​Veniturile Facebook au totalizat 2,5 miliarde dolari in primele trei luni ale lui 2014, ceea ce inseamna un avans de 72% fata de Q1 2013. Profitul net s-a triplat, iar numarul de utilizatori a ajuns la 1,28 miliarde, dintre care 800 de milioane intra zilnic pe retea.

Facebook avusese in primul sfert din 2013 venituri de 1,46 miliarde dolari, iar un an mai tarziu a ajuns la 2,5 miliarde dolari, din care 2,27 miliarde dolari au venit din publicitate. Din acestea, publicitatea pe dispozitive mobile a reprezentat 59%, fata de numai 30% in Q1 2013.

Profitul a avansat si el puternic, de la 219 milioane dolari, la 642 milioane dolari. Datele companiei arata ca numarul celor care intra macar o data pe luna pe retea a ajuns la 1,28 miliarde la final de martie (+15% fata de acum un an). Numarul celor care intra zilnic a urcat cu 21%, spre 802 milioane.

De pe dispozitive mobile intra lunar in medie 1,01 miliarde useri (+34%), iar 609 milioane intra in medie macar o data pe zi (+43%). Cifrele arata ca segmentul mobile creste puternic datorita aparitiei unor terminale low-cost, iar veniturile din publicitatea pe mobil devin si ele consistente.

Date eMarketer citate de BBC spun ca piata mondiala a publicitatii digitale a totalizat 119 miliarde dolari anul trecut si se estimeaza un avans de 15% pentru anul in curs. Segmentul publicitatii pe mobil si-a dublat valoarea anul trecut, la 18 miliarde dolari, iar estimarile eMarketer arata un avans de 75% pentru anul in curs.