VIDEO Lucian Croitoru, BNR: Rezistenta populatiei la orice fel de reforma este din ce in ce mai dura

de DP     HotNews.ro
Joi, 23 septembrie 2010, 12:25 Economie | Finanţe & Bănci

Lucian Croitoru
Foto: Agerpres
"Produsul Intern Brut al Romaniei nu se va modifica foarte mult anul viitor fata de 2010, iar tintele de deficit bugetar pentru urmatorii doi ani vor fi dificil de atins, a declarat consilierul Guvernatorului BNR, Lucian Croitoru, la un seminar financiar organizat de BNR. "Daca nu facem reformele in 2010 sau in 2011, ele vor fi cu atat mai dificil de facut in 2012, an in care vor fi alegeri", a mai precizat el. Potrivit consilierului Guvernatorului, rezistenta populatiei la orice fel de reforma este din ce in ce mai dura din cauza populismului politicienilor, dar si al presei.

"Respectarea calendarului de reducere a deficitului bugetar de la 6,8%, tinta stabilita pentru acest an, la 3% in 2012 va fi foarte dificila pentru ca economia va creste mai incet decat se anticipa, iar implementarea programelor de taieri de cheltuieli este mult ingreunata de populismul politicienilor, care a majorat rezistenta populatiei la orice fel de reforma", a mai explicat Croitoru. Romania si-a propus atingerea unui deficit bugetar de 6,8 la suta din PIB in 2010, de 4,4 la suta in 2011 si de 3 la suta din PIB in 2012. Pentru acest an este estimata o scadere a economiei de 1,9 la suta, iar anul viitor o crestere economica de 1,5 la suta.


Citeste mai multe despre   












Material sustinut de Superbrands

Help Net, 19 ani de excelenta pe piata farma

Help Net Farma opereaza una dintre cele mai importante retele de farmacii din Romania si face parte alaturi de Green Net - importatorul si distribuitorul de suplimenti nutritivi si dezvoltatorul lantului exclusivist Beautik Haute Perfumerie, din grupul Farmexim, primul importator si distribuitor de produse farmaceutice din Romania.

8590 vizualizari

  • -22 (36 voturi)    
    Romanii se impotrivesc saraciei, (Joi, 23 septembrie 2010, 12:34)

    Constantin [anonim]

    in schimb, accepta bucurosi reforme care le aduc bogatie. Politicienii trebuie sa gaseasca solutii astfel incat sa reduca si deficitul dar, in acelasi timp, sa ne creasca si nivelul de trai.
    • +38 (44 voturi)    
      Exemplul polonez... (Joi, 23 septembrie 2010, 12:49)

      Ritzi Pitzi [anonim] i-a raspuns lui Constantin

      ... sintetizat ar suna cam asa :
      "Inainte de a ne fi mai bine, trebuie sa ne fie mai rau"

      Reforme nu inseamna a ne fura in continuare singuri caciula, ci a modifica treptat tot ce nu merge bine in tara asta. Eu as incepe cu Parlamentul, care doar se face ca lucreaza, iar atunci cand mai misca niste lucruri se uita la interesele membrilor sai nu la interesul national...
      • -12 (22 voturi)    
        eu as incepe cu cei ce ne conduc (Joi, 23 septembrie 2010, 13:01)

        anonim [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        si-au dovedit incompetenta. Basescu&Boc trebuie sa plece/ Ne-a fost si ne este rau destul.
        • +10 (16 voturi)    
          ai dreptate! (Joi, 23 septembrie 2010, 14:26)

          rogue [anonim] i-a raspuns lui anonim

          Cei ce fac joc de glezne pe margine sunt "extrem de competenti"
          :)
          • +1 (1 vot)    
            manipularea uite, da roade, chiar si la .... (Vineri, 24 septembrie 2010, 20:14)

            indemn [anonim] i-a raspuns lui rogue

            nivelele cele mai inalte.... formidabil dom'le
        • +6 (14 voturi)    
          vesnica poveste (Joi, 23 septembrie 2010, 14:49)

          johnny [anonim] i-a raspuns lui anonim

          Toti stim sa aratam cu degetul, toti stim sa spunem ca X nu este bun de nimic insa daca ar fi sa fim pusi in locul lui X sigur n-am face nimic mai bun. Domnu', daca Basescu pleaca cine vine in locul lui? "Competentii" care latra acum? Eu iti garantez ca daca vreun partid vine cu lucruri concrete, votantii lui Basescu or sa isi schimbe optiunea. Pana cand o sa apara o varianta viabila nu cred ca trebuie sa fluturam batista alba.
          • -4 (6 voturi)    
            Mor de ras (Vineri, 24 septembrie 2010, 11:31)

            Mortal [anonim] i-a raspuns lui johnny

            Auzi comentariu: daca Basescu pleaca cine vine in locul lui? :))))))))))))))))
            Pai ce a facu domnule Basescu asa de important pana acuma de plangi asa de tare dupa el?
            Sincer, probabil daca iei la intamplare de pe strada un om si-l pui in locul lui ai mari sanse sa fie mult mai competent si in primul rand mult mai echidistant, sa nu mai gireze tot lichenismul portocaliu care isi baga tentaculele peste tot.
            Eh, mai aveti putin baieti, sugeti cat mai puteti ca urmeaza sa dispareti cam tare de pe scena politica :) Va amintiti cumva de pnt?
            • +2 (2 voturi)    
              Unul de pe strada DA, dar (Vineri, 24 septembrie 2010, 11:40)

              Audit [utilizator] i-a raspuns lui Mortal

              NU un politician.
      • +2 (2 voturi)    
        zicala (Joi, 23 septembrie 2010, 15:38)

        luca [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        buna zicala aia, pestele de la cap se impute
      • -1 (3 voturi)    
        REFORME, REFORME (Vineri, 24 septembrie 2010, 13:05)

        STAN PATITU [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        Eu as incepe cu presedentia care se dovedeste complet ineficienta. Nu i-a reusit nimic din 2004 pina acum. Ultimele intamplari arata totala lipsa de viziune a acestei institutii. Nu poti sa impui legile importante prin jmecherii sau pe baza unei majoritati formata din fripturisti gen Oprea, Miky Spaga, Culita Tarita, Iordanescu, Diaconescu si altii ca ei. O lege importanta cum este legea pensiilor trebuie negociata cu toata lumea implicata pentru ca altfel degeaba are legea prevederi pentru urmatorii 20 de ani daca ea, legea, va fi schimbata de viitorul parlament care va avea o alta majoritate si o alta viziune. E pierdere de vreme sa procedezi asa. Pe de alta parte un om care nu este capabil sa priveasca cu simpatie si pe adversarii lui politici, sa ii asculte, nu poate fi presedinte. Un om care se incarca cu o ura viscerala fata de oricine i se opune este o plaga a societatii, un mare rau care ne trage inapoi si care polueza moral societatea (“Nu am sa-l uit niciodata pe ziaristul care...”). Asta se poate vedea si din agresivitatea timpa a unora care "posteaza"...
        Cu cine as continua? Dupa asta cu cine vreti dvs....
      • 0 (0 voturi)    
        De acord, (Duminică, 26 septembrie 2010, 10:44)

        Sile [anonim] i-a raspuns lui Ritzi Pitzi

        Dar primul lucru care trebuie facut, e demolarea actualului cotet legislativ si inlocuirea lui cu un edificiu functional, cum am avut inainte de 1947 si cum il au acum si alte tari U E . Ce parere aveti? O zi buna!
    • +9 (19 voturi)    
      romanii se impotrivesc muncii (Joi, 23 septembrie 2010, 12:56)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

      pai daca vrei sa reduci deficitul fara sa scazi cheltuielie.. trebuie sa cresti veniturile. dar fara sa maresti impozitele (scade nivelul de trai) nu poti sa cresti veniturile decat daca ii trimiti la munca pe romani... ceva ce nu se va intampla prea curand.

      deci nivelul de trai va trebui sa scada pentru ca a crescut pe credit... si a venit scadenta.
    • +14 (18 voturi)    
      Solutia miraculoasa (Joi, 23 septembrie 2010, 13:03)

      Scippio [anonim] i-a raspuns lui Constantin

      Prietene, presupunand ca tu ai avea un venit lunar de 1000 lei si cheltuieli lunare de 1500 lei pe care le platesti pe credit ai putea sa-mi spui si mie prin ce miracol ai reusi sa-ti reduci decalajul dintre venituri si cheltuieli crescandu-ti concomitent si nivelul de trai?
      • +8 (14 voturi)    
        Prietene, iti spun eu (Joi, 23 septembrie 2010, 14:14)

        cornel [anonim] i-a raspuns lui Scippio

        Cei 1500 de lei sunt cheltuiti pentru achizitia de servicii si produse la suprapret prin acele firme, prietene, pentru frunze de milioane de euro, pentru interminabilele noastre autostrazi si gropile din asfalt, pentru sali de sport fara tribune, pentru borduri suprapozate si tencuite, pentru fantani si camere de supraveghere la cimitire, pentru un MONSTRUOS aparat administrativ, pentru acoperirea intregii tari cu panouri si afise electorale (de unde ati avut banii prietene?) si pentru prea muuulte altele asemenea, ca-mi vine si greata sa le enumar.
        Ia vezi prietene cum ai cheltuit tu cei 1500 de lei si de ce mai ai nevoie de altii cu imprumut?
        • -1 (11 voturi)    
          precizati sursa, (Joi, 23 septembrie 2010, 15:24)

          hash [anonim] i-a raspuns lui cornel

          va rog, cand faceti asemenea afirmatii.

          altfel afirmatia dvs. nu este decat o denigrare rau-intentionata.

          sunteti manios, intelegem, dar causticitatea nu da si veridicitate discursului.
        • -1 (9 voturi)    
          Prietene ai spune bine daca n-ai fi confuz (Joi, 23 septembrie 2010, 15:46)

          Scippio [anonim] i-a raspuns lui cornel

          Eu inteleg ce vrei sa spui dar tu esti prea tulburat ca sa intelegi ce am vrut sa spun eu.
          Mai citeste articolul cu mult calm , apoi ce a spus Constantin, ce am spus eu si poate vei intelege
          • +4 (6 voturi)    
            un pic mai calm :) (Joi, 23 septembrie 2010, 16:27)

            cornel [anonim] i-a raspuns lui Scippio

            guvernantii de azi au atata putere...financiara, decizionala, executiva si chiar supralegislativa (daca ne uitam un pic cum merg lucrurile pe la CC) cum n-a avut nimeni pana acum. Nimeni! Ce ii impiedica sa faca reforme coerente si adevarate? De ce n-o fac pe tacute, noi nici sa nu stim ci doar sa constatam ca ne este mai bine? De ce este mai rau? Nu va obositi cu raspunsul...Constantin este inecat cu minusuri pentru ca a cerut un lucru de bun simt: reforme care aduc bunastare, nu a intins mana la cersit! Cum e posibila aceasta reactie?
      • +1 (3 voturi)    
        pai... (Joi, 23 septembrie 2010, 14:18)

        Nedumeritul [anonim] i-a raspuns lui Scippio

        as schimba serviciul... ce zici de asta?
        • +2 (6 voturi)    
          Iti spun ce zic (Joi, 23 septembrie 2010, 15:26)

          Scippio [anonim] i-a raspuns lui Nedumeritul

          Wrong answer! Constantin nu vrea nici sa schimbe serviciul, nici sa ia un al doilea servici vrea sa ramana cu serviciul actual iar nivelul de trai sa-i creasca in timp ce datoriile sa-i scada
      • +3 (7 voturi)    
        nivel de trai inalt nu inseamna cheltuieli mari (Joi, 23 septembrie 2010, 15:32)

        stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui Scippio

        Reducem cheltuielile la 500, in timp platim creditul luat, iar dupa ce scapam de credit, ne permitem 750 cheltuieli si 250 economisire.

        Nivel de trai inalt nu inseamna cheltuieli mari. Sa-ti dau un exemplu:
        1) locuiesti in Bucuresti - castigi 1500RON/luna, cheluiesti pentru un anumit nivel de trai 1500RON/luna.
        2) locuiesti intr/un orasel de provincie - castigi 1000RON/luna, cheltuiesti pentru aceelasi nivel de trai (aceeasi mancare, imbracaminte, incalzire, etc. + o excursie intr-un oras mare din apropiere pentru diverse cumparaturi/divertisment mai de lux) 500RON/luna.

        Ceva trebuie schimbat pentru reducerea cheltuielilor. Neaparat trebuie schimbat. In primul rand trebuie redus Parlamentul la maxim 200 de pierzatori de vreme. Daca acestia nu dau legi cum trebuie (coerente, care sa nu se contrazica una cu alta), trebuie sanctionati cu inchisoarea imediat dupa publicarea legii in Monitorul Oficial. Apoi trebuie renuntat la sistemul cu gloata de functionari in favoarea celui on-line. Urgent.
        • +3 (7 voturi)    
          Teoria chibritului gresit aplicata (Joi, 23 septembrie 2010, 16:07)

          Scippio [anonim] i-a raspuns lui stefan2008

          Eu am dat un exemplu generic si simplificat iar tu il interpretezi particularizat , te bagi in teoria chibritului si o mai faci si gresit.
          Orice cheltuiala inseamna reducerea nivelului de trai pentru ca tai de undeva sau de la cineva. Nu mai fa greseala sa reduci totul la acoperirea trebuintelor fundamentale si mai ales prin exemple fortate.
          Asa pot si eu sa glosez: dar daca ai un copil student ? Te muti in oraselul de provinicie unde totu-i bine si frumos dar trebuie sa-i platesti aluia chirie in Bucuresti ca sa stea la facultate. Ca sa nu mai zic ca nu stiu ce te face pe tine sa crezi ca mancarea, incalzirea, etc sunt de trei ori mai mici in oraselul de provinicie decat in Buc.
          Sau, tot pe logica ta mutam toata administratia publica in Somalia. Cu salariile actuale din Romania reduse si cu 50% vor fi niste nababi acolo. Coliba falnica cu vedere la ulita si de mancare gandaci din cei mai proaspeti. Si mai pun si bani deoparte
          • 0 (4 voturi)    
            tu si glosatu' (Joi, 23 septembrie 2010, 21:25)

            stefan2008 [utilizator] i-a raspuns lui Scippio

            Daca ai un copil student, atunci fie este suficient de inteligent si de muncitor incat sa intre la locurile de buget in camin, fie o face la distanta.
            Ca sa nu mai zici ca nu stii ce ma face pe mine sa cred ca mancarea, incalzirea, etc sunt de trei ori mai mici in oraselul de provinicie decat in Buc, iti spun eu ce ma face sa cred: am stat si in Bucuresti si stau acum si in orasel de provincie. Stiu cat cheltuiam in Bucuresti si este exact triplu fata de provincie. Pentru exact aceelasi nivel de trai: o pizza, o bere, o shaorma, o ciorba taraneasca, ... orice este de 3 ori mai ieftin. Si mai ales mai sanatos, pentru ca aici iau de la taranii care cresc legumele in gradina fara sa le umfle cu seringa.
            Nu stiu tu pe ce planeta traiesti, dar eu stiu un lucru: in Bucuresti nu reuseam sa pun nimic deoparte, plateam 400RON cheltuieli la garsoniera in Drumul Taberei iarna, iar aici in oraselul de provincie am cel putin acelasi nivel de trai (spun cel putin pentru ca imi lipseste acustica Ateneului, dar in schimb ma delectez cu peisaje super in apropierea casei).

            Tu ai dat un exemplu simplificat pentru a forta o concluzie gresita: aceea ca nu poti creste niovelul de trai fara sa cresti cheltuielile.

            Cica "orice cheltuiala inseamna reducerea nivelului de trai pentru ca tai de undeva sau de la cineva."! Nu ma 'nebuni, deci tu zici ca drogatii Bucurestiului au nivel de trai mai ridicat decat mine, pentru simplu fapt ca au cheltuieli mai mari (cu drogurile)?
        • -1 (3 voturi)    
          Nu vezi ca "au ingropat" (Vineri, 24 septembrie 2010, 7:50)

          Audit [utilizator] i-a raspuns lui stefan2008

          referendumul. Inclusiv Basescu nu mai pomeneste nimic de el. Pana si eu am facut parte din acea "masa de manevra". Dar a fost pentru ultima data.
      • +1 (1 vot)    
        loto (Joi, 23 septembrie 2010, 15:40)

        luca [anonim] i-a raspuns lui Scippio

        asta ca o gluma solutia miraculoasa este loto:P
      • -1 (3 voturi)    
        Devenind pensionar si (Vineri, 24 septembrie 2010, 7:48)

        Audit [utilizator] i-a raspuns lui Scippio

        atunci venitul tau nu va mai fi impozitat. Astfel iti vei acoperi cheltuielile de 1500 lei.
      • 0 (2 voturi)    
        nu e simplu (Vineri, 24 septembrie 2010, 11:35)

        Mortal [anonim] i-a raspuns lui Scippio

        dar ceva se poate face.
        De exemplu, ia incearca matale sa dai un sut inainte economiei angajand banii europeni pt infrastructura si construind naibii o data in tara asta autostrazile de care avem atata nevoie.
        Cati bani sanatosi ar intra in economie in felul asta?
        Cati oameni ar avea salarii decente, cu care sa-si permita un trai decent, ar avea si magazinele clienti in acest fel, etc etc.
        Si nu mai fa pationare olimpice la de 3 ori pretul in cucuietii din deal ca sa-ti umpli tu si clica ta buzunarele.
        Uite ca incet incet s-ar gasi metode, dar trebuie sa ai si minimul creier ca sa le aplici.
        Din pacate, acesti guvernanti parca sunt aia de traverseaza desertul si dau de o oaza. Nu mai conteaza nimic decat sa-si umple burtile cu "apa" chiar daca o sa crape din aceasta cauza.
    • +5 (11 voturi)    
      Romanii trebuie sa accepte (Joi, 23 septembrie 2010, 13:39)

      Luk [utilizator] i-a raspuns lui Constantin

      sa munceasca.

      1. Sa munceasca asa cum o fac cand se duc in Germania, Austria, Franta, Spania, Ialia

      2. Sa fie platiti in functie de cat muncesc, nu de cat "stau la servici".

      3. Sa nu mai astepte: nu se mai "baga nimic" de la stat.

      4. Nici o reforma nu-ti aduce bogatie de a doua zi.
    • 0 (6 voturi)    
      Romanii se impotrivesc muncii (Joi, 23 septembrie 2010, 14:47)

      ictin [anonim] i-a raspuns lui Constantin

      In schimb, accepta bucurosi reforme care le aduc bogatie fara sa munceasca. Politicienii trebuie sa gaseasca solutii astfel incat romanii sa munceasca cat mai putin, deloc de preferat dar, in acelasi timp, sa creasca nivelul de trai.
      • -1 (1 vot)    
        nedumerire (Vineri, 24 septembrie 2010, 11:20)

        D [anonim] i-a raspuns lui ictin

        "...romanii trebuie sa invete sa etc.,etc."-ce intelegeti prin "romani"?doar pe aceia care mai lucreaza (si care platesc automat darile catre stat)pe unde apuca si cat la cere seful (uneori aceasta insemnand 10-12 ore pe zi) sau pe aceia care produc hartii prin agentii ,ministere ,parlament ,administratie centrala etc. sau pe cei ce "lucreaza"in conducerea regiilor "autonome"-datoare vandute cand e vorba sa plateasca ce se cuvine la impozite ,dar acordand remuneratii si favoruri incredibile?sau poate pe pensionarii-cei pensionati pentru vechime in munca si cotizatie integrala-care traiesc acum cu spaima ca maine s-ar putea sa moara de foame sau de frig,dupa ce au rabdat de foame sau de frig ca sa se construiasca tot ce au instrainat geniile economice care ne conduc azi?sa intelegem ca "romanii"sunt doar cei alintati -discret-cu apelativul "prostimea",iar cei care dau sfaturi atat de nobile (haladuind pe posturi bugetare sau alimentate-intr-un fel sau altul-tot din banul tarii,chiar daca se numesc pompos "alte fonduri" sau "autonome")nu sunt romani?sau unii sunt romani ,iar altii sunt "rumani"(cum li se mai spunea serbilor in feudalism)? vorbiti ,oameni buni,limpede,ca sa stim si noi ce statut au "romanii" in tara numita Romania
    • +1 (3 voturi)    
      uite de aia o ducem prost... (Vineri, 24 septembrie 2010, 9:58)

      elena [anonim] i-a raspuns lui Constantin

      ...ca toti gandesc precum tine "sa reducem deficitul, dar nu pe spinarea mea". si de unde pana mea vrei sa iasa banii, din piatra seaca? unde ai mai auzit tu sa creasca nivelul de trai cand bugetul trebuie taiat? si cu porcul vandut si cu slanina in pod, ai?
    • +1 (3 voturi)    
      sa-ti explic ! (Vineri, 24 septembrie 2010, 10:59)

      mirela [anonim] i-a raspuns lui Constantin

      Locuiesc in buricul orasului Arad,chiar pe bulevard si in fata blocului avem un parculet ,pe care si l-ar dori oricine.Problema ? Nimeni nu doreste sa aiba grija de el,nici sa plateasca 2 lei pe luna pt, a-l intretine cineva [avem 3 scari], ci pretind sa vina primaria sa le puna o floare.Trei locatari mai facem cate ceva.Cam la asta s-a referit Croitoru,dar la o alta scara!70%din tara asta cer si distrug cam ce fac restul.
      • +1 (1 vot)    
        hmm (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 17:26)

        Luk [utilizator] i-a raspuns lui mirela

        doar 5-10% distrug. Restul pana la 70% refuza sa pastreze, sa ingrijeasca.

        Doar o mentalitate de iobag explica ce se intampla...
  • -11 (23 voturi)    
    nu te crede nimeni (Joi, 23 septembrie 2010, 12:37)

    Bogdan [anonim]

    pentru ca te-ai gudurat pe langa putere sa te puna ministru, asa ca toate judecatiile tale ridica suspiciuni "portocalii", pe scurt esti compromis. Du-te si canta la alta masa, eventual la cea a PDL!
  • +20 (28 voturi)    
    Romanii ar mai trebui sa si munceasca (Joi, 23 septembrie 2010, 12:46)

    Franck [anonim]

    Ca sa le creasca nivelul de trai, romanii ar mai trebui sa si munceasca. Productivitatea muncii in Romania este foarte, foarte scazuta (se munceste putin efectiv si de obixcei prost).

    Niciun guvern nu va creste nivelul de trai si nu va scoate o tara din saracie daca angajatii nu muncesc mai EFICIENT.

    Nu mai visati aiurea. Ceea ce spune Dl Croitoru este just, din pacate nimeni nu il asculta. Se uita toti la Ponta si la Crin acum, o sa vedem cum o sa mareasca ei nivelul de trai cand ajung la putere. Adica o sa se duca in genunchi la FMI sa le dea bani sa nu intre in faliment !!!
    • -11 (17 voturi)    
      Aaaha (Joi, 23 septembrie 2010, 13:14)

      cornel [anonim] i-a raspuns lui Franck

      Ia zi-ne tu mai Frankz, unde a crecut productivitatea in tara asta sub guvernul pinguin? Aud? Un singur exemplu doresc? Sau or fi toti, dar toti, lenesi si prosti. Iar tu esti harnic si destept si primesti +;)

      Constantine: un minus si de la mine, pentru ca ai comentat antigouvernamental pe siteul oficiosului :)
      • +8 (12 voturi)    
        Flasneta la datorie (Joi, 23 septembrie 2010, 13:41)

        Scippio [anonim] i-a raspuns lui cornel

        Daca n-as sti ca esti doar postacul de serviciu platit sa repete ca o flasneta aceleasi mesaje simpliste de nivel de gradinita gen "Anastase a furat", 'Marineru betiv" si dictator, " fabricate in laboratoarele de esenta bolsevica si propagate pana la saturatie pe masinile de propaganda irealitatea si antene, mai ca as crede ca esti neinformat si te-as trimite sa mai studiezi statisticile. Chit ca nu e nicidecum treaba guvernului cresterea productivitatii decat cel mult in intreprinderile de stat care nu prea mai exista.
        Dar intrucat tu nu urmaresti sa spui vreun adevar ci doar sa lansezi la nesfarsit in eter aceleasi mesaje subliminale doar-doar le-or intra in cap la cat mai multi bizoni pana vor cadea lati pe spate de admiratie in fata marionetelor IpoCrin si Victoras spre marele profit al papusarilor lor iti spun doar atat: mergi fuguta sa-ti iei arginti manjiti de la partid! Sau du-te , deschide televizorul si mai trage-ti o spalatura rapida pe creier, Vorba aia unii dau bani grei pe heroina pe cand Irealitatea e aproape gratis
        • -5 (11 voturi)    
          haha (Joi, 23 septembrie 2010, 15:06)

          cornel [anonim] i-a raspuns lui Scippio

          relax, din cate stiu doar cei orange lucreaza pe site-ul asta. oricum n-ai inteles nimic, nici daca iti bag mana in buzunar tu nu te prinzi ca esti furat. Prietene, hotia nu are culoare politica si nici saracia. Intr-o tara plina de hoti si de saraci tu incerci sa-mi arati ca pinguinul portocaliu este bunul samarirtean? Si ca presa (!!!) creeaza rezistena la reforma? Mai baieti, voi sunteti sanatosi la cap? Voi nu vedeti ce este in jurul vostru, ca nimic nu trece de la vorba la fapta? Macar ti-ai dat salariul sau esti in cele 10 zile fara plata? Sa va ierte Dumnezeu pentru ca sunteti saraci cu duhul
    • 0 (4 voturi)    
      100 % de acord (Joi, 23 septembrie 2010, 13:22)

      un domn [anonim] i-a raspuns lui Franck

      1. sindicatele trebuie s anu mai bage batzu prin gard
      2. demisia in masa a politicienilir care nu au legatura cu Romania, dar au legatura cu sabotarea Romaniei, sunt gramada..gramezi de pedelisti,liberali,pontisti, videnisti,blagisti..etc
      3. bnr nu are de ales decat sa preia conducerea tzarii..in acest sens un referendum prin care presedentia timp de 20 de ani ar trebui desfintata, garantarea securitente interne si a ordinii publice tot prin cosntitutie garantata de Institutiile care se ocua cu asa ceva, limitarea servciilor secrete la un numar de max 2..nu zeci cate sunt si care inghit bani aiurea..doar ca sa asculte telefoane si folosite in vendeta politica
      4. da..sa punem mama la munca..cei din penintenciare condamnati la gainarii sa semneze angajament ca vor iesi la munca..ptr drumuri si infrastructura, cu termene si obiective, s alise reduca pedeapsa cu 50 %...in 20 de ani ajungem prin EFORT COLECTIV sa cunoastem luminita..de la capatu tunelului
    • -5 (11 voturi)    
      Nenea asta al ,,tau,, (Joi, 23 septembrie 2010, 13:25)

      HESS [anonim] i-a raspuns lui Franck

      Ar trebui sa-si vada de BNR.Si de faptul ca BNR inchide ochii la abuzuriile banciilor din romania asupra clientiilor.Ca BNR are o comise de control care doarme bine mersi cum a dormit si in cazul Bancorex ,Dacia-Felix,FNI etc etc.Reforma ar trebui inceputa si in BNR.Sa treaca Banca Natiunii din maiinile bancheriilor Europeni in mainiile natiunii.Iar Trichet sa chupe o bomboana.Dupa care trebuie improscati in CUR actualii si ex politicieni hoti si banditi in majoritatea lor care au pus interesul personal si altora in fata interesului national.Clar ca productivitatea e mica daca cei care au venit si cumparat industria au stiut doua lucruri sa faca Scumpirea produsului finit si concedieri masive.Retenologizare din parti,recalificarea personalului din alte parti.Romania vaca buna de muls pana la epuizare dupa care CIAO.sI CINE E DE VINA ?Populatia ori cei care au stat la ciolan si toate institutiile abilitate pt verificarea contractelor de vanzare cumparare a industriei romanesti.Totul e putred de corupt.Da ei incearca sa arunce vina pe badea Cartan,sau femeia de servici.Trist e ca inca mai exista naivi care ii cred.
      • +1 (5 voturi)    
        perfect adevarat (Joi, 23 septembrie 2010, 14:22)

        gheo [anonim] i-a raspuns lui HESS

        domnul croitoru ar fi mult mai util in functia pentru care primeste salariu, nu drept comentator de pe margine al unor situatii ipotetice.
        ar trebui sa lase politica si sa-si faca meseria.

        de fapt, au si 'ceilalti' dreptate cand zic ca nu se prea munceste. majoritatea romanilor insista sa se amestece in lucruri pe care nu le inteleg, eventual explica ei cum ar fi mai bine.
        asta n-ar fi un lucru rau daca, mai intai de toate, si-ar face exemplar datoria la locul de munca.

        n-am fi in situatia in care suntem daca toti si-ar face datoria cu profesionalism, de la vladica la opinca, respectiv de la presedintele tarii pana la ultimul taietor de saorma din vreo mahala.
        si desi nu-si fac treaba pentru care sunt platiti, toti insista sa dea altora lectii; presedintele insista sa se comporte ca un vanzator de saorma iar vanzatorul de saorma insista ca stie el ce ar trebui facut cu deficitul bugetar sau cu legile tarii.

        de fapt, starea actuala se datoreaza tuturor celor care nu-si fac treaba, oricare ar fi ea. si dupa cum stau lucrurile, sunt foarte foarte multi romani care nu-si fac treaba pentru care iau o leafa, fie ca sunt parlamentari, presedinti de orice, vanzatori in magazine, doctori, profesori sau mai stiu eu ce...

        singura problema care ramane e ca vanzatorul de la magazinul din coltul mahalalei nu poate constitui un exemplu si chiar daca el incepe de maine sa-si faca datoria si sa curete locul de munca spre exemplu, nu va schimba decat taraba lui.
        asa ca 'la cap' ar trebui sa inceapa romanii sa-si faca datoria si sa fie un exemplu.
        e greu insa cand ai nevasta ce vrea blanuri, amanta ce vrea genti Vuitton, copii ce vor scoala in state sau la paris, secretara iubitoare de bijuterii iar tu ai personal o slabiciune pentru vilele luxoase din cartierele boieresti din centru. (se cam aplica pentru 99.99% dintre politicieni)
        asa ca e greu sa alegi intre datorie si placere...
        mai bine faci politica...
      • -1 (3 voturi)    
        Ma surprinde ca dupa 20 de ani (Vineri, 24 septembrie 2010, 7:55)

        Audit [utilizator] i-a raspuns lui HESS

        inca mai vrei sa fii condus de politicieni. Nu sunt de acord cu ceea ce spui. Este un moment in care politicienii ar trebui sa faca pasul inapoi si sa lase specialistii sa faca treaba.
    • -1 (1 vot)    
      acord FMI (Vineri, 24 septembrie 2010, 18:21)

      marius austriacul [anonim] i-a raspuns lui Franck

      dar acum ii sustine pe amicii de la washington
  • +2 (8 voturi)    
    Reforme "de sus" (Joi, 23 septembrie 2010, 13:09)

    reforme fara oameni [anonim]

    E normal dle. Croitoru, nu e "rezistenta" la reforme, ci e lipsa de informare cu privire la reforme. Romanii inteleg despre reforme exact ceea ce li se spune la Rtv si A3.

    Deci, aveti atata :reforma" - cata "libertate" a presei aveti.... ca sa vorbim in termenii impusi de basescu


    Reformele nu se pot face fara oameni, democratie nu poate exista fara cetateni
  • -1 (9 voturi)    
    reforma ? (Joi, 23 septembrie 2010, 13:19)

    Caragiale [anonim]

    Modul in care bogatanii si privelegiatii ce ce se plimba in masini de lux cer solidaritate pensionarilor cu 6 milioane (caz fericit) sai celor care CHIAR muncesc in sanatate, modul in care inca nu s-au astupat gaurile negre ale economiei, jaful pe banul public, justitia care pe o usa acuza si pe alta elibereaza , forfetarul si intreaga pleiada de masuri care se bat cap in cap si declaratii ale premierului care se declara neffind de acord cu masurile ministrului dupa ce le-a promulgat , astea le numiti REFORMA ?
    Ma faceti sa rad. trist.
  • +2 (6 voturi)    
    Potrivit parerii mele (Joi, 23 septembrie 2010, 13:22)

    minus [utilizator]

    Rezistenta populatiei la orice fel de "reforma" este datorata lipsei reformei autentice si inlocuirea ei cu un show ieftin. Nu este nevoie ca vreun ziarist sa-mi toarne concluzia asta in urechi.
  • -3 (9 voturi)    
    Iata vinovatii! (Joi, 23 septembrie 2010, 13:24)

    Cristian [anonim]

    "rezistenta populatiei la orice fel de reforma este din ce in ce mai dura din cauza populismului politicienilor, dar si al presei."....bravos, domnu Croitoru, adevar graiesti! Presa cea ticalosita a tinut tara in loc. Presa e vinovata de toate relele. Presa pune micii la gratar si da manelele la maxim.
    Presa a guvernat 20 de ani si s-a umflat ca laptele, ca azi abia daca mai exista. Presa - o amenintare la adresa securitatii nationale, mai nou un os de peste in gatul BNR. Care BNR are un guvernator care face reclama...presei!!!
  • +2 (10 voturi)    
    Eterna problema in Romania....prostia! (Joi, 23 septembrie 2010, 13:42)

    deno [anonim]

    ce a spus Croitoru se poate rezuma la: Nu ai cu cine! Nu ai cu cine sa faci reforma, nu ai cu sine sa faci nimic pt ca este mai important ca sarmaua sa fie acum in farfurie nu peste 1-2 ani.

    85-90% din romani sunt prosti facuti gramada. Chiar daca tot ce e stricat in tara asta pentru cei 90% la care iq se poate scrie cu doua cifre tot nu o sa fie mai bine ca nu-i duce mai mult capul
    • +1 (7 voturi)    
      asa e sefu'... (Joi, 23 septembrie 2010, 16:13)

      minus [utilizator] i-a raspuns lui deno

      asta e soarta omului de geniu, sa traiasaca intr-o tara de prosti si sa fie cel dintâi- cum am putea sa te ajutam?

      Si mai rau este ca cei 85-90% din romani pe care nu-i duce capul, s-ar putea sa aiba picioare bune si sa o ia la sanatoasa din fata celor 10%-15% care vor sa traiasca pe spinarea celor cu iq scris cu doua cifre...
      Asa ca vezi minune, desteptii vor sa-i pacaleasca cu reforma pe prosti si aia nu vor sa stea! Ce chestie//(editat de HotNews.ro)
    • -1 (3 voturi)    
      rezistenta la reforme (Vineri, 24 septembrie 2010, 11:39)

      D [anonim] i-a raspuns lui deno

      daca "reforma"inseamna sa muncesti pana cazi in nas si sa mori de foame,in timp ce altii invart miliarde din care nu se alege nimic altceva decat luxul personal,iar in jur lasa izbeliste si pustietate (munti cheliti,pamanturi in parloaga,drumuri de evul mediu,scoli inchise,spitale in paragina,institutii culturale de izbeliste,depopularea tarii prin distrugerea locurilor de munca si crearea unor legi impotriva celor care produc-fie bunuri materiale,fie spirituale-dar in favoarea speculantilor,a hotilor si a sfatuitorilor priceputi la toate si la nimic) declar ca si eu sunt foarte rezistent la o astfel de "reforma":oare romanii plecati din tara ,care au ajuns ca in cativa ani la o bunastare pe care in tara n-ar fi avut-o poate niciodata ,au obtinut aceasta bunastare altfel decat muncind ?daca cei care ne tot acuza ca nu muncim (politicieni,"bancheri"-cum e si dl.Croitoru)ar trebui sa-si castige existenta pornind de la zero,intr-o alta tara...ar dovedi ca stiu sa munceasca-ma rog,asa cum se intelege acest cuvant prin alte parti?
  • -1 (11 voturi)    
    Din fericire ... (Joi, 23 septembrie 2010, 14:00)

    Gigi [anonim]

    ... pentru noi domnul Croitoru a ratat "oportunitatea" de a deveni Prim Ministru.

    Mi se pare perfect justificat ca un consilier din BNR (apropo...cat e salariul mediu in BNR si cu cat a fost redus in ultima vreme?) sa vorbeasca despre rezistenta populatiei impotriva foametei in conditiile in care probabil domnia sa castiga cel putin 10000 Ron / luna ...

    Dle Croitoru vreti sa faceti un experiment ... sa traiti cu 400 ron pe luna vreo 6 luni de acum incolo? Si apoi veniti si ne spuneti despre populism si presa si politicieni samd ...
    • -1 (11 voturi)    
      ? (Joi, 23 septembrie 2010, 15:18)

      ? [anonim] i-a raspuns lui Gigi

      e usor sa faci reforme pe seama saracirii populatiei. si ma sictireste demagogia si ipocrizia unora pe care nu ii afecteaza criza.
      acestui domn ii vine usor sa vb la salariul sau venitul pe care il are.
      l-as ruga sa vb cand ar avea salariul minim brut :)
    • 0 (6 voturi)    
      salarii BNR (Joi, 23 septembrie 2010, 17:53)

      marius s [anonim] i-a raspuns lui Gigi

      Da, dar a scapat la limita de taierea de 25%. Nu puteau sa strice culcusul cald. Deh, famelie mare, renumeratie mica, coane fanica?!
    • +1 (7 voturi)    
      Nu te-a impiedicat nimeni (Vineri, 24 septembrie 2010, 7:58)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui Gigi

      sa studiezi, sa devii specialist de nivelul lui Croitoru. In orice domeniu.
      • 0 (6 voturi)    
        Pui cam simplist problema... (Vineri, 24 septembrie 2010, 9:04)

        Pantera Roz [utilizator] i-a raspuns lui Audit

        Uite,in prezent,doar 1-2 % dintre studenti vin din mediul rural,de exemplu.Chestie oficiala.De ce -cred ca stii,nu trebuie sa fac eu aici teoria chibritului.Si atunci e cam greu sa vorbesti despre egalitatea de sanse...
      • -1 (1 vot)    
        ? (Vineri, 24 septembrie 2010, 14:11)

        ? [anonim] i-a raspuns lui Audit

        gresit cum pui problema. la asta ma refer cand vb de demagogie si ipocrizie ;)
        crede-ma stiu f bine ce vb. si cunosc mult mai multe aspecte despre piata muncii, avansarea politica si de ipocrizia care le insoteste.
        probabil nu ai avut de-a face cu asta sau ai ajuns intr-o pozitie comoda alunecand ca sarpele :).
      • -1 (1 vot)    
        De unde... (Vineri, 24 septembrie 2010, 17:57)

        Gigi [anonim] i-a raspuns lui Audit

        ...stii tu ce venituri am eu?
  • +2 (8 voturi)    
    rezistenta populatiei?!? (Joi, 23 septembrie 2010, 15:30)

    vero [anonim]

    Poate vrei sa zici rezistenta clasei politice, ramasa cu buza umflata dupa ce a pierdut accesul direct la fondurile europene, numai bune de tocat!
    In ce fel ar putea opune populatia rezistenta? Sa faca greve? Cat timp si cine ii plateste? Sa iasa in strada? Si ce se rezolva cu asta? Sa nu mai plateasca darile la Stat? Ha!
    Mai bine trageti-i de urechi pe magarii din PSD + PC + PNL sa puna osul la teaba si sa nu mai chibiteze pe margine razand in pumni de fericire ca nu sunt ei la guvernare (ati vazut mutra lui Ponta cu gura pana urechi tot timpul?), jalnice specimene omenesti, fara nici o idee de ceea ce ar trebui facut.
  • +3 (5 voturi)    
    Bacterii :) (Joi, 23 septembrie 2010, 20:43)

    Vizitiul [utilizator]

    Precum bacteriile, Romanii devin rezistenti la reforme.

    Concluzie in baza analogiei cu antibioticele: Reformele au fost aplicate cate putin si intrerupte.

    Cu mentiunea ca la stat sunt virusii!
  • -1 (5 voturi)    
    cifrele sunt SF !!!!! (Joi, 23 septembrie 2010, 22:22)

    lili [anonim]

    iar intarzierea liarii masurilor din 2009(deh, campania prezidentiala ii costa scump pe romani!!!! ) determina toate aceste probleme cu care se confrunta Romania.... de unde cresterile aiurite si deficitele SF ale guvernantilor cand Romania scade mereu si se imprumuta zi de zi ca nu are bani, nu produce bani !!! Dar guvernantii dau bine cu astfel de cifre, din care va iesi eventual praf in ochii cetatenilor.... rezullatte IOC.....si pe urma FALIMENTUL.... mult nu mai e... daca nu se intampla ceva... vreo suspendare....
  • -1 (9 voturi)    
    te-ai trezit vorbind (Vineri, 24 septembrie 2010, 0:15)

    tepes [anonim]

    croitorule romanii nu se impotrivesc reformei pe care voi nu ati facut-o cind trebuie,ei se importivesc saraciei ,pt ca nu mai au ce minca punete in locul lor si numai bate cimpii
  • +1 (9 voturi)    
    Ce usor vorbesc (Vineri, 24 septembrie 2010, 3:43)

    HESS [utilizator]

    Ipocritii.Tot pulimea trebuie sa plateasca jafuriile si hotiile voastre'.Da, de vina e femeia de serviciu si Cartan badea.
  • +1 (5 voturi)    
    reforme peste reforme (Vineri, 24 septembrie 2010, 7:39)

    cetatean cocosat de reforme [anonim]

    sa aiba si el salariul oricaruia dintre noi si va opune si el o rezistenta din ce in ce mai dura. greselile lor se reflecta in nivelul nostru de trai sa mai si gandeasca inainte de a vorbi. ca de la el am pretentii..
  • -1 (3 voturi)    
    Acesta este premierul! (Vineri, 24 septembrie 2010, 7:47)

    Audit [utilizator]

    Este parerea mea. Daca nu ai "simt economic" de nivel inalt nu ai cum lua deciziile corecte. Nu cred ca este vremea deciziei luate de politicieni.
    Si ar mai fi un lucru: de ce salariile sub 1000 lei sunt impozitate (ale oamenilor care au de crescut copii!!!) iar pensiile, nu? ORICE venit trebuie impozitat. Fie si numai pentru asta, un politician nu are ce cauta in fruntea guvernului.
    • 0 (0 voturi)    
      ei,si dumneata... (Vineri, 24 septembrie 2010, 11:50)

      D [anonim] i-a raspuns lui Audit

      cum ai vrea sa faca "reforma"oameni care sunt complet rupti de realitate si care isi inchipuie ca numai aia e munca ,pe care o fac ei,iar ceilalti (de exemplu medici,artisti,profesori ,constructori ,meseriasi )etc.)taie frunza la caini toata ziua si nu mai stiu ce sa inventeze ca sa stoarca banii pe care bancile stau closca (bani care izvorasc,nu-i asa?doar din si prin inteligenta si munca bancherilor);oricum,pentru cei mai in varsta,cuvantul acesta -"reforma"-are conotatii dramatice ,ramase de pe vremea cand bunicii nostri plangeau si blestemau pe activistii intrati in ograda ca sa le animalele si uneltele din batatura ,tot pentru "reforma"
  • -2 (6 voturi)    
    Mi nu mi se pare . . . . (Vineri, 24 septembrie 2010, 8:14)

    Gheorghe [anonim]

    . . . . .ca e rezistenta populatiei. Si nu mi se pare privind la cifrele reduse de participare la mitingurile anti - reforma initiate de sindicatele rosii. O mie sau noua mii de oameni adunati din toata tara si adusi fortat cu autobuze in Bucuresti nu mi se pare deloc reprezentativ pentru popor in ansamblul sau. Mai degraba un esec de proportii a liderilor de sindicat. Opozitie la reforma o manifesta in primul rand politicienii din opozitie in cardasie cu o parte din cei al caror partide se afla la putere dar sunt nemultumiti ca ciolanul lor este mai mic decat al altora. Opozitie la reforma se manifeste in justitie unde magistratii odata investiti cu inamovibilitate au inteles ca pot face orice fara sa fie trasi la raspundere de nimeni dar sa fie in interesul lor si al clientilor lor potentati. Opozitie la reforma se manifesta in teritoriu la multimea de functionari bugetari taietori de frunza la caini care nu vor sa-si piarda locurile bine platite si care nu le solicita prea multe eforturi. Opzitie la reforma se manifesta din partea celor care actualmente sunt abonati la asistenta sociala si au mirosit ca in curand s-ar putea sa le fuga sinecura de sub nas. Si in sfarsit opozitie la reforma se manifesta din partea pensionarilor care participa masiv la vot si dau acest vot nu celor care vor progresul Roamanie ci celor care promit ca le vor da ceva. Si cei care promit de obicei sunt din stanga sau din extrema dreapta a esichierului politic. Dar toti astia la un loc nu inseamna poprul roman in ansamblul sau si pentru ca nu sunt reprezentativi ar trebui sa li se suspende pentru o vreme drepturile constitutionale si reformistii sa modernizeze in sfarsit aceasta tara frumoasa dar violata de insisi cetatenii ei!
    • -1 (3 voturi)    
      Corect comentariu. (Vineri, 24 septembrie 2010, 9:22)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui Gheorghe

      Politicienii au incapacitatea intelegerii fenomenelor economice.
      • 0 (0 voturi)    
        De aia . . . (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 8:26)

        Gheorghe [anonim] i-a raspuns lui Audit

        . . . luam minusuri, pentru ca e corect?
  • 0 (6 voturi)    
    Are dreptate Croitoru, (Vineri, 24 septembrie 2010, 8:17)

    Pantera Roz [utilizator]

    rezistenta populatiei la "reforme" facute pe genunchi si fara consultarea celor implicati devine din ce in ce mai dura.Daca aceste "reforme" s-ar face cu cap,cu calm,cu dialog social,cu respect pt.interlocutor-n-ar mai fi atata rezistenta.Dar daca "reformele" se fac pe blat,in crucea noptii,pe baza toanelor si a ceea ce a visat noaptea unul sau altul de la Cotroceni sau Victoria-atunci la ce sa te astepti?
    • -1 (1 vot)    
      si daca le incepeau din 2009... (Vineri, 24 septembrie 2010, 16:47)

      lili [anonim] i-a raspuns lui Pantera Roz

      poate nu era necesar sa fie luate masuri asa dure.... in schimb, oamenii au fost mintiti tot anul 2009 si chiar 2010 pana la venirea FMI in luna mai cand Dl Basescu a anuntat apocalipsa ce se abatea asupra Romaniei.... Asa oamenii si-au pierdut increderea iar acum e greu sa-i mai convingi sa accepte aceste masuri chiar daca ele sunt necesare , altfel riscam falimentul Romaniei.... guvernantii platesc acum minciunile din 2009 cand au tinut mortis sa nu ia nici o masura, toate tarile din Europa luau masuri numai noi eram asigurati de Dl Basescu si Dl Boc ca Romania nu va fi atinsa de criza, ca daca luau masuri nu mai castiga Dl Basescu. Dl Basescu a castigat prezidentailele si acum un popor intreg plateste intarzierea acestor masuri. Poate ca daca ele erau luate inca din 2009 altfel era situatia asa cum acum Dl Basescu ne tot asigura ca situatia nu este disperata dar ca daca nu le luam acum mai tarziu s-ar putea sa fie mai rau.... La nivelul de neincredere al romanilor de azi, va fi greu pentru orice guvern sa mai ia masuri de restructurare atat de necesare .....
  • -1 (5 voturi)    
    impotrivirea populatiei (Vineri, 24 septembrie 2010, 8:41)

    gabi [anonim]

    impotrivirea populatiei rezulta si din necunoastere, din lipsa educatiei, din lipsa de comunicare a guvernantilor si mai ales, in ultimii ani, manipularii facute de majoritatea posturilor de televiziune.
  • -2 (4 voturi)    
    Nenea Croitoru are dreptate (Vineri, 24 septembrie 2010, 9:30)

    ion [anonim]

    Din pacate ne-am intors de unde am plecat. Si ma refer la populatie.

    Acum 10 ani deja eram pe drumul cel bun: populatia nu avea mari asteptari de la stat, multi visau sa devina "buticari" sau poate si mai sus (ai cu studii mai putine), multi stateau cu burta pe carte ca sa ii angajeze o multinationala (ai cu studii mai multe), etc etc etc

    Incepeam sa intelegem si sa acceptam incet incet capitalismul.

    De cativa ani am luat-o puternic inapoi: statul trebuie sa aiba grija de fiecare din noi, e absolut normal sa ai la stat un salariu mult peste ce se da in privat, e normal sa creasca pensiile cu 50% in fiecare an, e normal sa primesc ajutor de la stat chiar daca sunt bun de munca, dar nu am chef sa muncesc, sa ni se dea,sa ni se dea,sa ni se dea.. ca statul ce treaba are? Sa plateasca lefuri la cetateni.

    Uite si cateva dovezi:
    Sondaj CSOP 23 sep. 2010:

    Perceptia populatiei asupra comunismului este mai degraba una pozitiva: 61% din romani considera in prezent comunismul drept o idee buna, fata de 53% in urma cu 4 ani

    Oare populismul gretzos revarsat de televiziuni asupra populatiei nu are niciun efect? De la politicieni nu am pretentii, cei mai multi promit si iar promit. Dar televiziunile au depasit orice limita, sunt mai populiste decat politicienii: statul e dator sa ne dea si sa aiba grija de noi. Acum si in veci. Amin.

    O sa ne plezneasca chestia asta peste fata cat de curand.
  • +2 (2 voturi)    
    Pentru populatie trebuie un mesaj foarte simplu (Vineri, 24 septembrie 2010, 11:21)

    stk [anonim]

    Si acela este: daca vreti sa traiti ca in Germania trebuie asa:
    1) Munca pe branci ca in Germania.
    2) Fara ajutoare "sociale" pt drojdierii de la tara si de la oras.
    3) Putinii bani stransi de buget in invatamant, cercetare si infrastructura.
    Si toate chestiile astea timp de cel putin 20 de ani. Si abia atunci ne putem apropia cat de cat de media europeana, nu de Germania.
    Cam asta trebuie sa zica Basli+Ponata+Antonescu immpreuna. Trist e ca nu zice nici unul. Asa ca vai de noi.
    • 0 (0 voturi)    
      Cine ii impiedica (Vineri, 24 septembrie 2010, 11:52)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui stk

      sa rezolve IMEDIAT macar punctul 2 din ceea ce ai enumerat tu? Trebuie vointa politica si, retineti, cei carora li s-ar taia li s-ar face un bine: ar descoperi munca.
    • 0 (0 voturi)    
      Corect,d-le,DAR: (Vineri, 24 septembrie 2010, 11:55)

      Pantera Roz [utilizator] i-a raspuns lui stk

      1.Nemtii au muncit si muncesc pe branci,dar pe bani,putini-multi mai tarziu,decent-nu la negru,nu cu salariul minim pe economie,cum sunt platiti 1/3 din salariatii romani.Pt. ca statul si patronatul german lucreaza corect.
      2.Unii chiar au nevoie de ajutoare sociale.Si trebuie sa fie ajutati.Ca de ajutoare sociale beneficiaza toti neavenitii-e tot vina statului roman,nu a celui german.Voturile,de...
      3.Se cheltuiesc inca bani in prostie in tara asta,pe clientela politica,fara beneficii pt. societate.Ca e criza...
      4.Pestele de la cap se impute si se curata de la coada."Mesajul este simplu pt.populatie",ai dreptate.Ia sa vada populatia echilibru,competenta,fermitate si cinste la guvernanti-crezi ca nu va proceda la fel?Romanii sunt ca hartia de turnesol:daca sunt condusi bine-muncesc;daca sunt furati-fura.E simplu.
      • 0 (0 voturi)    
        Macar mesajul sa-l dea (Vineri, 24 septembrie 2010, 12:07)

        stk [anonim] i-a raspuns lui Pantera Roz

        Si tot ar fi ceva. Cand ma refeream la munca pe branci asta implica si patronii, nu numai palmasii, in cazul patronilor inseamna idei,perseverenta, lucru curat si onest. Munca pe bune pentru toata lumea, de la presedinte pana la ultimul necalificat. Sa insufle ideea ca fara munca mori de foame si e numai vina ta ca nu ai muncit si ai murit de foame, nu e vina statulul/patronului/lu' basescu sau lu' ponta... Bine asta se face din scoala, dar asa trebuie sa ne educam copiii. De aia am zis cel putin 20 de ani, ca aia mici sa aiba infipta in creieri idee asta.
  • 0 (0 voturi)    
    bani de consum ai populatiei (Vineri, 24 septembrie 2010, 11:22)

    nenea [anonim]

    daca banii de consum ai populatiei sunt luati de banci prin dobanzi si comisioane nesimtite, atunci te intrebi, de unde sa mai fie bani de austeritate? croitoru bate in alta parte, bate spre problema OG50/2010: aici populatia a acceptat schimbarea ca sa se imbogateasca??? asta vrea sa spuna croitoru? banca de ce nu accepta o schimbara NORMALA, dar tardiva ?
  • 0 (2 voturi)    
    D-l Croitoru comite cred o eroare (Vineri, 24 septembrie 2010, 11:28)

    Sile [anonim]

    Nu populatia e cea care se impotriveste reformelor ci anumite categorii invatate sa traisaca pe spinarea celorlalti, care nu au inteles ca
    • 0 (0 voturi)    
      Ai dreptate. Politicienii se (Vineri, 24 septembrie 2010, 11:51)

      Audit [utilizator] i-a raspuns lui Sile

      opun reformelor reale - pierd voturi, pierd bani.
  • +1 (1 vot)    
    IPOCRIZIE: "in romania nu se munceste" (Vineri, 24 septembrie 2010, 11:40)

    marea departare de realitate [anonim]

    Cine vine cu minciuna asta grosolana risca sa-si decredibilizeze intreg discursul, din 3 motive:

    1. E o insulta. Romanii vor sa munceasca dar nu au unde. nu exista locuri de munca. Aberatia cu agricultura e o minciuna uriasa, pt. ca taranii nu mai au piata. Piata din Romania a fost confiscata de kypermarket-uri.

    2. Romanii care au un loc de munca muncesc pana cad jos.

    3. Adevarata problema a Romaniei astazi, e tocmai lipsa locurilor de munca.
  • 0 (0 voturi)    
    D-l Croitoru comite cred o eroare (Vineri, 24 septembrie 2010, 11:44)

    sILE [anonim]

    Nu poporul e cel care se impotriveste reformelor, ci anumite categorii invatate sa traiasca pe spinarea bugetului, care intr-adevar sunt relativ numeroase.Ca reformele au fost aminate nepermis de mult, e adevarat. Ce evita toti sa spuna , e ca reforma statului trebuie sa inceapa cu demolarea intregului cotet legislativ si inlocuirea cu un edificiu legislativ clar si coerent, in acord cu principiile fundamentale de drept, ale lumii din care vrem sa facem parte.Daca vom incepe cu constitutia, cea din 1923 contine destul material ce ar putea fi refolosit. De pilda statutul proprietatii: proprietatea e scara inviolabila si garantata prin lege.E cu totul altceva decit aiureala din actuala constitutie si afirmatia lui Ion Iliescu, proprietatea este un moft. O zi buna!
  • +3 (3 voturi)    
    din pacate incepând cu dec 1989... (Vineri, 24 septembrie 2010, 11:56)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    din pacate incepând cu dec 1989 nu am văzut nici un plan de perspectivă referitor la dezvoltarea economiei României !
  • +1 (1 vot)    
    Gresit!!! (Vineri, 24 septembrie 2010, 16:34)

    thont [anonim]

    Gresit! Nu rezistenta oamenilor este din ce in ce mai dura ci a PSD+PNL. Pentru aceste partide este mai important sa darame un guvern si sa injure un presedinte decat sa puna umarul la treaba pentru ca aceasta tara sa poata iesi din criza/mizerie. Sa le fie rusine. Sunt, din pacate, foarte multe persoane care se lasa influentate pentru ..........
  • 0 (0 voturi)    
    Reforma???? (Sâmbătă, 25 septembrie 2010, 13:34)

    ioan [anonim]

    Domnilor ,nu reforma ne trebuie,ne trebuie schimbare,adica transformarea societatii romanesti din socialism in capitalism adevarat,concurential ,onest cu legi bune aplicabile,cu o constitutie adevarata care sa specifice clar drepturile si indatoririle tuturor cetatenilor,indiferent de categoria sociala si,si sanctiunile care se pot aplica in cazul nerespectarii acestor legi.Ar mai fi ceva ,toate categoriile sociale si profesionale sa fie direct raspunzatoare in fata legii,inclusiv legiuitorii si cei care aplica legea.Daca vrem numai reform a,reforma avem pe ici,pe colea prin punctele esentiale,dar fara sa schimbam nimic,traiasca Catavencu,am vrut sa spun Ponta,Antonescu.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică