Ialomitianu a primit ordin de la Boc sa restructureze Ministerul Finantelor

de Claudia Pirvoiu     HotNews.ro
Miercuri, 8 septembrie 2010, 10:59 Economie | Finanţe & Bănci

Premierul Emil Boc i-a atras atentia noului ministru Gheorghe Ialomitianu ca la Ministerul Finantelor nu s-a facut nicio restructurare. Premierul a afirmat in timpul sedintei de Guvern ca mai sunt ministere in care nu au fost facute restructurari. "Si ma gandesc aici la Ministerul Finantelor", a continuat Boc.

"De asemenea, continuarea restructurarii aparatului bugetar, demersul care a fost facut pe parcursul verii, a reprezentat un pas important, dar el trebuie continuat. Spun asta in contextul in care mai sunt ministere care nu au facut procesul de restructurare si ma gandesc aici la Ministerul Finantelor, unde nu s-a facut inca niciun fel de proces de restructurare, motiv pentru care va solicit, domnule ministru, sa luati foarte in serios acest lucru si sa-l continuati", a declarat Boc.













[P] Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 4 noiembrie 2017

Camera Consultantilor Fiscali este organizatia profesionala de utilitate publica care coordoneaza activitatea de consultanta fiscala din Romania si are in evidenta peste 5.500 de membri la nivel national. Inscrierile la examen se fac in perioada 2 octombrie 2017 - 20 octombrie 2017 pe site-ul http://www.ccfiscali.ro/.

5397 vizualizari

  • -13 (15 voturi)    
    noi concedieri?? (Miercuri, 8 septembrie 2010, 11:04)

    Bogdan [anonim]

    Pai asta inteleg ei prin restructurare. In rest ce draq stiu sa faca??
    • +14 (18 voturi)    
      !!!! (Miercuri, 8 septembrie 2010, 12:20)

      trtt [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

      OUT inca 300.000 de bugetari.....atunci pozi zice ca sa facut restructurare....pana acum a fost doar un foc de paie......
      • +3 (3 voturi)    
        partial adevarat! (Miercuri, 8 septembrie 2010, 14:40)

        daniel [anonim] i-a raspuns lui trtt

        300.000 pentru a ajunge la situatia din 2007.pentru un echilibru real cred ca trebuie minimum 600.000.
  • -4 (16 voturi)    
    Ha, ha, ... Dlui Vladescu i-a fost jena sa-i spuna (Miercuri, 8 septembrie 2010, 11:16)

    lili [anonim]

    Asta-i mai nou si mai PDList supus si-si permite Dl Boc sa-i spuna..... Dl Vladescu facea ce voia..... Asta da autoritate la Dl Boc...... mai bine nu-i zicea nimic......in rest, Dl Boc nu se dezminte, in afara de concedieri nu are nici o masura de restructurare , ce evaluare, ce dimensionare a aparatului bugetar dupa niste criterii de performanta..... vorbe...... si noi asteptam sa scapam de PDL.... pana in 2012, mai eeeeeeeeeeeee...............Da' vine el, 2012......
    • +1 (7 voturi)    
      Asa, si?! (Miercuri, 8 septembrie 2010, 12:55)

      , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui lili

      O sa mananci la dulceata de trandafiri, de/o sa ti se faca rau!
      De data asta cu spini cu tot!
      Iar eu o sa stau pe margine si o sa te vad suparata pe tastatura! Sa vezi cand te/o pune poanta sa/i numeri oulale lu' socra'su ce placeri o sa ai!
      Oricat de rai sunt astia, sunt de preferat comunistilor!
      Ia triada comunista care acum nu mai are de unde suge si ai sa vezi cati gusteri rosi sunt acolo!
      Poati face un PDL si iti mai ramane de inca doua!
      Pa, lili!
  • +9 (15 voturi)    
    exact (Miercuri, 8 septembrie 2010, 11:17)

    emil [anonim]

    Exact atat stiu si privatii.
    patronul meu a dat afara persoane rapid cu un an in urma. si nu a mai angajat nimic
    doar ne-am impartit munca si nimeni nu zice nimic.
    E criza
    • -2 (12 voturi)    
      off topic (Miercuri, 8 septembrie 2010, 11:27)

      privat [anonim] i-a raspuns lui emil

      poti sa ne spui si noua ce lucrezi tu la "privat" ?
      ca vad ca la ora 11:17 scrii pe hotnews.
      • -2 (8 voturi)    
        e un bugetivor (Miercuri, 8 septembrie 2010, 11:57)

        Sargon [utilizator] i-a raspuns lui privat

        doar astia folosesc termenul "privati"... de parca ei sint publici (doar pentru ca sint functionari) :-)
      • +7 (9 voturi)    
        probabil ceva asemanator tie... (Miercuri, 8 septembrie 2010, 12:10)

        Traficantu_De_Influentza [utilizator] i-a raspuns lui privat

        ... care scrii la 11:27, sau mie care scriu la 12:11.
        • +1 (1 vot)    
          subiect (Miercuri, 8 septembrie 2010, 13:19)

          name [anonim] i-a raspuns lui Traficantu_De_Influentza

          tataie, eu sunt in concediu.
          tu pe unde lucrezi ?
          • 0 (0 voturi)    
            Asta o spui tu (Miercuri, 8 septembrie 2010, 15:26)

            Traficantu_De_Influentza [utilizator] i-a raspuns lui name

            :))) Poza, sau nu exista :))
        • +3 (3 voturi)    
          eu sint asistat social (Miercuri, 8 septembrie 2010, 13:22)

          Sargon [utilizator] i-a raspuns lui Traficantu_De_Influentza

          eu sint asistat social, adica traiesc pe banii luati cu forta de la cei care muncesc cu adevarat :-)))
          • 0 (0 voturi)    
            Esti un zeu (Miercuri, 8 septembrie 2010, 15:26)

            Traficantu_De_Influentza [utilizator] i-a raspuns lui Sargon

            M-ai blocat, nu am ce sa iti raspund :D
      • +12 (12 voturi)    
        ce se poate face la privat(a) ? (Miercuri, 8 septembrie 2010, 12:18)

        ghici [anonim] i-a raspuns lui privat

        ba baiatule, si eu bag la privat, dar in ture. Asa ca de multe ori se intampla ca la ora 11 si 17 sa fiu acasa, sau duminica dimineata la 6 , sau de Craciun sau Revelion sa fiu la munca. Dar daca tu habar n-ai ce-i aia munca, nu te mai baga aiurea ca musca in ...cahh... da?
      • +1 (1 vot)    
        Raspuns tipic (Miercuri, 8 septembrie 2010, 12:57)

        , AlwaysToTheRight, NeveRed! [utilizator] i-a raspuns lui privat

        de bugetar!
        De unde sa stie "privat"/ul asta cum este la munca!
        La stat... stie!
        Normal, doar il platesc si eu, cu varf si indesat!
  • -5 (11 voturi)    
    anagramatu` ala?? (Miercuri, 8 septembrie 2010, 11:36)

    vio [anonim]

    A ajuns Ialomitianu ministru??? Pai asta abia poate construi o fraza cu sens si a ajuns la Finante! Si inca pe vreme de criza??????
    • +9 (11 voturi)    
      Unii se pare ca cunosc pe toti! (Miercuri, 8 septembrie 2010, 12:10)

      Victor [anonim] i-a raspuns lui vio

      Un economist bun nu trebuie neaparat sa lege fraze!
      Nici Einstein nu vorbea mult in fraze,dar da in formule!
      Hai sa lasam demagogia la o parte si sa
      barfim acolo unde suntem compatibili.
      Voi romanii aveti un talent excelent ca sa reduceti la zero orice,fie in politica,fie in viata de zi cu zi.
      • 0 (2 voturi)    
        mda, daca nici Einstein... (Miercuri, 8 septembrie 2010, 13:03)

        vio [anonim] i-a raspuns lui Victor

        Sa aduci ca argument in apararea lui Ialomitianu pe Einstein este cam....cam....n-am cuvinte decente.
        • +1 (1 vot)    
          Bine ca te-ai oprit numai la "decenta"! (Miercuri, 8 septembrie 2010, 14:01)

          Victor [anonim] i-a raspuns lui vio

          Daca atat intelegi si acesta-i modul de replica nu am cu ce sa te ajut!
          Nu iau apararea nimanui.Nici nu stiu cine-i Ialomiteanu(in afara de ministru).
          Eu nu sunt avocat de meserie,sau dependent de vreo culoare politica.Eu imi exprimi propria parere!
          Trag concluzii si paralele ipotetice.
          Nu am spus ca Einstean este Ialomitean sau invers.
          Am vrut sa spun(ca sa intelegi si tu)ca nu trebuie neaparat sa fi un orator excelent.
          Ca sa faci o politica financiaro-economica buna trebuie sa ai formule si nu gargara!
          Nici tu si nici eu nu stim cine-i si ce poate Ialomiteanu.
          Asa ca hai sa ne vedem de treburile noastra si sa asteptam un rezultat(fie negativ sau pozitiv)ca sa ne permitem exprimarea parerilori(dupa fapta si rasplata)
    • +13 (13 voturi)    
      anagrama - cauta in DEX dragule (Miercuri, 8 septembrie 2010, 12:13)

      profu' [anonim] i-a raspuns lui vio

      poate "agramatul" ai vrut sa spui, nu "anagramatul" LOL :))))) Doamne cati inculti mai zac in tara asta, si tot ei fac pe desteptii.
      • +1 (1 vot)    
        anagramatu ??? (Miercuri, 8 septembrie 2010, 12:35)

        xian [utilizator] i-a raspuns lui profu'

        Este din Transnistria sau CSI !!
      • -1 (1 vot)    
        merci, dar ironia (Miercuri, 8 septembrie 2010, 13:05)

        vio [anonim] i-a raspuns lui profu'

        nu are semne de punctuatie in limba romana. Asa, te-ai fi prins si tu, nu?
  • +4 (8 voturi)    
    Vai de noi... (Miercuri, 8 septembrie 2010, 11:56)

    Alexandru [anonim]

    Pe vremea cind eram student la Transilvania el era un biet lectoras la contabilitate. Ce naiba cred ca ne-am timpit cu totii! Cum sa pui la finante un contabil? Si pe deasupra si unul care nu exceleaza? La finante trebuie o persoana cu viziune pe termen lung si cu inventivitate. Si trebuie sa aiba si calitati de recuperator. ca sa dezvolte mecanisme de colectare eficiente si sigure. Ca si contabil asta o sa intrebe: "Cit vrei sa faca 1+1? Vrei sa dea 3 sau 4?" Din pacate alegem doar oameni fara nici unfel de viziune si care sunt bagati in politica si......rahat pina in git. In punctele cheie ale guvernului trebuie profesionisti. Nu lachei. Nu am nimic cu dl. Boc, dar mai trebuie sa fie si oameni care sa ii spuna: "Sefu...vedeti ca o luati pe aratura. Asta nu se poate!" Ialomiteanu o sa fie un Yes sir! Si o sa iasa un mare.......shit! Da ca la noi, la nimenea! Inainte tovarasi, ca inainte era mai bine!
    • +1 (1 vot)    
      "financial bible " for CFO (Miercuri, 8 septembrie 2010, 13:06)

      obsoleted [anonim] i-a raspuns lui Alexandru

      asa este. il vedeam pe dl i pe holuri. imi parea speriat de bombe, sters ..am trecut la un curs de-al dlui si ..oufff.
      fiind doar "pasionat" de finante in particular am citit pe greii americani. apoi am vrut sa influentez pe "profesorii" nostri sa se alinieze unui curent profesional. aveam, avem si vom avea nevoie in privat de adevarati CFO. la compania care lucram in anii 90 Chief Financial Officer era o doamna la vreo 55 de ani, obosita..contabila. facea varza nu numai fituica de salarii dar si documentele pentru banci. iar inlocuitorii...cei tineri care veneau NU stiau nimic!!! daca Ialomiteanu a ajuns asa sus..e clar. "brainerii" nu s-au mai intors din state, dupa studiile de doctorat.
  • 0 (2 voturi)    
    POATE TERMINATI ANOMALIILE (Miercuri, 8 septembrie 2010, 12:03)

    contribuabil [anonim]

    Domnule Premier, domnule Ministru, este normal ca sa mentineti anomalia ca obligatii fiscale de aceeasi natura (sumele datorate la fondul de sanatate) sa fie urmarite spre incasare SI DE MFP SI DE AVAS ????
    Mai mult, inteleg ca sumele incasate de AVAS nici nu apuca sa ajunga decat in proportie foarte mica la fondul de sanatate. A verificat cineva aceasta informatie ???
  • +2 (4 voturi)    
    restructurare de fatada (Miercuri, 8 septembrie 2010, 12:07)

    cosmin pavel [anonim]

    nici la ministerul de interne nu s-a facut nicio restructurare, dovada clara este ca ministrul Blaga are in continuare 8 consilieri personali, in loc de 2 asa cum ceruse Basescu, despre ce restructurare vorbim???
    Poate ar trebui sa sesizeze cineva acest aspect.
    • +4 (4 voturi)    
      Blaga are niste dosare (Miercuri, 8 septembrie 2010, 13:06)

      Dorin [anonim] i-a raspuns lui cosmin pavel

      Si nimeni nu are curaj sa-l critice sau sa-i impuna ceva. Culmea, nici macar Base. Oare de ce nici Base?
  • +2 (4 voturi)    
    concedieri in finante (Miercuri, 8 septembrie 2010, 12:16)

    truta [anonim]

    pai ar trebui, mustesc birourile de salariati, nu mai au ce face si trimit somatii pentru 2 lei, notificari la firme fara activitate cu asociatii morti pentru a-si depune declaratiile in 0. Cand am nevoie de un certificat fiscal, te freaca o saptamana din lipsa de ocupatie. Cel putin la mine in oras sunt 2 administratii pe aceeasi strada!!
  • +7 (7 voturi)    
    da, se va da afara (Miercuri, 8 septembrie 2010, 12:18)

    bancher [anonim]

    restructurare=reorganizare prin reducere nr angajati
    Din pacate vor fi dati afara cei cu studii superioare, cu masterate si care isi fac treaba bine, dar nu au pile. Cei ineficienti si delasatori, dar cu pile, raman in continuare.
    Aici e tragedia!!
    • +2 (4 voturi)    
      Masterate la Spiru? (Miercuri, 8 septembrie 2010, 13:26)

      Sargon [utilizator] i-a raspuns lui bancher

      Nici nu stiu daca sint recunoscute. Poate putorile de la finante (toti sint la fel de batuti in cap si de lenesi) au impresia ca sint extrem de competenti.

      Pai daca sint competenti si inteligenti, de ce se tem? Oamenii destepti ca ei, se vor descura onorabil in orice situatie!
      • -2 (2 voturi)    
        mai sargon (Miercuri, 8 septembrie 2010, 14:11)

        Nar [anonim] i-a raspuns lui Sargon

        schimba-ti ID-ul cu Shit; cu toate ca s-ar putea si asta sa te descrie mai destept decat esti in realitate
  • +1 (1 vot)    
    zicere (Miercuri, 8 septembrie 2010, 12:22)

    teava [anonim]

    Aici se potriveste zicerea lui Tolstoi : "Un vierme mananca o varza dar moare, intodeauna, inaintea ei"
  • +4 (4 voturi)    
    Doare! (Miercuri, 8 septembrie 2010, 12:24)

    mircea [anonim]

    Poate ca de aici trebuia inceput si atunci nu mai era necesar nici reducerea salariilor ,nici reducerea nr. de salariati.Daca s-ar fi asigurat incasarea la bugetul de stat a creantelor,masurile de austeritate in sistemul bugetar nu ar fi fost necesare si responsabil de aceasta este ministerul finantelor.Domnii functionari din ministerul finantelor incurajeaza firme sa nu-si achite cdatoriile contra unor spagi considerabile.Priviti ce averi au inspectorii de la fisc si garda financiara ,din amaratele de lefuri de bugetari ,pentru care fac atata caz realitatea tv si antene.Astia se cred stapanii nostri.Nu au nici bunul simt sa anunte un contribuabil ce are de plata si se pomeneste saracul cu penalitati,de care scapa facand fifti-fifti cu domn inspector.
  • +3 (5 voturi)    
    capusarea "legala" a bugetului de stat (Miercuri, 8 septembrie 2010, 12:31)

    abac [anonim]

    receesiunea au produs-o capusele din ministere
    in prezent,incasarile=32% din pib.
    calcul stimulente pt ministerul de finante (pt min muncii,sa similar)(sursa,sindicalist marica pe rtv):
    comision min finante=10% din incasari(32% din pib)=3,2%din pib
    stimulente=30% com mf=30%x3,2%=1% din pib =1,4mld euro/an.
    restul, de 70%x3,2=2,2%=3,1mld euro/an investiti in mf....cat o autostrada cernavoda -constanta.
    halal,ministrilor,prim ministrilor,parlamentului si presedintelui, care au aprobat asa ceva: salariatii statului comisionari=capuse pe el insusi!
    munca tuturor acestor capuse trebuie inlocuita cu soft IT(la ce sunt scutiti de impozit?) si salarii fixe conf. legii unitare de salarizare=>pib-ul creste cu minim 3,2% si iesim din recesiune!!!
    • +2 (6 voturi)    
      "CAPUSEALA" (Miercuri, 8 septembrie 2010, 13:00)

      Elena [anonim] i-a raspuns lui abac

      Da,toata lumea se uita la tv ,dar putini inteleg.Vei trai mai bine dupa ce da finantisti afara? In loc sa fim solidari sa solicitam acestor incompetenti masuri anticriza care sa duca la dezvoltarea mediului privat,ne bucuram cand auzim de reduceri,taieri de pensii si salarii...Asta-i mentalitatea romanului.In franta au protestat 400.000 de oameni impotriva propunerii de prelungire a varstei de pensionare.La noi?......Strimati lideri de sindicat,ce FACETI?????????
      • +2 (2 voturi)    
        Ai dreptate. (Miercuri, 8 septembrie 2010, 15:09)

        mircea [anonim] i-a raspuns lui Elena

        Acesti incompetenti te tin pe tine si altii ca tine cu leafa de bugetar.In rest,ei nu stiu,voi sunteti smecheri si prosti.Ce program anticriza ultradestept iti trebuie mai mult decat sa urmaresti incasarea la timp a creantelor,sa normezi munca functionarului public si sa angajezi dupa normativ cu salariul motivant functie de munca si raspundere.Nu ca acum:muncesti,nu muncesti leafa merge ,mai vin si prime iar spaga e sfanta.La privat si oriunde in lume daca nu ti-ai facut treaba nu iei leafa.La noi sa dat aberatia de lege a functionarului public prin care ia facut pe unii stapanii romanilor pe viata.Programele anticriza trebuie facute de acei functionari pentru care ceri solidaritate.Solidaritate in ce?Lene,prostie,complicarea lucrurilor.
    • +3 (5 voturi)    
      stimulente (Miercuri, 8 septembrie 2010, 13:36)

      andreea [anonim] i-a raspuns lui abac

      lucrez la mfp si am salariul 525 lei, absolvent fac si masterat, studii exact pe domeniul in care lucrez, muncesc multe ore peste program si nu ma plang imi place ceea ce fac. Cu stimulente incasez in total 1100 lei, vi se pare aberant? un salariu exacerbat?poate ca daca stimulentul ar fi integrat in salariul de baza nu ati mai fi atat de contrariati
      • 0 (0 voturi)    
        interesant... (Miercuri, 8 septembrie 2010, 14:34)

        _Dexter [anonim] i-a raspuns lui andreea

        eu am colegi de facultate care lucreaza la mfp si mereu fac bascalie de mine ca eu - privat ce dau de munca la 12 omuleti - castig muuult mai putin decat ei.
        salariul de incadrare e intr-adevar mic (si mai mare decat al unui doctor sau profesor) dar il inzecesc cu sporuri, prime, ore suplimentare, procente din amenzi...etc.
        • +2 (2 voturi)    
          r (Miercuri, 8 septembrie 2010, 14:54)

          andreea [anonim] i-a raspuns lui _Dexter

          imi pare rau, insa nu esti informat corect..sau poate ai o afacere absolut neprofitabila. si un medic rezident are salariul 750 lei net, dar sunt de acord cu faptul ca natura meseriei e categoric superioara celei de fct public! anyway, nu ai motive sa invidiezi bugetarii, cu atat mai putin sa blamam in necunostina de cauza
          • -1 (1 vot)    
            salarii intre 4000 - 8000 ron / lunar, (Miercuri, 8 septembrie 2010, 15:47)

            _Dexter [anonim] i-a raspuns lui andreea

            salarii + stimulente + procente din amenzi si incasari

            plus prime de concediu, revenire din concediu, bani de miel si craciun, etc.

            plus spagile la negocierea amenzii...

            pot sa ma oftic?!
      • -1 (1 vot)    
        stimulente (Miercuri, 8 septembrie 2010, 14:38)

        coco [anonim] i-a raspuns lui andreea

        de buna ce esti lucrezi la stat pe salariul asta impresionant..bine ca ai refuzat sa fii recrutata de firmele mari private ! probabil te-a angajat mami sau tati la mfp...cat despre salariu..nu ne mai povesti..stim ca daca inca nu ai parte de remuneratie frumoasa..au avut grija ai tai sa fure pt tine! important este sa nu te obosesti prea mult!
        haidi pa!
        • +1 (3 voturi)    
          r (Miercuri, 8 septembrie 2010, 15:05)

          andreea [anonim] i-a raspuns lui coco

          din pacate, din cauza unor oameni ca tine plini de conceptii eronate si scenarii standard, nu putem accede la ceva mai mult decat o leafa grasa, viata imbelsugata etc etc
          nu m am plans de venitul meu, doar am precizat ca lucrurile nu stau chiar asa cum sunt prezentate in presa
    • 0 (0 voturi)    
      eu cred (Miercuri, 8 septembrie 2010, 14:14)

      zara`` [anonim] i-a raspuns lui abac

      ca ai incurcat sumele de la lista de cumparaturi din piata cu elucubratiile postate
    • 0 (0 voturi)    
      Sunteti intr-o eroare (Miercuri, 8 septembrie 2010, 14:15)

      GIV [anonim] i-a raspuns lui abac

      Calculele sunt total scoase din palarie. Urmariti legislatia sa vedeti care sunt stimulentele sau alte asemenea si din ce se retin ele.
  • +1 (1 vot)    
    o intrebare scurta si la obiect. (Miercuri, 8 septembrie 2010, 15:03)

    _tudor_ [utilizator]

    Cand se renunta la notiunea de "TIMBRU FISCAL"?

    As putea plati o taxa pentru un serviciu monopol de stat , dar sa ma plimb un oras intreg doar ca sa scuip intr-un petec de harite mi se pare nedemn de secolul in care traim
  • +1 (1 vot)    
    pt.finantisti (Miercuri, 8 septembrie 2010, 15:09)

    marius [anonim]

    finantisti ,sa lasam deoparte comentariile celor din privat ,pentru ca ei primesc 600 lei pe stat de plata si restul ....de 2000-3000 lei la negru. Noi ar trebui sa fim solidari si sa organizam adevarate actiuni de protest.parca vad cum se face restructurarea,binenteles tot din teritoriu,vor mari nr.contribuabililor mari(sa-si pastreze oamenii in ANAF) si a celor mijlocii si vor da afara de la unitatile fiscale operative.Atentie lideri de sindicat ,corect este ca administarea sa se faca acolo unde are domiciliul fiscal contribuabilul ,stiti la ce ma refer cei care lucrati in sistem
  • 0 (0 voturi)    
    Cu alte cuvinte d-l Vladescu (Miercuri, 8 septembrie 2010, 15:38)

    Sile [anonim]

    A ramas in faza de O SA pina a fost remaniat. Jurnalistii ar trebui sa verifice ce s-a facut acolo unde d-l Boc spune ca s-a restructurat. Eu nu prea cred , de 20 de ani se fac ca restructureaza , dar de fapt birocratia creste. O zi buna!
  • +1 (1 vot)    
    Marea Tiganiada (Miercuri, 8 septembrie 2010, 18:43)

    Casargoz [anonim]

    Ma uit la comentarii si ma crucesc. Numai extreme.
    Sa fie dati afara... Nu ca au salarii mici..
    Astazi in timp ce mahmuream pe la servici, vreo 200 de indivizi jucau fotbal, si alti 50 tenis. As putea sa fiu invidios, dar mi se rupe.
    Sunt insa doua categorii de comentatori, prima sunt anarhistii: sa fie dati toti afara...
    Corect daca incepem cu Boc.
    Categoria a doua este pentru scaderea salariilor, la maxim. In aceste conditii ministerele vor fi foarte colorate. Cum ar trebui sa arata ministerele, pai in primul rand ar trebui sa renunte la sedii, ca sa reduca cheltuielile. Petru sedii se pot aranja carute. In loc de mobile ca sa nu se mai plateasca taxe se vor dota functionarii cu talangi. Si ca sa fie tot contribuabilul fericit, ar trebui pusi sa munceasca fara plata, sa se descurce ca de-aia sunt functionari publici. Le e foame? Or gasi ei vro gaina in curtea unui crestin. Vor o masina? Sunt atatia contribuabile care nu le foslosesc. Bani? Sa iasa pe strada si sa ceara, ca ala care nu stiesa cante un cantec sau sa cerseasca nu poate fi numit functionar. In acest fel statul ar fi mult mai suplu. Iar forta de munca mult mai elastica. Taxe si impozite, buget, stie bulibasa, nu va faceti gija.
  • 0 (0 voturi)    
    finantistii... (Joi, 9 septembrie 2010, 13:14)

    totusi.... [anonim]

    eu am convingerea ca multe nenorociri, abuzuri si rautati sunt generate de finantisti care parca nu-s oameni, nu-s romani si parca au venit de undeva, ca niste ocupanti, obraznici si lacomi...


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri