Trolling Ryanair pe seama Tarom si a noului sau avion: "La acelasi pret cat pentru un zbor Tarom, puteti cumpara 10 zboruri cu Ryanair". Raspunsul elegant dat de TAROM

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Joi, 25 mai 2017, 16:41 Economie | Companii

Ryanair, trolling la adresa Tarom
Foto: Captura Facebook
Ryanair, cel mai mare operator low-cost din Europa, a publicat pe pagina oficiala de Facebook o serie de fotografii cu una din aeronavele sale Boeing 737-800 NG, impreuna cu mesajul: "La acelasi pret cat pentru un zbor Tarom, puteti cumpara 10 zboruri cu Ryanair. Scapa de tarifele mari". Postarea vine la o zi dupa ce Tarom a prezentat cu mare fast noua sa aeronava Boeing 737-800 NG, inchiriata pe o perioada de 10 ani. In replica, Tarom a publicat pe contul oficial de Facebook un link catre un interviu acordat de CEO-ul Ryanair in care multumeste Tarom: "Daca nu exista TAROM, Ryanair nu ar fi existat".

Vezi aici postarea Ryanair




Ryanair opereaza curse in patru aeroporturi din Romania: Bucuresti, Timisoara, Craiova si Oradea. Flota operatorului aerian este compusa aproape in exclusivitate din aeronave Boeing 737-800.

Dupa numarul de pasageri transportati in Romania, Ryanair s-a clasat anul trecut pe locul patru, dupa Tarom care a pierdut pozitia secunda in fata Blue Air.

---

Replica TAROM

In replica, atat in comentariile la postarea Ryanair, dar si pe pagina proprie, Tarom a postat un link catre un interviu acordat de catre CEO-ul companiei irlandeze in care acesta multumea operatorului aerian national din Romania.

"Daca nu exista TAROM, Ryanair nu ar fi existat. In primii trei-patru ani ai Ryanair foloseam aeronave, piloti si ingineri ai TAROM, erau exceptionali. Fara ajutorul TAROM in primii ani de existenta ai Ryanair, compania nu ar fi supravietuit", a declarat Michael O'Leary, potrivit BusinessMagazin.ro

"Cred ca este foarte dificil pentru TAROM sa supravietuiasca in conditiile actuale de piata din mai multe motive: este o companie mica in termeni europeni si apoi, cred ca este foarte dificil din cauza managementului TAROM, unde exista implicare politica. Majoritatea operatorilor aerieni, fie ca vorbim despre Air France, Lufthansa, British Airways, Ryanair - toate sunt companii private, nu avem implicare politica", a mai spus CEO-ul Ryanair.

Tarom a prezentat cu mare fast noua sa aeronava Boeing 737-800 NG

Aeronava Boeing 737-800 NG inchiriata de Tarom
Foto: Hotnews
Tarom a prezentat miercuri, la aeroportul Otopeni, noua sa aeronava care se va alatura flotei in urmatoarea perioada: un avion nou de tipul Boeing 737-800 Next Generation, avion inchiriat pe o perioada de 10 ani.

Prima aterizare la Bucuresti s-a facut cu mare fast, aeronava fiind escortata deasupra aeroportului de doua avioane de vanatoare F-16, in timp ce la sol a fost asteptata de un alai intreg de politicieni, diplomati si oficiali ai companiei.

    VIDEO Cum a aterizat la Bucuresti aeronava Boeing 737-800 NG "Sarmizegetusa" inchiriata de Tarom pe 10 ani: Escortata de avioane F-16 si asteptata la sol de un alai de politicieni


Citeste mai multe despre   










44931 vizualizari

  • +35 (55 voturi)    
    hohoho (Joi, 25 mai 2017, 16:51)

    ..13 [utilizator]

    Toate aceste aprecieri ref TAROM apartin trecutului - fost-ai leleo cat ai fost - acum prezentul pretului mai mic al biletului dicteaza.

    este evident ca privatul a batut, inca o data, statul roman!!!

    regrete eterne pentru TAROM - posibil sa ramana la sol ca si surioara sa MALEV ...
    • +10 (18 voturi)    
      E alt CEO, unul mai badaran... (Joi, 25 mai 2017, 17:01)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      .
      • -13 (27 voturi)    
        citind comentariile constat urmatoarele (Joi, 25 mai 2017, 21:19)

        base wannabe [utilizator] i-a raspuns lui IancuJianu

        ca multi nascuti pe plaiurile mioritice urasc tot ce este romanesc.
        am o rugaminte: plecati!
        • +8 (16 voturi)    
          auoleu (Vineri, 26 mai 2017, 8:31)

          eu sunt [utilizator] i-a raspuns lui base wannabe

          pai ce prietene nu avem voi sa stam sa privim cum se dezintegreaza? E un show pe cinste. Ia o bere. Merita!

          Care mai e sensul statului roman? Da-mi un motiv serios te rog pt care el trebuie sa mai existe! Statul trebuie sa asigure niste lucruri de baza.

          Sanatate? mizerie, bacterii, spaga, dezinfectanti diluati, transfuzii gresite, incompetenta etc. Nu merci, mai bine te tratezi acasa.

          Scoala? spaga de la gradinita, programa de 2 lei, metode invechite, analfabeti functionali, tavane care cad peste copii etc

          Infrastructura? :))))) Nu merita comentat

          Protectie sociala adevarata? Nu, nu ma refer la aia care stau acasa si primesc bani pt ca voteaza PCR zis PSD. Ma refer la protectia celor cu adevarat oropsiti de soarata. E plin inca de cersetori (unii chiar cu copii in brate) de oameni ce si-au pierdut mintile si stau pe strazi, boschetari, femei abuzate cu anii de soti, etc

          Aparare? Cateva avioane SH, 2 fregate fara armament, 1 submarin nefunctional (fara baterii).

          Citeste te rog despre rolul statului si lasa-ma cu nationalismul rostit frumos pe gura... Fapte. Ce ne ofera in acest moment statul ?

          Vai ce ne mai mandrim ca ne-am unit ca avem o tara. Totusi la 100 de ani de la unire vedem inca o diferenta enorma intre zonele ce au fost sub Austro-Ungaria si celelalte. Mergeti de la Botosani spre Suceava si o sa vedeti cum se schimba brusc satele si oamenii. Din case darapanate si neingrijite in case frumoase, aranjate si chiar dichisite. Din oameni urati si betivi in oameni muncitori si plini de viata.

          Am vazut de ce suntem in stare in 100 de ani.

          PS: as pleca maine de aici fara niciun regret legat de tara. De familie de locuri, da. De romania si romanisme, nu.
        • +10 (10 voturi)    
          doar smecheria (Vineri, 26 mai 2017, 9:52)

          subcultura [utilizator] i-a raspuns lui base wannabe

          urasc sa li se spuna sa inchida ochii la hotie si incompetenta doar pt ca acolo e o companie romaneasca.
          Intrebarea este: toti politrucii perindati pe la Tarom reprezinta cu adevarat Romania sau doar gasca lor?
        • +1 (5 voturi)    
          RyanAir e romaneasca, cumva? (Vineri, 26 mai 2017, 10:07)

          IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui base wannabe

          Sau tu esti "jenghid" deja...
      • 0 (0 voturi)    
        bre omule nu ai inteles... (Vineri, 26 mai 2017, 11:08)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui IancuJianu

        M-as bucura sa fie o companie romaneasca privata care sa poata sa faca fata TAROM-ului, dar nu este!

        Si mai grav, daca avem un foarte prost management la TAROM - stii poate ca a fost unul belgian, draga coane, iarasi un strain, cred ca nici de ala nu ti-ar fi placut, desi a facut treaba excelenta... - cum pot io sa apreciez compania de stat TAROM unde, precum limpede rezulta se iau niste spagi mascate de ne doare in buzunar...De aceea pretul biletelor este mai mare -nu se iexista management performat, regrete eterne...

        Cum crezi ca privatul ala irlandez face cursele mai ieftine si relativ comfortabile??? Crezi ca aduce bani de acasa cum face TAROM-ul???

        Chestiunea se rezuma fix la managementul unei afaceri si la relatia afacerii cu clientii sai...

        Va doresc un spor imens la zburatul cu TAROM
    • +32 (38 voturi)    
      Ca de altfel totul in Romania (Joi, 25 mai 2017, 17:07)

      serbanTeodor [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      Toate realizarile duc mereu catre Stefan cel Mare, Brancusi, Steaua 86. Asta inseamna comunism si PSD.
      • +4 (6 voturi)    
        Tarom o aeronava inchiriata... (Joi, 25 mai 2017, 20:45)

        rov [utilizator] i-a raspuns lui serbanTeodor

        Ryanair peste 500 de aeronave...:))
        Pilotii aia militari mai bine luau la ochi turma de politicieni narozi, sau antrenau pe un cadet ceva....
        HORROR !
        Caragiale la puterea 10!
      • +2 (2 voturi)    
        dar se poate si ceva mai nou (Vineri, 26 mai 2017, 11:14)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui serbanTeodor

        De exemplu Halepoaica - care de altfel s-a dat un pic si la Nastase tenismenul prost crescut...

        Sunt romani foarte buni care lucreaza in USA, UK, Franta, si cativa au mai ramas si in RO, dar

        Multi romaniau ales sa plece in strainatate ca sa isi poata folosi mintea si puterea de munca pentru ca acilea vine un tembel sa te articuleze si sa te dirijeze, inclusiv in multinationale - ceea ce ...

        Chestia asta imi aduce aminte, de ceva mai spre zilele noastre, adicalea de Grigore Moisil si de numaratul camasilor in armata...
    • -24 (38 voturi)    
      haha (Joi, 25 mai 2017, 18:12)

      jeanvaljeanro [utilizator] i-a raspuns lui ..13

      saracilor :)) multi si saraci si...iubitori de straini, plecati pana la pamant :)) asta e natiunea de 2 lei romaneasca...cat despre ryanair, evaziune ca la uber...normal se laude ca o duc bine daca nu plateste taxe nicaieri...iar despre politicienii lor, si ei merg la ryanair cand e ceva de lansat, ca doar ei semneaza scutirile sau amanarile la infinit ale taxelor si trebuie sa faca si ei niste poze cu "comunitatea" :))) cautati pe google daca nu credeti!
      • +13 (21 voturi)    
        Daca te inchini la sf Goagal e clar (Joi, 25 mai 2017, 19:19)

        Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui jeanvaljeanro

        Se explica, cum de le stii tu pe toate. Cand e urmatorul atac masono-reptilian?
        • -9 (9 voturi)    
          Eh... (Joi, 25 mai 2017, 19:51)

          bgd [utilizator] i-a raspuns lui Wanheda

          Mai bine la Goagal decat la multpreafericitul hot, innit?
  • +35 (37 voturi)    
    mda (Joi, 25 mai 2017, 16:55)

    Xorciser [utilizator]

    Asta nu ar trebui sa fie o lauda pentru Tarom.

    Ryanair era o firma mica si uite unde e acum- cred ca au 80-90 de Boeing 737-800....
    • +29 (31 voturi)    
      viață grea pentru unii politicieni... (Joi, 25 mai 2017, 17:12)

      Sorin Constantin [anonim] i-a raspuns lui Xorciser

      Oare în țara unde are sediul Ryanair,au participat premierul și șeful Parlamentului la fiecare achiziție de avion?Oare cînd mai au timp și pentru guvernare și legiferare?
      • +1 (1 vot)    
        raspuns scurt (Vineri, 26 mai 2017, 11:19)

        ..13 [utilizator] i-a raspuns lui Sorin Constantin

        NU - p

        statul lor NU SUBVENTIONEAZA transportul aerian si de aceea au crescut privatii.

        AFERIM - au infrant P$Distii!
    • +26 (26 voturi)    
      De pe site-ul ryanair (Joi, 25 mai 2017, 17:15)

      GBS [anonim] i-a raspuns lui Xorciser

      https://www.ryanair.com/ro/ro/informatii-utile/despre-ryanair/flota-ryanair

      Vorbim deschis despre aeronavele noastre. Ryanair foloseşte doar aeronave Boeing 737-800. Această flotă îmbunătăţită ne ajută să menţinem costurile scăzute şi să sporim standardele de siguranţă.
      În acest moment dispunem de peste 300 de aeronave în funcţiune, iar durata medie de viaţă a aeronavelor noastre este de 5,5 ani.
      În prezent, avem 183 de aeronave Boeing 737 -800 comandate şi am optat şi pentru alte 100 de aeronave Boeing 737 MAX 200. În urma acestei extinderi, până în 2024 vom avea peste 520 de aeronave în funcţiune şi vom putea transporta 160 de milioane de pasageri pe an.
      Va fi suficientă acţiune pentru observatorii de aeronave, iar clienţii noştri vor avea de ales între numeroase zboruri ieftine.
      • -29 (33 voturi)    
        yeah right (Joi, 25 mai 2017, 18:13)

        jeanvaljeanro [utilizator] i-a raspuns lui GBS

        sigur trebuie sa credem tot ce spune departamentul de pr ryanair la virgula :))))
        • +15 (19 voturi)    
          right (Joi, 25 mai 2017, 19:30)

          DT34 [utilizator] i-a raspuns lui jeanvaljeanro

          crezi ca in alte tari, fiecare vorbeste asa ce ii trece prin cap precum Dragnea, Tariceanu sau Ponta?
        • +17 (21 voturi)    
          bre (Joi, 25 mai 2017, 19:36)

          gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui jeanvaljeanro

          riyanair nu e PSD
      • -4 (6 voturi)    
        "interesant"... (Vineri, 26 mai 2017, 5:41)

        Cadillac [utilizator] i-a raspuns lui GBS

        "...durata medie de viata a aeronavelor nostre este de 5,5 ani" !!!!

        Am fost de fata - pe Otopeni - cand PanAm a inaugurat linia New York - Bucuresti ( Otopeni-ul a fost construit TOCMAI in vederea acestui eveniment! Cu piste care sa tina greutatea lui 747 plin cu pasageri si bagaje! )

        Daca nu stiti, consultati Google: Cati ani a zburat - si INCA zboara - Boeing 747?

        Pana la acel nefast accident, cati ani a zburat Concord-ul?

        Iar 'carpele' voastre zboara NUMAI 5 ani jumate??????????
        • +2 (4 voturi)    
          Flota tanara (Vineri, 26 mai 2017, 11:12)

          romanul1 [utilizator] i-a raspuns lui Cadillac

          Ideea e sa ai o flota cat mai tanara cu putinta.

          Avioanele astea sunt facute, depinde de model, sa zboare intre 25 si 40 de ani, insa in industria transportului aerian se considera ca ai o flota "tanara" atunci cand media de varsta a aeronavelor din dotare e pe la 7 ani.

          Asadar, Ryanair cu o medie de 5,5 ani are o flota foarte tanara, ceea ce inseamna consum mai redus, siguranta crescuta, costuri de operare mai mici (de aici si preturi mai mici !), comfort mai mare pt pasageri si chiar si poluare redusa,

          Nu e deloc motiv de mandrie sa te lauzi ca ai in flota avioane de 40 de ani.
        • 0 (0 voturi)    
          Traducere proasta : (Vineri, 26 mai 2017, 16:40)

          siska [utilizator] i-a raspuns lui Cadillac

          "the average age" ar insemna (daca ar fi tradus bine ...) "VARSTA medie" a aeronavelor "si nu durata de viata" ! Evident ca nu se refera la duata DE FUNCTIONARE (vezi pagina in engleza) !
        • 0 (0 voturi)    
          Hahaha. Jenibil (Luni, 29 mai 2017, 9:54)

          Daia Oienologu [utilizator] i-a raspuns lui Cadillac

          Ai idee cat consuma un Concord sau cat zgomot produce? Sau poate 4 low bypass turbofans la un 747 din ala care zbura acum 25 de ani????
    • +8 (12 voturi)    
      390 (Joi, 25 mai 2017, 17:21)

      ddanny [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

      Mai exact au 390 astfel de aeronave.

      https://en.wikipedia.org/wiki/Ryanair
    • +9 (13 voturi)    
      Ryan (Joi, 25 mai 2017, 17:25)

      DanMehelean [anonim] i-a raspuns lui Xorciser

      Au nu mai putin de 390 si 72 pe comanda :))
    • +24 (28 voturi)    
      397 de avioane . Si nu e Dragnea sa le intampine . (Joi, 25 mai 2017, 18:19)

      A78 [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

      Au 397 de avioane . 116 milioane de pasageri pe an .Pentru ca nu au verisori , cuscrii , frati si amante angajate de Ponta sau Dragnea .
      Adica se lucreaza cu cap , cu marketing si cost-control .
      • +4 (6 voturi)    
        Tarom s-ar încurca în atâtea zboruri :) (Joi, 25 mai 2017, 20:03)

        Harald [utilizator] i-a raspuns lui A78

        Ar pierde clienți fiindcă sunt prea mulți ca să-i poată gestiona :)
    • 0 (0 voturi)    
      Ryanair (Joi, 25 mai 2017, 20:34)

      A310 [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

      actualmente are in operare 381 aeronave B737 .
    • +3 (3 voturi)    
      omul a spus adevarul (Joi, 25 mai 2017, 21:08)

      om simplu din multime [utilizator] i-a raspuns lui Xorciser

      daca nu era tarom, cu preturi ...sanatoase(!), ar mai fi bantuit ryanair si bluair si alti low cost, prin romania ?! :-)
  • +18 (22 voturi)    
    prețuri și prețuri... (Joi, 25 mai 2017, 17:08)

    Sorin Constantin [anonim]

    Oare cum se justifică diferența de preț de 10 la 1 între Tarom și Ryanair?
    • +28 (30 voturi)    
      Simplu (Joi, 25 mai 2017, 17:37)

      serbanTeodor [utilizator] i-a raspuns lui Sorin Constantin

      Tarom trebuie sa plateasca si salariile unor directori numiti politic, rudele si cunoscutii lor. Ca in orice companie de stat mai profitabila, omul care chiar produce ceva tine in spate vreo 10 care sunt doar bagati pe pile si doar isi iau salariu.
      • +6 (6 voturi)    
        Aveti perfecta (Joi, 25 mai 2017, 20:39)

        A310 [utilizator] i-a raspuns lui serbanTeodor

        DREPTATE . "Doi cu sapa 10 cu mapa "
    • -31 (35 voturi)    
      ok (Joi, 25 mai 2017, 18:15)

      jeanvaljeanro [utilizator] i-a raspuns lui Sorin Constantin

      iti spun eu: unii fac evaziune la liber, adica ryanair, si altii fac datorii la stat, ca romania nu e irlanda si nici romanii irlandezi sa le pese de companiile inregistrate la ei in tara si sa le sustina!
      • +21 (21 voturi)    
        Ce glumet esti ! (Joi, 25 mai 2017, 18:41)

        A78 [utilizator] i-a raspuns lui jeanvaljeanro

        Ce evaziune fac daca sunt inregistrati in Irlanda , tara cu cele mai mici impozite si cea mai prietenoasa cu companiile ?
        Cine sunt inregistrate in Irlanda (pentru operatiunile din Europa) ? Apple , Amazon , Cisco , eBay , Google , HP , Intel , PayPal , Oracle , Twitter , Uber , Yahoo , Logitech , Facebook , Dropbox , AirBNB , LinkedIn si multe altele.
        • +8 (8 voturi)    
          Luxemburg (Vineri, 26 mai 2017, 0:09)

          Emiliom [utilizator] i-a raspuns lui A78

          PayPal e inregistrata in Luxemburg. Acolo ii mulg pe amaratii de luxemburghezi. :D
      • +10 (12 voturi)    
        sa-mi pese de unde sugeti voi securistii si (Joi, 25 mai 2017, 19:01)

        Maniu [utilizator] i-a raspuns lui jeanvaljeanro

        neamurili voastre proaste?
      • +8 (8 voturi)    
        mie mi se pare (Joi, 25 mai 2017, 21:48)

        Xorciser [utilizator] i-a raspuns lui jeanvaljeanro

        Ca Tarom face mai multa evaziune fiscala. Cate subventii a primit de la stat?
    • +8 (8 voturi)    
      Pai... (Joi, 25 mai 2017, 23:18)

      Petre Cusuru zis si Barba Trista [utilizator] i-a raspuns lui Sorin Constantin

      Tarom e mai scump pentru ca-ti da o punga de alune si un sandwich. Mi se pare corect.
  • -11 (31 voturi)    
    din pacate (Joi, 25 mai 2017, 17:09)

    MConstantin [utilizator]

    oamenii nu au bani sa zboare in conditii decente.

    Veniturile mici ii obliga sa faca multe compromisuri. E obligat de veniturile mici sa accepte scaune/spatiu improprii.
    Poate la zborurile de 1-2 ore poti sta inghesuit, dar la zboruri de peste 3 ore, e tortura.

    Veniturile din ce in ce mai mici vor face sa acceptam "bucurosi" conditii de taxi de lumea a 3-a.

    E ciudat cum oamenii se bucura ca au "sansa" sa zboare low-cost. E ca si cum te-ai bucura ca ai "sansa" de a manca junk food super ieftin.
    • -13 (21 voturi)    
      Pai da (Joi, 25 mai 2017, 17:30)

      mitg [utilizator] i-a raspuns lui MConstantin

      La RyanAir degeaba zbori cu 100 de lei, ca stai ca sardina si n-ai buzunar in fata scaunelor. Ceea ce pentru unii nu e o problema, dar pentru altii da.
      • +10 (16 voturi)    
        haha (Joi, 25 mai 2017, 18:35)

        GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui mitg

        Buzunarul in fata scaunelor face diferenta ??!!

        Mare e gradina ta doamne, si s-au aduna multi in Romania ..s-au rasturnat multe carute acolo ...
      • +12 (16 voturi)    
        LOL , nu au buzunare :) (Joi, 25 mai 2017, 18:43)

        A78 [utilizator] i-a raspuns lui mitg

        E grav tare ca n-ai buzunar in scaunul din fata . N-ai unde voma .

        Stii de ce nu au ? Pentru a putea fi curatate mai rapid avioanele intre zboruri , si astfel sa produca mai multi bani . Un avion pierde bani cand sta pe asfalt si castiga bani cand e in aer .
      • +5 (5 voturi)    
        Ooooo, ce sa spun (Joi, 25 mai 2017, 22:09)

        IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui mitg

        Parca la AF sau KLM nu-i la fel cu spatiul dintre rindurile de scaune, tot pentru a "indesa" mai multi calatori. Mereu m-am lovit la genunchi daca nu am stat cracanat (la statura de1.87m).
    • +21 (23 voturi)    
      Metrou (Joi, 25 mai 2017, 17:46)

      CipE [utilizator] i-a raspuns lui MConstantin

      Si nu vi se pare și mai ciudat ca în fiecare dimineața sute de mii de bucureșteni se duc la servici cu metroul în loc sa se plimbe prin Palatul Parlamentului cu Porsche-ul, ca domnia voastră?
    • +19 (23 voturi)    
      Cred ca nu ai zburat prea mult (Joi, 25 mai 2017, 18:00)

      teo4ro [utilizator] i-a raspuns lui MConstantin

      Nu cred ca ai zburat prea mult. Despre Ryanair nu ma pronunt ca nu am avut pana acum ocazia sa zbor, dar intre Lufthansa si Wizzair imi permit sa fac comparatie. Low-cost nu vei vedea decat pe distante relativ scurte, pana in 3 ore. Pe astfel de distante unica diferenta intre o companie cu traditie si un low cost e faptul ca primesti un sandwich amarat si o bere in timpul zborului. Locul in avioane e la fel de inghesuit. Ba chiar pot sa spun ca A320-ul cu care am zburat de la Wizzair, avea scaunele mai comfortabile decat cel cu care am zburat la Lufthansa. Si are rost sa mentionez ca biletul la Lufthansa a costat ~ 120 de euro pentru 45 de minute (Munich-Frankfurt) iar cel la wizz a costat 20 de euro pentru 120 de minute (Timisoara-Dortmund)? O parte mare din pretul biletelor e taxa pe care operatorul o plateste aeroportului pe care aterizeaza, dar sa zici ca pe curse regionale companiile de renume ofera conditii extraordinare e un pic cam mult.
      • +3 (5 voturi)    
        tocmai (Joi, 25 mai 2017, 20:22)

        MConstantin [utilizator] i-a raspuns lui teo4ro

        ca nici Lufthansa nu ofera conditii extraordinare.
        Doar la business ai confortul normal.

        Din pacate nu s-a inteles ce am zis.
        Normal ar fi ca aceleasi conditii de la business sa fie la standard. Nu stiti sa cereti conditii normale/confort minim, va multumiti cu venituri si conditii de viata sub nivelul vostru.
        Nu e normal sa stam inghesuiti, sa te certi cu vecinul pe manerul scanului, cind mergi pe culoar sa te freci de ceilalalti pasageri. Sa iti ia sume exorbitante pentru un bagaj in plus, etc. WC-uri de te lovesti de pereti cind vrei sa iti ridici pantalonii, etc.

        Lufthansa este scumpa ptr ca vrea un profit imens. E adevarat ca are salariati mai bine platiti, conditii putin mai bune ca la low-cost. Sigur ca aceste conditii nu justifica pretul.
    • +12 (16 voturi)    
      ce diferenta? (Joi, 25 mai 2017, 19:43)

      DT34 [utilizator] i-a raspuns lui MConstantin

      Ca iti da un pumn de alune sau stixuri?
      Cum esti inghesuit ca sardinele? E cam acelasi spatiu la scaune.
      E un mijloc de transport si atit, tot asa spui si cand te duci la mare cu trenul si ai bilet la clasa I-a? Ahh, aia de la clasa a II-a stau ca sardinele.
      2-3 ore de zbor pe un scaun!?! Care e diferenta? Crezi ca la business class te-ai facut OM daca stai?
      Oamenii NU se bucura ca zboara cu low-cost, pentru majoritatea nu conteaza cu cine zboara, ne bucuram sa gasim bilete ieftine, ca e doar un mijloc de transport si nimic mai mult sau mai putin.
      • +2 (2 voturi)    
        Corect! (Vineri, 26 mai 2017, 5:47)

        Cadillac [utilizator] i-a raspuns lui DT34

        Cat dai, atata face....

        Pretul la Orient Expres este "oleaca" mai mare decat la personalu' de Caracal....
  • +24 (24 voturi)    
    Daca nu ar fi fost Nokia (Joi, 25 mai 2017, 17:09)

    Daia Oienologu [utilizator]

    iPhone probabil nu ar fi existat. Problema e: ce mai e Nokia azi?

    Daca nu ar fi existat motorul cu aburi, au am fi avut televizor azi.

    Si cand te gandesti ce ar fi fost daca Ooook din pestera nu facea focul frecand doua bete: Tarom exista datorita lui Ooook.
  • +17 (25 voturi)    
    no comment (Joi, 25 mai 2017, 17:09)

    user.citizen [utilizator]

    Un bilet Bucuresti Suceava costa 100EUR, cu aceasta suma o companie low cost te duce in capatul celalalt al Europei si inapoi. Asadar le doresc cadere placuta (celor de la Tarom)....
    • -17 (23 voturi)    
      ok (Joi, 25 mai 2017, 18:17)

      jeanvaljeanro [utilizator] i-a raspuns lui user.citizen

      tu ia ce vrei, noi o sa luam tarom, airfrance sau british airways si daca nu avem incotro lufthansa sau klm :)) iar pentru orient, intotdeauna qatar airways!
    • 0 (4 voturi)    
      Nasoala "choice of words" (Joi, 25 mai 2017, 19:03)

      Maniu [utilizator] i-a raspuns lui user.citizen

      .
  • +24 (24 voturi)    
    nu sunt impresionat de raspunsul Tarom (Joi, 25 mai 2017, 17:28)

    Withdrawal [utilizator]

    Aici e vorba despre o competitie comerciala, nu de concurs de eleganta; 2(sau mai multe) firme care se lupta pentru clienti.

    RyanAir vine cu un mesaj direct, concret, care atinge una din corzile sensibile ale clientilor : pretul.

    Tarom vine cu un mesaj ambiguu, care nu spune nimic clientilor, altceva decat ca "noi suntem romani si suntem buni" . Atat de buni ca s-a folosit Ryanair s-a folosit de noi ca sa fie mari si puternici , in timp ce noi, extraordinarii de buni de la Tarom inca ne cautam o strategie.
  • +10 (12 voturi)    
    Replica eleganta? (Joi, 25 mai 2017, 17:59)

    alibaba_zeul_meu [utilizator]

    Ryanair a salvat multi angajati Tarom din fata disponibilizarilor?
  • +14 (16 voturi)    
    Esenta interviului citat: sunteti f...de politica (Joi, 25 mai 2017, 19:05)

    Maniu [utilizator]

    Tarom e distrus, cum bine zice cineva mai sus, de toti parazitii, neamurili cefelor late si burticoase care capuseaza pana la moarte orice lucru bun din tara asta.
  • +10 (12 voturi)    
    degetul pe rana (Joi, 25 mai 2017, 19:30)

    ber [utilizator]

    mplicarea politica o dovedeste chiar faptul ca o droaie de politicieni au venit sa intampine un avion inchiriat. Ca sa nu mai vorbim de faptul ca au pus avioanele militare sa-l escorteze. Asta cine o plateste? Intrebarea la romani este:
    putem avea o companie de stat care sa nu fie capusata
    printr-o mie de metode? Cele mai bune exemple: PETROM si Combinatul Siderurgic Galati.
    • -3 (3 voturi)    
      Petrom si CSG (Joi, 25 mai 2017, 21:38)

      trandafil [utilizator] i-a raspuns lui ber

      sunt companii de stat? Pe ce lume traiesti?
      • +6 (6 voturi)    
        Au fost companii de stat! (Vineri, 26 mai 2017, 2:36)

        ber [utilizator] i-a raspuns lui trandafil

        Uite pe ce lume am trait si traiesc. Au fost companii de stat care produceau coruptie si pagube. Dupa ce au fost privatizate au devenit rentabile, au adus bani din taxe la buget. Daca ar fi produs venit cand erau companii de stat ar fi fost o prostie sa fie privatizate.
        Daca erai informat ai fi stiut cat fier se fura la Galati, ce au facut Vantu si Luca la Petrom, etc. Si astia erau
        doar varful aisbergului.
  • +6 (6 voturi)    
    I-as da un bonus! (Joi, 25 mai 2017, 20:18)

    Radu-Mihai [utilizator]

    Sa raspunzi asa subtil cuiva care iti spune ca ai preturi mari, mai rar! De fapt sa raspunzi publicului cu un articol care spune negru pe alb ”da, dar noi avem management politic” este un adevarat sut in partea dorsala pentru toti cei care s-au dat ieri in poza pentru o singura aeronava!

    I-as da un bonus celui de la Tarom care a postat replica asta pe FB! Subtil!
    • +3 (3 voturi)    
      bine punctat. (Vineri, 26 mai 2017, 10:14)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui Radu-Mihai

      Nu foarte multi au prins ideea.
  • -5 (5 voturi)    
    Cu parere de rau , (Joi, 25 mai 2017, 20:45)

    A310 [utilizator]

    povestea cu preturile biletelor , este O MARE MINCIUNA , din partea companiilor Low cost . Va recomand sa faceti o analiza si o sa constatati ce asa zisele tarife reduse sunt de fapt doar cateva , in rest pretul biletelor depaseste pretul de la companiile nationale . Uneori pretul biletelor este ceva mai redus deoarece aceste compani opereaza pe aeroporturi secundare unde taxele sunt mai mici plus alte smenozeli s.a.m.d
  • -4 (4 voturi)    
    Ia vedeti cam cat costa un bilet la low cost (Joi, 25 mai 2017, 20:49)

    A310 [utilizator]

    , daca ai bagaj de cala , bagaj de cabina , platou cu mancare , cafea , bauturi racoritoare nu mai pomenesc de o bere sau un pahar cu vin . de foarte multe ori este mai scump decat la Lufthansa , Air France etc.
    • +3 (3 voturi)    
      Daca vrei toate acestea (Vineri, 26 mai 2017, 8:35)

      Radu-Mihai [utilizator] i-a raspuns lui A310

      De ce mai vrei LOW-cost? :)
    • +3 (3 voturi)    
      Interesanta "analiza" (Vineri, 26 mai 2017, 9:22)

      Prostu' satului [utilizator] i-a raspuns lui A310

      Corecta, in esenta.
      Daca vrei sa ajungi din A in B in trei ore cu bagaj de cala, de cabina, iar in timpul asta sa primesti ceva de mancare, cafea, bauturi racoritoare si eventual o bere sau un pahar cu vin, iei o companie nationala, platesti 300 de euro si primesti toate astea.
      Daca esti mai modest si vrei doar sa ajungi din A in B in trei ore, iei un low cost si platesti de cinci sau 10 ori mai putin.
      Judecand dupa cifrele de trafic, concluzia care se impune este ca a doua categorie de calatori este MULT mai numeroasa decat prima.
      @DT34 are mai sus un comentariu perfect - pentru cei mai multi dintre noi, avionul este doar un mijloc de transport si atat.
      Pentru cativa, putini, avionul este locul unde ti se da sansa sa platesti 20 de uro pe o cafea, 50 de euro pe un sandvis, 10 euro pe un ziar samd.
    • +3 (3 voturi)    
      Ooo, meniul de la AF e nemaipomenit... (Vineri, 26 mai 2017, 10:20)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui A310

      ...un somon de crescatorie, afumat cu lichid si apoi un vin rosu acru ca otetul, totul la pret de sampanie per total.
      Sa tot zbori cu ei la preturile alea...
      Si ce figuri la bagaj de 22 Kg (cu drept de 2x20kg) cind la Blue Air au acceptat si 28kg fara nici o grimasa.
    • +2 (2 voturi)    
      Da dar... (Vineri, 26 mai 2017, 10:59)

      Radu_Net [utilizator] i-a raspuns lui A310

      La low-cost ai optiunea sa refuzi respectivele optiuni. Eu daca plec pana la Munchen de exemplu, nu am nevoie de bagaj de cala, mancare, cafea, bere, vin, etc pentru un zbor de 40 de minute (de la Timisoara). Sa nu mai zic de zboruri interne de 30 de minute. Tarom-ul si Lufthansa te obliga sa le platesti. Asa ca este irelevanta comparatia ta. Eu am zburat de foarte multe ori cu Lufthansa (cu bilete platite de firma la care lucrez), si pentru drumuri scurte (Timisoara-Munich, Munich-Frankfurt, etc) nu consumam mai nimic din ce mi se oferea. De aceea au succes cursele low-cost, ca sunt pe distante scurte (majoritatea doar in Europa), si au legaturi directe. Nu ca Luftanhsa, unde daca vrei sa pleci oriunde trebuie sa treci prin Munich-Frankfurt si sa stai ore intregi in aeropoarte pentru zborurile de legatura. Iar transferul automat al bagajelor costa.
      • 0 (0 voturi)    
        Re: (Joi, 1 iunie 2017, 10:02)

        Mircea79 [utilizator] i-a raspuns lui Radu_Net

        :) uite si un calator in timp, 40 minute intre Timi si Munchen.. Compania, sau mai bine zis firma pentru care lucrezi, doamne-ajuta, are mai multa minte decat angajatii. Un pahar cu apa, ceva, cat de putin, de mancare, au alt rol in calatoria cu avionul decat accea la care te poate duce gandul imediat, nascut fiind intr-un popor flamând.
        Cursele low-cost au succes in conditiile impuse de ei. In momentul in care depasesi cu 2 cm dimensiunile bagajului de mana, deja nu mai e low-cost. In momentul in care nu stii ca trebuie sa iti faci check-in online, si ajungi la aeroport, deja nu mai e low-cost. In momentul in care ai nevoie sa duci un bagaj de cala, nu mai e low-cost.
        Low-cost se justifica in cazul unui zbor Munchen - Frankfurt, tip navetist, dar uite ca Lufti inca are zborurile astea de 30 minute pline, chiar daca sunt 8-9 pe zi. Si pentru ca pasagerii au alta mentalitate, si pentru ca au un scop, atat ca tara, companie, pasageri. Noi nu avem din nici o directie un scop comun.
  • +6 (6 voturi)    
    Ce-au sarit de tartitza in sus parazitii tarom (Joi, 25 mai 2017, 21:51)

    Wanheda [utilizator]

    Habar nu au de calitatea serviciilor si de competitie, traiesc pe timp imprumutat pe bani publici si caraie ca strainii si evaziunea etc. Hai valea, mai bagati o manica si un tzoi de rom sa va calmati, lichitorilor.
  • -2 (2 voturi)    
    No thanks (Joi, 25 mai 2017, 21:52)

    Quantumz [utilizator]

    Nu zbor cu Ryanair din principiu.

    Pretul "ieftin" afisat, ajunge sa fie cam acelasi atunci cand ajungi la plata - platesti bagajele, fel de fel de taxe plus transportul de la aeroportul secundar aflat la vreo 100 de kilometri de orasul destinatie..

    Cel putin asa era acum vreo 5 ani; de atunci nu am mai zburat cu ei.. dupa o calatorie Barcelona (Reus!) -Stockholm (Skavsta!) in care mi-au amortit picioarele din cauza spatiului insuficient si inflexibilitatii scaunelor.

    Dintr-un motiv sau altul, experienta m-a lasat de fiecare data cu un gust amar in gura, atat de amar incat am decis sa evit oricand e posibil.

    Cu Tarom am avut intotdeauna experiente placute de zbor - de la calatori mai educati si respectuosi, la trecutul cu vederea a celor 2 kilograme extra la valiza, la mancarea inclusa.

    Chiar daca am platit un pic mai mult (dar nu intotdeauna!), am avut parte de experiente in general placute si lipsite de evenimente - exact ceea ce astepti de la un zbor, mai ales cand zbori cu copii.
    • +4 (4 voturi)    
      servire impecabila la Tarom.... (Vineri, 26 mai 2017, 10:25)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui Quantumz

      "Ce aveti?"
      "Pui sau peste, dar ia un peste ca puiul s-a terminat."
      "Dar vin?"
      "Si el. S-a baut mult la zborul de tur."
      Discutie cu un steward "afumat", pe ruta Pars-Buc la Tarom.
  • +2 (2 voturi)    
    corect... (Joi, 25 mai 2017, 22:17)

    liviu_ [utilizator]

    da Ryanair nu are avion adus cu sule si trambie de toata floare politica romaneasca :D

    asta face minim de 15 ori pretu... deci per total se merita :D
  • +1 (5 voturi)    
    Ati zburat vreodata cu RyanAir? (Vineri, 26 mai 2017, 7:26)

    TepesVoda [utilizator]

    Eu am fost cu ei. TOT avionul este la clasa Economy, scaunele sunt niste simple strapontine de plastic, cu un spatiu de coate si umeri atat de mic incat toti pasagerii se ating. a fost cel mai putin confortabil zbor din viata mea, din fericire unul doar de 2 ore, pana la Berlin.
  • +1 (5 voturi)    
    Low cost e doar Low (Vineri, 26 mai 2017, 10:30)

    jolian [utilizator]

    Am fost anul trecut in portugalia cu lowcostul si totata experienta a fost o lunga umilinta. Bagajele au costat o carca. Bagajele de mana nu trebuie sa depaseasca anumite dimensiuni. Am stat cu stres ca dimensiunile erau la limita. Mancarea si bauturile costa o carca. Scaunele erau incomode. Spatiul a fost mic. Stai langa tot felul de dubiosi si nespalati. Tot zborul umbla fatucile cu caruciorul sa-ti vanda seminte si parfumuri "horiginale", aproape ca in tren: "suc, apaminerala, seminte, reviste aveeeem".

    Nu! Multumesc!
    Anul asta am prins bilet fain la Tarom, zbor direct, in august spre Madrid dus-intors 700 lei de persoana fara umilinte si cu bagajele incluse, asa cum ar trebui sa fie un zbor. Sper sa nu mai fiu vreodata nevoit sa merg cu lowcost-ul.
  • -1 (1 vot)    
    Daca sunteti onesti , (Vineri, 26 mai 2017, 12:37)

    A310 [utilizator]

    o ora de zbor in Europa costa in jur de 50-60 Euro cu toate taxele incluse inclusiv bagaj de cala si meniu , pentru mine "Low cost "= " A big sh----it" .
    Nu va mai spun ca multi din cei care muncesc pentru aceste compani sunt tratati precum sclavii , daca EASA sau Autoritatile Aeronautice ar face niste verificari reale la aceste compani si ar publica rezultatele multi s-ar lua cu mainile de cap , dar este o mare afacere si nimeni nu are interes sa spuna adevarul . Multe din aceste compani sunt foatre bine acoperite de harti (documente ) dar realitatea este absolut dezastruoasa .


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri