Compania Uber, dispusa sa faca unele concesii pentru a isi continua activitatea la Londra

de Alina Neagu     HotNews.ro
Duminică, 24 septembrie 2017, 15:34 Economie | Companii

Logo Uber
Foto: Uber
Compania Uber este dispusa sa faca unele concesii pentru a isi continua activitatea la Londra, in contextul in care vineri autoritatile londoneze au decis sa ii revoce licenta de functionare, scrie News.ro, citand Sunday Times. Peste 500.000 de persoane au semnat, sambata, o petitie initiata de Uber impotriva revocarii licentei la Londra.

Potrivit publicatiei britanice, citata de Le Figaro, Uber ia in calcul masuri legate de siguranta pasagerilor si de conditiile pentru cei 40.000 de soferi vizati de decizia autoritatilor londoneze, cum ar fi limitarea numarului de ore de munca si concedii cu plata.

"Desi nu ni s-a cerut sa facem schimbari, ne-ar placea sa stim ce putem face. Insa este necesar un dialog pe care din nefericire nu am reusit sa il avem", a declarat patronul Uber Londra, Tom Elvidge.

Surse apropiate de Regia londoneza pentru transportul in comun au declarat pentru Sunday Times ca intentiile companiei sunt incurajatoare si ca nu este exclusa posibilitatea unor noi discutii.

Autoritatile londoneze au decis, vineri, sa revoce licenta de functionare a companiei VTC Uber.













​MASA ROTUNDA Ce fac si ce ar putea sa faca bancile pentru economie si companii? Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, in dialog cu cititorii  HotNews.ro, luni, de la ora 9:00

Am vazut saptamana trecuta ca Institutul de Statistica a anuntat o crestere economica record - insa analistii si economistii, ne anuntam ca de fapt lucrurile nu sunt chiar atat de roz. Este economia bine finantata in acest moment? Se fac investitii private? Dar publice? Cum pot ajuta bancile mai mult economia, statul si companiile private? La toate aceste intrebari vor raspune Horia Braun, economistul sef al BCR, alaturi de Florian Libocor (economistul sef al BRD-GSG) si de Andrei Radulescu (economist sef al BT) in cadrul mesei rotunde care va avea loc, luni, 20 noiembrie, incepand cu ora 9:00.

1162 vizualizari

  • 0 (10 voturi)    
    hei (Duminică, 24 septembrie 2017, 16:16)

    john70 [utilizator]

    Ca sa inteleaga toata lumea: Uber a fost interzisa la Londra pentru ca Sadiq Khan, primarul musulmano-laburist al orasului e mana in mana cu sindicatul taximetristilor de la care ia bani pentru campaniile electorale.
  • 0 (2 voturi)    
    Ioane....tie ti se pare corect ce zice UBER? (Duminică, 24 septembrie 2017, 16:46)

    MoemBius [utilizator]

    n-am nimic comun nici cu UBER nici cu primaru sau primaria
    dar o companie TREBUIE sa fie conforma cu legea
    sa inteleg ca propunerea lu' tov primar e in afara legii?
    Primarul este sheful administrativ
    daca el zice bleu e bleu
    "COMPANIA FACE CONCESII"
    cool
    da pentru mine suna cam comunist
    pentru o "COMPANIE"
  • 0 (2 voturi)    
    BAN UBER (Duminică, 24 septembrie 2017, 16:47)

    Immigrant [utilizator]

    Nu prea ai gandit-o.Cand zici mana in mana adica se tin de mana cand se intalnesc!?Uber a intoxicat Londra cu masini si au distrus industria taximetriei.
  • -1 (1 vot)    
    si la Bucuresti Uber funcționează FĂRĂ (Duminică, 24 septembrie 2017, 16:52)

    nick24 [utilizator]

    șpagă? Nu ca toate soc de taxiuri?
    Așa ceva nu se poate!!!
  • +1 (3 voturi)    
    Uber este o incalcare a bunului simt (Duminică, 24 septembrie 2017, 16:57)

    clint [utilizator]

    foarte apreciata de hispserii "early adopters" ca si bitcoin si alte balarii care asa cum apar asa se vor duce pe apa sambetei. Nu suport taxiurile de la noi, dar nu ideea de taxi in sine e de vina, ci felul in care taximetria este reglementata la noi si de ce nu, inteleasa de publicul larg care se uita numai la pret. Nu si in cazul UBER unde oamenii sunt dispusi sa plateasca orbeste in plus pentru asa-zisa calitate... De ce nu o companie de taxiuri de lux ?

    Asta in timp ce UBER inseamna, indiferent cate experienta placute ati avut:

    - sa te urci in masina unui necunoscut, i.e. habarnist in ale traficului.
    - daca ti se intampla ceva, nu ai pe cine sa dai in judecata la o adica.
    - incalcarea concurentei pentru ca nu exista atestate de sofer UBER in timp ce pentru taximetrie, cel putin teoretic exista, deci un taximetrist are de trecut prin mai multe obstacole decat un sofer uber.

    Inca o data, se pot spune multe despre taximetrie, orice terchea berchea poate fi taximetrist la noi, dar hai sa judecam in principiu, cati ar alege un taxi cu preturi de UBER care sa ofere calitate, siguranta si decenta ?

    Nu sunt vreun retrograd, poate cele doua concepte, de taxi si UBER ar trebui combinate, e ok sa dai review-uri si ca taximetristul sa fie controlat la sange pentru ce traseu alege, etc., dar transportul public trebuie totusi reglementat cu mare atentie.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă