Cei Care V`au Eliberat Cardul (o discutie de ieri de la pranz)

de Dan Popa     Dan Popa's Weblog
Miercuri, 27 mai 2009, 8:57 Economie | Finanţe & Bănci

Buna ziua, am card la banca dumneavoastra si as dori sa`mi fac un descoperit de 2-3000 de euro. „Aveti card la noi?” Da, doamna. Va mira atat de tare? „Ce fel de card aveti?” Bleu. „Nu, din ce tip – Visa, Mastercard?” Are importanta? „Sigur ca are. Dati-mi buletinul… A… pai in calculatorul meu apare ca sunteti arondat sucursalei sector X”. Asa e, doamna. Ei mi`au eliberat plasticul. „Suna urat plastic”. Imi prezint scuzele. Ei mi-au eliberat cardul. „Asa mai merge. Oricum, nu putem.”

Ce nu puteti? „Sa va facem descoperitul. E blocata aplicatia”. Si eu ce trebuie sa fac? „Sa mergeti la sucursala sa le cereti sa o deblocheze!”.Nu e mai simplu sa-i sunati dvs pe interior? „Nu” De ce? „Nu avem voie sa dam telefoane”. Pai de ce nu le scoateti cu totul, daca sunt inutile? „Sunteti obraznic.” Nu sunt, doamna, dar nu e normal sa tai Bucurestiul dintr`o parte in alta numai ca sa transmit un mesaj. Chiar, prin email nu se poate da mesajul asta? Le dati un email, si…”Nu”. Nu aveti voie nici sa dati emailuri? „Avem voie, dar nu se poate”. De ce? „Nu e treaba dumneavoastra asta”. Doamna, uitati cum stau lucrurile,din punctul meu de vedere. Am cont la dumneavoastra, vreau sa imi fac un descoperit, intamplarea face ca dvs chiar cu asta va ocupati, am actele necesare la mine, toata lumea ramane fericita. Dumneavoastra imi taxati orice operatiune, eu inghit in sec si multumesc pentru ca eu va cer de fapt sa`mi faceti asta. Corect? „Ce doriti de fapt?” Un descoperit, doamna. Asa cum spuneam si acum zece minute. „Nu se poate. Trebuie deblocata aplicatia. Mergeti la cei care v`au eliberat cardul si spuneti`le sa deblocheze aplicatia”. Nu am nicio sansa cu Dvs, este? „Nu”. Doamna, haideti sa facem altceva. „Ce?” Eu renunt la serviciile bancii. Uitati cardul, dati delete unde vedeti numele meu in evidentele dvs. Nu mai vreau sa lucrez cu o asemenea banca. „Faceti o cerere. Dar nu la mine”. Dar unde? „La cei care v`au eliberat cardul”. Doamna, am sa fac cererea si am s`o trimit prin email si am sa il pun in BCC si pe dl. Presedinte al bancii. „Pai ce treaba are domnul presedinte?” Are, ca probabil ca ar lua masuri daca ar vedea cata imbecilitate i se aduna la cate un birou. „Ce vreti sa spuneti?” Nimic, doamna. Poate doar ca ati putea sa va dati mai mult interes cand vine vorba de clienti. Mi`ati spus ca nu aveti voie sa folositi telefonul, dar am asteptat peste cinci minute ca sa incheiati o discutie care nu avea treaba cu banca, ci mai degraba era o barfa cu vreo prietena. In interes profesional vad ca nu se poate sa sunati. „Nu e treaba dumneavoastra cu cine discut si cu cine nu. Cu ce altceva va pot ajuta?” Cu nimic. „La revedere”. La revedere.

Citeste si comenteaza pe Dan Popa's Weblog.


Citeste mai multe despre   










9457 vizualizari

  • +13 (13 voturi)    
    100% real (Miercuri, 27 mai 2009, 9:12)

    zgubilitix [utilizator]

    din pacate 100% real. nu stiu de ce nu e pomenit numele bancii, desi cred ca e irelevant, situatia e aceeasi la majoritatea.

    eu am patit si altceva. am solicitat fix la agentia de unde luasem un card de credit un "raport de activitate" adik un extras de cont in care sa imi apara toate operatiunile efectuate cu cardul. de la ghiseu mi se spune ca este imposibil, sa sun la serviciu clienti de la telefonul din holul agentiei.

    sun si mi se spune ca ok, costa 5 lei pagina si se poate trimite numai pe fax. dau numarul de fax de la servici si rog sa nu fie trimis instantaneu, ci peste 15 minute, sa am timp sa ajung acolo. vocea de la telefon rade si imi spune ca oricum dureaza 3 zile pana e trimis. zic ca peste trei zile nu mai sunt in tara si rog pe mail, la adresa furnizata chiar de mine la deschiderea contului / solicitarea cardului.

    IMPOSIBIL. numai pe fax, dureaza 3 zile de la solicitare, nu se poate ridica de la ghiseu, nu se poate prin e-mail. WTF ?!?!? credeam ca suntem in sex XXI si s-a inventat computerul. probabil ei trebuiau sa le scrie de mana... am renuntat complet la serviciile acelei banci.
    • +3 (7 voturi)    
      Re:numele bancii (Miercuri, 27 mai 2009, 10:17)

      big-C [anonim] i-a raspuns lui zgubilitix

      Prob. e una din fostele banci cu capital de stat:
      BCR, BANKPOST sau CEC
      • +5 (7 voturi)    
        superioritate capitalista (Miercuri, 27 mai 2009, 10:34)

        petronius [anonim] i-a raspuns lui big-C

        domnule care debordati de superioritate capitalista, adaugati la lista si Raiffeisen (fosta banca agricola) si BRD - SG (fosta banca romana pentru dezvoltare)
      • +2 (2 voturi)    
        Probabil ca nu e una dintre ele... (Miercuri, 27 mai 2009, 19:32)

        Pafnutie [anonim] i-a raspuns lui big-C

        @ Big-C : daca tu crezi asta o sa ai surprize mari si in general neplacute.

        Am avut si eu 'placerea' de a ma lovi de inflexibiltiatea, indolenta si uneori incompetenta tipice in bancile de la noi. Chiar si in bancile cu pretentii. In timp am testat mai multe banci.

        Si pana la urma am ramas la... surpriza... BCR.
        Care nu face exceptie de la regula de mai sus, dar de exemplu nu a trebuiet sa ma duc la o anumita sucursala cand mi-am schimb cardul - m-am dus la cea de langa firma la care lucrez si am facut cererea de inlocuire precizand unde sa imi trimita cardul.
    • +1 (1 vot)    
      si banca se numea (Miercuri, 27 mai 2009, 11:31)

      dorel [anonim] i-a raspuns lui zgubilitix

      ING nu e asa?
      Am patit si eu povestea cu descoperitul de cont!
      Raspunsul insa a fost halucinant, dupa ce am dus tot ce au vrut: "nu sunteti eligibil. Motivul: varsta (peste 45 ceea nu mai garanteaza ca vetia avea loc de munca stabil) si firma care e mica si nu garanteaza stabilitatea". Venitul era suficient sa acopar descoperitul de cont in 3 luni. Succes la cei ce aplica la ING!! Multe succese!
      • +1 (1 vot)    
        serios? (Miercuri, 27 mai 2009, 13:35)

        gogu [anonim] i-a raspuns lui dorel

        Ai vrut descoperit pe care sa il acoperi cu salariul tau pe 3 luni??? Foarte bine ca nu ti-au dat. Pentru ca tre' sa mananci, tre sa iti platesti intretinerea, tre' o gramada de chestii... probabil ca nu ai putea pe bune sa acoperi descoperitul decat in 6 luni facand foamea sau 1 an cu efort. Ceea ce nu e interesant pentru nici o banca. Ia un credit pt. astfel de perioade.
    • +4 (4 voturi)    
      Se poate si altfel... (Miercuri, 27 mai 2009, 12:37)

      Meu [anonim] i-a raspuns lui zgubilitix

      Lucrez in alta tara. Mi-am facut un cont absolut normal la o banca oarecare. Am primit 3 carduri de credit diferite cu descoperit de cont fiecare. De 1 an de cand am deschis contul nu am mai trecut pe la sucursala respectiva. Absolut toate operatiunile care pot fi facut prin o banca pot fi facute pe net. De pe acelasi cont poti cere consultanta pentru imprumuturi sau metode de economisire (depozit termen, pot fi cumparate bonduri sau actiuni de pe orice bursa din lume). Facturile cu valoare variabila (ex. energie) se platesc prin Direct debit (Electrica trimite factura la banca si banca plateste factura automat in data scadenta). Facturile cu valoare fixa se platesc prin Ordin permanent (ex. chirie, telefon) - la data scadenta, banca vireaza suma fixa respectiva...si lista mai poate continua...

      Concluzie:
      E posibil si e mai eficient pentru banca si pentru clienti.. poate peste 10 ani si in Romania... :(
      • -1 (1 vot)    
        la fel si in Romania (Joi, 28 mai 2009, 0:30)

        nicu [anonim] i-a raspuns lui Meu

        Ceea ce ai prezentat este disponibil la orice banca normala din Romania: internet banking, direct debit, standing order.

        Tot pe internet banking poti face ordine de plata, miscari intre conturi, plati la buget, vizualizare extrase, creare depozite si lichidate depozite, schimb valutar.

        In functie de banca, aceste servicii au costuri diferite. De ex internet banking: 1 leu la transilvania, 4 lei la bcr, 1 eur la raiffeisen si brd, 3 lei ing.

        Nu discut calitatea acestor servicii. Bune sau rele, scumpe sau ieftine totusi exista si-ti poti face treaba cu ele. Banuiesc ca in timp vor fi imbunatatite (sper).
        • 0 (0 voturi)    
          ce le stii tu pe toate, ca aia micii (Joi, 28 mai 2009, 9:16)

          viomobil [utilizator] i-a raspuns lui nicu

          de unde ai scos'o p'asta cu 4 lei la bcr, ca eu folosesc de 2 ani serviciul si nu imi amintesc sa fi avut vreodata asemenea tarife?
          • 0 (0 voturi)    
            informeaza-te (Vineri, 29 mai 2009, 3:12)

            Gicaimobil [anonim] i-a raspuns lui viomobil

            Vei avea :)
            Pana acum la BCR internet banking-ul era gratuit daca aveai card, de acum (din iunie mie se pare) nu mai este...
    • +1 (1 vot)    
      extrasul de cont (Joi, 28 mai 2009, 9:52)

      gorbaciovsky [anonim] i-a raspuns lui zgubilitix

      Extrasul de cont, numai la raiffeisen bank se numeste raport de activitate... deci e clar... si discutia este cat se poate de reala... lucrez in sistemul bancar si stiu ce colegi am. Cand am nevoie de serviciile unei agentii niciodata nu ma duc ca un client obisnuit, ci dau telefon si vorbesc cu cate "cineva" ca sa fiu sigur ca se va ocupa cineva ca lumea de mine.
  • -5 (17 voturi)    
    Maniere de Bucuresti (Miercuri, 27 mai 2009, 9:15)

    Mitica [anonim]

    Comportamentul "doamnei" de la ghiseu e tipic pentru Bucuresti. Acolo nu s-a inteles chestia cu "clientul- stapanul". Citim zilnic despre astfel de incidente, in toate domeniile. Va rog sa nu generalizati, in Ardeal nu-i asa (desigur, exceptii exista).
    • +9 (9 voturi)    
      ha-ha (Miercuri, 27 mai 2009, 9:42)

      cristian [anonim] i-a raspuns lui Mitica

      Chiar crezi? Ti-ai luat un tricou inscriptionat cu: Sunt ardelean?

      Eu sunt din Tg. Mures am Card la 3 banci. Fiecare are imbecilii ei.
      Am trei pentru ca: cei de la munca au contract cu o anumita banca eu am rate la o a doua si a treia a refuzat sa ma mai considere clientul lor - desi nu aveam nici o datorie la momentul solicitarii (trebuia sa platesc o taxa ca sa rupem contractul!).
      • -1 (5 voturi)    
        N-ai priceput (Miercuri, 27 mai 2009, 12:11)

        Bucale [anonim] i-a raspuns lui cristian

        N-ai priceput. Nu e vorba despre procedurile bancilor (de multe ori absurde), ci de ATITUDINEA madamei de la ghiseu, atitudine tipic "sudista".
    • +3 (7 voturi)    
      ardeal (Miercuri, 27 mai 2009, 9:43)

      ag [anonim] i-a raspuns lui Mitica

      Sa stiti ca si eu am patit sa platesc de doua ori un produs pentru ca nu am mers posul. si fiind in bistrita am reusit sa rezolv totul in 10 minute sa fac cerere si tot, desi aveam cont in alta parte deschis.
      poate depinde de banca sau de cei 7 ani de acasa pentru ca eu lucrez la o banca (back office adik nu intru in contact cu clientii) si au fost nesimitite si cu mine colegele din front (si noi suntem colege) asta in bucuresti. nu poti generaliza ca sunt oameni si oameni peste tot. dar am intalnit mai des in buc atitudini care lasa de dorit. asta o spun ca am patit-o pe pielea mea.
      • +1 (1 vot)    
        si cei care lucreaza in bucuresti? (Joi, 28 mai 2009, 9:56)

        gorbaciovsky [anonim] i-a raspuns lui ag

        Si cei care lucreaza in bucuresti de unde crezi ca sunt? Nu sunt veniti din ardeal, moldova, etc ? Nu vreau sa iau apararea nimanui, dar si eu sunt de acord ca e vorba de bun simt, responsabilitate si integritate, calitati pe care ar trebui sa le aiba orice lucrator bancar.
    • +5 (15 voturi)    
      Maniere de ardelean (Miercuri, 27 mai 2009, 9:45)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui Mitica

      Acest comentariu e tipic pentru ardeleni. Ei sunt intotdeauna cei mai cei, iar bucurestenii sunt pentru ei ultimul jeg... Dar sa nu generalizam :)))
      • +8 (10 voturi)    
        Nu e tipic pentru ardeleni (Miercuri, 27 mai 2009, 9:59)

        Ionescu [anonim] i-a raspuns lui Andrei

        Nu generaliza nici tu. E tipic pentru ardelenii ratati. Cei care sunt oameni, nu incearca sa iasa in evidenta prin descendenta si generalizare prosteasca.
      • +1 (5 voturi)    
        Da maniere de ardelean (Miercuri, 27 mai 2009, 13:03)

        Cum vrei [anonim] i-a raspuns lui Andrei

        Da , sudistii ar trebui sa invete ceva de la ardeleni(nu de la toti, bineniteles) ar trebui sa se mute fiecare 7 ani in Ardeal si apoi sa mearga in Bucuresti. Nu critic partea profesionala si operativitatea, critic nesimtirea crasa pe care o au multi dintre voi. Ca sa revenim la subiect, in banci cred ca cei mai incapabili angajati se afla in partea de front office. Habar n-au cu ce se mananaca produsele si mai ales sa foloseasca calculatorul si aplicatiile bancii. Se angajeaza pe cu totul alte criterii.
        • +1 (1 vot)    
          e, da... (Miercuri, 27 mai 2009, 19:32)

          david [anonim] i-a raspuns lui Cum vrei

          Eu cred ca :
          1. Mai avem putin si auzim ca si Liechtentesinul are sudisti si nordisti
          2. De invatat e bine sa inveti de la toata lumea... indiferent ca bucuresteni sau ardeleni... daca e ceva de invatat
          3. Teoria ca ardelenii sunt considerabil superiori bucurestenilor la orice capitol mi se pare stupida. Imi place Ardealul de mor... dar, sa fim seriosi, exista o groaza de complexe si de provincialisme in Ardeal la fel de mari si daunatoare ca mitocania din Bucuresti.
          4. In consecinta, cred ca tarisoara asta a noastra e cam la fel in cam toate zonele ei, fiecare avand cate un plus sau un minus la un anumit capitol sau moment.
          Dar, sigur, ce stiu eu?!
        • +1 (1 vot)    
          la moldoveni (Joi, 28 mai 2009, 10:04)

          marius [anonim] i-a raspuns lui Cum vrei

          ei uite ca eu la Iasi nu am avut problemele amintite mai sus cu bancile. De fiecare data mi s-a vorbit frumos si corect (cu o mica exceptie, BCR, insa acolo e alta treaba). Pai numai daca ii amenintam ca plec de la ei si incepeau sa ma flauseze, daramite sa nu le pese. La Bucale e asa cum se spune, e un loc plin de mitocani si nesimtiti. Mai sunt si oameni de bun simt insa nu prea se vad. Dixit.
  • +5 (5 voturi)    
    .............. (Miercuri, 27 mai 2009, 9:42)

    geanina [anonim]

    Si eu am fost foarte socata cand am descoperit ca avand un cont curent la o banca nu puteam face transfer din cont in alt cont (al aceleiasi banci).........raspunsul doamnei de la ghiseu a fost: mergeti la surcursala unde ati deschis contul.Sucursala unde imi deschisesem contul este in Iasi si eu m-am mutat de curand in Bucuresti.............Avand in vedere ca au toate informatiile stocate in serverul lor..........mi s-a parut stupid.........
  • +5 (7 voturi)    
    Pentru autor (Miercuri, 27 mai 2009, 9:42)

    xyz [anonim]

    Amice, aceste situatii sunt frecvente la bancile mari. Nu dau nume, dar le stim toti. Mai incercati si bancile mici, fara reclame la TV si sedii cat casa poporului, s-ar putea sa aveti surprize placute. Eu sunt un mic sef intr-o banca mica si daca s-ar purta asa un angajat dintr-o sucursala de la noi, nu cred ca ar mai avea de lucru a doua zi. Dar deh, e mai comod sa intri in prima sucursala de banca cu "renume" decat sa faci cateva incercari inainte de a alege.
  • +9 (9 voturi)    
    ING (Miercuri, 27 mai 2009, 9:43)

    gogu [anonim]

    adevarat.
    eu patesc asa ceva la ING, orice ai nevoie, rebuie sa te duci la filiala unde ai deschis contul!!!!
    • -2 (8 voturi)    
      ING (Miercuri, 27 mai 2009, 10:20)

      zach [anonim] i-a raspuns lui gogu

      Gresit. La ING orice ai nevoie rebuie sa-ti rezolvi singur in SelfBank sau Internet Banking. Te rezolva si ei, dar contra cost. Scrie in contract.
      Hai ca astia de la ING, cel putin in TM isi fac treaba.Cum spunea cineva mai devreme. Cand decizi sa favci un card, eventual credit si overdraft, analizeaza ofertele de la cat mai multe banci.

      Iar angajatorii nu te pot obliga sa-ti faci card la o banca anume. Eu le-am cerut sa-mi dea cash, si atunci au acceptat sa-mi dea banii in cardul meu.
      • +1 (1 vot)    
        Si la ING e la fel (Miercuri, 27 mai 2009, 11:07)

        thorgrim1200 [anonim] i-a raspuns lui zach

        La ING daca ai de lucru cu contul, trebuie sa te duci neaparat la filiala la care l-ai deschis. Casierie nu este insa decat la banca. Sa va dau un exemplu: am un cont in lei si am vrut sa imi deschid inca un cont in valuta la ING. M-am dus la sediul principal pentru ca e la 5 minute de mine. Acolo nu era nimeni disponibil si am plecat la alta filiala. La filiala respectiva mi-au spus ca doar cei unde am facut contul in lei pot sa imi mai faca inca un cont. Inca un drum pana la filiala respectiva, unde mi-au facut contul. De acolo a trebuit sa ma intorc la banca sa depun si banii in cont.
        • +1 (3 voturi)    
          gni (Miercuri, 27 mai 2009, 11:58)

          GNI [anonim] i-a raspuns lui thorgrim1200

          desteptule, ing este franciza,
        • +1 (3 voturi)    
          Explicatie ING (Miercuri, 27 mai 2009, 12:15)

          dan [anonim] i-a raspuns lui thorgrim1200

          Ceea ce experimentati la ING se datoreaza modelului de business - adica Office-urile ING sunt in sistem franciza si de aici apare aceasta descentralizare. Fiecare Office ING activeaza ca o mica banca independenta si coreleaza regulat activitatile cu centrala. Poate fi o chestie deranjanta de multe ori, poti alege sa accepti sau nu, mai ales daca stii de la inceput. Avantajele ING cu HomeBank si SelfBank cred ca sunt mult mai mari. Eu am de 3 ani conturile la ei si sunt super multumit.
          • +2 (2 voturi)    
            ING - experienta trista (Miercuri, 27 mai 2009, 14:32)

            florin [anonim] i-a raspuns lui dan

            La ING am vazut cele mai tute angajate posibile. Nu zic ca restul sunt mai buni, sunt doar obiectiv fata de ce am vazut. Mi-am facut la un moment dat un card la ei si incepusera sa ma sune intr-una, ultima oara chiar amenintator sa vin sa-l activez. L-am anulat si am incheiat orice legatura cu ei :(
            • +2 (2 voturi)    
              Gagici... (Miercuri, 27 mai 2009, 19:24)

              miculgigant [anonim] i-a raspuns lui florin

              Or fi tute angajatele lor, dar multe sint misto de tot. E una Roxana, la ING Chibrit, mama...... Imi vine sa trec zilnic sa scot bani...
          • 0 (0 voturi)    
            nu sunt singurii (Joi, 28 mai 2009, 9:20)

            viomobil [utilizator] i-a raspuns lui dan

            mai sunt si alte banci care ofera self-banking si cam spre asta tind toti, renuntarea la lucrul cu bani la ghisee.
      • +1 (1 vot)    
        nu-i chiar ca-n reclama (Miercuri, 27 mai 2009, 11:09)

        Razvan_M [utilizator] i-a raspuns lui zach

        la ING ai credit in euro, dar nu poti face plati decat la 2-3 sedii in Bucuresti, la ING Office nu poti depune decat lei.
        Daca depui lei si vrei sa faci schimb valutar, iti dai seama ca au cel mai prost curs de schimb, cu un spread care este adesea in jur de 0.2 lei pe euro.

        La ING ai o multime de ING Office prin tara, dar mi s-a intamplat de cel putin 3 ori in ultimele 6 luni sa nu pot scoate bani cash in week-end de la bancomatele lor (mai ales la Pitesti).

        La ING, daca vreun angajat nu se poarta cum trebuie si vrei sa reclami lucrul asta, n-ai cui, pt. ca acelasi angajat va raspunde si la emailul pe care l-ai trimis, iar scrisorile raman fara raspuns luni de zile. De asemenea, daca ING iti modifica dobanda la credit (in crestere, evident) si ceri sa afli conform caror reguli, ti se spune ca sunt norme interne, dar doar telefonic, nimic scris. Orice incercare de discutie cu o persoana care are putere de decizie se loveste de "nu se poate", "nu avem numarul de telefon", "nu exista".

        Singurele lucruri bune ale ING sunt internet bankingul (care iti permite sa faci OP-uri, sa-ti vezi situatiile conturilor, sa faci transfer de bani instantaneu intre conturile personale si sa faci un schimb valutar), organizarea din ING Office si culoarea portocalie a sediilor.
        • 0 (0 voturi)    
          internet banking (Miercuri, 27 mai 2009, 12:53)

          ralu [anonim] i-a raspuns lui Razvan_M

          daca doar internet banking-ul este punctul lor forte, inseamna ca sunt de kk...spre exemplu eu am IB de la credit europe bank si pot spune ca este super usor de folosit si f eficient. am si de la BT dar e jalnic (eu fiind fost lucrator bancar a trebuit sa-mi bat ceva timp capul ca sa vad cum functioneaza....nu vreau sa ma gandesc cum e pt un client "neinitiat"...). In concluzie, ING nu e atat de eficient precum se incearca sa se vehiculeze...
    • 0 (4 voturi)    
      Come on (Miercuri, 27 mai 2009, 12:00)

      ha [anonim] i-a raspuns lui gogu

      Am cont la ING. Mai aveam cam o lună termen de "valabilitate" pentru card. M-am dus la cel mai apropiat sediu şi i-am întrebat: uite, am deschis cont acolo, dar vreau totuşi să-mi schimb cardul aici, pentru că nu mai pot ajunge la sucursala care mi-a emis cardul.
      Tipa a zis: Da, faceţi o cerere. A tiparit cererea cu numele meu pe ea, eu doar am semnat! Treaba a durat maxim 5 min. Mi-a zis că transferul nu se face imediat, trebuie să aştept câteva zile.

      Şi ghici unde mi-am schimbat cardul? La sediul nou! Cardul era deja acolo, eu trebuia doar să-l ridic. Ce ne costă să ne interesăm înainte (un telefon e de ajuns)?

      Mai bine aruncăm cu noroi şi ne plângem în loc să găsim soluţii. Aaaa... şi eram să uit: nu punem întrebări uneori simple, pentru că vezi dom'le suntem atotştiutori şi ne facem de kko. Ajungem pe urmă în situaţii penibile din cauză că nu am pus din timp o simplă întrebare: Se poate să-mi schimb cardul aici?!
      • +1 (3 voturi)    
        Adevarat, (Miercuri, 27 mai 2009, 13:37)

        NBA [anonim] i-a raspuns lui ha

        Am facut la fel; numai ca uneori fetele nu te informeaza ca sa scape de alea 5 min :) de "munca"
        • +1 (1 vot)    
          BRD (Miercuri, 27 mai 2009, 14:56)

          Cristi_V [utilizator] i-a raspuns lui NBA

          Aceeasi problema am avut-o si eu cu BRD numai ca la mine nu se poate rezolva. A facut sotia cont in Bacau si i-a expirat cardul. Am fost la o sectie BRD aproape de mine si i-am rugat sa imi spuna cum pot face un transfer al contului din Bacau in Bucuresti, si mai precis la acea sucursala. Mi s-a raspuns sec si concis: "Ne pare rau, nu se poate". Pai de ce nu se poate? "Pai nu putem face transfer de conturi". Si eu daca vreau sa folosesc acest cont trebuie sa merg mereu la Bacau? "Da". Urmeaza urmatoarea intrebare stupida: Si daca vreau totusi sa imi mut contul la dumneavoastra nu se poate? "Trebuie sa il desfiintati pe cel vechi si sa creati altul nou la noi"
      • +1 (1 vot)    
        Come off :) (Miercuri, 27 mai 2009, 19:07)

        Jijel [anonim] i-a raspuns lui ha

        Gresesti.
        E jobul functionarilor care discuti sa iti spun cum se face ceea ce vrei sa faci.
        Daca nu iti spun pana la urma primesti exact acelasi lucru: servicii de proasta calitate.
  • +1 (1 vot)    
    organizare (Miercuri, 27 mai 2009, 9:49)

    rsbl [utilizator]

    Scuza lor este ca avand un numar mare de unitati nu pot centraliza total activitatea si esti obligat sa mergi la unitatea zonala de care tii. La un numar mic de unitati care tin de o singura sucursala, sau unde exista o sucursala la un judet sau mai multe (apropos de ce zicea Mitica despre Ardeal) iti da impresia de acoperire mai buna :). E ca si cum te-ai duce la o sectie de politie din alt sector/judet sa iti faci actele.
  • +2 (2 voturi)    
    Variante sunt, interes nu prea (Miercuri, 27 mai 2009, 9:52)

    radu [anonim]

    Si eu m-am lovit de o situatie asemanatoare cand vroiam sa inchid extrasul de cont. Contul era la o sucursala in iasi si eu m-am deplasat la o sucursala in neamt.

    Norocul meu a fost ca domnisoara cu care am vorbit mi-a dat o solutie.... am facut o cerere de transfer al contului din iasi in neamt si am si semnat actele pentru inchiderea descoperirii de cont. I-am zis domnisoarei ca plec peste 2 zile din tara si mi-a cerut un numar de telefon sa ma sune in caz ca trebuie semnate si alte acte pentru transfer cont sau inchidere descoperire, daca se cere de la iasi.

    Nu s-a intamplat sa fie nevoie de alte semnaturi. Am plecat din tara, m-am uitat pe aplicatia on-line si descoperirea de cont a fost inchisa. Deci se poate.
  • +5 (5 voturi)    
    De unde atata mirare??? (Miercuri, 27 mai 2009, 9:55)

    Florin [anonim]

    Inca nu v-ati prins stimati cititori ca de fapt "omul sfinteste locul" oameni slab pregatiti si nesisimtiti exista in toate ramurile economiei. Sfat pt cei care vor sa isi deschida un cont: deschideti-l la o agentiei mica...au oricum mai putini clienti....daca este posibil faceti cunostinta cu seful de agentie...sau cu cel care se ocupa de partea marketing/vanzare...nu e neaparat obligatoriu sa chat-uiti cu cei de la operatiuni...nu sunt deschisi spre vanzare!...luati-va un serviciu de Internet Banking....si binenteles alegeti-va banca si in functie de comportamenul celor din agentie....a si inca ceva....cu vorba buna poti schimba lumea....cati dintre noi daca am fi fost sunati de clientul din articol....pe tonul presupus/iritat/ironic...si-ar fi pastrat cumpatul si l-ar fi servit pe acesta ireprosabil....clientul nostu, stapanul nostru, dar asta nu tine loc de bun simt si de o atitudine pozitiva!
  • +2 (6 voturi)    
    "Plastic" (Miercuri, 27 mai 2009, 9:57)

    kk [anonim]

    Asta e jargon de pitipoance. Am frecventat un cerc d-asta o perioada si cam asta le era termenul.
    • +2 (4 voturi)    
      Despre "Plastic" (Miercuri, 27 mai 2009, 10:35)

      roxana [anonim] i-a raspuns lui kk

      Cum ii spune doctorul pacientului ca in atriul stang i s-a format o tromboza? "Dom'ne, ti s-a blocat un vas la inima". la fel si cu "plasticul"...
  • +2 (2 voturi)    
    Sunteti culmea... (Miercuri, 27 mai 2009, 10:00)

    Ionut [anonim]

    Eu de ceva vreme ma tot mir. Nu de situatia din romania (banci, administratie, politicieni, nepasare, nesimtire), ci de voi, voi care sunteti asa revoltati si inghititi in sec de fiecare data cand patiti o chestie din asta, iar mai pe urma intoarceti privirea, dar comentati articole ca acesta. De ce nu faceti nimic? E un/o nesimtit/a la capatul ghiseului? Faceti o reclamatie la conducerea bancii/ institutiei. Da cu scandal sa fie! Faceti card la alta banca, luati-va banii inapoi. Faceti ceva! Nu mai plecati capul la situatiile acestea. Cine sa vorbeasca in locul vostru? Dati nume in articolele voastre, sa stie si altul unde e buba.
  • +3 (5 voturi)    
    RE: Banci cretine (Miercuri, 27 mai 2009, 10:06)

    bogdan192 [utilizator]

    Am un overdraft la Bancpost. Fiind roman tampit l-am folosit pe tot la un moment dat si am inceput sa tot pun bani la loc sa-l acopar. Cate 10-20 de milioane pe luna.
    Dupa doua luni ma suna un nene de la ei, se asigura ca-s eu si-mi zice ca daca nu platesc restul de bani (vreo 5000 de lei) in trei saptamani, ma raporteaza la BC. Inghit in sec, il intreb daca putem esalona platile, ca eu iau salariul pe 7 si pica peste vreo saptamana dupa termenul maxim. Zica ca se poate, dar trebuie sa efectuez o plata in termenul de trei saptamani. Peste 10 minute plec cu 2000 de lei in dinti si-i depun la primul oficiu Bancp(r)ost pe care-l vad. A doua zi ma suna alt nene si-mi serveste aceeasi galusca. Eu ii spun ce am discutat cu desteptul dinaintea lui. El nu si nu, ca daca nu platesc in trei saptamani ma parasc la BC ca-s un nesimtit care nu-si plateste datoriile.
    Inghit iar in sec, ii explic ca n-am de unde sa scot 3000 de lei in trei saptamani si el imi ofera varianta de a ma imprumuta. "De la voi?", intreb eu, crezand ca-mi ofera o refinantare. "Nu, de la prietenii tai." zice expertul bancar, si-mi mai baga si aia cu "Conform regulamentului nostru intern, trebuie sa va sunam zilnic pana acoperiti toata datoria".
    Moment in care i-am inchis cu un politicos "Multimesc, la revedere (mnezeii ma-ti)".
    M-am imprumutat la colegi/prieteni si in doua zile le-am pus toti banii inapoi in cont. Pana la ultimul leut. Am mai lasat 10 lei in cont pentru chestii de urgenta si m-am dus la primul oficiu pe care l-am vazut sa-mi inchid socotelile cu ei.
    Aici am aflat cu stupoare ca nu pot sa inchid contul cu ei. Trebuia sa bat drumul pana in alalatl capat al bucurestiului, la oficiul de la care s-a emis contul de overdraft (care e altul decat cel de la care s-a emis cardul), si sa depun acolo cererea. Dupa juma de ora de parlamentari si discutii am renuntat. Pur si simplu, oamenii astia n-au auzit de comunicare inter-oficii. Probabil ca inca nu s-a descoperit curieratul sau mailul.
  • +4 (4 voturi)    
    ING, Timisoara (Miercuri, 27 mai 2009, 10:08)

    TM [anonim]

    am patit ceva asemanator cu ING Timisoara. niste tarani, sa nu folosesc altfel de cuvinte.
    rezulta: am mers la "cei care au eliberat cardul" (noroc ca Timisoara e mai mica) si am renuntat la serviciile lor. nu vor comisioanele de la contul meu? las' ca le vor altii.
  • +2 (2 voturi)    
    Banci cretine 2 (Miercuri, 27 mai 2009, 10:10)

    bogdan192 [utilizator]

    Credeati ca s-a terminat aici? Ei bine nu.
    Peste doua saptamani ma trezesc cu inca un telefon de la o tanti din Bancpost care ma invita respectuos sa-i achit inca 50 de roni in contul de overdraft ca sa sting datoria. Moment in care mi-a sarit de tot mustarul.
    Eu m-am dat peste cap sa strang banii pe care mi-au zis ei ca-i am de platit, i-am platit in trei zile, i-am rugat sa-mi inchida contul si acum vin cu tupeul sa imi spuna ca din cauza tampeniei unui angajat de-al lor eu inca mai am datorii la ei. Inteleg sa platesc pentru prostiile mele, da nu-am nici un plan sa le platesc si lor incompetenta. I-am zis ca n-au decat sa plateasca ei si am inchis.
  • +3 (3 voturi)    
    Uite sucursala nu e (Miercuri, 27 mai 2009, 10:18)

    dan[dana] [anonim]

    Sucursala la care aveam eu cont deschis se afla in alt oras la multe sute de km departare. Si ghici ce: a trebuit sa ma duc acolo ca sa fac nu stiu ce operatiune de doi lei pt ca in tot bucurestiul nu s-a putut ca "nu ma lasa programul". (trebuia sa fac card si vezi domne decat la cealalta sucursala puteam depune cererea) Cand am ajuns in celalalt oras i-au facut astia cu ou si otet pe colegii lor ca sunt dobitoci si pun lumea pe drumuri aiurea.

    Eu dau si nume ca nu mi-e jena: Minunata Banca Transilvania si extraordinara Unicredit-Tiriac. Ambele mi-au facut atatia nervi cu softurile lor de doi lei ca mai aveam putin si tineam banii la saltea.

    Nu mai mentionez halul in care cei de la BT au crezut ca ar trebui sa functioneze o aplicatie de online banking...

    Sa actualizeze naiba softurile astea naspete ca tineri programatori si firme de soft sunt o gramada.
    • +1 (1 vot)    
      "Extraordinara" Unicredit Tiriac si altele la fel (Miercuri, 27 mai 2009, 12:52)

      Anonimus [anonim] i-a raspuns lui dan[dana]

      Cum bine spunea altcineva de pe aici, problema e ca toti sunt la fel. Am avut de a face cu BancPost, BCR, BRD, Unicredit, ING, BT, Volksbank, Raiffeisen, Pireus, CEC Bank. Diferenta e nivelul de incompetenta si nesimtire/indiferenta, nu lipsa sau existenta acestor metehne. Pacat e ca daca treaba merge bine, se strica pe percurs. Pana acum vreo 3-4 ani, la ING era perfect. Dar pe masura ce crestea numarul de clienti, apareau si problemele. La Tiriac erau servicii bune; dupa ce s-au unit cu HVB au intrat pe regulile altora care erau mai tampite. Cand s-au unit si cu Unicredit, iar au schimbat regulile si sunt de departe cele mai tampite din cele trei randuri. Si cele mai centralizate. Daca inainte de orice fuziune persoana cu care lucram direct avea un grad destul de mare de autonomie, putand face diferite operatiuni pe loc, acum nu mai poate face mai nimic. Ceea ce creste durata operatiunii. Ca sa nu mai spun ca femeia cu pricina s-a saturat si a plecat cu totul, inlocuitoarea fiind mult mai slab pregatita. Finalul neferict al tuturor acestor experiente este ca acum inghit in sec, injur in minte si nu mai schimb banca. Ca n-are niciun sens. Uite asa ne dovedesc nesimtitii....
  • +3 (3 voturi)    
    BRD (Miercuri, 27 mai 2009, 10:24)

    Caron [anonim]

    Asta e parfum, aproape ca poti intelege de ce clientii sunt arondati unor sucursale si pt anumite chestii tre sa mergi acolo, dar fiti atenti aici:

    Totul se petrece in Bucuresti.
    Am cont la BRD la o sucursala.
    Vreau sa trimit bani de la BRD la alta banca din Romania de la o alta sucursala si completez oridinul de plata.
    "-Buna ziua.
    -Buna ziua.
    (tasteaza ea ceva acolo)
    -Dvs nu aveti cont deschis la noi.
    -Ba da domnisoara, am cont la BRD.
    -Da dar la sucursala X nu aici.
    (sucursala X e in capatul celalalt al orasului)
    -OK, deci nu pot face operatiuni decat de la sucursala unde am contul?
    -Da
    -Ce variante am?
    -Internet banking. - Nu am internet.
    -Atunci va deschideti un cont la noi, si de la X vine automat la noi, apoi puteti opera.
    -Nu mai vreau si alte servicii BRD, si sa platesc pentur ele. Vreau sa fac un ordin de plata de la BRD la alta banca din Romania..
    -Nu exista alta varianta.
    -OK sa presupunem ca sucursala X ar fi in Iasi. Eu ce fac
    -....
    -Cu prima ocazie am sa renunt la serviciile BRD. La revedere.
  • +1 (5 voturi)    
    publicati numele bancii!!! (Miercuri, 27 mai 2009, 10:51)

    Numele Bancii [anonim]

    Fara numele bancii aceasta inscriere nu are nicio valoare. Daca intr-adevar este o situatie reala ,si nu inventata , de ce nu se da numele bancii? Insa eu cred ca pe langa samburele de adevar este foarte mult fum. Daca exista totusi o astfel de purtare intre angajatii bancii si client nu credeti ca unii directori de banca ar trebui sa stie? Altfel nu faceti decat sa aparati nesimtirea in relatiile cu clientii!

    Insa eu cred totusi ca ascundeti numele banii nu din chestiuni de reclama ci pentru ca ati inflorit povestea
    • +2 (2 voturi)    
      standard mizerabil (Miercuri, 27 mai 2009, 11:19)

      Adrian Pistea [anonim] i-a raspuns lui Numele Bancii

      Am senzatia ca toate sunt la fel. Eu m-am luptat cu Bancpost (am sfarsit prin a-mi inchide contul complet) si cu BCR (lipsa totala de profesionalism). Mi-am calmat nervii si am scris reclamatii politicoase si clare pe care le-am trimis la banca si la Protectia Consumatorului. De la BCR am primit un raspuns, total pe dinafara, iar Bancpost a tacut malc. La ghiseu te lovesti de un munte de incompetenta si n-ai cum sa treci mai departe. Kafka a fost un copil naiv.
      Cum credeti ca se poate scutura incompetenta din banci? De ce nu misca un deget Protectia Consumatorului? Chiar trebuie sa-i dam in judecata noi astia micii pe ei, autorii contractelor imense cu litere minuscule?
    • +2 (2 voturi)    
      De ce, ca (Miercuri, 27 mai 2009, 11:20)

      l-au publicat ceilalti [anonim] i-a raspuns lui Numele Bancii

      Situatia imaginara este cat se poate de reala.
      Sa anunt eu directorii? De ce? Retrag contul si sa vada directorul de ce....
  • +1 (1 vot)    
    banca ok (Miercuri, 27 mai 2009, 11:30)

    mihshu [anonim]

    Am un cont in Raiffaisen, am mers la alta filiala decat cea la care l-am deschis cand nu mi-a mai functionat cardul. Domnisoara m-a intrebat de ce nu merg la filiala originala si i-am raspuns ca filiala dansei imi este in drum deoarece m-am mutat in alta parte a orasului. Totul a fost OK si am primit alt card , m-a si intrebat la ce filiala vreau sa il ridic sa stie unde sa il trimita banca centrala. A mai fostr un issue ca la deschiderea contului folosisem pasaportul iar acu aveam doar buletinu, dar m-au inteles ca de cand am intrat in UE nu mai car pasaportul la mine, banca nu e in Ro ci in Cehia, deci la altii se poate.
  • +3 (3 voturi)    
    sistem bancar de kko (Miercuri, 27 mai 2009, 11:59)

    one [utilizator]

    am avut si (din pacate) mai am conturi la diverse banci din Ro. cei mai lipsiti de orice urma de bun simt au fost Banc_prost, pentru ca am fost la un pas sa le notific rezolvarea problemei in instanta.
    pe romaneste: mi-au emis un card la o filiala (card salariu) pe care am solicitat si primit overdraft, m-am mutat cu serviciul si m-am trezit sunata ca trebuie sa inchid overdraftul (exact, ati ghicit, ducandu-ma sa completez 3-4 hartii la filiala emitenta) si daca doresc, sa-l redeschid, sa merg la noua filiala sa completez o cerere. dupa doua vorbe "amabile" (am zbierat 5 minute la un tembel dupa ce ma conversasem calm cu alte-alti 5), am ajuns la concluzia ca se poate si prin fax si ca nu mai trebuie sa-mi achit overdraftul ptr ca el va fi automat transferat (cum facusera si cu contul) la noua filiala. buuun... next
    ce credeati ca s-a terminat? nu chiar. am proasta inspiratie, in timpul unui zbor, sa completez o hartiuta frumos colorata care imi promitea ca voi putea sa intru in posesia unui card amex tarom (in cazul in care voi fi contactata de un functionar al bancii si voi merge la o filiala sa-mi deschid cont). pana aici nimic deplasat. trec cateva saptamani si ma trezesc cu un colet bancpost. il deschid si constat una buc card amex GOLD. sun la nr de pe card, ma conversez cu o duduie, ii explic politicos, dar ferm ca sunt surpinsa de promptitudinea (nedorita) in aprobarea solicitarii, insa nu mai reprezinta o prioritate ptr mine, aka NU vreau cardul si nici alt cont. imi spune ca nicio pb, modifica in sistem bla-bla si ca pot sa stau linistita. mai sa pic pe posterior de uimire, o intreb daca SIGUR nu mai e vreo formalitate/cartiuta/plimbareee pana la banca, imi spune hotarata ca nu, s-a rezolvat. biiiiineeee... asta era prin vara lui 2008. feb 2009: primesc sms de amor de la... exact, cum ca daca nu platesc urjent suma de 30 ron bla-bla... sun sa intreb ce si cum, dupa 3-4 interlocutori, ajung la concluzia ca o plimbare mi-ar prii, ma prezint la filiala.
  • +2 (2 voturi)    
    sistem bancar de kko 2 (Miercuri, 27 mai 2009, 12:14)

    one [utilizator]

    aici dau peste una bucata om (da, mare lucru, desi nu pot spune ca a fost singura din sistemul bancar) careia ii explic situatia, e de acord cu mine, facem refuz de plata si ma intreaba daca doresc sa fac si reclamatie/inchidere cont etc. nu-l inchid momentan, fac reclamatie, plec multumita ca am rezolvat. credeam, adica...
    doua sapt mai tarziu, PRIMUL extras de cont soseste prin posta. surprise!!! apaream cu suma de aproape 500 ron pe debit - comisioane de administrare a unui cont de card pe care il credeam anulat. si, respectiv, cu suma de 48 de ron ca suma min de platit URGENT. m-apuca dracii, sun la banca, ma tot "plimba" pe la diferite servici/functionari, in sfarsit aterizez la carduri, mi se spune ca nu-i vina bancpost, ci cei de la amex tre sa proceseze cererea, bla-bla... mi se urca dracii la cutie si dau de pamant cu gagica de la celalalt capat al firului explicandu-i "suav" ca eu sunt client bancpost si de la bancpost au venit solicitarile si ca ma doare in... cum imi rezolva ei/amex/impreuna cererea, INSA daca nu vad o rezolvare in termenul legal, ajugem la judecata. ma asigura ca sigur se rezolva. in fine, mai trec 2 sapt, primesc AL DOILEA extras, acum cu suma datorata de 540, suma min aproape 60 si o scrisoare semnata de un domn, sunt convinsa, simpatic siesi care ma informa ca AM FOST comunicata BC ca rau platnic. am luat foc, m-am calmat, am condus cat de cat cu respect ptr ceilalti participanti la trafic, m-am oprit exact si fix in fata filialei care (este), m-am infipt in fata gagicii cu care mai discutasem anterior si am intrebat-o de sanatate. a dat cateva tel si m-a asigurat ca cererea se proceseaza si ca imi va veni raspuns. si a zambit trist, constienta, probabil, ca lucreaza ptr o societate de nesimtiti si incopetenti. alte 2 sapt m tarziu - al 3-lea extras, mai sa ma apuce dracii. gresit! un minunat extras de stornare si un magnific 0 la sold.
    si zii asa...
  • +1 (1 vot)    
    inchidere cont Banca Transilvania (Miercuri, 27 mai 2009, 13:02)

    Razvan Marin [utilizator]

    http://www.razvanmarin.ro/2009/03/06/banca-transilvania/
    inca un exemplu daca mai era cazul... :(
  • +1 (1 vot)    
    Adeverinta: 5 euro. Plus TVA (Miercuri, 27 mai 2009, 14:53)

    un client BRD [anonim]

    Merg ieri la BRD - Agentia Europa (aviz amatorilor), unde am avut un overdraft, si cer sa-mi elibereze o adeverinta ca mi-a fost anulat, pentru a o prezenta la o alta banca unde am aplicat pentru un credit
    Functionara:- Sigur ca da, faceti o cerere.
    E: - Trebuie sa fac o cerere?
    F: - Normal. Doar trebuie sa va eliberam o adeverinta. Si reveniti maine, sa o luati, ca acum s-a terminat programul si colegele de la persoane fizice nu mai sunt.
    E: - Ok, daca trebuie...
    F: - Si trebuie sa platiti 5 euro!
    E: - Poftim ?!!?
    F: - Plus TVA!
    E: - Nu-mi vine sa cred! Cum sa platesc 5 EURO... plus TVA? Pai e vorba doar de o hartie.
    F: - Pai ce? Nu va convine?
    E: Pai normal ca nu-mi convine! Chiar acum am vin de la alta banca unde mi-au eliberat pe loc o astfel de adeverinta si gratis. N-am mai auzit asa ceva pana acum!!!
    F: - Asta este! Este o munca si pentru noi - dureaza cam un sfert de ora sa facem o astfel de adeverinta, iar munca asta trebuie platita.
    E: - Dar totusi mi se pare foarte mult! este o simpla adeverinta!
    Pune mana pe telefon si suna pe cineva - cred ca de la persoane fizice. Dupa ce se lamureste, ma informeaza si pe mine ca intr-adevar la persoane fizice sunt alte tarife: 1 Euro. Plus TVA.
    F: - Dar trebuie sa faceti cerere... Si cand veniti sa luati adeverinta platiti si banii.
    E: - Renunt!
    A doua zi m-am deplasat la o alta agentie BRD, unde o persoana foarte amabila mi-a eliberat adeverinta pe loc, in nici 5 minute si fara sa-mi ceara nimic plus TVA...
  • +1 (1 vot)    
    DE CE ? (Miercuri, 27 mai 2009, 15:33)

    dracula [anonim]

    simplu: angajatele nu stiu cum sa foloseasca calculatorul - decat poate pt a forward un banc si a citi mailurile primite .....

    iar cu telefonul, pesemne ca vorbise cu cineva care o sunase .... pesemne ca au dreptul la un nr limitat de convorbiri - altfel ar dormi cu telefonul la ureche ....:)
  • +1 (1 vot)    
    Bancile (Miercuri, 27 mai 2009, 15:46)

    Dracula [anonim]

    din toata lumea sunt cam la fel - deschizi usa, platesti un procent, platesti comision de card etc etc etc.
    Era mai bine cu banii sub saltea sau la CEC, serios ! Aveai nevoie de bani imediat, scoteai o obligatiune, mai verificai odata lista cu tragerile (habar n-am daca a castigat cineva vreodata, cred ca si aici erau mici smecherii) si gata ! asta ca sa nu periclitezi dobanda la aia 500-100 de lei de pe carnetul CEC. Si asta fara sa platesti vreun comision.
  • +1 (1 vot)    
    Nu sunt incompetenti, sunt lacomi (Miercuri, 27 mai 2009, 16:09)

    Rhadoo [utilizator]

    Sa vedeti cum m-a pacalit pe mine BCR -ul si pe inca cateva zeci de mii de persoane probabil.
    Am primit de la ei un token cu care sa poti face plati online, sa-ti verifici contul, etc. O intreb pe domnisoara de mi l-a eliberat: "Nu ma costa nimic, da? nici un comision, nimic?" iar ea: "Nu, nu, este gratuit!". E, timp de vreo 5, 6 luni toate bune si frumoase. Apoi, surpriza, imi vine acasa extras de cont pentru toate conturile in lei si in euro pe care le am la banca. Ma trezesc dupa doua zile cu o retragere de 2 RON din contul curent ca mi-au trimis scrisoare acasa fara sa o cer. Ma duc la banca si intreb: "pot sa nu mai primesc extrasul de cont acasa? nu mai doresc sa platesc aiurea bani pe luna pentru nimic, mai ales ca pot sa-mi verific conturile cu tokenul pe internet?" Raspuns: "nu , ca trimiterea extrasului de cont e obligatorie!" Cu alte cuvinte, partenerul meu comercial, banca, ma obliga pe mine sa ii inghit toate comisioanele mai ascunse sau mai p e fata. Ne fura ca in codru. Nu mai rezist si cred ca ma duc ori la OPC, ori la un avocat. Nu mai e nimic de comentat. Fac operatiuni la BCR de trei ani deja, nu mi s-a trimis nici o scrisoare acasa, prima am primit-o abia acum trei luni, iar a doua acum o saptamana. Sunt pus pe furat astia ceva de speriat. Eu am o singura sugestie pentru toata lumea, nu mai tineti in banca decat in conturi de economii care va aduc macar o treime din suma promisa prin dobanda, nu va mai indatorati la banca, nu mai faceti operatiuni prin conturi curente prin banca, sa vedem de unde mai fura.
    • +1 (1 vot)    
      Sfat (Miercuri, 27 mai 2009, 22:24)

      eu [anonim] i-a raspuns lui Rhadoo

      Am patit la fel si eu, insa m-am dus imediat la sucursala unde mi-am activat Internet bankingul si am cerut sa nu mai imi trimita extrasul de cont prin posta...duduia a fost draguta, a dezactivat un flag si...gata!
      • +2 (2 voturi)    
        La mine n-a fost draguta (Miercuri, 27 mai 2009, 23:23)

        Rhadoo [utilizator] i-a raspuns lui eu

        Pai eu tot la sucursala unde mi-a activat optiunea m-am dus, dar duduia nu a fost la fel de draguta.... :|
  • 0 (0 voturi)    
    concluzie (Joi, 28 mai 2009, 9:14)

    anonin [anonim]

    Daca functionarii bancari ar fi mai amabili ati inghiti mai usor regulile pe care nu ei le-au facut ei doar le respecta?
  • +1 (1 vot)    
    Banca (Joi, 28 mai 2009, 12:24)

    Liviu [anonim]

    Am dat si eu peste o banca.
    Am facut o plata pe internet, numele firmei catre care am facut plata se termina in "Unlimited"
    Aparent de pe card imi lipsesc mai multi bani. Ma duc la sucursala. Am stat jumatate de ora sa termine tipa cu baiatul de la parcari care vindea parfumuri si sa vorbeasca cu tzatza leana care vroia si ea parfumuri.
    Dupa toate acestea m-am plans apropo de lipsa banilor.
    Imi cere buletinu, se uita ce se uita in calculator si la un moment dat o scoate , citez
    "Dar dumneavoastra aveti cont nelimitat?"
    Dupa care mi-am inchis contul si am mai stat 2 ore in banca aia. Nu spun numele dar nu era nici BCR nici BANCPOST nici CEC.
  • 0 (0 voturi)    
    Informati-va. (Joi, 28 mai 2009, 17:12)

    Mioara [anonim]

    Aceste incidente au loc din cauza prostiei romanilor/ oamenilor ,care, in momentul in care solicita un produs, fie el un card, credit, extras de cont, etc nu pun suficiente intrebari. Atata timp cat primesc banii(in cazul unui credit/ overdraft) sunt cei mai fericiti, nici dobanda nu le pasa cat este ... in schimb revin dupa 2 luni (cand termina de tocat toti banii) si au "n" pretentii (ca au fost dezinformati sau din contra, DELOC informati)... Sunt si eu, de asemenea, clienta a ING-ului (am card de debit, de credit, conturi in valuta si home'bank) si a BCR-urlui(am cont, card, credit si internet banking la ei) si sunt foarte multumita deoarece la momentul contractarii produselor, inclusiv al creditului, AM INTREBAT, m-am interesat: nu am acceptat o suma de bani fara sa ma gandesc la consecinte, fara sa stiu ce presupune imprumutarea acelei sume.
    Asadar dragilor, sfatul meu este sa, "cascati" bine ochii pe ce semnati ... daca pe voi personal nu ma va intereseaza pe ce dati cu subsemnatul (deci nu dati 2 bani pe voi) nu inteleg de ce va asteptati ca altii sa va trateze mai bine de atat. Vreti sa se aplice zicala "Clientul nostru, stapanul nostru"? Ar trebui sa meritati acest lucru! Nu va convin anumite aspecte, taxe, comisioane, dobanzi ale unei institutii bancare? Este alegerea voastra daca vreti sau nu sa colaborati cu acea banca ;)
  • 0 (0 voturi)    
    Din pacate la mai multe banci e asa (Joi, 11 iunie 2009, 20:15)

    Ionut POpa [anonim]

    Cred ca e vorba de ING in stire, ca am card la ei si am acc problema, nu pot comunica intre agentii. De scos bani se pot scoate de la orice filiala, dar doar cu cardul. Daca vrei sa scoti bani din conturi care nu au card atasat tre sa anunti din timp, nu sa vii pe nepusa masa.

    Din pacate nu doar la ING e asa si este lovti si la alte banci de indiferenta, incompetenta sau pur si simplu rea vointa.
  • 0 (0 voturi)    
    Teapa de la Raiffeisen (Marţi, 17 noiembrie 2015, 22:18)

    Oana [anonim]

    Tocmai am scapat si eu de hotii de la Raiffeisen. Proasta sunt eu ca nu m-am informat inainte sa deschid cont cu car la ei. Ideea e ca m-am razgandit dupa o zi (da, o zi :p) si m-am dus sa inchid si contul si cardul pe care il solicitasem. Ma pun aia sa platesc 5 usd pt emiterea cardului, apoi comision pentru retragerea tuturor banilor depusi. Booooooon! Plec de la ei cu gandul ca gata, am inchis contul, deci adio! Da' de unde, domnule? Ma suna dupa 3 zile sa-mi zica sa vin sa platesc comisionul ANUAL pentru intretinerea cardului. WTF? Eu am tinut banii la ei 12 ore, deci WTF? Care e logica? Pai nu exista..se pare ca saracii astia iau comisioanele in avans pentru ca asa vor ei. Am vorbit cu directorul sucursalei din Bacau, si dadea din umeri, adica ceva de genul, nu prea am de ales si trebuie sa platesc. Ori mi se pare aberant si un abuz grosolan! Am platit in scarba, doar sa nu mai aud de ei niciodata..dar just in case, ma voi duce peste o luna sa cer confirmarea inchiderii contului, sa nu ma trezesc cu vreun alt comision pentru te miri ce. Vreau sa le fac plangere la ANPC dar nu cred ca se va rezolva ceva. Dar voi scrie pe toate forumurile pe care le gasesc, ca sa conving lumea sa mearga la oricare alta banca, nu la nemernicii astia.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version