Numarul utilizatorilor Spatiului Privat Virtual dezvoltat de ANAF a depasit 40.500

de Dan Popa     HotNews.ro
Luni, 7 martie 2016, 9:35 Economie | Finanţe & Bănci

Dragos Doros, presedinte ANAF
Foto: NNDKP
Numarul celor care s-au inregistrat in Spatiul Privat Virtual a depasit 40.500 de utilizatori, potrivit bilantului Agentiei Nationale de Administrare Fiscala realizat in martie 2016. Sunt peste 215.000 de documente solicitate si descarcate din Spatiul Privat Virtual, altele decat adeverinte de venit si certificate de atestare fiscala.

Serviciul online al ANAF poate fi folosit pentru ca a afla mai usor si mai rapid ce obligatii fiscale are fiecare de plata, precum si conturile de trezorerie unde le pot achita. Platile se pot face prin virament bancar sau prin ordin de plata, dar si prin serviciile de plati online ale bancilor comerciale. O alternativa este si tiparirea notelor de plata catre trezorerie. Odata inregistrati in Spatiul Privat Virtual, contribuabilii vor primi confirmarea platii, indiferent de modalitatea in care aceasta a fost facuta - prin ordin de plata, in numerar la ghiseul Trezoreriei, prin mandat postal la oficiile Postei Romane sau prin  virament in contul tranzitoriu al Ministerului Finantelor Publice.

Din SPV, se pot descarca deciziile de impunere din 2013 incoace si se poate verifica modul in care au declarat angajatorii contributiile de asigurari sociale. Cu ajutorul unui calculator conectat la Internet, se pot depune gratuit formularele 200, 220 si 230. Tot online, se pot solicita si elibera de catre Ministerul Finantelor Publice-ANAF adeverinte de venit electronice si certificate de atestare fiscala. In SPV se gaseste un istoric al fluxului de documente transmise si eliberate de ANAF.


Citeste mai multe despre   











[P] ​Accepta provocarea unui business fara hartii! E mai simplu decat crezi               

Activitatile noastre zilnice sunt din ce in ce mai orientate catre mediul electronic si online. Traim intr-un ritm care ne-a impus sa adoptam solutii eficiente si sigure pentru a plati facturi si taxe, a face cumparaturi, a verifica soldurile bancare, etc. Este o practica pe care am ales-o din dorinta de a simplifica lucrurile si pe care multi dintre noi ne dorim sa o regasim si in viata profesionala, unde cautam solutii pentru a depasi constrangerile de timp si spatiu atunci cand trebuie sa obtinem  o aprobare, sa  semnam rapid un contract sau sa accesam un document de la distanta.
2914 vizualizari
  • 0 (0 voturi)    
    392 (Luni, 7 martie 2016, 10:20)

    GogabiiGabi1 [anonim]

    Declaratia 392 de ce nu se poate depune doar la ghiseu?
    Eu stiam ca se poate si online dar a trebuit sa merg la finante, in 26 februarie a inceput sa strige la mine angajata ceausista de la finante ca nu imi preia declaratia si imi da amenda.


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri