UPDATE Liberalul Bogdan Olteanu a primit avizul pentru pozitia de viceguvernator al BNR. Daianu a primit aviz negativ

de D.Popa; I. Baias     HotNews.ro
Marţi, 6 octombrie 2009, 17:32 Economie | Finanţe & Bănci

Bogdan Olteanu
Foto: Rompres
 documente
(06 Oct 2009) PDF, 79KB
Comisiile parlamentare de buget-finante i-au avizat, marti, in functiile de viceguvernatori ai Bancii Nationale a Romaniei (BNR) pe Cristian Popa si Bogdan Olteanu. Noul CA al BNR va fi condus de Mugur Isarescu, primvice guvernatorul Florin Georgescu, viceguvernatorii Cristian Popa si Bogdan Olteanu si ii va avea ca membri pe Nicolae Danila, Napoleon Pop, Agnes Nagy, Dinu Marin si Virgil Stoenescu, potrivit Mediafax. Propunerile vor fi votate, miercuri, in plenul Parlamentului.

In schimb, Lucian Croitoru, Daniel Daianu si Silviu Cerna au primit aviz negativ si nu vor face parte din CA al BNR.

Bogdan Olteanu a fost ministru delegat pentru relatia cu Parlamentul si presedinte al Camerei Deputatilor in precedenta legislatura si este in prezent vicepresedinte al Camerei Deputatilor si membru in Comisia pentru buget, finante si banci, din aprilie 2009.

Din 1998 este avocat si membru al Baroului Bucuresti MBA. Activeaza ca avocat in cadrul Societatii civile de avocati Gorghiu Pop&Asociatii.


Cum a ajuns juristul Bogdan Olteanu candidat?

Reamintim ca inainte de Olteanu, liberalii il sustinusera pe profesorul de economie Daniel Daianu, insa propunerea a cazut din cauza ca PNL nu obtinuse postul de viceguvernator vizat.

Surse parlamentare au declarat pentru HotNews.ro ca nominalizarea lui Bogdan Olteanu in functia de viceguvernator este rezultatul unui troc direct intre Bogdan Olteanu si Viorel Hrebenciuc.

Initial, PSD si PD-L decisesera in Coalitie sa fie sustinut Daniel Daianu. Dupa destramarea Coalitiei, PSD a rupt intelegerea initiala cu PD-L si, vrand sa se razbune, l-a nominalizat pe Olteanu. Aceleasi surse sustin ca Viorel Hrebenciuc a negociat direct cu Bogdan Olteanu propunerea acestuia pe post.

De altfel, pe timpul guvernarii PNL, cand Bogdan Olteanu era presedintele Camerei Deputatilor, Victor Hrebenciuc negocia direct cu acesta interesele PSD.


Citeste mai multe despre   












Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ce voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

7788 vizualizari

  • +22 (32 voturi)    
    toti golanii (Marţi, 6 octombrie 2009, 17:44)

    oldman [anonim]

    avem doi golani in politica, boureanu si olteanu. asta mai lipseste, unu dintre ei sa ajunga viceguvernator
    • +29 (43 voturi)    
      Avorteanu asta e fantastic... (Marţi, 6 octombrie 2009, 18:26)

      LOL [anonim] i-a raspuns lui oldman

      .... electoratul il da afara pe usa si el reintra pe sub geam. Nu stiu cine il sustine sau impinge pe acest Lapusneanu lovit (literalmente) in cap de calvitie, dar merita tot respectul meu, omul are super pile.
      Vorba ceea, il speli si e ca nou. Asta mai si straluceste pe deasupra.
      Pentru mine trei personaje sunt mirobolante: asta, Ludovic CalcaCopii si Cr(et)in Fantomescu. Sa scrie si ei o carte cum reusesc sa ramana in politica, eu tot incerc sa intru ca sa pot fura, scuze, sa fiu un om realizat, si nu pot neam.
      • +8 (14 voturi)    
        KGB-ul prin mama lui lucreaza (Miercuri, 7 octombrie 2009, 8:03)

        gabifm [utilizator] i-a raspuns lui LOL

        Aceasta este pila lui - maica-sa - fosta membra de frunte a PCR/KGB.
      • 0 (10 voturi)    
        Pai ia in primul rand si invata... (Miercuri, 7 octombrie 2009, 9:24)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui LOL

        Macar jumate din cat a invatat Olteanu, gaseste-ti un loc de munca din care sa poti influenta unele decizii in favoarea unor afaceristi, intra intr-un partid....ai rabdare, pupa in fund pe cine trebuie....si cu timpul ai sa ajungi si tu intr-o pozitie din care sa poti fura. Simplu nu?
        • +6 (10 voturi)    
          Tu stii cat a invatat Olteanu si pe unde... (Miercuri, 7 octombrie 2009, 12:01)

          Batranul rege Lear [anonim] i-a raspuns lui bgd

          sau iar te trezesti vorbind ca sa-ti aperi leprele de jefuitori si tradatori ai Romaniei?
          Ce merite are nepotelul tovarasei Gizela Vass? Ca are o gandire si un comportament cominternist, bolsevic si KGb-ist ca si matusica? Si poate ne mai si spui cine mai face parte din GASCA, ca vad ca le stii pe toate.
      • -1 (9 voturi)    
        Am uitat ceva... (Miercuri, 7 octombrie 2009, 9:25)

        bgd [utilizator] i-a raspuns lui LOL

        Sau poti merge pe traseul "almanahe" :)
      • +6 (8 voturi)    
        e clar... (Miercuri, 7 octombrie 2009, 9:37)

        strajeanul [anonim] i-a raspuns lui LOL

        nepotul Ghizelei are grad mai mare ca Daniel.... BNR e unitate militara speciala....
      • +4 (10 voturi)    
        ... (Miercuri, 7 octombrie 2009, 10:48)

        Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui LOL

        mai, si voiam sa votez cu Antonescu in primul tur. Acum ce fac, votez iarasi cu Basescu?
    • -5 (11 voturi)    
      Bogdan Olteanu (Miercuri, 7 octombrie 2009, 6:46)

      ion [anonim] i-a raspuns lui oldman

      E usor sa pui etichete cand vrei sa murdaresti... Care-s argumentele cu care vii in sustinerea mizeriilor afirmate ?
      • +6 (10 voturi)    
        Exista probe (Miercuri, 7 octombrie 2009, 9:05)

        bogdan [anonim] i-a raspuns lui ion

        Asa cum profesorul Cosea a spus de Olteanu nu a auzit nimeni in profesiunea de finantist. Nici macar nu stie Olteanu care este dobanda de finantare BNR. Un analfabet din punct de vedere financiar cocotat in functii inalte ce afecteaza viata tuturor. Ma mir ca mai exista "naivi" sau platiti sa posteze cand toata lumea cunoaste din ce sinistra familie provine personajul. Oameni care au condus cea mai sangeroasa represiune impotriva intelectualitatii romane si a Romaniei in general. Cititi istoria altfel ea se va repeta si nulitati obraznice ca acest gunoi, sustinut de Patriciu tocmai pentru ca fiind incompetent trebuie sa fie credincios celui ce ii da un os de ros, vor ajunge - daca nu au si ajuns - sa distruga tara. Iar despre un parlament care il voteaza in defavoarea lui Daianu numai de bine dar cand va fi pe lumea cealalta. E timpul sa gandim singuri nu prin ochelarii lui Patriciu vantu si Voiculescu care au diovedit deja ca distrug tara si o vor aservita unei puteri ostile din Est - care o fi olteanule intreab-o pe bunica !
      • +7 (7 voturi)    
        pt.Ion (Miercuri, 7 octombrie 2009, 9:48)

        Ana Armanca Ardeleanu [anonim] i-a raspuns lui ion

        Mai trebuiesc argumente?! B.Olteanu nu este economist, ci avocat!
        Este evident că e NUMAI o numire pe criterii politice.
        • +2 (4 voturi)    
          Avocat la FF!! (Miercuri, 7 octombrie 2009, 13:05)

          gabifm [utilizator] i-a raspuns lui Ana Armanca Ardeleanu

          el a terminat ceva istorie din cate stiu eu din eprioada in care, alaturi de scriitorul ratat vosganian, a facut parte din comisia privatizare a bcr.
          ce tunuri!! oare sorin pantis ce mai face (privatizare romtelecom).
    • +7 (15 voturi)    
      Boureanu nu este golan... (Miercuri, 7 octombrie 2009, 7:14)

      Batranul rege Lear [anonim] i-a raspuns lui oldman

      Gresesti. Este un om care a muncit mult si a realizat ceva in viata prin munca. Spre deosebire de nepotelul Gizelei Vass, finul lui Tradiceanu.
      • -4 (4 voturi)    
        batranul rege lear (Miercuri, 7 octombrie 2009, 9:17)

        artaxexe [anonim] i-a raspuns lui Batranul rege Lear

        inca nu dormi?
      • -2 (2 voturi)    
        hahaha (Miercuri, 7 octombrie 2009, 10:32)

        alex [anonim] i-a raspuns lui Batranul rege Lear

        Man, you made my day. Serios. Am ras la prima ora :)
      • +1 (1 vot)    
        buna gluma (Miercuri, 7 octombrie 2009, 14:58)

        maxi lopez [utilizator] i-a raspuns lui Batranul rege Lear

        impresia mea e ca Boureanu e dubios.

        sigur, de cand a fost trimis in judecata de DNA parca apare si mai des la TV, ca sa arate ca nu ii e rusine.

        asta e problema: o gramada de parlamentari sunt penali, insa nu pare sa-i deranjeze asta deloc si continua sa apara la TV ca si cand nu s-ar fi intamplat nimic.
    • +1 (1 vot)    
      SI CELALALT... (Miercuri, 7 octombrie 2009, 10:16)

      CIOMBE [anonim] i-a raspuns lui oldman

      Prim viceprim ministru!
      Tara ..ulii!!!
    • +8 (8 voturi)    
      olteanu.... (Miercuri, 7 octombrie 2009, 10:29)

      marcel [anonim] i-a raspuns lui oldman

      Si unde mai pui ca pregatirea lui ca economist e egala cu zero..... E incredibil... Un avocat - vice guvernator BNR...
      Si eu sunt economist si pot spune ca MBA-ul la institutul bancar e o chestie pe care nici macar nu a meritat sa o fac, pt. ca e o bataie de joc. Se copiaza la examene si se dau diplomele pe banda... Olteanu nici nu cred ca a trecut pe acolo... I-a venit diploma prin posta...
      Daianu in schimb, e un economist exceptional, l-am avut profesor la ASE.
      Rusine politicienilor, ca pe criterii politice ajung sa falimenteze tara...
  • +28 (36 voturi)    
    N-are voie (Marţi, 6 octombrie 2009, 17:44)

    vlad [anonim]

    Olteanu la BNR . Nu prezinta garantii de profesionalism independent si ne aservit .
    pai daca ajunge el acolo sa vezi cum o sa ajunga leul .sa vezi tranzactii la "fara 5 minute" inainte sa creasca si sa scada leul . sa vezi ce se imbogatesc niste liberali din asta .Nu va e rusine ?
    • +27 (35 voturi)    
      prognoze pentru curs (Marţi, 6 octombrie 2009, 18:37)

      patriciu [anonim] i-a raspuns lui vlad

      pana acum interesele lui Patriciu legate de evolutia cursului se concretizau mai greu. Avandul pe olteanu in interior ... ehei...
  • +37 (41 voturi)    
    mhm ? (Marţi, 6 octombrie 2009, 17:52)

    Lucian [anonim]

    Nu inteleg.
    A fost refuzat Daianu, de comisia de buget finante si o sa fie acceptat Olteanu ? E cel putin amuzant, daca-i adevarat.
    • +22 (26 voturi)    
      Pai vrea Dinu un om acolo (Marţi, 6 octombrie 2009, 18:46)

      vlad [anonim] i-a raspuns lui Lucian

      ca sa joace cursul leului .si calin vrea ,si vantu vrea si vaoiculescu vrea .toti vor .ca dacxa stii cursul si vinzi /cumperi cand trebe faci multi bani. si daca ramane singur acasa olteanul bogdan face praf leul
    • 0 (6 voturi)    
      Daianu (Marţi, 6 octombrie 2009, 22:32)

      Ghita [anonim] i-a raspuns lui Lucian

      probabil ca a fost respins fara sa se spuna ADEVARATUL motiv: ar fi conflict de interese el la bnr in timp ce este actionar puternic la un ifn.
    • +7 (15 voturi)    
      pai e acceptat ala care (Miercuri, 7 octombrie 2009, 1:47)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Lucian

      nu stie nici cum sa calculeze un tva! chiar nu pricepi CARE e criteriul??? iti dai seama pe ce maini vom fi?
      • 0 (0 voturi)    
        ala cu TVA-ul e Bodu! (Miercuri, 7 octombrie 2009, 15:00)

        maxi lopez [utilizator] i-a raspuns lui zaboo

        cred ca i-ai confundat din cauza cheliei - ala care n-a stiut sa calculeze TVA era Bodu, la momentul respectiv sef al ANAF - adica agentia care colecteaza taxele si impozitele.

        insa Bodu a zis ca el nu trebuie sa stie cum se calculeaza, el e manager, nu taxator.

        aici are pe undeva dreptate. sefii de la NASA sunt si ei niste oameni cu MBA, nu astronauti.
  • +10 (18 voturi)    
    mhm ? (Marţi, 6 octombrie 2009, 17:52)

    Lucian [anonim]

    Nu inteleg.
    A fost refuzat Daianu, de comisia de buget finante si o sa fie acceptat Olteanu ? E cel putin amuzant, daca-i adevarat.
    • -1 (3 voturi)    
      nu judeca o carte dupa coperti... (Miercuri, 7 octombrie 2009, 10:57)

      Dedalus [anonim] i-a raspuns lui Lucian

      Ia-o incet. Nu zic ca Olteanu e un geniu al finantelor, dar daca te uiti cu putina atentie, vei vedea ca Daianu vorbeste frumos, fara insa sa spuna ceva. Il ajuta sharmul natural si figura de intelectual, dar nimic din ceea ce spune nu are continut. Incearca sa citesti ceva scris de el, fara sa te gandesti cine a scris. imi vei da dreptate...
  • +16 (22 voturi)    
    o da (Marţi, 6 octombrie 2009, 17:52)

    antique [utilizator]

    e prea tare. avem oameni care pot ocupa orice post(poate chiar in acelasi timp), de la spalator de wc-uri -> la deputat sau alt post inalt. traiasca incompententa, promovarea pe criterii politice si dupa banii bagati in partid, spaga si prostia.
  • +18 (26 voturi)    
    E clar! (Marţi, 6 octombrie 2009, 17:54)

    rau [anonim]

    Ca sa stiti ce va asteapta sub regimul Geoana-Antonescu: clientelism, incompetenta, jaf.
    • +4 (8 voturi)    
      si mai rau (Marţi, 6 octombrie 2009, 21:21)

      si mai rau [anonim] i-a raspuns lui rau

      Cam asa se va intampla.
      Si va fi rau.

      Dar se vede treaba ca asa se intampla si acum.
      Si asta este rau.
    • -1 (3 voturi)    
      NU MAI SPUNE , ZAU (Miercuri, 7 octombrie 2009, 10:01)

      MARICICA [anonim] i-a raspuns lui rau

      si acum oare cum e?care sunt competentii care conduc? unde sunt padurile din tara asta?intreaba-l pe flutur..si pe altii din partidul stat..care sunt competentii din acest partid?poate udrea, placinta, berceani..si altii..sprijina-i ca poate o sa traim la fel de bine ca in perioada 1985-1987... mama lor de hoti
  • +16 (24 voturi)    
    Olteanu (Marţi, 6 octombrie 2009, 17:58)

    doru [anonim]

    I mi spune cineva ce competente in domeniu are dl Olteanu?Poate omul a lucrat in finante int,are vreun MBA,lucrari publicate,ma rog ,ca habar n am.
    Daianu poate fi considerat o somitate....
    PNL ul si cind au fost la guvernare au cam ignorat criteriul competentei ,prferindu l pe cel politic si acolo unde nu era cazul.
    • -1 (3 voturi)    
      Pai nu vezi ca vor tehnocrati? (Miercuri, 7 octombrie 2009, 9:02)

      bgd [anonim] i-a raspuns lui doru

      Ei nu pot sustine 10-12 ministri competenti din partidul lor. Dar de fapt asa sunt toti.....peste tot sunt angajati oameni pe criterii politice si mai putin pe criterii de competenta. Daca te uiti in fiecare guvern de pana acum,inclusiv asta,...n-ai sa vezi multi oameni intradevar competenti.
      O sa ajungem sa punem scriitori la sanatate si economisti la educatie...
  • +15 (23 voturi)    
    Olteanu in locul lui Daianu? (Marţi, 6 octombrie 2009, 18:00)

    Costica [anonim]

    Nici macar daca sta in cap 10 ani nu poate sa-l ajunga pe Daianu...Plus ca de meserie e politruc acest Olteanu, care a intrat in parlament pe usa din dos. La primarie , in fieful lui Vanghelie a trecut neobservat caci de atat e in stare...!
    • +1 (3 voturi)    
      traiasca romania,traiasca tricolorul , (Miercuri, 7 octombrie 2009, 9:25)

      artaxexe [anonim] i-a raspuns lui Costica

      maria sa poporul ...si fsn care acopera esichierul politic al tarii.va mai amintiti poeziile lui beniuc pe care elevii unei generatii pierdute le recitau cu diverse ocazii? partidul (pcr) e in toate cele ce sunt si cele ce maine vor rade la soare!
      nimeni nu s-a ocupat de viziunea lui beniuc despre viitorul de aur al romaniei.aici nimic nu misca fara girul fsn/pcr/securitate... sa traiti (eventual bine) tot asa mai departe!
    • 0 (0 voturi)    
      il confunzi cu Bodu (Miercuri, 7 octombrie 2009, 15:10)

      maxi lopez [utilizator] i-a raspuns lui Costica

      Olteanu nu a candidat la primarie contra lui Vanghelis - ala era Sebastian Bodu.
  • +17 (17 voturi)    
    tare miscare (Marţi, 6 octombrie 2009, 18:10)

    rosia portocalie [utilizator]

    Cum ar veni , daca nu ne dati ce vrem ne bagam picioarele in el profesor si in ele competente si-l propunem pe "gura bogata" asta, ca nu ne mai intereseaza daca stie sau nu sa-si faca treaba in postul respectiv. Frumos
    • +12 (18 voturi)    
      gura ca gura (Marţi, 6 octombrie 2009, 18:23)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui rosia portocalie

      dar ai vazut ce teasta are finantistul de talie mondiala
      olteanu, nepotel de ghizela pecerista ilegalista.
  • +16 (18 voturi)    
    poeti , avocati (Marţi, 6 octombrie 2009, 18:15)

    Unurau [anonim]

    Am avut un poet liberal ministru de finante si a dat-o in bara. Acum pun un avocat viceguvernator al Bancii Nationale.

    PNL a dus de doua ori tara aproape de faliment. Multumim.
  • +8 (10 voturi)    
    Aici se va descurca mai bine ca in alegeri (Marţi, 6 octombrie 2009, 18:27)

    Catinash [anonim]

    ... ca are nevoie de mai putine voturi.

    DIn punctul de vedere al numarului de "sufragii" - este un post ma masura lui.

    Il vor vota rudele, probabil
    • +4 (6 voturi)    
      rudili (Marţi, 6 octombrie 2009, 20:05)

      baronul stanganbuch [utilizator] i-a raspuns lui Catinash

      .....
  • +10 (12 voturi)    
    1 aprilie (Marţi, 6 octombrie 2009, 18:46)

    mara [anonim]

    Data de astazi este cumva 01 aprilie, pare o gluma proasta.
    Sa speram ca singura institutie (BNR) care mai avea credibilitate nu o ia la vale cu o astfel de propunere/alegere.
    Ce cunostinte in domeniul financiar bancar, are acest individ agramat si tupeist?
    Sa speram ca este doar o gluma foarte proasta.
  • +12 (14 voturi)    
    Ce mai oferta.. (Marţi, 6 octombrie 2009, 18:58)

    silicon [anonim]

    S-au tampit de tot si liberalii astia..Au cazut de la Daianu la Olteanu. De ce nu Orban? De ce nu Adomnitei? Ca vad ca se poate
    • +3 (5 voturi)    
      coana Chirita (Miercuri, 7 octombrie 2009, 1:48)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui silicon

      e propunerea mea
  • +2 (8 voturi)    
    SF prost. viata de zi cu zi e un kitsch (Marţi, 6 octombrie 2009, 19:05)

    crap [anonim]

    un film SF prost se remarca prin lipsa de logica; la inceput arata ca poate zbura sau face invizibil, ca apoi sa fie capturat (chipurile intriga) sau sa incerce chinuit o evadare peste un pod aparat de inamici (desi el putea sa zboare). olteanu este la fel: a aratat ca nu'l duce minte nici cat o gaina si e arogant ca ultimul prost (s-a trezit el sa le dea peste nas la americani? 'ca tine, bobocule, mai rar!') si se vrea propulsat viceguvernator BNR!!! pai in mintea retardata a PNL'ului (ca pana acum aveam dubii) probabil ca oricine poate sa faca orice. A confunda posturile pur politice, gen ministru de externe, cu posturile ce intr-o tara normala cer oameni cu o pregatire si trecut fabulos, inseamna pur si simplu retardare, nesimtire, prostie in ultimul hal. din pacate nu numai PNL'ul a aratat asa ceva, ci si PSD, PDL sau presedentia (basescu fiind campion in a se pronunta in chestii in care n-are nici o competenta, crezand ca totul e la fel de simplu ca invartitul timonei). romania e dominata de o 'elita' (? de hoti, desigur) care se cred superlei, stilul becali ('merge si asa, f..'l in c.. pe ma'sa') dominand masiv, fara drept de apel. viata de zai cu zi la romani e un kitsch, si nu din cauza manelistilor sau tiganilor, ci din cauza politicienilor.
  • +10 (12 voturi)    
    Suzana Gidea si economistul cel tinar (Marţi, 6 octombrie 2009, 19:21)

    oilman [anonim]

    Se pare ca raposata bolshevika a last niste manuscrise cu sfaturi de economie pe care nepotelul le-a studiat sirguincios in timpul liber. Oare cit timp o sa ne mai prostituam ca natie adulind mioritic incompetentii si hotii care populeaza masiv judiciarul, executivul si legislativul acestei tari batute de Dzeu ? Vorbind de bataie, ultima inainte cu ceva de am plecat din Romania am primit-o de la calaii tovarasei ministru gidea, care m-au amenintat ca o sa patesc ca si unchiu (e.g.: ziarist impuscat de bolshevici)
    • +1 (3 voturi)    
      Eroare ? (Miercuri, 7 octombrie 2009, 8:08)

      motul [anonim] i-a raspuns lui oilman

      Probabil e vorba de Ghizela Vass !
      • -1 (1 vot)    
        corect (Miercuri, 7 octombrie 2009, 9:16)

        oilman [anonim] i-a raspuns lui motul

        Cred ca ai dreptate ! -
        • +1 (1 vot)    
          mai experimentati (Miercuri, 7 octombrie 2009, 13:35)

          bozo [anonim] i-a raspuns lui oilman

          paralela e corecta. mai dati o raita prin istoria de dinainte de 89
  • +11 (13 voturi)    
    Bai, sunteti nebuni? (Marţi, 6 octombrie 2009, 19:54)

    Razvan_M [utilizator]

    Nu-i dati beizadelei pe mana tiparnita cu bani a BNR, ca o patim!
  • +6 (8 voturi)    
    sobolanii rozalii , (Marţi, 6 octombrie 2009, 21:13)

    ionamaru [utilizator]

    ia observati pana unde merge politichia asta in ROmanica ; hrebenciucu ii da la geoala lu' baselu cu o 'troaca ' veritabila .
    ahaaaa , mai scos de la guvernare , vezi tu pe dracu !!!
    ROmanico ,romanica ,pe ce maini ai ajuns ..
  • +8 (10 voturi)    
    Caragiale... (Marţi, 6 octombrie 2009, 21:29)

    Ion Bulion [anonim]

    Doar doua vorbe am sa va zic:
    Caragiale a fost un mic copil !!

    Hai sa traiti ... sa va bucurati de spectacolul "live" pe care il platiti (din nefericire) cu bani grei.
  • +6 (8 voturi)    
    Welcome (Marţi, 6 octombrie 2009, 21:35)

    Ura [anonim]

    Bine ati venit in Romanica unde pana si posturile de administrator la bloc vor fi in curand politizate.
    • +4 (6 voturi)    
      daca faci o paralele (Miercuri, 7 octombrie 2009, 1:51)

      zaboo [utilizator] i-a raspuns lui Ura

      ai sa vezi ca functioneaza pe acelasi calapod! voteaza toti neispravitii pe unul bun de gura care fuge cu banii asociatiei! nu-ti suna cunoscut?
  • +1 (3 voturi)    
    Nu mai, nu de curs o sa se ocupe (Marţi, 6 octombrie 2009, 22:02)

    Cristina [anonim]

    Vrea sa se ocupe de relatia cu FMI....................
  • +8 (10 voturi)    
    Bogdanel face pe el (Marţi, 6 octombrie 2009, 22:09)

    eu [anonim]

    Ba, esti prost? Olteanu? Maica precista! Mare ti-e gradina Doamne, multi sar in ea, putini se mai intorc. N-am vazut fanfaron mai mare ca asta (poate doar Oprescu sa-l mai intreaca), dar sa-si bage "jmecherii" scursorile in BNR, speram sa nu ajunga. De fapt, imi aduc aminte ca au mai incercat si cu Florin Georgescu, cu vreo 10 ani in urma, sa-i ia fata lui Isarescu si s-au izbit de un zid. Ei bine, spre ca zidul ala sa-i sparga mutra si lu' bogdanel.
  • +6 (8 voturi)    
    croitoru (Marţi, 6 octombrie 2009, 22:29)

    Anna [anonim]

    De Daianu imi pare mai putin rau, e un economist mai putin bun decat se crede indeobste, care a stiut in schimb sa-si creeze o imagine foarte buna. Pana la urma si asta in sine e de laudat, mai ales cand spatiul public de la noi e populat de specimene demne de o menajerie de circ.

    Insa Lucian Croitoru este unul dintre cei mai tari macroeconomisti pe care i-a avut tara asta vreodata. Sunt doar cativa la nivelul lui, Valentin Lazea CEROPE/BNR; Catalin Pauna de la Banca Mondiala; Anca Paliu Dragu de la FMI...
  • +3 (5 voturi)    
    pret (Marţi, 6 octombrie 2009, 22:39)

    stefan [anonim]

    Toate au un pret! Inclusiv Isarescu. E in functia asta de 20 de ani (cu o paranteza de circa 2 ani, cit a fost premier. Dar nici atunci n-au numit pe nimeni, ci locul a ramas vacant.)
    Indiferent cine a fost la guvernare (ca s-a numit FSN, PDSR, CDR, PNL-PD, PD-L-PSD) au ca numitor comun Isarescu sef la BNR. De la inflatii de peste suta la suta la cele cu o cifra(zic ei, nu si buzunarele noastre), de la devalizari de banci la leul greu, Isarescu sef BNR.
    De ce oare?
    Iar acum nu-l accepti pe Daianu (e totusi un om de finante).
    Pai in niste poze de acum n ani erau intr-o delegatie cu Raposatul: Isarescu, Nastase si inca cineva.
    Deci vechea zicala: LA VREMURI NOI TOT NOI!
  • -1 (9 voturi)    
    Bogdan Olteanu (Marţi, 6 octombrie 2009, 22:39)

    Marian [anonim]

    Stiu ca a fost presedintele Camerei Deputatilor in guvernarea liberala. Refuz sa cred ca este prost altfel nu putea ocupa un astfel de post. Poate are cineva vreun CV al lui sa vedem ce calificari are.
  • -5 (7 voturi)    
    OLTEANU GUVERNATOR (Marţi, 6 octombrie 2009, 22:40)

    Unurau [anonim]

    OLTEANU TREBUIE SA FIE GUVERNATOR. SA SCAPAM ODATA DE ISARESCU.
    • +5 (7 voturi)    
      Olteanu guvernator? (Marţi, 6 octombrie 2009, 23:08)

      unumai putin rau [anonim] i-a raspuns lui Unurau

      Asa da, ok si dupa aia? Sper ca n ai credite in valuta, nu de alta ,dar nu o sa mai intelegi nimic.
  • +7 (11 voturi)    
    Normalitate (Marţi, 6 octombrie 2009, 22:45)

    Frobenius [anonim]

    Olteanu la BNR e din aceeasi categorie cu Pogea la Finante, Vanghelie la Cultura, Becali la Justitie si Oprescu la popi (BOR). Natiune, nu uita sa mergi la vot! Mersul te ajuta la sanatate.
  • +5 (11 voturi)    
    De ce plangeti acum unde-ati fost in ziua VOTULUI? (Marţi, 6 octombrie 2009, 22:48)

    degeaba daca nu votati [anonim]

    Absenteismul vostru din Noiembrie 2008 i-a facut sa nu le mai fie frica de nimic :

    Au cumparat TOATA Presa ca sa va prosteasca sa nu mai votati, sau sa votati utopii ca oprescu
    Iar acum isi bat joc de voi si va umplu de "respect"...

    Cine n-a votat trebuie sa fie acum
    FERICIT - NU nemultumit :
    - toate visele absenteistilor s-au implinit: e rau si PSD si PNL "fac totul" ca sa fie si mai rau.

    De unde nemultumirea asta, atunci ...?
    • +2 (10 voturi)    
      nu zau (Miercuri, 7 octombrie 2009, 0:02)

      crap [anonim] i-a raspuns lui degeaba daca nu votati

      pai ce crezi ca pdl aduce fericirea? sunt si ei niste imbe ca si ceilalti.. problema apare de la faptul ca val dupa val clasa politica dovedeste nu atat incompetenta (mai au si altii), ci o rea credinta si un dispret greu de imaginat, mai ales pe axa pnl-psd. lumea n-ar trebui sa se duca deloc la vot; ar trebui sa stea pe margine la intrarea in sectiile de votare si sa-i huiduie copios.. rosiile stricate si oua clocite sunt binevenite.. neexistand voturi, n'ar putea decat sa se lamenteze de criza politica, si ar trebui sa repete alegerile; de doua chestia asta si ar intelege mesajul.
      • +3 (3 voturi)    
        Vax in ploaie: ABSENTEISMUL n-a avut niciun efect (Miercuri, 7 octombrie 2009, 5:49)

        degeaba daca nu votati [anonim] i-a raspuns lui crap

        absenteismul din noiembrie 2008 a avut efect zero: nimeni si nimic nu s-a schimbat in psd si pnl: in iunie 2009, norica nicolai a fost sefa de europarlamentare, comunistul severin sef la psd. numai la pdl au intrat oameni noi din societatea civila.
        singurul lucru care ar avea efect este tocmai lucrul de care le e tuturor politicienilor frica: prezenta la vot. absenteismul e arma celor care-au facut cel mai mult rau, pentru cel mai mult timp in romania : psd si pnl - de ce crezi c-au cumparat psd si pnl toata presa ?
        • 0 (0 voturi)    
          vorbesc de boicot total (Miercuri, 7 octombrie 2009, 16:58)

          crap [anonim] i-a raspuns lui degeaba daca nu votati

          nene, sau nu intelegi ce spun. si daca voteaza 5% doar, banuiesc ca alegerile se pot considera incheiate. daca nu exista voturi, cum faci departajarea? n-o faci, deci alegerile se refac. boicot total, asta le trebuie.
  • +6 (8 voturi)    
    BNR viceguvernator (Marţi, 6 octombrie 2009, 22:54)

    mara [anonim]

    Cred ca putem pleca in Congo sau aiurea.
    Daca si BNR-ul a ajuns sa fie jucat la ruleta politica, putem sa stingem lumina. Oare mai exista o sansa ca aceasta nulitate politica, sa nu ajunga viceguvernator?
    Exista un personaj care in urma cu o saptamana se lauda ca va achizitiona anual o banca, care in acest moment jubileaza. Sa speram ca nu va reusi sa-si planteze pupilul la BNR, pentru ca ne-au semnat sentinta "binevoitorii" din PSD-PNL.
    Este foarte grav ce se intampla in acest moment.
  • +6 (10 voturi)    
    bogdan olteanu (Marţi, 6 octombrie 2009, 22:57)

    cris [anonim]

    Este strigator la cer! Cum e posibil, ca un personaj sinistru, sa ajunga guvernator al BNR!
    Daniel Daianu, e o personalitate a lumii financiare, respectat de toate conducerile marilor banci europene si americane iar Bogdan Olteanu, un neica nimeni, un tupeist mincinos si parsiv.
    Eu , pina acum, il consideram pe Hrebenciuc un "combinator " inteligent, dar acum m-am convins, ca e o lichea, ca si altii ca el!
    Pacat de tara asta, in care carnetul de partid, va fi necesar si pentru postul de sef la maturatorii din oras!
    Rusine voua!
    • +4 (6 voturi)    
      ... (Marţi, 6 octombrie 2009, 23:46)

      Aph [anonim] i-a raspuns lui cris

      Daianu nu cred ca mai face mult purici la PNL, cred ca mai degraba se lasa de politica. Dupa ce l-au sarit la europarlamentare, acum si asta, nu inteleg ce l-ar mai tine acolo...
  • +7 (9 voturi)    
    Este un moment trist pentru Banca Nationala (Marţi, 6 octombrie 2009, 23:07)

    traian [anonim]

    Nu stiu cum sa zic dar...Un om care urmeaza sa ocupe o astfel de functie trebuie sa impuna respect si sa sugereze de la mare distanta echilibru si decenta!Chiar si in timpul comunismului,Banca Nationala a fost ferita de voie de nevoie de controverse si neprofesionisti in domeniu.
    Ccred ca nepotul Giselei Vass sparge din pacate gheata,in sens negativ.Din acest moment ne putem astepta ca in conducerea BNR sa intre Florin Salam sau Benone Sinulescu si Angela Similea...
    Ramane de vazut daca acesta miscare va genera reactii sau va fi tratata cu nepasare politicoasa in lumea buna a bancilor centrale europene si nu numai!
    • +2 (4 voturi)    
      Ce as asculta un Benone langa un pahar de vin... (Miercuri, 7 octombrie 2009, 8:55)

      silicon [anonim] i-a raspuns lui traian

      Benone e un personaj absolut simpatic si de treaba. Va rog, nu il comparati cu nepotul Giselei Vass..
  • +5 (9 voturi)    
    viceguvernator BNR Olteanu (Marţi, 6 octombrie 2009, 23:24)

    nu conteaza [anonim]

    "traditionalul" PCR s-a multiplicat in cel putin doua partide: PSD si PNL...acum cel putin avem voie sa emigram, nu mai trebuie sa trecem Dunarea inot...iar votez cu Basescu; desi mi-as fi dorit sa am alta optiune anul acesta, este practic imposibil...
  • +5 (7 voturi)    
    o tara impartita la troc de PSD si PNL (Marţi, 6 octombrie 2009, 23:35)

    ion [anonim]

    Atat timp cat parlamentul este domiat majoritar de larga coalitie PSD+PNL+UDMR toate deciziile lor sunt doar un troc pentru interesele proprii ...chiar si dincolo de orice nesimtire si incompetenta.
  • 0 (4 voturi)    
    o cariera de suuccesuri sentimentale ! (Marţi, 6 octombrie 2009, 23:38)

    ionica fonosch [anonim]

    [ http://www.observatordebacau.ro/2009/01/27/cancan-bogdan-olteanu-divort-pentru-diana-tusa.html ]

    [ http://www.hotnews.ro/stiri-politic-5453140-liberalul-bogdan-olteanu-divorteaza.htm ]
    • -2 (4 voturi)    
      Solutie de criza (Miercuri, 7 octombrie 2009, 0:23)

      Ion [anonim] i-a raspuns lui ionica fonosch

      Judecand dupa mesajele de mai sus lumea se asteapta la cei mai rau de acum inainte. Si cred ca din cauza faptului ca acest personaj a fost ales in detrimentul lui Daianu. Se mai poate face ceva. Sa renunte Basescu la candidatura si sa-l promoveze pe Daianu pentru functia de Presedinte.
      • +1 (1 vot)    
        Esti penibil! (Miercuri, 7 octombrie 2009, 13:15)

        gabifm [utilizator] i-a raspuns lui Ion

        Cum ai ajuns la Basescu numai tu si Ciutau, Prelipceanu, etc. stiti.
  • +7 (9 voturi)    
    Trai pe vătrai (Marţi, 6 octombrie 2009, 23:47)

    gabhry_el [anonim]

    Pînă la urmă a reuşit Patriciu să penetreze Banca Naţională a Romîniei cu obrăznicătura aia diformă.
  • +6 (8 voturi)    
    da' pa p... asta de hrebe, nu'l aresteaza nimeni? (Marţi, 6 octombrie 2009, 23:50)

    caras prajit [anonim]

    ba, turcitilor, cine e, bah, animalul asta de hrebenciuc, de ne bate cuie in cosciug de 20's de ani, si traieste ca un imparat? ba sri si dna, bah lumea a cincea, voi ce p.. mamelor voastre sugeti de la boborul asta ca niste paduchi nerasi pe picioare ce sunteti? tzepes? as, ce es' copil! voua dachau v'ar trebui, de la stanga la dreapta si return..
  • +6 (8 voturi)    
    Combinatorii penali (Marţi, 6 octombrie 2009, 23:58)

    pesimist [anonim]

    Chiar credeti ca veti trai vreodata bine cu aceste lichele promovate pe posturi de o asemenea responsabilitate?
    Aceasta a fost si este "politica de cadre" a penalilor care prefera incompetenti in locul profesionistilor.
    322 functioneaza perfect .
    Ar fi interesanta si componenta acestor comisii de buget finante care isi bat joc si de aceasta ultima institutie serioasa a tarii. Rusine sa le fie.
  • +6 (8 voturi)    
    Iata cum GALBENUL PNL .. trage la.. GOLDEN-ul B (Miercuri, 7 octombrie 2009, 0:27)

    AIURITU [anonim]

    Vezi, Ciucurel, cum te joci cu cocoseii.. Sa (nu) se rostogoleasca in poala fara fund a Jupanelului matale..
    Cine te-a cocotat la Pupitrul BNR… galben ca ceara sa se faca !
    Nuuu, Nuuu, e prea, prea de tot..
    Fara cuvinte.. Nu-i asa ca e o gluma ??
  • +4 (6 voturi)    
    nelu (Miercuri, 7 octombrie 2009, 0:40)

    Nelu [anonim]

    Wow... nu imi vine sa cred ce a ajuns Romania. Vai de capul Romaniei si de acum incolo... Daca se propune si se voteaza un candidat ca viceguvernator al bancii nationale in acest fel.... e vai de romania. Deci ceea ce am inteles eu din decizia asta este ca... In romania este mai importanta puterea politica decat binele tarii si a cetatenilor ei. E mai important sa conduci institutiile unde se invart banii decat sa te gandesti cetatenii tarii si la dezvoltarea economiei. Adica... in loc sa votezi un tehnocrat cu experienta care este Daniel Daianu si care ar fi fost o buna mana dreapta pentru Mugur Isarescu. A fost votat un mascarici care chiar nu stie nimic, credetima, doar din cauza negocierii politice. Pai cu asta cred ca PSD-ul si-a Votat MOARTEA.....
  • +3 (7 voturi)    
    Raspunsul la intrebarea dvs se afla in masonerie (Miercuri, 7 octombrie 2009, 0:44)

    Itsoc [utilizator]

    interesati-va de legaturile lui Bogdan Olteanu cu masoneria si eventual aflati si gradul pe care il are in masonerie. O sa observati ca se potriveste perfect pe scara ierarhica cu "venerabilul" Isarescu. Tot BNR-ul e controlat de masonerie.
    • +1 (3 voturi)    
      Corect (Miercuri, 7 octombrie 2009, 8:18)

      Corect [anonim] i-a raspuns lui Itsoc

      Corect , DE TREI ORI CORECT.Punct
    • 0 (4 voturi)    
      Depinde la care loja si obedienta.... (Miercuri, 7 octombrie 2009, 9:01)

      Batranul rege Lear [anonim] i-a raspuns lui Itsoc

      Depinde daca BNR este controlata de masonii patrioti, sau de tradatorii de tara. Altfel, nu am informatii exacte, dar, partial, este posibil sa ai dreptate.
      • +4 (4 voturi)    
        hehe (Miercuri, 7 octombrie 2009, 9:37)

        Itsoc [utilizator] i-a raspuns lui Batranul rege Lear

        masonii patrioti au murit o data cu balcescu. acum toata masoneria (foarte) speculativa e aservita surorii sale - Mama a Lumii si grupurilor de interese locale (daca nu a fost tot timpul). Domnul Chirovici, Mare Maestru al MLNR scrie articole economice in bloombiz in care se plange de mersul lucrurilor in tara asta cand de fapt , tentacolele masoneriei sunt in tot aparatul guvernamental.
        In mod sigur vom mai auzi de bogdan olteanu pe viitor. Adica, camera deputatilor, viceguvernator, what's next? prietenii cu sortulete stiu de ce!
  • +4 (6 voturi)    
    BNR (Miercuri, 7 octombrie 2009, 0:59)

    nu conteaza i-a raspuns lui Ion [anonim]

    Omul pregatit la locul potrivit, Daianu la BNR iar Basescu la Presedentie. BNR are nevoie de experti in finante, nu de politicieni...
  • +1 (3 voturi)    
    Aceasta potlogarie ordinara.... (Miercuri, 7 octombrie 2009, 7:13)

    Batranul rege Lear [anonim]

    este o noua dovada a cardasiei golanilor, jefuitorilor si tradatorilor de la PSD si PNL, vinovati de blocarea reformelor, de tinerea romanilor in inapoiere si saracie. Sper, din toata inima, sa iasa Basescu presedinte, sa avem noi alegeri (pe care le va declansa tot CARDASIA PSD/PNL din prostie si frica) si PDL sa conduca tara, cu majoritate in parlament. Daca nici acum, dupa 20 de ani, nu reusim sa eliminam raul din politica si societatea romaneasca, atunci, evident, ne trebuie o dictatura ca in Grecia.
    Mai vreti vreo alta dovada ca PSD, PNL si liderii de sindicate actioneaza impotriva intereselor romanilor?
  • -2 (4 voturi)    
    vice la BNR (Miercuri, 7 octombrie 2009, 7:26)

    doru [anonim]

    penibile comentariile pdl-istilor de serviciu pe acest canal de stiri; chiar nu se poate avea luciditate si obiectivitate; postul de viceguvernator este politic si a fost obtinut de PNL pentru un membru f. bun, care a demonstrat ca merita chiar la tineretea lui pentru ce a facut in ultima perioada, chiar contra curentului pdl-ist pupi basescu; nu stiu daca este mason, dar ce-i cu asta; e nepot de pcr-ista, dar nu are vederile lor si a demonstrat-o; este destept si tanar, chiar daca e divortat; pacat doar de lipsa lui din parlament ; Bravo Bogdan Olteanu
  • +1 (3 voturi)    
    numirea lui Olteanu (Miercuri, 7 octombrie 2009, 7:36)

    asociatia clientilor bancilor [anonim]

    sunt bulversat, orice opinie a mea poate fi un compliment ptr olteanu asa ca va citez opinia lui isarescu, care stie ce spune:

    "Preferam ca membri in CA al BNR specialisti cu experienta de banca centrala si internationala, nu doar economisti.(Mugur Isarescu)"

    Stau si ma mir de ce Victor Ciutacu nu este si el macar in C.A., are exact aceeasi expertiza ca si Olteanu, este sustinut de PSD si a participat la mai multe privatizari decat penelistul, fiind mana dreapta a lu’ Musatescu.
  • +1 (3 voturi)    
    tulburator (Miercuri, 7 octombrie 2009, 7:48)

    touretul [utilizator]

    faptul ca functii de conducere din cadrul Bancii Nationale sunt rezultatul unor trocuri politice e de natura sa ingrijoreze pe toata lumea. Ce va urma de acum, furtul direct din rezerva nationala?
  • +2 (4 voturi)    
    Incredibil: Daianu - nu, Olteanu - da (Miercuri, 7 octombrie 2009, 8:06)

    gabifm [utilizator]

    Chiar nu se mai poate face nimic??
    Daca cei care voteaza PNL (oameni isteti in opinia mea) nu vad nici acum ce face PNL-ul si anume promovarea incompetentei si a KGB / Patriciu, atunci ne meritam soarta!
  • +3 (3 voturi)    
    Tare (Miercuri, 7 octombrie 2009, 8:20)

    realistu' [anonim]

    mi-e ca postul asta de vice-guvernator al BNR este ceva similar cu cel de prim vice-prim-ministru.

    Adica Olteanu a castigat postul de prim-bufon.

    Care sunt atributiunile acestor trei vice guvernatori?

    Sunt cateva posturi de agarici politici la BNR. Ete fleosc, Olteanu va fi idiotul de servicu intre ceilalti numiti politic.
  • +4 (6 voturi)    
    Romania, te iubesc! (Miercuri, 7 octombrie 2009, 9:00)

    me [anonim]

    Pai ce sa-i faci - daca nu stia sa faca nici TVA-ul pt o suma, unde sa-l puna altundeva decat la BNR - Vice la BNR. Mi se pare normal; eu as vrea sa fie dat jos Isarescu si sa-l punem pe baiatu' asta cu capacitate. Sa facem un pic de praf si la BNR ca tot a ramas singura institutie a statului in care nu s-a intervenit romaneste - cel putin nu vizibil pentru neavizati.
    Asta cu "Bogdan a muncit mult" e de porc - baietii care ajung in pozitia lui nu muncesc - si nici nu au muncit sa ajunga acolo - pilele sunt de baza. Si ca dovada a ceea ce am spus mai sus sunt rezultatele - care sunt clare pentru toata lumea - dupa 20 de ani de munca asidua avem autostrazi, turism, PUZ-uri, PUD-uri, fabrici si uzine, economie.
    V-am pupat!
  • +4 (6 voturi)    
    Cel mai mare nedreptatit este Lucian Croitoru (Miercuri, 7 octombrie 2009, 9:02)

    silicon [anonim]

    Si cum bine a zis cineva mai sus: a studiat cineva CV-ul si experienta lui Lucian Croitoru? Omul asta a fost respins, dar a fost acceptat Bogdan Olteanu, care are legatura cu BNR cum am eu cu fata nevazuta a lunii. Deci asa arata un troc Hrebenciuc-Olteanu. Bineee....
  • +1 (3 voturi)    
    suite asa (Miercuri, 7 octombrie 2009, 9:13)

    goe [anonim]

    suite asa economistu lucreaza in tribunal si avocatul in banca, sinca in aia nationala.
    si io credeam ca in bnr activeaza doar specialisi in finante.
  • +1 (3 voturi)    
    ! (Miercuri, 7 octombrie 2009, 9:18)

    ILEANA [anonim]

    Rusine!
  • +2 (2 voturi)    
    tara tara vrem ciolan (Miercuri, 7 octombrie 2009, 9:56)

    Razbunatorii [anonim]

    e pacat ca , maria sa dainu, daniel , apreciat in afara, respectat, nu este apreciat de ciolanari..pt ca dragii mei, noi avem de fapt..un singur partid..am ciolanarilor..condus de un ciolanar sef...din diverse aripi..pleaca-i nostrii,, vin ai nostrii..noi ramanem tot ca prostii..daianu mi-a fost prof..un om de mare valoare..pacat de tara asta..ca..ciolnarii sustin lingaii si incompetentii..halalal
  • +2 (2 voturi)    
    iata! (Miercuri, 7 octombrie 2009, 10:02)

    ddd [anonim]

    Iata ce puteri are Parlamentul pe care voi NU l-ati votat, ca ati vrut sa le aratati voi politicienilor. De-aia nu mai pot ei sa imparta cascavalul ca nu v-ati dus voi la vot? Nu. Tara trebuie condusa.
  • +2 (2 voturi)    
    Inteleg (Miercuri, 7 octombrie 2009, 10:15)

    ion [anonim]

    Acolo unde este competenta-Daianu nu are loc infatuarea si nesimtirea PNL-ista a lui Bogadn Olteanu original ceva cu V...
    Felicitari lui Daianu pentru "insuccesul" acceptarii la BNR.
    Am o singura problema: Si cursul??
  • +2 (2 voturi)    
    Pleaca singurul profesionist (Miercuri, 7 octombrie 2009, 10:34)

    Zamolxisz [anonim]

    Vreau sa va atrag atentia ca singurul profesionist, in adevaratul sens al cuvantului, dn CA-ul BNR a fost Prof. Silviu Cerna. Probabil ca multi nu-l cunosc, insa dansul a fost singurul independent din CA-ul BNR. Sef al catedrei de Finante la FSE Timisoara, profesorul Cerna e cel care l-a facut si pe Isarescu profesor cu acte in regula. Din pacate observ ca in favoarea unor paduchi ca Olteanu oameni ca Silviu Cerna pierd teren. Rusine.... chiar trebuie emigrat...
  • +2 (2 voturi)    
    Ma uit in CV-ul ala... (Miercuri, 7 octombrie 2009, 10:53)

    Vorbe goale [anonim]

    ... si nu se vede decat munca de partid si ceva avocatura (daca n-o fi si aia contrafacuta). Pe scurt, un nimeni fata de dl. Daianu... Tara asta nu va merge niciodata pe principii de normalitate.
  • 0 (2 voturi)    
    rusine... (Miercuri, 7 octombrie 2009, 11:01)

    cheluu [anonim]

    daca este adevarat ca s-a negociat asa ceva cum scrie in articol ca s-a dat postul de viceguvernator la zaruri atunci cele 2 psd, pdl impreuna cu pnl si olteanu ca a acceptat ar trebui drastic sanctionati la vot!!!! nu este posibil ca sa fii parlamentar si in consiliul de administratie al bnr!!! si pe deasupra sa nici nu poti raspunde la niste intrebari banle legate de finante!!! sa fii analfabet al fiantelor!!!! rusineeeeeeeee inca o data!!!! poate ne scapa oprescu de acesti idioti si va face un guvern de tehnocrati sau poate isi va face unpartid siva avea girul opiniei publice si a celor nemultumiti de cele 3 partide de mai sus!!!!! ca acum sincer nu putem alege png, prm, udmr,....
  • +2 (2 voturi)    
    rusine...inca o data (Miercuri, 7 octombrie 2009, 11:18)

    cheluu [anonim]

    revin al ce am scris mai sus ar trebui sa trimiteti toate aceste comentarii comisiei care a facut asemenea hotie sa vada ca opinia publica este oripilata de ceea ce fac ei acolo in comisii si in parlament si ca ne-am saturat de ei si vrem pe altcineva presedinte (chiar daca este primar acum) dar sa stie si ei ca nu putem scoate profesionistii din posturile cheie (atat cate au mai ramas) si sa bagam amatorii (pe baza de cumetrii) acolo unde nu le este locul!!!! sa ramana in politica sau avocat ce este el nu la bnr!!!!!! ii vrem inapoi pe cei mai buni!!!! as propune sa initiaiti o dezbatere publica pe aceasta tema in presa si la tv pentru ca acest lucru este scandalos!!!!!! nu si-a pus problema hrebe ce se va intampla cu cursul??????? RUSINE!!!!!!
  • +3 (3 voturi)    
    Putea fi si mai rau! (Miercuri, 7 octombrie 2009, 11:18)

    Mihai [anonim]

    La ce resurse umane are PNL nu este de mirare. Putea fi si mai rau, in sensul ca putea fi Norica sau Adomnitei sau Chiuariu. Este epocal si va trebui sa intre in manualele de istorie raspunsul sau: nu stiu ce voi face la BNR dar o sa-mi spuna d-ul Isarescu??!!! Deci a fost o competitie acerba, ca intre profesionisti in care castigatorul nici macar nu stie la ce proba a concurat! BNR-ul ramasese una dintre putinele institutii neatinse de cancerul "competentelor" politice. Cine a spus ca Romania nu trebuie atacata caci se distruge singura va ramane profet. Eu stau si ma intreb de ce Olteanu nu a concurat la pozitia de primul chirurg al tarii, sau la cel mai bun pilot sau whatever he wants? Prin votul Parlamentului putea obtine orice titlu si orice pozitie. Matusa sa o origini "liberale" Ghisela Wass s-a dovedit mai importanta decat orice scoala si experienta profesionala. Asa ca tineri liberali: dati fuga si identificati toate matusile care au fost candva mari pe vremea comunismului, le spalati si ingrijiti pana inchid ochii caci asta in Romania tine loc de scoala sau experienta profesionala! Nu le mai luati casele, luati-le agenda cu relatii!
  • +2 (2 voturi)    
    doamne fereste sa-l schimbe pe guvernator (Miercuri, 7 octombrie 2009, 12:01)

    Jim [anonim]

    Pai daca au putut sa-l prefere pe Olteanu in locul uni tip scolit si versat (in finante, nu in politica!) precum Daianu, ma ingrozeste gandul unei schimbari in pozitia de guvernator, ca apare vreun Vanghelie, ceva. Nimic nu te mai mira la astia.
  • +3 (3 voturi)    
    CV-ul spune (Miercuri, 7 octombrie 2009, 12:07)

    eu [anonim]

    totul! Incredibil omul asta nu a facut nimic care sa-l recomande pentru aceasta functie. MBA la Institutul Bancar Roman, pfui hai sa fim seriosi!!
    E un politruc nenorocit care face plati cu punga (la propriu) de bani!!
    Tara asta se duce dracului in ritmul asta!
  • +2 (2 voturi)    
    nepotii,ginerii (Miercuri, 7 octombrie 2009, 13:55)

    arkan [anonim]

    ...nepotii,cum dracu' se nimereste ca in toate functiile de top din Ro. se nimeresc numai nepoti,gineri,cumnati etc. ai fostilor demnitari comunisti
    • 0 (0 voturi)    
      se pare ca avem de a face (Miercuri, 7 octombrie 2009, 21:01)

      artaxexe [anonim] i-a raspuns lui arkan

      se pare ca avem de a face cu o strategie pe termen lung a comunistilor.am amintit mai inainte versurile lui beniuc - partidul (pcr) e in toate cele ce sunt/si cele ce maine vor rade la soare.

      pe aceeasi linie se pare ca sec/pcr si-au pregatit meticulos supravietuirea.un exemplu elocvent, politica dosarelor : sec / informatori gen basescu,patriarhul daniel , membrii pcr , etc li s- au distrus dosarele,in schimb cei in care nu au avut incredere au fost pusi la zid, fortati sa colaboreze sau sa li se atarne la gat un angajament de multe ori obtinut cu multa viclenie ,ex zoe radulescu nascuta in puscarie ,etc.
      este evident ca politica dosarelor a fost o masinarie pt a netezi drumul unui esalon (al catelea?)al vechiului sistem - pcr/sec.un olteanu ,hrebenciuc,copil, nepot de nomenclaturist sau securist, nu vor avea niciodata dosar, doar certificate de inalbire si buna purtare.avem acces la propriul dosar - iluzie digerata usor de multimile frustrate, dar dosarele acelea sunt doar ce binevoieste /catadicseste sec sa ne spuna.in rest - secret de stat?
      sunt foarte multe de spus...
  • +1 (1 vot)    
    incompetenta (Miercuri, 7 octombrie 2009, 15:05)

    maxi lopez [utilizator]

    incredibil. Avem un inginer metalurg, Pogea, ministru de finante si al muncii. In restul domeniilor, la fel.

    acum avem si un avocat /politician in board la BNR.

    propun sa faca si Lucescu la nationala niste schimbari din astea - sa-l puna pe Dani Coman atacant si pe Marica portar, sa vedem, poate ne va fi mai bine.
  • 0 (0 voturi)    
    marlania PSD +PNL pe fata (Miercuri, 7 octombrie 2009, 23:11)

    tomescu laurentiu [anonim]

    exemplu clar de competenta promovat de alianta PSD +PNL sau ceea ce fac politicienii , ne duc in groapa prin prostie si apoi dau vina ca nu ei altii . Cum pot explica ei prezenta uni avocat la BNR .

    lupul paznic la oi


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi