Potrivit unui survey intern, comandat de conducerea unei banci din top 10 la o companie de profil din Bucuresti, cele mai mari nemultumiri ale bancherilor sunt legate de birocratie, lipsa de training, evaluarea corecta a persoanelor, dar vizeaza si nemultumiri salariale, scrie Dan Popa, pe blogul lui.

Mai mult, angajatii bancii in cauza solicita "efectuarea unui test psihologic anual pentru tot personalul", mirati probabil de anumite decizii care se iau acolo. In plus, ei mai cer si "flexibilizarea" contractului de munca, astfel incat cei mai lenesi din banca sa poate fi dati afara mai usor.

Iata lista nemultumirilor, luata cu copy/paste din raportul amintit:

  • Respingeri cel putin curioase ale persoanelor recomandate din interior
  • Dimensiunea redusa a ofertei de salariati pentru provincie
  • Mai buna informare privind posturile vacante din banca
  • Lentoarea cu care se aplica masurile pozitive
  • Formular prea putin personalizat folosit pentru recrutarea online
  • Transmiterea cu intarziere a documentelor necesare celor care se muta din provincie in Centrala
  • Unele cursuri de perfectionare sunt disponibile doar pentru grupurile din Bucuresti
  • Acordarea nivelului de salarizare cu piata salariilor unitatilor similare din zona (pentru a evita fluctuatiile de personal)
  • Ar fi bine daca s-ar putea oferi un istoric al cresterilor salariale pe fiecare angajat, macar pe ultimii doi ani
  • Decizia de revizuire salariala trebuie sa se bazeze pe criterii unitare de eficienta si performanta comerciala
  • Continuarea atragerii de studenti si oferirea de burse
  • Efectuarea unui test psihologic anual pentru tot personalul
  • O evaluare stricta a fiecarui angajat in conformitate cu fisa postului si realizarile personale pentru a sti macar o data pe an cu ce-si poate imbunatati activitatea
  • Flexibilizarea contractului CM pentru a putea renunta mai usor la oamenii care nu fac nimic

Comenteaza pe Dan Popa's weblog.