Gigantii din online vor sa creasca accesibilitatea persoanelor cu dizabilitati la tehnologie

de george sirbu     HotNews.ro
Duminică, 26 iulie 2015, 17:49 Economie | IT

Mari companii din domeniul online, precum Facebook, Microsoft, Dropbox, Yahoo şi LinkedIn, şi-au unit forţele pentru a creşte accesibilitatea persoanelor cu dizabilităţi la tehnologie, potrivit huffingtonpost.com, citat de Mediafax.

Conform sursei citate, 19% din populaţia SUA este reprezentată de persoane cu dizabilităţi, fapt care face din acestea să fie cel mai mare grup minoritar din această ţară. Cu toate acestea, în mod frecvent, tehnologia de bază le este inaccesibilă. În ciuda creşterii numărului de instrumente şi funcţii, continuă să existe o lipsă de expertiză în acest domeniu în privinţa accesibilităţii tehnologiei, astfel încât aceasta să poată fi folosită cu adevărat de oricine.

Astfel, în contextul sărbătoririi a 25 de ani de la implementarea Americans with Disabilities Act (ADA), o lege care interzice discriminarea persoanelor cu dizabilităţi fizice şi mentale, giganţii din Silicon Valley şi-au intensificat angajamentul de a creşte accesibilitatea acestor oameni la tehnologie.

Companii precum Facebook, Microsoft, Dropbox, Yahoo şi LinkedIn colaborează cu avocaţi în domeniu şi cu instituţii academice pentru a lansa iniţiativa Teaching Accessibility. Proiectul, anunţat joi, are ca scop stimularea accesibilităţii la tehnologie prin modificări făcute în programa unor şcoli care pregătesc ingineri, designeri şi cercetători. Astfel, instituţii educaţionale precum Stanford University şi Carnegie Mellon University se vor asigura ca principiile privind accesibilitatea şi designul universal vor fi incluse în cursurile lor specifice acestui domeniu tehnologic.

În plus, companiile din domeniul tehnologic au anunţat că vor include în fişa posturilor standard aspecte care ţin de creşterea accesibilităţii. Scopul este acela de a selecta resurse umane din rândul acelor persoane care înţeleg aspectele legate de accesibilitatea la tehnologie.













Articol sustinut de Superbrands

JW Marriott, orasul din mijlocul orasului

Unul din cei mai mari jucatori de pe piata hoteliera locala, hotelul JW Marriott Bucharest Grand Hotel si-a castigat in cei 17 de existenta reputatia de un oras in mijlocul orasului datorita impresionantei desfasurari de produse si servicii: 402 camere si apartamente elegante, cele mai mari camere de 5 stele din zona, cu o suprafata medie de 36.8 mp, sase restaurante si lounge-uri, 12 sali de evenimente, dintre care doua ballroom-uri ce pot gazdui impreuna pana la 1.200 de persoane. Cladirea mai adaposteste un centru de fitness si spa, cu piscina interioara, o galerie de magazine de branduri internationale de lux ce acopera o suprafata de peste 2.700 mp, spatii de birouri de 11.000 mp si o parcare generoasa de 550 de locuri.

342 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi