Traian Basescu: Contractele baietilor destepti din energie au fost facute de Dan Ioan Popescu si prelungite de Vosganian, care "minte cu nerusinare", si de Videanu

de R.M.     HotNews.ro
Joi, 24 noiembrie 2011, 20:18 Economie | Energie

Contractele "baietilor destepti" din energie au fost prima oara facute in timpul lui Dan Ioan Popescu, "dl. Varujan Vosganian le-a prelungit din 2008 pana in 2014 si dl Adriean Videanu le-a mai prelungit inca o data, modificand insa conditiile de plata (...) pana in 2018", a declarat joi presedintele Traian Basescu, la B1 TV.

Intrebat daca s-a declarat invins in lupta cu asa-numitii "baieti destepti" din energie, Basescu a raspuns: "Daca ma declaram invins nu ceream UE sa vedem cum stam cu tipul acesta de contracte. Nu m-am declarat invins", a spus el, citat de B1 TV, adaugand "Nu m-am lasat".

Traian Basescu l-a acuzat pe fostul ministru al Economiei in cabinetul Tariceanu ca "minte cu nerusinare" atunci cand spune ca nu are nicio legatura cu aceste contracte.

"Dl Vosganian a mintit cu nerusinare tot timpul si le-a prelungit contractele fara sa-mi spuna. Va rog sa va imaginati ca Vosganian ii spunea presedintelui 'Nu pot sa va dau contractele, domnu' presedinte, sunt secrete. Presedintelui Romaniei ii spunea asta, cu tupeu. Mie imi spunea Vosganian ca sunt atat de secrete incat nu pot fi date", a afirmat seful statului.

Presedintele a adaugat ca "pana la urma" a "obtinut cateva copii trunchiate", pentru ca "eram curios ce e atat de secret cand furi din banul public" si ca aceasta problema a fost discutata inclusiv in CSAT, "de cateva ori".

De la Adriean Videanu - si el fost ministru al Economiei - "am primit o explicatie chiar daca am aflat de prelungirea contractelor dupa ce s-a facut acest lucru", a spus Basescu, subliniind: "Nu m-a convins nicio explicatie".

Presedintele Basescu a precizat ca a cerut implicarea Comisiei Europene, prin DG Competition, pentru a "descalci" aceste contracte, in conditiile in care se pot dispune amenzi daca se constata ca este vorba de un sprijin mascat.

Traian Basescu a recunoscut ca nu are foarte multa putere de decizie in privinta contractelor din energie: "Cert este ca eu nu pot sa fac decat declaratii. Eu nu sunt nici ministru si nici ministrul nu poate intrerupe contractele, nu sunt nici director la Hidroelectrica".


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

13335 vizualizari

  • +45 (53 voturi)    
    DIP, Vosganian si Videanu nu vor dormi bine azi! (Joi, 24 noiembrie 2011, 20:37)

    Impotriva prostiei din tara [utilizator]

    Se lasa cu mari acuzatii si poate si catuse in viitor.
    De subliniat este ca tot ce s-a facut rau in tara asta, a inceput cu PSD. Petrom, Petromidia, FNI, Bancorex, toate sunt opera PSD, a oamenilor lui Iliescu.
    Vosganian, omul lui Vantu, a continuat in forta. Apoi si Videanu, ca se poarta.
    Baga-i pe toti in puscarie Base!!! Fa ordine in tara asta, ai inceput bine!
    • -26 (46 voturi)    
      Base si-a luat procentul (Vineri, 25 noiembrie 2011, 2:36)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      Sa nu ne facem iluzii.
      si acum betoneaza la capitolul imagine.

      El a fost presedinte la doua prelungiri de contract... acum din ce pozitie face galagie?
      • +16 (34 voturi)    
        mincinos/complice? (Vineri, 25 noiembrie 2011, 7:34)

        nedumerit [anonim] i-a raspuns lui VictorS

        ce esti? daca stii precis si nu denunti esti complice. Daca nu stii si dai din gura esti mincinos. Deci amice, ce esti?
        • +1 (21 voturi)    
          si tu stii ca intr-un spital se da spaga (Vineri, 25 noiembrie 2011, 8:44)

          epaminonda [utilizator] i-a raspuns lui nedumerit

          ... si totusi nu denunti.

          inseamna ca esti un las.
          • +3 (13 voturi)    
            Partial ai dreptate (Vineri, 25 noiembrie 2011, 9:48)

            HN_reader [utilizator] i-a raspuns lui epaminonda

            .... numai ca nu toti cetatenii Romaniei sunt si presedinti. El are o responsabilitate infinit mai mare decat noi, cei de rand. Ca sa nu mai vorbesc ca spaga la medic este incomparabila cu spagile pentru contractele din energie.
            • +2 (2 voturi)    
              mita la spital (Vineri, 25 noiembrie 2011, 17:09)

              justin [utilizator] i-a raspuns lui HN_reader

              este "acceptata" prin lege... se numeste cadou, se da "voluntar", poate fi in bani si se ofera la sfarsit pentru a-ti exprima multumirea ca te-a facut bine.

              tin minte ca am citit asta pe usa unui cabinet medical... extras din lege tras la xerox si lipit cu scotch pe usa. sa vada prostu' care nu avea de gand sa dea ceva...
        • -8 (24 voturi)    
          pai base din ce si-a luat casa la paris? (Vineri, 25 noiembrie 2011, 9:18)

          nicu [anonim] i-a raspuns lui nedumerit

          ...din salariul de presedinte? si totusi nu il intreaba / denunta nimeni :)) adica suntem un popor de lasi?
          • +1 (17 voturi)    
            Pe asta ... (Vineri, 25 noiembrie 2011, 9:45)

            HN_reader [utilizator] i-a raspuns lui nicu

            .... o stii de la antene, otv sau realitatea ? Sau poate ai tu sursele tale care nu pot fi dezvaluite, nu ?
          • +7 (11 voturi)    
            din vanzari anterioare! (Vineri, 25 noiembrie 2011, 10:09)

            branconier [anonim] i-a raspuns lui nicu

            Dar se pare ca unii nu vor sa inteleaga!
            • +1 (9 voturi)    
              in mod sigur... (Vineri, 25 noiembrie 2011, 10:39)

              nicu [anonim] i-a raspuns lui branconier

              ...poate a luat-o cu 'prima casa' nu? :))
        • -3 (21 voturi)    
          Se cheama vrajeala (Vineri, 25 noiembrie 2011, 9:48)

          VictorS [utilizator] i-a raspuns lui nedumerit

          ce va tot certati.

          Basescu arata cu degetul si in spatele lui cresc alde Videanu si Udrea. Numai asa a facut de cand e in politica (nu de alta dar nu am vazut ce a facut inainte)

          Tactica KGBista inca e la moda in Romania.
      • +9 (15 voturi)    
        Base si baietii destepti! (Vineri, 25 noiembrie 2011, 11:00)

        shuly [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

        Toata lumea sare sa dezbata pe o tema pe care Base a lansat-o si pe care in ultima instanta el a readus-o in discutie, fara sa il forteze nimeni.Nu a facut aceasta declaratie ca i-au cerut-o asa zisii mari jurnalisti(care fie vorba intre noi au cam uitat de aceasta tema).
        Pai numai pentru faptul ca el aduce in fata probleme care sa constituie subiecte de critica la adresa lui ,subiecte care pentru altii nici nu exista si tot este un lucru demn de respect.Asta inseamna curaj si asumare.
        Acum ganditi-va intens si gasiti inca un om politic care sa aiba acest curaj.Daca il gasiti ganditi-va la el ca la un viitor presedinte al tarii.
        • 0 (0 voturi)    
          Pe cand solutii? (Duminică, 27 noiembrie 2011, 22:02)

          VictorS [utilizator] i-a raspuns lui shuly

          sau nu sunt posibile nici macar pentru un presedinte?
    • +14 (14 voturi)    
      hahahah (Vineri, 25 noiembrie 2011, 8:31)

      hehe [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      si de Videanu...in coada ...inseamna ca e pe lista...cu Mazare si altii...dupa ce termina cu Apostu'...estimez cam prin ianuarie....:)))))
    • +2 (2 voturi)    
      pe unii ii lasa memoria (Vineri, 25 noiembrie 2011, 20:27)

      parker [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      Imi este greata cand ii vad la tv pe psd-istisi pnl-isti criticand actuala putere si uitand de pacatele lor. Eu apreciez faptul ca , acum , in actuala guvernare am aflat cum a fost jefuita tara si cine sunt autorii. Guvernarile anterioare au acoperit cu grija rahatul .
  • -11 (35 voturi)    
    Mda (Joi, 24 noiembrie 2011, 20:37)

    Stefan [anonim]

    Ce fericiti trebuie sa fim ca Presedintele bi-ales nu a putut face nimic impotriva 'baietzilor dastepti' si nici nu poate face decat nimic, chiar daca nu se da batut. Ce bine ca, in compensatie, poate face ce si cand vrea cu restul de "multi baietzi prostutzi", pe care ii insira pe punte ca pe niste mateloti netrebnici! Ce bine ca nu are nimic impotriva fetelor destepte; celelalte nu conteaza, ca nici natalitatea nu-s in stare sa o imbunatateasca, nu vin cu solutii!
    "Sa traiti bine!" s-a transformat in "Bine ca traiti!". Are cineva curaj sa isi inchipuie cum se va spune in 2030?
    • 0 (6 voturi)    
      Si cum vrei sa creasca natalitatea? (Vineri, 25 noiembrie 2011, 16:56)

      CAta [anonim] i-a raspuns lui Stefan

      Si cum vrei sa creasca Basescu natalitatea? Sa reguleze toate femeile care nu au copii? Pentru nevasta ta ma ofer eu sa te ajut, promot ca iti produc cel putin 2 copii , daca tu nu esti in stare
  • -12 (30 voturi)    
    'TRANSPARTINICITATE HOTIILOR. (Joi, 24 noiembrie 2011, 20:45)

    cornel19 [utilizator]

    Basescu nu vine decat cu o reconfirmare a acestui ,,stil,, de operati imorale. Ce nu reusesc sa inteleg, si mai putin sa cred, este cum se face ca BLANDUL basescu, era pus la colt de vosganian, cu enuntul ca contractele au caracter secret si sunt inaccesibile cunoasteri prezidentiabile. Cu atat mai mult cu cat basescu sa aflat in conflict declarat cu liberali si tariceanu. Sa ne amintim ca vosganian a fost ,,torpilat,, eficient ptr. a nu ascede la functia de comisar ue, deasemeni modul ,,operativ,, de suspendare a ministrilor cabinetului tariceanu. Senzatia care o transmite basescu este ca subestimeaza nivelul de inteligenta a poporului pe care ar trebui sa-l reprezinte cu onoare si cinste.
  • +32 (34 voturi)    
    Batjocura (Joi, 24 noiembrie 2011, 21:13)

    Daniels22026 [utilizator]

    Secretele pot fi doar militare.

    Contractele secrete sint o batjocura fatisa la adresa noastra, a tuturor. Subiectul asta singur merita proteste neintrerupte ale populatiei, pina la eliminarea totala si definitiva a acestui tip de faradelegi morale. Rusine politicienilor romani!
  • +26 (38 voturi)    
    Corect! (Joi, 24 noiembrie 2011, 21:49)

    dan [anonim]

    Inca o data Basescu are dreptate.. PSD a inventat toate metodele de fraudare a statului si ulterior PNL si-a dat seama ca banii se fac usor asa ca a vadut si doctrina si istorie pentru niste bani luati usor de la fraierii care muncesc.
    • -11 (25 voturi)    
      si PDLul a imbunatatit (Vineri, 25 noiembrie 2011, 2:38)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui dan

      metodele de fraudare...
      ma intreb de ce nu revenim la partidul unic...macar economisim cu subventiile pentru partidele politice
  • -16 (28 voturi)    
    "decat declaratii"... (Joi, 24 noiembrie 2011, 21:54)

    costica [anonim]

    asa este, ne-am resemnat deja si oricum nu dadeam 2 bani pe declaratiile Presedintelui, care nu a scapat ocazia sa mai atace si opozitia acum cand zi de zi ies la iveala matrapazlacurile de proportii ale PDLului prezidential...
    Vorbe, vorbe si fura toti... si PSD si PNL si mai mult fura in draci PDLul prezidential !!!!
    Asa e de peste 20 de ani si inca muuulti ani de-acum incolo va fi tot asa ....
    • +14 (28 voturi)    
      Asa este :))) (Vineri, 25 noiembrie 2011, 2:53)

      Vizitiul [utilizator] i-a raspuns lui costica

      De 20 de ani fura PDL :) Da Costica, merje berea si micul ala?
    • +16 (24 voturi)    
      COSTICA (Vineri, 25 noiembrie 2011, 6:21)

      banateanul. [utilizator] i-a raspuns lui costica

      Te intreb de 20 de ani numai PDL-ul a fost la putere ? ca spui ca asa e de 20 de ani !
    • +14 (20 voturi)    
      Mai tii minte costica? (Vineri, 25 noiembrie 2011, 10:00)

      mircea [anonim] i-a raspuns lui costica

      Pe timpul lui DIP,cand ne intrebam cum poate cineva sa cumpere energie si sa o revanda cand este cerere cu ce lozinci ne abureau DIP,Nastase si Iliescu?Sigur ai auitat,pentru-ca orice rahat ti-ar fi oferit sinistra tripleta,l-ai fi bagat in gura.Cand au simtit ca pierd alegerile ,au prelungit contractele.La fel a facut si Vosganian,cel mai mincinos dintre armenii din Romania.Si cu voia ta Videanu a mai dat si el 4 ani.E drept despre ,Videanu nu aveam stiinta pana a nu vorbi presedintele Basescu.Dar ,apropo.De ce nu vrei ca presedintele Basescu sa vorbeasca,ca doar spune lucruri interesate despre hotii din Romania.Sau nu vrei sa se afle?Esti si tu implicat prin ceva hotii,altfel nu-ti inteleg supararea.
      • -5 (9 voturi)    
        e de 22 de ani la putere (Vineri, 25 noiembrie 2011, 11:56)

        maria [anonim] i-a raspuns lui mircea

        a fost in toate guvernele a fost primar si tare as vrea sa cotrobaim perioada lui la primaria Capitalei! nu e vorba doar de vila ci de multe,multe altele!Minte cu un tupeu egalat doar de udrea !
        s-a manjit cu toate ca e bogat putred! acum minte si se victimizeaza ca acest popor sufera de amnezie si compasiuni!
        Sa ne vorbeasca de contractele cu APA NOVA cu ALRO mai ales cu ALRO dosar fara retragero de documente si cate si mai cate! Hai romani reveniti-va ca v-au prostit secolele de "inchinare"! daca iese acum cu aceste "stiri" si mai baga si pedisti e clar ca are un plan de prostire o oamenilor! Desteptati-va!
        • +4 (8 voturi)    
          Hai mario... (Vineri, 25 noiembrie 2011, 12:35)

          blend-a-merde [anonim] i-a raspuns lui maria

          Eu vreau sa ma destept. Da-mi tu reteta sa-mi sterg din memorie pe iliescu, nasCase, popesti, hrebenciuc, vacaroiu cu ale sale consultante de miliarde in privatizari, armagedon, mineri, legile psd-ului valabile o zi privind scutiri de taxe vamale, si haaaat multe altele. Eu cred ca daca mi le sterg pe-astea din memorie imi raman doar astia de la pdl in frunte cu basescu si-atunci, dupa mintea ta, se cheama ca m-am desteptat.
          • 0 (4 voturi)    
            vezi cu ce te speli pe dinti (Vineri, 25 noiembrie 2011, 17:21)

            justin [utilizator] i-a raspuns lui blend-a-merde

            Nu iti cere nimeni sa ii uiti pe cei dinainte. Pe cei care au furat, pe cei care fura acum sau cei care vor fura in viitor trebuie sa ii pedepseti in mod egal.

            E greu insa, se pare, sa scapi de demagogie cand faci asta

            Se cheama ca te-ai desteptat atunci cand iti dai seama ca cei care au furat inainte sunt egalii celor ce fura acum (daca nu cumva sunt chiar aceleasi personaje).

            Cei care nu au fost inainte sunt singurii care merita "prezumtia de nevinovatie". Si da, nu sunt multi.
  • -20 (30 voturi)    
    mai multi Ciomu in fruntea Romaniei (Joi, 24 noiembrie 2011, 22:12)

    Irina [anonim]

    de ce sa baga unde nu se pricepe si nici nu are treaba ca presedinte? credeam ca, dupa Ceausescu, nu o sa mai aud in veci vreun presedinte vorbond despre problemele agriculturii etc., dar omul asta a facut-o, nu se lasa, in plus sustine pe fata partidul de la guvernare si este adversar declarat al Opozitiei, vorbeste sistematic ca prim-ministru, prim-ministru care a nenorocit milioane de romani cu taierile incalificabile
    • +20 (28 voturi)    
      De ce se (Vineri, 25 noiembrie 2011, 1:18)

      zizi_m [utilizator] i-a raspuns lui Irina

      baga???? Adica cum, daca stie trebuie sa taca? Oi fi si tu un mafiot mai micut asa, sau in devenire, din moment ce acum ti-au dat sarcina de postac pe hotnews
      • 0 (0 voturi)    
        mester carmaciul (Sâmbătă, 26 noiembrie 2011, 20:35)

        Irina pentru zizi_m [anonim] i-a raspuns lui zizi_m

        adica nu concepi ca se poate avea o OPINIE LIBERA de interese? vorbesti din experienta?
    • -8 (14 voturi)    
      Reclama e sufletul comertului (Vineri, 25 noiembrie 2011, 2:39)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Irina

      iar voturile sunt de vanzare... alea 20-30% desigur
  • -14 (22 voturi)    
    deci? (Joi, 24 noiembrie 2011, 22:17)

    dan [anonim]

    pt cine tot intreba ce vina are basescu:
    cine l-a pus pe videanu?
    daca stia ca vosganian a prelungit contractele de ccapul lui de ce nu l-a avertizat pe videanu sa nu faca acelasi lucru?
  • +28 (32 voturi)    
    ? (Joi, 24 noiembrie 2011, 22:20)

    chiuaua [utilizator]

    Dupa Basescu ce se va intampla cu tara asta ? Ma epuizeaza psihic sa citesc cum zeci de romani , armeni sau alte nationalitati au vandut din tara asta in scop personal fara pic de rusine...
    • +1 (13 voturi)    
      sa vezi machedonii (Vineri, 25 noiembrie 2011, 2:39)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui chiuaua

      ce metode au
    • +2 (4 voturi)    
      se va scufunda (Vineri, 25 noiembrie 2011, 10:11)

      erata [anonim] i-a raspuns lui chiuaua

      sau nu.

      Nimeni nu e de neinlocuit. Iar Base nu face exceptie.
  • +25 (27 voturi)    
    toate companiile (Joi, 24 noiembrie 2011, 22:22)

    ploiesteanu [anonim]

    in domeniul energiei vor trebui sa ramana monopol al statului, conducerea va trebui sa fie mandatata unor manageri straini, tot procesul fiind supravegheat de Comisia Europeana si Parlamentul Romaniei. Toate contractele asa zis secrete, vor trebui publicate, contribuabilul roman fiind indreptatit sa stie unde i se duc banii si cum. Daca optiunea mea vi se pare "comunista" uitati-va cum se gestioneaza aceste monopoluri in Franta Italia si Spania.
  • +29 (31 voturi)    
    vinovatii sa plateasca (Joi, 24 noiembrie 2011, 22:31)

    baubau [anonim]

    daca acesti fosti ministri sunt pasibili de subminarea economiei nationale, sa plateasca cu inchisoarea!
    acest vosganian a facut numai rau Romaniei: a praduit 3.5 miliarde EUR din vanzarea BCR, a tot promovat taxa auto, a distrus economia...
    RuSINE!!!!!
    • -18 (26 voturi)    
      romini si rominia... (Vineri, 25 noiembrie 2011, 1:10)

      momo [anonim] i-a raspuns lui baubau

      Ce sa mai conmetezi... Romanii sunt atat de inteligenti incat Basescu care e e de 7 ani presedinte si de 2 ani prim ministru de facto si in general stapan suprem peste tot ce misca in mizeria asta de tara inca ii mai poate convinge ca de vina sunt cu totul si cu totul altii. El vrea domle da nu il lasa Videanu.... Ce mai poti comenta aici?

      De altfel si tara e dezvoltata si prospera pe masura calitatilor acestui neam deosebit si apreciat in intreaga Europa.

      Sunt atat de mandru cand vad RO in buletin... Daca ar fi maine razboi as trada neamul asta de nespalati pe gratis si cu placere. Si as rade satisfacut daca cuceritorii i-ar gaza pe toti. Da pe toti.
      • +17 (21 voturi)    
        De in afara de (Vineri, 25 noiembrie 2011, 1:21)

        zizi_m [utilizator] i-a raspuns lui momo

        ticalos (faza cu gazatul) mai esti si un looser: granita se trece cu buletinul, gigel!! Deci du-te! Ce astepti? Daca vezi ca acolo e de munca ...
        • -4 (14 voturi)    
          eu am plecat (Vineri, 25 noiembrie 2011, 2:43)

          VictorS [utilizator] i-a raspuns lui zizi_m

          crezi ca trebuie sa fiu executat?

          am incercat sa fac ceva vreo 35 de ani, ba chiar am incercat si politica...

          cand mi-am dat seama ca nu am ce face de securito-mafioti m-am carabanit..

          cand am plecat nici sa muncesc nu mai puteam dupa cate tzepe mi-am luat de la "clientii" din Romania.

          Si cate calitati inca mai exista in tara, poate nici nu va imaginati. Isi bat insa niste cretini joc de noi de vreo 70 de ani.
          • +1 (3 voturi)    
            ai plecat (Vineri, 25 noiembrie 2011, 17:21)

            Jagged Fel [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

            dar dupa comentarii se pare ca tot la acelasi nivel de realizare spirituala si materiala ai ramas...mai baiete, degeab muncesti afara daca nu gandesti ca acolo (ma rog, ca aici, ca si eu tot pe afara prasesc)...invata sa iti folosesti creierul, nu sa adopti lozinci citite din tabloide sau ascultate pe la obscure posturi tv...si atunci poate vei intelege diferenta dintre Romania de acum 7 ani si cea de azi...pana atunci, ia o pauza de net, ca iti baga in ceata neuornii care ti-au mai ramas dupa prajitul la antene...
            • -1 (3 voturi)    
              degeaba incerci sa ma jignesti (Duminică, 27 noiembrie 2011, 17:03)

              VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Jagged Fel

              din pacate ceea ce am descris mai sus este fix realitatea pe care o percep atat eu cat si multi alti romani. Jignirile tale sunt modul in care eu te percep, caci cu siguranta te descrii acolo.

              Daca tu crezi ca Romania de acum e condusa de oameni corecti sau competenti e treaba ta, eu stiu ca nu este asa.
              • 0 (2 voturi)    
                Nu degeaba (Duminică, 27 noiembrie 2011, 22:22)

                Luk [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

                dumneata meriti.
                • -1 (3 voturi)    
                  De ce? (Luni, 28 noiembrie 2011, 10:11)

                  VictorS [utilizator] i-a raspuns lui Luk

                  Tipati si injurati pentru niste politicieni care nu stiu decat sa fure si sa manipuleze.

                  Se pare ca la ultimul capitol inca sunt buni, functioneaza in multe cazuri.

                  Am observat de mult ca pe Hotnews daca zici ceva de Basescu sare lumea cu jignirile, in alte parti o fac pentru Crin sau Nastase.

                  Nu imi amintesc ultima oara cand m-a injurat cineva in afara internetului, dar iata ca aici moldovenii emigranti (sunt si eu jumate, nu-i bai) ascunsi in spatele unui pseudonim si a tastaturii devin exuberanti...

                  Asta e viata, ce cauti aia gasesti... asa ca ce caut eu aici de fapt? Nu sa acuz sau scuz vreun politician, asta e sigur.. de acum va las voua bucuria.
                  • 0 (2 voturi)    
                    O sa ne lipseasca (Luni, 28 noiembrie 2011, 11:04)

                    Luk [utilizator] i-a raspuns lui VictorS

                    comentariile tale inteligente.
      • +1 (1 vot)    
        hei (Vineri, 25 noiembrie 2011, 18:21)

        Cocolina [utilizator] i-a raspuns lui momo

        momo....pe tine te cunosc,esti pe toate site-urile,mereu impotriva dreptatii,un postac....te-am mai intalnit si la discutia despre votul romanilor din diaspora,si acolo te perpeleai sa nu votam....Vezi ca esti deja avizat....te-ai desconspirat.....macar daca ai vb din convingere "morala",nu pt bani pe postare...
    • -8 (14 voturi)    
      dar boc? (Vineri, 25 noiembrie 2011, 9:31)

      dan [anonim] i-a raspuns lui baubau

      spui ca vosganian a promovat taxa auto, dar el nu mai e ministru de 3 ani, astia de acu de cate ori au modificat-o? de cate ori au modificat-o in favoarea oamenilor?
      spui ca vosganian a praduit 3,5 miliarde din vanzarea bcr, dar pdl cate miliardea praduit de la fmi?
  • -10 (22 voturi)    
    oare ? (Joi, 24 noiembrie 2011, 22:37)

    cetateanul [anonim]

    CSAT pe care il patronati d-le presedinte Basescu ii poate trimite la inchisoare pe 20 de ani pe d-nii Popescu, Vosganian si Videanu ?
    Pentru subminarea economiei nationale.
    Daca nu faceti acest lucru, sunteti complice cu ei.
    • +19 (21 voturi)    
      Nu, (Vineri, 25 noiembrie 2011, 1:22)

      zizi_m [utilizator] i-a raspuns lui cetateanul

      CSAT nu poate face asta, asta poate sa o faca un judecator intr-un dand o sentinta in urma unui proces. Poate invatam si noi cum merge justitia asta, ce zici ?
    • +7 (13 voturi)    
      vorbeşti să nu adormi... (Vineri, 25 noiembrie 2011, 9:14)

      IoanB [utilizator] i-a raspuns lui cetateanul

      CSAT-ul nu este o instanţă de judecată!
  • -7 (13 voturi)    
    si vantu stie de contractele alea (Joi, 24 noiembrie 2011, 22:40)

    curentatul [anonim]

    bancuri.. stie tot,.. si boc si cei dinaintea lui boc, la fel.. nu-si puneau Vosganian sau Videanu, simpli ministri, bolovan de gat daca nu era musai.. contractele alea is beton, facute pe vremea lui nastase - plata "revolutiei" -.. orice guvern trebuie sa si-le asume.. ni se pare doar ca suntem liberi, de fapt, suntem intr-un mare rahat. daca era ceva in neregula, toti fostii ministii ai economiei erau saltati, imediat, aidoma primarului de la cluj... de ce o indruga verzi si uscate!!!!???
  • +21 (25 voturi)    
    nu tin minte.... (Joi, 24 noiembrie 2011, 22:49)

    soso [anonim]

    sa fi vazut asemenea acuzii pe vremea bunicutei, care singurele comentarii au fost....hmm hmmm, mai draga, hmm, hmmm....trebuie dezvoltat proletariatul hmm, trebuie ca factorii sociali sa se implice in activitatea, hmm, hmmm, politica...hmmm, fortele de stanga hmm, hmmm, vor fi cel care vor duce tara spre culmile succesului......
    nu inteleg, Ilici a mitui moartea?? se poate asa ceva??
  • +11 (15 voturi)    
    contracte energie electrica (Joi, 24 noiembrie 2011, 22:54)

    Adrian [anonim]

    Nu credeti ca printr-o lege se pot anula ?
    • +11 (15 voturi)    
      ...posibil.. dar... (Vineri, 25 noiembrie 2011, 9:30)

      IoanB [utilizator] i-a raspuns lui Adrian

      ...vei vedea atunci cum vor sări în sus foştii comunişti actualmente socialişti ca are loc o nedreptate, o încălcare gravă a dreptului lor de a fura. Ba chiar instanţe occidentale îi vor susţine in spiritul "political correctness".
      De aceia nen'tu Băse îi invită pe aceştia (occidentalii) să-l ajute la descâlcirea iţelor.
    • -5 (11 voturi)    
      opozitia e de vina (Vineri, 25 noiembrie 2011, 9:34)

      dan [anonim] i-a raspuns lui Adrian

      opozitia e de vina ca nu isi asuma raspunderea pe o astfel de lege :) ca pdl nu are majoritate in parlament si nu poate sa promoveze o astfel de lege.

      nu vezi ca toti il acuza pe vosganian dar nu zic nimic de videanu?
  • +24 (26 voturi)    
    cind oi vedea.... (Joi, 24 noiembrie 2011, 23:15)

    jorj [anonim]

    Cand oricare dintre puliticienii de azi care spera sa devina presedinte va putea vorbi logic despre economie atunci o sa imi pun problema daca merita sa fie votat. Deocamdata Basescu e singurul presedinte care in ciuda apucaturilor de neam prost vorbeste clar logic si incearca macar sa faca ceva spre binele tarii. De altfel nu mai are ce "pierde". Nu imi aduc aminte sa il fi auzit niciodata pe emil sau ilici sa vorbeasca asha. Asta e, o fi el chior, chelios si dictator da altu mai bun din pacate nu avem inca. Bravo Base, are-i la mir pe fraieri !
  • -12 (20 voturi)    
    bla,bla (Joi, 24 noiembrie 2011, 23:43)

    drg [anonim]

    si incalecai pe-o sa si v-am spus povestea asa....
  • +13 (17 voturi)    
    intrebare (Joi, 24 noiembrie 2011, 23:46)

    stalin [anonim]

    oare se numeste subminarea economiei nationale, sau nu mai exista asa ceva?
  • +21 (31 voturi)    
    Dictatorul care dezbina (Joi, 24 noiembrie 2011, 23:54)

    Laur [anonim]

    Vedeti cum isi baga nasul si cere explicatii in dreapta si in stanga? E desigur un dictator care trebuie dat jos cat mai repede!
    • +21 (25 voturi)    
      sigur ca da... (Vineri, 25 noiembrie 2011, 0:33)

      paul [anonim] i-a raspuns lui Laur

      si pus repede ilici, nastase, ponta si mafia adevarata ca gainarii astia iti sint cam prosti. avem nevoie de baietii desteptii ai lui dan ioan popescu. poate se mai gaseste ceva de vindut, ca curentul electric l-au dat (vezi alro si baietii destepti), petrolul(la OMV), gazul din marea neagra si de pe unde o mai fi (vorbeste cu tariceanu), bancile....ia pielea de voi din cauza la coruptilor aia si voi tot pai ai ii vreti. acum platiti benzina si energia la preturi ca in vest. credite cu dobinzi de iti ia pielea de pe tine...
      • -5 (11 voturi)    
        multa confuzie! INTENTIONATA! (Vineri, 25 noiembrie 2011, 7:40)

        aritmos [anonim] i-a raspuns lui paul

        pretul de 150 este un amestec de curent furnizat de Hidro. de curent de la Cernavoda, de curent de la Termo si (in 2012) de curent eolian. Este un pret de referinta pt.relatia cu publicul. NU are vreo legatura cu pretul de productie/vanzare de la Hidro sau de la Nuclear. Deci orice comparatie cu acest pret este artificiala.NB. Daca tie iti vine un client FOARTE mare, bun platnic -ba chiar si in avans- nu-i dai un pret de gros si nu de detaliu? Un astfel de client barosan poate fi Galati sau Alro.
        • +3 (7 voturi)    
          Dacă ar fi aşa... (Vineri, 25 noiembrie 2011, 9:36)

          IoanB [utilizator] i-a raspuns lui aritmos

          ... cum frumos o împachetezi matale oare ar mai sări onor ioropa să ne amendeze/penalizeze pentru subvenţii mascate?
    • +3 (7 voturi)    
      :)) (Vineri, 25 noiembrie 2011, 1:07)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui Laur

      .
  • -8 (16 voturi)    
    comentarii (Vineri, 25 noiembrie 2011, 0:12)

    Ari3s [anonim]

    Vrei sa ai controlul asupra banilor publici si te impiedici de propriile reguli? Aceste comentarii prezidentiale mi se par ridicole. Mai rdicol este faptul ca avem nevoie de cineva din afara sa ne spele de propriul rahat. Mentalitate infantila. Comisia Europeana a postat deja un clip pe Youtube cu aceasta solicitare a Romaniei. Clipul se gaseste la sectiunea ,,funny clips" si este intitulat ,,romanian secrecy". Pentru a urmari acest clip, nu este necesar sa ai varsta implinita de 18 ani.
  • +19 (25 voturi)    
    Presedintele Basescu are dreptate (Vineri, 25 noiembrie 2011, 0:40)

    Cor Dorel [anonim]

    Dan Ioan Popescu si ceilalti urmasi la carma Ministerului Economiei trebuie sa dea socoteala pentru contractele cu statul a firmelor capusa din domeniul energiei care au sustras munti de bani publici de la bugetul statului.
    Acum Dan Ioan Popescu doarme linistit pe saci de bani furati preferand o pozitie incognito si sperand ca principiul „tacerea e ca aurul si mierea” il vor scapa de fraudele comise.
    PS:
    Am vazut comentariile si raman surprins ca unii romani iau apararea acestor infractori aratati cu degetul opiniei publice si masmediei romanesti de Presedintle Basescu.
    Eu chiar as prefera sa fie atat de diktator incat sa confiste averile acestor ministri corupti si a baietilor destepti iar banii respectivi sa-i aloce la suplimentarea bugetelor la Sanatate si Educatie.
    • +14 (18 voturi)    
      la puscarieeeeeee (Vineri, 25 noiembrie 2011, 8:09)

      aschie [anonim] i-a raspuns lui Cor Dorel

      corect! romanul simplu la cap'sor zice ca are salariul mic din cauza lui Base&Boc si nu din cauza acestor lichele in frunte cu Vosganian. Daca nu s-ar fi furat la ora actuala romanii ar fi avut salariul mediu de 500 euro.
  • -2 (12 voturi)    
    ceeeeeee (Vineri, 25 noiembrie 2011, 8:16)

    gigi [anonim]

    Dar cine e presedinte in Romania din 2004 si pana acum???? MAMA??? Nu e ea! E base si daca nu poate face nimic bun pentru tara de ce mai sta acolo? ca sa se lamenteze ca nu poate, Demisia, s-or gasi altii mai buni
  • -2 (8 voturi)    
    baietii destepti (Vineri, 25 noiembrie 2011, 8:40)

    andy [anonim]

    problema s-ar rezolva simplu : s-ar propune si vota niste legi clare care sa induca listatea pe bursa a monopolurilor. daca pretul este bun cumparam de la ei daca nu, de pe piata libera. totul s-ar echilibra. dar de unde echilibru intr-o tara de dezaxati. iliescu, clar un handicapat bolnav de putere, constantinescu un tip sters si fara vlaga, aduceti-va aminte cat de rapid s-a imbogatit dragos, de unde atatia bani? basescu a recreat nepotismul, fiica lui europarlamentar, pilele, smecheria desantata, clica asta vorace de banditi gen videanu, blaga, olteanu, udrea, cezar preda, si toata gasca in par. acum basescu vrea sa faca dreptate si sa indrepte tara asta? mira-m-as. cred ca vrea numai sa devina popular, luand un colt de prosopul pus pe tambal.
  • +3 (9 voturi)    
    Istoria se repeta (Vineri, 25 noiembrie 2011, 8:42)

    aura [anonim]

    Pe Constantinescu l-au invins serviciile, pe Basescu l-au invins "baietii destepti".

    Sa nu le poata face nimic guvernul unui premier cinstit, presedintele jucator, serviciile, justitia, UE -FMI care tot cer masuri impotriva lor? asta inseamna ca furaciosii de curent sint niste genii si nimeni de pe Terra nu ii poate inlatura.
    Sa ne resemnam, asadar.
  • -2 (10 voturi)    
    vorbe (Vineri, 25 noiembrie 2011, 9:06)

    Lache [anonim]

    de 7 ani doar vorbe... oare mai e cineva care pune botu la caterinca asta? Toata lumea stie ca dip nastase, tariceanu, vosganian videanu au fost rai....dar sa ne zica si ce face pentru a-i aduce in fata justiei, nu de alta dar el se afla la butoane acum, altfel il consider complice la toate afacerile astea incepand cu flota si terminand cu alro.
  • -2 (10 voturi)    
    :)) (Vineri, 25 noiembrie 2011, 9:19)

    catalin_mattei [utilizator]

    Domnul Traian Basescu a facut din 2008 cam tot ce si-a dorit si brusc avem ceva ce nu a putut.. si eu trebuie sa cred? Se pregateste doar campania electorala.. de la stanga la dreapta toti sunt vinovati de pus botul la miere... dl presedinte prea se chinuie sa para nevinovat de orice este rau pe meleagurile danbovitene pt a nu te intreba ce il mana pe domnia sa in lupta... apropo: in 2009 spunea ca Mihaileanu este pt domnia sa o problema de natura morala si ca o va rezolva cat mai repede: a rezolvat-o sau a fost tot o declaratie de campanie pt naivii care vad in domnia sa salvatorul natiunii?... pana una , pana alta nu cred ca Basescu e mai imaculat ca Nastase...
  • +1 (7 voturi)    
    basescu ataca (Vineri, 25 noiembrie 2011, 9:26)

    nerro [utilizator]

    declaratie clasica, pentru a explica scurgerile fabuloase de bani, fiecare da vina pe altcineva....oricum demagogia e la putere!!!mai ales la domnul videanu care, dupa fata il simti murdar, apare ca un mielusel la taiere pe la tv...e foarte posibil sa vedem dna.ul pe la ei acasa!
    • +2 (6 voturi)    
      Ai totala dreptate (Vineri, 25 noiembrie 2011, 10:03)

      VictorS [utilizator] i-a raspuns lui nerro

      cat despre DNA, tre sa isi ia si ei partea...

      Traiasca Romania tara cu miliardarii bugetari!
    • +1 (5 voturi)    
      DNA la Videanu??? (Vineri, 25 noiembrie 2011, 10:15)

      lipitoru de afise [anonim] i-a raspuns lui nerro

      Exclus! E om de baza la sponsorizare. Fara el, de unde bani??
      • -1 (1 vot)    
        videanu-next target (Vineri, 25 noiembrie 2011, 11:17)

        nerro [utilizator] i-a raspuns lui lipitoru de afise

        nu as fi atat de sigur...videanu e pionul, plus ca cineva trebuie folosit pe post de tap ispasitor:-)))...''istoria ne invata ca d-l ca d-l basescu cand zice ceva mai devreme sau mai tarziu se si face ceva:-)))
  • +1 (3 voturi)    
    Numai in Romania s-a putut fura si jefui nepedepsi (Vineri, 25 noiembrie 2011, 10:06)

    T+C [anonim]

    Numai in Romania s-a putut fura si jefui nepedepsit.
  • +4 (6 voturi)    
    bugetarii ? (Vineri, 25 noiembrie 2011, 10:06)

    ecaterina [anonim]

    Daca tot se fac atatea propuneri ,de ce nu se incepe cu parlamentul unicameral si cu bugetarii de lux ,pentru care ,mereu ,se infiinteaza cate un minister sau alte specializari ?
  • -1 (3 voturi)    
    I-as recomanda d-lui Basescu (Vineri, 25 noiembrie 2011, 10:19)

    sile231 [utilizator]

    Sa citeasca schita MOgildea a lui Delavrancea si va intelege de ce n-a reusit. O alta explicatie e ca d-sa nu si-a gasit aliati in aceasta actiune. Pentru ca nu poti lupta de unul singur. O zi buna !
  • +1 (3 voturi)    
    iar cu Vosganian??? (Vineri, 25 noiembrie 2011, 10:23)

    sri [anonim]

    in atatia ani nu s-a lamurit? Vosganian e liber! Si iar il va da in judecata pe Base!
  • +3 (5 voturi)    
    Ceva e putred... (Vineri, 25 noiembrie 2011, 10:34)

    ion [anonim]

    De unde se vede ce deosebiri enorme sunt intre PSD, PNL, PDL...
    Si democratia va va permite sa alegeti dintre ei....Cineva voia chiar sa ne amendeze daca nu-i alegem...Doar trebuie sa se prezinte ca reprezentantii nostrii....adica sa obtina imunitate pt orice ar face...
  • +1 (7 voturi)    
    da base (Vineri, 25 noiembrie 2011, 10:46)

    geo12 [utilizator]

    tu nu stiai, nu vedeai, nu auzeai, toti sunt mincinosi, toti sunt rai... tu trebuie acum sa-ti speli imaginea si incerci sa te disociezi de tot ce s-a facut rau in tara asta... tu, care stii si ce primari sunt urmariti de DNA pt coruptie de 2 lei, nu stiai de niste contracte de milioane de euro ?! du-te bai mascariciule!
  • +1 (1 vot)    
    si Iliescu e nevinovat! (Vineri, 25 noiembrie 2011, 11:20)

    non olet [anonim]

    Ca doar era doar presedinte si nu stia ce fac ministrii! Nu?
    • 0 (0 voturi)    
      Iliescu (Vineri, 25 noiembrie 2011, 11:38)

      lenn [anonim] i-a raspuns lui non olet

      Iliescu a condus tara cu 20 de ani in urma, TU ai trait degeaba in toti acesti ani ??? Dac doar stai si te... visenesti... si peste 50 de ani te vei compara tot cu acea perioada, gandirea ta nu va face nici un..."pas" inainte
  • 0 (2 voturi)    
    credulitate (Vineri, 25 noiembrie 2011, 11:50)

    marika [anonim]

    vai si el nu a stiut nimic! basescu este mincinos de profesie si colac peste pupaza se si victimizeaza!
    pe el deja il cunosc atat de bine cand minte ca nu ma poate duce, dar ce faci cu acest popor otevist?
  • +1 (3 voturi)    
    Si unde erati (Vineri, 25 noiembrie 2011, 12:38)

    mark35 [utilizator]

    In tot acest timp dl presedinte?Sa veniti sa spune-ti acum ca Vosganian le tinea secrete cand avem atatea servicii secrete si dvs santeti presedintele tarii este chiar jenant.Dar inca nu e tarziu sa faceti ordine si sa ii deferiti justitiei pe vinovati pt subminarea economiei tarii , dar nu doar arestari televizate dupa care urmeaza punerea vinovatilor in libertate cum ne-am obisnuit deja sa vedem.
  • 0 (2 voturi)    
    OARE SUNT BAIETI DESTEPTI ! (Vineri, 25 noiembrie 2011, 12:47)

    ZAHARIA [anonim]

    Bietii destepti sunt oare aceeasi cotizanti la campaniile electorale la toate partidele politice aflate la guvernare .
    Ce se doreste?Distrugerea intregii clase politice romanesti ?
    Nu sunt de acord cu faptele baietilor destepti .
    Daca Departamentul National Anticoruptie isi va face cu adevarat treaba sigur baietii destepti singuri vor cere rezilierea contractelor ca sa nu ajunga la .... .
    Locul lor va fi preluat sigur de alti baieti destepti care vor cotiza sigur la numai un partid politic in campania electorala .
    Intentia este laudabila , dar fara rezultate pozitive pentru populatia tarii
  • 0 (0 voturi)    
    baietii destepti (Vineri, 25 noiembrie 2011, 13:59)

    MARTORUL [utilizator]

    Conform L11/91 contractele fac parte din proprietarea firmei, reprezinta piata, Presedintele nu poate interveni in acestea. ANRE poate analiza datele din contract ca autoritate competanta, Presedintele nu poate interveni. In economia de piata contractele sunt confidentiale, nu pot fi desecretizate, daca partea nu vrea. E o falsa problema, marile unitati consuma mai mult, au dreptul la un pret mai mic, ca regula, daca nu, pot optine energie din alte surse, chiar externe, ca atare Electrica are interesul sa-si tina clientii aproape! Nu prin decizii politice se intervine in contracte, ci prin regilile stabilite de lege! Omul poitic are interese, evident...
  • +1 (1 vot)    
    nemuritorul (Vineri, 25 noiembrie 2011, 15:15)

    andrei [anonim]

    am urmarit ieri la b1tv emisiunea ziaristului de casa al cotrocenilor ,robert turcescu ,despre baietii destepti si am aflat ca si in situatia in care n-ar fi fost intermediarii (adica baietii destepti) ,populatia ar fi platit tot acelasi pret pe energie, singura diferenta consta in aceea ca "malaiul" nu mai merge la partidul de guvernamant (psd, pnl, acum pdl) ci la buget. Sa nu uitam ca si presul base a fost "baiat destept" (vezi volatilizarea flotei comerciale pe cand era ministrul transporturilor). Si daca tot vorbim de base - din cei 22 ani scursi din 1989 incoace, omul nostru a fost in prim plan la ros ciolan vreo 15 - in 1989-1992 alaturi de iliescu, in 1996-2000 cu cdr, din 2004 la cotroceni (inainte a mai fost si primar in capitala).
  • 0 (0 voturi)    
    Probabil nici semnatarii nu stiau ce semneaza ... (Vineri, 25 noiembrie 2011, 15:21)

    kinn [anonim]

    ... intr-atat de secrete erau contractele :)
  • +1 (1 vot)    
    puterea presedintelui (Vineri, 25 noiembrie 2011, 17:21)

    gheorghe sbarnea [anonim]

    Ultimii 2 miniștrii învinuiți au fost „unși” de Base deci poarta vina ca le-a încredințat puterea. La eliberarea lor din funcție nu a specificat acest motiv ce unic si ar fi fost suficient. Era motiv de sesizare DNA. Cel de al 3lea „uns”, actualul Ariton, a declarat ca va continua politica lui Videanu.
    Mai mult, proprietarul Hidroelectricii, MEC, nu a dat in judecată directorii de la Hidroelectrica ci i-a plătit cu salarii şi prime anuale grase.
    Rezultă că sistemul ce-l susţine pe Base are esenţă de corupţie.
    Dacă explicaţiile nu l-au convins a întrebat oficial CC şi ANRE?
    De ce consideră Base că hoţia din Romania trebuie detectată de CE doar ca „sprijin mascat”? o astfel de abordare nu e o formă de a nu implica instituţiile statului Român în corectarea propriilor probleme?
  • +1 (1 vot)    
    subminarea economiei nationale (Vineri, 25 noiembrie 2011, 19:32)

    sorin [anonim]

    E foarte clar, ministrii, cei din minister, toti cei responsabili de incheierea acestor contracte, care aduc o paguba majora bugetului de stat, trebuie cercetati pentru infractiunea de subminarea economiei nationale. DNA ar trebui sa se sesizeze din oficiu pentru aceasta infractiune. Nu este normal ca tu, companie de stat, sa nu vinzi energie la pietul pietei si sa i-o dai unui intermediar la pret de producator, ca mai apoi acesta sa o revanda la un pret mult mai mare. Diferenta dintre pretul stabilit prin contract si pretul pietei, la care este vanduta energia, este prejudiciul adus statului roman. Pe vremea lui Ceausescu, pentru o fapta similara, erau de mult la închisoare. Astept sa vad daca acum, in Romania democratica, macar se va deschide o ancheta penala pe aceasta problema pentru ca, desi faptele de natura penala au fost semnalate public de presa - Catavencu a avut o serie de reportaje-ancheta acum cativa ani, apoi si alte publicatii- nu am auzit sa se fi facut cercetari...Daca nu vom avea o pozitie ferma fata de astfel de hotii, nu se va intampla nimic...
  • 0 (0 voturi)    
    baietii care ling mina la "destepti" (Sâmbătă, 26 noiembrie 2011, 20:12)

    petrica i. [anonim]

    Ar trebui o lege a lustratiei, eventual un loc in loja, linga Ceausescu, pt acesti infractori care au falimentat tara. Oare nu se gindesc ca intr-o zi vor da socoteala, ca nu vor trai vesnic??
  • 0 (0 voturi)    
    Basescu invins de Videanu ! (Luni, 28 noiembrie 2011, 0:22)

    Doru [anonim]

    De ce prea-supusul lui, Videanu, n-a oprit contractele cu baietii destepti ?! Cu americanii de la Bechtel n-a fost o problema! Dupa declaratia similara, Constantinescu n-a mai candidat. Isi da demisia daca a fost invins ? Sau ne conduce cu spatele plecat in fata "baietilor destepti"?!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică