Asaltul lui Dan Sova asupra managementului privat din companiile de la Transporturi. Ce nume controversate au fost puse in locul managerilor demisi

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Vineri, 6 iunie 2014, 18:21 Economie | Companii

Dan Sova si oamenii pusi la conducerea companiilor din subordine
Foto: Colaj foto
Dan Sova a declansat o ofensiva impotriva conducerilor corporative de la companiile de stat aflate in subordinea sa. In mai putin de o saptamana, Sova a schimbat consiliile de administratie de la Compania de Aeroporturi si de la CFR Marfa, iar acum o luna a dat afara jumatate din administratorii de la Tarom. In locul administratorilor demisi au fost puse mai multe nume controversate: unii cu dosare penale in trecut, unii in conducerea mai multor companii de stat, iar altii cu un picior la stat si cu un picior la companiile private din acelasi domeniu. Vezi in text cine sunt oamenii controversati pusi de Sova la conducerea companiilor din Transporturi.
  • Surse apropiate discutiilor dintre guvern si delegatia FMI-BM-CE au declarat pentru HotNews.ro ca Dan Sova le-a transmis reprezentantilor troicii ca vrea sa scoata companiile controlate de Ministerul Transporturilor de sub incidenta guvernantei corporative.
Dan Sova a demis miercuri, 4 iunie, conducerea corporativa de la CFR Marfa prin revocarea Consiliului de Administratie fara explicatie, la cateva zile dupa ce procedat in acelasi fel, ba chiar cu mai mare tam-tam si la Compania Nationala de Aeroporturi Bucuresti. Cu o luna in urma, acelasi Sova schimba si jumatate din CA-ul de la Tarom.

Presedintele demis al CA CFR Marfa, Liviu Radu a declarat pentru HotNews.ro ca demiterea s-a facut fara o explicatie credibila. "S-au prevalat de un articol de lege pentru a ne demite", spune Radu.

In 2013, CFR Marfa si-a redus puternic pierderile.
Potrivit unui raport al Ministerului Transporturilor realizat in mai 2014, CFR Marfa si-a redus arieratele fata de 2012 cu 1.411.435 mii lei.

Potrivit Ministerului Transporturilor, CFR Marfa a inregistrat in 2013 o pierdere bruta de 163.511.000 lei fata de 405.086.569 in 2012 (raport anual). 

Noii membrii in CA: Un apropiat a lui Gruia Stoica, un fost ofiter DGA si oameni de prin alte institutii de stat

George Buruiana
Foto: club-feroviar.ro
George Buruiana este singurul care a ramas in functie in CA al CFR Marfa, prezent si in Consiliul de Administratie al CFR SA. Buruiana, numit recent si consilier al lui Sova, a mai fost sef al CFR Marfa intre anii 1998 si 2001.

Ulterior, Buruiana a lucrat timp de zece ani in privat la companii controlate de Cristian Burci si Gruia Stoica.

"George Buruiana punea bazele companiei de transport feroviar de marfa Sevtrans Invest (ce apartinea grupului International Railway System (IRS), controlat de Cristian Burci). El a condus compania Servtrans Invest pana in 2011, cand aceasta a intrat in insolventa si ulterior a fost vanduta grupului Grampet, controlat de omul de afaceri Gruia Stoica, anchetat in prezent pentru trafic de influenta. In perioada 2012-2014, Buruiana a fost presedintele Asociatiei Transportatorilor Feroviari", scrie ZF.

- Vasile Rodin-Calomfirescu vine la conducerea CFR Marfa din pozitia de ofiter al Directiei Generale Anticoruptie (DGA)

- Elena Viorica Merticariu (consilier personal la cabinetul secretarului de stat, conform celei mai recente declaratii de avere de pe site-ul institutiei) este o fosta membra a Comisiei Nationale de Acreditare a Spitalelor si membra a comisiei de privatizare a Companiei Nationale Administratia Canalelor Navigabile SA Constanta.

Mircea Florin Biban
Foto: afer.ro
- Mircea Florin Biban (inspector sef la Inspectoratul de Siguranta Feroviara Cluj in cadrul Autoritatii de Siguranta Feroviara Romana)

- Dan Toader (consilier la Ministerul Transporturilor, potrivit ultimei declaratii de avere de pe site-ul institutiei)

- Dan Jianu

Alina Paraiala
Foto: Agerpres
- Alina Paraiala (director de cabinet al ministrului Transporturilor, membru si in Consiliul de Administratie al CFR SA)

"Aciuata in Guvern inca de prin 2011, initial la cabinetul sefului Agentiei pentru Implementarea Proiectelor si Programelor pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii, pe atunci clujeanul pedelist Cristian Haiduc, preluata apoi de conservatoarea Maria Grapini, fotomodelul Alina Paraiala a poposit si in cabinetul pesedistului Dan Sova. Iar apelativul de fotomodel nu este unul de complezenta, pentru designul prezentat de focoasa bruneta din Cluj Napoca, ci chiar una din fostele sale indeletniciri, dupa cum se poate vedea si in fotografiile alaturate", scrie replicaonline.ro.

Conducerea CNAB, o alta schimbare brutala a managementului privat

In urma cu o saptamana, Dan Sova demitea brutal si intreaga conducere corporativa de la Compania Nationala Aeroporturi Bucuresti (CNAB), in frunte cu presedintele CA-ului Radu Merica si directorul general Liviu Radu, care este si presedintele CA-ului demis in urma cu doua zile de la CFR Marfa.

Radu Merica, presedintele Consiliului de Administratie demis, compara actiunea intempestiva a lui Dan Sova cu nationalizarile comuniste din anii 50: "O demonstratie de forta demna de nationalizarile comuniste de anii 50 cand ocupai o companie privata cu politia, cu Securitatea".

Profitul CNAB pe 2013, de trei ori mai mare decat cel bugetat

Asemanator CFR Marfa, rezultatele CNAB pe anul trecut au fost mai bune decat in anul precedent.

Potrivit ultimelor cifre raportate, CNAB a inregistrat in 2013 un profit 78.003.701 lei, de peste trei ori mai mare decat cel bugetat. De asemenea, in primele trei luni ale acestui an, s-a inregistrat o crestere a veniturilor de 7% fata de aceeasi perioada a anului trecut, cu un profit brut de 21,5 milioane lei, mai mare de 2,7 ori fata de trimestrul I al lui 2013.

Noul director general a mai fost sef la CNAB si a fost anchetat de DNA in trecut pentru ce a facut in mandatul sau


Sorinel Ciobanu
Foto: AGERPRES
In locul CA-ului demis, Sova a numit noi membrii, o parte din ei cu trecut controversat si despre care portalul independent specializat pe stiri din aviatia Newsair.ro scria ca sunt "personaje reprobabile care au fost varate pe usa din dos si in CA-ul de la TAROM".

Astfel, la conducerea companiei a fost numit Sorinel Ciobanu pe postul de director general. Ciobanu a mai condus intrecut compania si a fost cercetat de DNA si judecat pentru fapte de coruptie tocmai din perioada in care conducea CNAB. 

Justitia l-a achitat definitiv pe Ciobanu chiar in urma cu putin timp, pe 25 mai.


Noul sef al CA este si membru in CA Tarom si este director de operatiuni la o firma aeriana privata, apropiata de Dinu Patriciu


In noul Consiliu de Administratie apar nume controversate care au fost pusi in functie de conducere si la alte companii de stat:

- Dan Andrei - numit si presedintele Consiliului de Administratie de la CNAB.

Pe langa noua sa functie de la conducerea CNAB, Dan Andrei a fost pus membru CA si la TAROM in urma cu o luna. Andrei este un fost pilot militar in perioada comunista si a facut parte din echipajul prezidential a lui Nicolae Ceausescu. Dupa Revolutie, Andrei a mai lucrat la Tarom si Carpatair.

In prezent, Dan Andrei este vicepresedinte la o firma privata de consultanta in domeniul aerian si director de operatiuni la EuroJet, compania aeriana despre care se spune ca este a lui Dinu Patriciu. Vezi aici CV-ul sau pe site-ul companiei Euro Aviation Consulting Team 

Unul din noii membrii CA, fost sef la Conducerea Autoritatii Aeronautice Civile pana in urma cu cateva luni


Catalin Radu
Foto: Agerpres
- Gheorghe Catalin Radu - seful Directiei Aviatiei Civile din Ministerul Transporturilor, a detinut si functia de Presedinte al Consiliului Autoritatii Aeronautice Civile.

Acesta a fost numit in 2013, conform OUG 109, insa in februarie 2014, Ministerul Transporturilor a depus o plangere la DNA legata de ilegalitatile gasite in urma efectuarii unui audit de catre Corpul de Control al Ministerului. In urma acelui control, Gheorghe Catalin Radu a parasit Consiliul de Administratie de la AAC.

Acum, Gheorghe Catalin Radu este numit in conducerea unei alte companii de stat.

Presedintele CA Tarom, fost sef peste Privatizari, a ajuns acum si membru in CA la Aeroporturi


Gabriel Dumitrascu
Foto: Agerpres
- Gabriel Dumitrascu - membru in CNAB, desi este si presedintele CA-ului de la TAROM, cel mai mare client al CNAB.

Dumitrascu a fost sef al Oficiului Participatiilor Statului si Privatizarii in Industrie (OPSPI), sef al Departamentului pentru Energie din Ministerul Economiei si administrator special al Hidroelectrica.

- Dragos Brezeanu (fost director adjunct al Directiei Antifrauda din ANAF)

Iulius Dan Plaveti
Foto: Hotnews
- Iulius Dan Plaveti (fostul presedinte al ANRE)

- Adrian Toma (liderul unuia dintre sindicatele din CNAB)

Asalt si asupra conducerii Tarom


Schimbarile brutale in conducerile CFR Marfa si CNAB au venit la mai putin de o luna dupa ce Sova a schibmat si componenta Consiliului de Administratie de la TAROM, membrii considerati a fi apropiati de PNL au fost scosi si au fost introdusi altii agreati de PSD.

Potrivit Newsair.ro, in CA-ul modificat in mai de catre Transporturi, singurii care au rezistat au fost Dante Stein (consilier si apropiat al premierului Victor Ponta), care era si presedintele CA, si Razvan Filipescu, sef al Autoritatii Nationale pentru Turism.

In noul CA au fost numiti cinci noi membri, dupa cum urmeaza mai jos:

- Gabriel Dumitrascu - ales si presedintele Consiliului de Administratie, in prezent membru si in noul CA de la CNAB (detalii mai sus)

 - Dan Andrei - fostul pilot militar din perioada comunista, seful noului Consiliu de Administratie de la CNAB (detalii mai sus).

Dan Andrei
Foto: eac-team.com
Mai merita amintit inca o data ca Dan Andrei este in prezent vicepresedintele unei companii private de consultanta in domeniul aerian si director de operatiuni la operatorul aerian privat Eurojet, companie apropiata de Dinu Patriciu.

Despre Dan Andrei, newsair.ro scrie ca "a avut legaturi stranse cu mai toate guvernarile si a rezistat prin foarte multe institutii banoase".

De altfel, in 2006, Academia Catavencu publica o investigatie detaliata despre grupurile de interese din zona aviatiei civile din Romania:

"O alta capusa adusa de Francu [n.r. Aliodor Francu] in sistem este Dan Andrei, pana acum o luna director general al Aviatiei Civile din Ministerul Transporturilor. Dan Andrei este pensionar, iesit pe o lege speciala care nu-i permitea aceasta functie. La ce s-au gandit ei, motociclenii: nu-l numim, il delegam. Asa ca, din 2004 si pana acum, Dan Andrei a fost doar un inlocuitor provizoriu. (...)

Este cunoscut in presa ca traseist politic notoriu, pe axa cronologica CDR, PD, PSD si PNL, apoi implicat in Tigareta II, demis in fine de Basescu, pe cand era director la Autoritatea Aeronautica Civila Romana (AACR), cu fiica si ginerele bagati la Romatsa ca operatori de zbor, intr-un izbitor conflict de interese.

Am aflat noi de unde i se trage lui atata bine: domnia sa a facut parte din Directia V a DSS, de securitate si garda, un fel de SPP actual. Andrei nu este o exceptie. Majoritatea oamenilor din aviatie, mai ales cei care au varsta corespunzatoare si vin din aviatia militara, au facut parte din Directia IV de contrainformatii militare
".

Iulian Matache
Foto: Agerpres
- Iulian Matache - "omul lui Marian Oprisan de la Vrancea, fost secretar de stat in Ministerul Dezvoltarii si apoi in cel al Transporturilor", potrivit Newsair.ro

- Radu Mihai Fleanta - fost pilot militar intre 1999-2007 si pilot la TAROM din 2007, care culmea, pana de curand, s-a judecat cu compania pentru niste drepturi salariale in dosarul 3715/93/2013 aflat pe rolul Curtii de Apel Bucuresti.

Toma Cimpeanu
Foto: AGERPRES
- Toma-Dorin Cimpeanu - "s-a remarcat ca sef al controversatului si mult-prea scumpului proiect e-Romania, a fost apoi sef al ASSI (agentia care gestiona sistemele de guvernare electronica SEAP-SEN), sef al Societatii Nationale de Radiocomunicatii, director operatiuni la Institutul de Management si Dezvoltare Durabila, vicepresedinte Centrul National Romania Digitala si, in final, secretar de stat in Ministerul Societatii Informationale", potrivit sursei amintite mai sus.

Miza la Tarom: Eliminarea lui Christian Heinzmann, managerul privat sub mandatul caruia Tarom a inceput sa inregistreze rezultate bune

Christian Heinzmann, managerul privat de la Tarom
Foto: AGERPRES
Miza la Tarom, odata cu schimbarea CA-ului, va fi eliminarea din joc a managerului privat, belgianul Christian Heinzmann, au precizat pentru HotNews.ro surse avizate din sistem.

Heinzmann este unul din putinii manageri privatic are au reusit sa suprvietuiasca in fruntea vreunei companii din subordinea Ministerului Transporturilor.

Sub mandatul lui Heinzmann, Tarom a reusit sa reduca din pierderi si sa incheie in premiera mai multe luni cu profit. In 2013, Tarom a reusit sa isi limiteze puternic pierderile pe care le inregistra in anii anteriori: a incheiat anul cu pierderi de 130 de milioane de lei, cu mai bine de 100 de milioane de lei mai putin decat in 2012.

La Tarom va urma o perioada cheie in care compania va trebui sa schimbe flota de avioane, iar vanzarea actualelor aeronave din flota ar reprezenta inca o miza financiara.

Scaunul lui Heinzmann la sefia Tarom s-a clatinat si in urma cu un an cand, pe fondul presiunilor depuse de fostul Consiliu de Administratie condus de bancherul Dan Pascariu, managerul belgian a fost fortat sa semneze un act prin care isi scurta durata mandatului de la patru ani la unul pana in noiembrie 2013. Inainte de acel moment totusi, fostul Ministru de la Transporturi, Ramona Manescu a demis intreg CA-ul si a dispus pastrarea lui Heinzmann la carma Tarom pentru intreg mandatul de patru ani.


Citeste mai multe despre   










12166 vizualizari

  • +23 (25 voturi)    
    sova, puscaria te asteapta (Vineri, 6 iunie 2014, 18:26)

    sachei [utilizator]

    si sa nu crezi ca ponta te va scoate din c.....
    P.S. cum e cu studiile alea de fezabilitate?
    • +9 (9 voturi)    
      neah, (Vineri, 6 iunie 2014, 21:03)

      ZeroAbsolut [utilizator] i-a raspuns lui sachei

      Sova a luat exemplu de la Ponta si a devenit colaborationist pe motiv de dosar, el doar ii grupeaza pe tantalai pentru DNA, sa le usureze munca procurorilor, ca-s tare ocupati :D
    • +8 (8 voturi)    
      Ilegalitate crasă - OUG 109 spune așa: (Vineri, 6 iunie 2014, 23:42)

      OUG [utilizator] i-a raspuns lui sachei

      ART. 60
      Dupã intrarea în vigoare a prezentei ordonanţe de urgenţã, numirea administratorilor sau, dupã caz, a membrilor consiliului de supraveghere ai întreprinderilor publice pentru poziţiile devenite vacante pentru orice cauzã de încetare a mandatului administratorului se va face potrivit procedurii prevãzute la art. 5, respectiv la art. 29.

      ART. 29
      (1) Membrii consiliului de administraţie sunt desemnaţi de adunarea generalã a acţionarilor, la propunerea consiliului de administraţie în funcţie sau a acţionarilor.
      (2) Candidaţii propuşi de consiliul de administraţie sunt selectaţi/evaluaţi în prealabil şi recomandaţi de comitetul de nominalizare din cadrul consiliului de administraţie. Prin decizie a consiliului de administraţie se poate stabili cã în procesul de evaluare comitetul de nominalizare este asistat de un expert independent, persoanã fizicã sau juridicã specializatã în recrutarea resurselor umane, ale cãrui servicii sunt contractate de societate în condiţiile legii.
      (3) La societãţile comerciale prevãzute la art. 2 pct. 2 lit. b), în cazul în care autoritatea publicã tutelarã, în numele acţionarului - stat sau unitate administrativ-teritorialã, propune candidaţi pentru funcţiile de membri ai consiliului de administraţie, aceste propuneri sunt fãcute în baza unei selecţii prealabile efectuate de o comisie formatã din specialişti în recrutarea resurselor umane.
      ....
      (5) Este obligatorie efectuarea selecţiei candidaţilor de cãtre un expert independent, persoanã fizicã sau juridicã specializatã în recrutarea resurselor umane, în cazul întreprinderilor publice care îndeplinesc urmãtoarele condiţii cumulative:
      a) au înregistrat o cifrã de afaceri în ultimul exerciţiu financiar superioarã echivalentului în lei a sumei de 7.300.000 euro;
      b) au cel puţin 50 de angajaţi.
  • +19 (21 voturi)    
    Asta e magarie pe fata (Vineri, 6 iunie 2014, 18:51)

    slakeritul [utilizator]

    Ar trebui sa iesim in strada cu totii!
  • +12 (14 voturi)    
    Puscarie (Vineri, 6 iunie 2014, 20:25)

    Trojan.H [utilizator]

    Baietasu' asta va minca ani multi de puscarie. Parerea mea.
  • +18 (20 voturi)    
    Jumulesc pesedistii ca-n Africa (Vineri, 6 iunie 2014, 20:32)

    Wanheda [utilizator]

    Si poporul ii mai si aplauda. Sa vezi dupa ce iese dofttorel Presedinte....ce jale o sa fie prin tara.
    • +3 (3 voturi)    
      Eu cred ca in general Africa este .. (Sâmbătă, 7 iunie 2014, 9:26)

      Inna100 [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

      "jumulita" de albi. si mai nou ..galbeni! In numele dezvoltarii .. evident!
      Noi suntem jumuliti de conpatri(h)otii nostri..hunta pesedisto-fellixisto-etc..
  • +10 (12 voturi)    
    Mafia (Vineri, 6 iunie 2014, 21:02)

    DT34 [utilizator]

    Asta se numeste "Mafia"
  • +9 (9 voturi)    
    '' Doctorul " WP & kuznetSova,ca asa-i in tenis (Vineri, 6 iunie 2014, 21:18)

    Plagarus [utilizator]

    Crezul sefului Viorel : "Nu cred ca voi merge(nn la Paris). Dar am hotarat, in Guvern, sa dublam premiile de la Roland Garros. Nimic nu egaleaza performanta acestor romani care ne fac mandri..iar noi suntem ALATURI de performanta. Am decis, impreuna, in USL, sa dam dovada ca promovam performanta. Trebuie sa fim performanti. In toamna il dam jos pe Basescu. Iohannis nu a jucat niciodata tenis."
    Despre Sova(iala) pot spune ca joaca doar din fundul terenului, ministerului !
    Ex: Autostrada Comarnic-Braşov, pe care CNADNR o va construi în concesiune şi pentru care a ales deja investitori privaţi, firmele Vinci (Franţa), Aktor (Grecia) şi Strabag (Austria), nu are un termen estimativ de începere a lucrărilor, în contextul în care băncile ce ar urma să finanţeze această şosea încă evaluează proiectul.?!
    Cate doua autostrazi peste Carpatii Occidentali, respectiv Carpatii Orientali, o autostrada peste Carpatii Meridionali si inca una intre Orientali si Meridionali - astfel arata, "pe hartie" cel putin, planurile de infrastructura rutiera ale guvernului Ponta pentru urmatorii sase ani. Multe dintre autostrazile pe care statul le vrea gata pana in 2020 nu au insa nici macar studii de fezabilitate, asa cum este cazul Targu-Mures - Targu-Neamt sau Sibiu - Pitesti.
    Estimata sa coste peste 3 miliarde de euro, autostrada Sibiu - Pitesti a fost scoasa la finalul anului trecut de pe lista prioritatilor pe termen scurt si mediu ale guvernului Ponta, reaparand insa printre planurile autoritatilor in ultimele luni.
    Guvernul Ponta promite pana in 2020 o retea de 2.440 de km de autostrazi, adica 1.800 de km in plus fata de ce are Romania in prezent, sau peste 250 de kilometri noi pe an in medie. Din '89 pana in prezent, (CNADNR) a construit doar circa 500 de kilometri de autostrada, iar in prezent exista 645 de kilometri de autostrazi. Ministrul transporturilor Sova a anuntat recent ca CNADNR va lansa licitatiile pentru studiile de fezabilitate a aproape 1.800 de km de autostrazi anul
    • -9 (9 voturi)    
      Pasing shot si-n lung de linie (Vineri, 6 iunie 2014, 23:45)

      tepes [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      Prea le vrei pe toate dintr-o data,usurel, ca mai sint peste doi an de mandat.Si in definitiv nu-i treaba magarului de unde bea oile apa.
      • +3 (3 voturi)    
        Sincer sa fiu, (Sâmbătă, 7 iunie 2014, 15:25)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui tepes

        eu nu sunt magar!
        Daca voi va credeti oi, e treaba voastra!
        ///
      • 0 (0 voturi)    
        Intrebare...... (Duminică, 8 iunie 2014, 9:55)

        banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui tepes

        Oare nu stii cine este Magarul ?
  • +5 (5 voturi)    
    Parlamentarii mafioti, toti complet surzi! (Sâmbătă, 7 iunie 2014, 8:30)

    hotnewsfil [utilizator]

    Recent, presedintele Traian Basescu a propus depolitizarea totala a conducerii tuturor institutiilor de stat.
    Toti parlamentarii, din toate partidele, s-au facut ca nu aud. Asta fiindca toti cei pusi politic in fruntea institutiilor statului au rolul de 'politruci'. Ei sunt 'baza partidelor', cei mai de incredere activisti, ei aduc bani la partid. De-asta sunt lasati sa fure banii statului, banii contribuabililor , inclusiv ai celor care de-abia au ce pune pe masa copiiilor.
    Pana si societatea civila, cea care condamna pe toate drumurile 'coruptia generalizata', a ramas complet surda la propunerea presedintelui.
    Nici partidele 'de dreapta' (nici macar PMP!) nu isi declara adeziunea la aceasta propunere, de importanta extrema.
    Justicarea "surzeniei" va fi doptata de catre toti demagogii, astfel : 'ei, cei pusi in fruntea institutiilor de stat, sunt singurii profesionisti, de cel mai inalt rang, pe care ii are acum tar\isoara, aflata in plina tranzitie, altii n-avem!'
  • +4 (4 voturi)    
    intrebarea mea este simpla: DE CE??? (Sâmbătă, 7 iunie 2014, 9:22)

    Inna100 [utilizator]

    De ce dan sova? Ce te legitimeaza sa calci in ..copite ceea ce construiesc altii?? politicul?? Sper sa ajungi pentru muulta vreme acolo unde iti este locul.. imbracat intr-un uzat ..costum vargat
    • +3 (3 voturi)    
      Ei, de ce? (Sâmbătă, 7 iunie 2014, 15:33)

      Caligula [utilizator] i-a raspuns lui Inna100

      Are nevoie de bani pentru campanie. Interesant e ca toate hotărârile astea pot fi blocate în instanță.
  • +4 (4 voturi)    
    Cand zici PSD zici coruptie (Sâmbătă, 7 iunie 2014, 13:06)

    EMP [utilizator]

    Se mai indoieste cineva de criteriile pe baza carora au fost numiti acesti oameni? Ei trebuie doar sa inlesneasca afacerile firmelor de partid in dauna companiilor pe care le conduc.
  • +2 (2 voturi)    
    corporatisti (Sâmbătă, 7 iunie 2014, 16:05)

    kogo [utilizator]

    Exemplu de management corporatist la aeroportul kogalniceanu. Actualul director, carsium moldovanu, a fost purtatorul de cuvant al lui nicusor constantinescu pana in 2012. Termina facultatea de drept in 2012, la 50 de ani si in 6 luni de la absolvire este numit director general al aeroportului. Nu putea avea experienta manageriala necesara pentru ca lucrase la stat si nu avea facultate. Mai mult, Autoritatea Aeronautica impune ca directorul general al aeroportului sa aiba studii tehnice sau economice.
    Incercati sa vedeti declaratiile de avere ale lui gheorghe catalin radu. Veti vedea ca depozitele imprumuturile sunt cf. contract de credit, depozitele cf. extras de cont si veniturile cf. fisei fiscale. Este suspect de secretos.
  • 0 (0 voturi)    
    hop (Sâmbătă, 7 iunie 2014, 20:15)

    hop [utilizator]

    in administratia de stat sefi mici sau mari 90%din timp,la serviciu,se ocupa de ale lor,de aceea nu func.tara asta,privatii au viata grea in tara asta,dar dati in ei pina vor dispare,si atunci????


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri