Britanicii au interzis o reclama la iPhone pe motiv ca induce in eroare clientii

de Vlad Barza     HotNews.ro
Miercuri, 27 august 2008, 12:40 Economie | IT

O reclama pentru terminalul Apple iPhone a fost interzisa in Marea Britanie pe motiv ca induce in eroare clientii din cauza ca nu explica limitarile iPhone la navigarea pe internet, scrie The Guardian. Viitorilor cumparatori li se promitea acces la toate partile internetului, insa telefonul nu ruleaza aplicatii Flash sau Java, iar paginile nu arata la fel ca pe PC.

Autoritatea pentru Standarde in Publicitate a dispus ca reclama sa nu mai fie difuzata in aceeasi forma pe TV.  Reclama prezinta capacitatile de navigare pe net ale iPhone si se spune ca toate partile internetului sunt disponibile de pe terminalul Apple. Insa, autoritatea britanica a primit doua plangeri care precizau ca ceea ce sustine Apple este fals, pentru ca telefonul nu ruleaza aplicatii Java sau Flash.

iPhone foloseste browser-ul web Safari, care are la baza programe open-source, insa detaliile grafice sau animatiile de pe multe pagini pot fi vazute doar cu programe Flash si Java, care lipsesc de pe terminalul iPhone, astfel ca multe pagini arata altfel, decat daca ar fi vizualizate cu alt browser.

Cei de la autoritatea pentru publicitate spun ca lipsa aplicatiilor Java si Flash face ca internetul sa nu poata fi vazut in totalitaate, astfel ca reclama prezinta lucruri care nu sunt adevarate.

Apple spune ca atunci cand a sustinut ca toate partile internetului pot fi accesate de pe iPhone s-a referit la faptul ca toate paginile sunt accesibile, indiferent de aspectul grafic.

In reclama, pe iPhone e afisata o prognoza meteo pentru orasul Cape Town, cu zoom si o harta ce arata cum poti ajunge la aeroportul londonez Heathrow.













Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

5321 vizualizari

  • +5 (5 voturi)    
    BUN (Miercuri, 27 august 2008, 12:54)

    ionut [anonim]

    macar odata tot politically corecteness-ul britanic ajuta la ceva. Au o gramada de reglementari idioate insa ma bucur ca s-au luat de acest aspect, o sa fiu de doua ori mai atent cand o sa imi achizitionez iphoneul
    • +2 (4 voturi)    
      flash (Miercuri, 27 august 2008, 14:03)

      bibi [anonim] i-a raspuns lui ionut

      Intr-un fel ma bucur ca nu merg aplicatii flash pe iphone, scap de toate reclamele tampite de pe site-uri, pe de alta parte linkurile video nu functioneaza din acelasi motiv, sa vedem pe viitor ce reuseste Adobe sa faca cu Flash player lite.
  • -2 (6 voturi)    
    Bravos! (Miercuri, 27 august 2008, 13:43)

    Piciu' [anonim]

    De fapt cam asta e iPhonu'...multa gargara pentru cam nimik, afara-i vopsit gardu', inauntru nu-i nimik. Pai frate, daca nu browseaza cu flah si java ne cam duce vre-o 6 ani in urma cu browserul. In schimb, yeahh, poti accesa internetul. Bine ca nu cu linx, cnuoscatorii stiu ce-i aia...
    • +2 (6 voturi)    
      fitze (Miercuri, 27 august 2008, 14:07)

      Codruta N [utilizator] i-a raspuns lui Piciu'

      Flash nu-i necesar decat pe site-uri unde se doreste mai mult sa "se faca impresie" decat sa se ofere informatie, asa ca orice jucarie din asta ar trebui mai degraba sa foloseasca softuri simple, azi-maine o sa trebuiasca sa iau o valiza ca sa pot si sa vb la tf. si sa ma conectez la Internet.

      Dar bravo pt. englezi ca sanctioneaza informatiile incomplete! Sunt curioasa cate secole vor trece pana sa vedem asa ceva si la noi >:
      • +1 (5 voturi)    
        wrong answer (Miercuri, 27 august 2008, 16:35)

        Radu [anonim] i-a raspuns lui Codruta N

        Afirmatia dumneavoastra cum ca Flash ar fi necesar doar pt site-uri care doresc sa faca impresie nu este corecta. Flash este platforma standard folosita pentru tot ce inseamna streaming video.

        De asemenea tot mai multe site-uri adopta Flash pentru a putea interactiona cu utilizatorii in moduri care nu se pot realiza folosind html.

        Vreau sa va intreb: A-ti auzit de un site care se numeste Youtube ?
        • 0 (2 voturi)    
          se poate (Miercuri, 27 august 2008, 23:57)

          codrutza [utilizator] i-a raspuns lui Radu

          Poate aveti dreptate si nu o fi corecta - dar zau ca nu inteleg ce ar fi atat de "urgent" de vazut pe, sa zicem, Youtube, incat sa trebuiasca MUSAI sa o fac pe iPhone in loc sa astept pana ajung la un desktop (sau laptop).
          ???

          Nu vi se pare, totusi, putintel cam un moft?

          In fine, daca aveti exemple in legatura cu motivul pt. care ar fi asa necesar le ascult :)
          • 0 (0 voturi)    
            ERATA (Joi, 28 august 2008, 11:02)

            if0014 [utilizator] i-a raspuns lui codrutza

            Cred ca vroia-ti sa scrieti "ave-ti", ca sa inteleaga si cititorul de flash de mai sus la ce v-a referi-ti.
            • 0 (0 voturi)    
              Bai baiatule (Vineri, 29 august 2008, 12:28)

              eu [anonim] i-a raspuns lui if0014

              Ma baiatule...da tu esti destept rau...sincer...pana acum am trait in minciunam crezand ca : ati se scrie de fapt a-ti, aveti - ave-ti sau referiti se scrie referi-ti.... Iti multumesc, o! tie gurule al limbii romane....
              Hail if0014... :)))
            • 0 (0 voturi)    
              aporpo (Vineri, 29 august 2008, 12:30)

              eu [anonim] i-a raspuns lui if0014

              Vezi ca ai scris gresit ,,scrieti"....trebuia ,,scrie-ti"..In legatura cu Iphone-ul eu astept sa-l dea la Orange gratis,( ca pe Nokia 1100, sau care o mai fi),chiar daca trebui sa astept vreo 10 ani....
          • 0 (0 voturi)    
            si totusi (Vineri, 29 august 2008, 21:56)

            Sakura [utilizator] i-a raspuns lui codrutza

            Prost exemplu ati ales, YouTube. Deoarece YouTube chiar poate fi vizualizat pe iPhone inca de la inceputuri, printr-o aplicatie dedicata...
      • 0 (2 voturi)    
        De arta vizuala ai auzit ? (Miercuri, 27 august 2008, 16:51)

        Flash Gordon [anonim] i-a raspuns lui Codruta N

        Incearca sa vezi Internetul si altfel decat o sursa de informatie. Sunt nenumarate site-uri in Flash care prezinta si frumosul si o fac cat se poate de profesionist --- postat cu Nokia E61 (nonFlash, Java enabled)
        • +1 (3 voturi)    
          n-am nimic impotriva (Joi, 28 august 2008, 0:00)

          codrutza [utilizator] i-a raspuns lui Flash Gordon

          Doar ca nu vad motivul pt. care ar fi ATAT de urgent de intrat pe acel gen de site-uri de pe iPhone in loc de, cum am spus, asteptat pana se ajunge la un comp adevarat...

          Se presupune ca oricum apreciezi mai bine calitatea "artistica" pe un display de dimensiuni normale, decat pe unul atat de mic precum la iPhone - sau nu?
          • -2 (2 voturi)    
            Ai si n-ai dreptate (Joi, 28 august 2008, 9:31)

            Flash Gordon [anonim] i-a raspuns lui codrutza

            Da, daca vreau sa ma delectez ma uit la ele pe 19", dar ca sunt in concediu sau in delegatie pe autostrada si ma suna un freelancer si imi zice ca portofoliul lui e la adresa x si trebuie sa iau o decizie urgenta in functie de asta ? Exemplul meu era la extrema (ca la matematica) pentru a scoate in evidenta ca flash-ul nu mai este un moft. Si era dpdv al unui detinator de Nokia E61 care chiar foloseste (pentru servici) capabilitatile lui de Internet. Cred totusi ca este prea mare ecartul intre pret/reclama si realitate/nemultumirile utilizatorilor. Atunci cand dau pe un telefon 3G cu Internet cat pe un laptop si el nu are nici macar Java e de rau. A, ca stie o groaza de alte chestii multimedia sau pot sa hackeresc pe el (a nu se confunda cu crackeresc) ? OK, dar s nu ii zica telefon cu capabilitati de Internet in 2008. Cum zicea cineva ieri, pe Internet pot ajunge si cu lynx. Adica, mai pe scurt, cand dau o caruta de bani pe un telefon 3G cu Internet, vreau ca de oriunde am acoperire sa pot sa ma duc pe orice site vreau eu. Asta pentru ca 90% din timpul meu de lucru il petrec "mobile".
    • +1 (5 voturi)    
      lasa ca te pricepi tu (Miercuri, 27 august 2008, 16:16)

      bibi [anonim] i-a raspuns lui Piciu'

      Oricum flash-ul e folosit in foarte mare proportie pentru reclame si pe ORICARE telefon mobil rularea unei aplicatii flash ca pe un pc este mult peste performantele mobilelor, asa ca vorbesti si tu sa nu adormi.
    • +1 (5 voturi)    
      Safari (Miercuri, 27 august 2008, 16:17)

      Limort Nick O'Lae Darknea [utilizator] i-a raspuns lui Piciu'

      Este de departe cel mai bun web browser pt mobil. Fireste ca si rezolutia destul de generoasa a ecranului isi are contributia ei, dar randarea facuta de iPhone este cu mult superioara concurentei: IE Mobile, Opera Mobile, NetFront. Fireste ca nu poti avea pe ecranul mobilului aceeasi calitate pe care o ai pe un desktop 1280x800 sau mai mare.

      Cat despre Flash si Java, nu va pot recomanda decat un singur lucru: incarcati o pagina cu multe flash-uri in browserul dvs favorit pe compul de birou, mergeti pe task manager si vedeti ce incarcare are procesorul (sau dati top pe Linux). De cele mai multe ori veti citi o valoare apropiata de 100%. Chiar daca telefoanele mobile din ziua de azi au procesoare destul de rapide pt a suporta Web2.0, Flash, Java, etc, procesarea vine cu consum de la baterie.

      Concluzia: Flash pe mobil este ceva ce trebuie evitat, si nu implementat in soft. De cand am iPhone (de vreo 4 luni) nu am avut nici macar o singura data nevoie de Flash.

      Iar pentru cei care spun ca iPhone are un software minimal cu care nu poti face mare branza, sunt convins ca nu ati auzit termeni ca DevTeam, Cydia, Installer si ca ati vazut numai softul original. iPhone este cea mai buna si compacta platforma mobila, are insa o hiba: softul original. Go Pawn It !
  • +6 (6 voturi)    
    Absurzi... (Miercuri, 27 august 2008, 13:44)

    Weather [anonim]

    Pai daca s-ar interzice toate reclamele ce induc in eroare clientii n-ar mai exista reclame !!!
    • +2 (2 voturi)    
      si tu acuma ... (Miercuri, 27 august 2008, 14:45)

      horea [anonim] i-a raspuns lui Weather

      ... cum ai vrea sa fie ? sa-i lasa sa zica ce vor in reclame ? este un grad de toleranta si la "indusul asta in eroare" la care te referi tu.
  • +4 (6 voturi)    
    Right (Miercuri, 27 august 2008, 13:58)

    jiji [anonim]

    Au dreptate, nu ruleaza flash sau java. dar asta nu impiedica prea mult... site-urile serioase au solutii de rezerva. nu-ti apare animatia, sa spunem, pe site-ul x al importatorului oficial al y, dar ala are grija sa-ti puna la dispozitie o galerie de imagini pe care iphone-ul o deschide fara probleme. orice s-ar spune, imaginile sunt atat de bune, ecranul atat de performant incat ii ierti micile scapari.
  • -2 (4 voturi)    
    daca nu gresesc.... (Miercuri, 27 august 2008, 14:43)

    andrei [anonim]

    Din cate mi-a explicat un bun cunoscator de iphone... pe acest tel de fapt tu iti poti instala orice soft. Asa ca problema cu flash si java.... dispare. Dar asta daca ceea ce am inteles eu este corect
    • +4 (4 voturi)    
      Apple (Miercuri, 27 august 2008, 15:17)

      alx [anonim] i-a raspuns lui andrei

      Sa nu uitam ca iPhone e produs de Apple, care produce soft pe o arhitectura radical diferita de standardul Microsoft&Co. Oamenii au dreptate in fond in reclama lor. Orice site e accesibil. Nu e vina lor ca autorii paginilor nu au facut si o versiune valabila pt Safari.
    • +2 (2 voturi)    
      e corect, dar... (Miercuri, 27 august 2008, 15:40)

      seven [utilizator] i-a raspuns lui andrei

      Poti instala orice soft e disponibil. Dar deocamdata nu exista un alt browser si nici posibilitatea ca Flash sa ruleze pe sistemul ala de operare, indiferent de browser (a zis-o Adobe). Vor aparea aplicatii, asta e sigur. Daca nu exista si esti priceput iti poti face singur propriile aplicatii (mediu de dezvoltare e disponibil), dar poti sa fii mare vrajitor si tot nu o sa poti sa faci Flash-ul sa mearga decat dupa un update de sistem de operare (care cu siguranta va fi, insa nu in viitorul apropiat)
  • +2 (2 voturi)    
    lol (Miercuri, 27 august 2008, 14:53)

    klapa [anonim]

    daca tot va legati de iphone ca nu are flash si nu duce multe "saituri".. voi de aia vati lua iphone sa stati pe net ? in principiu ii un ipod cu functie de telefon.. si invers.. luati`va laptopu sau desku dupa voi si intrati pe toate site`urile cu flash..
    • -1 (1 vot)    
      Exista si tel business (Miercuri, 27 august 2008, 15:24)

      andreiul [anonim] i-a raspuns lui klapa

      ....
    • -1 (1 vot)    
      principiu (Miercuri, 27 august 2008, 15:41)

      seven [utilizator] i-a raspuns lui klapa

      Principiul cui?
      In principiul meu e un client web si mail. telefonul e varza.
    • +1 (1 vot)    
      Pai cum sa nu te legi de el... (Miercuri, 27 august 2008, 16:01)

      Claude [anonim] i-a raspuns lui klapa

      cind distribuitorii se folosesc pentru a vinde cit mai multe terminale? Sa inteleg ca le e frica de faptul ca nu e un telefon complet?
  • 0 (0 voturi)    
    Lansarea Apple in Eastern Europe = un mare Fiasco! (Miercuri, 27 august 2008, 23:07)

    Piciu' [anonim]

    Cica in Poloonia au angajat aia artisti sa stea la coada la lansare...sa 'creeze atmosfera' PENIBIL! In bunul stil comunist, probail sperau sa se aseze lumnea 'la coada' ca 'se da ceva', nu conteaza ce, stam si noi la coada.
    • +1 (1 vot)    
      Asa este, in Cehia (Joi, 28 august 2008, 2:39)

      Limort Nick O'Lae Darknea [utilizator] i-a raspuns lui Piciu'

      In prima zi s-au vandut 2400 de terminale iPhone 3G, apoi vanzarile au scazut dramatic, sub 400. Si asta pentru ca fitosii si-au luat moblul de vis, iar oamenii normali (ca si mine) se bucura de scaderea preturilor la iPhone 2.5G.

      iPhone 2.5G are carcasa din aluminiu, si nu din plastic (doar cu o fereasta pentru antene), are autonomie mai mare cand este folosit pe EDGE (comparativ cu 3G-ul care este foarte gurmand la etajul de emisie), este mai ieftin (acum costa la liber 300 euro) si este indelung testat si rastestat si exista software hacuit pt el din belsug (chiar azi am pus pe el 2.0.2 fara probleme, cu 1 GB spatiu pentru root si 7 GB pentru /var). Momentan nici nu ma gandesc sa schimb 2.5G-ul pe un 3G. Chiar si cand bateria va da rateuri (probabil peste un an), o sa imi iau alta si o voi suda.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri