Metrorex aloca circa 52,3 milioane lei pentru servicii de consultanta si asistenta tehnica la tronsonul Universitate-Pantelimon

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Miercuri, 27 aprilie 2011, 15:43 Economie | Companii

 documente
(27 Apr 2011) PDF, 705KB
Metrorex va aloca fonduri publice in valoare de circa 52,3 milioane de lei (fara TVA) pentru servicii de consultanta si asistenta tehnica pe perioada implementarii tronsonului Universitate-Pantelimon, parte din Magistrala 5 de metrou, potrivit unui anunt de licitatie postat miercuri in SEAP. Licitatia va fi organizata in luna iunie din acest an, iar contractul se va desfasura pe o perioada de 10 ani. Tronsonul ar urma sa cuprinda statiile: CA Rosetti, Calea Mosilor, Foisorul de Foc, Matasari, Piata Iancului 2, Victor Manu, Stadion National, Chisinau, Morarilor, Spital Sf. Pantelimon, Granitul, Pantelimon.

In privinta criteriilor de participare la aceasta licitatie se mentioneaza ca ofertantii vor trebui sa aiba o medie a cifrei de afaceri pe ultimii trei ani de minim 100 de milioane de lei, iar la capitolul capacitate tehnica se cere printre altele realizarea a 1-3 contracte similare prestate (ultimii 3 ani), de minim 100 de milioane de lei.

Termenul limita pentru primirea ofertelor este data de 8 iunie 2011 si tot in aceasi zi va avea loc si deschiderea acestora.


Citeste mai multe despre   










824 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    din fonduri europene sau de la bugetul de Stat? (Miercuri, 27 aprilie 2011, 15:55)

    mark [anonim]

    Valoarea este foarte mare pentru niste servicii de consultanta, sa zicem ca-i ok tinand cont de complexitatea lucrarii, dar bine ar fi ca parte din finantare sa se acopere din fonduri UE.
    Sa invete si Metrorex sa scrie proiecte.
  • +1 (1 vot)    
    Magistrala 5 (Miercuri, 27 aprilie 2011, 16:09)

    vlad [anonim]

    Ar fi o gura de aer pentru traficul aglomerat din Bucuresti . Este un "lux" sa locuiesti aproape de o statie de metrou ( o economie importanta de bani si timp pierdut zi de zi in trafic).
  • -1 (1 vot)    
    Astia-s dusi cu capul? (Joi, 28 aprilie 2011, 1:10)

    Sting [utilizator]

    Au facut statii la fel de scurte ca statiile de tramvai!! Pai in ritmul asta nene...
    • -1 (1 vot)    
      De ce te miri? (Joi, 28 aprilie 2011, 10:34)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui Sting

      E simplu. O statie de metrou costa cat 10km de tunel. Intra marmura, gresie, faianta, cablaj, corpuri de iluminat, echipamente video, etc. La care adaugam servicii de paza (minim doi la fiecare intrare), curatenie, intretinere, samd.

      Asa ca nu e greu sa-ti dai seama de ce la un tren de 100m lungime se fac statii la 300m distanta (deci 200m distanta efectiva). Ce conteaza ca va fi inutil un metrou care face 90 de minute de la un capat la altul.
    • 0 (0 voturi)    
      Distanţe (Joi, 28 aprilie 2011, 15:06)

      aqualung [utilizator] i-a raspuns lui Sting

      E o schimbare de optică binevenită. De exemplu, dacă stai acum pe la spitalul Colentina nu poţi spune că eşti aproape de metrou, deşi trece pe dedesubt, fiindcă distanţele până la Obor şi Ştefan cel Mare sunt imense. La fel e cazul cu bună parte din Calea Giuleşti până în Podul Grant, care nu e aproape nici de Basarab, nici de Crângaşi. Şi altele asemenea.

      Viena are un metrou foarte interesant, este rapid şi disponibil, şi are staţii şi mai apropiate decât atât.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version