Charlie Cunningham-Reid este noul General Manager al JTI Romania, Moldova si Bulgaria. Pozitia a fost detinuta, pana in prezent, de Neil Coupland, care va prelua functia de General Manager in Polonia, se arata intr-un comunicat remis luni de oficialii companiei.

Charlie Cunningham-Reid are o experienta de peste 20 de ani in domeniul comercial si in marketing, dintre care 11 ani in industria tutunului. Si-a inceput cariera in industria muzicii, la Virgin Retail Ltd, dupa care a fost patru ani Business Manager la Worldwide Brands Incorporated (WBI), in Marea Britanie. Charlie s-a alaturat JTI in 2001, ocupand diverse pozitii la sediul central din Geneva, inclusiv managementul brandurilor Winston, Benson & Hedges, Silk Cut, Sobranie, Glamour si LD. In Romania a venit in 2012, ca Vice President, Head of C&TM (Consumer & Trade Marketing), anterior ocupand pozitia de General Manager al JTI Bulgaria.

”In acest an, sarbatorim 20 de ani de cand compania JTI este prezenta in Romania. Vom continua sa investim in afacerea de pe piata locala, in brandurile noastre si in oameni. In acelasi timp, vom ramane un partener de incredere al autoritatilor romane, pentru un mediu de afaceri coerent si echilibrat si ne vom implica in viata comunitatii in mijlocul careia ne desfasuram activitatea”, a declarat Charlie Cunningham-Reid, noul General Manager al JTI Romania, Moldova si Bulgaria.

JTI a demarat afacerile in Romania in 1993, ca R.J. Reynolds, fiind una dintre primele companii multinationale stabilite aici, cu o investitie de peste 100 milioane euro. Anul trecut, JTI Romania a finalizat o investitie de peste 25 de milioane de euro in capacitatile de productie, care a generat peste 125 de noi locuri de munca. Tot in 2012, a fost marita forta de vanzari cu circa 50 de oameni. Compania are in prezent peste 1.000 de angajati.