Google experimenteaza schimbarea modului de cautare pe internet dupa imagini si stiri

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Marţi, 21 aprilie 2009, 16:21 Economie | IT

News Timeline, de la Google
Foto: Google
Google a lansat doua noi servicii experimentale prin care spera sa schimbe felul in care utilizatorii folosesc motorul sau de cautare pentru gasirea de imagini si stiri, informeaza BBC. Primul serviciu, numit Similar Images, foloseste o poza mai degraba decat un text pentru a gasi alte imagini similare cu cea cautata. Al doilea, News Timeline, prezinta informatia disponibila pe Google News si pe alte surse precum bloguri, ziare, reviste sau Wikipedia, dar organizata si afisata cronologic pe saptamani, luni, ani si decenii.

Potrivit PCWorld, "parintele" serviciului News Timeline este Andy Hertzfeld, inginer in cadrul Google, care spune ca a fost inspirat de Google Maps, dar ca in loc de a lasa oamenii sa navigheze prin spatiu, el a dorit sa le permita acestora sa navigheze in timp. In afara de cautarea in baza de date a Google News, serviciul cauta si ordoneaza rezultate si din alte surse precum bloguri specifice, reviste si ziare.

Similar Images
Similar Images
Foto: Google
Prin celalalt serviciu, Similar Images, utilizatorii tasteaza in mod normal un anumit termen, iar cand vor fi afisate rezultatele, unele vor avea sub ele un link numit "Similar Images", accesarea acestuia trimitand catre imagini similare cautarii efectuate.

Fiind servicii experimentate inca, ambele produse au inca multe hibe. In cazul Similar Images, noteaza PCWorld, multe din imaginile rezultate in urma unei cautari nu au afisate deloc linkul "Similar Images", pentru ca Google nu a reusit sa analizeze acele imagini. Compania spune ca sunt sute de milioane de imagini in baza de date, dar ca Similar Images este un proiect la care se lucreaza inca.

Mai multe detalii despre serviciile News Timeline si Similar Images de la Google.


Citeste mai multe despre   












Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

3224 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi