O cladire veche de peste o suta de ani de pe Calea Mosilor a fost demolata

de Catiusa Ivanov     HotNews.ro
Marţi, 22 iunie 2010, 16:05 Economie | Imobiliar

Cladirea demolata de pe Calea Mosilor
Foto: Hotnews
Un imobil vechi de aproape 100 de ani de pe Calea Mosilor colt cu bd. Carol a fost demolat, dupa ce a stat vreme de cativa ani in paragina. Lucrarile au inceput in urma cu cateva zile, muncitorii punand la pamant mai bine de trei sferturi din cladire. In loc se va construi un bloc de noua etaje. Pe Calea Mosilor sunt 30 de cladiri monument istoric.

Primaria sectorului 2 a autorizat demolarea cladirii pe 22 septembrie 2009. "La baza autorizatiei sta, pe langa proiect, expertiza tehnica (in care se specifica faptul ca planseul peste subsol este puternic degradat si ca, in timp, constructia a suferit numeroase modificari, desfiintari de pereti si mutari de goluri), alte avize, precum si avizul favorabil nr. 952/Z/28.07.2008 al Directiei Cultura Culte si Patrimoniu Cultural National a Municipiului Bucuresti pentru demolarea tuturor corpurilor de cladire existente pe amplasament in vederea eliberarii terenului", ne-a informat Primaria sector 2.

"O casa ca aceasta putea fi integrata intr-o cladire noua. In mod normal nu ar fi trebuit demolata. A fost construita pe la 1890-1900 si este unul dintre  imobile care a mai ramas  din vechiul traseu al Caii Mosilor, inainte de a fi largit. Eu unul as fi incercat sa pastrez casa sau macar ceva din ea. Din punctul meu de vedere se preta a fi demolata doar daca se intentiona largirea strazii, in continuare. Iar, din ce am vazut eu, casa noua se racordeaza in dreapta cu o cladire retrasa, mai noua, iar in stanga, cu o alta cladire care este iesita in fata. E un pic ciudat, pentru ca nu se aliniaza cu cladirile noi, pentru largirea strazii. Nu este deontologic sa comentez. Spun cum as face eu", ne-a declarat arhitectul Adrian Craciunescu.

Pe terenul lasat liber de vechea casa, Consiliul Local sector 2 a aprobat initial un Plan Urbanistic de Detaliu care permitea construirea unei bloc cu parter si sase etaje (26 de metri), iar mai apoi un Plan Urbanistic de Detaliu care permite construirea unui bloc cu parter si noua etaje (31 metri). Arhitectul care a facut prima documentatie PUD este Marius Turcu, iar cel de-al doilea PUD este semnat de arhitectul Dragos Mihail. Pe Mosii Vechi majoritatea cladirilor au doua etaje. Langa cladirea demolata se afla un bloc portocaliu de sase etaje.

Calea Mosilor intre bd. IC Bratianu si bd. Carol este ansamblu monument istoric. In plus, alte 30 de case sunt clasate individual ca monumente istorice. De asemenea, strada Mantuleasa, care trece prin spatele constructiei, este clasata ca ansamblu monument istoric. Potrivit Regulamentului pentru Zone Protejate, inaltimea maxim admisa pe Calea Mosilor este de 13 metri. Peste inaltimea admisa se accepta realizarea a 2 niveluri retrase. Pe bd. Carol inaltimea maxim admisa este de 19 metri, plu alte doua etaje retrase.

Imobilul de pe Calea Mosilor nr. 160 a fost in proprietatea Primariei Municipiului Bucuresti pana in anul 2003, in 2004 fiind retrocedat lui Radu Aftalion, mostenitorul vechiului proprietar. De atunci a fost lasat in paragina, ca majoritatea caselor de pe Mosii Vechi.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

6595 vizualizari

  • +9 (13 voturi)    
    lui Radu Aftalion (Marţi, 22 iunie 2010, 16:14)

    extruder [anonim]

    Multe urari de bine, sincere si gustoase felicitari, in cantitati indestulatoare pentru toata familia lui... Aceleasi urari si pentru cinstitii functionari publici care aproba asemenea grozavii...
    • -6 (10 voturi)    
      De ce urări de aşa natură? (Marţi, 22 iunie 2010, 16:38)

      ixulescovici [anonim] i-a raspuns lui extruder

      De la mitici pentru mitici ,să trăiască.
      Îşi merită soarta !
      • -2 (2 voturi)    
        iar?! (Miercuri, 3 august 2011, 10:47)

        eu [anonim] i-a raspuns lui ixulescovici

        sunt curois cati din cei care comenteaza aici au facut ceva pt cladirea aia inainte sa ajunga in starea asta... de ce nu promoveaza HN si comentatorii "fete mari" o camapanie de refacere inainte de demolare...

        ne pricepem doar la can can...

        parerea mea e ca decat cu darapanatura pt boschetari mai bine cu o cladire nou... problema e sa nu fie foarte inalta
    • -15 (21 voturi)    
      Bravo tie (Marţi, 22 iunie 2010, 17:06)

      sile [anonim] i-a raspuns lui extruder

      O sa mai curga ceva apa pe Dambovita pana o sa pricepem ca dreptul de proprietate asupra unui bun inseamna ca pot sa fac cu bunul respectiv ce vreau eu.
      • +11 (13 voturi)    
        Nu este chiar asa (Marţi, 22 iunie 2010, 17:48)

        T+C [anonim] i-a raspuns lui sile

        Nu este chiar asa cum scrii.

        ia incearca sa darimi o cladire de patrimoniu in Europa Occidentala.

        Stii, civilizatia nu trece prin buldozer si miticii care vor sa distruga totul pentru un Audi...
      • +10 (12 voturi)    
        proprietate. (Marţi, 22 iunie 2010, 20:18)

        g [anonim] i-a raspuns lui sile

        In Franta nimeni nu ar indrazni sa gandeasca asa.Proprietatea e proprietate,dar nu poate sa treaca peste patrimoniul istoric si cultural al tarii.Ai bani ce constructii te duci im in periferii nu in vatra istorica a orasului Paris,Lyon,Marsilia,iar primarul Parisului,fost presedinte al Frantei este cercetat pentru abuzuri in functie.Si la ei nu striga nimeni-jos nomenclatura.Iar democratie nu inseamna ca daca am bani pot face tot ce doresc,daca prin gestul meu deranzez comunitatea.Dar in Romania mai e mult pana cand oamenii vor intelege ca democratie inseamna mai mult ce NU poti face.Sau nu vor intelege nicicand.
        • -3 (5 voturi)    
          In Franta (Marţi, 2 august 2011, 22:33)

          g2 [anonim] i-a raspuns lui g

          In Franta daca ai o cladire monument primesti fonduri de la administratia locala pentru intretinere.

          Parerea mea: Daca iti place o cladire care imi apartine si vrei sa-ti clatesti ochii uitandu-te la ea, atunci scoate banul.
          • +2 (2 voturi)    
            ... (Miercuri, 3 august 2011, 9:52)

            anonim [anonim] i-a raspuns lui g2

            Si la noi se acorda scutire de impozit pentru cladiri de patrimoniu. Numai ca impozitul e 10 euro pe an. In Franta (si nu numai) impozitul pe cladiri e considerabil, iar simpla scutire inseamna deja foarte mult. Iar cu banii obtinuti se pot acorda subventii pentru cladiri de patrimoniu. Numai romanul idiot isi inchipuie ca nu trebuie sa plateasca nicio taxa si sa mai primeasca si subventii.
      • +4 (4 voturi)    
        daca... (Miercuri, 3 august 2011, 0:33)

        Dan-T [utilizator] i-a raspuns lui sile

        ai trai in padure poate asa ai face, dar cand traiesti intr-o tara care se vrea civilizata, nu. Presupun ca tu esti de parere ca esti liber sa cresti vaca si porcul in curte si gaina in balcon, ca e proprietatea ta. Cand ala o sa o sa schimbe imaginea unei strazi in orasul construit de ma-sa si de tac-su, dupa legile lor, atunci poate sa construiasca un bloc de 9 etaje de rahat, ca nu intereseaza pe nimeni, dar acum nu e cazul, strazile orasul tara sunt ale tuturor si imaginea acestora este data de dorinta tuturor...
  • -13 (15 voturi)    
    Bravo Miticilor !!! (Marţi, 22 iunie 2010, 16:17)

    Daniel [anonim]

    Cine vrea sa vada cladiri istorice sa mearga la muzeu !!
    Cine vrea copaci si aer liber, sa mearga la padure !!

    Orasul este pentru munca si somn.
    • +9 (11 voturi)    
      Esti varza ! (Marţi, 22 iunie 2010, 17:06)

      emil [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      La ce iti mai trebuie tie parcuri , lacuri , etc ?
      Esti un taran venit cumva la oras ?
      E placut sa ai o casa cu etaj si sa te trezesti apoi ca niste functionari corupti au dat autorizatie pentru constructia langa tine a unui bloc de 10-20 etaje
      Dormi linistit baiete ! Cred ca altceva nu faci decat sa muncesti si sa dormi !
    • +2 (8 voturi)    
      Idiot looser! (Marţi, 22 iunie 2010, 18:46)

      Gie [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      Du-te pe Marte tu...
      Muzeul este chiar orasul in sine.
      Si ce nu se puteau pastra peretii exteriori ca fatada si in spate puteau sa faca un bloc si de 20 etaje. Arata frumos fatada veche asa cum s-au facut si la cladiri?
      Se pare multi au capul degeaba.
    • +2 (10 voturi)    
      Cine vrea sa respire, sa se duca in padure (Marţi, 22 iunie 2010, 22:29)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      Cine vrea cultura sa se mute in alta tara. Ca animalele nu stiu decat sa traga la jug si sa crape furaje in ele.
    • +3 (5 voturi)    
      Pacat de orasul in care locuiesti (Miercuri, 23 iunie 2010, 2:38)

      T+C [anonim] i-a raspuns lui Daniel

      Unii ca tine ar trebui pusi sa traiasca in caverna.
      De dormit poti dormi ca si cit ursul.
      Drept munca ai putea da cu bita in pereti si cu muci in fasole.
    • +4 (4 voturi)    
      Sunteti geniali (Miercuri, 23 iunie 2010, 10:16)

      Saruman [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

      Nu realizati ca omul era sarcastic? Pfff..
      • +2 (2 voturi)    
        ... (Miercuri, 3 august 2011, 9:58)

        anonim [anonim] i-a raspuns lui Saruman

        Sincer? Cu atata prostie in jur, devine din ce in ce mai greu sa-ti dai seama daca e un comentariu sarcastic, sau e vorba de un idiot autentic...
    • +3 (3 voturi)    
      pacat (Miercuri, 3 august 2011, 0:37)

      Dan-T [utilizator] i-a raspuns lui Daniel

      ca sunt multi care gandesc ca tine...
  • -7 (13 voturi)    
    In sfarsit !!! (Marţi, 22 iunie 2010, 16:20)

    toto [anonim]

    Eu locuiesc in zona si sunt perfect de acord cu demolarea acelei spelunci. Mai sunt cateva jeguri insalubre in zona care ar trebui sa dispara . Chiar avem nevoie de toate aceste caramizi mucegaite pentru a ne gasi identitatea ?
    • +4 (6 voturi)    
      Da mare dreptate ai (Marţi, 22 iunie 2010, 17:04)

      Saruman [utilizator] i-a raspuns lui toto

      Da-le naibii de cladiri, hai sa le darmam pe toate si sa ridicam zgarie nori din sticla si otel!

      Ce dracu, noi avem nevoie de cladiri istorice pentru a ne gasi identitatea?
    • +5 (7 voturi)    
      partial de acord (Marţi, 22 iunie 2010, 17:08)

      emil [anonim] i-a raspuns lui toto

      In tarile civilizate se demoleaza si se reconstruieste identic cum a fost. Se pastreaza tipicul fatadei iar nivelul de inaltime nu este depasit
      Daca te duci in orasele din vest , sa spunem Viena , nu o sa vezi intre 2 cladiri de 2-3 etaje ca se ridica un bloc de 10 !
      • -4 (10 voturi)    
        aham (Marţi, 22 iunie 2010, 19:36)

        pff [anonim] i-a raspuns lui emil

        De acea in tarile civilizate orasele arata ca si acum 500 de ani, pentru ca s-a daramat si s-a construit "identic cum a fost". Probabil peste alti 500 de ani vor arata la fel, ca se va merge pe acelasi principiu =))

        Iti dai seama ce nenorociti au fost cei care au construit cladirea asta care tocmai a fost daramata, pentru ca probabil la randul lor au daramat alta si mai veche? Ce frumos ar fi aratat acum orasele daca se pastrau colibele de acum 1000 de ani? :))
    • +5 (7 voturi)    
      sfarsitul (Marţi, 22 iunie 2010, 22:30)

      Dan [anonim] i-a raspuns lui toto

      De renovare ai auzit? Nu te intreb de restaurare pentru ca e prea subtil pentru tine. Cladirea avea o arhitectura frumoasa si ar fi aratat excelent, daca ar fi fost renovata.
  • +5 (7 voturi)    
    tipic (Marţi, 22 iunie 2010, 16:25)

    silviu [anonim]

    Tipic romanesc, realizam cat de importante sunt cladirile istorice doar dupa ce sunt demolate. In tarile/orasele civilizate astfel de cladiri sunt reconditionate si sunt incadrate in trasee turistice sau amenajate muzee, ceainarii etc.
  • -2 (10 voturi)    
    e bine asa (Marţi, 22 iunie 2010, 16:28)

    tyty [anonim]

    asa se mai destziganeste zona
  • +3 (9 voturi)    
    vot (Marţi, 22 iunie 2010, 16:36)

    c# [anonim]

    asta s-a votat, asta se merita.
    • +1 (7 voturi)    
      burta pe carte! (Marţi, 22 iunie 2010, 17:00)

      Dan Costea [anonim] i-a raspuns lui c#

      Nu ar strica sa mai pui burta pe carte: este gresit sa spui "se merita", tot asa dupa cum este gresit sa spui "se rade".
      • +2 (6 voturi)    
        @ burta-ntr-o parte! (Miercuri, 23 iunie 2010, 11:27)

        hatru [utilizator] i-a raspuns lui Dan Costea

        SE RADE mult de cei care vor sa dea lectii in domenii de care n-au habar. Specialistule.
  • -1 (11 voturi)    
    Asa, si? (Marţi, 22 iunie 2010, 16:57)

    Lucian [anonim]

    Vechimea de 100 de ani nu o transforma automat in monument istoric, mai ales ca de la constructie a suferit nenumarate modificari. Calea Mosilor e plina de asemenea sandramale, adevarate pericole publice care stau sa cada in orice secunda si care s-au transformat in focare de infectie unde se strang toate drojdiile societatii. Chiar se justifica economic reabilitarea acestor daramaturi?
    • +2 (10 voturi)    
      Da (Marţi, 22 iunie 2010, 17:05)

      Saruman [utilizator] i-a raspuns lui Lucian

      Fiindca este cam acelasi cost sa reabilitezi o cladire veche ca si constructia unei noi uratenii din sticla si metal.
      • -5 (9 voturi)    
        ok (Marţi, 22 iunie 2010, 18:45)

        pfff [anonim] i-a raspuns lui Saruman

        Bun, si dupa tine cam cand o cladire ar putea fi daramata pentru a se construi una noua? Sau ai pretentia ca si peste 1000 de ani sa existe?

        Cat timp sa tot fie reabilitate, ca oricum la primul cutremur mai serios sa pice, asta pentru ca oricat le-ar reabilita tot nu se compara cu ceva construit totusi de la 0?
        • +3 (5 voturi)    
          cutremur mai serios))) (Miercuri, 23 iunie 2010, 9:07)

          gigi [anonim] i-a raspuns lui pfff

          in mod sigur se alege prafuu de blocul ala construit cat mai ...inalt , ca sa scoata propietarul maximuum de profit !!!
      • -1 (9 voturi)    
        Uratenii, zici? (Miercuri, 23 iunie 2010, 12:38)

        Lucian [anonim] i-a raspuns lui Saruman

        Chestia cu uratenia e subiectiva. Mie de exemplu imi plac cladirile noi, construite in stilul arhitectonic denumit "expresionism structural", elegante, luminoase, rezistente si functionale. Poate ca peste 100 de ani si aceste vor fi apreciate, dupa cum sunt sigur ca sandramalele pe care voi le admirati astazi atat de mult au fost considerate de prost-gust la vremea construirii lor. O idee buna este si pastrarea unei aluzii la arhitectura de epoca intr-o cladire moderna, cum ar fi magistralul Hotel Novotel de pe Calea Victoriei, una din cele mai reusite constructii din Bucuresti. In fine, voua astora care considerati urat si refuzati tot ce nu se incadreaza in niste criterii estetice de acum 200 de ani trebuie sa va spun ca sunteti niste snobi conformisti si incapabili de evolutie.
  • +8 (10 voturi)    
    prost gust (Marţi, 22 iunie 2010, 17:00)

    vinderapid.ro [anonim]

    nu am vazut nicaieri in lume sa se imbulzeasca turistii sa vada o constructie noua care nu are nimic deosebit. In schimb am vazut orase care au o multime de turisti pentru ca si-au conservat cateva strazi vechi care dau un aer pitoresc locului. din pacate, in Romania exista mult prost gust la oamenii care iau decizii precum si la cei care finanteaza astfel de lucrari. probabil ati vazut ca in alte tari esti obligat sa construiesti respectand arhitectura strazii / zonei unde vei amplasa cladirea. in toscana am vazut ca merg pana la a impune culoarea galbena la cladiri, culoare traditionala in zona.
  • +6 (12 voturi)    
    curatenie (Marţi, 22 iunie 2010, 17:17)

    dan [anonim]

    "Calea Mosilor intre bd. IC Bratianu si bd. Carol este ansamblu monument istoric" :):):):):):) mai ales pentru cei care traiesc in zona. Pe acceasi parte la doua numere mai jos este o alta casa parasita si ocupata de tigani. Alimentarea cu apa se face printr-un furtun iar ferestrele de la parter sunt zidite pana la jumatate. Este un focar de infectie. Si mai jos pe Calea Mosilor este un vechi han cu jumatate de acoperis prabusit, ocupat de tigani, actualmente bordel. Vis a vis pe un teren care pana acum un an jumatate era liber acum este ocupat de tigani. Vreo 20 de persoane la inceput si-au ridicat din placaje adaposturi. Mai fac cate un gratar in strada la lumina farurilor de BMW. In continuare pana la intersectia cu Hristo Botev este periculos sa mergi pe trotuar pentru ca nu stii cand se prabusesc. Sunt numai cladiri parasite.Cele care sunt ocupate nu au mai vazut cum arata varul de 40 de ani. Toata zona este o mizerie si o rusine pentru primarie. Nu cred ca este corect modul in care sunt declarate monument istoric cladiri doar pe criteriul anului de contructie. Mi se pare mai important sa avem cladiri sanatoase, intregrate in ansamblul arhitectonic, folosite zi de zi, amenajate, protejate, ingrijite. Smecheria cu "pastrarea unei parti" o sa aduca centrul in situatia in care o sa avem numai blocuri de otel si sticla, cat mai inalte ( dar cu etaj retras) si cu fatada stil 1890. Superb.
  • +3 (7 voturi)    
    Din ce am observat eu (Marţi, 22 iunie 2010, 17:52)

    Mihai [anonim]

    Cam toate casele din portiunea "Mosii vechi" (adica ce-a scapat cand a demolat ceasca restul) e intr-o stare jalnica. Si parca erau si niste cete de romulani aciuate pe acolo. Cred ca-n curand le vedem la pamant si pe celelalte :(.

    Dar:
    1) ar trebui amenda/puscarie pentru cine detine un astfel de obiectiv si nu-l intretine
    2) ar trebui un pic controlati la averi si aia care aproba astfel de PUD-uri. 9 etaje in zona de 2. Desi poti zice ca-i destul de aproape de intersectia cu Armeneasca unde exista turnul ala maret. (apropo, parca tocmai s-a dat acu nici un an o ordonanta referitoare la diferentele astea intre ce exista si ce se doreste?)
  • +2 (8 voturi)    
    Demolari (Marţi, 22 iunie 2010, 20:10)

    g [anonim]

    Bine ca am scapat de Ceausescu,cel care si-a batut joc de biserici si monumente istorice si care a trecut cu buldozerul peste minunatul Bucuresti interbelic.NU ESTE ADEVARAT!Ceusescu traieste in toti romanii care-si distrug cu zambetul pe buze trecutul mai mult sau mai putin glorios.Poate ca de asta europenii stiu ca la Budapesta este capitala Romaniei.Aia este o capitala fie ca ne place fie ca nu.Bucurestiul va ramane pentru inca multe decenii un oras de granita de imperiu - rusesc,otoman sau austriac.
    • +3 (3 voturi)    
      ... (Miercuri, 3 august 2011, 10:17)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui g

      Te mai indoiesti de faptul ca Ceausescu a fost un individ reprezentativ pentru poporul roman? De ce "comunistii" polonezi au reconstruit Varsovia distrusa de razboi dupa planurile initiale, iar "comunistii" romani au demolat cam tot ce se putea? Simplu. Pentru ca erau romani, adica oameni lipsiti de cultura, de identitate, de trecut.
  • +1 (7 voturi)    
    latrina (Miercuri, 23 iunie 2010, 7:26)

    Alex [anonim]

    Cladirea ceeea era o latrina a aurolacilor. Neexploatat de ani de zile, cu incercari de acoperire a geamurilor, usilor, a fost sparta de zeci de ori si transformata in depozit de gunoi. Se intinde pe 2 strazi si putzea ingrozitor. Sunt si alte case pe Moshilor , mai spre centru in aceeasi situatzie.


    Altceva: Trotuarul este extrem de ingust. Sa le vina ceva minte si sa-l latzeasca la minim 1,5m.
    Nu numai acolo...
    • +2 (2 voturi)    
      ... (Miercuri, 3 august 2011, 10:19)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui Alex

      Ai dreptate. Daca latim trotuarul putem muta latrina din cladire, in afara ei. Cam cu e prin zona Universitatii... Asta e Romania.
  • +6 (6 voturi)    
    Hoţi mioritici (Miercuri, 23 iunie 2010, 14:37)

    Andrei [anonim]

    Starea Căii Moşilor este o palmă la adresa autorităţilor oraşului. Ştie toată lumea că acolo clădirile sunt lăsate să putrezească în substanţele f....le ale celor care le ocupă ilegal şi totuşi autorităţile nu fac nimic. Toate casele vechi din Moşilor ar trebui declarate monument istoric, altfel rămânem fără ele. Sunt cumva vechituri? Atunci să radem Praga, că e plină de vechituri.
    Pe de altă parte:
    Direcţia de Cultură Bucureşti, condusă la vremea respectivă de Ştefan Damian, călăul patromoniului bucureştean, a mai făcut o victimă. Şi-a asigurat nepoţii şi strănepoţii.
    Arhitectul Marius Turcu menţionat în articol s-a mai distins prin proiectarea unui turn de 14 etaje în zona Icoanei. S-o fi crezând Jean Nouvel de Dâmboviţa!
    Aceste personaje nu pot ascunde în spatele aşa ziselor decizii luate cu profesionalism faptul că sunt nişte escroci ordinari.
  • +3 (3 voturi)    
    vrem nume, din nou. (Marţi, 2 august 2011, 23:32)

    unu' [anonim]

    cum de rateaza aceste articole NUMELE MEMBRILOR COMISIILOR care avizeaza povestile astea?

    sunt CEI CARE IAU SPAGA! e asa greu sa fie listati?
    • +3 (3 voturi)    
      Tara Tara vrem faptasi! (Miercuri, 3 august 2011, 0:14)

      Alex [anonim] i-a raspuns lui unu'

      .


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi