CFR SA a primit 11 oferte pentru modernizarea caii ferate intre Sighisoara si Atel

de Claudia Pirvoiu     HotNews.ro
Joi, 20 octombrie 2011, 16:40 Economie | Companii

Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" SA a anuntat ca au fost depuse 11 oferte in cadrul licitatiei pentru atribuirea contractului de reabilitare si modernizare a caii ferate intre statiile Sighisoara si Atel, situate pe tronsonul Coslariu- Sighisoara. CFR sustine ca in urma lucrarilor, se vor asigura viteze de 160 km/h pentru trenurile de calatori si 120 km/h pentru cele de marfa. Valoarea estimata a lucrarii este de aproape 1,1 miliarde de lei, fara TVA (257 milioane euro, fara TVA).

Perioada de execuţie va fi de minimum 36 de luni şi maximum 42 luni de la data atribuirii contractului (la care se adaugă perioada de garanţie de 24 de luni, de la terminarea lucrărilor).

Sursa de finanţare este asigurată din fonduri europene în proporţie de 85% şi contribuţia de la bugetul de stat în proporţie de 15%.

Cele 11 oferte

  • STRABAG AG – SC STRACO GRUP SRL - asociere
  • TERNA S.A.
  • ASTALDI SPA – PORR BAU GMBH – SC TEHNOLOGICA RADION SRL -
  • IMPRESA PIZZAROTTI & C. S.p.A - asociere
  • SOCIEDAD ANONIMA DE OBRAS Y SERVICIOS, COPASA – ORTIZ CONSTRUCCTIONES Y PROYECTOS S.A. – CONTRATAS Y SERVICIOS FERROVIARIOS - asociere
  • IMPREGILO S.p.A
  • OHL/OHL ZS/ CONFORT/ PUENTES - asociere
  • FCC CONSTRUCTION SA - ALPINE Bau GmbH - SC AZVI SA- asociere
  • HOCHTIEF Solutions AG – H.F. WIEBE GmbH & Co.K.G. – asociere
  • AKTOR – ARCADA - asociere
  • CORSAN CORVIAM CONSTRUCCION S.A. & COMSA S.A. – asociere

Potrivit CFR, proiectul cuprinde lucrări de reabilitare/ modernizare a infrastructurii feroviare, lucrări executate pe linie dublă, în condiţiile asigurării derulării circulaţiei feroviare în zona lucrărilor pe întreaga perioadă de execuţie, cuprinzând următoarele domenii de specialitate:

  • infrastructura şi suprastructură linii de cale ferată (km 299+399 - km 327+625) lungime 28,226 km (lucrari de consolidare, terenuri, protectia mediului etc)
  • electrificare şi energoalimentare (inclusiv reabilitarea/modernizarea unei substaţii de tracţiune electrică;
  • telecomunicaţii feroviare (exclusiv GSM-R);
  • lucrări de construcţii civile (reabilitare clădiri şi spaţii aferente instalaţiilor tehnologice şi publicului călător, peroane, copertine, amenajări pentru persoanele cu dizabilităţi).


Citeste mai multe despre   












Material sustinut de Superbrands

Help Net, 19 ani de excelenta pe piata farma

Help Net Farma opereaza una dintre cele mai importante retele de farmacii din Romania si face parte alaturi de Green Net - importatorul si distribuitorul de suplimenti nutritivi si dezvoltatorul lantului exclusivist Beautik Haute Perfumerie, din grupul Farmexim, primul importator si distribuitor de produse farmaceutice din Romania.

1949 vizualizari

  • -2 (4 voturi)    
    vai de capul vostru (Joi, 20 octombrie 2011, 16:50)

    dum_i [utilizator]

    Daca 30 km de sina ferata costa 250 de milioane de euro, ma intreb cat o sa coste intreaga reabilitare nationala...

    Chiar nu va e rusine cu sumele astea? In conditiile in care realizarea de la 0 a sinei ferate este una dintre cele mai ieftine lucrari de infrastructura...

    Si as mai zice ceva si despre utilitatea strategica a zonei alese...imi aminteste de bucatile de autostrada gen gilau-turda
    • +3 (5 voturi)    
      Ioi, ioi, ioi... (Joi, 20 octombrie 2011, 17:11)

      GorillaKilla [utilizator] i-a raspuns lui dum_i

      ...asa-i cand scapa omul la tastatura si habar nu are.
      Mai istetila, stii ca e vorba de constructia unui nou tunel de cale dubla la iesirea din Sighisoara catre Medias pentru a rectifica curba actuala (e drept si ea trece prin tunel)?
      Cat despre utilitatea zonei, tin sa iti aduc aminte ca e vorba de coridorul IV pe feroviar, adica calea pe unde voi aia din sud, daca ati produce ceva, ati putea sa exportati acel ipotetic ceva catre Europa de Vest?
    • 0 (2 voturi)    
      Saraca Romanie (Joi, 20 octombrie 2011, 17:28)

      Acarul Paun [anonim] i-a raspuns lui dum_i

      Nu mai stie CFR sa isi faca propia investitie prin propia regie propie.Ce fac smecherii astia care liciteaza.Dupa ce castiga subcontracteza firme locale si aia fac toata treaba.ca doar nu vin muncitori austrieci,italieni sau spanioli sa munceasca aici.Si smecherii vin cu o servieta si taie facturi.fac aprovizionarea din tarile de origine prin firme offshore.Noua ne ramane praful de pe toba.DE CE ?de ce nu isi face CFR in REGIE PROPIE reparatiile .Se se trezeasca Nea Nicu Ceausescu sa puna biciul pe CFR ca doar cine a construit caile ferate ? nu romanii /pe vremea comunistilor stiau.Acuma nu mai stiu.Asta este coruptie in stare pura.
      • 0 (0 voturi)    
        Corect (Joi, 20 octombrie 2011, 17:39)

        Niels Smeker [anonim] i-a raspuns lui Acarul Paun

        Si apoi cumpara smecherii astia piatra de la alti smecheri , piatra din carierele statului roman care le-a concesionat altor smecheri .Si asa cumpara statul Roman piatra inapoi x 100 dupa ce cativa smecheri o dau din mana in mana .ca sa aiba ei bani de gipane si vacante in Austria ca deh au muncit sa vanda piatra inapoi lu cui i-a concesioanto.O statistica ar arata ca toate carierele care alimenteza proiectele guvernului sunt ale unor smecheri cu legaturi cu smecheri guvernamentali pana la ministerul de resort.Iata coruptia.De ce nu da piatra statul si se micsoreaza factura cu 50%?NU MAI E BAN DE SPAGA
      • 0 (0 voturi)    
        PROPRIE si nu PROPIE (Joi, 20 octombrie 2011, 19:31)

        dan [anonim] i-a raspuns lui Acarul Paun

        Acaru' Paun esti sarac rau de tot la gramatica ! Atentie mare, se scrie proprie si nu propie cum mai spun cei mici de 3-4 ani ! Se vede ca esti acar !
  • +1 (1 vot)    
    Atel? (Joi, 20 octombrie 2011, 17:06)

    rsbl [utilizator]

    sigur Sighisoara-Atel? nu Medias, sau alt ORAS?
  • 0 (2 voturi)    
    Cam putini km si cam multi ani (Joi, 20 octombrie 2011, 17:43)

    Andu [anonim]

    Vor circula trenurile din ce in ce mai prost pentru inca min. 4 ani.
    Ca sa nu mai zic de perioada de executie, 4 ani pt 28 km, dintre care 1 km de tunel, mare realizare.
    • 0 (0 voturi)    
      De cati bani atata muzica (Joi, 20 octombrie 2011, 20:30)

      GorillaKilla [utilizator] i-a raspuns lui Andu

      In ritmul in care putem sa punem cei 15% necesari pt. cofinantare (restul de 85% ii pune tanti UE, daca ii pune...), asa vor lucra constructorii.
      Iar Andule tata, 42 de luni sunt 3 ani si jumatate, nu?
      • 0 (0 voturi)    
        nu chiar (Vineri, 21 octombrie 2011, 0:33)

        gigi [anonim] i-a raspuns lui GorillaKilla

        gresit, vor lucvra in ritmul in care putem sa platim facturile, abia apoi le decontam la UE si primim banii daca nu sunt suspiciuni de frauda....
  • 0 (0 voturi)    
    iar ne prostesc? (Vineri, 21 octombrie 2011, 0:37)

    alliens [anonim]

    pe bune, sau iar ne mint astia? ca si pe Bucuresti-Campina si Bucuresti-Constanta ne promiteau 160 km/h pentru trenurile de persoane, si nu s-a circulat niciodata cu viteza asta, cel mult 140, dar mai nou, dupa mai mult de\ 1 miliard chletuiti pe cele doua linii avem deja multe restrictii chiar si de 15km/h, pentru ca dupa finalizarea liniei nu s-a facut si mententanta ei,iar pe de alta aprte se permite circulatia unor vagoane de marfa cu roti "patrate" care distrug linia (dar sunt ale lui Berceanu si altor jmecheri din politica, cu spate)


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă