Supliment www.infoomg.ro

Marul modificat genetic care nu se oxideaza ar putea obtine avizul din partea Departamentului de Agricultura al SUA

Marţi, 8 iulie 2014, 15:09 Economie | Consumator

​Un soi de mar care a fost modificat genetic, avand proprietatea de a nu se oxida, este pe cale sa primeasca aprobarea din partea Departamentului de Agricultura al SUA. Marul, denumit Arctic, este conceput de o mica companie canadiana. Dar inainte de toate, oficialii vor avea de a face cu protestele publicului care se opune organismelor modificate genetic. Spre deosebire de alte culturi modificate genetic, marul Arctic nu include gene de la specii diferite. Rezistenta marului Arctic la ceea ce oamenii de stiinta numesc "oxidare enzimatica" provine de la inserarea unei anumite secvente genetice luate tot de la un mar. Secventa inserata opreste procesul de oxidare.

Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ca voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols