easyJet va anula cursa Bucuresti - Londra incepand cu data de 1 iunie

de Dragos Comache     HotNews.ro
Miercuri, 23 aprilie 2008, 14:13 Economie | Companii

Compania low-cost easyJet va anula, incepand cu data de 1 iunie, zborurile pe ruta Bucuresti - Londra si retur. Reprezentantii companiei aeriene au declarat pentru HotNews.ro ca pentru acesta destinatie nu a existat cerere suficienta care sa justifice costurile operarii cursei.

Aeronavele care operau aceste zboruri au fost alocate relatiei Sofia - Londra.

Dupa data de 1 iunie, EasyJet va opera in Romania curse doar pe rutele Bucuresti - Madrid si Bucuresti - Milano, care au o frecventa zilnica.

easyJet este unul dintre liderii companiilor aeriene low-cost din Europa, avand in prezent 157 de aeronave care acopera 391 de rute intre 103 aeroporturi din 26 de tari. In ultimele 12 luni, compania a transportat peste 39 de milioane de pasageri.













Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

2614 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Pacat (Miercuri, 23 aprilie 2008, 14:42)

    Gila [anonim]

    Pacat, EasyJet este compania mea preferata. Intotdeauna am gasit tarife bune iar zborurile au fost ireprosabile. Ar putea sa incerce sa opereze pe curse interne in Romania, macar spre cluj si timisoara, unde pretul este mai mare decat pe cursele internationale.
  • 0 (0 voturi)    
    Hoti (Miercuri, 23 aprilie 2008, 14:52)

    Popescu [anonim]

    Niste hoti si niste nesimtiti.
    Nici pana acum nu am rezolvat problema cursei Milano - Bucuresti, din data de 6.01, cand am aterizat la Sofia si nu la Bucuresti desi conditiile erau favorabile.
    De la OPC mi s-a spus ca nu au cum sa ii sanctineze ca neavand reprezentant aici ei nu au ce face.
    Si eu ce fac, am ramas cu buza umflata? Drepturile consumatorului european cine le apara? Unde sa ma adresez?
    • 0 (0 voturi)    
      Centrul European pentru consumatori (Miercuri, 23 aprilie 2008, 15:38)

      XYXYXY [anonim] i-a raspuns lui Popescu

      In Bucuresti este Centrul European pentru consumatori,tocmai pentru astfel de probleme transfrontariele.Bafta!
    • 0 (0 voturi)    
      sigur ca da... (Miercuri, 23 aprilie 2008, 16:40)

      hollow [anonim] i-a raspuns lui Popescu

      ...avea o susta pilotul la Sofia si de-aia a aterizat acolo in loc de Bucuresti, desi erau "conditiile favorabile"
      Erai mai multumit cu o pala de motor de jet in creier pe Otopeni pe 6.01, specialistule?
      • -1 (1 vot)    
        Bine ca... (Miercuri, 23 aprilie 2008, 22:25)

        Popescu [anonim] i-a raspuns lui hollow

        ...esti tu specialist bai hollow!
        Specialistul lu' peste!
        iti doresc sa ai parte numai de zboruri cum am avut noi in ziua aceea si sa faci 200 de ore pe drumul de intoarcere catre casa, sa vezi ce fericit o sa fii si ce o sa iti mai tihneasca concediul.
        Numai curse d'astea iti doresc, sa ai parte de cat mai multe specialistul specialistilor!
        daca tu esti bou asta nu inseamna ca si ceilalti trebuie sa fie boi ca tine!
  • 0 (0 voturi)    
    EasyJet (Miercuri, 23 aprilie 2008, 15:39)

    Wetsbam [anonim]

    Am mers de cateva ori cu easyJet pe ruta Milano si nu am nimic de reprosat companiei (preturi ft bune, zboruri ok, personal ft politicos). Este una din companiile mele preferate.
    Cred ca situatia descrisa de Popescu este o exceptie!
  • 0 (0 voturi)    
    confuzie.... (Miercuri, 23 aprilie 2008, 16:18)

    Anna [anonim]

    easyJet va anula cursa Bucuresti - Londra din data de 1 iunie ....... la prima citire se intelege altceva. Cred ca era mai ok sa se scrie "easyJet va anula cursa Bucuresti - Londra incepand cu data de 1 iunie" ........parerea mea
  • 0 (0 voturi)    
    motivul este altul (Miercuri, 23 aprilie 2008, 16:38)

    Cristi [anonim]

    Load factorul pe aceste curse depasea 75% (adica 75% din locurile din avion erau ocupate) ceea ce inseamna ca respectivul zbor era unul profitabil.

    Am aruncat o privire pe orarul companiei dupa 1 iunie si sloturile folosite pentru OTP sunt folosite dupa cum urmeaza:
    - slotul de joi a fost alocat rutei Londra Gatwick - Corfu
    - slotul de duminica pentru Majorca

    Daca ma stresam putin gaseam si celelalte doua sloturi ca sa vedem pentru ce destinatii a tradat Easyjet Bucurestiul.
    • 0 (0 voturi)    
      durere (Miercuri, 23 aprilie 2008, 17:03)

      va apărea cu sufixul 'Anonim'. [anonim] i-a raspuns lui Cristi

      pacat....
      in schimb, continua sa opereze scarbele alea de la wizzair
  • +1 (1 vot)    
    . (Miercuri, 23 aprilie 2008, 18:08)

    blu [utilizator]

    Am zburat si eu pe ruta Bucuresti Milano si am fost placut surprins de servicii si de pret.
    Sper sa fie doar o decizie temporara si pe viitor sa-si mareasca operatiunea din romania, considerand ca este vorba de unul dintre cei mai mari operatori din europa.
  • 0 (0 voturi)    
    pacat ! (Miercuri, 23 aprilie 2008, 21:21)

    kaspar [anonim]

    Tocmai cand sa zbor la Londra, a iesit easyJet de pe piatza. Si cat ma bucurasem cand au venit in Bucuresti. Sper sa revina asupra deciziei in jumatate de an.
  • 0 (0 voturi)    
    BA (Miercuri, 23 aprilie 2008, 23:45)

    Paul [anonim]

    Daca BA are acum 3 curse pe zi Bucuresti - Londra iar TAROM am inteles ca au introdus un avion mai mare pe aceasta cursa, ma indoiesc ca aceasta cursa nu este profitabila
    Eu cred ca altele sunt motivele si nu profitul.
  • -1 (1 vot)    
    x (Joi, 24 aprilie 2008, 10:31)

    gigi [anonim]

    ce va tot aia grija frate
  • 0 (0 voturi)    
    low cost (Joi, 24 aprilie 2008, 11:38)

    lilly [anonim]

    Desi load factorul era promitator este clar ca nu a adus si profit pt ca toti romanii ar vrea sa zboare la tarif zero! In plus turismul din Anglia spre Romania este ca si inexistent oamenii fiind nemultumiti de tarifele de cazare extrem de piperate in Romania. Asa cred ca se explica si decizia Easyjet de a zbura Sofia Londra pt ca Bulgaria este puternic promovata in Anglia si tarifele asociate cu serviciile merita deplasarea acolo. Daca Easyjet a preferat sa zboare numai un sezon (de iarna) in Romania fara sa mai dea o sansa acestui zbor si vara cand se calatoreste mai mult este clar ca acest zbor nu si-a atins profitul asteptat de management.
  • 0 (0 voturi)    
    easyjet - neprofesionisti... (Joi, 24 aprilie 2008, 11:59)

    mihaicu [anonim]

    ma bucur sa vad ca exista si oameni care au avut experiente placute cu aceasta companie aeriana de 3 lei.
    eu mi-am facut rezervare pe siteul lor (IN FEBRUARIE) ptr luna august pe ruta bucuresti-londra. Dupa vreo 2 saptamani am vrut sa mai bookuiesc un bilet pe aceleasi date si - surpriza - nu se mai putea! Nu era insa vreun anunt care sa lamureasca problema, iar la adresele de email pe care le au NU RASPUNDE NIMENI. Dupa indelungi telefoane date PE BANII MEI a catadicsit un englez sa-m spuna ca mi se vor returna banii, fara insa sa spuna motivul. Am aflat apoi, dupa citeva zile, din surse de aici ca AU ANULAT CURSELE. Deci anuntul asta facut acum e de 3 lei, caci ei stiau asta de citeva luni si i-aulasat pe oameni in ceata atita timp. Inutil sa spun ca la primirea banilor, am fost taxat cu citeva sute de mii - diferenta de curs valutar, caci cardul era in lei.

    IN CONCLUZIE: EASYJET SINT NU NUMAI NEPROFESIONISTI, CI SI NESIMTITI, CACI ASCUND INFORMATIILE, LASANDU-I PE OAMENI SA SE ZBATA DEGEABA PTR UN BILET DE AVION. NU RASPUNDE NIMENI LA NICI O ADRESA DE EMAIL SI DACA NU TE CHINUI SA-TI RECUPEREZI BANII BAGATI IN REZERVARILE LOR DE BILETE - RAMAI FARA EI.

    Zor placut cu minunata companie Easyjet... o companie low cost si SERVICII la fel de LOW...
    • 0 (0 voturi)    
      gresesti (Joi, 24 aprilie 2008, 15:43)

      Lori [anonim] i-a raspuns lui mihaicu

      dar tu ai citit conditiile cand ai cumoparat biletul? romanii tot prosti frate, easyjet e o supercompanie dar ce te faci cu dobitocenia romanilor
      • 0 (0 voturi)    
        ptr Lori si Tudor (Joi, 24 aprilie 2008, 20:39)

        mihaicu [anonim] i-a raspuns lui Lori

        romanii tot prosti cind comenteaza fara sa inteleaga despre ce e vorba... Lori si Tudor, e valabil ptr amindoi...

        am citit conditiile, nu scria nicaieri ca daca se anuleaza cursa NU TE ANUNTA NIMENI. nu scria nici ca au degeaba postate adrese de email de contact, caci nu raspunde nimeni.
        am mai mers cu low costuri, toate au fost mai ok la relatiile cu clientii... macar sa te anunte cineva ca zborul a fost anulat (asta era trecut in conditiile de care vorbiti).
        .
        cine vorbeste de "o supercompanie" miroase a angajat la PRul easyjet sau a prostovan obisnuit sa-si bata oricine joc de el...
    • 0 (0 voturi)    
      reguli (Joi, 24 aprilie 2008, 17:15)

      tudor [anonim] i-a raspuns lui mihaicu

      daca nu citesti conditiile ce sa iti fac...
      daca nu vrei surprize de astea, exista tarom si ba, daca faci economie iti asumi si unele riscuri baby
      • 0 (0 voturi)    
        raspuns ptr Lori si tudor (Joi, 24 aprilie 2008, 20:29)

        mihaicu [anonim] i-a raspuns lui tudor

        romanii tot prosti cind comenteaza fara sa inteleaga despre ce e vorba... Lori si Tudor, e valabil ptr amindoi...

        am citit conditiile, nu scria nicaieri ca daca se anuleaza cursa NU TE ANUNTA NIMENI. nu scria nici ca au degeaba postate adrese de email de contact, caci nu raspunde nimeni.
        am mai mers cu low costuri, toate au fost mai ok la relatiile cu clientii... macar sa te anunte cineva ca zborul a fost anulat (asta era trecut in conditiile de care vorbiti).
        .
        cine vorbeste de "o supercompanie" miroase a angajat la PRul easyjet sau a prostovan obisnuit sa-si bata oricine joc de el...


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi