Exclusiv Gazprom Neft/NIS se gandeste sa construiasca 70-80 de benzinarii in Romania si sa investeasca in sectorul energiei electrice

de Claudia Pirvoiu     HotNews.ro
Joi, 13 octombrie 2011, 18:29 Economie | Energie

Sigla NIS
Foto: NIS
Divizia petroliera a Gazprom vrea sa investeasca pana in 2015 cateva sute de milioane de euro in Romania, a anuntat Guvernul dupa intalnirea premierului cu o delegatie a NIS, companie subsidiara a Gazprom Neft, divizia petroliera a Gazprom. Potrivit informatiilor HotNews.ro, pe partea petroliera, compania intentioneaza sa investeasca in explorare si exploatare si in constructia a 70-80 de benzinarii noi. De asemenea, NIS ar putea sa se dezvolte si in sectorul energiei electrice, transformandu-se in companie integrata. Insa pentru a pune in practica intentia de a investi in sectorul energetic, NIS trebuie sa identifice sursele financiare necesare.

Toate aceste investitii sunt doar la nivel de intentie, deoarece "nu s-a batut palma pe niciun proiect".

In ceea ce priveste benzinariile, Gazprom Neft a propus dezvoltarea unei retele de 70-80 de benzinarii in urmatorii 3-4 ani.  Pentru alimentarea acestor benzinarii se vor face importuri din Serbia.

Nu doar Romania a intrat in planurile Gazprom Neft, ci si Bulgaria, Ungaria si Bosnia

  • Compania sarba Naftna Industrija Srbije (NIS), detinuta in majoritate de Gazprom, a semnat in luna mai un acord cu o companie canadiana, East West Petroleum Corp (EWP), care a obtinut de la Agentia Nationala pentru Resurse Minerale concesiunea a patru perimetre petroliere: EX-2 (Tria), EX-3 (Baile Felix), EX-7 (Periam) si EX-8 (Biled), informeaza Reuters. Potrivit unui comunicat al celor doua companii, acordul prevede cooperarea in vederea dezvoltarii celor patru blocuri. Acordul trebuie aprobat de Guvernul Romaniei.

Premierul Emil Boc a avut astazi, 13 octombrie, o intrevedere cu o delegatie a NIS, companie subsidiara a Gazprom Neft, divizia petroliera a Gazprom. Reprezentantii companiei i-au prezentat premierului intentiile de dezvoltare in Romania, aratand ca planurile includ investitii in domeniul petrolier de cateva sute de milioane de euro pana in 2015 si crearea de aproximativ 500 de locuri de munca, informeaza Guvernul.

Delegatia a fost condusa de Kirill Kravchenko, director general pentru Serbia si director general adjunct pentru activele din strainatate al Gazprom Neft.

Premierul Emil Boc a afirmat ca investitorii straini ca NIS, membru al Gazprom Grup, sunt bineveniti in Romania, in conditiile in care Guvernul sprijina proiectele generatoare de locuri de munca.

Gazprom Neft, divizia petroliera a gigantului Gazprom, a platit in 2009 circa 400 milioane euro pentru 51% din actiunile NIS si si-a urcat participatia la 56,15% in luna martie a acestui an, pentru alte 40,3 milioane euro.

Compania a aratat ca vrea sa-si tripleze productia de petrol si sa-si dubleze vanzarile pana in 2020, pentru a deveni liderul regional al pietei.

"Inregistrarea subsidiarelor in Romania, Bulgaria, Ungaria si Bosnia este un pas al NIS catre realizarea strategiei de dezvoltare a afacerilor din regiunea Balcanica si prima faza a intrarii active pe aceste piete", se arata intr-un comunicat transmis vineri de NIS.


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

5159 vizualizari

  • +5 (11 voturi)    
    O noua infiltrare a KGB in Romania... (Joi, 13 octombrie 2011, 19:51)

    Rescatorul [anonim]

    sub steag strain. Cine stie ce spun, intelege. La fel a preluat KGB-ul aluminiul si otelurile speciale. Se infiltreaza puternic KGB-ul sub noua palarie SVR ca doar trebuie sa penetreze "scutul". Sunt disperati. Oricum, castigati iesim tot noi. Agresivitatea Rusiei se va diminua, pentru ca nu sunt nebuni sa-si pericliteze investitiile din Romania. Orice rau, are si un bine.
    • +8 (16 voturi)    
      O completare foarte serioasa.... (Joi, 13 octombrie 2011, 20:10)

      Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui Rescatorul

      Daca acceptam mai multe investitii rusesti in Romania, trebuie sa ne asumam si riscul ca, intr-o buna zi, Ruisa sa ne trimita niste trupe sub pretextul protejarii investitiilor. Este in stilul lor si au mai facut-o. De aceea, concomitent trebuie sa intarim prezenta americana in Romania. Sa nu ne bazam pe NATO. Franta, germania si altoo sunt deja controlati de KGB care nu a renuntat nicio clipa la strategia Rusiei de a domina Europa si intreaga lume. Sa nu ne lasam pacaliti!
      • +1 (13 voturi)    
        ... (Joi, 13 octombrie 2011, 20:45)

        Lol Lolovici [utilizator] i-a raspuns lui Rescatorul

        Nu uitati de Iluminati si Bilderberg. Dupa cum a prezis si Nostradamus KGB va absorbi si aceste grupuri ca sa controleze guvernul mondial din umbra care e acum sub influenta extraterestrilor.
      • +2 (6 voturi)    
        O completarea si mai serioasa... (Vineri, 14 octombrie 2011, 9:10)

        io [anonim] i-a raspuns lui Rescatorul

        Voi cititi inainte sa postati? De unde scoateti fratilor ineptiile astea? Toata Europa colaboreaza cu rusii, la fel si America pe diferite programe (in special cel spatial unde SUA vor folsi navetele ruresti) si ne-am gasit noi sa fim impotriva, ca o ducem atat de bine incat n-avem nevoie de investitii.

        Trezeste-te, suntem in 2011, nu mai exista KGB si nici URSS. Toti colaboreaza sa le mearga bine, numai noi suntem mandri si rupti in fund.
        • +2 (4 voturi)    
          "Daca taceai,.... (Vineri, 14 octombrie 2011, 9:37)

          Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui io

          filozof ramaneai", spune o vorba romaneasca inteleapta. Esti ignorant, ca sa nu spun altceva. Mai citeste si tu despre ispravile rusilor si ai sa vezi ca nu exagerez deloc. Nu face jocuri periculoase, daca nu le intelegi.
          • +1 (5 voturi)    
            Medicamenteee .... (Vineri, 14 octombrie 2011, 10:01)

            Misa [anonim] i-a raspuns lui Rescatorul

            Du-te tata la spital si lasa-ne cu teoriile conspirationiste ale lu' peste prajit. Ai citit trei ziare si te dai mare erudit. Am mai spus-o pe-aici dar pentru creiere netede ca al tau ma simt nevoit sa o repet. Da! Au fost conflicte! Dar Franta si Anglia au trecut peste 2 RAZBOAIE MONDIALE pentru a-si urmari interesele economice. Numai vorbesc de GERMANIA si POLONIA! Bagandu-ti in cap niste prostii de genul asta si atentia ta si a altor "luptatori" fiind indreptata la inamicul din exterior, niste baieti destepti , roamani neaosi, au furat de-au rupt 20 de ani in timp ce tu si alti "patrioti" faceati de straja la hotare.
        • +1 (1 vot)    
          pe ce lume trăieşti? (Vineri, 14 octombrie 2011, 10:50)

          periscop [utilizator] i-a raspuns lui io

          SUA şi "Europa" nu sunt vecini cu ruşii. Noi, românii, avem o experienţă seculară a "bunei" vecinătăţi cu aceştia!
    • +4 (4 voturi)    
      la Deveselu vor fi jumate din benzinariile KGB! (Vineri, 14 octombrie 2011, 6:20)

      Eneas [anonim] i-a raspuns lui Rescatorul

      sa vedeti acum actiune ruseasca in jurul localitatii Deveselu .....va curge benzina si votka in valuri ...saracu gubernu rromanes...
  • -2 (10 voturi)    
    Lol rau (Joi, 13 octombrie 2011, 23:37)

    beefeaterman [anonim]

    Deci rusi sunt dracu in persoana :))) va plac stereotipurile rau. Inseamna ca si francezii au dreptate cand ne fac pe noi, romanii, in totalitate hoti! PS extraterestii sunt condusi de Putin!!! :))
    • -4 (4 voturi)    
      nu, ma! (Vineri, 14 octombrie 2011, 4:12)

      David [anonim] i-a raspuns lui beefeaterman

      Putin insusi e extraterestru! Or sa ne atace cu OZN-uri!!! Trebuie sa aducem trupe americane in tara!!! SUPER! :D va dati seama cum va dudui economia? Probabil ca vom legaliza si prostitutia si atunci vom iesi din criza.
    • -3 (5 voturi)    
      Bravo! (Vineri, 14 octombrie 2011, 9:23)

      Misa [anonim] i-a raspuns lui beefeaterman

      Asa e! Banii rusesti nu sunt buni! !! Nu-i vrem! Nu conteaza ca se vor crea locuri de munca si ca se vor colecta taxe la bugetul de stat! Mai bine someri decat cu investitii rusesti! Mai bine autostrazi construite la preturi exorbitante de catre americani ca urmare a unui contract negociat in genunchi! Tancurile rusesti deja au ocupat Viena pentru ca rusii sunt actionari la una OMV si la STRABAG! Nu vezi domnule ca i-au spalat pe creier 20 de ani cu marele dusman de la rasarit si acum fiecare putoi care habar nu are cum se tine in o pusca in mana se crede mare razboinic antisovietic !!?
      • +2 (4 voturi)    
        Rusii si istoria (Vineri, 14 octombrie 2011, 9:52)

        Victor [anonim] i-a raspuns lui Misa

        Intre cele doua razboaie mondiale, tancurile rusesti au stat cuminti in Rusia. Cine s-ar fi gandit ca in 1939 le vine idea sa invadeze Polonia ???
        Concluzie: daca acum tancurile rusesti stau cuminti in Rusia asta nu inseamna ca intr-o zi nu vor cauta un pretext pentru o "vizita de prietenie" in Romania.
        • 0 (2 voturi)    
          istoria, un vis fierbinte... (Vineri, 14 octombrie 2011, 10:58)

          ghiula [utilizator] i-a raspuns lui Victor

          acuma, spune tu, cu ce-s mai buni germanii carora le-a venit ideea sa invadeze nu doar Polonia ci toata Europa?

          Lozinca e ca pe nemti trebuie sa-i consideram factor civilizator iar pe rusi factor cotropitor, nu-i asa?

          Ti se pare ca austriecii de la OMV sunt niste ingeri care ajuta Petromul la propasirea tarii.? Mie nu.

          Din pacate, Romaniei ii lipseste instinctul economic agresiv, fiind, probabil, tara cea mai usor de manipulat din punct de vedere comercial.
          • +1 (3 voturi)    
            Manipulare (Vineri, 14 octombrie 2011, 11:29)

            Victor [anonim] i-a raspuns lui ghiula

            Ceea ce faci se numeste MANIPULARE. In articol era vorba despre Rusia nu despre Germania.
            Chiar si asa, sa compari democratia din Germania cu "democratia" din Rusia este ilar. Atata timp cat Rusia nu va fi o democratie adevarata, exista riscul ca politicieni iresponsabili si nostalgici dupa fosta URSS sa duca razboaie de agresiune.
        • 0 (0 voturi)    
          Nu intelege... (Vineri, 14 octombrie 2011, 14:49)

          Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui Victor

          pentru ca el si altii ca el le asteapta. Coloana 5-a KGB-ista in Romania este inca foarte puternica. Sunt agresivi si tupeisti. Citeste-le comentariile. Sunt disperati. Dar, le vine si lor randul.....
  • -1 (3 voturi)    
    oare (Vineri, 14 octombrie 2011, 6:53)

    Arkan [utilizator]

    sunt singurul care observa si partea pozitiva?
    Mai multe firme, poate se mai ieftineste benzina, motorichi si gazul ala lampant de-l pun unii in masini.
  • +1 (1 vot)    
    necesar (Vineri, 14 octombrie 2011, 8:16)

    itanhanga [anonim]

    Adevarul ca romania are foarte mare nevoie de benzinarii. Este prioritatea principala
  • -1 (1 vot)    
    trecutul e trecut (Vineri, 14 octombrie 2011, 9:30)

    alex [anonim]

    la halul de degradare in care a ajuns romania s-ar putea sa ii speriem pe rusi. nu suntem tocmai niste neprihaniti
    • +2 (2 voturi)    
      Sfanta naivitate! (Vineri, 14 octombrie 2011, 10:20)

      Scippio [anonim] i-a raspuns lui alex

      S-o crezi tu ca la Kremlin s-a schimbat ceva! Conducatorii Rusiei si-au schimbat doar costumele. In rest au aceleasi mentalitati si naravuri. Si sunt in continuare convinsi de misiunea lor sfanta de a le baga pe gat cu forta tarilor din proximitate lumina lor "civilizatoare".
      Ai exemple nenumarate, numai daca esti orb nu le vezi. Vezi santajul pe fata a gazelor, vezi Transnistria, Georgia, etc.
      Rusia ramane dusmanul nostru nr 1 de care trebuie sa ne temem. De fapt dusmanul nr 2 dupa noi insine.
  • 0 (2 voturi)    
    .... (Vineri, 14 octombrie 2011, 10:09)

    catalin_mattei [utilizator]

    Vad ca sunt foarte multi rusofobi... aveti "o arma" daca va este atat de frica de rusi si de investitiile lor in Romania: nu alimentati cu carburant de la benzinariile lor... si cred ca acestora trebuie sa li se spuna ca e necesar sa inceapa sa isi arate coltii si catre Germania si Franta mai ales ca se vorbeste atat de mult de axa Paris- Berlin - Moscova... cam anacronica aceasta pozitionare antiruseasca dar fiecare are dreptul la propria opinie
    • 0 (0 voturi)    
      Absurd (Vineri, 14 octombrie 2011, 17:10)

      Daniels22026 [utilizator] i-a raspuns lui catalin_mattei

      Sa presupunem prin absurd ca exista o firma ruseasca oarecare, care face o afacere oarecare, dar corecta, intr-o tara europeana. Aceasta idee este deja o sfidare la adresa mafiotilor rusi. In secunda 1, acea firma ruseasca (prin absurd serioasa) trebuie sa satisfaca orice pretentie a mafiei. Presupusul om corect de afaceri rus n-are incotro decit sa se supuna imediat.

      Rusii ar putea fi usor mai buni de-atit. Deocamdata regimul mafiot de la Moscova nu da nici o sansa potentialului imens si cetatenilor rusi.
  • +2 (2 voturi)    
    Noapte buna! (Vineri, 14 octombrie 2011, 10:12)

    Scippio [anonim]

    Si uite asa multumita imbecilitatii anti-nationale a hoardei de borfasi care au condus tara asta dupa 1989 am ajuns ca toata industria petrolului sa fie o colonie desavarsita a unor tari care n-au avut in viata lor nici magar o singura lingura de titei. Austria, Ungaria, Serbia (via Rusia).
    Fara a cadea intr-un nationalism stupid, dar n-ar fi sunat mai normal, avand in vedere indelungata traditie in domeniu, sa auzim acum stiri de genul PETROM isi mareste reteaua de benzinarii din Ungaria, Austria, Serbia?
    Dar sigur cand tampitii astai din jur faceau de zor reforme economice si privatizari emanatii nostri conducatori se preocupau sa institutionalizeze un sistem al jafului pe care nici astazi nu-l putem demola.
    La anul si la multi ani! Noapte buna!
  • -3 (3 voturi)    
    Gaidire... (Vineri, 14 octombrie 2011, 10:16)

    carmine galante [anonim]

    Multi au gandire de Ev Mediu , materiile prime ale rusilor atrag multe tari europene iar noi vrem sa facem pe desteptii . In timp ce noi nu ne vindem tara in Romania se fura de doua decenii . ORICE INVESTITIE STRAINA ESTE BENEFICA, Rusia de acum nu mai este Rusia de acum 60 de ani sau vreti sa spuneti ca daca vorbim de nostalgici imperialisti ungurii sunt departe ? Si Ungaria este o tara saraca dar multi de acolo traiesc cu nostalgia imperiului...
    • 0 (2 voturi)    
      "Lupul" isi schimba "parul" dar naravul ba ! (Vineri, 14 octombrie 2011, 10:45)

      Victor [anonim] i-a raspuns lui carmine galante

      De ce nu pleaca rusii din Transnistria ? Ar fi o dovada a faptului ca si-au schimbat si naravul, nu doar "parul" !
      • -1 (1 vot)    
        Victoras ai grija de copii... (Vineri, 14 octombrie 2011, 11:27)

        Misa [anonim] i-a raspuns lui Victor

        Rusii nu pleaca din Transnistria din acelasi motiv pentru care nu pleaca americanii din zecile de baze militare pe care le au pe glob. Asa de dragul echilibrului si ca sa mori tu de ciuda! Si apropos de Polonia pe care o compatimesti. Despre faptul ca aliatii ei din 39 in fata carora bati tu acum temenele, nu au miscat un deget atunci cand tarisoara asta a fost rupta in doua, ce mai ai de zis? Si faptul ca aceeai aliati sunt acum prieteni la catarama cu unul dintre agresori, cum ti se pare? Istoria e istorie si afacerile sunt afaceri. Pana cand guvernantii nostrii vor pricepe asta, Romania va fi aceeasi capra raioasa care tine coada sus, pascuta de acelasi cioban prost , mandru ca detine o comoara fara seaman.
        • +1 (1 vot)    
          Ai grija la argumente (Vineri, 14 octombrie 2011, 11:47)

          Victor [anonim] i-a raspuns lui Misa

          Ai spus: "Rusii nu pleaca din Transnistria din acelasi motiv pentru care nu pleaca americanii din zecile de baze militare pe care le au pe glob". Ai dreptate. Asta ne arata ca epoca confruntarilor armate nu s-a incheiat. Tocmai de aceea trebuie sa fim prudenti. Nu de alta, dar experienta noastra istorica cu Rusia este edificatoare.
    • 0 (0 voturi)    
      ? (Vineri, 14 octombrie 2011, 11:02)

      ghiula [utilizator] i-a raspuns lui carmine galante

      Paradoxul unguresc e ca maghiarii sunt mai saraci ca noi, luati individual, insa o duc mult mai bine ca nivel de trai.
    • 0 (0 voturi)    
      Putin cel Groaznic (Vineri, 14 octombrie 2011, 11:28)

      aura [anonim] i-a raspuns lui carmine galante

      Se pregateste de al 3-lea mandat, ceea ce nu stiu sa mai fi fost nici in perioada bolsevica a Rusiei.

      Alte tari europene nu sint in vecinatatea Rusiei si au investitii non-rusesti din plin. Nu vor fi niciodata la cheremul rusilor cum am putea fi noi daca le cedam sectoare strategice(Rusia detine importante companii din industria metalurgica din România: Alor Oradea, Artrom Slatina, Republica S.A. Bucuresti si Tepro Iasi).

      Nu ORICE INVESTITIE STRAINA ESTE BENEFICA daca ne pune in primejdie suveranitatea. Rusia n-o mai fi ca acum 60 de ani, dar urmeaza un razboi economic unde va fi care pe care. Democratia, tratate internationale, contracte interstatale vor deveni doar niste vorbe goale.

      "In 2006, un an mai târziu, tot în America, Basescu avertiza ca „Gazprom este mai eficient decât Armata Rosie în a demonstra dependenta Europei fata de resursele rusesti".
  • -1 (3 voturi)    
    ... (Vineri, 14 octombrie 2011, 10:55)

    David [anonim]

    Nu zice nimeni sa-i iubim pe rusi sau sa iubim comunismul, dar sa ne calmam nitel cu gargara asta nu ar strica. Suna deja ca o placa stricata.
    Imi placea bancul ala cu USA = uniunea sovietica ailalta. Cetatenii ambelor tari sunt indoctrinati cum ca sunt cea mai mare natiune de pe Terra, ambiir cred ca apara libertatea, ambii cred ca ei au dreptate, ambii cred ca li se cuvine totul.
    Noua acuma ne plac americanii ca sunt contra rusilor. Foarte bine. Acuma ca sunt aici am prins curaj sa-i injuram pe ailalti. Mari curajosi suntem. Si raspandim printre noi paranoia cum ca maine se parasuteaza 5 milioane de rusi peste noi si ne omoara.
    Nu prea isi permit (deocamdata?) sa isi faca de cap militar prin europa pentru ca ar pierde foarte multi bani. Bani fara de care nu ar putea trai. Deci cel mult pot sa mai inchida un robinet sau sa ameninte dar nu vor face nimic. Europa e dependenta de Rusia dar poate gasi si alte variante energetice dar Rusia este dependenta de europa. Poate o sa-si incordeze muschii la Bielorusi sau Ucraineni sau in Caucaz.... dar voi chiar credeti ca or sa invadeze europa de unde iau banii de care au nevoie ca sa manance??? Nu mai e ca pe vremuri. Acuma banii sunt virtuali... Pot disparea conturile rusesti instantaneu daca trece vreun tanc granita.
    Asa ca mai calmati-va cu paranoia...
    • +1 (1 vot)    
      Paranoia vs. Naivitate (Vineri, 14 octombrie 2011, 11:42)

      Victor [anonim] i-a raspuns lui David

      Naivitatea i-a costat pe multi de-a lungul istoriei. In cazul unei crize energetice mondiale majore, Romania ar putea nationaliza companiile din domeniul energetic, pentru a purea asigura caldura din casele oamenilor si functionarea economiei. Acest lucru ar fi un pretext ideal pentru Rusia sa invadeze Romania, pentru a-si proteja investitiile. Omenirea nu a ajuns inca intr-o faza in care razboaiele sunt de domeniul istoriei.
      • -1 (1 vot)    
        ... (Vineri, 14 octombrie 2011, 11:56)

        David [anonim] i-a raspuns lui Victor

        E un fel de "drobul de sare". Evident ca trebuie facute planuri de rezerva si luate in considerare toate posibilitatile. Dar de la un calcul rece si clar si o estimare a riscurilor pana la boceala si blesteme cu pasiune este mare distanta. Daca ne crizam si incepem sa urlam ca vin KGB-istii peste noi nu cred ca ajuta la ceva. Poate ca fiind atat de ocupati sa ne crizam nici nu o sa ii observam daca vin.
        Plus ca la scenariul tau daca inlocuim Rusia cu SUA vom avea aceeasi reactie. Asa cum ar vrea sa ne "elibereze" si "civilizeze" rusii sigur ar vrea si americanii in caz ca atentam la banii si investitiile lor.
        • +1 (1 vot)    
          Naivitate sau manipulare ? (Vineri, 14 octombrie 2011, 12:24)

          Victor [anonim] i-a raspuns lui David

          Sa compari democratia din SUA cu "democratia" din Rusia este ori naivitate ori manipulare. Intr-o democratie adevarata, chiar daca se mai intampla "accidente", acestea sunt reparate sub presiunea opiniei publice. Ceea ce nu este cazul Rusiei de astazi. In plus, Romania are o experienta istorica nefasta cu Rusia si nu cu SUA. Unde mai pui ca Rusia se afla la o aruncatura de bat de Romania ?
          • -1 (1 vot)    
            ... (Vineri, 14 octombrie 2011, 15:43)

            David [anonim] i-a raspuns lui Victor

            Dar nici nu compar. Ca in nici una nu e democratie. In SUA presedintele este ales prin vot al parlementelor fiecarui stat. Ce voteaza populatia e cam praf in ochi. E misto cand oamenii voteaza pe cineva si iese altcineva presedinte pentru ca alesii locali l-au desemnat pe celalalt.
            Sistemele electorale europene sunt mult mai ... democrate decat cele din SUA. Votul cetateanului nu poate fi anulat de nimeni. Rusia nici nu are si nici nu vrea democratie. La ce sa le trebuiasca? Ei vor Tar si imperiu.
            In alta ordine de idei ma enerveaza "double standards" care se aplica pe aici... Daca suntem atat de patrioti si de verticali in a apara interesul national si suveranitatea statului in fata rusilor, atunci de ce dam de pomana resurse strategice vestului? ce garantii ne ofera? aceleasi garantii pe care le oferea Chamberlain Cehoslovaciei inainte sa o dea pe mana nemtilor? Garantiile oferite Poloniei care a fost transata de rusi si nemti? sau garantiile oferite la acordul de procentaj cand jumtate de continent a fost dat de pomana rusilor?
            ce zic e ca trebuie sa ne vedem interesul si sa nu credem orbeste in ce ne zic aliatii de azi sau de maine.
            • 0 (0 voturi)    
              Fara "dublu standard" (Vineri, 14 octombrie 2011, 16:47)

              Victor [anonim] i-a raspuns lui David

              Intotdeauna am spus ca resursele naturale nu trebuiau privatizate (concesionate). Asa ca, in ceea ce ma priveste nu am "dublu standard".
              • 0 (0 voturi)    
                ... (Vineri, 14 octombrie 2011, 17:38)

                David [anonim] i-a raspuns lui Victor

                asta nu am cum sa probez, dar te cred pe cuvant. si sunt de acord.
  • 0 (2 voturi)    
    sa vina cu preturi competitive (Vineri, 14 octombrie 2011, 12:13)

    Lache [anonim]

    las' sa vina ca mai creeaza locuri de munca si poate se mai ieftineste benzina mai ales ca sunt la inceput si trebuie sa-si faca loc pe piata, iar cei care sunt rusofobi, anticomunisti, antikgbisti ca asa le-a spus tatucu Base au posibilitatea sa aleaga alte benzinarii.
  • +1 (1 vot)    
    benzinariile... (Vineri, 14 octombrie 2011, 13:47)

    sofer [anonim]

    sunt destule, nu cred ca mai este loc pentru o noua companie si oricum rusii sunt deja aici prin LUHOIL dar se gandesc la plecare, nu vad de ce ar veni gazprom cu inca 80 de benzinarii cand cele care sunt se cam bat de musca... Cate benzinarii s-au inchis fiindca nu erau profitabile?


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică