YouTube va examina periodic vizualizarile clipurilor, pentru a impiedica "umflarea" artificiala a cifrelor

de Vlad Barza     HotNews.ro
Miercuri, 5 februarie 2014, 9:58 Economie | IT

​YouTube spune ca a inceput un audit prin care va examina periodic numarul de vizualizari ale clipurilor postate pe site, ideea fiind de a elimina cazurile in care contorul arata cifre umflate. In contextul in care reusita unor campanii media este judecata pe baza numarului de vizualizari, masura va creste increderea in site si va elimina pe cat posibil cifrele care induc oamenii in eroare, scrie BBC.

YouTube, parte a Google, spune ca la unele clipuri numarul de vizualizari este crescut artificial prin tehnici de redirectionare sau chiar prin "cumpararea" de "views".

Google spune ca vrea ca cifrele de audienta sa fie autentice si de aceea trebuie luptat cu cei care vor sa pacaleasca sistemul "umfland artificial" numarul de vizualizari ale clipului, pericolul fiind ca utilizatorii sunt indusi in eroare in legatura cu popularitatea unui clip.

YouTube a demarat un audit prin care va analiza periodic clipurile si adauga ca e de asteptat ca auditul sa aduca schimbari la un numar nesemnificativ de clipuri, marea majoritate afisand cifre corecte.

In conditiile in care campaniile media sunt judecate in functie de vizualizari, actiunea YouTube este gandita sa ajute credibilitatea site-ului.


Citeste mai multe despre   










2317 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    lol (Miercuri, 5 februarie 2014, 17:33)

    adrian_rolland [utilizator]

    In sfirsit s-au prins si ei ca se fac minarii la clipuri. Si tare sunt curios, daca se vor da rezultatele reale, cite "trupe" romanesti cu milioane de vizualizari dar vinzari de single-uri / albume spre zero barat si-au cumparat "view"-urile......


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri