Emil Boc: Daca bancile straine vor scoate banii din Romania, vom supraimpozita profitul

de E.M.     HotNews.ro
Marţi, 19 mai 2009, 14:56 Economie | Finanţe & Bănci

Premierul Emil Boc spera ca, in urmatoarele doua luni, sa aiba loc o relansare a creditarii. El a lansat un nou apel catre bancile straine cu reprezentante in Romania sa isi respecte angajamentul de a nu-si retrage banii din tara, intr-o declaratie la Radio Romania Actualitati.

"Dupa 24 mai vor intra in vigoare mai multe reglementari ale BNR care vor permite relansarea creditarii. (...) Eu sper si sunt convins ca bancile din Romania vor respecta intelegerea pe care au facut-o de a nu-si retrage banii din Romania, ca urmare a diminuarii rezervelor minime obligatorii sau a altor masuri pe care autoritatile romane le iau, si vor mentine liniile de creditare. Incepand din lunile iunie-iulie, aceasta dezghetare a creditarii va opera", a declarat Boc, la postul public de radio.

"Daca filialele bancilor din strainatate nu vor intelege ca Romania are nevoie de aceste resurse financiare, ca este o obligatie a lor sa-si mentina liniile de creditare, nici Guvernul nu va sta cu mainile in san si va adopta acele masuri legale care sa determine bancile sa-si respecte obligatiile", a avertizat premierul, referindu-se la masuri ''dure'', cum ar fi de pilda supraimpozitarea profitului - asa-numita taxa Robin Hood.

''Speram sa nu ajungem la o asemenea situatie, pentru ca noi, ca stat, nu putem sta cu mainile in san si sa vedem cum unii nu fac si efortul solidar, impreuna cu totii romanii, de a trece aceasta perioada dificila. (...) Nu am in acest moment motive sa ma indoiesc ca nu va fi respectat acest angajament'', a mai spus primul-ministru.


Citeste mai multe despre   












Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

1642 vizualizari

  • +6 (8 voturi)    
    Exprimare de scoala profesionala (Marţi, 19 mai 2009, 15:04)

    CezarN [utilizator]

    Emil Boc, profesor universitar, primmnistru: "Nu am in acest moment motive sa ma indoiesc ca nu va fi respectat acest angajament"

    Adica a iesit exact pe dos decat a vrut Emil Boc sa spuna. Sau nu sunteti de aceeasi parere contrara cu a mea? :))
    • 0 (4 voturi)    
      vai si amar (Marţi, 19 mai 2009, 15:24)

      hhh [anonim] i-a raspuns lui CezarN

      din pacate cursul omenirii e un ciclu. fanariotii s-au intors, sunt prezenti sa jefuiasca si sa fure. asa ne trebuie daca nu suntem in stare sa iesim in strada sa ne cerem drepturile. politicianul trebuie sa stea cu frica in spate ca poporu iese in strada daca isi bate joc de functia in care a fost investit. poate ca o sa vina si zilele alea, pe cine o sa prinda la guvernare? o sa fie boc cu atitudinea asta comunista? basescu o sa indemne la clam?
    • +1 (1 vot)    
      eroare de transcriere (Marţi, 19 mai 2009, 16:13)

      claudiopolis [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      la tv a fost corect
  • +5 (7 voturi)    
    intrebare (Marţi, 19 mai 2009, 15:07)

    io [anonim]

    in iunie-iulie?
    pai nenea boc, la ce temperatura se dezgheata creditele dom'le?
    ca pe-aci sint deja peste 30 de grade ...
  • +3 (7 voturi)    
    Kapetanul critza vazu gheata la mal (Marţi, 19 mai 2009, 15:08)

    mezeluri [anonim]

    Iar acum intendentul biliBOC se afereaza din rarunchii lui mici sa spuna ca vine dezghetzul in iunie :-). Asta dupe ca ieri kapetanu' Critza se scuza ieri in Franta, ca nu a vazut ca vine criza, din cauza balcoanelor Natalizei Pudrea de pe care servea "votci".

    Baaaaaaa.....nu va mai crede nimeni. ati ajuns de toata rusinea !
  • +5 (7 voturi)    
    yeah...sigur ca da... (Marţi, 19 mai 2009, 15:10)

    geo [anonim]

    de parca ar depinde de el... peste 2 luni va curge lapte si miere...ca doar a ordonat Poc...vom sta la coada la credite...chiar daca nu-si retrag bancile banii din tara asta nu inseamna ca-i vor arunca pt creditare, bancile mai au si alte modalitati mult mai sigure in plasarea lichiditatilor: titluri de stat, depozite, obligatiuni, actiuni etc... vise si iar vise...iar romanu' inghite tot...
  • +2 (6 voturi)    
    :) (Marţi, 19 mai 2009, 15:19)

    AlinN [anonim]

    Nu a postat inca nimeni acest comentariu, asa ca ma simt dator sa-l scriu eu de data asta: "si marmota invelea ciocolata in staniol"
  • -1 (5 voturi)    
    boc (Marţi, 19 mai 2009, 15:26)

    serbanica [utilizator]

    Boc nu te-ai convins pana acum ca esti pe langa subiect ? Toate declaratiile pe care le-ai dat pana acum au fost numai tampenii. Cere-te afara, te rugam frumos !
  • +1 (3 voturi)    
    creditarea nu e buna! (Marţi, 19 mai 2009, 15:29)

    vyvo [anonim]

    cu ce ne ajuta daca se dezgheata creditarea?
    este creditarea un lucru bun?
    de ce isi doreste Boc dezghetarea creditarii?
    terminati cu prostiile, puneti mana si economisiti inainte de a cheltui, si nu va mai bucurati sa luati credite,
    pe seama idiotetniei voastre de a da dobanzi la banci
    • +3 (5 voturi)    
      Ba e foarte buna! (Marţi, 19 mai 2009, 15:45)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui vyvo

      Creditarea a fost cauza pentru care tara asta a crescut atat de mult in ultima vreme.
      Strange tu 20 de ani bani sa iei casa si muta-te cand te pensionezi.
      • 0 (0 voturi)    
        hai (Marţi, 19 mai 2009, 15:57)

        adi [anonim] i-a raspuns lui anonim

        hai ca 10, 20, 30 mii ii strangi in maxim 10 ani si nu 30 cum vor altii
    • 0 (0 voturi)    
      Asa... (Marţi, 19 mai 2009, 15:59)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui vyvo

      Si ma gandesc sa-mi iau casa. Ca sunt tanar. Si ma apuc sa fac economii. Si sa zicem ca vreau o garsoniera, la 40.000 euro. Cam cati ani voi face economii ca sa imi pot cumpara o casa? La un salariu sa zicem de 1000 euro. Daca il pun pe tot deoparte si in circa 4 ani cumpar garsoniera. Dar trebuie sa mananc, sa platesc taxe, impozite, utilitati, in general sa traiesc. Si sa zicem ca pun 500 euro pe luna. Deci 80 luni. 7 ani ca sa cumpar garsoniera. Nu ma casatoresc, nu imi intemeiez familie. Inseamna cheltuieli in plus. Si descopar in 7 ani ca acea garsoniera costa 60.000 euro. Inca 4 ani. Si uite asa, unde nu e cap vai de oameni. Inainte sa vorbim, sa incercam si exercitiul gandirii. Pe langa economii, ai nevoie si de credite. Ca pentru un frigider poti face economii, dar pentru o casa...
      • +3 (3 voturi)    
        Nu ai dreptate (Marţi, 19 mai 2009, 16:18)

        CezarN [utilizator] i-a raspuns lui Alex

        Garsoniera la care te referi costa 40.000 sau 50.000 EUR sau chiar mai mult TOCMAI pentru ca tu si altii ca tine va imprumutati pentru a o cumpara. Bancile si rechinii imobiliari au pus acest sistem in functiune. Rechinii construiesc si vand cu 100% profit, bancile finanteaza si isi iau dobanzi(profituri) uriase. Toate, platite de fraierii care le cad in plasa.

        Desigur, este greu de creat o atitudine generala in sensul celor sugerate de mine, iar acest lucru este si mai greu de facut datorita faptului ca foarte multi fura banii, iar banul nemuncit il dai mai usor, si atunci pe rechini si pe banci ii doare in palarie pentru ca au cui sa vanda. Nu-i mai simplu sa construiesti 10 aparamente si sa castigi un milion, de exemplu, decat sa trebuiasca sa construiesti 100 pentru acelasi profit?

        Daca noi nu ne-am imprumuta ca fraierii in orice conditii, nici apartamentele nu ar costa atat de mult. Pretul este stabilit de piata.
        • 0 (0 voturi)    
          corect (Miercuri, 20 mai 2009, 1:38)

          stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

          un apartament cu 2 camere abia daca ar merita 40000EUR

          restul este bula.
      • +4 (4 voturi)    
        asta crezi tu (Marţi, 19 mai 2009, 16:35)

        vyvo [anonim] i-a raspuns lui Alex

        Daca turma se arunca si ia credite cu care cumpara imobiliare, atunci in mod nenatural ei liciteaza pe banii banciilor pretul locuintelor.
        Pretu nu poate decat sa urce. Din acest motiv cresc aberant preturile! E totul asa de simplu si predictibil. Din pacate in asa un context, cu prea multi berbeci in turma, cei care economisesc si au ceva in cap si in punga nu apuca sa stranga cat creste pretul licitat de berbeci. Avand banu din credit ei, berbecii si oile din turma, sunt dispusi sa creasca tot mai mult pretu pentru ca gandesc aberant ca tine, adica mai pun 50 de euro la rata si mai cer 20 mii de euro in plus de la banca ca tot asa ii platesc in 25 de ani.
        Tinere, ceea ce nu stii tu este ca daca cumperi un apartament comunist cu 1500 de euro mp, peste 25 de ani cand tu o sa termini de achitat ratele ala e numa bun de daramat. Si ce ai facut in tot timpu asta? ai platit 4500 de euro pe mp, cu tot cu dobanzi la banci pentru un lucru care urmeaza a fi demolat.

        Bravo prietene, bravo!
        Iti urez succes, tie si tutuor idiotiilor care au luat credite, care au licitat pe banii banciilor de fapt preturile unor gunoaie care cu greu pot fi numite locuinte.
        Multumesc celor ca voi care au ridicat preturile la terenuri, astfel incat Romania nu se poate dezvolta pentru ca cetatenii ei si Statul trebuie sa plateasca preturi absolut abernate pentru achizitia de teren pentru utilitati publice, autostrazi, etc.

        Multumesc ca sunteti o adunatura de prosti, si eu ca lucrator in banca imi trag foarte bine traiul dupa voi.

        Multumesc ca din cauza voastra raman fara plastic la emisia de carduri de credit.
        Cand banca iti da banu te bucura
        Cand trebuie sa fai inapoi te supara!

        anyway, Cat crezi ca o sa traiesti bine pe credit?
        • -3 (3 voturi)    
          Sofism (Marţi, 19 mai 2009, 17:05)

          anonim [anonim] i-a raspuns lui vyvo

          Faptul ca exista cerere de cumparare bazata pe credit pentru locuinte, duce la dezvoltarea constructiilor, la dezvoltarea afacerilor cu mobila, electrocasnice etc.
          Nu exista cerere, nu exista constructii, mobila etc.
          Arunci cu mascari in stanga si in dreapta. Turma nu a luat credite imobiliare (poate 5% din romani au luat), turma a stat si nu a facut nimic. Exact, NIMIC. Turma sta cu mama si cu tata in doua camere si nu vrea apartamente sau gunoaie cum spui tu. Vrea apartamente de 200 mp gratis.Si asteapta sa-i pice mura-n gura tot.
          Iti place cum am scris?
          Vezi ca poate turma asta e mai desteapta decat crezi tu.
          • +2 (2 voturi)    
            din putul gandirii (Marţi, 19 mai 2009, 18:13)

            vyvo [anonim] i-a raspuns lui anonim

            Draga anonimule vad ca iti sade bine in turma de berbeci care au luat credite!

            Cerere? Cerere pe credit! Ca nu esti in stare altceva!
            Tie si romaniilor le place sa cheltuie banii banciilor, mai putin sa lucreze,sa econoimiseasca cinstit inainte de a cheltui!
            Intre 2003-2008 lumea care avea ceva imo de vandut, vindea numai daca chiar era absolut necesar, ca altfel statea si se uita cum crestea pretu asa de la sine,
            cu o rata ametitoare, mult peste orice dobanda la banca. Pur si simplu era mai simplu sa nu vinzi si sa te minunezi cat de valoroasa e proprietatea ta.
            Cauza cresterii preturilor cererea masiva pe credite a berbeciilor mutati la oras.

            Poate tu pierzi din vedere ca nu o sa traiesti vesnic, si ceea ce ai tu in proprietate nu este al tau pe vecie.
            Viata ta e trecatoare.
            Ceea ce ai tu pentru o vreme neconditionat va trece in posesia altuia, ruda, sau nu.
            Tu te alegi cu zdroaba si cu plata ratelor tembele in care nici nu ai stiut cum ai intrat.
            Bravo mai ce succes ai in viata! Spectaculos! Nebanuit!
            In 89 Romania avea 23 de mil. Intre timp am ramas sub 20 de mil de oameni in tara asta.
            In prezent mor mult mai multi oameni decat se nasc in tara asta (sa nu vb. de emigranti care nu se mai intorc intr-o tara de idioti). Tara e praf si pulbere, distrusa si nedezvoltata. DATOARE pe deasupra!IPOTECATA 200%!
            Doar preturile la imobiliare va umfla in pene!

            Suntem in deficit serios. Nu sunt suficienti copii nascuti in tara asta ca sa iti plateasca tie pensie decenta, mai anonimule, nici daca ai iesi la pensie acum, pe loc,
            daramite cand iesi tu la pensie in zeci de ani!
            In acelasi ritm de decese si nasteri la vremea aia Romania va avea intre 10 si 16 mil de oameni.
            La cine crezi ca o sa ii trebuiasca apartamentu tau comunist? peste 25-35 de ani?
            Prunciilor de acum? Te inseli!

            Poate mai importam ceva africani si poate la aia le trebuie sa iti cumpere cutia de chibrite sa o demoleze sa curete terenu si sa iti dea o pensie.
            • 0 (0 voturi)    
              Berbeci?? (Miercuri, 20 mai 2009, 11:41)

              Eu [anonim] i-a raspuns lui vyvo

              Sa inteleg ca "berbeciilor mutati la oras" li se datoreaza cresterea preturilor apartamentelor?
              Si tu saracu catel omunitar nu iti mai permiti unul cu toate ca ai strans banuti??
              Pai... poti sa te apuci de facut copiiiiiiii, ca stam prost cu demografia.... si te ajuta si statul.... degeaba.
              Mergi la nani ca bati campii.
        • 0 (0 voturi)    
          e greu cu criza la deal (Miercuri, 20 mai 2009, 2:14)

          precautul [anonim] i-a raspuns lui vyvo

          vyvo - sunt 100% de acord cu tine, parca mi-ai citit gandurile. Dupa multe calcule am ajuns cred eu sa stiu cat imi permit sa cheltui pt casa si cat imi permit pt masina. Am citit ca durata de viata a unui bloc e de 50-70 ani, ca trebuie dupa 50 de ani reconsolidat, ca asta costa (sa zicem 200 euro/mp) si in plus tre sa stai minim un an in alt apartament. Fac parte din categoria celor fara credit la apartament pentru ca pretul e prea mare si nu pentru ca m-ar fi refuzat banca. Din cauza celor care s-au repezit sa isi cumpere apartament cu orice pret a crescut si pretul apartamentelor enorm..

          Inflatia e generatoare de consum. Putini si-ar mai lua credite in graba daca nu ar exista inflatie. Nu poate nimeni din cauza cresterii pretului la apartamente sa isi faca un calcul gen "acum am 10mii euro, mai strang niste bani si peste doi ani o sa am 30 mii de euro; o sa imi pot cumpara un apartament intr-o zona ok care costa 60 mii cu avans 50% avand in consecinta si o rata mica care sa nu fie o povara".
          Daca nu poti sa strangi bani acum atunci nu fa credit. Cati bani ai economisit pana acum?

          Am facut un credit de 20K pe 10 ani si am avut mare grija sa il achit in 2-3 ani.
          In ziua de azi daca jumatate din banii pe care ii castigi se duc in rate si daca platesti prin dobanzi de 4-5 ori valoarea imprumutata atunci e clar: muncesti pentru banca (probabil una din Austria). Nu faci credit daca nu poti sa rambursezi banii in avans - mare grija. Probabil iti permiti sa stai cu chirie intr-o zona mai buna sau mai rea.

          Pentru tanarul cu leafa de 1000 euro. Daca nu esti casatorit si nu ai alte surse de venit atunci cheltui probabil cel putin 350 pe mancare, transport si utilitati. Iti permiti maximum 350 euro rata (chirie+masina sau rate la ap+masina), benzina o sa iti mai manance 100 euro.

          P.S. abia astept sa treaca alegerile, o sa pot citi in liniste comentariile hotnews (multe dintre ele f. bune) fara sa fiu nevoit sa sar peste cele postate de catei platiti de partide
  • 0 (2 voturi)    
    mda, (Marţi, 19 mai 2009, 15:29)

    fredy lor [anonim]

    nu a precizat anu

    2010, 11, 15, 17,19.............
  • +1 (3 voturi)    
    Asa si (Marţi, 19 mai 2009, 15:37)

    marin [anonim]

    Pacat ca astia nu vad ca economia noastra nu are cum sa se bazeze numai pe credite; sau altfel spus trebuie sa mai exise si ceva industrie care sa produca ceva................atentie industria nu inseamna constructii de blocuri
  • -2 (4 voturi)    
    va credeti mai isteti? (Marţi, 19 mai 2009, 15:44)

    controlul [anonim]

    observ ca la comentarii mai toti carcotiti si faceti comentarii nu rautacioase ci jignitoare nu aruncati cu piatra decit daca va stiti.. mai (desptepti?) deci x,yz
    Nu ii iau apararea lui Boc putea fi oricine altcineva insa sint satul de comentarii de 2 bani la adresa oricui
    ce simplu e sa darimi /comentezi ce construieste celalalt .incearca si fa tu ceva mai bun daca te crezi istet daca nu TACI sau comenteaza constructiv
    Daca era un articol despre hotie sau ceva negativ da intelgeam sa aruncati cu pietre ,dar asa..
    ma rog gura lumii doar pamintul o inchide
  • +1 (3 voturi)    
    Ce penibil! (Marţi, 19 mai 2009, 15:46)

    Fane cinicu' [anonim]

    Hahaha... ce individ patetic e Hopa-Mitica asta. Un dwarf cu creier mic si frustrari mari. Mister "Da Sefu', sa va fac pantofii cu limba? Am inteles, sa traiti bine!" ameninta cu masuri dure! Vaiii.. ce inspaimantator! Voi bancherilor fugitiii... scapa cine poate!
    Si acum sa revenim cu picioarele pe pamant. Pe ce o sa pui taxa Robin-Hood cand bancile au repatriat banutii in tarile de origine si au doar un profit minuscul? Vai ce frica le e bancilor ca le "supraimpozitezi" profitul! Ete' d'aia nu mai ploua! Daca zicea ca le supra-impoziteaza activele, ca le taxeaza multitudinea de sedii impozante si inutile, nu profitul ipotetic sau chiar inexistent, poate-l credeam un pic cu aiureala asta cu Robin-Hood. Asa, e doar o gargara ieftina pentru urechile votantilor prosti sau naivi.
  • -1 (1 vot)    
    poate ca (Marţi, 19 mai 2009, 16:00)

    adi [anonim]

    poate ca Boc nu stie ca bancile deja scot banii afara

    1. De ce ministerul de finante a imprumutat atat de multi bani in 4 luni de pe piata?

    2. De ce ministerul de finante nu se foloseste de banii de la UE/FMI?

    De prosti ce suntem noi;)

    Coruptia din tara nu se poate eradica decat printr-o noua revolutie( de idei, de sistem.. de orice)
  • +1 (1 vot)    
    relansarea relansarii!!! (Marţi, 19 mai 2009, 16:06)

    eugen [anonim]

    Dupa ce a plecat peste un miliard de euro din tara prin bancile austriece vine nea POC sa ne minta din nou ca se relanseaza marea relansare.
    Sperante desarte pt piata imobiliara, natural preturile vor mai scadea de la nesimtire spre un pic de bun simt.
    De ce nu intervine "jumatatea asta de om" in politica de jaf a marilor lanturi de supermarcheturi si a marilor jucatori de pe piata energiei, ca ne seaca de bani de la o zi la alta.
    Hala nea boc, esti mai mic decat pari, chiar penibil.
    Sorry.
  • -2 (2 voturi)    
    Prostilor, votati Geoana si Crin sa v-o tragem iar (Marţi, 19 mai 2009, 16:29)

    Prostilor, votati PSD/PNL sa v-o mai tragem o data [anonim]

    PNL, partidul lui Patriciu+Iliescu. Atata timp cat marele jefuitor national, corupt si tradator, Patriciu, va conduce din umbra PNL, acest partid va fi doar o gasca a intereselor ciorditorilor si marilor jefuitori, in nici un caz un partid politic de dreapta (ce gluma sinistra?!), credibil si util Romaniei.
    PNL-ul actual nu mai are nimic de-a face cu PNL-ul, partid istoric, al Bratienilor. PNL-ul lui Patriciu, adevaratul conducator al partidului, este doar o caricatura jalnica, cu ifose numai de partid de dreapta. PNL-ul de astazi manifesta o socanta mentalitate comunisto-securisto-kgb-ista, care si-au aratat adevarata "valoare" cu prilejul guvernarilor Tariceanu, adica un zero absolut. Nu a avut o singura masura de dreapta (cota unica este marca Videanu), si-a batut joc de romani, a risipit si pustiit banii contribuabililor, a intrat in parlament cumparand voturi si a dat Romania pe mana mafiotilor. Risipa, imobilism, lipsa reformelor, jaful national, incompetenta, tupeu si minciuni sfruntate ambalate in vorbarie goala, astea sunt dominantele guvernelor Tariceanu. Ne-au marit in permanenta si cu nerusinare facturile la electricitate si gaze, servindu-si clientela politica, finii si alte neamuri masofiote. Tariceanu a stat la guvernare sacrificand, fara pic de remuscari sau scrupule, pe termen mediu si lung, pe romani, satisfacand cererile tupeiste, golanesti si populiste ale PSD. A aplicat tactica pamantului parjolit, distrugant practic tara. Guvernarea PNL a fost un monument de incompetenta si impotenta, un mare rau adus Romaniei, pe care nu-l vom putea uita niciodata! Crin Antonescu, o potaie care, cand latra, cand schelalaie, omul lui Patriciu, nu va putea schimba nimic in bine. PNL va redeveni un partid adevarat, util Romaniei, cand va avea conducatori competenti, corecti si patrioti. Se rasucesc Bratienii in mormant!
    • +1 (1 vot)    
      Aiurezi (Marţi, 19 mai 2009, 17:01)

      vio [anonim] i-a raspuns lui Prostilor, votati PSD/PNL sa v-o mai tragem o data

      ce treaba are cersaful pe care l-ai scris cu porcariile actualului prim ministru?
      gata, pnl-ul a fost!
      acum e pdl-ul si psd-ul, adica fsn-ul, dar pe astia nu te lasa celula din modrogan sa-i critici?
      • -1 (1 vot)    
        Prostilor, votati Geoana si Crin sa v-o tragem iar (Marţi, 19 mai 2009, 19:33)

        Prostilor, votati PSD/PNL sa v-o mai tragem o data [anonim] i-a raspuns lui vio

        Stiu ca PNL e aproape mort. Dar, imi place sa o mai spun o data, mai ales ca, impreuna cu PSD, a bagat tara in fecale.
        • -1 (1 vot)    
          Hotii au votat si voteaza PDL + Base (Marţi, 19 mai 2009, 20:57)

          antisecuristul [anonim] i-a raspuns lui Prostilor, votati PSD/PNL sa v-o mai tragem o data

          Ma, tu nu cumva esti chiar pitcu' Poc? Ori esti tatuca Ochisor de la Cotrocelu', auzi cucuveaua cum canta la fereastra si te apuca frustrarea si frica? Nu de alta da' prea esti inversunat si pe langa subiect!
          Pai in fecale ne baga FSN-ul patronat de tatuca Ochisor si piticul Poc care de la inceputul crizei nu au facut altceva decat furaciuni si tampenii. Dupa sumele uriase jumulite de la buget si aruncate pe ministerul blondei cu parcarile sau cel al tineretului Riti-Piti, aberatii de genul impozitului forfetar (cu care baga in pamant zeci de mii de firme si transforma milioane de oameni in asistati social) pun capac definitiv bugetului si economiei Romaniei. Voi, securistii fesenisti vreti sa ne ingroapati pe toti si sa ne furati si pamantul de pe mormant!
  • +1 (1 vot)    
    TIPIC BOC!!! (Marţi, 19 mai 2009, 16:55)

    vio [anonim]

    "creditarea S-AR PUTEA dezgheta"!!
    Mare om politic, ce sa zioc, am asa o mare incredere in el, are atata fermitate si hotararea!
    Si editeaza si fraze lungi.
  • 0 (0 voturi)    
    precizare (Marţi, 19 mai 2009, 17:42)

    nufarul alb [anonim]

    in vremurile de astazi este asa de valabila zicerea :

    "banca iti da o umbrela pe timp frumos si ti-o cere inapoi pe timp de ... ploaie!" ...

    devenind seriosi, trebuie sa fii naiv rau sa crezi ca bancile straine nu vor repatria fonduri catre tarile de bastina sau ca nu vor incerca sa faca asta, cu mai multa sau mai putina transparenta !
    bancile astea fac afaceri oriunde in lume, asumandu-si riscuri in diverse perioade de timp; cand apar crize ca cea traita de noi acum (o criza intr-un secol este are o asa amplitudine ...), toata lumea vrea sa fuga de riscuri; cum in Romania incertitudinea (politica, economica, sociala etc. etc.) este la ea acasa, si perceptia riscului (fundamentata sau nu ...) a diversilor actori economici s-a schimbat in rau ...
    astfel, se doreste aproape cu orice pret diminuarea expunerii pe un astfel de activ riscant ! (pt. cunoscatori, vedeti evolutia bursei in 2008 ...) ;
    ce nu spun diversii analisti economici si, mai ales, oamenii politici, este ca momentele cele mai dificile stau sa vina;
    este destul de probabil ca in Romania varful crizei sa se manifeste din a doua parte a lui 2009 pana undeva dupa jumatatea lui 2010.
    in acest moment, avand in vedere datele existente deja, majoritatea celor cititi si cu experienta in domeniul economic anticipeaza inceputul revenirii dupa 2010 asa ca ... ATENTIE LA NEATENTIE !

    inchei cu o alta vorba celebra:

    "Boc ... bocaneste!", citand din mentorul lui, Zeus !
  • 0 (0 voturi)    
    vorbiti, vorbiti.. (Marţi, 19 mai 2009, 20:33)

    anonim [anonim]

    Ce dracu nu intelegeti odata ca toate bancile care si-au bagat banii in Rom. vor ca economia acestei tari sa functioneze, ca ei sa faca profitul nesimtit, pe care nu pot sa-l faca in alta parte?? Pana la un punct, bancile astea merg mana-n mana cu Boc, au acelasi interes; nu am ajuns inca la punctul de cotituracand, ele, bancile, s-o coteasca!!!! Pe banii lor vrea Boc sa revigoreze tara, si face eforturi disperate sa nu-i piarda pe investitorii astia straini!! -vedeti balbaiala de azi, mai cu amenintari, mai cu frumuselu ... daca nici acum n-ati inteles, la munca cu voi, ca, cu ASE-ul stati prost...
  • 0 (0 voturi)    
    sa fim seriosi (Miercuri, 20 mai 2009, 2:48)

    precautul [anonim]

    Sesizez niste derapaje neinspirate in comentarii pe un site pe care l-am respectat pana acum foarte mult, mai ales in vremea cand mass-media aproape ca era proprietatea partidului unic PSD-PC. Voi ce ati face in locul lui Boc? Cred ca va ganditi prea mult la credite in loc sa va ganditi la costul lor sau mai bine sa economisiti. Bancile fac bani foarte frumosi in Romania si pana la urma au nevoie pe termen mediu-lung de bunavointa BNR si a guvernului. Mesajul lui Boc a fost "daca nu va purtati frumos cu noi atunci nu o sa ne purtam nici noi frumos cu voi", atata tot, e de prost gust sa ataci persoana si sa comentezi pe langa subiect doar ca sa vada lumea ce ironic si destept esti.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version