Interviuri Hotnews.ro: Miliardarul Leonard Lauder si Walter Isaacson, fostul presedinte CNN, discuta despre criza din Europa Centrala si de Est. Posteaza intrebarea ta

de Redactia     HotNews.ro
Miercuri, 9 septembrie 2009, 12:53 Economie | Companii

Leonard Lauder, Walter Isaacson
Foto: site-uri comp. Lauder si al retelei Teach For All
Miliardarul Leonard Lauder si Walter Isaacson, fostul presedinte al CNN, vor participa la reuniunea anuala a Institutelor Aspen, in Romania. Tema principala a dezbaterii publice este: "20 de ani in urma – 20 de ani ce vor urma: etape si perspective pentru Europa Centrala si de Est”. HotNews.ro va avea scurte interviuri cu cei doi. Ce i-ai intreba pe acestia, cu privire la tema anuntata? HotNews.ro va prelua si le va adresa cele mai interesante intrebari de la cititori, pe tema anuntata.

Miliardarul Leonard Lauder este presedintele de onoare al Comitetului Director si Leonard Lauder este Presedinte de onoare al Comitetului Director si Presedinte al Companiilor Estee Lauder Inc. 

Cunoscut pentru cosmetice, grupul Lauder are importante investitii in mass-media din Romania, prin compania Central Media Enterprises (CME) -  Pro TV, Acasa TV, Pro Cinema, retele de radio Pro FM, Info Pro. In grupul media este implicat fratele lui Leonard Lauder, Ronald, ca presedinte non-executiv al Boardului (CEO este Adrian Sarbu, managerul roman al Pro Tv). Merita amintit si ca, in primavara acestui an, gigantul Time Warner a cumparat 31% din CME.

Leonard Lauder se afla pe locul 334 in Top Forbes in 2009, mentinand pozitia din anul precedent, iar compania Estee Lauder s-a plasat si in The 400 best Big Companies (2007).
Profilul  Forbes aici

Walter Isaacson a fost presedinte si CEO al CNN si Managing Editor al revistei TIME. In prezent, este presedinte si CEO al Aspen Institute, Washington, DC, organizatie neguvernamentala care se ocupa de studii cu privire la politicile de guvernare si educatie, avand ca misiune promovarea dialogului bine informat si critic pe diverse teme de interes pentru societate; in Romania, Institutul Aspen il are ca presedinte pe Mircea Geoana. Anul acesta, reuniunea intregii retele a Institutelor Aspen din lume (SUA, Italia, Germania, Franta, Japonia, India) are loc in Romania, in perioada 9-14 septembrie 2009.

In cadrul reuniunii, la dezbaterea  "20 de ani in urma – 20 de ani ce vor urma: etape si perspective pentru Europa Centrala si de Est”, mai iau parte, ca vorbitori:

  • Robert K. Steel, Presedintele comitetului director, fost Presedinte si CEO al Corporatiei Wachovia si fondatorul grupului Equity Capital Markets pentru Europa.
  • Steve Biegun, vicepresedintele Ford SUA, fostul ministru de externe al Italiei si fost presedinte Aspen Italia Gianni de Michelis.
  • Reprezentanti ai marilor companii active in Romania (Enel, Petrom), jurnalistul Emil Hurezeanu.
Dezbaterea se va concentra asupra schimbarilor care au survenit acum douazeci de ani si care au schimbat Europa si perspectiva mondiala pentru totdeauna. In plus, se va incerca anticiparea evolutiei Europei in urmatoarele decenii dintr-o perspectiva politico-economica, punand accent pe consecintele pe termen lung ale actualei crize economice.

NOTA
  • Postati intrebari utilizand formularul de la sfarsitul articolului
  • Nota redactiei: Nu vom valida comentariile care nu se refera la temele anuntate, care nu contin intrebari sau care constau in atacuri la persoana.


Citeste mai multe despre   












Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

1239 vizualizari

  • Noi si Romania? (Miercuri, 9 septembrie 2009, 13:46)

    odorica ion [utilizator]

    Noi si Tara noastra ce sanse avem, la coruptia institutionalizata, generalizata, sa iesim din criza? Generatia noastra mai apuca iesirea din criza?
  • 1. Will Dollar Dye?2.The ' brain drain ' future? (Miercuri, 9 septembrie 2009, 13:54)

    Robert Brandson...escu... [anonim]

    The golden rule in business is who has the gold make the rules...)) So far the US $ Dollar was the King of the Currencies .
    The evolutions post crisis , the rise of Euro and the
    ambitions of BRIC's countries ( Brasilia/Russia/India /China) are serious threaths for the US currency. The OPEC coutries are seriously looking to quote the oil in Euro.
    The new Easth/Central European Countries will adopt Euro in a couple of years .This will make them stronger and more atractive.If in the 90's we had a serious wave of immigration from Easthern Europe to the US and Canada.Do you think that the brain drain of the next 20 years will be on the opposite direction once dollar will be weaker and weaker...till probably will dye.Who has the gold will continue to make the rules?
  • Beauty industry (Miercuri, 9 septembrie 2009, 15:10)

    Ana [anonim]

    Cum a afectat criza financiara industria produselor de infrumusetare? Au scazut vanzarile sau dimpotriva, au crescut ca reactie de "contracarare a vestilor proaste" din alte domenii?
  • Disparitie (Miercuri, 9 septembrie 2009, 15:13)

    Gina [anonim]

    Pentru domnul Isaacson: Cum credeti ca va evolua "razboiul" dintre presa scrisa si cea online in urmatorul deceniu? Credeti in disparitia in viitorul indepartat a print-ului, accelerata de criza economica si de lipsa advertiserilor?
  • criza mondiala (Miercuri, 9 septembrie 2009, 19:41)

    mocanu danut [anonim]

    Stim cu totii ca pana in acest moment crizele economice mondiale nu au fost prezise si nici prevazute cu mult timp inainte de catre distinsi economisti cu reputatie mondiala, chiar daca acestea au o repetabilitate in timp. Credeti ca pe viitor savantii si cercetatorii in economie vor putea dezvolta concepte si teorii care sa poata preveni din timp crizele si astfel sa evitam aceste dezastre cu consecinte mai distrugatoare decat un razboi mondial?
  • new thinking after the crisis (Miercuri, 9 septembrie 2009, 19:50)

    peter193710 [anonim]

    Dear Sirs,,

    Firts of all- thank you for giving us this opportunity to discuss a problem of vital (and deadly too!) importance with the experts. . Hopefully we will recover in some way, sooner or later from this very bad state of affairs. Because I am absolutely convinced that all great crises are ab ovo crises of thinking, please have the very kindness to tell us what have we to change in our thinking and habits to improve capitalism and to make it less vulnerable. It seems that the crisis was caused by a combination of greed and financial naivite (to use an euphemism) A delicate balance has to be restaured- but where? What parameters have to be changed for getting a better tempered reliable and resilient society?
  • raportul OXAN si criza mondiala (Miercuri, 9 septembrie 2009, 20:14)

    urania [utilizator]

    Criza in Romania a venit mai tarziu si se pare ca va pleca mult mai greu in comparatie cu tarile din vestul Europei sau SUA. In Romania, criza economica s-a repercutat in politica, in mass-media, in relatiile interumane. Considerati ca, raportandu-ne la recentul raport OXAN, ceea ce se intampla in mass-media romaneasca este o consecinta a crezei mondiale sau a lipsei unei legi antitrust, care sa nu permita unui singur om detinerea mai multor canale mass-media?
    Va multumesc
  • bursa (Miercuri, 9 septembrie 2009, 22:30)

    UFO [anonim]

    Credeti ca e momentul sa ma implic in tranzactii pe Bursa de Valori Bucuresti? Daca da, ce portofoliu de actiuni recomandati? Daca nu, cind credeti ca va fi oportun? Multumesc.
  • despre presa libera (Joi, 10 septembrie 2009, 3:05)

    goe [anonim]

    Intre presa din Romania si cea din SUA, care considerati ca este mai aservita politic?
  • domestic direct investment (Joi, 10 septembrie 2009, 9:43)

    Elena [anonim]

    The boom that took place in ECE countries was financed mainly through FDI, Romania being one of the case were a domestic investors class remained underdeveloped. What role do you think domestic investment will play helping these countries bounce back on the right track?
  • Who is guilty of the actual economic crisis? (Joi, 10 septembrie 2009, 13:25)

    JohnR [anonim]

    And how many of the guilty ones are now in jail?
  • parere (Joi, 10 septembrie 2009, 19:31)

    dan [anonim]

    eu cred ca presa din estul europei sufera de credibilitate."jurnalistii" din perioada comunista au acumulat f mult venin si au incercat sa si "curetze" pacatele....multi au ajuns portavoce politica,nu a mai contat deontologia.lehamitea s a produs imediat in randul consumatorilor de media....sunt de vina cei care au telecomanda sau tasta in mana???consumatorul stie sa se apere.daca nu ar fi cativa moguli care au interferente economico-politice,multi fauritori de presa ar trebui sa se recalifice.ce trebuie facut ptr a transforma presa intr o fortza credibila??