Platforma online Pandora vrea sa concureze Spotify

de I.B.     HotNews.ro
Joi, 15 septembrie 2016, 22:40 Economie | IT

Platforma de radio online Pandora a anuntat joi lansarea unui abonament pentru streaming la pret redus, incercand astfel sa reduca avantajul detinut in prezent pe aceasta nisa de platforma Spotify, scrie AFP, potrivit Agerpres.

Serviciul premium va costa 4,99 de dolari lunar, jumatate fata de abonamentele similare oferite de Spotify si Apple Music pentru serviciile de streaming, un sector in crestere promitator in cadrul industriei muzicale.

Pandora premium va propune in lunile urmatoare noi functionalitati. Ascultatorii vor putea, atunci cand pierd conexiunea la internet, sa se deconecteze de la posturile de radio pentru a evita ascultarea cu probleme a serviciului de streaming.

Cu sediul in California, platforma Pandora este disponibila in SUA, Australia si Noua Zeelanda.

Radioul online a anuntat ca a semnat parteneriate cu Universal si Sony Music si va putea lansa in cursul acestui an un abonament la cerere. Serviciul Pandora este similar Spotify permitand ascultatorilor sa aleaga melodiile pe care vor sa le asculte.

Utilizatorii serviciului gratuit vor putea sa treaca de la o melodie la alta inchizand secventele de publicitate. Pandora vrea sa aduca flexibilitate utilizatorilor sai care vor putea sa asculte si plateasca ceea ce isi doresc, a spus Tim Westergren, cofondatorul Pandora.

Acest post de radio online revendica in prezent 78 de milioane de utilizatori activi, o cifra impresionanta pentru aceasta nisa, dar insuficienta pentru a concura serviciul de streaming Spotify, care are 100 de milioane de utilizatori, dintre care 30 de milioane sunt platitori.













Material sustinut de Provident

​INTERVIU Stefan Liiceanu - trecerea de la carti la produse japoneze traditionale via piata financiara

Dupa 17 ani petrecuti in Japonia, timp in care a lucrat in domeniul financiar, Stefan Liiceanu a decis sa deschida in locul fostei Librarii Humanitas din Fundul Curtii, Takumi - un magazin in care sunt comercializate produse japoneze traditionale. In cadrul, proiectului "10 ani", Provident vrea sa arate cum se vede Romania ultimilor 10 ani, dar si Romania urmatorilor 10 ani, prin ochii unor tineri care au avut succes. "Cred ca cel mai important este sa faci ce iti place. Productivitatea se vede atunci cand faci ceva cu pasiune, nu cand faci ceva pentru ca trebuie."
782 vizualizari

Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri