Guvernul va permite Primariilor sa ridice taxele la case si terenuri in functie de "gradul de suportabilitate" al populatiei

de Alina Neagu     HotNews.ro
Duminică, 17 aprilie 2011, 15:19 Economie | Finanţe & Bănci

Guvernul va permite primarilor sa majoreze taxele si impozitele in functie de necesitatile locale si de "gradul de suportabilitate" al populatiei, prin introducerea unui sistem in care suma impozabila a cladirilor si terenurilor din intravilan va fi raportata la valoarea mai mare de piata a acestora. Prevederea a fost inclusa in proiectul Strategiei fiscal-bugetare a Guvernului pentru perioada 2012-2014, document obtinut de Mediafax.

Argumentul pentru aceasta modificare il reprezinta cresterea autonomiei colectivitatilor locale prin transferul de noi responsabilitati decizionale, precum si de resurse financiare si patrimoniale.

Documentul prevede acordarea dreptului autoritatilor locale de a modifica nivelul impozitelor si taxelor locale in functie de necesitatile locale si gradul de suportabilitate al populatiei, prin implementarea unui sistem de calcul al valorii impozabile a cladirilor si terenurilor din intravilanul localitatilor prin raportarea la valoarea de piata a acestora, acolo unde aceasta este vadit mai mare decat cea determinata prin formula de calcul.

Procedura ar urma sa fie reglementata prin modificarea legislatiei fiscale.


Citeste mai multe despre   












Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

6100 vizualizari

  • +18 (20 voturi)    
    vin vremuri bune :) (Duminică, 17 aprilie 2011, 15:53)

    vinny [anonim]

    inca o taxa pe care primaria o va ridica la rang de arta...arta de supravietuire :)
    • +4 (4 voturi)    
      care arta? (Luni, 18 aprilie 2011, 9:19)

      pehash [utilizator] i-a raspuns lui vinny

      primaria e condusa de o persoana votata de majoritatea populatiei. daca majoritatea populatiei doreste taxa, ce poti sa faci :)
  • +13 (17 voturi)    
    Grad de suportabilitate?!? (Duminică, 17 aprilie 2011, 16:31)

    Maian [anonim]

    Ce inseamna "grad de suportabilitate"? daca am o casa intr-o comuna care nu are canalizare, drumuri pietruite nu asfaltate, apa curenta, electricitate fara intreruperi de 2-3 zile, transport in comun, etc. dar eu am un venit superior zonei in care mi-am facut casa, voi fi taxat in plus, asta inseamna "grad de suportabilitate" sau conditiile pe care le pune la dispozitia cetatenilor primaria?
    • 0 (6 voturi)    
      taxa e pe valoare nu pe venit! (Luni, 18 aprilie 2011, 7:18)

      naiv [anonim] i-a raspuns lui Maian

      aceeasi casa plateste acelasi impozit indiferent ce venit are proprietarul. Iar daca cu banii tai (nu ai mei, prin bugetul de stat) primarul nu face ce vrei tu,nu-l VOTEZI! PS. In toate tarile UE si USA impozitul e diferentiat, asa ca daca n-ai bani sa locuiesti in centrul Pitestiului te muti la Gaiesti.
      • 0 (2 voturi)    
        avand in vedere... (Luni, 18 aprilie 2011, 10:04)

        me [anonim] i-a raspuns lui naiv

        ca in romania majoritatea au apartamente si ca salariu mediu e de 12 milioane parca sau 14...
        o sa fie sublim...
        • -1 (5 voturi)    
          superb (Luni, 18 aprilie 2011, 11:33)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui me

          cand pensionari cu 4-500 ron venit sau muncitori la fabrica de biscuiti cu venitul minim, dar cu apartamanet mostenit in buricul targului, vor incepe sa vanda aceste apartamente pt ca nu-si permit impozitul, vor scadea preturile si nivelul chiriilor si vor putea si tinerii care abia s-au angajat si au un salariu mediu sa-si permita sa inchirieze un apartament fara sa-si dea tot salariul.
          daca as fi primar as folosi toate parghiile posibile ca sa impart orasul pe zone: centrul administrativ/cultural fara locuinte, populatia activa in zona 2, parcuri/scoli/spitale/centre comerciale in zona 3 si restul populatiei incepand cu zona 4..
          • +1 (5 voturi)    
            mda... (Luni, 18 aprilie 2011, 12:18)

            me [anonim] i-a raspuns lui pehash

            1 - nu se vor micsora chiile decat forate putin. in romania cand se ajunge la un pret mai bine nu vand/inchiriaza decat sa scada din pret
            2 - ce spui tu nu va face decat sa faca si mai mare prapastia intre clasele sociale.

            cu impartirea de care zici s-ar putea sa nu fie o idee asa rea. da de unde bani?
            toti vor spaga si nimic altceva! avem cea mai poluatacapitala din europa de multi ani, si tot de atunci ni se promite centura verde...
            de vreo 8-10 ani ni se promite ca nu vom avea caini...
            la fiecare 4 ani se promit mii de km de autostrada, investitii in infrastructura etc...
            si nu se face nimic.
    • +3 (15 voturi)    
      Adica nu mai mult de o piele de pe fiecare OAIE ! (Luni, 18 aprilie 2011, 8:30)

      Mitica (Palarierul) [anonim] i-a raspuns lui Maian

      Ce inseamna "grad de suportabilitate" ?

      Adica nu mai mult de o piele de pe fiecare OAIE !

      Te rog sa intelegi ca Guvernul a dat in fapt liber la jupuit - fara discriminare si fara limite. Gradul de suportabilitate, corelat cu valoarea de piata a proprietatilor - va fi stabilit de primarii in functie de bunul plac al politicienilor locali, care au de platit huzmetul de hotie catre cei din Guvern si Parlament, care le-au dat voie sa jupoaie poporul.

      Cum cei de la "centru" au nevoie de bani cacalau, pentru ifosele doamnei Udrea, pentru visele lui Boc si pentru firmele colegilor lor de partid (de ex cea fiului d-lui Blaga, specializata in colectarea taxelor de protectie), primariile ii vor afuma de cetateni cu ardei iute, le vor scoate apartamentele la mezat, si in caz ca nu platesc - ii vor duce legati la cot la Spatarie, pentru a li se aplica un masaj plantar (adica bataie la talpi cu un drug de metal, procedura de ancheta numita "la falanga").

      Iti recomand sa te gandesti serios sa treci in Tara Turceasca sau in alta parte, deoarece cu hoti acestia nu este de glumit. Noi locuim in Drumul Taberei din Bucuresti, in "zona" doamnei Udrea, pe mosia Primarului Poteras.
      Dupa cum ii suna si numele - este aprig cu datornicii, si nu iarta nimic "gresitilor" sai. De curand poate ai auzit despre hotia sa cu terenuri.

      Crezi poate ca a patit ceva ? ca a fost luat la rost, la militie sau la presedentie.... Ei bine - NU - este tot la primarie, unde speculeaza terenuri si apartamente, comanda plantarea de panselutze in Noiembrie prin parcurile din cartier - inainte de vizitele d-nei Udrea, si multe altele.

      Domnul Primar Poteras defineste gradul de suportabilitate al populatiei dupa nevoile buzunarului propriu si dupa cele ale d-nei Udrea - drept "nu mai mult de o piele de pe fiecare oaie".

      <<cont>>

      "Patria si Dreptul Meu !"

      .
      • +1 (3 voturi)    
        asa s-a votat (Luni, 18 aprilie 2011, 11:54)

        unu [anonim] i-a raspuns lui Mitica (Palarierul)

        Pai primarul nu au venit el asa de la el de acasa si a zis , gata eu sunt primar de maine..., el a fost VOTAT, adica niste cetateni cu spirit civic au analizat oferta electorala si au pus stampila pe el :))
        • -1 (1 vot)    
          Adevarat votat, insa cu hotzia a venit de acasa ! (Luni, 18 aprilie 2011, 15:04)

          Mitica (Palarierul) [anonim] i-a raspuns lui unu

          Dl. Primar Poteras a fost evident votat, a iesit din alegeri libere. Eu l-am votat pe el, deoarece cel de la PSD dinaintea lui dormise in scaun vreme de 4 ani.

          Dl. Poteras a facut ceva prin parcuri, mai ales in partea de cartier unde este colegiul uninominal al d-nei Udrea, a dat ordin sa se planteze florin la final de noiembrie - panselutze frumoase, ca veneau d-na si d-soara parlamentar european sa discute cu cetatenii in parcul Moghioros, etc.

          In CV-ul cu care s-a prezentat la alegeri nu scria nimic despre firma sotiei, nici de aranjamentul cu terenuri, nici de parcela lui Voda cu noul palat de clestar, cu vedere spre Cotroceni.

          Asa ca l-am votat, deoarece mai trecea prin Piata Orizont sa faca cate o cumparatura, inainte de a intra in sediu la partid.

          Presupun ca a venit cu hotzia de acasa, prin bulendre, asa cum se aduc puricii, deoarece noi nici nu am observat, nici nu am mirosit nimic inainte de alegeri.

          Dpv oferta electorala, era la fel de gros in matze ca cel de PSD, cu care de altfel seamana ca si cum ar fi rude mai de departe, mai ales la mancare - caci au amandoi falcile foarte dezvoltate.

          "Patria si Dreptul Meu !"

          .
    • +2 (12 voturi)    
      Grad de suportabilitate-nu mai mult de o piele... (Luni, 18 aprilie 2011, 8:36)

      Mitica (Palarierul) [anonim] i-a raspuns lui Maian

      <<cont>>

      Nu te agita sa impletesti rogojina si sa scrii jalbe la Voda - acesta in tertip cu Poterasu si-a ridicat o cladire de birouri la Razoare in intersectie, chiar pe locul unde era mai deunazi carciuma la "Golden Blitz".

      Fiind vremuri de criza, lucrarile a stagnat pentru moment, deoarece Voda acum vizeaza sa faca un alt centru de business pe maidanul din fata, eliberat de Impuscatu' chair in decembrie 1989, nitel inainte de Craciun, cand s-a intoxicat cu plumb.

      Loc frumos este, materiale mormane, de la credinciosul sau boier Vindeanu, de vis-a-vis, iar la taxare ....

      Tiens, tiens, cum zice francezul ... limita zonei A trece chiar pe strada respectiva, dar prin mijlocul ei.

      Ghici acum pe care parte a strazii si-a construit Voda biroul ? Evident pe cea cu taxe mai mici !

      Nu degeaba se schema ulita respectiva ... Bulevardul Geniului !

      "Patria si Dreptul Meu !"

      .
    • +1 (3 voturi)    
      Inseamna Saracire (Luni, 18 aprilie 2011, 11:40)

      BX [anonim] i-a raspuns lui Maian

      Inseamna saracire. Daca ai bani, e grav. Esti inamic al sistemului. Tre' sa fii sclav pe plantatie si sa muncesti 16h/zi pentru paine.
      D-asta s-au facut si asigurarile obligatorii si d-asta cresc si impozitele. N-ai voie sa mai ai nimic. Totul de fapt e detinut de ei, iar tu ca sa beneficiezi de asa-zisele proprietati, tre' sa cotizezi continuu. Daca nu mai cotizezi se confisca.
      Va place democratia ?
  • +22 (22 voturi)    
    De ce sa nu SCADA la nivelul... (Duminică, 17 aprilie 2011, 17:00)

    George [anonim]

    ... de suportabilitate?
    • -4 (8 voturi)    
      si restul? (Luni, 18 aprilie 2011, 7:21)

      curios [anonim] i-a raspuns lui George

      pt.iluminatul TAU, pt. canalizarea TA etc plateste bugetul de stat? adica (si) impozitele mele? cine te obliga sa locuiesti intr-o localitate daca nu poti plati impozitele locale? PS. era mai deunazi un pensionar pe sticla urland ca nu-i ajunge pensia ca sa plateasca (si) darile la un apartament in Drumul Taberei de TREI CAMERE in care locuia singur. Nu vrei sa-i platesti tu darile?
      • +1 (3 voturi)    
        impozitele... (Luni, 18 aprilie 2011, 10:06)

        me [anonim] i-a raspuns lui curios

        se adapteaza la nivelul de trai al tarii.
        in strainatate sunt mult mai mari pentru ca aia castiga muuult mai mult ca noi.

        in stilul asta o sa ne mutam toti la tara.

        vrem ca statu sa aiba impozite ca in ue... dar salariile sunt ca la ei?
        nivelul de trai e ca la ei? platesc din salariu la sanatate cam la fel (procentual) cat un neamt... dar am facilitatile lui?
        vor sa scumpeasca transportul... crezi ca in germania sunt transportati ca sacii de cartofi???
        drumuri la fel etc etc etc

        si tot asa... la luat guvernu e primul, la dat... mai greu
      • +2 (2 voturi)    
        Citeste in DEX ce inseamna... (Luni, 18 aprilie 2011, 10:56)

        George [anonim] i-a raspuns lui curios

        ... "suportabilitate". Degeaba pui taxe mari ca sa faci alea-alea intr-o localitate daca cetatenii nu pot plati, veniturile lor fiind de vreo 2-3 ani incoace din ce in ce mai mici.
  • +17 (21 voturi)    
    Casa, necesitate sau lux ? (Duminică, 17 aprilie 2011, 18:28)

    Italianu [anonim]

    In Italia , taxarea caselor care sint UNICA LOCUINTA a unei familii , a fost abrogata !
    A ramas in picioare aceasta taxare locala ( se cheama ICI )doar in cazul locuintelor care depasesc 145 mp.sau care sint a doua , a treia , s.a.m.d. locuinta a aceleasi familii !
    Poate ar fi bine sa clarificam ca o locuinta (si doar una) reprezinta un bun necesar si de baza pentru o familie!
    Daca acceptam acest fapt , nu taxam o proprietata privata minima si indispensabila unei vieti familiare. Ar fi posibil si recomamdat sa taxam locuintele in plus aflate pe numele membrilor aceleasi familii !
    • -10 (28 voturi)    
      Ciao bello! (Duminică, 17 aprilie 2011, 20:47)

      kolo [anonim] i-a raspuns lui Italianu

      Noi, in Romania, obisnuim sa folosim cuvantul FAMILIALA in fraza "indispensabila unei vieti familiare". Pentru ca e viata unei FAMILII.

      Asa ca daca tu te-ai dus sa te imbogatesti la macaronari si ai de gand sa-ti construiesti due locuinte FAMILIARE de 144,9 mp fa bine si plateste impozitele.

      Si alea de sanatate si alea de somaj si alea locale si contributia pentru pensii si rovigneta. Ca sa nu mai ai tupeul cand te intorci de Pasti in Romania sa behai ca nu sunt sosele (pentru care tu oricum nu platesti), ca ai tai ai pensie mica (la care nu contribui cum ar trebui din punct de vedere legal) si tot asa.

      Daca nu-ti convine cere cetatenie italiana sau ungara si CIAO!
      • +2 (16 voturi)    
        ptr kolo (Duminică, 17 aprilie 2011, 23:26)

        sile [anonim] i-a raspuns lui kolo

        Comentariu tipic pentru un tip frustrat .
        Oare cati or fi din astia,asa ca tine,prin Romania?
        • -9 (19 voturi)    
          Ceva mai clar (Luni, 18 aprilie 2011, 1:50)

          kolo [anonim] i-a raspuns lui sile

          Te referi la frustrare sexuala sau economica?

          Oricare ar fi insa raspunsul eu zic sa sunt multi "asa ca mine"
          • +9 (11 voturi)    
            Consecinta (Luni, 18 aprilie 2011, 7:58)

            lulu [anonim] i-a raspuns lui kolo

            De aceea pleaca romanii cu milioanele din tara si de aceea merge asa bine tara asta, pentru ca din pacate sunt mult prea multi ''asa ca tine''
      • -1 (3 voturi)    
        "noi, în România" (Luni, 18 aprilie 2011, 11:31)

        Bogdan [anonim] i-a raspuns lui kolo

        > "Noi, in Romania, obisnuim sa folosim cuvantul FAMILIALA in fraza "indispensabila unei vieti familiare". Pentru ca e viata unei FAMILII."

        Nu ştiu de tine, dar noi, în România, obişnuim să folosim cuvântul "familială" în fraza "indispensabilă unei vieţi familiaLe". Nu "familiaRe".

        În rest, numai bine.
        • +2 (2 voturi)    
          Bravo ma! (Luni, 18 aprilie 2011, 11:39)

          kolo [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

          Punctum.
    • +2 (4 voturi)    
      Romania, nu Italia (Luni, 18 aprilie 2011, 7:47)

      CDO [anonim] i-a raspuns lui Italianu

      Italia nu este reprezentativa si modelul italian nu este obligatoriu sa fie copiat in Romania. Articolul este cam superficial si pare mai degraba sa dea capital politic celor din guvern decat sa rezolve o tematica complexa ca cea a impozitarii proprietatilor, care in mod normal ar trebui sa faca obiectul discutiilor parlamentare. Ceea ce rezulta din decizia guvernului ar semana mai mult cu liberalizarea, legalizarea sau introducerea fraudelor la nivel de primarii, decat sa reglementeze obtinerea de venituri suplimentare la bugetul primariilor. Ce va face o primarie practic? Va ridica taxele locale, primarii isi vor dubla primele de merit, isi vor cumpara masini de lux pentru a se deplasa, iar cetatenii vor ramane cu aceleasi conditii de trai: gropi, strazi necuratite, statii de transport in comun inexistente, etc.
  • +12 (14 voturi)    
    taxe (Duminică, 17 aprilie 2011, 19:26)

    alex04 [anonim]

    ...aceasta abordare poate fi considerata ca un capitol dintr-o ampla lucrare intitulata " Romania - A History of Disappointment"
    ...initiativa poate fi valida intr-o tara cu coruptie minima; la noi legea trebuie sa faca simultan raspunzatori pe primar si consiliul local pt modul cum s-a cheltuit bugetul obtinut din contributia mea....altfel este doar o noua vaca de muls pt primar in acordare de contracte dubioase.........

    Nu cred ca trebuie sa ai studii ca sa intelegi resultatul unei asemenea decizii..........
  • +4 (8 voturi)    
    ok (Duminică, 17 aprilie 2011, 20:56)

    MirceaA [utilizator]

    sa presupunem ca am 3 case si pentru 2 din ele platesc taxe majorate. Voi vinde cele 2 case si voi pune banii in banca. Pentru acei bani nu mai platesc niciun impozit. Platesc numai impozit pe dobanda, nu si pe contravaloarea caselor.
    • -1 (9 voturi)    
      asa vei pierde bani (Duminică, 17 aprilie 2011, 22:23)

      gigel de luxembourg [anonim] i-a raspuns lui MirceaA

      banii tinuti in banci sunt bani pierduti. dobanda oferita de banca nu acopera devalorizarea. proprietatile, bunurile, vor fi intotdeauna valori reale.
      • +2 (4 voturi)    
        si casa... (Luni, 18 aprilie 2011, 10:08)

        me [anonim] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

        se devalorizeaza in timp...
        + ca necesita cheltuieli de intretinere , impozite eventuakl o asigurare daca nu vrei sa pierzi tot la un cutremur (bine si cu asigurarea nu e clar daca iti iei banii inapoit, dar...)

        ori ai mai mutle case si le inchiriezi, ori le vinzi. cam asta e ideea, parerea mea cel putin.
        • 0 (0 voturi)    
          neah (Luni, 18 aprilie 2011, 14:48)

          MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui me

          chiriile au scazut rau de tot. Ce se inchiria cu 2800 abia se mai da cu 1500, deci nu mai merita sa tii o casa pentru inchiriere. Blochezi bani.
    • -3 (5 voturi)    
      cine-i bula? (Luni, 18 aprilie 2011, 7:23)

      bula [anonim] i-a raspuns lui MirceaA

      impozit va plati cel ce cumpara casa de la tine. Ce ai scris tu e postaceala.
      • 0 (0 voturi)    
        vaaai (Luni, 18 aprilie 2011, 14:49)

        MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui bula

        dar pentru cel care va cumpara, nu va fi a 2-a sau a 3-a casa, cu taxa marita, ci prima casa, cu impozit normal. Acum te-ai prins?
    • 0 (0 voturi)    
      Daca ai 3 case, (Luni, 18 aprilie 2011, 13:12)

      Geo.B [utilizator] i-a raspuns lui MirceaA

      inseamna ca in una locuiesti iar pe celelalte doua ar fi bine sa le inchiriezi ca sa iti acoperi cheltuielile cu reparatiile, intretinerea, impozite, etc, si ti-ar mai ramane si bani in buzunar.
      In felul acesta pastrezi si investitia imobiliara initiala, casele vor fi reparate si intretinute din profit, iar tu vei avea si bani de cheltuiala in cont la o banca :)
      Da, ok, o sa platesti un impozit in plus pe profit, dar oricum iti vor ramane bani in cont, fiindca chiriile sunt suficient de mari ca sa acopere totul.
      Daca nu ai chef de probleme cu chiriasii nu e nici o problema, contra unui comision % din chirie gasesti o agentie imobiliara care sa se ocupe de proprietatea ta si tu scapi de orice griji.
      • 0 (0 voturi)    
        geo (Luni, 18 aprilie 2011, 14:52)

        MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Geo.B

        am scris mai sus... chiriile au scazut cu aprox. 50%. Nu mai merita sa tii banii blocati. Am avut chiriasi dupa care a trebuit sa refac tot parchetul, sa schimb 4 baterii, sa zugravesc tot, dus la 8000 euro. Nu mai merge cu inchirierea, mai ales ca platesc impozit si pe chirie si pe casa. Cu banii in banca platesc doar impozitul pe dobanda.
  • +2 (6 voturi)    
    sa vezi acu (Luni, 18 aprilie 2011, 2:37)

    asd [anonim]

    ' dezvoltatori imobiliari' cu ha de pamant prin comune unde urmeaza sa treaca autostrazi,si care platesc 5 lei pe luna impozit.
  • +10 (14 voturi)    
    Cinism la maxim (Luni, 18 aprilie 2011, 7:48)

    Gica [anonim]

    Chestia asta cu pana la limita suportabilitatii este unul dintre cele mai cinice lucruri auzite vreodata si dovedeste modul in care sunt considerati Romanii.
  • +4 (6 voturi)    
    --- (Luni, 18 aprilie 2011, 9:47)

    Pick [utilizator]

    aceasta expresie "gradul de suportabilitate" imi aduce aminte de vechea expresie din Codul Rutier "pana la evitarea oricarui pericol". Adica lasi loc de interpretari. Chiar daca in alte tari se aplica aceasta regula de colectare a taxelor nu cred ca e cazul la noi ... cel putin deocamdata. Se va putea aplica regula dupa ce in urma "maretei reforme" statul va reusi sa ridice nivelul de trai si tot omul din surplusul de venit va putea suporta noua cheltuiala. Din pacate la noi e altfel ...
  • +8 (10 voturi)    
    ... (Luni, 18 aprilie 2011, 9:50)

    corleone [anonim]

    care-i problema? Nu voiau romanii marirea impozitelor, inasprirea pedepselor, a amenzilor, fiscalitate 100% ca au auzit ei ca asa e in germania, etc.?
  • +3 (7 voturi)    
    multumim... (Luni, 18 aprilie 2011, 10:01)

    me [anonim]

    eu propun ca sa fie impozitu pe salariu 90% sa stim o treaba!
    putem sa mancam si paine cu cartofi... ma rog sau paine goala ca s-au scumpit cartofii...
    la voi "gradul de suportabilitate" inseamna cati bani ne pot da noua fara sa moara ca sa poata munci si sa ne dea alti bani... ceva similar taxelor din evul mediu!

    sunt de acord sa ii taxezi pe cei care au bani... da cei ce au bani sunt cei cu venituri de la 3l-4k euro in sus/... hai sa zicem 2k euro/om/familie....
    dar voi tot ce inseamna pestes 12 mil cat e salariu mediu o sa considerati boierime...

    ce sa mai zic... tot ma mint ca o sa pot trai bine si in romania si ca nu are rost sa plec, dar guvernul acestei minunate tari vrea cu tot dinadinsu sa ma convinga ca nu e asa...
    • +2 (2 voturi)    
      Asta adevarat jupuit. (Luni, 18 aprilie 2011, 14:14)

      T+C [anonim] i-a raspuns lui me

      In tara in care traiesc acum platesc impozit pe salariu 45% (de am salariu mare si trebuie sa-i tin in spate pe cei care fac copii cu nemiluita si traiesc din alocatia familiala) la care se adauga 1.5% impozit pe valoarea casei (aprox.4000$).

      Asta adevarat jupuit.
  • +1 (5 voturi)    
    Bai fratilor, (Luni, 18 aprilie 2011, 10:26)

    Bogatu [anonim]

    Ce naiba nu intelegeti ca asa zisa iesire din criza inseamna majorarea darilor catre stat ? Mai socotiti si cresterea constanta a pretului benzinei si motorinei, gazelor, curentului electric, apei (ne)potabile, alimentelor si o sa aveti tabloul minunatei vieti care ne asteapta. Asta e depasirea crizei in viziunea lui Boc.
    • 0 (0 voturi)    
      pai? (Luni, 18 aprilie 2011, 14:55)

      MirceaA [utilizator] i-a raspuns lui Bogatu

      si care ar fi alta viziune? Ca Ponta zicea de impozit crescator, iar Crin nu zice nimic, ca n-are timp de mers la servici.
  • +2 (4 voturi)    
    daca luam in calcul... (Luni, 18 aprilie 2011, 10:56)

    L2 [anonim]

    ...si legea Bucurestiului, care indiferent cati vom vota importiva la "referendum", tot un primar pe Bucuresti va fi, si luand in calcul ca Udrea va fi primar, plus legea de mai sus, e clar ca se tinteste usurarea bucurestenilor de niste banuti...
  • +3 (3 voturi)    
    Buuuun (Luni, 18 aprilie 2011, 11:14)

    andretty [anonim]

    vor sa ma impoziteze de tzspe ori? BUUUN: vreau sa stiu exact unde se duc banii mei. Vreau sa stiu ce licitatii se fac la pirmarii vreau sa pot cere un audit serios sa vad unde se duc banii aia si daca se duc aiurea vreau sa pot sa ii cer inapoi. . Romanii sunt tampiti. avem o democratie decapitata...proiectele gen Eromania unde s-au dus milioane de euro pe apa sambetei, infrastructura noastra care e superba cea mai scumpa din lume,dar care lipseste...aberatii de genul ca s-au bagat in fondul de rezerva guvernamental ca sa faca catedrala mantuirii prostiei neamului...TOATE ACESTE LUCRURI SUNT POSIBILE PTR CA ROMANUL RABDA. Sunt de acord sa strang din dinti ca e criza da nu sunt de acord cu risipa de bani cu bataia de joc. Nu e degeaba inmnul nostru: desteapta-te romane...romanii ori dorm ori sunt sunt usor de prostit...
    • 0 (2 voturi)    
      romanii rabda (Luni, 18 aprilie 2011, 11:24)

      buncrestin [utilizator] i-a raspuns lui andretty

      romanul rabda, bine zis! dar rabda pentru ca inca nu s-a emancipat de sub comunism, nu pentru ca e condus prost. conducerea e expresia fidela a nivelului de civilizatie si a culturii poporului. un popor care rabda e un popor care va fi intotdeauna abuzat de conducatorii sai, pe cand un popor emancipat, nu
    • 0 (0 voturi)    
      nu ai inteles! (Luni, 18 aprilie 2011, 23:58)

      Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui andretty

      Propunerea legislativa se refera la jupuit, Nu la transparenta, nu la responsabilitate, nu la dat socoteala de ce face cu banii tai. Propunerea nu are in vedere drpeturile contribuabilului, ci dreptul autoritatii locale de a pune taxe tot mai mari, pina la limita de suportabilitate, si chiar peste, daca primarul considera necesar. Si astfel se va infaptui acum in 2011 principiul comunist "de la fiecare, dupa posibilitati, fiecaruia dupa necesitati!"

      Cu observatia ca cei care primesc confirm necesitatilor sunt alesii notsri, si cerintele lor sunt tare mari ...
  • 0 (4 voturi)    
    nivel impozit (Luni, 18 aprilie 2011, 11:16)

    buncrestin [utilizator]

    - nivelul impozitului pe teren este anormal de mic, motiv pentru care avem terenuri parloaga cu duiumul. vrem sa scapam de parloage, dar fara sa majoram impozitul. nu se poate
    - nivelul impozitului pe apt si case este anormal de mic. vrem utilitati publice dar nu platim impozite, nu se poate. situatii aberante: oameni depasiti de posibilitati traiesc in centrele istorice, care se darama sub ochii nostri pt.ca nu au bani sa le intretina, in timp ce bogatii se muta in cartiere marginase construite total aiurea. asta este tot o anomalie a impozitului nerealist de mic
    • +1 (1 vot)    
      ... (Luni, 18 aprilie 2011, 13:27)

      mamaligacumagiun [anonim] i-a raspuns lui buncrestin

      astept cu interes momentul cand consumatorul de impozite, statul adica, va face public felul in care cheltuie fondurile. Pana una alta reuseste constant performanta de a face autostrazi de 5 ori mai scumpe ca in germania, de a pune pe butuci sanatatea desi costurile cu ea s-au marit de vreo 5 ori in ultimii 5 ani, samd.
      • 0 (0 voturi)    
        tocmai de asta (Marţi, 19 aprilie 2011, 0:00)

        Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui mamaligacumagiun

        Tocmai pentru ca are costuri asa de mari, doar nu ai vrea sa creasca eficienta, Statul creste impozitele pe care ni le percepe noua!
  • +2 (2 voturi)    
    vedeti cat plateste videanu ! (Luni, 18 aprilie 2011, 11:29)

    io [anonim]

    http://revistapresei.hotnews.ro/stiri-subiectele_zilei-7450828-videanu-realitatea-denigreaza-deoarece-companiile-nationale-nu-mai-dau-publicitate-sunt-care-isi-gestioneaza-foarte-atent-resursele-putine-asa-cum-sunt.htm

    invatati smecherie si varasie de la guvernanti !
    stiti proverbul "cine invata sluga hoata ?...stapanul ! "

    Videanu a recunoscut ca plateste 101 euro pe an pentru concesiunea terenului la noua lui vila din Snagov, cu o suprafata de 1.340 metri patrati si un teren de 5.400 m.p.
  • +1 (5 voturi)    
    Baronatelor li se da putere ! (Luni, 18 aprilie 2011, 11:43)

    Pentru o Romanie curata ! [anonim]

    Va avea loc inca un furt la scara nationala mascat !

    In situatia in care primarul si consilierii locali nu raspund material pentru faprele de natura civila sau penala pe care le savarsesc, noile modificari le da posibiliatea la noi abuzuri !

    Efectele modificarii :

    Multi proprietari de case din comunele limitrofe marilor orase nu vor putea sa isi mai plateasca impozitul. Consecinta ! Functionarimea oraselor si infractorii imobiliari, vor pune mana pe casele lor ! Aceasta va avea loc prin fortarea artificiala ca o parte a populatiei sa-si vanda parti din casa sau casa toata. Inca un furt la scara nationala mascat !
  • 0 (0 voturi)    
    Felicitari pt initiativa! (Luni, 18 aprilie 2011, 17:48)

    gheorghe [anonim]

    Aceasta initiativa este una foarte buna. Trebuie sa se diferentieze taxele in functie de veniturile fiecaruia. Nu mi se pare corect ca orice constructor, ajuns asa peste noaspte, sa plateasca aceeasi suma de bani ca si o persoana cu venituri limitate! Bravo
    • 0 (0 voturi)    
      Un banc vechi... (Marţi, 19 aprilie 2011, 1:31)

      Comentator [anonim] i-a raspuns lui gheorghe

      ...asa de tanar si deja Gheorghe?
  • 0 (0 voturi)    
    cum vor plati (Luni, 18 aprilie 2011, 18:35)

    Viorel1 [utilizator]

    ce vor face nenorocitii care au slugarit in pribegie pentru a-si construi o casa ,sustin de ani buni tara cu valuta forte ,iar cand sa se intoarca sa locuiasca in casa constuita cu multe sacrificii nu vor avea cu ce plati impozitul ?
  • 0 (0 voturi)    
    Hotilor dar investitii cand faceti (Marţi, 19 aprilie 2011, 9:19)

    eu [anonim]

    In satele din jurul Bucurestiului si chiar in Bucuresti prin Rahova, Prelungirea Ghencea nu exista utilitati: apa curenta, canalizare, gaze, curent - se traieste ca in evul mediu. Ce sa mai spun de drumuri pietruite sau asfaltate. Oamenii de bine de rau pe banii lor isi trag utilitati gen gaz curent si isi fac put si hazna. Drumul de pamant ramane. Primaria a dat autorizatii de constructie a incasat taxele dar nu s-a gandit la invetitiile la care platitorii respectivi de taxe sunt indreptatiti. Acum cu ce drept vin sa mareasca taxele la o casa care nu are nici o utilitate trasa din banii taxelor colectate. Taxele merg doar in salariile celor din primarie si atat in rest nimic. Sa ma scuteasca hotii astia de marirea taxelor sa nu se rascolea lumea impotriva lor.
  • 0 (0 voturi)    
    Hai ca nu-i rau.... (Marţi, 19 aprilie 2011, 15:50)

    elen@ [anonim]

    Se pare ca suntem totusi pe drumul cel bun prin aceste noi demersuri care apar ,adica uite ca gunernul asta idiot si cum mai e el mai are si initiative ok ,inregula care sa aiba in vedere si interesul cetateanului....treaba e doar cum se va implementa la propriu....


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version