Afacerile Generali Asigurari au crescut cu 16% in primele noua luni din 2009

de Dragos Comache     HotNews.ro
Luni, 9 noiembrie 2009, 12:52 Economie | Finanţe & Bănci

Generali Asigurari a inregistrat in primele noua luni ale anului prime brute subscrise in valoare de 370 milioane de lei, cu 16% mai mult decat in aceeasi perioada a anului trecut, pe fondul avansului pe segmentul asigurarilor generale, se arata intr-un comunicat al companiei. In primele trei trimestre din 2008, Generali Asigurari a realizat un volum total de prime brute subscrise de 319 milioane de lei.

Asiguratorul arata ca asigurarile generale au avut o evolutie peste asteptari, inregistrand o crestere de 20%, la 306 milioane de lei, fata de 255 milioane de lei in perioada ianuarie-septembrie 2008. In acelasi timp, asigurarile de viata au inregistrat o usoara scadere, de 0,6%, insa sub-segmentul asigurarilor de viata de grup a avansat cu 21%.

Segmentele cu cea mai mare crestere in cadrul asigurarilor generale au fost asigurarile de incendiu in zona industriala si comerciala (+64%), cele de locuinta (+30%) si asigurarile de raspundere civila (+22%). In cadrul asigurarilor de viata, cele de grup au inregistrat o crestere semnificativa de 21%. De asemenea, asigurarile RCA si Carte Verde au inregistrat o crestere de  circa 100%.

"Rezultatele foarte bune inregistrate pe cele mai importante segmente de asigurari reprezinta o confirmare a evolutiei din acest an si ne ofera o perspectiva pozitiva a rezultatelor pentru intreg anul 2009, unde estimam ca vom fi peste dinamica pietei”, a declarat Marie Kovarova, directorul general al Generali Asigurari.   
 
Generali Asigurari, parte a grupului international Generali, a inregistrat in primul semestru din acest an un volum total de prime brute subscrise de 245 milioane de lei, cu 15,5% mai mult fata de aceeasi perioada a anului trecut. Reteaua teritoriala a Generali Asigurari este compusa din 91 de agentii si puncte de lucru.


Citeste mai multe despre   












Articol sustinut de Superbrands

JW Marriott, orasul din mijlocul orasului

Unul din cei mai mari jucatori de pe piata hoteliera locala, hotelul JW Marriott Bucharest Grand Hotel si-a castigat in cei 17 de existenta reputatia de un oras in mijlocul orasului datorita impresionantei desfasurari de produse si servicii: 402 camere si apartamente elegante, cele mai mari camere de 5 stele din zona, cu o suprafata medie de 36.8 mp, sase restaurante si lounge-uri, 12 sali de evenimente, dintre care doua ballroom-uri ce pot gazdui impreuna pana la 1.200 de persoane. Cladirea mai adaposteste un centru de fitness si spa, cu piscina interioara, o galerie de magazine de branduri internationale de lux ce acopera o suprafata de peste 2.700 mp, spatii de birouri de 11.000 mp si o parcare generoasa de 550 de locuri.

244 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Adresati multumiri concurentei (Luni, 9 noiembrie 2009, 13:41)

    plictisitu [utilizator]

    Da, au crescut deoarece au reusit sa tina stacheta sus, in timp ce concurenta a cautat sa puna greutatile crizei in carca clientilor. Ca urmare acestia au migrat spre zari mai luminoase. Sunt curios pe seama caror societati de asigurare s-a facut aceasta crestere, fiindca nu-mi inchipui ca piata asigurarilor a crescut atat de mult incat toti sa aiba cresteri. Am eu niste idei dar deocamdata ma abtin....


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi