Sapte banci au fost vizitate la finele lui 2009 de catre "clientul misterios". Sudul si Moldova au cei mai politicosi angajati, in vreme ce in alte zone clientii sunt tratati neprofesionist

de D.P.     Dan Popa's Weblog
Marţi, 20 aprilie 2010, 6:15 Economie | Finanţe & Bănci

In ultimele luni ale anului trecut, mai multe banci locale au fost vizitate de clienti misteriosi in scopul evaluarii angajatilor. Au fost folosite cam aceleasi chestionare, cu mici diferente datorate particularitatilor institutiilor de credit. Dupa ce m-am uitat peste toate rezultatele, concluzia e urmatoarea. BCR are de pilda o problema cu stilul de comportament in cateva orase din Transilvania. In Alba de pilda, consilierii nu-si pofteau clientii sa ia loc, nu-i intrebau nici numele macar si nu ofereau informatii in mod profesionist. Sunt si orase, mai ales in Sud, unde oamenii BCR se comporta ireprosabil, scrie Dan Popa pe blogul lui. Oficialii Bancii Transilvania au declarat pentru HotNews.ro ca ei nu au comandat asemenea studii, cel mai probabil o banca concurenta facand studii asupra concurentilor.

Banca Transilvania are o unitate in Odorheiu Secuiesc in care angajatii se comporta ca cei din BCR Alba. In Baia Mare, la agentia de pe B-dul Unirii, o consiliera intrebata despre Prima Casa nu ofera date despre plafonul finantat de banca. Nu stie sau e plictisita. Tot in Baia Mare, la o agentie BRD, clientii nu afla costurile unui serviciu oferit de banca.


Bun, fiecare banca isi are plusurile si minusurile sale. O concluzie generala care poate fi trasa dupa citirea a vreo 300 de rapoarte (e vorba de 5 banci care au intrat in acest proiect) e ca in peste jumatate din cazuri, consilierii se comporta onorabil (chiar daca cu mici scapari). Exista si situatii care ar trebui sa ii puna pe ganduri pe sefii bancilor- unii angajati sunt fie plictisiti, fie plafonati.

Intra pe blogul lui Dan Popa pentru a vedea ce vor de fap bancile de la "misteriosi" si cum arata un formular al mystery shopperului.


Citeste mai multe despre   












Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ca voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

5269 vizualizari

  • 0 (14 voturi)    
    diacritice (Marţi, 20 aprilie 2010, 8:01)

    blackbird [utilizator]

    cred că ar fi un început să se înceapă să se respecte limba română și să începeți să scrieți cu diacritice.
    • +1 (5 voturi)    
      Respectam limba romana (Marţi, 20 aprilie 2010, 11:40)

      hoinar [utilizator] i-a raspuns lui blackbird

      Salutare,
      Daca vrem sa respectam regulile intocmai, atunci ar fi util sa incepem propozitia cu litera mare. Reguli sunt si putem gasi. Util e sa intelegem ce trebuie dintr-un asemenea articol, pentru ca nu e genul de articol literar.
      Iar diacriticele cam incurca, pentru ca nu e natural sa le folosesti la o tastatura standard :).
    • +1 (1 vot)    
      deja ma disperi cu diacriticele tale (Marţi, 20 aprilie 2010, 15:44)

      danut lupascu [utilizator] i-a raspuns lui blackbird

      mai termina si tu cu aceasi chestie, de un timp ai devenit stresant cu aceasta ideie fixa
      • 0 (0 voturi)    
        ckteste asta, fara diacritice (Miercuri, 21 aprilie 2010, 22:00)

        dan63 [utilizator] i-a raspuns lui danut lupascu

        fata fetei tale arata ca fata tatei Maria. Sa te vad
  • +2 (4 voturi)    
    suuper .. (Marţi, 20 aprilie 2010, 9:02)

    bustuci [anonim]

    Îmi place iniţiativa ...

    De câte ori merg la BCR sunt pus în situaţia de ai mai taxa sau apostrofa pe indolenţii de la agenţia BCR Drumul Taberei.

    Fază, vine un nene de la agenţia menţionată şi stând cu stanga sa spre mine întinde mâna cumva peste umăr şi scurt aşa: "buletinul ...", eu încerc mai întâi să-i spun ce problemă am ... omul are şi el o dambla repetă păstrând aceeaşi poziţie "buletinul ..." îi dau buletinul ... zice "veniţi cu mine" ... merg mă şasă totuşi să-i spun problema mea ... rezolvă ... dar odată văzându-mă cu sacii în căruţă îi zic: "apropo, situaţia de laîncepu cu acel scurt buletinul ..." , îl întreb "am fost cumva colegi de facultate?" ... apoi ca să fie treaba treabă îl întreb: "am păscut cumva împreună bobocii sau vacile?" ... :D

    Replica , deşi ia fopst greu să-şi revină, "am vrut să vă ajut", semn că măp ţinea minte de la o altă situaţie din asta , unde banca îmi schimbase dobânda fără să mă anunţe , explicaţia venise tot de la domnul că au dat pe 7 televiziuni anunţul, replica mea a şi venit: "am copil de 4 ani acasă şi mereu stau pe Cartoonnetowrk TV. Acolo aţi dat anunţul, eu nu-mi aduc aminte să-l fi văzut?".

    În fine .. mă bucur pentru acest "misterios client" şi spor la treabă , noi clienţii plătitori de comisioane babane vă susţinem.
  • +9 (13 voturi)    
    he he (Marţi, 20 aprilie 2010, 9:12)

    rakkone [utilizator]

    Cum mai domnule draga, tocmai Ardealul si Banatul, fruntea fruntilor, s-au facut deee... mocrat? Si tocmai miticii si moldovenii au iesit bine? E clar, e vorba de o conspiratie sudista in sondajul asta. Sau asta sau ideile de superioritate ardeleana sunt doar niste rasini fara fond
    • +5 (7 voturi)    
      Ardelenii (Marţi, 20 aprilie 2010, 8:46)

      Lars [anonim] i-a raspuns lui rakkone

      Calatoresc mult prin tara si pot doar sa confirm rezultatele studiului respectiv - si nu doar la banci. Pe lume exista multe mituri nesustinute de realitate - asta cu superioritatea in comportament a ardelenilor e unul dintre ele.
      In realitate populatia este atat de amestecata incat din pacate media nivelului de servicii/politete este cam acelasi peste tot - si este la un nivel destul de scazut din nefericire.
    • +5 (7 voturi)    
      right said (Marţi, 20 aprilie 2010, 10:50)

      yo [anonim] i-a raspuns lui rakkone

      Sunt niste rasini de brad. Sunt brasovean, si iti spun sincer ca fandoseala de trei parale ca la ardelenisti nu o sa vezi. Mai ales la cei ce au facut vreo facultate la marele lor Cluuuuuj. Iluzii mey, iluzii ca e pa gratis. Lucian Boia ar trebui bagat in manuale, ca sa fie macar avertizat tot omul ca viata reala arata de multe ori altfel decat imaginarul.
  • 0 (0 voturi)    
    BCR e jalnica (Marţi, 20 aprilie 2010, 9:57)

    George [anonim]

    Intr-adevar, din experienta pe care o am cu 4 banci din Romania, "experienta" BCR mi se pare un .... dezastru.
    • 0 (0 voturi)    
      BCR induce in eroare clientii (Marţi, 20 aprilie 2010, 13:17)

      nenea [anonim] i-a raspuns lui George

      politica lor este ca atunci cand ai nevoie de o informatie sa te puna sa telefonezi aiurea pana te plictisesti sa o obtii. subscriu ca BCR este o banca cu multe obscuritati in sistem
  • +2 (2 voturi)    
    sfanta reclamatie (Marţi, 20 aprilie 2010, 10:48)

    marius [anonim]

    pt toti cei ce au nemultumiri legate de activitatea functionarilor bancari va recomand cea mai buna solutie: reclamatia. Cereti imperativ condica de lacramatii si veti vedea ce se inmoaie imediat. Iar daca treaba e intemeiata chiar va rog sa completati reclamatia, ca a doua oara sa nu li se intample si altora ce vi s-a intamplat dvs. Spor.
  • 0 (0 voturi)    
    BCR (Marţi, 20 aprilie 2010, 11:13)

    noki [anonim]

    In ianuarie ac mi-au disparut din contul de card, cca. 300 lei, luati se pare din Marea Britanie. Am reclamta scris la ag Postavarul BCR, cart, Titan.
    Dupa 1 luna alti 300 lei, alta reclamatie.
    Desi termenul de raspuns este de 50 de zile, nici o veste.
    Doar pretexte ca nu le raspunde banca din MB...
    Am facut o a treia reclamatie, on line, la centrala bancii.
    Nici un raspuns.
    Am reclamat acum la protectia consumatorului, sa vedem ce vor face.
    Intre timp, vazand ca si a doua oara, s-a sustras din cont, au blocat acest cont.
    Deci reiese clar, ca ei nu pot asigura protectia unui cont, chiar daca stiu ca acesta a fost atacat...
    Recent, fac o plata de pe un cont pe altul, se confirma ordinul de plata, (on line), dar cand ma uit in contul beneficiar, nu apare suma.
    Unde au disparut banii (nu era o suma mare, era un comision)?

    Masura pe care am luat-o: parasesc aceasta banca mamut, unde fara sa exagerez, am avut numai probleme.
    Atat la agentii, cat si pt Internet banking.

    Personal in general slab pregatit, mereu apar alti angajati, etc, etc.
    Dar cred ca nu e vorba numai de personal, ci si de softul lor.
    Asta se intampla deci in "sud"-ul mai laudat.
    Nuantez deci clientul miesterios, in aprecieri.
    Se pare ca e vorba de insasi conducerea bancii, deci, intrucat deficientele sunt generale.
  • 0 (0 voturi)    
    Buletinu ! (Marţi, 20 aprilie 2010, 12:22)

    Non nostalgicu [anonim]

    Treaba cu buletinul am experimentat-o la BCR Arad. Banui ca au un manual idiot adaptat idiot in practica.
    ,,Eu: Buna ziua, as dori sa fac o depunere.......L-a Dumneavoastra? Functionara: Buletinul !"

    Banui ca tine loc de buna ziua la BCR.

    Mie personal imi readuce aminte de interpelarile milietenesti dinainte de 89. Buletinu !
  • +1 (1 vot)    
    daca vreti sa mai postati aici (Marţi, 20 aprilie 2010, 13:55)

    administrator site [anonim]

    aratati buletinul! :)
  • 0 (0 voturi)    
    Confirem si eu legat de bcr... (Marţi, 20 aprilie 2010, 19:54)

    Lucius [anonim]

    Anul trecut am avut nefericita ocazie de a ma chinui sa iau un credit. Din toate bancile din Brasov vizitate, cei de la BCR mi s-au parut cei mai nepasatori si asta e o peformanta la miserupismul general pe care l-am simtit prin majoritatea bancilor.
    • 0 (0 voturi)    
      mda (Miercuri, 21 aprilie 2010, 17:06)

      stupidu [utilizator] i-a raspuns lui Lucius

      inseamna ca n-ai fost pe la CEC "Bank" ;))
  • 0 (0 voturi)    
    Locuiesc in CZ de vreo cativa ani (Miercuri, 21 aprilie 2010, 20:10)

    revelare [utilizator]

    si merg frecvent in RO.
    Pot sa confirm ca in RO esti tratat mai amabil clar decat in Cehia la magazine, restaurante.
    Chiar acum de Pasti, petercand o saptamana si umbland si prin Ardeal ii spuneam sotiei ca mi se pare ca in Muntenia si Moldova esti tratat mai amabil decat in Ardeal.Si la cateva zile vine si aceasta confirmare.
  • 0 (0 voturi)    
    Cum Garanti Bank isi cuantifica clientii in 2010 (Miercuri, 21 aprilie 2010, 23:31)

    mihai [anonim]

    Jalnic este modul de cuantificare al clientilor care trec pragul agentiilor si sucursalelor Garanti Bank din toata tara : au transformat agentii de paza de la firma autorizata in agenti comerciali care sa numere efectiv clientii care le trec pragul. Nu e treaba mea sa ghicesc ce fac angajatii proprii desemnati cu un asemenea job, dar e jalnica o asemenea procedura in secolul XXI..Ce ravagii mai face criza asta ?!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică