Guvernul a stabilit modul de organizare si functionare ale Autoritatii Nationale de Management al Calitatii in Sanatate

de CP     HotNews.ro
Miercuri, 10 iunie 2015, 16:57 Economie | Companii

Printr-o Hotarare aprobata in sedinta de miercuri, Guvernul a stabilit componenta, atributiile, modul de organizare si functionare ale Autoritatii Nationale de Management al Calitatii in Sanatate (ANMCS). Actul normativ vine in continuarea OUG nr. 11/2015, prin care s-a infiintat ANMCS, prin reorganizarea Comisiei Nationale de Acreditare a Spitalelor. Noua institutie va evalua in vederea acreditarii nu numai spitalele, ci toate unitatile sanitare care sunt definite ca fiind entitati, cu sau fara personalitate juridica, al caror obiect de activitate il constituie acordarea asistentei medicale, la orice nivel al acesteia.

Prin procesul de acreditare a unitatilor sanitare se urmareste validarea conformitatii caracteristicilor serviciilor de sanatate prestate de catre unitatile sanitare cu standardele de acreditare adoptate de catre Autoritatea Nationala de Management al Calitatii in Sanatate. In acest sens, actul normativ adoptat de catre Executiv stabileste scopul, obiectivele si atributiile principale ale ANMCS. De asemenea, Hotararea defineste termenii si sintagmele utilizate in cadrul procesului de acreditare si detaliaza notiunile de evaluare, reevaluare, acreditare, reacreditare si monitorizare, ciclu de acreditare, perioada de acreditare etc.

In vederea desfasurarii in bune conditii a procesului de acreditare a unitatilor sanitare, ANMCS foloseste, in conditiile legii, evaluatori de serviciu de sanatate recunoscuti, din randul personalului specializat in domeniul managementului calitatii serviciilor de sanatate. Totodata, ANMCS elaboreaza procedurile, standardele si metodologia de acreditare a unitatilor sanitare, cu consultarea, in acest sens, a Casei Nationale de Asigurari de Sanatate, a Colegiului Medicilor din Romania si a altor asociatii profesionale, stiintifice, civice si patronale ce activeaza in domeniul medical.












[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
602 vizualizari
  • 0 (0 voturi)    
    Fapte (Miercuri, 10 iunie 2015, 20:26)

    Moneda [anonim]

    Sa mai spuna cineva ca guvernul nu face locuri de munca ! Partea proasta este ca o multime de albine vor trebui sa roboteasca de zor ca trantorii sa aiba nectar .De asta este asa de mare iubire intre bugetari si privati . Cu cat guvernul ia in brate mai multi bugetari , cu atat iubirea va fi mai mare .
  • 0 (0 voturi)    
    De la idee..la fapte (Marţi, 16 iunie 2015, 18:16)

    Sorin [anonim]

    Idee este corecta..partea proasta ca nu aveti specialisti 1.care sa niteleaga conceptul, sa aiba experienta 2. care sa il implementeze...este un copy/paste din America ..fara o finalitate tocmai prin lipsa de experienta.

    Acreditarea spitalelor este un esec...tone de hartii, oricum toate vor fi acreditate...efect 0..proceduri pe hartie, lipsa monitorizare...de fapt inca o sursa de pierderi...asa ca noi sa fim sanatosi


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri