Adobe a confirmat faptul ca a fost victima unui atac cibernetic sofisticat in urma caruia hackerii au obtinut date despre 2,9 milioane de clienti ai companiei de software de business. Compania a deschis o investigatie, isi cere scuze si spune ca nu sunt dovezi ca ar exista un risc major la adresa conturilor clientilor, scrie BBC.

Hackerii au accesat parole criptate ale clientilor companiei si numere de card-uri de credit. Compania spune ca investigheaza si accesul ilegal pe care atacatorii l-au avut in codul sursa al unor produse cunoscute precum Acrobat si ColdFusion.

Adobe spune ca reseteaza parolele conturilor clientilor afectati, iar acestia vor primi pe mail schimbarile. Compania spune ca lucreaza si cu autoritatile de profil pentru a afla exact ce s-a intamplat si sfatuieste clientii care folosesc aceeasi parola pentru a se loga peste tot, sa o schimbe si pentru autentificari pe alte site-uri.

Compania spune ca nu are vreo dovada ca hackerii ar fi obtinut si informatii decriptate ce ar facilita furtul de bani din conturile clientilor.

BBC noteaza ca, faptul ca s-a ajuns si la codul sursa. poate fi o mare problema fiindca infractorii cibernetici ar putea insera soft-uri malitioase in viitoare update-uri, putand infecta multe computere.