Gadgeturi pentru cumparaturi interactive

de Ionut Baias     HotNews.ro
Miercuri, 11 iunie 2014, 22:14 Economie | Gadget

Mobile mirror
Tot mai multa lume prefera cumparaturile on-line, dar exista si unele dezavantaje, cel mai important fiind acela ca nu poti sti exact cum iti vine produsul si daca te avantajeaza. Chiar si cand mergi la cumparaturi in magazin si te probezi in cabina de proba, nu vezi din toate unghiurile cum iti stau hainele. Mobile Mirror se constituie intr-o solutie alternativa ce combina realitatea cu mediul virtual si social media, transformind shopping-ul intr-o experienta mai interesanta si mai interactiva!.

Cum functioneaza?

Prin intermediul unui ecran cu "touch screen" si o camera, consumatorii de moda se pot privi din toate unghiurile, in timp ce probeaza hainele si accesoriile preferate, disponibile in magazinul Sport/Couture si pot urmari imagini cu ei insisi, captate de ecran si transmise cu un mic delay. Prin sistemul Shoe Mirror, magazinul le da posibilitatea consumatorilor de moda sa analizeze imagini surprinse in cea mai buna lumina si din cel mai bun unghi, in timp ce probeaza pantofii favoriti. Consumatorul poate vedea daca un anumit produs il avantajeaza, chiar si cand merge la cumparaturi fara prietenul cel mai bun caruia sa-i ceara parerea.

Mai mult, clientii se pot conecta gratuit la Internet pe telefonul inteligent si vor fi ghidati catre o pagina de internet, pe care si-o pot configura dupa propriile nevoi. Imaginile foto si video captate de Mobile Mirror pot fi trimise, ulterior de catre consumatorul de moda prietenilor sau cunostintelor, printr-un e-mail sau pot fi postate pe retelele de socializare. Functia Social Media a sistemului Mobile Mirror permite consumatorilor de moda sa le trimita prietenilor intrebarea: "Imi sta bine?" Astfel, clientii pot primi in timp util un feedback din partea celor apropiati cu privire la alegerile lor vestimentare, chiar inainte sa isi achizitioneze anumite piese.

Garderoba virtuala

Aplicatia Mobile Mirror mai are un mare avantaj: consumatorului ii este mai usor ca oricand sa tina evidenta lucrurilor din propria garderoba. Isi poate sorta hainele in functie de ocazie - de exemplu "pentru petreceri" sau "la intalnire", si chiar sa-si planifice in avansa ce haine sa puna in bagaj pentru vacanta ce se apropie, asa incat sa nu uite nimic acasa. In plus, oricine isi poate organiza virtual garderoba, pentru a o folosi mai tarziu ca si ajutor la shopping - de exemplu, pentru a vedea daca o rochie, de exemplu, se asorteaza cu perechea de pantofi pe care doreste sa o cumpere. In cazul in care nu se incadreaza in bugetul stabilit, o poate aduga in wish list si sa o impartaseassca apoi familiei si prietenilor.
























680 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Asta presupune... (Joi, 12 iunie 2014, 18:07)

    antrax [utilizator]

    Ca toti pretenii stau pe FB si de abia asteapta sa dea feedback cand apare poza. Altfel, parca vad duduca cum sta in magazin vreo juma de ora sa-i vina like-uri pe FB.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri