,bluemotion.Imi place in special cel de 1.6 L diesel care vine imperecheat cu o cutie de 6 vit sau 7 la alegere, cu ambreiaj dublu si care consuma 3,8 l mediu.E o bijuterie de masina.Viteza max. 189km/h ii va face pe unii fara minte sa zica bleahhh,in schimb polueaza ff putin fata de modelele precedente si prin faptul ca arde carburant putin.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi