Executivii romani din mediul de afaceri, catre liderii politici:  Ocupati-va de economie, altfel va pleaca investitorii. Lasati orgoliile politice!

de DP     HotNews.ro
Joi, 12 iulie 2012, 15:32 Economie | Finanţe & Bănci

Oamenii de afaceri romani asteapta de la liderii politici rezolvarea problemelor economice, renuntarea la orgoliile de partid si considera ca pretul acestor turbulente va fi resimtit pe termen mediu si lung. Unii lideri ai comunitatii de business au obosit sa mai aiba sperante. Radu Craciun, deputy general manager al Eureko admite ca asteptari a avut la instalare. "In momentul de fata nu mai am deoarece este evident ca prioritatile Guvernului nu sunt de natura economica"", spune Craciun. Misu Negritoiu intrezareste "cu greutate"semnale pozitive si spune ca va fi nevoie de ani de zile pentru ca increderea sa revina. La fel crede si Violeta Ciurel, AXA Asigurari.
Vezi in text cum vad liderii de business actualul conflict politic si mai ales, cum le afecteaza afacerile.

Violeta Ciurel, CEO AXA Asigurari: Vedeti reactiile UE, ale ambasadorilor tarilor europene si SUA la Bucuresti si ale presei straine. Aceasta este imaginea pe care o avem acum
Astept de la orice guvern abordarea si rezolvarea problemelor economice, sociale si mai ales politice cu care se confrunta tara
Violeta Ciurel
Foto: Hotnews
in prezent, punerea interesului national in fata oricaror interese de partid sau coalitii politice, promovarea valorilor europene si umane si respectarea lor, respectarea fara exceptii a legislatiei. Foarte importanta este stabilitatea mediului de afaceri care din pacate este supus unor schimbari permanente si imprevizibile. Cum investitiile straine in Romania au o pondere foarte importanta in crearea P.I.B., in crearea de locuri de munca, in aducerea de tehnologii si know-how, consider ca este imperios necesar sa fie tratate din aceasta perspectiva. Din pacate, instabilitatea actuala, in special cea politica, nu creaza o imagine buna Romaniei.
Nu cred ca este cineva foarte incantat de ce se intampla. Vedeti reactiile UE, ale ambasadorilor tarilor europene si SUA la Bucuresti si ale presei straine din ultimele saptamani. Aceasta este imaginea pe care o avem acum. Evident ca astfel de turbulente nu pot sa ajute si pot afecta nivelul de incredere in Romania. Orice investitor care vine in Romania isi construieste un plan de afaceri pe baza unor estimari macroeconomice viitoare care sigur ca pot fi modificate, dar nu atat de repede si dramatic, asa cum este cazul acum. Nu avem inca o previziune asupra cursului valutar al anului urmator.
Prioritatea guvernului ar trebui sa fie stabilitatea si recastigarea increderii investitorilor.

Radu Craciun, Eureko: Nu pot decat sa sper ca, macar, nu va strica echilibrele macroeconomice care au fot atinse in ultimii ani
Asteptari fata de noul guvern am avut la instalare. In momentul de fata nu mai am deoarece este evident ca prioritatile lui nu
Radu Craciun
Foto: Agerpres
sunt de natura economica. Nu pot decat sa sper ca, macar, nu va strica echilibrele macroeconomice care au fot atinse in ultimii ani.Cei care reactioneaza primii la astfel de turbulente sunt investitorii financiari. Iar acest lucru s-a putut deja constata in evolutia cursului de schimb si a dobanzilor mai mari la care statul se imprumuta. Pe termen mai lung astfel de turbulente vor fi cuantificate in preturile pe care investitorii de portofoliu sau strategic vor fi dispusi sa le plateasca pe activele de stat scoase la vanzare.

 Si atunci, vom vedea aceeasi politicieni care astazi creeaza instabilitate cum se vor lamenta pentru preturile prea mici mici la care se vand firmele romanesti si invocand monstroase coalitii mondiale impotriva tarisoarei noastre.O prioritate guvernului ar trebui sa fie cresterea increderii populatiei in viitor in asa fel incat sa fie reluat consumul intern in dauna economisirii. In momentul de fata tensiunile interne ne fac sa ne indreptam in directive opusa. O alta prioritate ar trebui sa fie reluarea procesului de creditare de catre banci. Riscul politic precum si evenimente de tip Hidroelectrica toarna gaz pe foc si fac ca si demararea creditarii de catre banci sa fie amanata sine die.

Misu Negritoiu, CEO ING BANK: Cred ca este prematur sa analizam politica economica a Guvernului actual (daca are vreuna!)
Cred ca este prematur sa analizam politica economica a Guvernului actual (daca are vreuna!). Pare concentrat pe obiective
Misu Negritoiu
Foto: AGERPRES
politice si avind in vedere durata scurta a mandatului este nerealist sa conturam directiile viitoare inainte de alegerile parlamentare din toamna. Perceptia evident se inrautateste – din cauza scandalurilor politice si a deciziilor economice arbitrare (vezi Hidro) la limita legii – iar investitorii se astepta la o crestere a poverii fisclale.

E greu de intrezarit semnalele pozitive intr-un mediu din ce in ce mai putin predictibil. Romania poate avea nevoie de ani sa-si revina la un nivel de incredre acceptabil. Parca nu ne mai intereseaza ce cred altii despre noi.  Nu mai am alte comentarii.

Cristian Sima, PDG Sibex: Daca presa occidentala continua sa ne fie potrivnica, vom asista la retrageri
Cristian Sima in studioul HotNews
Foto: HotNews.ro
masive de capital.

Investitorii straini citesc doar presa occidentala. Si, din fericire, nu sunt influentati de circul din media romaneasca. Daca presa occidentala continua sa ne fie potrivnica, vom asista la retrageri masive de capital. Definitia democratiei in Romania este: doi lupi (Basescu si USL) si un miel (poporul roman) voteaza ce sa manance la cina. Libertatea poporului roman sta in a inarma bine mielul pentru a contesta votul. Dar, suntem noi oare capabili sa ne auto-inarmam cu idei obiective, cu solutii, renuntand la ura viscerala contra unuia dintre cei doi lupi? (definitia de mai sus ii apartine lui Benjamin Franklin) Nu avem nevoie de romani care sa iasa in strada si sa accentueze haosul politic existent.

Avem nevoie de o forta noua care sa se organizeze, sa plece de la o lustratie a intregii clase politice de dupa 1990 si sa atraga toata inteligenta romaneasca care mai exista la Bucuresti si pe cea care a plecat in strainatate. Fiecare dintre noi ar trebui sa ne implicam in constructia unei astfel de forte plecand de la premisa ca orice politician care a activat intre 1989-2012 trebuie sa se retraga. Evident, au existat si politicieni buni.Dar as prefera sa-i pierdem pe cei buni, scapand in acelasi timp de tot ce a fost rau. Romanii au resurse ascunse dar, din nefericire, si o mare inventivitate. Daca am avea un neamt care sa ne organizeze ca in 1866 poate am reusi sa dam nastere unei asemenea forte noi.


Citeste mai multe despre   












Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

8748 vizualizari

  • -14 (20 voturi)    
    corectie (Joi, 12 iulie 2012, 15:37)

    Rasmus [utilizator]

    va pleca sau vor pleca investitorii?
    • +8 (10 voturi)    
      nu-i nici o greseala.... (Joi, 12 iulie 2012, 16:03)

      MG [anonim] i-a raspuns lui Rasmus

      nu e forma de viitor a verbului a pleca. A se citi voua "va" pleaca investitorii..
      • -11 (11 voturi)    
        vezi ce zice ma-sa lui badeea!! (Joi, 12 iulie 2012, 16:15)

        Vasea [anonim] i-a raspuns lui MG

        Dupa ma'sa lui Badea, daca "investitorii" sunt vazuti ca o entitate, atunci e "va pleca", iar daca sunt ei, "investitorii" atunci vor pleca, dar nu trebuie sa abuzezi de regula asta :)))
        • +14 (14 voturi)    
          Să o lămurim: (Joi, 12 iulie 2012, 16:21)

          DenisaC [utilizator] i-a raspuns lui Vasea

          Din cauza lipsei diacriticelor, Hotnews o mai dă în bară. A se citi:

          „Ocupați-vă de economie, altfel vă pleacă investitorii”.

          E simplu. Asta e ca și propoziția celebră „Patru paturi pentru patru paturi.”
    • +5 (5 voturi)    
      diacritice lipsa (Joi, 12 iulie 2012, 16:08)

      DigitalScribe [utilizator] i-a raspuns lui Rasmus

      voua - va pleaca (lipsesc diacriticile)
    • +2 (2 voturi)    
      Citeste mai bine (Joi, 12 iulie 2012, 17:45)

      avint [utilizator] i-a raspuns lui Rasmus

      "Va pleaca" (voua va pleaca) nu " va pleca".
    • +2 (2 voturi)    
      "va pleca"... (Joi, 12 iulie 2012, 18:45)

      George [anonim] i-a raspuns lui Rasmus

      ... fiindca e vorba de un singurt investitor! Restul au plecat de mult...
    • +2 (2 voturi)    
      esti in eroare tu! (Joi, 12 iulie 2012, 20:34)

      predy [utilizator] i-a raspuns lui Rasmus

      voua VA pleaca! adik noua ne pleaca!
  • +8 (8 voturi)    
    punct ochit, (Joi, 12 iulie 2012, 15:37)

    periscop [utilizator]

    punct lovit.
    • +20 (22 voturi)    
      Ponta a fost ciuruit la Bruxelles (Joi, 12 iulie 2012, 16:39)

      bobobobo [utilizator] i-a raspuns lui periscop

      I-ati vazut ranjetul lui Ponta in conferinta, de la Bruxelles?
      Ati vazut cum se foia, exact ca tovarasul Ilici- tatucul lui, atunci cand nu-i convenea ceva?
      Ati vazut in ce postura de rahat a fost pus, mai precis ciuruit precum ciuruieste "fiara" politica Basescu pe toti: politrucii, amatorii, puturosii, baronii, hotii, proxenetii din PSD?
      Ati vazut cum se face politica adevarata?
      L-ati vazut pe Ponta executat de Europa cea Mare? Incluziv de plagiat?
      Deci, concluzia este una: Presedintele Basescu, a fost este si va ramane pana in ultima zi de mandat presedintele tarii.
      Presedintele Basescu, este singurul care va putea priponi ciuma comunista care a luat avant socilaist.
      Toate abuzurile lui Ponta vor fi sanctionate de NOI Suveranii, la vot!
      Toate abuzurile lui Ponta, toate minciunile au pus peceteta pe cariera lui Ponta, Crin, clica PSD, scriind asa:
      USL- expirat!
      USL=dictatura!
      USL=lovitura de stat!
      USL=puci bolsevic
      USL - ANULAT!!!
      • -6 (8 voturi)    
        nu mai pune (Joi, 12 iulie 2012, 17:15)

        nu conteaza [anonim] i-a raspuns lui bobobobo

        virgula intre subiect si predicat pentru ca mi-au dat lacrimile si a trebuit sa ma opresc din citit la jum textului
      • +8 (8 voturi)    
        Viktor din Pont NU E SOCIALIST (Joi, 12 iulie 2012, 17:38)

        Grammaticus [anonim] i-a raspuns lui bobobobo

        psd = catalin voicu s.a. nu e socialist! socialistii europeni au principii, nu se compara cu aceste intestine groase cu chip quasi uman.
      • -2 (2 voturi)    
        tu pe ce lume esti? (Joi, 12 iulie 2012, 18:10)

        Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui bobobobo

        la fel de optimist ca tine era azi un coleg de servici, spunea ca s-a uitat la Tv si Ponat era cenusiu la fata.
        Necazul este ca lui Ilici putin ii pasa de UE, de ambasadorul SUA sau de NATO, el primeste ordinele (pe care le executa ale sale marionete Crin si Ponta) de la Maskwa, sa ca nu are absolut nicio importanta ce spun liderii europeni!
  • -8 (12 voturi)    
    ihhhh (Joi, 12 iulie 2012, 15:42)

    alexa [anonim]

    Maica, eu sunt mai asa...cu capu' ca-s baba batrana, da astia-s investitorii din minunata noastra patrie?

    Forex, Sibex, Axxa asig?

    Creca m-a batut soarele in creier.... sau nu pot pricepe io...
    • +6 (6 voturi)    
      Nu inteleg... (Joi, 12 iulie 2012, 16:09)

      DigitalScribe [utilizator] i-a raspuns lui alexa

      Vroiai sa-i auzi vorbind chiar pe investitori sau pe cei care stau pe langa investitori si simt cam cum e cu piata de capital din tara?
    • +1 (1 vot)    
      dus "rau" (Joi, 12 iulie 2012, 16:12)

      petre [anonim] i-a raspuns lui alexa

      astia nu is invesitori, is romanii care conduc; fata baba tanara
    • +12 (14 voturi)    
      Sau esti pur si simplu batuta in cap...:-) (Joi, 12 iulie 2012, 16:15)

      Radu [anonim] i-a raspuns lui alexa

      Forex este o piata valutara internationala ne mentionata nicaieri in articol

      Sibex este tot o piata, dar din Sibiu, iar Sima este PDG deci nu va pleca el - el doar e ultra abilitat sa isi dea cu parerea despre mentalitatea investitorilor, iar el asta a facut

      ING BANK - C'mon, R U Stupid??

      EUREKO - astia acum pleaca din Romania, stii cat au investit? Stii cate salarii a platit? Stii valoarea totala a contributiilor lor? Nu stii, dar dai din fleanca; da, sunt asigurari, asta inseamna ca nu genereaza taxe si impozite??

      AXA Asigurari - stii macar ceva despre ei? Stii ca sunt cei mai puternici din Franta? Si 20 de milioane daca vor sa investeasca e super!

      Pe langa aceste dovezi de bataie in cap de care dai dovada :-) ideea e ca astia sunt doar varful icebergului, asta e gandirea tuturor, restul nu o spun!
      • -2 (2 voturi)    
        auzi, lasa elogiile, ca ii mai evaluam si noi... (Joi, 12 iulie 2012, 19:07)

        sisipisi [utilizator] i-a raspuns lui Radu

        Da, madam Violeta Ciurel s-a refugiat la Axxa dupa ce a facut prapad pe la ING asigurari. Nu e cazul sa relatez aici cum si-a batut joc de contributia la pensia mea privata. Sa n-auda de ea nici dusmanii mei...
    • -1 (1 vot)    
      In sfarsit, cineva a sesizat corect... (Joi, 12 iulie 2012, 18:50)

      George [anonim] i-a raspuns lui alexa

      ... ca nu e vorba de acei investitori de cre are nevoie Romania, ci de aia care, de fapt, sug si ce castiga romanii de rand: asiguratorii prin polite , bancile prin dobanzi, etc. De ce nu-s intrebati cei de la Renault, Mittal, Parmalat, Ford, etc?
  • -10 (14 voturi)    
    prezenta la vot nu poate fi obligatorie (Joi, 12 iulie 2012, 15:46)

    yahu [anonim]

    aceasta adugire a CC nu poate fi respectatata intrucat este ilegala

    rezultatul referendumului,indiferenta care va fi acesta nu poate fi conditionat de prezenta unui anumit numar de votanti
    • +12 (12 voturi)    
      Ce e asa de greu de judecat? (Joi, 12 iulie 2012, 16:13)

      DigitalScribe [utilizator] i-a raspuns lui yahu

      Daca nu vin oameni la referendum inseamna ca nu e un subiect de interes si prin urmare e invalidat!

      Asa oricine ar putea pune intrebari si musai ar trebui tara asta sa coteasca la stanga sau la dreapta doar pentru ca cineva s-a trezit sa puna o intrebare! Priceput? Trebuie ca votul sa aiba greutate!

      La alegeri daca nu ai rezultat... ramai fara conducere, pentru asta exista turul 2 care sa salveze situatia insa in turul 1 e la fel ca la referendum, trebuie jumatate +1 din votanti.
    • +11 (11 voturi)    
      prezenta nu (Joi, 12 iulie 2012, 16:16)

      zigzag [anonim] i-a raspuns lui yahu

      dar se presupune ca o persoana interesata de subiectul unui referendum se va prezenta la vot. este o procedura reglementata de comisia de la venetia. oricare ar fi propunerea la un referendum, absenta de la vot inseamna ca populatia nu este interesata de subiect si deci propunerea nu este valabila. e o chestiune de bun simt, nu numai ca e legala. o propunere se poate pune in practica doar daca jumatate din populatie este interesata de ea, altfel ajungi sa faci referendumuri pe teme aiurea care nu intereseaza pe nimeni.
    • +7 (7 voturi)    
      adugirea a existat dintotdeauna (Joi, 12 iulie 2012, 16:19)

      lucyan [utilizator] i-a raspuns lui yahu

      dar la antene inca nu a juns stirea din 2007..., cand referendumul castigat de basescu nu a fost validat, din cauza ca nu au participat 50% + 1 dintre cei inscrisi pe liste..., conditie si pentru alegerea unui presedinte in primul tur... da' e greu cand neuronii sunt controlati de gadea (sau sarsaila?)
      somn usor!
    • +7 (7 voturi)    
      Ce prost esti, Yahoo!! :)))))))))))) (Joi, 12 iulie 2012, 16:21)

      Cezar [anonim] i-a raspuns lui yahu

      'Generatia Messenger" cumva? :))))))))))))))))

      Ia gandeste-te, daca ai cu ce, normal, cum ar fi 3 apartamente din blocul in care stai tu sa decida pentru toata scara? Da, ai fost anuntat ca e sedinta de bloc, din motive clare si obiective nu s-a putut prezenta aproape nimeni, in afara de 3 proprietari... Ei vor decide pentru toti sau va trebui sa se repete pana ce vor fi macar jumatate + 1 din numarul total al proprietarilor din scara??

      Ti-am comunicat asa, elementar, la un nivel de pietzar - la nivelul tau - cam cum stau lucrurile ca se pare ca nu te duce capul. Poate acum ti-o fi devenit dintr-o data prea greu..!:)))))))
      • +1 (3 voturi)    
        tocmai! (Joi, 12 iulie 2012, 16:42)

        Murphy [anonim] i-a raspuns lui Cezar

        la bloc se repeta sedinta pana vin jumatate plus unu, nu se invalideaza ordinea de zi!
        • +2 (2 voturi)    
          corect (Vineri, 13 iulie 2012, 0:48)

          Socrates [anonim] i-a raspuns lui Murphy

          Si ar fi frumoasa si logica miscarea asta cu alegerea presedintelui cam prin Noiembrie 2014, nu cand i se nazare lui Voiculescu sa-si plaseze slugile in pozitii pentru care sunt evident nepregatiti.
      • +3 (3 voturi)    
        Excelenta logica! (Joi, 12 iulie 2012, 17:40)

        Grammaticus [anonim] i-a raspuns lui Cezar

        MULTUMIM!!!
    • +10 (10 voturi)    
      Incredibil ! (Joi, 12 iulie 2012, 18:03)

      flavius [anonim] i-a raspuns lui yahu

      Asa , uite ca imi fac timp sa ii explic // de ce e nevoie de prezenta peste 50% plus 1 .

      1. Daca un presedinte poate fi demis cu orice prezenta la vot insemna ca nici un presedinte roman nu isi va mai termina vreodata mandatul dintr-un motiv foarte simplu : aproape orice politician de pe planeta asta e erodat de guvernare , toti scad in incredere , in special in asemenea perioade economice . Politica nu trebuie sa fie bazata in PERMANENTA pe popularitate pentru ca altfel ne va lua dracu` , toti politicienii ar fi populisti si nimic mai mult . De ce crezi ca se fac alegeri o data la 4-5 ani peste tot in lume ? Pe logica ta ar trebui facute alegeri o data pe luna .

      2. Care e problema voastra cu 50% plus unu ? De ani de zile ne repetati intr-una cat de mult il urasc mai toti romanii pe Basescu si cum mai toti il vor dat jos . Daca oamenii nu sunt dispusi sa isi sacrifice 10 min dintr-o duminica pentru a vota si a-l da jos pe Base insemna ca nu il urasc chiar asa de mult . Intelegi ?

      Si inca un lucru , daca iubitii tai uselisti au facut greva parlamentara pentru a nu asigura cvorum in parlament , esti de acord ca eu si multi altii sa facem greva electorala si sa nu asiguram cvorum la referendum ? E corect ? Cel putin pe noi noi nu ne plateste nimeni sa mergem la vot .


      Si ca sa inchei , tu chiar nu vezi ce se intampla in tara asta ? Guverneaza de doua luni si au aruncat tara in aer . Tu nu vezi cum a scazut leul ? Nu vezi cat de evident e plagiatul ? Nu vezi ca au parlamentari care pur si simplu refuza sa plece din parlament ? Toata treaba cu Grajdan si telefonul la 5 dimineata iti par in ordine ? Dar faptul ca au dat in 2 luni mai multe ordonante de urgenta decat Boc in 2-3 ani ? Sesizezi ca Ponta isi schimba diametral opus declaratiile de 2 ori pe zi ? //(editat de HotNews.ro)
      • -3 (3 voturi)    
        chapeau bas (Joi, 12 iulie 2012, 18:53)

        sisipisi [utilizator] i-a raspuns lui flavius

        Ok, desi sintem pe pozitii diferite, recunosc ca ati comentat inteligent. Mai ca imi vine sa cred ca un om ca dvs. nu e curtat de niciun partid...am dreptate?
        • +4 (4 voturi)    
          Hm (Joi, 12 iulie 2012, 20:26)

          flavius [anonim] i-a raspuns lui sisipisi

          Sunt absolvent de clasa a 12a (culmea , am luat si bacu) . Zilele astea ma pregatesc sa imi fac inscrierea la facultatea de filosofie ubb-cluj . Pentru moment , politica mai are de asteptat , dar am sa ajung si acolo .

          Legat de pozitiile diferite , cat timp ele sunt argumentate nu am nici o problema cu ele , ba chiar le apreciez . In schimb , agaricii de celui caruia i-am raspuns mai sus ma scot din sarite .
  • +5 (5 voturi)    
    O (Joi, 12 iulie 2012, 15:46)

    Ovidiu [anonim]

    Bine ca v-ati trezit!
  • -7 (11 voturi)    
    Corect.TRADARE NATIONALA..... (Joi, 12 iulie 2012, 15:58)

    dinu [anonim]

    De acord.
    De cateva zile innebunesc.
    Avem facturi neplatite de pana la trei ani, la care am virat TVA 24% si 16% din "profit"... asa ca lichiditatile sunt vai de capul lor.
    Producatorii ne preseaza sa le dam banii, acum la 30 de zile, inainte ne mai pasuiau pana la 60.
    Sunt speriati de balerinii de la Bruxelles care tipa sa fim scosi din UE... Daca as avea o putere, as califica aceasta atitudine TRADARE NATIONALA.....
    • +12 (12 voturi)    
      Sigur Basescu e de vina.. (Joi, 12 iulie 2012, 16:21)

      Alius [anonim] i-a raspuns lui dinu

      ... El are aceste puteri supranaturale sa nu lase guvernul sa se ocupe de ce trebuie sa se ocupe. In schimb, acest guvern s-a ocupat numai de a desfiinta comisii care trebuiau sa analizeze plagiatul lui Ponta, sa schimbe ICR-ul, sa schimbe ilegal seful de senat si cel al camerei deputatilor, sa il demita pe Basescu, sa-si treaca in subordine MO, sa-l scape pe Voiculescu, sa dea banii inapoi la sindicatele din invatamant, sa-si ocupe 75% din timp cu ce sa-i mai faca lui Basescu etc...

      Deci iata ce ocupat a fost guvernul. Cand sa mai aiba timp si de altele, cum ar fi .. guvernare?

      Dar, daca ai fi avut puteri, nu ai fi calificat si demersul celor de la USL, pe cand erau in opozitie, TRADARE NATIONALA? Atunci cand se plangeau pe la UE de "dictatura" lui Basescu era ceva firesc, normal si bine venit, nu? ...
      • -2 (4 voturi)    
        Dati foc la casa ca sa scapati de purici.... (Joi, 12 iulie 2012, 17:36)

        dinu [anonim] i-a raspuns lui Alius

        Ati sarit rau de pe sine...
        Cum spune omul ceva sariti cu Basescu-n brate...
        Ma-ntreb cat de tari eram(Romania), daca omul asta n-ar fi existat si-n locul lui ar fi fost Paleologu sau Preda(Cristian).
        O gramada de tzutzeri ar fi murit de foame. Asa ca gauriti barca, si dupa aia o sa vedeti cum va duceti la fund, ca noi care va pompam aer in colac am murit deja....
        • +3 (5 voturi)    
          Pai te intrebi degeaba.. (Joi, 12 iulie 2012, 19:05)

          Alius [anonim] i-a raspuns lui dinu

          Ca ai raspunsul: pana a fi Basescu a cam fost Iliescu. Cat de tari ati fost pe vremea lui Iliescu? Ei, acum ai raspunsul la intrebarea ta.

          Asta cu "datul foc la casa pentru a scapa de purici" o fac cei de la USL: dau foc la o tara ca sa scape de Basescu. De-aia nu mai pot ei sa-si faca treaba, din cazua lui Basescu. Iar cat priveste "tzutzerii", mai uita-te si in ograda cealalta sa vezi cam cati tzutzeri sunt si cati asteapta sa nu moara de foame.

          Barca poti sa o gauresti si tu si sa vezi ca te duci la fund. Sau, ceva de genul: taie-ti venele, sa vezi cum mori, ca noi astia care te hranim am murit de mult. Cam astea sunt vorbele tale de duh.
          • +2 (4 voturi)    
            Hai la vot sa votati NU demiterii! (Joi, 12 iulie 2012, 19:43)

            dinu [anonim] i-a raspuns lui Alius

            Bine... Nu ajungem la pace...
            Un mincinos si un drept sunt intrebati daca mint. Cum ii deosebesti?
            Ne intalnim la vot. Sper ca aveti curajul.
            • +2 (4 voturi)    
              Vin la vot.. (Joi, 12 iulie 2012, 20:12)

              Alius [anonim] i-a raspuns lui dinu

              daca imi spui unde a incalcat Constitutia Basescu. Imi arati legea si cum a incalcat-o.

              In alta ordine de idei, nu vad de ce ai nevoie de curajul meu la acest referendum. Voi sunteti cei care suistineti ca "poporul" nu-l mai vrea pe Basescu, ca urmare, voi, poporul, sa va duceti si sa-l demiteti pe Basescu. Sau iti este teama ca voi "poporul" sunteti doar 25% din populatia cu drept de vot?
              • -3 (3 voturi)    
                quot erat demonstrandum (Joi, 12 iulie 2012, 20:23)

                dinu [anonim] i-a raspuns lui Alius

                Cu Stima
                • +3 (3 voturi)    
                  Exact: qed. (Joi, 12 iulie 2012, 21:16)

                  Alius [anonim] i-a raspuns lui dinu

                  Nu aveti nimic de spus.

                  Fara nici o stima.
                  • 0 (0 voturi)    
                    La vot, sa spuneti NU demiterii! (Vineri, 13 iulie 2012, 11:07)

                    dinu [anonim] i-a raspuns lui Alius

                    "Voi sunteti cei care suistineti ca "poporul" nu-l mai vrea pe Basescu, ca urmare, voi, poporul, sa va duceti si sa-l demiteti pe Basescu. Sau iti este teama ca voi "poporul" sunteti doar 25% din populatia cu drept de vot?"
                    ????
                    Prietene, a fost votat tot de 25% din populatie. Inseamna ca nu e legitim?
                    Va ascundeti dupa pulpana securistilor; sunteti niste papa-lapte!
  • +8 (8 voturi)    
    Felicitari pentru luarile de atitudine !!! (Joi, 12 iulie 2012, 16:09)

    Simon C. [anonim]

    Domnule Ministru Negritoiu, multumim, si trebuie sa continuati sa va implicati in schimbarea climatului politico-economic, Dvs. cei din sectorul privat, prin semnale de alarma si analize economice obiective, in detaliu, pe care sa le prezentati atat Guvernului cat si partenerilor Dvs. de afaceri interni si externi. Ne indreptam spre colaps...
  • +6 (6 voturi)    
    Lupii si mielul, (Joi, 12 iulie 2012, 16:18)

    Lumi Elena [anonim]

    In Romania la ora actuala nimeni nu e "lup". Toti sunt mielusei mai ales Useleul si nu pt inocenta de rigoare ci pt ignoranta enorma cu care se lasa manipulat de fortze externe mai estice, fortze care niciodata nu ne-au lasat in pace sa evoluam tocmai cand ne mergea mai bine, cineva undeva si stim cu totii unde e, nu poate accepta ca Romania sa devina cu adevarat libera si de sine statatoare incepind sa distruga prin vechiul slogan politic "dezbina si cucereste" din interior. Cineva sa-i faca o cafea lui Ponta si lui Crin, se pare ca nu s-au trezit inca, trebuie sa le amintim ca romanii au evoluat enorm pe plan mintal in ultimii ani si nu se mai lasa pacaliti dupa bunul vostru plac.
    Da, ne pare rau domnilor investitori pt toata dezamagirea pe care o traiti zilele acestea, insa adresand scuzele de rigoare va rugam deasemeni sa nu uitati ca Romania este si va fi o tara libera deschisa pt afaceri si dezvoltare si nici un sistem din alta parte nu ne va mai darama pt ca noi, romanii am venit in tarile vostre si am invatat ce inseamna libertatea pe toate planurile, independentza institutiilor statale si private, si traiul democratic.
    Totul va reveni la normal curand.
    Toate cele bune tuturor si Doamne ajuta!
    • -9 (9 voturi)    
      defineste normal (Joi, 12 iulie 2012, 16:44)

      Murphy [anonim] i-a raspuns lui Lumi Elena

      daca prin asta intelegi revenirea in forta a mafiei basesciene, bite me!
    • +1 (1 vot)    
      diagnostic partial corect! (Joi, 12 iulie 2012, 18:13)

      Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui Lumi Elena

      In cazul lui Ponta si Crin, da, se poate spune ca sunt, sarmanii, "mielusei ce se lasa manipulati". Doar ca ei nu reprezinta decat "interfete grafice" pentru tartorul Ilici, care de buna voie si nesilit de nimani s-a vandut kaghebeului, despre tatuca Ilici nu se poate afirma ca "se lasa manipulat de forte externe mai estice" ...
  • +6 (6 voturi)    
    Stati un pic... (Joi, 12 iulie 2012, 16:35)

    Mari.an [utilizator]

    "Stati un pic, sa il terminam pe Basescu, ca pe urma ne ocupam noi si de voi, astia, la care vi s-a urcat la cap capitalismul. Vine campania, pregatiti-va de niste controale..."
    • +2 (4 voturi)    
      Dl. Ponta, (Joi, 12 iulie 2012, 17:18)

      Lumi Elena, [anonim] i-a raspuns lui Mari.an

      Dl. Ponta, e gata cafeaua.
  • +11 (13 voturi)    
    pentru cei cu memoria scurta, despre PSD (Joi, 12 iulie 2012, 16:54)

    bobobobo [utilizator]

    O foarte sumară recapitulare, fie şi în ceasul al doisprezecelea, nu strică nimănui.

    PSD a dat industria grea la ruşi – combinatele de prelucrare a metalelor feroase şi neferoase, industria aluminiului.
    PSD a vândut Petrom, cu petrolul şi gazele din subsol cu tot.
    PSD a vândut/cumpărat rafinăriile României.
    PSD a semnat contractul cu Roşia Montana.
    PSD-PNL au “modernizat” Porţile de Fier.
    PSD a semnat contracte pe 20 de ani cu “băieţii deştepţi” pentru energie ieftină de la Hidroelectrica sau Nuclearelectrica.
    PSD a inventat asfaltatorii, preluaţi ulterior de toate partidele la putere.
    PSD a decis vânzarea flotei României, cu Nicolae Văcăroiu la cârma guvernului şi cu Aurel Novac ministru al transporturilor.
    Nicidecum secretarul de stat Traian Băsescu!!
    • -3 (7 voturi)    
      multi incearca sa ne prosteasca in fata (Joi, 12 iulie 2012, 18:34)

      anaerobik [anonim] i-a raspuns lui bobobobo

      Da, asa o fi, dar parca as prefera sa mi le readuca in memorie un oficial impartial, nu un angajat functionind pe Str. Comanitei 9... Toate partidele in campanie au redactat miriade de liste d-astea, iar escrocheriile nu s-au oprit nici macar pentru o gura de aer...hai, incolonarea, si pe vasul Birunta cu voi!
      • 0 (4 voturi)    
        multi si reusesc (Joi, 12 iulie 2012, 18:55)

        sisipisi [utilizator] i-a raspuns lui anaerobik

        Pai, si reusesc, devreme ce citesti niste comentarii de te crucesti...
  • +3 (3 voturi)    
    pai se ocupa, (Joi, 12 iulie 2012, 16:54)

    revo [utilizator]

    dar in stilul lor. De unde stim noi ce intentii si ce target-uri au cu adevarat? Ati vazut noul proiect de lege ref. la plata contributiei la sanatate? Ia uitati-va bine la cote si la baza la care se aplica. Va dati seama ce ne-au pregatit?
  • +3 (5 voturi)    
    Asa cum am avertizat... (Joi, 12 iulie 2012, 17:00)

    Rescatorul [anonim]

    tradatorii de la USL au inceput, discret, sa readuca KGB-ul in Romania. Urmariti cu atentie si va veti convinge singuri. Se vede ca in spatele loviturii de stat a tradatorilor USL, ca si in 1989, au stat rusii. Oare ce sa insemne asta?
    • +2 (2 voturi)    
      In 89 Timisoara si Bucurestiul au iesit in strada! (Joi, 12 iulie 2012, 17:45)

      Grammaticusa [anonim] i-a raspuns lui Rescatorul

      putea sa manipuleze kgb pina poimarti, daca lumea nu era satula de inchisoarea numita romania, nu iesea nimeni in strada. acum voiculescu, sorin rosca stanescu si interlopii inteligenti care-or mai fi in spatele lor sint gata sa faca din nou din romania o inchisoare + statul de ne-dreptca sa nu intre ei, pentru vreme, pastrindu-si insa imensele bogatii facute prin furt!
      • 0 (2 voturi)    
        ai perfecta dreptate (Joi, 12 iulie 2012, 18:17)

        Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui Grammaticusa

        Referitor la momentul 1989, sigur ca da, "scanteia" venita de la Rasarit a provocat incendiul, ins anu s-ar fi intamplat nimic daca lumea nu era exasperata! In decembrie 89 mamaliga a explodat, pentru ca oamenilor le ajunsese cutitul la os. Acum nu este - inca - la fel de rau, asa ca de data asta manipularea keghebistilor trebuie sa fie ceva mai subtila, nu mai merge sa dai absolut tata vina numai pe "odiosul dictator base si sinistra lui Nutzi" ...
      • +3 (3 voturi)    
        Si acum va fi la fel... (Joi, 12 iulie 2012, 19:25)

        Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui Grammaticusa

        numai ca astia incearca iar, poate-poate. De alfel, sistemul energetic romanesc este cheia problemei. Rusii vor sa puna mana si pe sistemul energetic pentru a ne putea controla total. Ia intraba pe Ponta pe cine a angajat ca PR? Evident, o sa minta, asa cum ii este caracterul, dar UE are informatii certe. Sa urmarim si alte evenimente si, mai ales, declarii si analize ale rusilor. Incearca sa le intelegi invers si vai gasi adevarul, un adevar grav pentru viitorul nostru. Iti imaginezi ce ar fi daca, in loc de UE, am fi in CIS?
    • 0 (4 voturi)    
      vom veni pe inserat, stiu.... (Joi, 12 iulie 2012, 18:35)

      anaerobik [anonim] i-a raspuns lui Rescatorul

      Da' mata cine naiba esti sau pe cine naiba reprezinti, ca eu sa cred asemenea broajbe?
      • +3 (3 voturi)    
        Evident,.., (Joi, 12 iulie 2012, 19:20)

        Rescatorul [anonim] i-a raspuns lui anaerobik

        spre deosebire de altii, eu nu fac parte din randul tradatorior Romaniei si nici din "coloana 5-a" KGB/FSB/SVR. E clar?
  • +4 (6 voturi)    
    hmm (Joi, 12 iulie 2012, 17:17)

    I [utilizator]

    mai e cineva care sa nu fi cerut demisia lui Ponta?
    • +4 (4 voturi)    
      Da (Joi, 12 iulie 2012, 17:30)

      vasile-roaita [utilizator] i-a raspuns lui I

      Tovarasul Serghei bulgaroi cu ceafa groasa prieten a lui Ilici si Hrebe.
  • -5 (7 voturi)    
    un roman indignat (Joi, 12 iulie 2012, 18:05)

    armaghedon [utilizator]

    Ar trebui ca basescu si camarila portocalie, sa lasa guvernul in pace sa se ocupe de redresarea economiei . Guvernul Ponta a trebuit pana acum sa isi construiasac strategii de aparare, nu sa se ocupe de economie . Basescu crede ca face un bine tarii atacand guvernul in fiecare zi ? pai cum sa votez sa mai raman, daca face atat de mult tarii ?
    • +3 (5 voturi)    
      noroc cu bascalia (Joi, 12 iulie 2012, 18:40)

      anaerobik [anonim] i-a raspuns lui armaghedon

      Si eu nutresc aceeasi indignare, a omului obisnuit care se vede incoltit financiar de la o luna la alta, care la fiecare sase luni e obligat sa creasca darile la stat, fara a constata ca se si face ceva cu contributia lui... Numai ca sintem pe un site de stiri captiv in ograda stim noi cui, si aici nu joaca decit propaganda celor doua tabele...
      Noroc ca unii mai comenteaza cu mult umor, iar bascalia ne incinta...
    • +4 (4 voturi)    
      Asta imi cam aminteste de ilici... (Joi, 12 iulie 2012, 20:05)

      Liviu [anonim] i-a raspuns lui armaghedon

      Cum adica "sa lase guvernul in pace", ce face de nu-i lasa? Ca in afara de niste declaratii (pe care daca vor pot sa le si ignore) cum altfel ii poate impiedica sa lucreze? Din cate stiu eu, nu poate anula hotarari de guvern, legi (cel mult pe astea le poate intoarce la parlament, dar si asta numai o singura data)! Si atunci cum nu-i lasa? Daca au ales sa se ocupe de Basescu, care oricum era la ultimul mandat si acesta aproape de sfarsit, este pentru ca asta considera ei ca e mai important pentru tara, ce daca economia e la vale, cursul monetar la fel, asta nu e deloc important!!! Au acum si majoritate parlamentara, si guvern, cine-i opreste sa faca traba buna, si cum (dar concret, nu declaratii si vorbe goale)??
  • +4 (4 voturi)    
    ! (Joi, 12 iulie 2012, 18:36)

    iustas [utilizator]

    Da ce ei o sa suporte consecintele ?, tot in buzunarele oamenilor se va resimti
  • +1 (1 vot)    
    politicienii romani... (Joi, 12 iulie 2012, 19:48)

    sorinconstantin [anonim]

    Marea intrebare este daca politicienii din Romania au habar dupa ce reguli functioneaza Romania???
    1.Intrre 90si95%dintre PFA nu au contracte cu casele de Sanatate si cele de Pensii de ce oare?!?!
    2. De ce angajatii firmelor gestionnate de stat(GUVERN) nu sunt in situatii comparabile???
  • 0 (0 voturi)    
    "un neamt" nu avem... (Vineri, 13 iulie 2012, 8:39)

    costica [anonim]

    Si cu regret se pare ca ne vom balaci in mizeria romaneasca mult si bine..
    Politicienii astia nu-s dispusi deloc sa renunte dupa 20 de ani, ca vad ca le merge si inca foarte bine...
    Numai romanii au tot sperat, dar deja cred ca si-au pierdut si ultima speranta.
    Eu mi-am pierdut-o.
    Traian Basescu a fost ultima mea speranta in 2004 cand l-am votat, dar a pierit si ea, iar USL este un dezastru pe care ma tem ca romanii il vor prefera din nou din toamna pentru ca NU au altceva ce alege, pentru ca NU mai vor PDL.
    Asa au votat si la localele din Iunie, NU a castigat USL, A PIERDUT PDL.
    La fel cred ca va fi in toamna, circul va continua cu Traian Basescu la Cotroceni si USL cu majoritate in Parlament si in Guvern..
    Circ pentru inca multa vreme, nu vad ce forte politice care sa convinga electoratul ar putea aparea pana in toamna....
    Nu-i dau vreo sansa mare lui MRU pentru ca numele lui este asociat cu PDL si Traian Basescu, de care majoritatea romanilor abia asteapta sa scape....
    Cu o populatie in majorityate saraca si needucata si neinformata si usor de prostit cu vorbe goale cum s-a intamplat in Romania in astia 20 de ani nici nu ma mira...
    Romania incotro?!
    Spre nicaieri.... cum e mai rau.....copiii copiilor nostri nu o vor duce altfel cu asemenea clasa politica dezastruoasa....


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă