Isarescu: Este imperios necesar să asigurăm coerenţa politicilor şi un ritm susţinut al reformelor, astfel încât adoptarea euro să devină posibilă la o dată cât mai apropiată de 2015

de Dan Popa     HotNews.ro
Joi, 10 martie 2011, 18:18 Economie | Finanţe & Bănci

Mugur Isarescu
Foto: Agerpres
"Este imperios necesar să asigurăm coerenţa politicilor şi un ritm susţinut al reformelor, astfel încât adoptarea euro să devină posibilă la o dată cât mai apropiată de 2015", a declarat guvernatorul BNR Mugur Isarescu la inaugurarea expozitiei Euro. Pentru România, a mai adaugat Isarescu, este vitală pregătirea temeinică în vederea îndeplinirii tuturor criteriilor, fără excepţie. "Este important totodată să avem definită o ţintă. Iar această ţintă trebuie să fie păstrată, chiar dacă pe parcurs ar putea fi modificată, astfel încât apetitul pentru reformele necesare să nu fie diminuat. Faptul că, începând cu februarie 2010, în BNR a luat fiinţă Comitetul pentru Pregătirea Trecerii la Euro, iar din octombrie 2010, la lucrările acestui comitet participă şi reprezentanţi ai Ministerului Finanţelor Publice este o dovadă relevantă că ne preocupă viitorul ţării noastre în Zona Euro", a mai spus Guvernatorul.

Expoziţia Euro le oferă vizitatorilor o experienţă practică legată de moneda unică europeană. Obiectivul principal al acestei expoziţii itinerante este familiarizarea publicului cu bancnotele şi monedele euro într-un mod interactiv.
Isarescu a mai amintit legaturile monetare ale Romaniei cu spatiul european. "Invocarea contextului european nu este nicidecum convenţională. Şi nici protocolară. Ea relevă faptul că Leul Românesc se numără între rădăcinile istorice puternice prin care România este legată de Europa. Aceasta deoarece, originile monedei noastre, Leul, în străvechiul leeuwendaalder sau talerul-leu exprimă nu doar descendenţa din străvechea monedă olandeză (şi înrudirea, prin această descendenţă, cu dolarul american), dar şi vocaţia sa europeană prin aceea că, încă de la naşterea sa, la scurt timp după crearea statului român modern, leul nostru a fost francez. În sensul că Legea monetară din 1867 a fost concepută cu faţa la Uniunea Latină şi în primul rând la Franţa. Se prevedea confecţionarea monedelor metalice după modelul celor din Franţa. Dar legăturile europene erau mai largi, pentru că legea stipula că monedele de aur şi de argint ale Franţei, Belgiei, Italiei şi Elveţiei (ţările din componenţa Uniunii Latine) se vor primi în ţară la toate casele publice deopotrivă cu moneda legală a României", a mai spus IOsarescu.

În perspectiva adoptării euro de către România, a mai precizat acesta, informarea publicului nu poate fi decât un proces continuu, pe care îl pregătim de multă vreme şi se derulează deja.


Citeste mai multe despre   











Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

2596 vizualizari

  • 0 (6 voturi)    
    Si in afara de vorbe frumoase, altceva ? (Joi, 10 martie 2011, 19:10)

    Frankie [utilizator]

    Cu altceva nu mai vine domnul Isarescu in afara de vorbe frumoase si optimiste ? Cu ceva concret ma refer
    • 0 (4 voturi)    
      Traducere (Vineri, 11 martie 2011, 10:50)

      Lucian [anonim] i-a raspuns lui Frankie

      Cand vorbeste domnul Isarescu trebuie intotdeauna sa stii sa citesti printre randuri. O traducere libera ar suna cam asa: "Reformele initiate de actualul guvern sunt corecte si nu trebuiesc intrerupte pentru ca altfel vom rata aderarea la euro pana in 2015". Un mesaj subtil pe care partidele de opozitie sunt convins ca nu-l vor intelege, sau nu vor vrea sa-l inteleaga.
    • +2 (2 voturi)    
      Dar ce fapte vreti de la Isarescu? (Vineri, 11 martie 2011, 11:25)

      ion [anonim] i-a raspuns lui Frankie

      Nene Frankie, ce fapte astepti de la Isarescu? Sa dea de mancare la populatie? Sa aduca investitori straini? Sa creeze locuri de munca?

      Isarescu are alte trebuiri, si nu sunt deloc lipsite de importanta.

      Ia uite una: cursul valutar euro-leu e practic fix de 2 ani de zile, desi economic nu stam prea grozav. Ca inseamna asta? Pai inseamna ca nu avem 500.000 de familii date afara din casa, pentru ca nu mai pot suporta rata bancara la un euro=6-7 lei

      Ia uite alta: inflatia pare cam scapata din frau. Dar discutam despre o inflatie sun 10 procente. Iar 4 procente din inflatie a venit din majorare de TVA. Stiu, nu e mare branza. Dar daca isi aduce cineva aminte de anii 1997-1998, cand inflatia a ajuns la 100% pe an o sa inteleaga care e diferenta.

      Ia uite alta: CDS-ul (credit default swap - CDS) Romaniei a scazut din martie 2009 in continuu. In martie eram pe buza falimentului. Acum avem valori sub cele ale Italiei, Portugaliei sau Spaniei. Sa nu mai vorbim de Grecia. Cu ce ne ajuta asta? Cu un CDS mare, statul roman se imprumuta cu dobanzi mari. Cu un CDS mic statul se imprumuta cu dobanzi mici. Dobanzi pe care tot noi o sa le platim, ca altfel cine? Iar investitorii fug de tara cu un CDS mare ca de dracu. CDS-ul scazut e legat si de rezerva BNR, care e la cote istorice. Si erau unii politicieni, nu dau nume (sau hai sa dau, Ghise de la PNL), care cereau sa se plateasca pensii si salarii din acea rezerva.

      Da, pare de la sine inteles ca leul sa fie stabil, ca inflatia sa fie sub 10%, ca nu suntem in risc de faliment la nivel de tara, ca statul gaseste bani sa acopere deficitul si celelelate

      Dar nu e deloc asa. Ori cu asta se ocupa BNR-ul.
      • 0 (0 voturi)    
        Dar el de la noi? (Vineri, 11 martie 2011, 16:34)

        Cititoru Decard [anonim] i-a raspuns lui ion

        Noi ce trebuie sa facem ca sa ne lase in pace sa citim si noi stirile?
        Gata, l-am iertat, e cel mai bun, dar acum avem alte treburi.
      • 0 (0 voturi)    
        ce vrem? (Luni, 14 martie 2011, 12:22)

        nenea [anonim] i-a raspuns lui ion

        sa-0si critice propriile greseli. sa explice de ce atunci cand s-au semnalat nenumarate abuzuri in raportul banci/clienti, nu a mai iesit cu nici un comentariu/critica si a lasat impresia ca "nu este de competenta" lui. si ar mai fi cateva. si in fine, daca nu are nimic de spus sa nu mai apara ca un mare vraci spunand discursuri fara continut.
    • 0 (0 voturi)    
      isarescu vorbste ca un politician (Luni, 14 martie 2011, 12:20)

      nenea [anonim] i-a raspuns lui Frankie

      vine numai cu lucruri despre care stiu toti. este extrem de usor sa critici/sfatuiesti politicienii nostri incompetenti si corupti, asa ca incearca sa-si faca un capital de imagine pe baza prostiei politicienilor. ar fi bine daca la "capatul" celalalt ar exista cineva care ar zice cate ceva despre neajunsurile sistemului bancar, pentru ca, din cate observ, isarescu se face ca ploua, de parca totul ar fi roz acolo. aaa...am uitat, nu este de compententa lui. care este competenta lui? daca tot da sfatturi/critici la adresa tuturor (pe motive reale, nu zic nu), ar fi timpul se se mai apuce si de autocritica, sau cineva sa critice si domeniul lui. sau, nu are ce critica?
  • 0 (8 voturi)    
    2015 ? =))) (Joi, 10 martie 2011, 19:19)

    blec-bierd [utilizator]

    cand o sa zboare porcii !!!
    • +3 (5 voturi)    
      hmmm (Joi, 10 martie 2011, 19:57)

      Sandu [anonim] i-a raspuns lui blec-bierd

      Bernanke spunea: "Daca dvs. (se referea la comisia de ancheta formata din specialisti) intelegeti macar 10% din ceea ce am spus inseamna ca nu m-am exprimat bine"
      Isarescu are cateva misiuni, multe care concorda cu stabilitatea in zona, si va forta guvernele sa urmeze acea "coerenta". Acum cui o folosi acea coerenta e de intrebat? Si daca asta inseamna cresterea clasei de mijloc romanesti?
      • 0 (2 voturi)    
        un link (Joi, 10 martie 2011, 22:09)

        vvv [anonim] i-a raspuns lui Sandu

        ai cumva un link catre articolul/video in care Bernanke spune chestia respectiva?
  • +3 (5 voturi)    
    EUR ... nu mersi (Joi, 10 martie 2011, 20:36)

    cosming [anonim]

    Nu vrem EURO !
    Nu in 2015 ! E prea devreme !
    Dupa ce facem autostrazile Isarescule, numai dupa aia! Iar ne baga nenorocitii de europeni pe imprumuturi si atunci o sa platim cu ce ? Cu dobanzile cu care BCE (adica germania+franta+italia+spania) se joaca cum are chef ?
    Nu mersi!
    Poate prin 2050, sa ne termine chinezii autostrazile, dupa aia dicutam si vedem...
  • +2 (2 voturi)    
    20015 pt euro (Joi, 10 martie 2011, 21:23)

    Mihai [anonim]

    in 2015 abia o sa iasa Romania din criza.
    • +1 (1 vot)    
      cu aceeasi oameni??? (Joi, 10 martie 2011, 21:47)

      dup [anonim] i-a raspuns lui Mihai

      te inseli, sint reguli f clare, apoi, interesele sint ale altora nu ale romanilor...
  • +1 (5 voturi)    
    Care reforme? Din 1990 ne reformam... (Joi, 10 martie 2011, 21:23)

    Balcescu [anonim]

    1."Expoziţia Euro le oferă vizitatorilor o experienţă practică legată de moneda unică europeană".

    Dar cu o iespozitie a bietului leu romanesc mai ales cand nu mai facea doi bani, pe cand?

    Cine a fost seful leului de la revolutie incoa?

    2."Este important totodată să avem definită o ţintă. Iar această ţintă trebuie să fie păstrată"

    Corect era, poate, tinta sa fi fost de prin 1990.
    Domn guvernator, prin Romania se moare de foame, uneori chiar se moare.

    Cand vorbiti la televizor, limbajul de specialitate nu se potriveste. La colocviuri, da.
  • -2 (6 voturi)    
    cu nato si ue am vazut. (Joi, 10 martie 2011, 21:31)

    euro [anonim]

    in 2015 cand o sa vedeti preturile in euro la raft in romania si portofelul gol in buzunar o sa va iasa pe nas toata integrarea europeana...
    • +1 (1 vot)    
      romanii nu sint buni decit (Joi, 10 martie 2011, 21:48)

      burta [anonim] i-a raspuns lui euro

      ca forta de munca ieftina care sa-si plateasca pe unde ajung darile. ca asa e cu imigrantii....la noi acasa nu trebuie sa avem nimica, ca altfel cum am mai emigra????
    • 0 (6 voturi)    
      Lasa ma , ca numai puturosii ... (Joi, 10 martie 2011, 22:47)

      Costika [utilizator] i-a raspuns lui euro

      ...pot spune ca n-au nimic. Sunt milioane de romani care o duc mult mai bine , doar ca aia muncesc si nu stau sa te combata pe tine pe net ( tu cu ce te ocupi, stai acasa si astepti "para malaiata in gura lui natafleata"?)...
      • 0 (2 voturi)    
        pentru un ignorant (Vineri, 11 martie 2011, 7:18)

        last [anonim] i-a raspuns lui Costika

        milioane de romani o duc bine? tu cred ca n-ai notiunea de bine. du-te in vest si uita-te la nivelul de viata al oamenilor si compara-l cu cel al romanilor...dar probabil ca esti atat de ignorant incat nici nu stii cu cine se invecineaza romania.
        • 0 (0 voturi)    
          Pai in vest.. (Vineri, 11 martie 2011, 11:50)

          ion [anonim] i-a raspuns lui last

          Fara suparare, discutam de tari cu un PIB/capita de 20.000-30.000 sau mai bine de euro. Noi ne luptam cu plaja de 6000 de euro.

          Cum ar fi posibil sa traim bine cu totii la nivelul Frantei sau Germaniei?

          Cand o gramade de produse au preturi cvasi-unitare la nivel global (energie, combustibili, masini, electronice, chiar si mancare in ultima vreme)?

          P.S. Costika a zis ca sunt milioane care o duc mult mai bine. Probabil mult mai bine decat acum 20 de ani. Nu mult mai bine decat aia care traiesc in Germania.

          Pana nu punem osul la bataie si nu o sa devenim seriosi in to ce face, nu o sa o duscem mai bine. Si aici vorbesc cam de toate lumea care traieste in Ro.
  • +1 (3 voturi)    
    2015? (Joi, 10 martie 2011, 21:55)

    vercingetorix [utilizator]

    N-ar fi mai bine sa facem in Romania o economie sanatoasa si abia apoi sa ne gandim dc vrem sa aderam la euro?

    (Apropo, eu vreau referendum pe tema asta.)

    De vorbe frumoase si inteligente ne-am saturat. Am dori si niste fapte. Incercati mai intai sa curatati sistemul bancar, domnule Isarescu, apoi puteti veni si cu sfaturi pentru alte domenii.
  • 0 (6 voturi)    
    Numai postaci incompetenti peste tot... (Joi, 10 martie 2011, 22:41)

    Costika [utilizator]

    NU integ cum de toti aia care habar nua u despre ceva vin sa-si dea cu parerea...Nu vad si eu economistii sa vina sa spuna ca asta bate campii, vin tot souil de indivizi care habar nu au economie sa-l intrebe pe Isarescu de ce Bunica lor nu e fata mare...
    Mai comentatorilro, se presupune ca atunci cand scrii ceva , stii despre ce scriis i ai ceav a spune. Voi in continuu nu faceti decat sa acuzati sau sa va langeti...Am si eu o intrebare: voi ce ati facut la viata voastra? Voua va plac aia care va acuza de ceva si voi vedeti ca ala nu stie in relaitate adevarul ? Asa si voi, scrieti de parca Isarscu ar fi Domane-Doamen si ar trebui sa aiba grija de toate , dar mai ales de voi...Din nefericire , in actuala lume, deciziile se iau de catre foarte multe persoane , din foarte multe motive si mai ales NIMENI nu poate garanta un rezultat (n-ar mai pierde bani niciunul di nafacerisit altfel , nu?)
    Asa ca va rog, scrieti ceva documentat despre ceva anume,comentati o decizie , demonstrati alta etc. Daca nu , lasati gargara ca-s satul de gargaragii pe net ! NU mai criticati persoane doar asa e trendul...E foarte usor sa faci misto si sa critici, cand e de facut ceva , mucles ! Nu mai vezi unul !
    • 0 (0 voturi)    
      postaci competent? ce este aia? (Luni, 14 martie 2011, 12:30)

      nenea [anonim] i-a raspuns lui Costika

      tu @Costika prin ce ai fost competent in comentariul tau? te-ai dat rotund specialist, dar nu ai scapat nimic care sa arate inalta ta specialiozare in ale economiei. ai vorbit da rau ceilaolti participanti la discutii si cam atat. uite ce spui tu "Asa ca va rog, scrieti ceva documentat despre ceva anume,comentati o decizie , demonstrati alta etc." pai isarescu vine cu niste declaratii fara continut ( ar fi bine sa muncim, sa avem politici coerente, sa avem stabilitate economica etc.), deci nimic concret si oamenii sunt oripilati ca isearescu NU comenteaza nimic de propriul sistem, care poarta 50% din vina regresuolui de astazi. din moment ce isarescu vine cu declaratii STERILE, cand porcul este mort cun propriul cotet, te astepti de la comentatori sa-l ia in serios?
  • 0 (4 voturi)    
    cand euro se prabuseste (Joi, 10 martie 2011, 22:46)

    c.clear [anonim]

    Cand euro se devalorizeaza iar leul creste, dl Isarescu ne invita sa ne prabusim.
    Trecerea la euro nu serveste interesului national.
    Serveste doar colonizarii poporului roman
    Nu ,nu vrem euro
  • +1 (3 voturi)    
    Bancorex (Joi, 10 martie 2011, 23:20)

    Proasta Scolii [utilizator]

    Poate ne spune dl Isarescu de ce si cum s-a prabusit Bancorex.
    Asta ne-ar interesa mai mult decat sa trecem la euro
    • +1 (1 vot)    
      corect (Vineri, 11 martie 2011, 11:26)

      Frankie [utilizator] i-a raspuns lui Proasta Scolii

      ai foarte mare dreptate aici
    • 0 (0 voturi)    
      corect (Luni, 14 martie 2011, 12:30)

      nenea [anonim] i-a raspuns lui Proasta Scolii

      asta nu o poate spu8ne, mai bine bate campii. este mai usor si mai fain sa te dai academician printre oameni nestiutori
  • +2 (4 voturi)    
    Vad ca scrieti de interesul national... (Joi, 10 martie 2011, 23:47)

    Costika [utilizator]

    Care e "interesul national"? Sa o duci tu mai bine acum , fara sa-ti pese de viitor? S-a facut ! Si au plans dupa aia , in viitor. Sa faci invers ? S-a facut. Si au inceput sa boceasca pe toate canalele ca de ce trebuie sa ne sacrificam....
    Ce nu intelgeti voi este ca Romania este o tara din lume , nu una izolata, ca ce se intampla la noi se intampla pentru ca se iau decizii in foarte multe locuri din lume asa cum si noi aici influentam decizii din alte colturi ale lumii. Care dintre voi isi inchipuie ca UE este o constructie de moment?
    Daca aveati macar bunavointa sa aveti o imagine de ansamblu, vedeati ca unirea europenilor este SINGURUL (din puntul meu de vedere , ce pare impartasit si de multi, multi altii) proiect politic care poate proteja populatia Europei de asaltul exterior. Poate ca nu stiti dar Imperiul Roman s-a prabusit pentru ca o ducea prea bine la interior cand in exterior se pregateau "barbarii" sa puna mana usor pe ce facusera ei prin munca...Ei , de prea mult bine, nu au mai avut cu ce sa lupte, n-au mai avut armata. UE este salvarea noastra si nu este construita sa fie bine romanilor ci celor care DEPUN UN EFORT DE A FACE CEVA IN ACEASTA UNIUNE ! Si e marea mea speranta , caci noi nu suntem in stare iar politicineii nostri nici atat. Pentru ca e vorba de mentalitate...Nu stiati ca bugetul de stat este facut de activitatea multinationaleleor din Romania? Cand criza le-a lovit si si-au redus activitatea , PIB-ul a cazut abrupt cu 12% !!! (a fost coroborat cu disparitia creditarii, deja romanii s-au indatorat pe zeci de ani iar guvernul "liberal" s-a lafait cu banii dinTVA -ul luat de pe cumparaturile pe credit din import).
    Eu sustin ca indiferent de ce spun politicienii, integrarea europeana va continua (intodeauna este o diferenta mare intre ce spun politicienii pentru voi si ce se face in realitate, sa nu va inchipuiti ca toti aia de sus sunt tampiti ) si copii vostri vor putea avea cat de cat un viitor...Unde-s multi puterea creste !
    • -1 (1 vot)    
      bai costika (Vineri, 11 martie 2011, 8:56)

      bebe [anonim] i-a raspuns lui Costika

      stii tu ceva dar nu stii bine. da e bine sa ne integram, nu ar fi mai rau cu euro, dar:
      disciplina economica, coerenta legislativa, dinamismul legislativ sa nu rastoane mediul privat in halul asta. asta tine de politica economica a romaniei adica si a bancii. da, trebuie sa avem o tinta a lui isarescu sau altul dar una. momentan privatii sunt vaca de muls pentru finantarea campaniilor electorale si mai putin un venit la buget.stii ca doar faci parte din sistem. cand tinta este si disciplina financiara viabila pe termen lung (ca a germaniei da?) atunci nu ne speriem de euro care oricum este deja determinant in romania. momentan banca romaniei umbla cu caciula in mana si cu gas timid spune va rugam nu faceti asa... stii raspunsul?
      • -1 (1 vot)    
        Pai ori politica economica, ori politica bancii? (Vineri, 11 martie 2011, 11:54)

        ion [anonim] i-a raspuns lui bebe

        "disciplina economica, coerenta legislativa, dinamismul legislativ sa nu rastoane mediul privat in halul asta. asta tine de politica economica a romaniei adica si a bancii."

        Sa fim seriosi: depind ecorente legilstaiva de BNR? sau dinamismul legislativ? sau disciplina economica?

        Pai BNR asta ar trebuie sa fie si parlament si guvern si minister de finante si ANAF la un loc.

        Nu, asta NU depinde de BNR. BNR se ocupa de politica monetara. Si eu zic ca BNR s-a descurcat cu mult mai bine decat aia de care depinde politica fiscala si economica.
  • 0 (2 voturi)    
    Isa-Isa te iubim (Vineri, 11 martie 2011, 0:09)

    Stefan [anonim]

    "Faceti credite in franci elvetieni" :))
    Stiu ca n-are legatura dar parca totusi are intr-un fel :))
    • -1 (1 vot)    
      :) (Vineri, 11 martie 2011, 1:24)

      alex [anonim] i-a raspuns lui Stefan

      http://www.banknews.ro/stire/17861_bnr_nu_poate_interzice_creditele_in_franci_elvetieni,_dar_vrea_ca_bancile_sa_nu_le_mai_acorde.html

      Cred ca ai gresit adresa...iubirii...
  • +2 (4 voturi)    
    de ce euro? (Vineri, 11 martie 2011, 0:26)

    bac [anonim]

    Nu inteleg opozitia fata de euro. Leul a devenit un fel de interfata fata de euro. Casele, masinile le vindem in euro, accizele sunt calculate in euro, abonamentele de telefon, net...cablu etc sunt in euro,....doar alimentele din piata nu sunt raportate la euro.
  • +1 (1 vot)    
    Trecerea la EURO (Vineri, 11 martie 2011, 9:12)

    Patrulescu [anonim]

    As dori ca dl. guvernator MI sa publice componenta Comitetului pentru Pregatirea Trecerii la EURO si sa ne prezinta o sinteza despre avantajele si dezavantajele trecerii la EURO. Cat despre data preliminata, cred ca ar trebui sa justifice pe ce se bazeaza atunci cand continua sa afirme ca ar fi anul 2015. Cat ar trebui sa fie inflatia ca sa intram in zona EURO? Dar datoria externa? Dar deficitul bugetar? Dar rata somajului? Dar ritmul de crestere?
  • 0 (2 voturi)    
    doar ... (Vineri, 11 martie 2011, 11:16)

    Fabiani [anonim]

    ... vise !
    in 2015 cred ca euro nici nu va mai exista, vom reveni la moneda nationala; dar eu nu-l pot contrazice pe dl. guvernator, asa ca poate o sa mai traim pana atunci si vom vedea cine a avut dreptate.
  • 0 (0 voturi)    
    Razboiul economic-Moneda euro-Sfarsitul Romaniei (Vineri, 11 martie 2011, 17:15)

    valisa [utilizator]

    Stimabile Dle Isarescu!

    De la lovitura de stat din 1989, nu ati facut altceva decat sa ne vindeti (impreuna cu Basescu si compania) puterilor straine. Bagati pe gat romanilor o moneda falsa, moneda virtuala. Continuati sa indatorati aceasta tara fara sa va ganditi la viitorul copiilor si nepotilor. V-ati aliat cu dusmanii Romaniei (SUA. UE, NATO, FMI si altele) intr-un razboi economic fara sfarsit. Cine este atat de naiv sa creada ca adoptarea monedei euro ne va alinia economic cu dusmanii tarii, se va da intr-o buna zi cu capul de asfalt. Ne-ati transformat intr-o colonie a dusmanilor, care trag de aceasta tara in toate partile posibile, ne-ati transformat in sclavi, in consumatori "fideli" ale produselor cancerigene vandute de acesti dusmani cu scopul clar de a distruge definitiv natia romana.
    Dar fiti fara grija Stimabile Isarescu. Dvs impreuna cu Basescu si dusmanii acestei natiuni, intr-o buna zi, veti plati crunt aceasta tradare.
  • 0 (0 voturi)    
    Totul e Personal (Vineri, 11 martie 2011, 17:27)

    DanM [anonim]

    Dl. Isarescu are un singur obiectiv cu Euro ... sa nu aderam inainte de a iesi dansul la pensie... ca ramane fara guvernorat ... si la asa specialist balbait ... nu e cusher .... nu se face
    • 0 (0 voturi)    
      da da (Sâmbătă, 12 martie 2011, 15:11)

      cosming [anonim] i-a raspuns lui DanM

      Ai dreptate, cum e sa fii in Istoria Romaniei Europenizate, ultumul Guvernator al BNR ??
      Suna fain ha ?


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă