Regiotrans suspenda activitatea de transport feroviar de calatori, dupa ce a ramas fara certificatul de siguranta

de R.M.     HotNews.ro
Luni, 16 martie 2015, 16:57 Economie | Companii

Regiotrans a anuntat ca isi suspenda activitatea de transport feroviar de calatori incepand de marti, 17 martie, pana la o data care va fi anuntata "in timp util", potrivit unui comunicat postat pe site-ul companiei.

"Va informam faptul ca urmare adresei nr. 2120/294/16.03.2015 emisa de A.S.F.R. (Autoritatea de siguranta feroviara),  REGIOTRANS SRL este obligata sa intrerupa  activitatea  de transport feroviar de calatori, incepand cu data de 17.03.2015 si pana la o data pe care o vom comunica in timp util.

Va asiguram ca intreprindem toate diligentele necesare in vederea inlaturarii acestui  inconvenient.

Ne cerem scuze pentru disconfortul creat", se arata in comunicatul semnat "conducerea SC Regiotrans SRL".

Potrivit Digi24.ro, Autoritatea Feroviara a descoperit mai multe probleme tehnice la garniturile acestei companii. Regiotrans si-a pierdut certificatul de siguranta dupa ce au fost descoperite probleme tehnice la 29 de automotoare. Compania are un parc rulant de 222 de automotoare, locomotive si vagoane.

Controalele au avut loc in ultimele doua saptamani. In aceste conditii, compania are doua variante: sa ceara un nou certificat de siguranta si sa scoata automotoarele cu probleme din circulatie sau sa repare problemele si sa ceara apoi un nou certificat de siguranta.

Reamintim ca omul de afaceri Costel Comana, care controla societatea Regiotrans si era anchetat intr-un dosar de coruptie, s-a sinucis la sfarsitul lunii februarie.

Acesta a lucrat la CFR Brasov in anii '90, perioada in care a fost avansat sef de gara la CFR Brasov Triaj si apoi la CFR Calatori Brasov.

In anul 2000, Costel Comana a decis sa-si dea demisia de la CFR si sa-si deschida propria afacere, tot in domeniul feroviar, alaturi de Iorgu Ganea, care detinea o sala de jocuri in Gara Brasov, acesta din urma fiind in prezent arestat intr-un dosar de coruptie, transmite corespondentul Mediafax.

Dupa zece ani de cand si-a deschis firma Regiotrans, brasoveanul a devenit unul dintre cei mai bogati oameni din Romania, fiind inclus in Top 500 al revistei Forbes in 2011, avand o avere estimata la 30 - 32 de milioane de euro.

Costel Comana era cercetat in dosarul in care oficiali din Ministerul Transporturilor si din CFR sunt suspectati de luare de mita pentru favorizarea unor firme la licitatii.

In acest dosar, omul de afaceri Iorgu Ganea si Estrella Stefanescu, sefa Serviciului Urmarire Transporturi din CFR, au fost arestati preventiv in 20 februarie.



Citeste mai multe despre   












​MASA ROTUNDA Ce fac si ce ar putea sa faca bancile pentru economie si companii? Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, in dialog cu cititorii  HotNews.ro, luni, de la ora 9:00

Am vazut saptamana trecuta ca Institutul de Statistica a anuntat o crestere economica record - insa analistii si economistii, ne anuntam ca de fapt lucrurile nu sunt chiar atat de roz. Este economia bine finantata in acest moment? Se fac investitii private? Dar publice? Cum pot ajuta bancile mai mult economia, statul si companiile private? La toate aceste intrebari vor raspune Horia Braun, economistul sef al BCR, alaturi de Florian Libocor (economistul sef al BRD-GSG) si de Andrei Radulescu (economist sef al BT) in cadrul mesei rotunde care va avea loc, luni, 20 noiembrie, incepand cu ora 9:00.

7555 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    hmmm.... (Luni, 16 martie 2015, 17:10)

    ..13 [utilizator]

    Nici o legatura intre moartea unui im de afaceri si Regio???

    Oricum se calatorea in conditii mult mai bune si intr-un interval orar mai bun.
  • +2 (2 voturi)    
    va fii rau fara ele (Luni, 16 martie 2015, 17:26)

    laur [anonim]

    Firma REGIOTRANS alaturi de TRANSFEROVIAR. INTERREGIONAL, SOFTRANS au in circulatie trenuri in aproape toata Romania. Aceste trenuri private sunt bune deoarece suplimenteaza trenurile CFR CALATORI, sunt ieftine, convenabile la viteza si confort. Daca NU ar exista trenuri private tarifele la CFR CALATORI ar fii cu minim 10% mai mari ajutand concurenta din TRANSPORTUL RUTIER.
  • 0 (0 voturi)    
    ...shnitele (Luni, 16 martie 2015, 18:34)

    c397f144 [utilizator]

    Offf, pe care nash mai trimit eu acum shnitele la fii-miu, student?!? :(
  • 0 (0 voturi)    
    feroviar (Marţi, 17 martie 2015, 13:26)

    moise [anonim]

    Situatie: n trenuri in uz, n/5 trenuri necorespunzatoare. Solutie: oprirea activitatii. Ipoteza: artrita, matreata, hemoroizi, solutie: eutanasiere cu barosul (medicul ASFR n-a observat evolutia bolii; spaguitor lipsa sau dispozitie de la seful clinicii?). Oricum, cei afectati sunt navetisti, angajatii ferviari si altii la fel de nesemnificativi pentru uriasa birocratie de stat
  • 0 (0 voturi)    
    feroviar (Marţi, 17 martie 2015, 13:35)

    moise [anonim]

    Situatie: n trenuri in uz, n/5 trenuri necorespunzatoare. Solutie: oprirea activitatii. Ipoteza: artrita, matreata, hemoroizi, solutie: eutanasiere cu barosul (medicul ASFR n-a observat evolutia bolii; spaguitor lipsa sau dispozitie de la seful clinicii?). Oricum, cei afectati sunt navetisti, angajatii ferviari si altii la fel de nesemnificativi pentru uriasa birocratie de stat


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică