Un roman va conduce centrul care face studiile de piata pentru viitoarele produse Dacia si Renault in regiunea Euromed

de Vlad Barza     HotNews.ro
Joi, 27 ianuarie 2011, 14:04 Economie | Auto

Liviu Ion
Foto: Groupe Renault
Liviu Ion va conduce din aceasta toamna centrul de Studii de Piata si Produs al Groupe Renault din Bucuresti care face cercetari de piata in regiunea Euromed pentru viitoare produse Renault. Centrul culege feed-back de la clienti pentru a afla ce parere au despre modele care vor iesi pe piata in patru-cinci ani. Liviu Ion a fost sef de comunicare la Dacia in ultimii sase ani, iar functia va fi preluata de Anca Oreviceanu care in ultimii trei ani a condus comunicarea RTR.

De la 1 septembrie, Liviu Ion va fi directorul Centrului de Studii de Piata si Produs al Grupului Renault in Romania si va dirija echipa care efectueaza studii despre clienti pentru regiunea Euromed si studii statistice pentru alte sectoare ale grupului. Functia a fost ocupata pana acum de un francez. Regiunea contine Europa de Vest, Rusia, Turcia si Magreb.

Toate companiile auto fac studii de piata in medie cu patru-cinci ani inainte de lansarea unui model pentru a afla cum il percep potentialii clienti si ce obiectii ar putea avea. Liviu Ion s-a nascut in 1965, e absolvent de ASE iar in ultimii sase ani a fost sef al directiei Comunicare de la Dacia si din 2008 director executiv de comunicare al Groupe Renault in tara.

Aceasta functie va fi ocupata de la 1 martie de Anca Oreviceanu care in ultimii trei ani a coordonat comunicarea centrului tehnic RTR.

Functia Ancai Oreviceanu va fi preluata de Roxana Botezatu care in ultimii trei ani a lucrat la departamentul comunicare RTR.


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

2945 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    experienta (Vineri, 28 ianuarie 2011, 9:43)

    Mircea [anonim]

    3 ani de experienta la renault plus cateva luni la niste firme no name = 5 ani de experinta in comunicare? super matematica
  • 0 (0 voturi)    
    scrieti prostii (Vineri, 28 ianuarie 2011, 10:21)

    diana [anonim]

    Eu lucrez la Renault si o cunosc pe Roxana foarte bine, va pot asigura ca 1) aceasta persoana sigur exista ! 2) este o persoana foarte competenta. Poate ca pierde-vara si cei care freaca menta ar trebui sa se mai abtina sa trimita comentarii la stiri. In general... PS Ce are a face varsta in treaba asta??
    • 0 (0 voturi)    
      taxa pe prostie (Vineri, 28 ianuarie 2011, 12:23)

      ion [anonim] i-a raspuns lui diana

      varsta nu are nimic de-a face. sa minti ca ai 5 ani in plus de experienta e deja alta poveste


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri