Eugen Teodorovici, consilierul premierului, se gandeste la impozitarea Bisericii Ortodoxe: BOR trebuie sa inteleaga si sa aleaga, traim in secolul XXI

de R.M.     HotNews.ro
Vineri, 14 iulie 2017, 11:32 Economie | Finanţe

Patriarhul Daniel
Foto: Rompres
Eugen Teodorovici, consilier onorific al premierului Mihai Tudose, anunta ca va formula o propunere de impozitare a puternicei Biserici Ortodoxe Romane, afirmand ca BOR "trebuie sa inteleaga si sa aleaga" deoarece "traim in secolul XXI" si "este nevoie de bani, de foarte multi bani" la buget.

Teodorovici, fost ministru de Finante, a fost intrebat joi seara, invitat la emisiunea "In fata ta" de la Digi24, daca va initia demersurile de impozitare a Bisercii Ortodoxe. Acesta a raspuns ca este vorba despre o discutie "cu BOR pentru a gasi o cale comuna, de comun acord, cu cei din Biserica, pentru o astfel de abordare".

"Fie sa retrocedam ce au de retrocedat, si atunci gasim o cale de impozitare, pentru ca mi se pare normal..." a continuat acesta, subliniind ca, daca se calculeaza cu cat a finantat statul roman Biserica in ultimii 27 de ani "o sa vedem ca sunt sume foarte importante".

Eugen Teodorovici a precizat ca "trebuie sa gasim un echilibru" si si-a exprimat convingerea ca propunerea pe care o va inainta "va fi acceptata de catre BOR".

Acesta a lansat si un avertisment voalat la adresa BOR, afirmand ca "mai sunt si alte subiecte de unde statul poate sa aduca bani si pe care cu siguranta Biserica nu le indrageste". "Nu vreau sa dau exemple dar cred ca cu totii ne putem gandi la multe astfel de zone", a adaugat consilierul premierului.

Intrebat daca este vorba despre o eventuala impozitare a prostitutiei, Eugen Teodorovici a evitat un raspuns direct, marginindu-se sa afirme: "Sunt subiecte pe care probabil Biserica nu le indrageste dar trebuie sa gasim un compromis".

"Iar biserica trebuie sa inteleaga si sa aleaga, traim in secolul XXI, este nevoie de bani, de foarte multi bani", a incheiat acesta.


Citeste mai multe despre   










19713 vizualizari

  • +75 (99 voturi)    
    mda (Vineri, 14 iulie 2017, 11:38)

    SoulSearcher [utilizator]

    ahahahahahhahaha

    hai ca ma fac pedesedist daca reusiti sa bagati biserica la impozitare si le taiati lefurile de la buget

    m-am saturat sa vad pochi plini de vile si mertane, in timp ce altii se chinuie sa puna o paine pe masa
    • -61 (85 voturi)    
      vai de sufletul tau (Vineri, 14 iulie 2017, 12:10)

      Adran [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

      te-ai face frate si cu dracu la ce spume ai la gura. ai grija insa ca toti ne-am nascut cu o singura certitudine, ca o sa vina o zi in care o sa murim. ingrijeste-te sa ai raspunsurile bune
      • +33 (45 voturi)    
        predica la alta masa (Vineri, 14 iulie 2017, 12:35)

        gica pantalon [utilizator] i-a raspuns lui Adran

        basmele astea nu prind la toata lumea
        • -4 (8 voturi)    
          Daca tu nu te-ai prins... (Vineri, 14 iulie 2017, 15:44)

          Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui gica pantalon

          ...inseamna ca o sa fii nemuritor, e clar.
      • +26 (36 voturi)    
        vezi ca banu i ochiu Draq(NEA)ului (Vineri, 14 iulie 2017, 12:38)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui Adran

        BOR ul are active de minim 1 milliard EUR, ar putea sa construiasca un Spital Metropolitan cu sigla BOR ului unde sa se faca bine Multi Oameni, or BOR ul vrea sa faca asa ceva ?
      • +15 (25 voturi)    
        eu am cont special (Vineri, 14 iulie 2017, 12:50)

        natbl73 [utilizator] i-a raspuns lui Adran

        in care pun lunar bani pentru ziua aia, ca sunt scumpi ai dreaq presfintzosheniile lor
      • +26 (32 voturi)    
        si ce-are una cu alta? (Vineri, 14 iulie 2017, 13:02)

        Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Adran

        O sa murim - si?
        O sa ne pedepseasca cineva pentru ca nu sustinem LACOMIA unora?
        • -1 (1 vot)    
          un raspuns corect (Sâmbătă, 15 iulie 2017, 14:28)

          Adran [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

          ai dreptate. nici eu nu sustin lacomia anumitor clerici. asa cum nu sustin lacomia doctorilor. apropo, cate subiecte vezi in presa despre lacomia medicilor si cate despre preoti ? n-au jurat si medici ca fac bine fara interese financiare? care e situatia in romania? daca o sa cercetezi o sa vezi de ce sunt disproportionate imens subiectele negative despre preoti/bor fata despre doctori/ministerul sanatatii de exemplu. si din aceasta cauza mai comentez, pentru ca sunt asa multi care nu sunt in stare sa vada ceea ce e evident si inghit "stirile" fara filtre.
      • +5 (9 voturi)    
        Si clerul da raspunsurile bune? (Vineri, 14 iulie 2017, 13:55)

        BEDE [utilizator] i-a raspuns lui Adran

        Nu-i asa ca apostolul Pavel ii scria lui Timotei: "Exista un singur Dumnezeu si un singur mijlocitor intre Dumnezeu si oameni: omul Isus Hristos, care s-a dat ca pret de rascumparare pentru toti". Si, atunci, ce nevoie ar mai fi de un preot ca mediator? Sau, cumva, ai vrea sa zici ca apostolul Pavel este un eretic?
        Pe cine sa credem: pe cei care si-au dat viata pentru credinta lor sau pe clerul care traieste de pe urma credintei altora?
        Clerul - atat cel catolic cat si cel ortodox sau de alte feluri - este cel care a facut cel mai de ocara numele Domnului Isus.
        Cat despre impozite, daca BOR obtine oarece profit, sa plateasca impozit pe profit ca orice societate. Daca este non-profit, atunci este altceva. Si daca are niste proprietati care nu sunt strict cladiri pentru cult, atunci sa plateasca impozit pentru acele proprietati. Iar clerul, daca are proprietati, sa plateasca impozite pe proprietatile pe care le are.
        Parca apostolul Pavel ii indemna pe credinciosi sa plateasca taxe cui se cuvine. Sau, cumva, asta nu s-ar aplica la categoria sociala speciala a clerului? Dar cler crestin in felul in care a aparut de la Constantin cel Mare nu exista in primul secol dupa Hristos.
        • -3 (3 voturi)    
          Ai perfecta dreptate si sunt de acord (Vineri, 14 iulie 2017, 15:49)

          Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

          Dar daca 85% din populatie declara ca crede altfel...

          Apoi NICIUN ONG sau BISERICA NU PLATESTE IMPOZIT. ONG nu inseamna ca nu obtine deloc profit, ci ca scopul nu e profitul. Sunt niste conditii, mai bine le cercetezi.
          • 0 (0 voturi)    
            wrong! (Sâmbătă, 15 iulie 2017, 12:20)

            Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Skipper1

            ONG-urile PLATESC impozite pe proprietatile pe care le detin - ba uneori chiar si pe cele pe care NU le detin (d.ex.spatiile pentru sedii inchiriate de la Primarie)! De asemenea, platesc impozite pe veniturile din activitatile economice, in caz ca acestea depasesc un anumit plafon (cred ca 10.000 eur)!
        • +3 (3 voturi)    
          Nu-i asa ca Iisus (Vineri, 14 iulie 2017, 19:09)

          Altiro [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

          adresandu-se apostolilor(si prin ei generatiilor de preoti care au urmat si vor urma) le-a spus zicand:" Datu-Mi-s-a toată puterea, în cer şi pe pământ.
          Drept aceea, mergând, învăţaţi toate neamurile, botezându-le în numele Tatălui şi al Fiului şi al Sfântului Duh,
          Învăţându-le să păzească toate câte v-am poruncit vouă. Cate veti lega pe pamant vor fi legate si in cer, iar cate veti dezlega pe pamant vor fi dezlegate si in cer; şi iată Eu cu voi sunt în toate zilele, până la sfârşitul veacului. Amin."(Matei,28). Ce sa credem,parerea nedusilor la biserica sau cuvintele Mantuitorului?
        • 0 (2 voturi)    
          iar sectari (Sâmbătă, 15 iulie 2017, 14:30)

          Adran [utilizator] i-a raspuns lui BEDE

          nu discutam cu sectari, ei s-au inventat acum 100-200 de ani si au primit biblia curata direct din mana lui Dumnezeu si numai ei stiu cum sa o citeasca. vai de sufletul vostru
      • +2 (4 voturi)    
        sparg banii de lumanari (Vineri, 14 iulie 2017, 14:19)

        gica pantalon [utilizator] i-a raspuns lui Adran

        bag licori mereu
      • +4 (6 voturi)    
        e na (Vineri, 14 iulie 2017, 14:48)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Adran

        Sa nu-mi spui ca cine sustine impozitarea bisericii ajunge automat in iad...
        • -1 (1 vot)    
          nu, n-am zis asta (Sâmbătă, 15 iulie 2017, 14:32)

          Adran [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          dar cei care doresc impozitarea sunt cei plini de ura care doresc distrugerea bisericii si a crestinismului in urma spalarii la creier de media aservita. i-am avertizat doar sa gandeasca putin cu minte lor si sa se elibereze de ura
          • 0 (0 voturi)    
            spalarii la creier? (Luni, 24 iulie 2017, 12:08)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Adran

            Ura de care vorbesti e fix ratiune.
            Cum poti sustine neimpozitarea unei biserici unde orice popa mai de rang inalt are limuzina de minim 100.000 de euro din banii luati de la babele care traiesc din pensia minima? Cum poti sustine neimpozitarea unei beserici care-si construieste o proprie casa a poporului, precum Ceausescu, cind copiii mor in spitale din lipsa de aparatura sau infectati de mizeria de acolo?
            Sau mai simplu, pentru nationalistii de mucava, cum de biserica nationala si patrioata si-a dat comanda de ditamai clopotul de jumate de milion de euro cu chipul lui Daniel in Austria, desi era turnatorie si in Romania capabila sa-l faca?

            Cum de cineva ca tine care nu-i "spalat LA creier" nu vede toate strimbaciunile astea?
      • +3 (3 voturi)    
        Ok ! Cu aceiasi unica certitudine s-au nascut (Vineri, 14 iulie 2017, 21:05)

        Susufler0 [utilizator] i-a raspuns lui Adran

        si ce-i ce mai tarziu au imbracat vesmantul preotesc.

        Poate ca ar fi util ca preotii sa se gandeasca si la posibilitatea ca, pana vine momentul acela unic pt fiecare dintre noi, sa plateasca impozit Statului.

        Ingrijeste-te sa-mi dai un raspuns bun.

        PS. Evident ca si tacerea e un raspuns !
        • 0 (0 voturi)    
          ai dreptate (Sâmbătă, 15 iulie 2017, 14:38)

          Adran [utilizator] i-a raspuns lui Susufler0

          si cei care au imbracat vesmantul preotesc si care fac nefacute vor plati de 1000 de ori mai scump decat noi . pentru ca ei smintesc si pe altii. am comentat doar pt a balansa ura cu care unii ataca biserica si nu vor o discutie ci vor doar sa-si implementeze ei viziunea, aceea de a distruge crestinismul si biserica. pt ca nu ai auzit la televizor, seriale, media etc ? stiinta = ateism = logica si ratiune = viitor stralucit si prosper. si cine stie, poate ne face stiinta si ateismul nemuritori si nu ma trebuie sa dam socoteala care ii inspamanta pe unii.
      • 0 (0 voturi)    
        fa crucea mare ca e dracu batrin (Luni, 17 iulie 2017, 9:47)

        GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui Adran

        Vezi ca daca donezi popilor ajungi direct in rai...
        tu si cu sinucicagiis bombardieri ...
    • +23 (37 voturi)    
      ohoho (Vineri, 14 iulie 2017, 12:23)

      Mircea1978 [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

      ... si eu ma fac pesedist si ii votez daca le pune impozit celor de la BOR!
    • +26 (32 voturi)    
      daca le pune (Vineri, 14 iulie 2017, 12:59)

      human_nature [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

      impozit astora de la bor, scoate tara din criza :))
      • +16 (18 voturi)    
        cursul valutar devine 3,5 lei per eur (Vineri, 14 iulie 2017, 13:34)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui human_nature

        leul romanesc ar fi cea mai puternica mondeda sin zona !
      • +2 (6 voturi)    
        mda (Vineri, 14 iulie 2017, 14:04)

        SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui human_nature

        si nu numai... o sa ajungem sa-i imprumutam pe altii, la cati bani s-ar strange de la pochi si de la biserici, care sunt la fel de multe precum SRL-urile in romania :DD
    • +1 (3 voturi)    
      si sa "binecuvanteze" si ei dupa impozitare (Vineri, 14 iulie 2017, 14:44)

      Cristica987 [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

      "Domnul a dat si tot Domnul a luat , amin"
    • +2 (2 voturi)    
      Nu stiu daca e bine sau nu sa introduci impozit... (Vineri, 14 iulie 2017, 22:07)

      cartofil [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

      dar casa de marcat obligatoriu. Peste tot, bonuri de marcat, chitantiere, facturiere. Nici un ban sa nu circule in biserica neinregistrat. Cei mai multi bani sunt de la nenorociti credinciosi si este un mare pacat sa cheltui acesti bani fara nici o evidenta. Iar la sfarsitul anului, raport, limpede, transparent.....
  • -17 (63 voturi)    
    Daca este nevoie (Vineri, 14 iulie 2017, 11:41)

    y_daddy [utilizator]

    de foarte multi bani la buget, ocupati-va de persoanele fizice care fura cu milioanele de euro. Prima data. Pentru ca ma ingrozesc cand citesc zilnic ca unu si altul au furat MILIOANE de euro din banii statului si se recupereaza mai nimic. Fac inchisoare cativa anisori dupa care-s boieri pe viata ei si copiii copiilor copiilor copiilor lor.
    • +40 (56 voturi)    
      corect (Vineri, 14 iulie 2017, 11:57)

      zicsieu [utilizator] i-a raspuns lui y_daddy

      popii sunt persoane fizice care fura zilnic. nu tu chitanta pentru banii de lumanari, botez, nunti si alte ocazii in care apare dushu cu aghiazma (sau ce o fi). ca sa stii un secret public: marile afaceri in romania se fac cu popimea daca nu stiai. eu nu am intalnit politician roman care sa nu fie "credincios" si care sa nu rupa haina pe el ca sa arate pieptu de ortodox doar doar sa arate crucea ce o cara pentru neamul asta.
      • -4 (18 voturi)    
        Un exemplu de "popa care fura zilnic": (Vineri, 14 iulie 2017, 13:33)

        Altiro [utilizator] i-a raspuns lui zicsieu

        preotul Tanase Nicolae din Valea Plopului(Prahova), cel care a infiat 423 de orfani(patrusutedouazecisitrei) in varsta de 86 ani. Nu-l vei gasi nici in Top-3oo(nici alt preot)bogatasii tarii, nici in lista 'Forbes'. Dar nici de atei ca Cernea care sa infieze orfani n-o sa auzi..
        • +7 (9 voturi)    
          nene (Vineri, 14 iulie 2017, 13:57)

          zicsieu [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

          ai nimerit fix pe subiect. acum cativa ani (2007-2008) eram intr-o masina mica urmata de un mic camion. camionul continea zahar, faina, malai, conserve si tot felul de chestii. am ajuns la valea plopului si am fost coplesit de ceea ce se intampla acolo. tot acolo am adus si calculatoare sa le dam si o alta sansa copiilor. tot respectul pentru cei care sunt acolo zilnic pentru a avea grija de acei oameni. da acest exemplu e demn de urmat. dar e 1% din popi. restu au masini lucioase si haine de mii de euro. de unde vin acei bani credinciosule? sa nu-mi spui ca din donatii ca vei fi primul care incalca porunca: sa nu minti.
          • 0 (2 voturi)    
            Poate 1 la o mie, cu indulgenta... (Vineri, 14 iulie 2017, 22:12)

            cartofil [utilizator] i-a raspuns lui zicsieu

            nu 1 %. Si da, mi se pare si mie normal ca autoritatile care se ocupa de protectia copilului sa stie ce se intampla acolo. Poate e bine si e in regula, nu stiu, dar sa lasi pe mana unui batran de 86 de ani 400 de copii orfani,...... cam ciudat.
            • 0 (0 voturi)    
              pai nu-i numai el ;) (Sâmbătă, 15 iulie 2017, 12:29)

              Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui cartofil

              E un "staff" intreg acolo - si are si niste baieti,copiii lui, probabil si nepotii ;)
          • +1 (1 vot)    
            un procent mic (Sâmbătă, 15 iulie 2017, 14:44)

            Adran [utilizator] i-a raspuns lui zicsieu

            ai nimerit fix pe subiect. vorba lui george carlin, comediantul ateu care ataca mereu religia ? unde crezi ca se nasc preotii si medicii si politicienii din tara asta ? crezi ca vin de pe marte ? nu , sunt crescuti de mamele si familiile din aceasta tara ? vezi un procent mai mare de medici sau politicieni corecti in aceasta tara ? de ce ai vedea preoti (cu siguranta sunt mai multi preoti corecti decat medici sau politicieni, dar doar de dragul discutiei)
            n-au depus si medicii un juramant ? asa cum i-am crescut pe medici, politicieni sau preoti, ca natiune, asa ii avem. astea sunt vremurile. vrem sa le facem si mai si atacand in continuare institutia care mai pastreaza anumite repere morale si care le invata prin putine exemple contemporane dar mai multe istorice ?
        • -1 (7 voturi)    
          Nu cred! (Vineri, 14 iulie 2017, 15:23)

          Alui [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

          Daca chiar a infiat 423 de copii e grav. Cineva trebuie sa ajunga la inchisoare. Respectivul trebuia normal sa dovedeasca ca are conditiile necesare si venitul stabil ca sa poate creste copiii respectivi. Daca i-a adoptat, probabil a fost pentru a le incasa alocatia. Copii au nevoie de o famile nu de o cazarma/manastire!
          • -2 (4 voturi)    
            Inteleg ca te oferi sa iei doi? (Vineri, 14 iulie 2017, 15:52)

            Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui Alui

            Si poti sa iei alocatia.
        • +1 (3 voturi)    
          "a infiat (Vineri, 14 iulie 2017, 17:34)

          Non [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

          423 de orfani(patrusutedouazecisitrei) in varsta de 86 ani" - orfanii aveau 86de ani? in fine, bati campii sau nu stii ce-i aia adoptie.
        • 0 (0 voturi)    
          eu m-as abtine! (Sâmbătă, 15 iulie 2017, 12:27)

          Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

          La capitolul Valea Plopului nu m-as hazarda sa fac afirmatii, fara sa stau acolo vreo saptamana incognito (lucru pe care o prietena a mea chiar l-a facut, dar fara intentia sa "monitorizeze" ceva ci doar pt.ca voia sa infieze un copil)!
          Si indiferent daca acolo e ok sau nu, preotul Tanase NU inseamna decat vreo 1 din 40.000 preoti!

          Sa dea bisericile bon fiscal pentru lumanari, iconite, calendare, matanii, parastase, festanii samd... si e ok!
    • +24 (26 voturi)    
      nu se poate (Vineri, 14 iulie 2017, 11:59)

      katalina [utilizator] i-a raspuns lui y_daddy

      cei care fura milioanele intorc procente grase la partid, acolo nu se poate umbla.
    • +45 (57 voturi)    
      Dude (Vineri, 14 iulie 2017, 12:00)

      tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui y_daddy

      BOR a obtinut venituri anul trecut mai mari decat COCA COLA ! Lasa-ma sa mai zic inca odata cu litere si mai mari: "VENITURI MAI MARI DECAT COCA COLA !

      Banuiesc ca la Radio Trinitas nu mentioneaza ca BOR are hoteluri, vinarii, terenuri agricole si paduri, cladiri care sunt inchiriate privatilor sau institutiilor publice (ironic, ca alesii le-au donat popilor ca sa primeasca o factura) agentii de TURISM FFS !

      Total de acord cu impozitarea bisericii pe orice altceva in afara de onorariul pt serviciile religioase (nunti, botezuri si inmormantari), pt restul sa plateasca impozit !
      • -24 (36 voturi)    
        dude (Vineri, 14 iulie 2017, 12:43)

        Adran [utilizator] i-a raspuns lui tudor74

        ce inseamna spalarea la creier. daca ti-ar zice la televizor sa te arunci de la geam singura ta seranta ar fi sa locuiesti la parter.
        • +3 (9 voturi)    
          mda (Vineri, 14 iulie 2017, 14:08)

          SoulSearcher [utilizator] i-a raspuns lui Adran

          pupator de moaste...

          plimba ursul ca tre sa vina si ailalti sa pupe niste moaste, te-ai inchinat pe azi ? cate cruci ai facut ? cate matanii ? cate lumanari ai cumparat ?
          • +1 (1 vot)    
            pupator de moaste sunt (Sâmbătă, 15 iulie 2017, 14:15)

            Adran [utilizator] i-a raspuns lui SoulSearcher

            crestin, inchinator . ai dreptate. asta e ceea ce sunt. daca tu crezi ca ma denigrezi punandu-mi astfel de etichete esti doar un spalat la creier, imatur.
            tu esti insa un manipulat, idiot util, care ingurgiteaza tot ce ii serveste media sponsorizata iar filtru creier lipseste pentru a trage propriile concluzii.
        • +1 (9 voturi)    
          parinte, (Vineri, 14 iulie 2017, 14:37)

          Cristica987 [utilizator] i-a raspuns lui Adran

          te rugam nu te mai obosi si lasa-ne aici sa ne plangem soarta cea crunta.
    • +29 (33 voturi)    
      Se încearcă legalizarea hoției. (Vineri, 14 iulie 2017, 12:10)

      asavreau [utilizator] i-a raspuns lui y_daddy

      Ca la BOR.Fac evaziune în mod legal.Faptul că nu plătesc impozite nu-i putem acuza pe popi.Așa este legea.Cei care au dat o astfel de lege merită o chelfăneală.În Constituție nu sunt astfel de excepții.Trebuie anulate toate,de la pensii și lefuri speciale la scutiri de impozite.Sunt anacronice.
    • +26 (34 voturi)    
      Egalitate în fața legii (Vineri, 14 iulie 2017, 12:14)

      Wasile [utilizator] i-a raspuns lui y_daddy

      Bugetul de stat este în mare parte format din contribuțiile virate de persoanelor juridice, inclusiv prin partea de TVA în care impozitul de consum asupra populației este colectat de companii.
      Nu vreau decât să se aplice TVA la serviciile ecumenice prestate de BOR. Atunci să vezi distracție, căci toate fondurile negre, care se pierdeau prin registre, trebuie să devină albe și auditabile.
      Să vedeți atunci BOR drept mare contribuabil :)
    • +15 (29 voturi)    
      popii fura (Vineri, 14 iulie 2017, 12:20)

      GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui y_daddy

      din buzunarul prostimii.
      • +5 (9 voturi)    
        Mica corectie (Vineri, 14 iulie 2017, 14:37)

        GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeT

        Vad ca unii nu sunt de acord cu ce am zis asa ca ma vad nevoit sa fac o mica corectie :

        Popii fura atit din buzunarul prostimii cit si din a celor destepti ...
        • +1 (1 vot)    
          nu era nevoie ;) (Sâmbătă, 15 iulie 2017, 12:32)

          Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui GeorgeT

          Ai zis corect: popii fura din buzunarele prostimii ;)
          Pt. ca, daca ii lasam sa fure sau daca ii incurajam, chiar SUNTEM prosti!
          • 0 (0 voturi)    
            subscriu (Luni, 17 iulie 2017, 9:33)

            GeorgeT [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

            Din pacate asa este
    • +22 (36 voturi)    
      :-) (Vineri, 14 iulie 2017, 12:23)

      Soljenitin [utilizator] i-a raspuns lui y_daddy

      Pai, biserica este campioana cand vine vorba de cei ce fura cu milioanele de euro :-)
    • +11 (11 voturi)    
      . (Vineri, 14 iulie 2017, 12:25)

      Nuzic [utilizator] i-a raspuns lui y_daddy

      "ocupati-va si de" ai vrut sa spui
    • +4 (6 voturi)    
      pai fix aia sunt vizati (Vineri, 14 iulie 2017, 14:49)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui y_daddy

      persoane fizice care fura milioane. De exemplu Daniel, care umbla doar in masini de 80-100.000 de euro, cu nasturi de aur masiv si alte chestiute din astea, fara sa plateasca vrun impozit.
  • +25 (29 voturi)    
    guvernu' minune (Vineri, 14 iulie 2017, 11:49)

    un oarecare [utilizator]

    ieri citeam de autostrada pitesti - sibiu.
    azi citesc despre impozitarea BOR

    masuri bune de bun simt, dar cand e vb de politica NU cred in coincidente.

    De la ce incearca cu disperare PSD-ul sa distraga atentia?
    Pana ieri presa era prinsa in pilonul de pensie care dispare nu dispare. Noi impozite care apar ba nu apar.

    Mult praf in ochi, mult zgomot fara nimic concret, bun sau rau.

    Sunt de parere ca PSD incearca doar sa distraga atentia de la lucruri care se intampla cu adevarat de fapt.
  • +21 (29 voturi)    
    amin (Vineri, 14 iulie 2017, 11:51)

    zicsieu [utilizator]

    un gand sincer si frumos. se poate impozita si "locul de preot"? nu de alta dar am auzit ca e cam 100000 euro ca sa ai biserica ta. ce nu am inteles e urmatoare schema: o da acel popa suta dar cui o da? celui care pleaca, ii da la foondul bisericii dorite sau mai sus? cat de sus? nu cred ca d-zeu accepta atat de multa atentie. il stiam modest.
  • +16 (30 voturi)    
    ahahahahahhahaha (Vineri, 14 iulie 2017, 11:51)

    branza.clocita [utilizator]

    ahahahahahhahaha

    foarte tare tovarasi. Extrem de tare.

    V-ati fript cu asta la urmatoarele alegeri (ANTICIPATE). Sa pui impozit la Biserica, dupa 2x ani. Foarte tare.

    Oricum, faza asta suna a sac gol la buget. Tovarasii au praduit absolut tot.
  • +13 (25 voturi)    
    Sa vezi acu ce sar popii... (Vineri, 14 iulie 2017, 11:56)

    bogdan1477 [utilizator]

    Nu ca n-ar fi corecta abordarea, dar imi miroase a declaratie similara cu laea ale ministrului de la finante care s-a trezit vorbind ca sa para important.

    As pune pariu ca in maxim 2 saptamini iese premierul si ne spune iar ca nu se pun nici un fel de taxe noi.
    • +9 (17 voturi)    
      pai n-ar fi "taxa noua" (Vineri, 14 iulie 2017, 13:06)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      Ar fi "doar" sa li se aplice la toti acelasi regim - adica BOR sa plateasca impozite la fel ca noi, oricare altii ;)
      • +4 (8 voturi)    
        whatever (Vineri, 14 iulie 2017, 14:54)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Codruta N

        Am fost pesimist cu 2 saptamini pina se retracteaza propunerea. Deja Livache s-a grabit sa spuna ca nu sustine masura.

        Mie mai degraba mi se pare ca nenea asta Teodorovici a ramas de fapt fidel lui Ponta si nu face decit sa arunce celor din echipa Dragnea cite un cartof fierbinte in mina amiuzindu-se apoi de reactia lor. Prevad ca in 2 saptamini vom asista la demiterea lui din postul de consilier.
        • +1 (3 voturi)    
          da,papagalul asta (Vineri, 14 iulie 2017, 16:19)

          miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          impostor si opurtunist mai arun o fumigena!
          cu ceva timp in uma ataca cu manie infractionala Curtea Conturi a Romanei acum se baga in seama cu atacul asupra Bisericii.
          un jeg si un impostor,care nu este in tare sa lege doua cuvinte,cat despre gandire sau conceptii economico-financiare,este n zero barat!
          • +1 (1 vot)    
            cum ziceam... (Vineri, 14 iulie 2017, 17:48)

            bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

            Baiatul asta pare sa joace dupa cum cinta Ponta. Va tot lansa fumigene contrazise de Dragnea pina il vor da afara din Guvern.

            Dragnea a crezut ca-l cumpara ci o functie banoasa, dar s-a ales doar cu inca unul din categoria " copiii spun lucruri trasnite", de data asta nu din talent, precum maestrul ala de la finante, ci intentionat, ca sa aiba Dragnea ce informa seara.
        • 0 (0 voturi)    
          mult! (Sâmbătă, 15 iulie 2017, 12:35)

          Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

          Pariasem ieri ca il matrasesc repejor de acolo - cred ca l-au dat afara chiar in timp ce pariam eu :D
    • +1 (1 vot)    
      Pai nu a zburat domnul consilier onorific (Luni, 17 iulie 2017, 16:02)

      Mariicaialbastri [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

      in urma declarației? Ce mai vrei! Stiu din surse sigure că acum mai multi ani cand a fost o coalitie care a pus un ungur la cultura, CEO-ul BOR a pus mâna pa telefon si s-a zborșit la Boc că el nu suportă Ministerul Culturii să fie numit un neortodox (miza era de fapt Secretariatul de Stat pentru Culte, cu buget foarte generos, care era in organigrama Ministerului Culturii si Cultelor). Ca urmare, Boc ca să nu creeze zâzanie în coaliție a rupt Secretariatul de Stat pentru Culte de la Minister și la băgat în subordinea SGG. Ungurii nu au făcut valuri și acum Secretariatul de Stat pentru Culte e tot în subordinea SGG? Umblă vorba că numirile de secretar de stat pentru culte se fac cu avizul conform al lui PF Daniel si ca nici un partid la putere nu are cojones să treacă peste dreptului lui de veto. Dacă aveţi curiozitatea vă puteti uita pe CV-urile lor: majoritatea sunt secături dintr-astea cu barbă şi cu ochi albaştri (adică cu doctorate plagiate pe la Oprea şi pe la Teologie). Dat fiind acest modus operandi eu cred că tov. gen. PF Daniel i-a dat un telefon lui Dragnea şi i-a zis "să nu-l mai văd pe fantele ăla de Orlando consilier la Primul Ministru că aveti prezidenţiale în 2019 şi întoarcem foaia..."
  • +16 (26 voturi)    
    bai, orlando (Vineri, 14 iulie 2017, 11:59)

    Non [utilizator]

    incepi sa devii simpatic
    • +2 (2 voturi)    
      cel mai simpatic (Vineri, 14 iulie 2017, 17:19)

      miculescu-rucar [utilizator] i-a raspuns lui Non

      a fost atunci cand ghita-sri-dna o ameninta pe dna Carmen Rosu ca daca nu-I da niste bani din fondurile europene va fi data afara din toate locurile de munca din Ro iar impostorul/ministru zicea ca este doar o problema intre cei doi si ca el nu se baga!
      auzi,un hot ii ameninta un subordonat si el nu se baga!
      de fapt asta tot timpul a fost un tip dubios,care nu se stie de unde a venit si cine l-a adus,multi zicand ca e omul serviciilor.
      btw,era un scandal cu un restaurant tinut de ma-sa cea fara de venituri dar care rambursa imprumuturile ptr achizitionarea acelui restaurant.ce se mai aude?
      • +1 (1 vot)    
        stiu ce zici (Vineri, 14 iulie 2017, 20:44)

        Non [utilizator] i-a raspuns lui miculescu-rucar

        si mai stiu ca e omul lui ponta. n-o lua ad literam cu simpatia. suntem constienti cu totii (minus catran ala de mai sus) ca asta cu impozitarea bisericii e doar un flame. asta nu inseamna ca ideea ar fi incorecta. dar, intr-o tara fundamentalist ortodoxa (ca asa arata statisticile), oricare partid ar propune asa ceva (daramite sa implementeze) ar risca sa dispara. asa ca... chill
  • +18 (26 voturi)    
    Se traduce prin ... (Vineri, 14 iulie 2017, 12:00)

    artistul000 [utilizator]

    "bai BOR-ule! Daca nu dai inainte cu propovaduirea PSD-ului s-ar putea sa te rupem la buzunar"

    Stati voi linistiti, inca nu s-a nascut ala sa aiba curajul sa impoziteze biserica.

    Inca ceva .... sigur nu se va naste din PSD.
  • +6 (16 voturi)    
    daddy (Vineri, 14 iulie 2017, 12:00)

    Ovidiu555 [anonim]

    Crea ca nu are nicio sansa. Mi tineti minte tovaraseasca lauda: „Vrednic este”? Si nu, nu era vorba de Johannis!
    Dar vorba unui comentator, daca o face, ma fac si eu pesedist!
  • +14 (26 voturi)    
    Aleluia (Vineri, 14 iulie 2017, 12:02)

    tudor74 [utilizator]

    Daca se opreste si finantarea de la buget a povestitorilor de basme pt adulti chiar ca incep sa votez cu PSD :)

    PS: Legat de vorul cu PSD, spun asta pt ca sunt sigur ca si peste 1000 de ani cand omenirea a intalnit deja specii extraterestre inteligente romanii tot vor merge la biserica finantata de statul roman.
  • +10 (24 voturi)    
    doamne ajuta (Vineri, 14 iulie 2017, 12:03)

    programatoru [utilizator]

    le dau o bila alba psdei-lor daca faca asta, micuta, dar este acolo a lor, sa se joace in weekend cu ea, pana la urma BOR = SRL, si orice SRL din lumea asta civilizata plateste taxe
  • -4 (26 voturi)    
    mulți bani pentru nimic (Vineri, 14 iulie 2017, 12:06)

    Reticent [anonim]

    Pentru ce vă trebuie bani, stimați guvernanți?

    Ca să faceți CE?

    CeO să faceți voi Canalul Dunăre-Marea Neagră sau centrale atomice sau linii de metrou?

    Sau cartiere ”muncitorești”?

    Vă trebuie bani ca să îi bgați în buzunarele voastre de bugetari, ăsta este secretul.

    Vă trebuie ca să ne schimbați legislația în fiecare zi doar ca să vă justificație salariile frecând hârtiuțe.

    Nu sunteți în stare de nimic decât de parazitat.

    Acum cerșiți și de la biserici banii pe care să îi furați.

    Țara asta este cea mai distrusă din Europa nu pentru că nu sunt bani, ci pentru că existați voi, de ați reușit să ne sărăciți pe toți și să ne izgoniți din România.

    Bisericile, indiferent de ce religie, nu trebuie să plătească impozite. Nici Ceaușescu nu ajunsese la halul ăsta de nesimțire ca voi!
    • +4 (18 voturi)    
      eminenta voastra (Vineri, 14 iulie 2017, 12:40)

      gica pantalon [utilizator] i-a raspuns lui Reticent

      dar dupa ce logica ai concluzionat ca biserica nu trebuie sa plateasca impozit?
      • -2 (6 voturi)    
        românia originală (Vineri, 14 iulie 2017, 14:17)

        Reticent [anonim] i-a raspuns lui gica pantalon

        Dar în ce țară bisericile plătesc impozite, tovarășe?

        Din câte cunosc eu, în Germania cetățenii chiar plătesc impozit religios pentru FINANȚAREA BISERICILOR, nu invers.

        Dacă aș fi în PSD aș plăti să se deschidă asemenea discuții la care opoziția să înghită gălușca otrăvită:
        - Pentru că orice om normal la cap își dă seama cât de aberanți sunteți. Și
        - Pentru că lumea chiar s-ar indigna sincer să vă citească argumente valabile poate pentru SRL-uri dar în niciun caz pentru... instituții religioase, Și și-ar zice: frate, ăștia chiar sînt duși cu pluta...

        Vă lipsește BUNUL SIMȚ.

        Aha, nu îl căutați numai în coduri fiscale.

        Sînt chiar total contra PSD și sînt chiar ateu declarat, dar la asemenea aberații extraterestre orice țăran își dă seama că avem o opoziție oho cât de diletantă!

        Bisericile nu sînt SRL-uri sau SA-uri decât în mintea infectă a unora.
        • +4 (6 voturi)    
          Bine popache, stai jos, nota 2 (Vineri, 14 iulie 2017, 16:08)

          Wanheda [utilizator] i-a raspuns lui Reticent

          De ce e aberant ca BOR sa faca in sfarsit ceva pt oameni??? In Germania da, ti se i-au bani din salar daca te declari religios, dar acolo Biserica gives back a lot. In Romania BOR e un cult mafiot si atata tot. Acapareaza bogatii, sfideaza poporul, isi bat joc la propriu de tara si tu le tii palma. Bai dar bine v-au mai spalat pe creier, ar fi indicat sa nu te mai uiti la televizor, poate mai sunt sperante.
        • 0 (0 voturi)    
          asa o fi (Sâmbătă, 15 iulie 2017, 12:39)

          Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Reticent

          Dar platesc impozit DACA VOR - si au dreptul sa-si ALEAGA biserica pentru care platesc!

          Si oricum, in lumea asta NU exista numai Germania! Mai bine ai lua Germania ca exemplu in privinta curateniei sau a atitudinii referitoare la shpaga! Apropo: despre imigranti ce zici? :P
    • +5 (17 voturi)    
      pai nu "cersesc de la biserici banii"! (Vineri, 14 iulie 2017, 13:09)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Reticent

      Din cate stiu eu,Biserica e finantata, majoritar, de la BUGET!
      Iar despre "impozite"... asa cum ORICARE din noi este taxat, nu vad de ce n-ar fi taxate si bisericile!
    • +2 (2 voturi)    
      Go Cuza! (Vineri, 14 iulie 2017, 17:41)

      Non [utilizator] i-a raspuns lui Reticent

      BOR sa aleaga: ori impozit, ori toate proprietatile lor revin statului
  • +13 (27 voturi)    
    Vine afurisenia,se va revolta boierimea clericala (Vineri, 14 iulie 2017, 12:19)

    Plagarus [utilizator]

    Biserica nu este mai presus de legea aplicata enoriasilor sai !!!!!!!
    Din 2016 preoții nu sunt obligați să dea bon fiscal pentru lumânări, nunți și botezuri.
    Noul Cod Fiscal introducea noi scutiri de dări la stat în cazul cultelor religioase din România, fără să adauge nimic în plus ca impozitare. În schimb, persoanele fără venituri, cu unele excepții, vor fi obligate să depună declarație la Fisc pentru a li se calcula CASS-ul pe care îl au de plată.
    Reprezentanții cultelor religioase sunt scutiți de impozit pentru sumele pe care le obțin din vânzarea de terenuri, clădiri și mașini pe care le-au folosit în activități economice, condiția fiind ca sumele respective să fie utilizate pentru întreținerea și funcționarea unităților de cult. “Conform Codului fiscal, începând cu anul 2016 cultele religioase nu mai sunt impozitate nici pentru veniturile obținute din vânzarea sau orice altă formă de cedare sau înstrăinare a activelor coporale cum ar fi terenuri, clădiri, mașini și altele chiar dacă acestea au fost folosite în cadrul activităților economice
    Popimea bujetara va marsaluii pe ulitzele patriei.
    In curand vor fi preoti,vor fi biserici dar nu vor mai fi enoriasi,fiecare credincios scarbit va prefera sa se roage bunului Dzeu in propria casa.
    BORul locul UNU in devalizarea banului public,in evaziunea fiscala care se ridica la ~20 miliarde de euro pe an.
    De unde? Din miile de hectare de terenuri agricole, paduri,elesteie cu peste,vii,cirezi de vite,crescatorii deanimale,fabrici de cherestea,mobila,lenjerie,hoteluri,etc la care nu se plateste nici un ban.Nu mai discut de HOTIA pe fata din biserici unde fiecare popa i-si face legea lui si cere sumele pe care le vrea pentru servicii,la care nu elibereaza chitanta.Popii,BOR reprezinta fieful mafiei la superlativ unde toti au vile scumpe,masini de ultim ragnet,conturi grase in banci straine.
    Unde in lume la sub 20 mil.locuitori sunt peste 22.000 biserici si doar 425 spitale,si 4300 scoli generale.
  • +15 (29 voturi)    
    Curajoasa propunere, bravo (Vineri, 14 iulie 2017, 12:23)

    benicio [utilizator]

    Ar fi cazul, chiar, sa iesim din evul mediu. ori impozitam biserica, ori o lasam cu autonomie financiara, dar atunci nu primeste nici un ban de la buget.
  • +11 (23 voturi)    
    BOR+PSD=LOVE (Vineri, 14 iulie 2017, 12:26)

    buncrestin [utilizator]

    Asta e un fel de atac sub centura la Dragnea. Niciodata nu va accepta PSD-SUD o asemenea enormitate. BOR este cheia de bolta a puterii PSD-iste in teritoriu, impozitarea ei ar duce la destramarea edificiului PSD-ist.
  • +11 (23 voturi)    
    Raiul fiscal romanesc,pt. functionarii in sutane (Vineri, 14 iulie 2017, 12:27)

    Plagarus [utilizator]

    Din 2016 exista pentru culte obligația depunerii unei declarații anuale de impozit, dar nu platesc impozit pe profit pentru că veniturile din următoarele activități sunt neimpozabile.
    Cultele religioase nu sunt impozitate, potrivit actualului Cod Fiscal, pentru mai multe tipuri de venituri, după cum urmează:
    – veniturile obținute din producerea și valorificarea obiectelor și produselor necesare activității de cult, potrivit legii,
    – venituri obținute din chirii,
    – alte venituri obtinute din activități economice,
    – venituri din despăgubiri în forma bănească, obținute ca urmare a măsurilor reparatorii prevăzute de legile privind reconstituirea dreptului de proprietate.
    • contributiile bănești sau în natură ale membrilor și simpatizanților;
    • veniturile obținute din taxe de orice fel;
    • veniturile din donații, precum și banii sau bunurile primite prin sponsorizare/mecenat;
    • veniturile din dividende și dobânzi dacă acestea provin din investirea veniturilor care au fost considerate neimpozabile;
    • venituri pentru care se datorează impozit pe spectacole;
    • resursele obținute din fonduri publice sau din finanțări nerambursabile;
    • veniturile realizate din acțiuni ocazionale precum: evenimente de strângere de fonduri cu taxa de participare, serbări, conferinte etc. dacă acestea sunt utilizate în scopuri sociale;
    • veniturile obținute din reclama și publicitate, veniturile din închirieri de spații publicitare pe clădiri, terenuri, cărți, reviste, ziare;
    • veniturile realizate din despăgubiri de la societatile de asigurare pentru pagubele produse la activele corporale proprii, altele decât cele care sunt utilizate in activitatea economica;
    • ect..........................................................??!!!!!!!!
    • 0 (6 voturi)    
      Biserica și asistența socială (Vineri, 14 iulie 2017, 15:37)

      vax-albina [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      Au venituri. Și?
      Am aflat că absolvenții de teologie secția de ”asistență socială” nu au posturi după terminarea studiilor. La sectorul3 sunt doar 2 persoane. Cum e posibil? Unde e componenta de ajutor a bisericii? Își plimbă banii dintr-un buzunar în altul? Nu au nici un pic de jenă în fața Dumnezeului lor?
  • +4 (16 voturi)    
    sa vezi (Vineri, 14 iulie 2017, 12:27)

    nahir [utilizator]

    ce de anateme o sa-si traga teodorovici.
  • -8 (22 voturi)    
    se anunta marea schisma: BOR-PSD (Vineri, 14 iulie 2017, 12:31)

    Altiro [utilizator]

    Ce uita Teodorovici este ca Biserica Ortodoxa a cerut mereu dupa '89 ca statul sa retrocedeze (doar) ceea ce comunistii(nu Cuza) au confiscat de la biserica romana; si atunci nu ar mai avea nevoie de subventionarea salariilor preotilor(care, oricum, sunt impozitate ca orice salariu), nici de diverse ajutoare. Ce mai uita Teodorovici(sau habar n-are) sunt cele peste 800 de centre social filantropice (intretinute de BOR) in care mii de romani uitati de stat ,de rude sau ong-uri ateiste si-au gasit alinare si sprijin(azile, orfelinate, spitale, centre pt bolnavi terminali, victime ale drogurilor, a traficului de persoane,a violentei in familie etc) pe care statul ar trebui sa le preia..
    • +4 (8 voturi)    
      De ce Cuza? (Vineri, 14 iulie 2017, 13:45)

      Io1234 [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

      Nu mai bine sa cautam si noi proprietarii adevarati incepand cu Burebista...?
    • +1 (1 vot)    
      daca e vorba de "comunisti"... (Sâmbătă, 15 iulie 2017, 12:42)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Altiro

      ...o sa dea BOR inapoi bisericile greco-catolice? confiscate tot de comunisti? >:
  • +7 (17 voturi)    
    Ar fii cam timpu'... (Vineri, 14 iulie 2017, 12:34)

    Frank_Bv [utilizator]

    Ca prelatii sa contribuie material la buget, asa cum pentru servicile lor, nu miluiesc (scutesc) pe nimeni de la taxe...Quid pro quo.
  • +3 (13 voturi)    
    pe CE pariem... (Vineri, 14 iulie 2017, 12:34)

    Codruta N [utilizator]

    Ca in curandTeodorovici pica? >:)
    Nu-l iarta PreaImbuibatul pentru o asemenea blasfemie! :P

    Cat despre BOR... CE sa le mai "retrocedeze"? ca le-au facut cadou proprietati, cacalau! Daca le mai "retrocedeaza" ceva, sa ia inapoi proprietatile facute cadou: complexe balneare, cladiri, terenuri samd...!I NCLUSIV sa-i puna sa plateasca la pretul PIETEI terenul pe care fac Magaoaia Neamului Prost!

    Daca tot functioneaza "in regim de ONG" (adica NU au control de la Curtea de Conturi!!), atunci sa se procedeze la fel ca la ONG-uri: sa plateasca impozit pe proprietati (terenuri, cladiri, masini samd.) si pe activitatile economice! Chiar si numai cu ATAT si Guvernul s-ar alege cu o GRAMADA de bani!
  • +4 (18 voturi)    
    Aparatorii bisericii (Vineri, 14 iulie 2017, 12:53)

    galeo [utilizator]

    Ce de aparatori ai banilor bisericii pe aici printre comentatori, chiar nu ma asteptam...
  • -1 (13 voturi)    
    Uraaa ! (Vineri, 14 iulie 2017, 13:20)

    Tescovin [utilizator]

    Două beneficii majore de pe urma acestei măsuri:
    1. BOR nu se va mai simți chiar atât de datoare să funcționeze ca agent electoral al PSD
    2. Le mai închide gura „progresiștilor” și „secular-umaniștilor” a căror principală preocupare în viață era că BOR nu plătește impozit. Vor trebui să-și găsească rapid altceva (am încredere în ei, nu-mi fac nicio problemă în acest sens).
    • +7 (15 voturi)    
      sezi bland (Vineri, 14 iulie 2017, 13:41)

      tudor74 [utilizator] i-a raspuns lui Tescovin

      " Le mai închide gura „progresiștilor” și „secular-umaniștilor” a căror principală preocupare în viață era că BOR nu plătește impozit."

      Gura secular umanistilor mai are multe pe agenda, nu doar asta ! Urmeaza scoaterea predarii religiei in scoli DE TOT ! Vrei basme, mergi la biserica nu la scoala !
  • +3 (3 voturi)    
    pe cifra de afaceri (Vineri, 14 iulie 2017, 13:37)

    fuck off! [utilizator]

    sau cota unica din profit !?)))))
  • -4 (8 voturi)    
    Comentarii (Vineri, 14 iulie 2017, 13:49)

    Setalcott [utilizator]

    Au dat navala PSDistii si anticapitalistii. Sorosistii bat palma si la noi, in sfarsit, cu socialistii.
  • +1 (5 voturi)    
    nu am inteles clar.... (Vineri, 14 iulie 2017, 13:57)

    press_to_reset_the_world [utilizator]

    este vorba de impozitarea cultelor din Romania sau doar de impozitarea Bisericii Ortodoxe Romane?...caci daca este vorba doar de BOR, inseamna discriminare pe fata impotrva acesteia cat si o masura extremista, impotriva Ortodoxiei romane...cum ramane cu veniturile de la buget pentru culte tovarase Teodorovici? Or sa fie taiate veniturile bugetare pentru toate cultele din Ro sau doar pentru BOR?...atunci inseamna ca vorbim in continuare doar de o masura disciminatorie ca multe altele in ultima perioada impotriva Bisericii Ortodoxe Romane...Teodorovici nu ne spune insa cand BOR-ul o sa intre in proprietatea bunurlor confiscate de catre statul laico-comunist astfel incat aceasta sa se poata auto sustina. Iarasi, avand in vedere faptul ca (,) cultul islamic din Romania primeste sume exorbitante si "fara numar" din partea tarilor islamiste pentru prozelitism islamic si construirea de moschei tot fara numar, inclin sa cred ca este o manevra clara si concertata impotriva BOR-ului...
  • +2 (4 voturi)    
    Justificare imbecila si populista (Vineri, 14 iulie 2017, 14:18)

    Pepi [utilizator]

    - Ca e nevoie de multi bani la buget e un fals argument: tot timpul e nevoie de bani la buget - aceasta problema nu s-a pus nici macar pe timpul razboaielor mondiale.
    - BOR-ul nu trebuie singled-out, discutia ar trebuio sa fie (daca e cazul) legata de toate cultele. Dar in general cultele nu sunt impozitate (vezi SUA)
    - BOR-ul, spre deosebire de celelalte culte din Romania, a trecut pe vremea lui Cuza printr-o secularizare prin care marea majoritate a propritatilor bisericii au fost nationalizate in fostul regat (de aceea BOR inca mai are suprafete mari de paduri in Bucovina). Aceasta secularizare a fost facuta si acordandu-se a-la-long o degrevare de fiscalitate. Practic printr-o introducere de impozite statul si-ar incalca o promisiune destul de veche, de cand s-a facut Romania moderna si ar da dovada abuz de putere.
    • 0 (0 voturi)    
      "In SUA nu platesc impozite" (Sâmbătă, 15 iulie 2017, 12:45)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Pepi

      DAR nici NU primesc bani de la Stat!
  • +3 (3 voturi)    
    PSDALDE cere bani de la biserica pt baroni? (Vineri, 14 iulie 2017, 14:20)

    viorel256 [utilizator]

    PSD-ALDE vrea pomana,bani de la biserica romana.

    Recent am vazut cateva asezaminte, unde bolnavii terminali cancer sunt primiti.(dupa ce au fost trimisi acasa din spitalele statului, pt ca procentul de mortalitate in spital sa fie mai mic, nefiind nici locuri de pat).
    Acele asezaminte sunt finantate in totalitate de biserica romana, ele sunt centre de ingrijire medicala paleativa, acolo am vazut tineri, batrani , cu cancer terminal ce sunt ingrijiti decent, cu dragoste, cu personal medical si asistenta religioasa permanenta.
    Sunt o multime de exemple in acest sens.

    Statisticile arata ca in Romania se fura cam 16% din PIB, de trei ori mai mult decat media in UE.
    Cum ramane cu faptul ca PSD-ALDE si nu numai, ataca DNA-ul si plang de mila penalilor la TVLatrina3?
    Cum ramane cu faptul ca PSD-ALDE(+ a grupurilor din umbra lor) si nu numai, sunt pe primul loc in topul coruptiei ?
    • +2 (2 voturi)    
      Stai linistit... (Vineri, 14 iulie 2017, 16:04)

      Skipper1 [utilizator] i-a raspuns lui viorel256

      ...ca nu sunt pe primul loc. Sunt doar niste gainari. Pe primele locuri sunt personaje mult mai inteligente si mai "respectabile" care castiga sume astronomice, pe langa putere si influenta..
    • 0 (0 voturi)    
      juri TU peBiblie (Sâmbătă, 15 iulie 2017, 12:47)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui viorel256

      ca BOR NU le cere bolnavilor terminali ca, in schimbul ingrijirii, sa le doneze casa dupa moarte? >:
  • +2 (4 voturi)    
    il afuriseste (Vineri, 14 iulie 2017, 14:28)

    alllx [utilizator]

    danny boy!
  • +2 (8 voturi)    
    Stâlul Mafiei (Vineri, 14 iulie 2017, 14:37)

    Ochii_pe_voi [utilizator]

    BOR, stâlp al mafiei PSD și agent electoral principal să fie impozitat? Asta nu se va întâmpla niciodată. Imbuibarea popească și cea pesedistă vor merge mână în mână în vecii vecilor, amin!
  • +4 (10 voturi)    
    Bleah! (Vineri, 14 iulie 2017, 15:03)

    Landser [utilizator]

    Ar trebui daramate pt ca impozitul ii afecteaza prea putin!o religie care duce la stagnare!toate tarile care sunt ortodoxe traiesc prost si sunt sarace!
    • -3 (7 voturi)    
      islamul insa... (Vineri, 14 iulie 2017, 16:25)

      press_to_reset_the_world [utilizator] i-a raspuns lui Landser

      a dus doar la progres, asa-i?...mare este gradina ta Doamne!...norocul tau este ca nu doare....
      • 0 (2 voturi)    
        Festung Europa (Vineri, 14 iulie 2017, 17:16)

        Landser [utilizator] i-a raspuns lui press_to_reset_the_world

        De aia ne putem ocupa altfel!Au facut o si bunicii nostrii acu 70 de ani!
  • +2 (4 voturi)    
    impozit (Vineri, 14 iulie 2017, 18:59)

    Geovasi [utilizator]

    Si Inalt Preasfintia Sa ce zice? E bucuros si gata sa accepte, nu-i asa?


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă