Articol actualizat Mugur Isarescu: Numirea unui nou Guvern accentueaza incertitudinile. BNR are o rezerva suficienta de cadre daca la nivel politic vor apela la tehnocratii nostri

de Dan Popa     HotNews.ro
Joi, 5 noiembrie 2015, 15:14 Economie | Finanţe & Bănci

Mugur Isarescu, Guvernatorul BNR
Foto: Agerpres
"Procesul de numire al unui nou Guvern accentueaza incertitudinile, mai ales ca bugetul pe 2016 e neconfigurat", a declarat joi guvernatorul BNR in cadrul unui briefing de presa care a urmat sedintei Consiliului de Administratie al BNR. Reamintim ca joi, BNR a decis pastrarea nivelului dobanzii cheie la 1,75% dar si a rezervelor minime obligatorii, decizia fiind anticipata de piata. HotNews.ro a transmis LIVE TEXT declaratiile guvernatorului BNR.

Cele mai importante declaratii ale lui Mugur Isarescu:

  • Doresc sa transmit condoleante familiilor indoliate si sa urez sanatate celor aflati in spitale, dorindu-le sa sa intoarca printre noi cat mai repede
  • In prezent, situatia macroeconomica este stabila. In general, pozitia economica a tarii e buna si inclusiv prin deciziile luate astazi la BNR ne-am creat camp de actiune pentru a face fata unor situatii si mai dificile
  • BNR are o rezerva suficienta de cadre daca la nivel politic vor apela la tehnocratii nostri (a raspuns singurei intrebari din sala)
  • Rata medie a inflatiei a coborat la zero
  • Consumul privat si investitiile au inregistrat cele mai ridicate contributii la dinamica PIB in trimestrul al doilea
  • Cele mai recente date statistice evidențiază rămânerea ratei anuale a inflației la niveluri negative. Aceasta s-a plasat însă pe un palier inferior celui anticipat, în principal ca urmare a scăderii peste așteptări a prețului combustibililor.
  • Rata anuală a inflației s-a situat în luna septembrie 2015 la -1,7 la sută, în condițiile conjugării efectelor scăderii prețurilor volatile cu cele ale extinderii, începând cu 1 iunie 2015, a sferei de aplicabilitate a cotei reduse a TVA, de 9 la sută, la toate alimentele, băuturile nealcoolice și serviciile de alimentație publică.Rata medie anuală a inflaţiei a coborât la zero, iar indicatorul relevant pentru evaluarea procesului de convergenţă cu Uniunea Europeană – rata medie anuală a inflaţiei determinată pe baza indicelui armonizat al preţurilor de consum – s-a redus la 0,2 la sută de la 0,5 la sută în august 2015.

  • Din perspectiva activității economice, relativa temperare a ritmului de creștere economică înregistrată în trimestrul II 2015 nu s-a regăsit în evoluţia componentelor majore ale cererii agregate: consumul privat și investițiile au înregistrat cele mai ridicate contribuții la dinamica PIB real din perioada postcriză, iar cererea externă netă şi-a restrâns aportul negativ. Datele ilustrează, în plus, prelungirea tendinței ascendente a dinamicii câștigurilor salariale nominale și a costurilor unitare cu forța de muncă în industrie.

  • Analiza indicatorilor monetari a relevat consolidarea dinamicii anuale pozitive a creditului neguvernamental exclusiv pe seama intensificării ritmului de creștere a componentei în monedă națională. Ponderea creditului în lei în creditul total acordat sectorului neguvernamental a atins 50,2 la sută, devansând după aproximativ 8 ani pe cea a împrumuturilor în valută. Această evoluție este benefică din perspectiva mecanismului de transmisie a politicii monetare și a atenuării riscurilor la adresa stabilității financiare.
  • Contextul general a indus dificultăți suplimentare pentru adoptarea unei decizii de politică monetară. Pe plan intern, procesul de numire a unui nou guvern accentuează incertitudinile legate de mixul de politici macroeconomice, mai ales că bugetul pentru anul 2016 este încă neconfigurat.
  • Mediul extern continuă, de asemenea, să fie marcat de incertitudini, având ca surse principale evoluțiile economice din China și din alte state emergente majore, cu implicații asupra creșterii economice a zonei euro, dar și la nivel gobal. La aceasta se adaugă continuarea divergențelor în ceea ce privește conduitele politicilor monetare ale principalelor bănci centrale ale lumii.
  • În aceste condiții și pe baza datelor disponibile în prezent, CA al BNR a hotărât menținerea ratei dobânzii de politică monetară la nivelul de 1,75 la sută pe an, continuarea gestionării adecvate a lichidităţii din sistemul bancar și păstrarea nivelurilor actuale ale ratelor rezervelor minime obligatorii pentru pasivele în lei și în valută ale instituțiilor de credit.
  • Tot în ședința de astăzi, CA al BNR a analizat și aprobat și Raportul asupra inflației. Noua prognoză reconfirmă perspectiva menținerii ratei anuale a inflației în teritoriu negativ pe parcursul următoarelor trei trimestre și a revenirii ei ulterioare la valori pozitive plasate, până la începutul anului 2017, sub limita de jos a intervalului țintei.
  • CA al BNR reafirmă că deciziile sale vizează asigurarea stabilității prețurilor pe termen mediu în condiții de păstrare a stabilității financiare. Totodată, Consiliul de administrație apreciază că un mix echilibrat al politicilor economice, alături de progresul în sfera reformelor structurale, sunt esențiale pentru menținerea macrostabilității, asigurarea unei creșteri economice durabile, continuarea procesului de convergență cu Uniunea Europeană și întărirea rezistenței economiei românești față de eventuale șocuri sau condiții adverse pe plan mondial.
  • BNR reiterează că utilizarea şi dozarea adecvată a tuturor instrumentelor de care dispune, în condiţiile monitorizării atente a evoluţiilor interne şi ale mediului economic internaţional, sunt de natură să asigure îndeplinirea obiectivului fundamental privind stabilitatea preţurilor pe termen mediu, precum şi menţinerea stabilităţii financiare.


Citeste mai multe despre   












Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

15351 vizualizari

  • +11 (21 voturi)    
    oh (Joi, 5 noiembrie 2015, 15:22)

    sisif.sisif [utilizator]

    a iesit cel care supervizeaza impartirea saraciei. atentie protestatari, sunteti nemultumiti de saracie, dar trebuie sa renuntati la asta pentru ca trebuie sa o impartim noi noua
    • +8 (10 voturi)    
      mda... (Joi, 5 noiembrie 2015, 16:30)

      stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui sisif.sisif

      se ofera cel care amana intrarea in zona euro sa ne ofere alte facturi in euro platibile in lei... astia nu se lasa de ciolan nici daca isi rup dintii in el!
  • +8 (14 voturi)    
    bugetul pentru 2016 e neconfigurat, (Joi, 5 noiembrie 2015, 15:31)

    vasile, [anonim]

    D-le Isarescu, dvs. aveti glume in program?, dar, de la preluarea puterii prin lovitura de stat, lucru recunoscut si de catre penalul fost...., in ce an a fost bugetul configurat?, tot bugetul era fondul de rezerva a prim-plagitore, care distribuia banii publicii cum vroiau muscii lui!
    • 0 (10 voturi)    
      uite-asa (Joi, 5 noiembrie 2015, 16:06)

      Dedalus [anonim] i-a raspuns lui vasile,

      Nu-I asa.

      Exista un singur fond de rezerva, cu destinatie precisa. Daca s-a umblat bine sau rau la el e alta poveste, dar nu are legatura cu subiectul.

      Bugetul se aproba o data, nu de mai multe ori iar rectificarile - de cel mult trei ori.

      Sigur ca guvernul distribuie bugetul "cum vrea muschii lui". De aia e guvern, sa aloce bugetul dupa programul politic respectiv. Ca e eronat sau nefundamentat, sau ca dimpotriva - e correct si fundamentat - iarasi e o alta discutie.

      Bugetul urmeaza un program politic, nu un algoritm mathematic.
      • +5 (5 voturi)    
        Ba-i asa, (Joi, 5 noiembrie 2015, 16:45)

        vasile, [anonim] i-a raspuns lui Dedalus

        D-le Dedalus, la ce ministri de finante au avut, cei de la usl, numai buget n-a fost, cel mai elocvent exemplu a fost simulacrul de discutiela Cotroceni dintre vinzatoarea de usturoi insotita de nulitatea absulta in nepregatire ponta si D-l basescu, referitor la bugetul pe anu 2015, cind n-a fost instare sa schiteze un prioect de buget, cu rubricile de baza venituri/cheltuieli, il vezi dumneata pe noul prim instare sa se uite pe un proiect de buget! specialistul care a spus ca plagiatul este legal! si un Teodorovici chia credeti ca-i mai bun, sau ala cu tablourile, sau eternul geogescu?, in legatura cu rectificarile, caere sunt doua mari si late ai vazut/auzit pe vre-un ministru sa detalieze veniturile si cheltuielie?, si cu voia dvs. va intreb si eu ca prostul, care a fost programul politic al usl inafara de jos Basescu?, astept....
        • -1 (1 vot)    
          raspuns (Vineri, 6 noiembrie 2015, 9:57)

          Dedalus [anonim] i-a raspuns lui vasile,

          Cititi Legea Bugetului. Formatul este clar. Ca nu e pe intelesul oricaruia, pot fi de accord - dar asta e o cerere distincta.

          Daca urmeaza sau nu programul politic - e o poveste ce se cere discutata, dar in mare orice buget urmeaza un program politic.

          Nu confundati programul politic = lista principalelor obiective (spuse in clar sau deduse) cu Documentul (hartia) numit program politic.

          Agenda publica e dominata de cererile negative, din simplul motiv ca ajung la mult mai multi alegatori decat cele positive. E o regula clara si acceptata de toata propaganda de partid din intreaga lume. Revine - din pacate -alegatorului (cetateanului) sa afle sa spunem - "lista pozitiva".

          REctivficartile se fac pentru a pune in accord executia cu planificarea, prin urmare este interzisa prin lege orice adaugare de rubrici. Se redistribuie intre cele existente.
  • +16 (24 voturi)    
    Aha! Am inteles! (Joi, 5 noiembrie 2015, 15:39)

    Prea_Tarziu [utilizator]

    Ar fi bine sa lasam guvernul sa "lucreze", "sa fie liniste", nu-i asa domnu' Isarescu? Si daca-ar fi in Guvern de-ai lui Voiculescu pe care dvs l-ati facut om albindu-i banii furati de la Ceausescu ar fi si mai bine pentru tara!
    • -8 (12 voturi)    
      Unde zice asta? (Joi, 5 noiembrie 2015, 16:13)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      Tu ai citit doar titlul? Spune doar ca Procesul de numire al unui nou Guvern accentueaza incertitudinile. Atita tot.
      In rest spune ca situatia economica e stabila, economia solida si ca la o adica BNR are cu ce face fata oricaror speculatii pe piata monetara. Unde zice de liniste?
    • +2 (12 voturi)    
      as vrea sa o stiu si eu pe asta: (Joi, 5 noiembrie 2015, 16:38)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui Prea_Tarziu

      Cum a albit Isarescu sau BNR-ul banii furati de Voiculescu din conturiel lui Ceausescu?
      Lucrez si eu intr-o banca, si ar fi f interesant sa stiu cum s-a procedat.
      • +10 (10 voturi)    
        Da intreaba-l ... (Joi, 5 noiembrie 2015, 17:07)

        Observatore [utilizator] i-a raspuns lui bancher

        ....asa ca de la coleg la coleg .
      • +9 (11 voturi)    
        MI - Ultimul dinozaur (Joi, 5 noiembrie 2015, 17:27)

        M.aura [anonim] i-a raspuns lui bancher

        "RAPORTUL DIICOT-SIE publicat pe siteul flux24 despre relaţia Dan Voiculescu-Mugur Isărescu este exploziv.

        Dan Voiculescu şi Mugur Isărescu au fost colegi la ASE timp de 14 ani având relaţii mai mult decât colegiale. Nota descrie şi grupul de prieteni apropiaţi ai celor doi, printre care cadre ale Securităţii.În prima parte a raportului, procurorii DIICOT şi ofiţerii SIE susţineau că Dan Voiculescu este suspectat că şi-ar fi însuşit în decembrie 1989 şi 1990 o sumă între 150 şi 300 de milioane de dolari. De asemenea, anchetatorii afirmau că Voiculescu nu ar putea justifica suma de 230 de milioane USD folosită de acesta pentru capitalul social a trei firme infiinţate în anul 1990.[...]
        MOMENTUL CHEIE AL RELAŢIEI VOICULESCU- ISĂRESCU a fost în 1990, când şeful BNR conducea Comisia care investiga fondurile deturnate din patrimoniul statului, printre care la loc de cinste figura firma Crescent. De altfel, comisia de avocaţi canadieni, angajată la aceea vreme de guvernul condus de Petre Roman, a indicat: Arestaţi-l pe Voiculescu!

        Procurorii DIICOT şi ofiţerii SIE descriu scene halucinante din timpul audierii lui Dan Voiculescu de către Mugur Isărescu. Cu toate că cei doi se cunoaşteau de mulţi ani şi erau apropiaţi, Mugur Isărescu s-a prefăcut că nu îl cunoaşte pe Dan Voiculescu. Acest lucru, afirmă procurorii DIICOT şi ofiţerii SIE, ridică grave suspiciuni cu privirea la corectitudinea anchetei şi la hotărârea lui Mugur Isărescu de a duce ancheta până la capăt.

        Raportul SIE-DIICOT notează în final că Dan Voiculescu nu a păţit nimic deoarece Comisia condusă de Isărescu nu a obţinut nici un rezultat concret."(evz)
        • +1 (1 vot)    
          Interesant (Vineri, 6 noiembrie 2015, 9:57)

          RRP [utilizator] i-a raspuns lui M.aura

          Foarte interesant. Oricum in momentul de fata, prin declaratiile pe care le face se discrediteaza. De cand a plecat Cristi Popa de la BNR, BNR-ul e intr-o degringolada totala
  • -4 (8 voturi)    
    ufff (Joi, 5 noiembrie 2015, 16:00)

    Dedalus [anonim]

    Bugetul se face in octombrie - noiembrie. Despre asta vorbeste Isarescu - despre momentul nepotrivit.

    Omul a spus "accentueaaza incertitudinile" - o formula rezonabila de a descrie situatia.

    Dar de aici si pana la concluziile funambulesti trase de postacii de mai sus e distanta mare de tot.

    Sunt ingrijorat sa constat ca multi pur si simplu nu stiu sa citeasca, intelegand prin aceasta nu ca nu inteleg cuvintele, ci ca sunt incapabili sa constientizeze intelesul, semnificatia lor.

    Asta ma determina sa insist asupra nevoii de reforma reala a invatamantului.
    • -3 (3 voturi)    
      qed (Vineri, 6 noiembrie 2015, 9:59)

      Dedalus [anonim] i-a raspuns lui Dedalus

      Din numarul de minusuri deduc faptul ca am atins punctual nevralgic - incapacitatea de a intelege un text a multora.

      Nu e vina lor, ci a unui system de invatamant care nu a fost capabil sa furnizeze cunostintele necesare acestui mileniu.
  • +16 (18 voturi)    
    a se citi... (Joi, 5 noiembrie 2015, 16:01)

    liviu_82 [anonim]

    va rog frumos nu-i mai dejanjati din furat ca o sa destabilizam tara!
  • +6 (8 voturi)    
    in 2015 a fost la fel (Joi, 5 noiembrie 2015, 16:04)

    Alex [anonim]

    hai sa ne aducem aminte, cand a fost promulgat bugetul in 2015? asa se fac lucrurile la noi, in ultimul moment.
  • +13 (17 voturi)    
    mosule (Joi, 5 noiembrie 2015, 16:05)

    Francisc 1 [utilizator]

    stii in ce an suntem? chiar crezi ca mai pune cineva botu la smecherii de astea ? astea ni le vindea iliescu acum 20 de ani si noi prosti credeam dar intre timp ne-am desteptat.
  • -6 (10 voturi)    
    Clarificari . (Joi, 5 noiembrie 2015, 16:08)

    Marx [anonim]

    Pai pe aia din strada ii doare-n spit de buget . Ei , daca au ceva seminte de ros , o berica si niste shaorme , au tot universul . Sa ma ierte exceptia de oameni angajati pe bune , cu vocatie de Maica Tereza . Sunt cativa si din astia , dar grosul sunt oaste de stransura , fara valoare sociala , lucru de care se vor convinge si ei peste cateva zile . Cartile se fac mereu dupa usi inchise pentru ca si democratia este pe undeva o iluzie care se serveste publicului pentru a nu produce razmerite . Vom trai si vom vedea si astept postarile vajnicilor manifestanti ceva mai tarziu , cand lucrurile se vor linisti .
    • +3 (3 voturi)    
      negandul (Joi, 5 noiembrie 2015, 16:49)

      com [anonim] i-a raspuns lui Marx

      Cate shaorme ai numarat, draga domnule?
      Sper ca nu sar calul daca te rog sa ne spui daca erau picante ori ba.

      Si invata, te rogentru vajnicii manifestanti, mirosul de postac mediocru e mai repulsiv decat cel de shaorma. ;)
  • +13 (17 voturi)    
    Pai ar fi bine ! (Joi, 5 noiembrie 2015, 16:09)

    Sthelian [utilizator]

    "Oprea si cu Viorel,/ Luati-l si pe Mugurel!"
    Ai patronat inflatii de peste 300% declarate, ai patronat caderi de banci, esti cel ce permite creditele in valuta fiindca ai tinut si tii dobinda cheie mult peste celelalte banci.
    Esti singurul sef de banca centrala din lume ce ai si un SRL.
    Ai depasit virsta de pensionare de mult. Si ai avea o pensie barosana!
    Deci ce mai stai?
    • -9 (9 voturi)    
      A crescut cursul CHF... (Joi, 5 noiembrie 2015, 16:41)

      MAKE [anonim] i-a raspuns lui Sthelian

      ...sau de ce faci spume? Nu ai chef sa-ti platim noi "doar un acoperis ca sa ne crestem copii" ? Creditele in valuta sunt foarte bune, de ce sa nu fie permise? Iar dobanda cheie se regleaza in functie de inflatie, cat aveau inflatia tarile in care "celelalte banci" aveau alte dobanzi cheie? ANALFABET cu credit in CHF si drepte de VOT.
      • +6 (8 voturi)    
        Mai usor... (Joi, 5 noiembrie 2015, 17:01)

        scosmin [utilizator] i-a raspuns lui MAKE

        Cine a cerut sa platesti tu ceva ??

        Tot ce au cerut cei creditati in CHF a fost ca bancile sa nu mai fure.
        Toate bancile au furat sub patronajul BNR.
        Majoritatea contractele de credit au clauze abuzive nu doar cele in CHF: procesul colectiv castigat impotriva BCR este pentru creditele in EUR.

        Decat sa vorbesti prostii mai bine taci!!
      • +7 (7 voturi)    
        Nu insulta (Joi, 5 noiembrie 2015, 17:12)

        Sthelian [utilizator] i-a raspuns lui MAKE

        ...fara motiv.
        Ar trebui sa traiesti intr-o tara unde ceea ce cistigi aia si platesti.
        Leu vechi, nou sau cum s-o numi cistigi dumneata ca salariu, atunci telefon, masina, bilet de avion, credit ipotecar, acciza, internet sa platesti tot in acel leu.
        Si cei ce se lauda ca au salariul 1000 de euro net, sa scoata leii din banca in ziua de salariu si sa mearga la banca sa cumpere Euro. Sigur nu vor putea cumpara 1000 de Euro.
        Stiu sa citesc destul de bine si sa fac si calcule. Nu sunt analfabet. Si n-am credit in franci elvetieni.
        Mai peste tot in lume de citiva ani, dobinzile cheie sunt la 1% sau mai jos, chiar 0% FED, in timp ce inflatiile declarate si credibile sunt undeva spre 1,75 sau 2%.
        Numai Romania a tinut dobinda cheie peste inflatia declarata (cine o crede treaba lui), adica Romania n-a fost in criza si nu e.
        Eu am argumentat. Astept contraargumente ca sa putem discuta civilizat.
  • +9 (13 voturi)    
    S-ar putea sa ma insel... (Joi, 5 noiembrie 2015, 16:12)

    dandra [utilizator]

    dar parca Mugur era prieten cu CEO daniel si nu il vrea inlaturat de la visteria BOR care este tinuta in siguranta in bancile din romania.
    • +8 (10 voturi)    
      ecce hommo (Joi, 5 noiembrie 2015, 16:22)

      ecce [anonim] i-a raspuns lui dandra

      mugur este nepot de mitropolit (anteriorul)
    • +8 (10 voturi)    
      Demisia... (Joi, 5 noiembrie 2015, 16:31)

      scosmin [utilizator] i-a raspuns lui dandra

      Ne-ai mintit destul!!
  • +11 (13 voturi)    
    chiar asa! Jos Mugurel Benerel! (Joi, 5 noiembrie 2015, 16:24)

    jackalphonse [utilizator]

    Un dinozaur care a transformat administratia BNR-lui in monarhie.

    NU te vrem nici pe tine Isarescule. Esti protagonistul unor falimente si a unor documente semnate prin care se dadea de pomana Rosia Montana!

    Chiar nu credca intr un sistem care se vrea capitalist si democratic, un guvernator sub care au fost destul e evenimente dubioase poate sa fie la sefie peste 20 de ani fara sa miroasa ceva.

    Este atat de sigur pe el si pe scaunul lui incat iese cu tupeu in aceste monete sa ne ofere "tehnocratii nostri", acum cand si lui Iohanis ii este teama sa vorbeasca prea multe. Este clasicul "vid de putere" in care altii, ca pnl si Isarescu, cred lumea a iesit in strada ca sa le creeze lor un loc liber.

    Vorbeste de tehnocratii lui, de parca cine stie ce decizii bune a luat bnr de a lungul timpului.
    • -7 (9 voturi)    
      postacul de drept divin (Joi, 5 noiembrie 2015, 16:44)

      Dedalus [anonim] i-a raspuns lui jackalphonse

      Tu nu vrei pe nimeni.

      Zi mai bine Jos cu toti! sa faci economie la cuvinte.

      ----

      Aia cu rezerva de cadre era un raspuns la o intrebare din sala (singura). Mai citeste.

      Inca un postac care ar pica la testele PISA.
      • +4 (4 voturi)    
        atat ai avut de spus la ce am scris acolo? (Vineri, 6 noiembrie 2015, 10:19)

        jackalphonse [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

        jigniri. altceva?
        mai sunteti multi? tu si cu bec.
        • -5 (5 voturi)    
          Atat (Vineri, 6 noiembrie 2015, 11:45)

          Dedalus [anonim] i-a raspuns lui jackalphonse

          Da. Atat.

          Nu poti discuta ceva cu cineva care nu intelege un text scris.

          Nu e nici o jignire, e o constatare.

          Faci afirmatii in afara textului comentat, vorbesti pe baza unor presupuneri fara nici o acoperire.

          Ce vrei sa vorbesc cu tine? Daca vrei sa barfesti, fa-o singur.

          Cand nu treci un examen de limba romana, e o jignire?
  • +11 (13 voturi)    
    Isarescu - mafiotul nr. 1 (Joi, 5 noiembrie 2015, 16:49)

    Alex [anonim]

    Cand o sa reusim sa il dam si pe asta JOS atunci va fi chiar o victorie mare! E primul mafiot in tara asta!
    • -3 (5 voturi)    
      hai sa calomniem, nu? (Vineri, 6 noiembrie 2015, 10:00)

      Dedalus [anonim] i-a raspuns lui Alex

      Pe ce te bazezi?
  • +8 (8 voturi)    
    Da, cum sa nu (Joi, 5 noiembrie 2015, 16:53)

    cosmin [anonim]

    Da, in primul rand tehnocratul Georgescu nu dl. Isarescu.
    Nu contestam ca nu sunt si oameni capabili in BNR, am fi incorecti ..... si sper sa existe maturitate in aceasta privinta sa se poata apela si la oameni din BNR, dar la cei curati dl. Isarescu nu la cei la fel de negrii ca si cei din politica.
  • +9 (11 voturi)    
    esti pe lista (Joi, 5 noiembrie 2015, 17:36)

    slayer [anonim]

    In 90 cand Iliescu si Roman au impartit averea ,cine a fost numit la BNR?In mandatatul lui Vacaroiu cand inflatia era 300% si ne luam tigari la bucata,cine era dragutul de pe bancnote?In guvernul Nasttase cand s-au vandut perlele economiei pe nimic,Petrom Sidex,cine statea la fundul lui Adrian?Dar in cei 10 ani in care tara a fost condusa cu paharul de whiskey in mana de catre Basescu si s-au taiat salarii si pensii,tot tu erai la BNR?Jos si cu tine ,dinozaurule!
  • +5 (7 voturi)    
    Oferta de lucru (Joi, 5 noiembrie 2015, 17:40)

    Lucris [utilizator]

    ”BNR are o rezerva suficienta de cadre daca la nivel politic vor apela la tehnocratii nostri”.
    Bun. Am inteles.
    In traducere: ”Baieti, puteti apela cu incredere la noi. Esalonul secund al masoneriei e gata pregatit sa preia locurile disponibile... La vremuri noi, tot noi! Doar nu credeati ca plecam de la Putere asa usor.... Voi chiar ati crezut ca ne puteti inatura cu un protest?”

    Raspuns:
    Da, chiar credem ca puteti fi inlaturati si chiar credem ca Romania poate trai, chiar mai bine, fara masonerie.
  • +4 (6 voturi)    
    Nu stiu ce ne-am face fara tine, dinozaurule!?! (Vineri, 6 noiembrie 2015, 0:29)

    Gicu de la scularie [anonim]

    Domnule guvernator, esti foarte subtil si sublim. In ultimii 26 de ani ne-ai furat in cardasie cu toate guvernele si chilotii din cur. Nu ai inteles ca oamenii s-au saturat de hoti si de corupti? Faci parte dintre ei, esti tehnocrat si specialist incontestabil, dar esti patat cu coruptie si trafic de influenta. Voi, nemuritorii de la BNR, impreuna cu guvernele ce s-au perindat pe rand in cei 26 de ani ati instituit un regim de teroare financiara si de exterminare a fiintei umane. Nu esti dorit, crede-ma. Du-te cu Dumnezeu in treaba dumitale, la pensie sau unde vrei. Sau chiar vrei sa pleci de la slujba din BNR direct la locul de odihna vesnica?
  • +4 (4 voturi)    
    demisia ar fi cea mai buna rezerva (Vineri, 6 noiembrie 2015, 8:46)

    da [anonim]

    Ar fi timpul si de niste demisii la BNR, li s-au cam inmultit pacatele.

    Sefii de la BNR sunt ca si sefii preasfinti ai BOR-ului, sunt numiti de dumnezei si nu alesi de oameni. Pot sa fie cei mai corupti si cei mai incompetenti, tot nu se simt sa dea un pas in spate.
  • +4 (4 voturi)    
    rezerva de cadre, (Vineri, 6 noiembrie 2015, 11:15)

    vasile, [anonim]

    printre cadrele de rezerva figureaza si Bogdan Olteanu, fiul fostului primar general al capitalie, sau el este titular de drept? in BNR,
  • -4 (4 voturi)    
    oare de ce? (Vineri, 6 noiembrie 2015, 12:15)

    Dedalus [anonim]

    Am asa o presimtire ca de fapt cruciada asta impotriva lui Isarescu e dusa de cei care s-au imprumutat peste puterile lor si au gasit un tap ispasitor in guvernator.
    • +3 (3 voturi)    
      integritatea care lipseste (Vineri, 6 noiembrie 2015, 14:03)

      eucomentez [utilizator] i-a raspuns lui Dedalus

      Cruciada e dusa de contractele care pot fi schimbate unilateral de catre banci fara acordul clientilor, legile cu multe portite, roborul de 12%, caritasul, devalizarea bancilor, si multe altele.
    • +3 (3 voturi)    
      cruciada impotriva lui Isarescu, (Vineri, 6 noiembrie 2015, 14:04)

      vasile, [anonim] i-a raspuns lui Dedalus

      este falsa, observatiile pertinente, dupa ce sa pupat pe bot cu toti prim ministri, acum vezi doamne nu are tara buget da cind a avut un buget plnificat si derulat conform legii bugetului?
      zona euro, este grea dar mai clarifica niste lucruri in economia subterana, circulatia si defacerea marfurilor cu zona europeana intra in normalitate fara atacuri la leu, dispar aceste cursuri de scimb de la coltul strazii unde fiecarea face vrea, stabilitate venitului primesti euro dai euro, fara sa te culci 4.3 lei/euro si te trezesti ca ajunge la putere un besmeti(ca ponta) si face din condei 4.74 lei/euro, unde era BNR?
      imprumuturile date de banci inafara monedei de circulatie, nu trebuie sa mai fie garatate de stat, ai dat banii aiure, este treaba ta daca faci profit sau dai faliment,
      imprumuturile mele au fost luate si returnate la timp, nu fac obiectul discutiilor,
      si nu in ultimul rind te rog sa-ti aduci aminte de Bancorex, unde erea Isarescu? si vezi ca mai sunt oameni mai bine informati ca mine, ceva....cu voiculescu!
      • -1 (1 vot)    
        asa (Vineri, 6 noiembrie 2015, 19:58)

        Dedalus [anonim] i-a raspuns lui vasile,

        Orice banca nationala din lume colaboreaza cu guvernul. Este normal si natural daca te gandesti.

        Atac la curs e peste tot. Ti-aduci aminte cum a facut avere Soros?

        Asa fluctuatii mari au fost posibile, dar nu mai sunt si nu vor mai fi. Vezi conditiile de intreare in EURO.

        Intrarea in Euro nu e asa simpla cum crezi si nu e nici un paradis.

        Stiu ca toata lumea vrrea sa traiasca in Rai, dar din pacate lumea e asa cum e si Raiul nu e aici..
  • -2 (2 voturi)    
    Degeaba (Vineri, 6 noiembrie 2015, 15:02)

    Eduard [anonim]

    Basistii ar vrea ei sa-l dea jos si pe Isarescu si sa puna vreun parlit si pe acolo.... ce le mai curg balele cand aud numele BNR, pai frate aici e vorba de bani multi nu gluma ....din pacate pt ei degeaba rage Base pt ca pe langa Rothschild e un mare nimeni
  • +2 (2 voturi)    
    Iar ai primit o comanda dle Isarescu ??? (Sâmbătă, 7 noiembrie 2015, 23:12)

    andreesanu [utilizator]

    Multumim ne ajung cei care s-au perindat pe la guverne facandu-se ca muncesc !!!.
    Iar de specialisti gen Croitorul nu aveti decat sa-i pastrati !!!.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică