VIDEO: Steve Jobs a prezentat iPad, tableta Apple. Ecranul este de 9,7 inch, bateria tine pana la 10 ore. Preturi, de la 499 dolari, in SUA

de Vlad Barza     HotNews.ro
Miercuri, 27 ianuarie 2010, 19:56 Economie | IT

FOTOGALERIE: Steve Jobs a prezentat iPad
Apple a prezentat la San Francisco tablet PC-ul iPad, cel mai asteptat gadget al inceputului de an. Steve Jobs a prezentat iPad despre care spune ca ofera o experienta deosebita la navigarea pe internet si are un pret 'de necrezut", 499 dolari in SUA pentru versiunea cu 16 GB, dar fara 3G. Cea mai scumpa versiune costa in SUA 829 dolari, avand 3G si 64 GB stocare. iPad are ecran de 9,7 inch, cantareste sub 700 g, iar bateria tine 10 ore, sustine Jobs. Tableta poate fi folosita pentru navigat pe web, dar se adreseaza si fanii jocurilor video, avand pe langa toate acestea si functii complexe de e-reader.

Steve Jobs spune ca trebuie creata o noua categorie plasata intre smartphone si laptop si de aceea este nevoie de un tablet PC. Seful Apple s-a aratat extrem de incantat de iPad despre care spune ca va oferi experiente noi si cu totul deosebite utilizatorilor.

iPad dispune de procesor Apple A4 de 1 Ghz si are cam 1,2 cm grosime. Dispune si de busola, conectivitate Bluetooth 2.1, microfon si speaker. Jobs a tinut sa-i linisteasca pe scepticii care cred ca un tablet PC nu poate avea o baterie care tine mult. Bateria tine 10 ore, sustine seful Apple. "poti zbura de la San Francisco la Tokyo si sa urmaresti clipuri video tot drumul dupa o singura incarcare".

Preturile pornesc de la 499 dolari in SUA, la versiunea de 16 GB, fara 3G. Versiunea de 32 GB costa 599 dolari, iar cea de 64 GB este 699 dolari. Pentru variantele cu 3G se adauga 130 de dolari, astfel ca preturile sunt intre 629 si 829 dolari.

Tableta poate fi folosita ca e-reader extrem de usor, dar se adreseaza si fanilor jocurilor video iar spre exemplificare a fost prezentata o versiune a jocului Need For Speed al EA Sports creat special pentru tablet, este 100% touch-screen, poti apasa cu degetul pe oglinda masinii, spre exemplu si vezi in spate, poti schimba pozitia  schimbatorului de viteze cu miscari ale degetului pe ecran.

Extrem de importante sunt functiile de e-reader, tableta dorind a fi un concurent pentru popularul Amazon Kindle. Apple a incheiat intelegeri cu edituri precum Penguin, Macmillian si Harper Collins pentru ca sa fie posibila descarcarea cartilor electronice direct pe iPad printr-o librarie virtuala a Apple, iBook. Vor exista si carti la cinci dolari, semn ca Apple vrea sa se lupte in mod serios cu Amazon.

In plus si ziarele vor putea castiga bani prin crearea unor aplicatii dedicate iPad care sa ofere cititorului o experinta cat mai apropiata de realitate (se pot citi pagini in format identic cu cel din ziar, cu coloane si poze) insa adaugand optiuni noi: posibilitatea de a micsora textul de a regla numarul de coloane sau de a viziona clipuri inserate in pagina de ziar).

iPad are "din fabrica" 12 aplicatii instalate, practic versiuni multi-touch ale unor aplicatii pentru Mac. Utilizatorii pot descarca noi aplicatii create special pentru iPad, dar si aplicatii pentru iPhone. Cei care au si iPhone si iPad pot sincroniza aplicatiile intre cele doua terminale.

Seful Apple a spus ca iPad este mai bun decat smartphone-urile si decat laptop-urile, fiindca altfel nu ar fi avut de ce sa fie creat. "Este un produs magic si revolutionar", a spus Jobs despre iPad care va fi livrat de la finalul lui martie in SUA. Preturile pentru celelalte piete vor fi definitivate in iunie sau iulie.


LIVE TEXT:

-Steve Jobs prezinta rezultatele Apple, insistand pe faptul ca este o companie care valoreaza peste 50 miliarde dolari si e cel mai mare producator mondial de dispozitive mobile, peste Sony si Nokia
- Jobs arata un citat din Wall Street Journal legat de tableta si spune ca trebuie inventat un al treilea tip de device-uri, plasat intre smartphone si laptop.
- Seful Apple a prezentat mult-asteptata tableta Apple care se numeste iPad.
- Jobs face demonstratii, arata ca tableta are accelerometru, deschide PDF-uri, se uita pe iTunes, arata aplicatia de GPS.
- Jobs incurajeaza oamenii sa foloseasca internet-ul pe tablet si daca vor bilete la film sa "ia tableta din bucatarie si sa cumpere bilete".
- Demonstratia continua, Jobs a deschis un fisier YouTube, apoi a trecut la filme, urmarind cateva secunde din Star Trek.
- Ecranul e de 9,7 inch, greutatea de sub 700 g, iar bateria tine 10 ore, sustine seful Apple. "poti zbura de la San Francisco la Tokyo si sa urmaresti clipuri video tot drumul dupa o singura incarcare"
- iPad dispune de procesor Apple A4 de 1 Ghz si are cam 1,2 cm grosime. Dispune si de busola, conectivitate Bluetooth 2.1, microfon si speaker.
- Este apoi prezentata o aplicatie creata de ziarul The New York Times pentru iPad, ziarul poate fi "rasfoit" ca pe iPhone si arata ca in realitate, cu coloane si fotografii. Utilizatorii pot sa micsoreze numarul de coloane si sa ajusteze fontul. In plus, pe aceasi pagina pot fi urmarite filme.
- A fost prezentata si o aplicatie prin care utilizatorii pot picta pe ecran cu pensule si diverse acuarele.
- Este prezentata o versiune a jocului Need For Speed al EA Sports creat special pentru tablet, este 100% touch-screen, poti apasa cu degetul pe oglinda masinii, spre exemplu si vezi in spate, poti misca schimbatorul de viteze cu miscari ale degetului pe ecran.
- Sunt prezentate functiile de e-reader.
- Sunt demonstrate aplicatii pentru munca, poti misca usor documentele pe ecran, poti face rapid grafice "Este cel mai frumos procesor de text pe care l-am folosit vreodata", spun cei de la Apple.
- Preturile pornesc de la 499 dolari in SUA, la versiunea de 16 GB, fara 3G. Versiunea de 32 GB costa 599 dolari, iar cea de 64 GB este 699 dolari. Pentru variantele cu 3G se adauga 130 de dolari, astfel ca preturile sunt intre 629 si 829 dolari.
"Am livrat 75 de milioane de terminale iPod si iPhone, asa ca 75 de milioane de oameni stiu deja sa foloseasca iPad" spune Jobs care adauga ca pretul e "de necrezut".

Vezi aici filmul de prezentare de pe site-ul Apple.

Iata cateva clipuri cu tableta Apple:










Citeste mai multe despre   










22762 vizualizari

  • +1 (21 voturi)    
    tremur toata de emotie... (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 20:07)

    marius [anonim]

    parca as asista la raspunsul calculatorului din Ghidul Autostopistului Intergalactic...
    • +17 (21 voturi)    
      Nu aveti de ce tremura (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 21:41)

      moucha [anonim] i-a raspuns lui marius

      Steve jobs a precizat clar: iTablet nu are telefon, deci nu vibreaza. Incercati alte produse pentru tremurat.
    • +1 (11 voturi)    
      hm (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 21:43)

      gigi [anonim] i-a raspuns lui marius

      este foarte ieftin. ma intreb la cat o sa ajunga la magazinle care distribuie apple la noi. are cineva o idee, comparand produsele care se vand deja?
      • +11 (11 voturi)    
        dolari=euro la noi (Joi, 28 ianuarie 2010, 1:33)

        Andrei [anonim] i-a raspuns lui gigi

        cat este in dolari in america atata va fi in euro la noi. Asa a fost dintotdeauna...
        • +1 (3 voturi)    
          Dolari = Euro + TVA la noi (Joi, 28 ianuarie 2010, 8:56)

          addsalu [anonim] i-a raspuns lui Andrei

          Cat este pretul in State, ind olari, va fi la noi in Euro, la care se adauga TVA-ul.
      • -1 (1 vot)    
        bateria (Joi, 28 ianuarie 2010, 17:24)

        Mowgli [utilizator] i-a raspuns lui gigi

        ...as vrea sa stiu cat tine bateria(o medie la o uzanta normala), nu "pana la cat" tine. Pana la cat tine nu intereseaza pe nimeni...pfff. ...doar daca nu cumva hotnews face marketing

        ...pe acelasi principiu de ce nu s-ar face si reclama la tigari: "fumand zilnic puteti sa traiti pana la 100 de ani" (sunt cazuri).
    • -3 (9 voturi)    
      Gata, v-am inteles reactia (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 21:44)

      moucha [anonim] i-a raspuns lui marius

      Este normala cand auziti ca dispozzzzitivul are zzzzzece inchi in diagonaaaala.
    • +6 (6 voturi)    
      millions and millions and millions and millions (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 23:05)

      uw3. [utilizator] i-a raspuns lui marius

      (y)
      reactia publicului a fost putin mai entuziasmata ;)

      haha... deja stiu ce o sa zica Steve Ballmer:

      "500$ !?!...it doesn't appeal to business customers ...and no keyboard?? we are selling millions and millions and millions and millions of tablets..."
      • +3 (3 voturi)    
        kaldskaasjla (Joi, 28 ianuarie 2010, 1:35)

        Andrei [anonim] i-a raspuns lui uw3.

        hahaha cat adevar graiesti. Ce palma si-a luat ballmer cu declaratia aia la iphone =))...


        sincer e draguta dar speram si ceva aplicatii pt SCHOOL. Adica ceva ce sa inlocuiasca , caietul. Chiar daca teoretic deja inlocuieste caietul (ai keyboard) dar profesorii o sa-ti zica "dar io vreau scris de mana" asa cum se poarta la noi (ma rever la universitati)
        • +1 (1 vot)    
          The Pulse Smart Pen (Joi, 28 ianuarie 2010, 2:18)

          uw3. [utilizator] i-a raspuns lui Andrei

          daca trebuie sa fie neaparat "de mana" ;)

          http://www.youtube.com/watch?v=rF11--7iN40&feature=related

          costa cam 130€:
          http://tinyurl.com/y8qfros
    • +4 (14 voturi)    
      iPod Touch XXL (Joi, 28 ianuarie 2010, 1:53)

      Ilhan [anonim] i-a raspuns lui marius

      Mi se pare mie sau iPad-ul asta este doar un iPod Touch 3g injectat cu steroizi ?

      Per total are doar 2-3 chestii in plus fata de ce stie sa faca Touch-ul...
      Iar ca functi...hai sa fim seriosi...mi se lauda ca are busola, microfon si boxe !!??!!

      Busola ?? Dar ptr ce dracu mi-ar trebui busola cand sunt in avion ?
      Microfon si boxe ? Pai daca tot imi zice ca pot sa ascult tot felul de materiale multimedia, nu e normal sa fie dotat cu asa ceva ?
      Este ca si cand mi s-ar prezenta o masina care are roti.

      Ptr 3G ei imi cer 130$ ?
      Tot il lauda ca fiind un foarte bun e-reader, ne lasi cu asta ? Pai ce am tampit sa dau 500-800 $ doar ca sa am un rahat de dispozitiv care sa stie "e-reading" ?

      Ar mai fi multe de zis despre cat de inutil si prost este acest produs. Dar ptr americani este sarea si piperul, doar are busola, microfon si boxe si scrie Apple pe el.
      Parerea mea este ca nu va rupe gura targului si va ramane intr-un colt pe lista de produse Apple.
      • -2 (6 voturi)    
        raspuns pentru Ilhan (Joi, 28 ianuarie 2010, 12:22)

        leo [anonim] i-a raspuns lui Ilhan

        Te pune cineva sa il cumperi ? Tot timpul se gaseste un "destept" sa spuna o prostie fara sa aiba habar de ceea ce este pe piata si mai mult fara nici macar sa incerce produsul
        Dar tu esti roman si te crezi cu nasul pe sus ; mai bine te-ai uita in capul tau sa vezi cat este de gol inainte de a face afirmatii ridicole
        • +3 (5 voturi)    
          pff (Joi, 28 ianuarie 2010, 14:08)

          Cristi G [anonim] i-a raspuns lui leo

          Se pare ca romanul despre care tu vb esti chiar tu, omul a prezentat problema din pct lui de vedere. Tu fiind romanul ala cu nasu pe sus , sari sa fi gica contra.

          Este un rahat de pad, pentru ce imi trebuie un iPad cand am un iPhone , este doar o strategie pentru americanii prosti ca apple sa mai suga cateva sute de milioane. Mai exact ce stie sa faca ?! ... nimic impresionant. oricum apple are 10 la strategiile de marketing ,pun pariu ca-s facute de europeni :))
        • +4 (4 voturi)    
          crezi tu ? (Joi, 28 ianuarie 2010, 14:34)

          Ilhan [anonim] i-a raspuns lui leo

          Prietene, nu sunt anti-Apple si nu am nimic cu ei. Spre surprinderea ta, chiar sunt detinator de un iPod Touch 3G 32gb. Deci te rog nu`mi zice mie ca nu stiu cu ce se mananca Apple. Iar ca mine sunt multi altii.

          Desi sunt detinatorul unui produs Apple, asta nu inseamna ca nu pot sa critic un produs caruia nu`i vad rostul.
          Iar ca un produs "cum nu s`a mai vazut pina acum" sa fie prezentat cu mare valva ca are busola, microfon si boxe, mie personal mi se pare praf in ochi si mi se pare ca sunt luat de prost cu asa "optiuni" nemaivazute la un dispozitiv.

          Ti se pare decenta memoria interna pe care o are ? 64Gb (zic de aia maxima pe care o poti detine) este o nimica toata ptr un astfel de gadget si ptr ceea ce este menit sa faca.

          Minusuri:
          -nu stie multitasking;
          -nu are support Flash ptr web browser;
          -nu are port USB standard (se poate rezolva cu un adaptor pe care trebuie sa il cumperi separat tot de la ei);
          -nu are 3G (trebuie sa platesti inca 130$ separat ptr modem);
          -si de ce nu are Leopard pe el ?
          -nu il poti tine in picioare pe masa sau macar intr-o pozitie inclinata (mi se pare incomod sa il tii tot timpul numai in poala si pe genunchi);
          -poti lucra numai cu iTunes si nimic altceva;

          Dupa cum ziceam, este doar un iPod cu steroizi.
          Asa ca prietene, nu te mai da tu rotund si inteligent, daca tu pui botul la reclama Apple si te lasi dus de val doar ptr ca este Apple, asta nu inseamna ca noi restul nu resim sa "citim printre randurile reclamei".

          Ptr mine personal este total inutil, si nu`i vad rostul sau vreo intrebuintare in casa sau pe drum. As mai strange niste bani si as cumpara un Nokia N900 care este mai destept si versatil, dar costa.

          Tu pe deoparte, daca iti place si esti multumit cu ce iti ofera, atunci nu ai decat sa`l cumperi si sa te bucuri de el, dar nu`mi sari mie in cap doar ptr ca nu accept atata galagie si concentrare pe o lansare de gadget care promitea sa revolutioneze tablet PC-urile, si defapt ne trezim ca el este doar un produs mediocru
          • 0 (0 voturi)    
            de acord (Joi, 28 ianuarie 2010, 23:49)

            calvin [anonim] i-a raspuns lui Ilhan

            Ilhan, ai mare dreptate. Am vazut multe prezentari despre iPad in ultimele ore si noul produs Apple nu m-a impresionat aproape cu nimic. Daca iPhone si iPod touch au facut furori (pe drept cuvant - si spun asta in calitate de posesor foarte multumit al unui iPod touch) si au reusit sa seteze niste noi standarde in materie de portabilitate (si nu numai), eu cred ca iPad incearca doar sa mai culeaga cati lauri se mai pot culege de pe urma celor doua inovatii (tehnic vorbind, una singura: iPhone) care il preceda. iPad este un iPod touch supradimensionat (pana la a deveni incomod), si cam atat. Ma asteptam la mult mai mult de la iPad.
    • 0 (0 voturi)    
      iPad e exact ce ai nevoie:) (Joi, 28 ianuarie 2010, 11:58)

      Alui [anonim] i-a raspuns lui marius

      http://i.gizmodo.com/5451997/new-candidate-for-apple-tablet-name-the-ipad
  • +13 (27 voturi)    
    Deci va fi... (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 20:13)

    CMX [anonim]

    un iPhone cu diagonala de 10inch! Vor lansa si o linie vestimentara cu buzunare pe masura! :)
    • +11 (15 voturi)    
      Exact (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 23:04)

      Budd [anonim] i-a raspuns lui CMX

      Intr-o saptamana se va lansa iPants cu buzunare adaptate.
    • -1 (13 voturi)    
      N-are multe sanse, este in plus (Joi, 28 ianuarie 2010, 0:01)

      Ciucu [anonim] i-a raspuns lui CMX

      Intrebarea este daca te poti lipsi de laptop. Nu cred. Dar de smartphone. Improbabil, incape in buzunar si ici nu comunici cu usurinta in timp real.
      Plus, dracia asta consuma timp, este facuta pentru distractie si nu ajuta cum o fac laptopurile sau smarphonurile.
      Se vor perfectiona netbook-urile iar acestea fac mult mai mult decat jucaria asta:
      - softuri generale, nededicate (jocuri, office, editoare etc),
      - messenger, skype, webcam, microfon, etc
      - conectivitate hdmi, usb, etc
      - adaptare la prezentari ppt, etc

      Jucaria este pur si simplu in plus. Un netbook bun face mult mai multa treaba. Iar ca sa mai pun in genata inca ceva doar ca sa ma distreze cum ma poate distra si un netboook (util)... chiar nu face. De aici cred ca si pretul.... Este in plus si pentru fitosi care au timp de tocat.
      • +1 (3 voturi)    
        Ai avea dreptate, daca nu ar fi fanii apple inrait (Joi, 28 ianuarie 2010, 12:58)

        Dragos [anonim] i-a raspuns lui Ciucu

        Cam proasta tableta asta
        Pt. un smartphone e cam mare si nu suna
        Pt. un netbook este extrem de limitata
        Pt. un Mobile Internet Device scumpa si mare
        Pt. un Media Player cam limitat la partea video si output
        Pt. un gadget apple - tot ce-si doreste un fan (aici e foarte important faptul ca pt. un fan mar nu conteaza banii si functionalitatea, doar cum arata)
  • +9 (25 voturi)    
    pc? pc? pcccc? (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 20:26)

    d [anonim]

    E MAC, pentru Dumnezeu, e produs de Apple, nu are cum sa fie tablet PC! Nu ai vazut niciodata nici o reclama? "Hi! I'm a MAC! And i'm a PC. Nu e Tablet PC. E tablet. Apple Tablet, Steve Tablet, Jesus Tablet, spune-i oricum altcumva dar nu PC Tablet!
    • +9 (11 voturi)    
      . (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 21:14)

      xxx [anonim] i-a raspuns lui d

      PC = Personal Computer. Termenul a fost rastalmacit de catre Apple sa insemne "ceva ce ruleaza Windows", cand de fapt Mac-urile sunt cam cele mai "personale" computere out there. Cate servere ruleaza OS X? In afara de editare audio, foto, video, Mac-urile sunt folosite de utilizatori casnici... deci "personal".
      • -2 (8 voturi)    
        Imi cer scuze (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 23:25)

        moucha [anonim] i-a raspuns lui xxx

        Dar sa stiti ca Apple produce si servere, si chiar rack-servere. Pentru detalii va trimit la adresa: http://www.apple.com/xserve/. Excelente la calcul paralel.
        • -3 (7 voturi)    
          ..... (Joi, 28 ianuarie 2010, 0:48)

          ramen [anonim] i-a raspuns lui moucha

          Si cine draq ar vrea sa foloseasca un server apple?!

          Trebuie sa iti lipseasca mai multe roticele ... etc etc etc
          • +1 (7 voturi)    
            .... (Joi, 28 ianuarie 2010, 1:51)

            Gauloise [utilizator] i-a raspuns lui ramen

            nu un server apple. ci un OSX Server.
            Iar cine stie, cunoaste cum se poate configura un OSX Server. Si ce stie sa faca Out of the Box. Deci daca nu stii, nu vorbi. :)
            • +4 (4 voturi)    
              Is fani apple si in IT (Joi, 28 ianuarie 2010, 13:05)

              Dragos [anonim] i-a raspuns lui Gauloise

              Doar un fan apple ar cumpara un server apple.
              Mai scump, mai limitat, da arata bine si din 3 clici configurezi tot la el (evident nu stie mare lucru, ca sa nu fie nevoiti sa bage si al 4-lea click)

              Este un BSD modificat in reu, care stie out of the box acelasi lucru ca un linux sau windows dupa o ora de config. Si sa nu uitam, termenul server si out of the box nu se impaca
      • 0 (8 voturi)    
        ... (Joi, 28 ianuarie 2010, 1:39)

        ApH [utilizator] i-a raspuns lui xxx

        Lasa ca sunt si Mac-uri care ruleaza Windows, si inca foarte bine. Dar intr-adevar, PC-uri sunt si ambele. Intr-o vreme se spunea IBM-PC.
      • +1 (3 voturi)    
        PC (Joi, 28 ianuarie 2010, 9:04)

        buxa [utilizator] i-a raspuns lui xxx

        Adevarat ce spui tu acolo, dar inca se face o distinctie clara intre Mac si restul. Prin '92 cand mi-am luat primul PC existau 2 tendinte: calculator Mac si calculator de tip IBM sau compatibil IBM. Un astfel de sistem putea rula MS-DOS, Linux sau UNIX. Merele muscate de la Apple aveau alte sisteme de operare si software, incompatibile d.p.d.v. hardware si software cu cele de tip IBM. Aceasta directie este mentinuta si astazi, in sensul ca nu o sa gasesti de cumparat un Mac care sa aiba Windows 7 sau un PC cu OSX. Acesta este motivul pentru care Apple nu este PC, adica Apple nu este ceva rudimentar, de care are toata lumea. Asta cam asa e ... nu toti sunt nebuni sa plateasca o roaba de bani doar pentru ca este Apple si pentru ca arata bine.
        • +2 (4 voturi)    
          afirmatii false... de necunoscator (Joi, 28 ianuarie 2010, 12:43)

          Adrian [anonim] i-a raspuns lui buxa

          Asta era demult domnul meu. Acum pe orice MAC poti sa instalezi Windows care o fie el, chiar si 7. Si pe aproape orice PC poti sa instalezi o versiune de OSX (sistemul de operare al Apple) hackerita... ilegala ce-i drept din cate stiu. Cauta "hackintosh" pe google si ai sa gasesti o multime de astfel de distro-uri: iAtkos si iDeneb sunt poate cele mai cunoscute. De altfel OSX-ul e derivat din Unix si ar fi absurd sa zici ca nu ar fi compatibil cu un PC.

          Si asta-ti spune un posesor al unui MacBook PRO care are instalat pe el OSX 10.5.8 Leopard, Windows 7 si Gentoo Linux.
    • +1 (5 voturi)    
      subscriu dar totusi... (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 22:09)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui d

      ce de englezisme traduse in romana....

      d, sa stii ca exista echivalente in romana care suna la fel de "interesant". Nu trebuie sa traduci cuvant cu cuvant din engleza.
    • -1 (11 voturi)    
      esti intreg la cap? (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 22:22)

      conscab [utilizator] i-a raspuns lui d

      In primul rand PC = Personal Computer, adica include toate calculatoarele care sunt destinate pentru uz personal, dar in timp, semnificatia s-a intins, s-a modificat. Unul dintre motive este datorita celor ca tine care zic ca "e Mac , nu e PC, draaaaga".
      Chestia cu IBM-PC compatible computer e altceva, dar citeste totusi si despre asta, uita-te putin prin istoria calculatoarelor.
      Nu fiti orbi. Uitativa bine, nu vedeti ca cei de la Apple au avut grija ca in timp sa aiba o imagine cat mai buna a produselor si sa le dea o aliura anume, ba chiar au reusit sa faca multi oameni sa zica ca nu-s PC-uri, sunt Mac-uri,,,,
      Ca si cum as spune, bai, eu nu am PC, am un Dell, daaa?
      Intr-adevar, arhitectura difera destul de mult, sistemul de operare e bazat pe Unix, dar nu veniti cu prostii dintr-astea.
    • -6 (12 voturi)    
      esti intreg la cap? (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 22:22)

      conscab [utilizator] i-a raspuns lui d

      In primul rand PC = Personal Computer, adica include toate calculatoarele care sunt destinate pentru uz personal, dar in timp, semnificatia s-a intins, s-a modificat. Unul dintre motive este datorita celor ca tine care zic ca "e Mac , nu e PC, draaaaga".
      Chestia cu IBM-PC compatible computer e altceva, dar citeste totusi si despre asta, uita-te putin prin istoria calculatoarelor.
      Nu fiti orbi. Uitativa bine, nu vedeti ca cei de la Apple au avut grija ca in timp sa aiba o imagine cat mai buna a produselor si sa le dea o aliura anume, ba chiar au reusit sa faca multi oameni sa zica ca nu-s PC-uri, sunt Mac-uri,,,,
      Ca si cum as spune, bai, eu nu am PC, am un Dell, daaa?
      Intr-adevar, arhitectura difera destul de mult, sistemul de operare e bazat pe Unix, dar nu veniti cu prostii dintr-astea.
    • +5 (5 voturi)    
      ne linistim putin... (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 22:24)

      macuser_din_91 [anonim] i-a raspuns lui d

      o mica precizare: PC vine de la Personal Computer.
      Care poa' sa ruleze Uindouz (care versiune vrei tu) MacOS (care felina vrei tu) , Linux, etc...
      Nici macar nenea Iaru (nenea ala de scrie la Catavencu rubrica de mere) nu-i chiar asa de pornit :))
      • +2 (2 voturi)    
        mondenul (Joi, 28 ianuarie 2010, 8:48)

        iPC [anonim] i-a raspuns lui macuser_din_91

        mondenul din noi ne impinge sa avem minim cunostinte despre orice, dar despre calculatoare mai ales, pentru ca e la moda. si asa calculatorul a ajuns dacia 1310 din parcarea blocului la care repara 5 meseriasi.
        cum vorbiti fara de voi, nu stiu. Ia pune tu Mac OS X la tine pe calculator, dar acuma, ok? pe calculatorul tau personal, ok ?
        nu inteleg de unde pornirile astea sa ne dam cu parera despre orice. nu sunt anti roman, si de ceva vreme lucrez cam cu toate natiile de pe pamant si am obseravt ca nu prea exista "romanisme". nu doar noi le facem. dar asta cu parerea neavizata tine de un orgoliu idiot pur romanesc - poate de la tata si bunicu' care se mandreau ca cu o sarma un patent, reparau orice.
        hai pa
        • 0 (2 voturi)    
          Merge OSX pe un PC (Joi, 28 ianuarie 2010, 9:57)

          gaspy [utilizator] i-a raspuns lui iPC

          Eu mi-am pus un OSX pe PC. Nu merge in chiar orice configuratie, dar am testat 10.5.7 si pe Intel si pe AMD si merge.

          De cand Apple a trecut de la Motorola PPC la arhitectura x86, toate incompatibilitatile tin mai mult de drivere decat de altceva.
          • +2 (2 voturi)    
            mac osx for pc (Joi, 28 ianuarie 2010, 10:59)

            iPC [anonim] i-a raspuns lui gaspy

            1. http://www.apple.com/macosx/compatibility/
            2. http://www.google.co.tz/search?q=mac+osx+for+pc+&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a

            daca iti faci rost de pe torrente de varianta de OSX care trebuie, si daca faci o gramada de "smecherii" cunoscute ca si hack-uri, in final o sa ai OSX pe Dell sau HP sau "pe bucati" - orice calculator. dar nu oficial. Doar pt ca au trecut pe procesoare Intel (partial) nu inseamna ca e aceeasi branza cu orice PC in lume. Dar pentru ca se poate, nu inseamna ca si trebuie. Nu a fost facut decat pentru Harware Apple - dupa ce vine prelucrat sa mearga pe altecva o gramada - nu doar conationali se plang "ca OSX e o porcarie, nu merge nimic". e ca si cum te-ai plange ca masina s-a scufundat, desi ai motor de barca, si ai si vasle, plus ca ai umflat cauciucurile peste limita ....
            Ciudat, nu ? :)
        • +1 (3 voturi)    
          :)) (Joi, 28 ianuarie 2010, 10:29)

          io [anonim] i-a raspuns lui iPC

          cand vrei...ce te face sa crezi ca unix(MAC OSX) nu merge pe orice PC?

          Dar tu probabil crezi ca nici jocurile/aplicatiile nu pot fi piratate. E mult mai usor sa instalez un ubuntu si un windows decat sa ma chinui cu un OSX care pana la urma nu imi foloseste la nimic...nu are nimic in plus sau in minus.

          In momentul de fata sunt doar 2 OS-uri pe piata : unix/linux si windows. Ca SUSE, ubuntu, fedora, MacOsx si altele sunt distributii de linux, apple sa stea linistit, in curand o sa apara probleme si cu OS-ul lor. Cu cat e folosit mai mult cu atat or sa apara mai mult(virusi, exploit-uri etc...)
          • 0 (4 voturi)    
            castraveti, maico (Joi, 28 ianuarie 2010, 11:41)

            iPatent [anonim] i-a raspuns lui io

            eu cred ca tu inca mai folosesti patentul si sarma si te mandresti ca poti, nu ?
            cisteste de la inceput converstia si osa vezi ca nu este despre ce vorbesti tu. P.S - Linux este un Kernel, nu un OS. ca sa lamurim niste chestii.

            altu care se trezeste vorbind ... ca stie si el - bravo, mondenule! ai grija sa ma votezi de 30 ori de ip-uri diferite de pe Linuxu OS-ul tau care se stie ca e mult mai bun decat orice altceva ...

            EOT
        • -2 (4 voturi)    
          osx on pc (Joi, 28 ianuarie 2010, 11:18)

          lemn [anonim] i-a raspuns lui iPC

          eu foosesc doar osx. si ruleaza perfect pe amd. snow leo, 10.6.2.
          este chiar o "distributie" de osx 10.5, care se cheama exact ca si nick-ul tau, iPC :)
        • +1 (1 vot)    
          multam pt urecheala (Joi, 28 ianuarie 2010, 17:44)

          macuser_din_91 [anonim] i-a raspuns lui iPC

          deh, daca n-am scoala... si-am invatat lautareste, dupa ureche... :)
          si totusi iti recomand sa citesti mai atent pe aici:
          http://en.wikipedia.org/wiki/Personal_Computer
          sau
          http://en.wikipedia.org/wiki/Personal_Computer_Museum

          mai trist e ca in marea asta de posturi ceea ce scrie in linkurile astea va trece usor neobservat...
          si vor ramine multi cu aceeasi falsa impresie.
          Daca vrei, comparatia ar putea fi facuta cu 2 termeni: xerox si adidashi... "Ma duc sa fac un xerox" (desi masinaria e o Toshiba de exemplu) si "ma incalt cu adidasii" (desi incaltarile sint Reebok...
          `Asa si cu PC-ul ...
          sanatate!
    • +2 (8 voturi)    
      e pc (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 22:28)

      Andi [anonim] i-a raspuns lui d

      Macintosh-ul este tot PC! Tablet PC Slate mai exact. Mac-urile nu sunt avioane, folosesc componente folosite si pentru restul computerelor cunoscute de toata lumea, cu cateva mici exceptii.
      • 0 (0 voturi)    
        ARHITECTURA (Joi, 28 ianuarie 2010, 18:55)

        sudoeru [anonim] i-a raspuns lui Andi

        Nu aia din piata universitatii ci aia din procul din cutia aia pe care o aveti pe masa sau la picioare atunci cand cascati ochii la textul asta. Este vorba de a rula un sistem de operare pe arhitectura X sau Y. PC sau MAC nu sunt arhitecturi. PowerPC core G4, e300, e500v2, x86, x86_64, ARM 7,9,11, ... astea's arhitecturi(core-uri) si despre astea tre sa stie OSul cate ceva (adica tot) ca sa poata rula. OSul se buildeaza pe instruction setul pe care-l stie 'core-ul' procului nu pe PC sau MAC ... astea's denumiri generice adulate de fanii Chip si PC Magazin si intelese ca in mesajele anterioare...
        hai pa
    • +1 (1 vot)    
      Nu e tablet, e tableta:) (Joi, 28 ianuarie 2010, 11:36)

      Alui [anonim] i-a raspuns lui d

      Conform articolului:).
      In opinia mea tableta asta are un mare BUG: N-ARE TOARTA. O curelusa de purtat pe umar ca pe o poseta ar fi de asemenea indicata:).
  • +1 (5 voturi)    
    m (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 20:34)

    m [anonim]

    exista un life feed?
    • +4 (6 voturi)    
      live feed (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 20:39)

      cici balerina [utilizator] i-a raspuns lui m

      http://live.gizmodo.com/
      • +1 (3 voturi)    
        o sa imi i-au unul (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 20:50)

        niqkelson [anonim] i-a raspuns lui cici balerina

        o sa imi achizitionez un "PC TABLET" haha, si o sa ma plimb cu 32 inspre rahova......
      • +1 (1 vot)    
        live stream (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 21:16)

        mz [anonim] i-a raspuns lui cici balerina

        live.cnn.com
    • +1 (1 vot)    
      oui ;) (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 20:41)

      uw3. [utilizator] i-a raspuns lui m

      liveblogs for the Apple Tablet Event on 1/27.

      http://live.gizmodo.com/

      http://www.engadget.com/2010/01/27/live-from-the-apple-tablet-latest-creation-event/

      http://arstechnica.com/apple/news/2010/01/tablet-live-event-liveblog.ars

      http://live.gdgt.com/2010/01/27/live-apple-come-see-our-latest-creation-tablet-event-coverage/

      http://twitter.com/macrumors

      http://apfelnacht.mac-essentials.de/index.html
  • +3 (9 voturi)    
    Unde e senzationalul? (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 20:44)

    Gigi Duru' [anonim]

    De ceva vreme se tot anunta un tablet Apple si, in general, Apple cand lanseaza un nou produs incearca o mica revolutie dar la iPad nu vad nimic senzational. E doar un iPod Touch...... mai mare.
    • +1 (1 vot)    
      asta e ca si cauciucurile all weather (Joi, 28 ianuarie 2010, 14:21)

      Io [anonim] i-a raspuns lui Gigi Duru'

      nu-s bune nici de vara, nici de iarna.
      Asa si iPad: nu e nici telefon, nici laptop.
  • +6 (18 voturi)    
    wow (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 20:45)

    Tomis [utilizator]

    Fantastic, extraordinar, genial, nemaipomenit, sublim! iPad de la Apple, sunt in extaz!

    Dar stai. Unde este originalul? Ce este nou? Ce inventeaza acest tablet PC si avea lumea atat de mare nevoie si nu exista in alte produse? Cu ce este mai bun acest produs decat concurentii de pe piata care fac tablet PC-uri de ani de zile?

    Hmm.. ce surpriza. Nu aduce absolut nimic nou. Singurul atu al acestui produs este ca are brandul "Apple" incorporat, si se stie ca turma cumpara Apple fiindca asa au vazut in reclama.
    Nu s-a inventat inca produsul Apple care sa fie peste concurenta dar reclama spune ca este cel mai bun asa ca turma cumpara. Asa a fost si la iPod si la iPhone, asa va fi (probabil) si cu acest iPad.

    O sa cumpere multi si vor spune ca sunt buricul pamantului fiindca au cumparat gadget-ul trendy din reclama, in timp ce altii mai destepti (sau care efectiv au nevoie de un tablet PC) o sa cumpere produsul concurentei dupa ce au analizat piata. Nimic nou sub soare.
    • +1 (3 voturi)    
      ai dreptate (Joi, 28 ianuarie 2010, 1:09)

      rar [anonim] i-a raspuns lui Tomis

      Ca posesor al unui iPhone nu pot sa spun decat ca produsele lor sunt de calitate insa in mare parte nu prea aduc ceva nou. Software-ul insa este chiar stabil si extraordinar de user friendly.
      • -1 (5 voturi)    
        decat originalitate mioritica... (Joi, 28 ianuarie 2010, 2:18)

        ana pauper [anonim] i-a raspuns lui rar

        mai bine banalitate apple. domne, deja te si plictisesti ca ai mac de 5 ani, si virusi ioc... of...
      • -2 (2 voturi)    
        @rar Hai, maa, chiar asa ? (Joi, 28 ianuarie 2010, 9:20)

        aNDREIt [anonim] i-a raspuns lui rar

        Ca posesor de iPhone sa zici ca produsele Apple nu aduc ceva nou, inseamna ca nu ai inteles nimic si folosesti iphone-ul pe post de oglinda, cand e oprit.
    • -2 (2 voturi)    
      o intrebare (Joi, 28 ianuarie 2010, 8:54)

      iTelefon [anonim] i-a raspuns lui Tomis

      doar o intrebare:

      Ai un iPod/iPhone, sau doar ai vazut la prieteni si "oricum strigurii sunt prea acrii?" Daca folosesti telefonul sa suni pe cineva si sa trimiti/primesti sms ( ceea ce este foarte ok - nu iti trebuie telefon de sute de dolari) nu te pune sa comentezi doar ca tie nu iti foloseste. eu unul fac parte din cei 75 milioane de prosti. turma noastra este - inexplicabil - foarte fecita, asa ca lasati-ne in pace. nu vreti, nu cumparati - nu comentati. iSalut
  • -1 (5 voturi)    
    Fara 3G :( (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 20:45)

    mojomajojo [anonim]

    Au lasat loc si pentru iPad 2 care o sa aiba 3G... se pare cam lame din partea Apple. Sper macar ca o sa fie Copy / Paste din prima versiune macar :))
    • +2 (2 voturi)    
      3G (Joi, 28 ianuarie 2010, 0:31)

      uw3. [utilizator] i-a raspuns lui mojomajojo

      Wi-Fi + 3G model
      UMTS/HSDPA (850, 1900, 2100 MHz)
      GSM/EDGE (850, 900,1800, 1900 MHz)

      http://www.apple.com/ipad/specs/
      • +2 (2 voturi)    
        Cu SIM special (Joi, 28 ianuarie 2010, 13:00)

        soferul [utilizator] i-a raspuns lui uw3.

        este mai mic, deci nu vei putea folosi orice operator vrei.
        • 0 (0 voturi)    
          µ (Luni, 1 februarie 2010, 17:16)

          uw3. [utilizator] i-a raspuns lui soferul

          da, asa e, cu micro sim. poanta e ca in germania nu este nici un provider care ofera micro-sim-uri. presupun ca situatia se va schimba in curand. ;)
          si daca in ipad e loc numa de µ-sim sant curios ce sim o sa accepte noul iphone. e si asta o metoda sa selectezi operatorii.
    • 0 (2 voturi)    
      exista si 3g (Joi, 28 ianuarie 2010, 0:42)

      criss_moldovan [utilizator] i-a raspuns lui mojomajojo

      http://www.apple.com/ipad/pricing/

      o sa vezi ca exista varianta cu 3g ;)
  • +5 (13 voturi)    
    30 euro (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 20:46)

    stefanoiu [utilizator]

    Daca va costa maximum 30 euro, o sa-mi iau.
    Sa nu credeti ca fac mai mult de 20-25 euro toate gadgeturile astea suprmoderne.
    Dar lasa, voi dati banii, sa fiti "in top".
  • +4 (8 voturi)    
    pc. da (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 20:46)

    nicu panaitescu [anonim]

    un mac e, pana la urma tot un personal computer, insn't it? folosesc unul chiar in secunda asta si e foarte personal.
  • -1 (5 voturi)    
    las ca vin ei indienii (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 20:51)

    ampersand [anonim]

    las' ca vin ei indienii de la Tata Cotors cu noul iBeci la numai 3 dolari cu tot cu TVA.
  • +4 (14 voturi)    
    ... (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 20:53)

    gigel [anonim]

    More Apple marketing bullsh*t !
  • +3 (13 voturi)    
    Procesor (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 20:56)

    alex_1 [utilizator]

    Slaaaaabbbbb!!!!
  • +4 (4 voturi)    
    live text + foto (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 21:07)

    linbetwin [utilizator]

    http://www.engadget.com/2010/01/27/live-from-the-apple-tablet-latest-creation-event/

    Nimic zduncinător până acum la acest iPad.
    • -3 (7 voturi)    
      Mai ales ca si Microsoft (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 23:39)

      moucha [anonim] i-a raspuns lui linbetwin

      ...are un produs similar. De dimensiunea unei mese ;)
      • +2 (2 voturi)    
        ... (Joi, 28 ianuarie 2010, 8:24)

        Crapple [utilizator] i-a raspuns lui moucha

        chiar asa ? tu ai vazut asta ? http://www.youtube.com/watch?v=UmIgNfp-MdI
  • 0 (0 voturi)    
    live streaming iPad (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 21:09)

    anorhythm [anonim]

    http://www.ustream.tv/leolaporte
    viionare placuta
  • 0 (0 voturi)    
    sau video (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 21:09)

    Gauloise [utilizator]

    http://www.ustream.tv/leolaporte
  • -2 (12 voturi)    
    felicitari ! (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 22:15)

    ardeleanu [anonim]

    Pare super jucaria asta ! Am un iTouch de anu trecut si e un device extraordinar. Vreau sa mai iau unul sotiei, dar cine stie, poate ne bagam la un iPad de asta. Bravo Apple din nou !
  • -5 (9 voturi)    
    in tema (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 22:22)

    porky [anonim]

    Avatar e mai bun e 3D -eu l am vazut piratat de pe net banui ca alea 3D e mai bun (:)) asa ca o sa mi cumpar un iPad killer muuuuult mai ieftin si mai bun
  • -2 (14 voturi)    
    Flop (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 22:22)

    sile [anonim]

    Dezamagitor. Intre smartphone si laptop? Aparent dl. Jobs n-a auzit de netbook-uri inca. O sa aiba acelasi succes ca si Macbook Air probabil.
    • +2 (6 voturi)    
      ... (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 23:59)

      Aph [anonim] i-a raspuns lui sile

      Iar tu nu ai vazut decat primele 20 secunde din film. Ce joci tu pe un netbook, farmville?
      • -1 (1 vot)    
        Si tu ce joci pe un touch screen (Joi, 28 ianuarie 2010, 10:37)

        Marius [anonim] i-a raspuns lui Aph

        Solitaire?
      • -1 (1 vot)    
        Mersi de compliment (Joi, 28 ianuarie 2010, 12:07)

        sile [anonim] i-a raspuns lui Aph

        Vad ca tu ai inteles ca asta e o noua consola de jocuri. In cazul asta eu ma joc jocuri in Flash pe netbook.
  • +3 (11 voturi)    
    toys for boys (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 22:37)

    uw3. [utilizator]

    ...si inca o jucarie cu care copiii lui Bill Gates nu au voie sa se joace! :P

    http://www.apple.com/ipad/
  • +7 (15 voturi)    
    incredibil (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 22:44)

    microsoft [anonim]

    produsele apple sunt in general produse de fite, nu zic ca n-ar fi bune dar sunt scumpe si fac cam acelasi lucru ca si produsele concurentei, cu anumite restrictii chiar, de genuliferitelor aplicatii acceptate sau nu;
    totusi bine ca s-a terminat si isteria asta cu tablet-ul apple ca deja parea ca asteptam produsul care va rezolva problema foametei in lume :))
    • -5 (17 voturi)    
      saracule (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 23:11)

      ady [anonim] i-a raspuns lui microsoft

      ai folosit un iphone?
      nu e nici o fitza..fitzele le aveti voi care nu va permiteti sa va cumparati..
      usurinta de a naviga pe net,de a rasfoi prin email ,designul atractiv,aplicatii zeci de mii ..etc apple a revolutionat telefonul mobil..
      crede-ma merita toti banii..;)
      • -1 (11 voturi)    
        hai lasa-ma iphone (Joi, 28 ianuarie 2010, 0:41)

        microsoft [anonim] i-a raspuns lui ady

        "nu e nici o fitza..fitzele le aveti voi care nu va permiteti sa va cumparati.."

        daca iti permiti sau nu sa-l cumperi nu are nici o relevanta in discutia asta; exista review-uri pe net, il poti proba in magazine, etc
        dar de fapt are relevanta pt tine, pt ca tu il cumperi ca sa arati ca iti permiti mai mult decat orice;
        cat de navigare pe net de pe tel si emailuri, ii fi tu ceva mare om de afaceri sau stiu eu ce om important si trebuie sa fi conectat non-stop; in cazul asta exista smartphone-uri mult mai practice, dar daca nu fite cat cuprinde prietene
        • +1 (5 voturi)    
          Bine ca esti tu bogat (Joi, 28 ianuarie 2010, 9:24)

          buxa [utilizator] i-a raspuns lui microsoft

          Ia spune, bogatule care iti permiti, cu ce e mai bun Apple cu ultimul OSX decat P4 meu cu Ubuntu 9.10? Ca are unitatea inglobata in monitor? Ca este alb? Ca are un mouse si o tastatura mai frumoase? Ei, si?
          Safari e mai rapid ca Chrome (scuze de cacofonie) sau mai stabil ca Mozilla Firefox? Aplicatiile de tip Office scriu textele sau tabelele altfel decat Open Office? Se aude muzica mai bine pe boxele de la Apple decat pe cele de Genius? Aaa, Soliterul vostru are alte reguli decat cel din windoze!
          Merita sa dai de 10 ori mai mult pe un sistem pentru ca arata frumos si are un mar mancat.

          Dar ce zici de stabilitatea unui server? In top 500 supercomputere (www.top500.org) din lume abia au aparut 5 windowsuri (pe la coada), restul fiind UNIX like systemes - OSX nu prea am vazut. La ce folosesc astea? Ca sa stea pe Internet si fitosii care isi permit sa arunce cu bani intr-o companie care sta bine la Departamentul Marketing.


          Dupa mine MAC = Bullshit scump si frumos impachetat.
          • 0 (6 voturi)    
            frustratule (Joi, 28 ianuarie 2010, 10:19)

            gigel de luxembourg [utilizator] i-a raspuns lui buxa

            apple are plusurile lui, unul dintre ele fiind cel ca arata mai bine. pe tine un te intereseaza sa dai banii pe look (de fapt nu-i ai) dar asta nu inseamna ca toata lumea tre sa gandeasca la fel ca tine. de auzit se aude mai bine si se vede mai bine pe un monitor apple, dar n-ai de unde sti din moment ce nu folosesti unul. tine-ti frustrarile in frau si, apropos, osx e tot un fel de unix, daca nu stiai.
            PS: folosesc atat windoze, mac cat si linux.
            • +1 (1 vot)    
              ma rog... (Joi, 28 ianuarie 2010, 11:38)

              liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui gigel de luxembourg

              nu mi se pare ca se vede mai bine pe un monitor apple...
              si eu am pc si apple si nu mi se pare... poate oi fi eu chior...

              nici pe mine nu ma intereseaza cum arata... nu sunt de principiu ca daca primesc un rahat frumos impachetat inseamna ca e bun de mancat.
              categoric are lucruri bune apple, dar singura diferenta reala intre apple si restu e designul ... care nu cred ca face diferenta de pret.
              • 0 (2 voturi)    
                nu cred (Joi, 28 ianuarie 2010, 13:47)

                Gauloise [utilizator] i-a raspuns lui liviu_

                Ceea ce tu numesti diferenta reala este de fapt una subiectiva. Pentru ca diferentele reale sunt multe. Cel putin pentru mine care am renuntat la Win pentru OSX. Si nu as mai reveni pentru nimic in lume. Ma rog, daca Microsoft va scoate ceva care sa arata mai bine, sa fie mai functional, mai integrat, mai stabil si mai usor de folosit decat Apple, atunci sunt primul ca re va renunta la Apple. Pana acum insa pentru mine Apple este singura optiune viabila. Deci pentru mine Apple rules. Dar inainte de a comenta pro sau contra, ii rog pe toti sa puna mana cel putin 1 saptamana pe ambele variante.
                • -1 (1 vot)    
                  hahah (Vineri, 29 ianuarie 2010, 13:12)

                  liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui Gauloise

                  lucrez pe apple de 1 an :P si pe iphone am pus mana tot cam de atunci

                  mai stabil nu mi se pare... cel putin osxu... crapa relativ des :(

                  ca arata bine mi se falfaie... nu conteaza pentur mine asa mult designul.

                  e usor de folosit dar acum nu cred ca se invata mult mai usor ca windows ca sa fie atat de notabila diferenta

                  appleul are avantajele lui clare, dr pur si simplu nu cred ca isi merita pretul dublu
          • -2 (2 voturi)    
            o singura corectie... (Joi, 28 ianuarie 2010, 11:39)

            liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui buxa

            linux e mai sigur pentru ca nu are nimeni interes sa descopere buguri si brese de securitate pentru el, nu pentru ca nu ar fi

            in rest e foarte coret... apple nu difera asa mult fata de pc
            • +1 (1 vot)    
              Corectie la corectie (Joi, 28 ianuarie 2010, 15:05)

              dragos [anonim] i-a raspuns lui liviu_

              Right!.... nimeni... nu prea ruleaza pe servere linux, cu exceptia celor de la google... si de la providerul tau de net... si jumatate din Top 500 supercalculatoare....

              Ai dreptate la virusi, care nu is facuti sa atace servere, dar in rest interesul e foarte mare.
              • 0 (0 voturi)    
                mda (Vineri, 29 ianuarie 2010, 13:14)

                liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui dragos

                nu ma refeream la buguri de utilizare ci la buguri care pot fi folosite pentru atacuri informatice.

                stiu ce foloseste google, dar intrebarea e cati au interes sa sparga serverele google (se face exceptie atacu de acu o luna sau cand a fost :P )
      • +1 (5 voturi)    
        scutestema omule... (Joi, 28 ianuarie 2010, 9:24)

        liviu_ [utilizator] i-a raspuns lui ady

        folosesc iphone si mac...
        si pot spune ca inafara de interfata si de design care pe mine ma cam lasa rece... sunt la fel ca celelalte (tehnologie, buguri etc)...

        mai ales OSu de pe mac crapa intr-o veselie (cu mai tot ce ruleaza pe el)
    • -1 (1 vot)    
      Produse apple (Joi, 28 ianuarie 2010, 13:45)

      Andreit [anonim] i-a raspuns lui microsoft

      Aloo, @microsoft, ai pus mana vreodata pe un iphone ? Toata concurenta lui apple se chinuie din rasputeri de mai mult de 2 ani sa scoata ceva asemanator cu iphone-le si rezultatul tinde la zero. O fi de fitze, dar important e ca iphone-le a fost o mare realizare tehnica, inca neegalata.
  • -6 (18 voturi)    
    tare (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 22:59)

    PuiAtOmiC [utilizator]

    Am emotii cand ma gandesc cum va arata noul iphone. iPad-ul este foarte interesant ca are cpu dd 1ghz ceea ce e putin dezamagitor pt ca speram la un multicore ce va fi pus si la viitorul iPhone 4g .
    Inca un produs de de elita.

    Bravo Apple si bine ai venit iPad.
    • +5 (15 voturi)    
      Penibil (Joi, 28 ianuarie 2010, 0:03)

      Marius [anonim] i-a raspuns lui PuiAtOmiC

      Nu stiu fratilor dar voi astia fan boy Apple sunteti penibili. Frate asta nu are nici macar usb port. Ce pretentii de tabler/netbook. La asta tot un calculator iti trebuie sa il sincronizezi. E doar o un iPod touch mai mare
      • +4 (4 voturi)    
        si unde e butonul de reset? (Joi, 28 ianuarie 2010, 0:23)

        uw3. [utilizator] i-a raspuns lui Marius

        "Dock connector to USB cable"
        http://www.apple.com/ipad/specs/

        si nici RS-232 sau paralel-port nu are ;)
      • +3 (5 voturi)    
        ... (Joi, 28 ianuarie 2010, 0:38)

        Aph [anonim] i-a raspuns lui Marius

        "USB adoption was slow prior to the release of the Apple iMac which spurred the growth of USB devices". Asa ca bucura-te ca ai 6 porturi USB la aragaz!
      • 0 (4 voturi)    
        raspuns pentru Marius (Joi, 28 ianuarie 2010, 12:26)

        Leo [anonim] i-a raspuns lui Marius

        ai ceva cu Apple ? poate unora le place ....nu vezi ca esti ridicol ...faci parte din marea majoritate a romanilor care isi dau cu parerea despre ceva si se cred atotstiutori
        de ce unii sunt penibili ?
        daca ei sunt asa cum sunt cu cum esti ?
      • -2 (2 voturi)    
        sigur. (Joi, 28 ianuarie 2010, 13:50)

        Gauloise [utilizator] i-a raspuns lui Marius

        nu are usb, nu are camera video, nu are nici a doua camera video, nu stie mms, nu stie sms, nu este dualband, nu are oglinda, nu stie videocall, nu are antena detasabila, nu are skinuri si cel mai urat lucru: nu are clapita. un bullshit.

        Ah si nici nu are mai multe optiuni de culoare. Un fucsia de exemplu. sau un vernil-violet.
  • +1 (17 voturi)    
    cuvinte cheie citit, net, frig, lumina (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 23:22)

    anorhythm [anonim]

    deci..
    --Pot sa-mi citesc cursurile stand la cald in pat si fara sa aprind lumina in camera cu acest iPad?
    --Pot naviga si pe net , pot tasta fara sa auda nimeni?
    --Pot juca si farmville dar in acelasi timp sa-mi citesc si stirile?
    --Pot vedea si filme,poze fara sa ma chiorăsc la ele etc etc?
    INTREBARE: Atunci ce d....u mai aveti de comentat?
    P.S. Deja cunosc un om din imediata mea apropiere care si-a comandat unul
    Hai VOTATI ca m-ati enervat...
    • +5 (7 voturi)    
      Nu poti juca farmville (Joi, 28 ianuarie 2010, 0:19)

      erwin [anonim] i-a raspuns lui anorhythm

      rezulta ca nu prea suporta flash. Asa ca fara farmville. Si in acelasi timp nu exista pentru ca nu ai multitasking.
      • -3 (3 voturi)    
        :)) (Joi, 28 ianuarie 2010, 10:37)

        arzdan [utilizator] i-a raspuns lui erwin

        informatia ta e gresita. suporta flash.

        a...si inca ceva...multitasking? asta cam toate de dupa HC-ul tau 91 au....

        deci le poti face pe toate simultan.
    • +5 (11 voturi)    
      ..dar (Joi, 28 ianuarie 2010, 0:37)

      nrfe [anonim] i-a raspuns lui anorhythm

      Si cum incarci pozele la care vrei sa te uiti? Dar Filmele? Pentru ca nu ai nici USB, nici ethernet, nich slot pentru carduri. Iar daca vrei sa joci Farmville sau vb cu cineva online, asigura-te ca nu va trebui sa pornesti o alta aplicatie (gen agenda, calendar, poza, mail etc.) - nu poti face multitasking.

      Deci daca ai un aparat foto nu-ti poti admira pozele. Daca ai o camera de filmat nu-ti poti admira filmele. Nu poti rula mai multe programele simultan. Iar pentru citit indelungat, ecranul nu este recomandat (nu este e-reader).

      Deci, ca sa-ti raspund la intrebare - ia-ti un netbook.
      • -2 (8 voturi)    
        iPad (rock) (Joi, 28 ianuarie 2010, 1:51)

        uw3. [utilizator] i-a raspuns lui nrfe

        "And you can sync iPad with the content you already have in your iTunes library on your Mac or PC."
        http://www.apple.com/ipad/features/

        Wi-Fi (802.11 a/b/g/n)
        Bluetooth 2.1 + EDR technolog

        UMTS/HSDPA (850, 1900, 2100 MHz)
        GSM/EDGE (850, 900,1800, 1900 MHz)

        Dock connector to USB cable

        "iPad Camera Connection Kit
        The Camera Connection Kit gives you two ways to import photos and videos from a digital camera. The Camera Connector lets you import your photos and videos to iPad using the camera’s USB cable. Or you can use the SD Card Reader to import photos and videos directly from the camera’s SD card."

        http://www.apple.com/ipad/specs/

        si daca-ti pica greu sa intelegi ;)
        http://translate.google.com/
        • -2 (2 voturi)    
          Da, dar.. (Joi, 28 ianuarie 2010, 11:31)

          urfe [utilizator] i-a raspuns lui uw3.

          Acestea sunt pentru sincronizare, nu pentru comunicarea cu alte device-uri (gen camera foto, camera de filmat etc).
          • +2 (2 voturi)    
            iPad Camera Connection Ki (Joi, 28 ianuarie 2010, 12:13)

            uw3. [utilizator] i-a raspuns lui urfe

            inca o data:

            "iPad Camera Connection Kit
            The Camera Connection Kit gives you two ways to import photos and videos from a digital camera. The Camera Connector lets you import your photos and videos to iPad using the camera’s USB cable. Or you can use the SD Card Reader to import photos and videos directly from the camera’s SD card."

            http://www.apple.com/ipad/specs/

            ce vrei sa comunici mai mult unui aparat foto sau video?

            si daca am inteles bine toate app-urile pt iphone functioneaza fara restrictii si pe ipad. iDisk, Datacase, Air Sharing, MobileFiles, Remote, Jaadu VNC,pt a enumera numai cateva permit sa ai acces comfortabil si pe alte aparate (mac, pc, appletv) din retea
      • +3 (3 voturi)    
        fara | fara | fara (Joi, 28 ianuarie 2010, 9:46)

        dx [utilizator] i-a raspuns lui nrfe

        Intr-adevar :
        - no flash
        - no USB
        - no phone calls
        - no SIM ci doar Mini SIM (sa asteptam noi la Vodafone sau Orange sa scoata mini SIM-ul)
        dar, pe de alta parte
        + UI superb
        + ecran excelent
        • -1 (5 voturi)    
          gresit (Joi, 28 ianuarie 2010, 10:39)

          arzdan [utilizator] i-a raspuns lui dx

          deci:

          -are flash support (ca toate apple-urile)
          -are USB (citeste specsurile)
          -poti da telefoane (ai 3G)
          • +2 (4 voturi)    
            mai citeste (Joi, 28 ianuarie 2010, 11:04)

            ilidan [anonim] i-a raspuns lui arzdan

            -nu are os X, ci softul de iPhone care NU are flash;
            - 3G nu inseamna ca poti da telefoane, dear minibrain, inseamna ca poti transfera date din reteaua celulara la viteze 3G. pentru internet adica.
            pe site-ul apple chiar scrie DATA ONLY. dar e greu cu cititul...
            • 0 (0 voturi)    
              3G (Joi, 28 ianuarie 2010, 21:45)

              soferul [utilizator] i-a raspuns lui ilidan

              cu MicroSIM, deci cartelele standard de la operatorii GSM nu vor functiona.
          • 0 (2 voturi)    
            USB (Joi, 28 ianuarie 2010, 11:33)

            urfe [utilizator] i-a raspuns lui arzdan

            Usb-ul este pentru SINCRONIZAREA cu un PC normal.

            Deci intai incarci pozele/filmele/cartile pe un PC (asta daca nu vrei sa faci download de cativa giga), apoi le urci pe iPad.
    • +3 (5 voturi)    
      cuvinte cheie (Joi, 28 ianuarie 2010, 0:59)

      rosia portocalie [utilizator] i-a raspuns lui anorhythm

      http://i.gizmodo.com/5458382/8-things-that-suck-about-the-ipad?skyline=true&s=i
    • +2 (2 voturi)    
      notebook (Joi, 28 ianuarie 2010, 10:11)

      tudor [anonim] i-a raspuns lui anorhythm

      cel putin de X ori mai multe aplicatii poti face pe un laptop mic de 12 milioane
      aa ca se aude cand tastezi..:)) totusi...un set de dopuri de 5 lei dar daca vrei sa platesti brandu... normal ca face:))
      • -2 (2 voturi)    
        exact (Joi, 28 ianuarie 2010, 13:54)

        Gauloise [utilizator] i-a raspuns lui tudor

        pe un netbook poti pune DC++, pe iPad nu.
        pe NB poti pune torente, pe iPad nu
        etc.

        Scuteste-ne. Fiecare isi ia ce are nevoie. Daca vrei sa furi filme si muzica de pe net, i-ati un pc la 1000 de lei. Daca vrei sa faci ceva mai mult, ia-ti orice altceva, inclusiv un Ipad, iMac, MacBook, etc.
  • +1 (13 voturi)    
    Pentru cei ce n-au ce face cu banii (Miercuri, 27 ianuarie 2010, 23:47)

    m3th0dman [anonim]

    Tre' să fii cretin să dai bani la Apple pe o porcărie de-aia când îţi poţi cumpăra un netbook la juma' de preţ cu performanţe duble.
    Plus că şi are OS de telefon mobil, nu unul de PC; deci gândiţivă la ce softuri pot rula pe iPad sau pe un netbook.

    În plus îi foarte aiure să te uiţi la filme pe aşa ceva. Tre' să-l ţii tot timpul în mână şi de la un timp de vor durea mâinile. Dacă-l vei ţine pe genunchi te va durea gâtul (piciorul ăla nu-l văd prea stabil).
    Cât despre citit îi destul de greu să ţii 700 de g în mână deasupra capului de exemplu, cum ai ţine o carte sau un Amazon Kindle (care are doar 290 g şi- i făcut special pentru aşa ceva).

    Dar cum au fost destui necunoscători care-au luat iPhone, care n-avea 3G, video calling, funcţie video, GPS, cameră de doar 2 mpx, faţă de smartphonurile vremii care aveau aceste funcţii (telefoane cu touchscreen erau cu mult înainte să apară iPhone, deci nu-i ceva nou aici) vor fi destui care vor cumpăra şi iPad doar pentru fiţe.
    • -2 (2 voturi)    
      raspuns pentru m3th0dman (Joi, 28 ianuarie 2010, 12:33)

      nicu [anonim] i-a raspuns lui m3th0dman

      si daca unora le place ? nu poti sa iti spui punctul de veder fara sa jignesti...roman nenorocit
    • -1 (1 vot)    
      dc++ (Joi, 28 ianuarie 2010, 13:54)

      Gauloise [utilizator] i-a raspuns lui m3th0dman

      nu are, nu?
  • 0 (12 voturi)    
    cu tot respectul (Joi, 28 ianuarie 2010, 0:12)

    dabu [utilizator]

    Nea Steve poate sa mai lanseze 1000 de gadgeturi scumpe, care fac poze si redau muzica, ca tot nu se poate cumpara cu Bill Gates si ce a realizat el pentru aceasta planeta. Doar ca oamenii nu vad acest lucru si din nevoia de a fi "speciali" aleg niste produse cu butoanele puse pe dos..
    • -3 (5 voturi)    
      ... (Joi, 28 ianuarie 2010, 1:35)

      ApH [utilizator] i-a raspuns lui dabu

      Si anume ce tablet PC a facut Bill Gates atat de important? Dar de fapt, a facut vreun computer? Atunci ce legatura are, e ca si cum ai spune ca Jobs nu se compara cu Putin....
    • -2 (6 voturi)    
      ce anume? (Joi, 28 ianuarie 2010, 3:22)

      Gauloise [utilizator] i-a raspuns lui dabu

      ce a realizat Gates? Aud?
      • +4 (6 voturi)    
        Donatii (Joi, 28 ianuarie 2010, 8:34)

        Crapple [utilizator] i-a raspuns lui Gauloise

        Desi si averile lui Jobs si Gates sunt de miliarde , Gates a donat miliarde pentru caritate iar Jobs nu a dat nici un cent. Mai multe organizatii de caritate au facut niste investigatii si au vazut ca Jobs nu a dat nimic pana acum. Mai citeste ce a facut Gates pentru planeta.
      • +3 (3 voturi)    
        salut Gauloise (Joi, 28 ianuarie 2010, 10:51)

        dabu [anonim] i-a raspuns lui Gauloise

        Ce a realizat Bill Gates pentru omenire - lucru pe care multi nu il vad, deoarece sunt prea aprinsi intr-o disputa de genul "ce imi place mie este mai misto decat ce iti place tie" si nelipsita dorinta de a fi "speciali" cu orice pret (iar in cazul Apple este de obicei mare) - este progres. Nivelul actual de dezvoltare tehnologica, ba chiar nivelul nostru de trai, i se datoreaza intr-o anumita masura nenorocitului de Windows in toate versiunile sale - atat la nivel industrial (prin serverele utilizate de-alungul timpului de companii), dar si individual. Windows-ul lui Gates a accelerat procesul de dezvoltare al omului, pur si simplu.

        Nu sunt un fanatic Windows, cu atat mai putin Microsoft, care pana la urma este doar o companie, dar asta nu ma impiedica sa vad unde exista interes comecial pur (Apple) si unde inventia originala a adus beneficii conexe la nivel global (Windows).

        Ca sa inchei cu un rautacism (recunosc!), sper acest comentariu sa nu ii supere pe cei trei posesori de Mac din Romania :).
  • -2 (10 voturi)    
    Inutil + tzeapa (Joi, 28 ianuarie 2010, 0:15)

    gigi [anonim]

    Inca un produs inutil dupa cum e si "telefonul". La ce foloseste? Sa "tina" clientii agatati in reteaua proprie si sa devina buni platitori pe termen lung. Aplicatiile nu sunt decit cele agreeate de ei si la preturi ... Va avea succes pt ca sunt destui necunoscatori "snobi" si la noi.
  • 0 (8 voturi)    
    ... (Joi, 28 ianuarie 2010, 0:19)

    Aph [anonim]

    Am si eu un Macintosh Classic din 1992, cu hard-disk SCSI si 3.5" floppy, placa de sunet on-board pe 8 biti si mouse. Genul de componente si periferice care desi nu au fost inventate de Apple, au ajuns foarte tarziu si pe calculatoarele personale "compatibile IBM" (ca sa nu mai starnesc si eu controverse).

    Ei bine, asta au stiut intotdeauna cei de la Apple sa faca: sa fie cu un pas-doi inaintea celorlalti si sa impuna standarde. Uitati-va la telefoane: toti producatorii au un model "iPhone-like". iPod-ul, desi deloc ieftin si aparut la ani distanta de primul MP3 player, a luat toata crema si mai mult - este considerat de multi un consumabil. Pot pune pariu cu voi ca in acest moment la sediile Microsoft, HP, Dell si Lenovo se tin sedinte. Si ei sunt primii care au comandat cate un iPad :-)
    • +5 (7 voturi)    
      apple (Joi, 28 ianuarie 2010, 1:59)

      cc [anonim] i-a raspuns lui Aph

      SCSI? asa au fost cu un pas inainte ca in 1999 au renuntat complet la SCSI onboard in favoarea IDE si Firewire.
      ipod-ul "consumabil"? se termina bateria si il arunci? daca nu poti face multitasking in 2009 unde este pasul inainte?????
  • -3 (13 voturi)    
    pentru cei anti-mac (Joi, 28 ianuarie 2010, 1:01)

    Alecu [anonim]

    Pentru toti astia care credeti ca faceti misto de apple, sau de posesorii apple, de ce mai intrati fratilor aici daca vedeti din titlu ca este despre Apple? Stiati foarte bine si ca este despre tableta apple, stiati si de preturi ca sint piperate, atunci ce naiba mai postati comentarii din astea balcanice?
    • +4 (6 voturi)    
      pentru ca nu suntem psdisti (Joi, 28 ianuarie 2010, 9:31)

      buxa [utilizator] i-a raspuns lui Alecu

      Traim intr-o tara libera si avem tot dreptul sa ne dam cu parerea. Eu promit sa nu intru pe site-ul tau si pe formul tau de discutii chiar daca ma lasi sa o fac. Pana una alta eu nu postez cu anonim ca tine si am dreptul sa imi exprim opinia. Cand ti-ai luat Mac-ul sa stii ca nu ai cumparat si dreptul de a nu rade nimeni de tine ca ai aruncat cu banii pe ceva inutil, asa ca "ciocul mic" si suporta rautatile celor care nu au aceiasi opinie cu a ta.
  • +1 (7 voturi)    
    Inceputul sfirsitului (Joi, 28 ianuarie 2010, 2:01)

    Rumburak [anonim]

    timpenia asta prefigureaza falimentului marului... cel mai mult vor plinge cei care nu si-au vindut actiunile aveau cotatia "la cer"...
  • -3 (9 voturi)    
    marul (Joi, 28 ianuarie 2010, 2:09)

    Danielle [anonim]

    pai ce draci mai comentati atat de mar daca nu aveti lovele sa le cumparati sa le testati si sa vedeti cat de misto sant si cat de individuale sant fata de pc-urile normale....man...o man Ilove my MacBook and my ipod and my iphone and.....I wait for the new i orever...
  • -1 (9 voturi)    
    IPad (Joi, 28 ianuarie 2010, 2:45)

    gigi [anonim]

    Daca voi puteti face ceva cu un procesor de 1GB, in afara de citit carti si ziare, dati de stire si la altii, Iar daca o mai puteti pune si in buzunar si o cara cu voi, e si mai desteapta.
    Si pentru asta sa mai dati si 500 USD + Taxe.
    Mai puneti 500 USD si va luati un calculator complet.
  • 0 (10 voturi)    
    eu sunt un fan Apple (Joi, 28 ianuarie 2010, 3:25)

    Gauloise [utilizator]

    I'm Apple user and fan. And I'm fucking proud.
    • +1 (9 voturi)    
      esti fan apple? (Joi, 28 ianuarie 2010, 8:37)

      X0100.... [utilizator] i-a raspuns lui Gauloise

      Esti neandarthal in momentul asta.
      ipad pierde din start in comparatie cu un pc normal sau chiar netbook.
      Notebook-ul meu de exemplu, are 1,2kg cu tot cu incarcator.
      PS: no hard feelings...you're just an Apple fan
      • -1 (5 voturi)    
        pai (Joi, 28 ianuarie 2010, 12:21)

        arzdan [utilizator] i-a raspuns lui X0100....

        pai de ce pierde:

        1. are juma de kil in minus fata de notebook-ul tau
        2. nu poti sa suni cu notebookul tau...
        3. daca nu ai wifi notebookul tau nu mai are net
        4. bateria ta nu tine 10 ore
        5. notebookul tau nu e fully touchscreen, nu poti sa il tii ca pe o carte in mana si sa browsezi netu', il tii pe craci...
        6. notebookul tau nu are 1.34 cm grosime...
        7. notebookul tau de 1.2 kile (sunt doar cateva) costa de la 700 de euro in sus.
        8. tu te cari cu telefon, notebook si eventual un mp3 player dupa tine, mai bagi si o carte in geanta si ajungi la 4 kile...

        cine e neanderthalul?
        apple e evolutia si asa a fost mereu.
        daca nu aduceau ei ipodul te plimbai si acum cu caramizi in buzunar.
        daca nu introduceau ei iphone-ul ne chinuiam si acum cu windows mobile.
        • 0 (4 voturi)    
          Orly ? (Joi, 28 ianuarie 2010, 13:03)

          Crapple [utilizator] i-a raspuns lui arzdan

          1. ai dreptate, e mai usor dar este suficient de greu ca sa te incomodeze la fel ca un notebook
          2. gresit, se poate....al meu are suport pt sim card obisnuit nu mini sim apple care nu se gaseste decat la operatorii agreati apple. gata cu visele ca o sa-l iei din state si-i pui sim voda/orange ca sa te lauzi la pitipoance
          3. ethernet port anyone ? 99% au
          4. trebuie luata cu un gram de sare chestia asta cu 10 ore. sunt sigur ca in testul apple de anduranta , ipadul a stat 10 ore nefolosit , cu luminozitatea la minim afisand doar background negru. Din cate am inteles am mai facut afirmatii asemanatoare la macbook cum ca ar functiona 8 ore si ele merg doar in jur de 3
          5. daca te uiti la unele poze apple si ei tin ipdaul pe "craci". nu toate au touch screen dar verifica ce e "pe vine" ...vezi microsoft courier
          6. grosimea means shit. vezi "succesul" macbook air
          7. vezi nr 1
          8. si tu nu te care cu toate astea ? ipad nu are telefon , majoritatea telefoanelor au mp3 player asa ca nu-ti trebuie device separat, si un notebook/netbook e mult mai versatil decat prostia asta.

          se pare ca multi considera ca nu ai talent / valoare/ arfe , nu mor dusmanii daca nu ai un produs apple ;)
          • -2 (2 voturi)    
            hmmm (Joi, 28 ianuarie 2010, 15:30)

            arzdan [utilizator] i-a raspuns lui Crapple

            3. toate autobuzele au ethernet la noi, desigur :)...
            4. macbook-ul meu folosit cu wifi tine 7 ore...iti spun pentru ca acum scriu de pe el si l-am scos scos din priza la 8...
            6. :) cel mult amuzant
            8. ipad suporta GSM si UMTS...citeste bine.

            si pe urma cat ai dat pe laptopul tau atat de smecher? eu zic ca mai mult de 500 de euro...
            • +2 (2 voturi)    
              . (Joi, 28 ianuarie 2010, 16:28)

              Crapple [utilizator] i-a raspuns lui arzdan

              3. bun, nu mai conectezi cablu dar se pot conecta stick-uri 3g, card-uri pcmcia express..etc...un laptop iti ofera o flexibilitate mai mare. si costa mai putin de 130$ sa-ti pui 3g pe laptop decat costa sa faci upgrade la ipad de la wifi la 3g
              4. posibil, oricum fara un test real de anduranta sunt suspicios la ce declara apple. mai vorbim cand o sa apara pe piata .
              6. verifica pe net ce parare "buna" au oamenii depre el, pana si unii fani apple nu-l cumpara din cauza pretului

              8. tot insisti ca e telefon. stie doar transmisie de DATE . nu poti sa dai un telefon de pe el. cred ca tu ar trebui sa citesti mai bine.

              am dat mai mult de 500e pe laptopul meu pt ca e de gaming. punctul meu era ca se gasesc laptopuri cu 3g inclus.
              • -2 (2 voturi)    
                gaming (Joi, 28 ianuarie 2010, 17:05)

                arzdan [utilizator] i-a raspuns lui Crapple

                gaming pe un laptop de 1.2 kg...cu tot cu incarcator! dar ce laptop e? de curiozitate...sau te referi la un laptop ptr solitaire?
                • +2 (2 voturi)    
                  . (Joi, 28 ianuarie 2010, 21:20)

                  Crapple [utilizator] i-a raspuns lui arzdan

                  Nu eu am postat ca am laptop de 1.2 kg, mai verifica. Si ca sa inchei discutia mai uita-te la ce se spune pe net de "revolutionara minune" apple.
            • +1 (1 vot)    
              ce NU FACE ipad-ul: (Joi, 28 ianuarie 2010, 16:58)

              cc [anonim] i-a raspuns lui arzdan

              1. NU este telefon, deci fara apeluri telefonice, nici macar SMS. suporta GSM/EDGE (850, 900, 1800, 1900 MHz) si UMTS/HSDPA (850, 1900, 2100 MHz) dar "DATA ONLY" si asta doar la modelul wifi+3G (64 Gb - 839$ - "3G data plan sold separately" in SUA). Dar nu e compatibil cu T Mobile 3G (probabil va fi disponibil numai la AT&T)

              2. FARA multitasking. Inchizi o aplicatie ca sa pornesti alta.

              3. NU suporta flash.

              4. FARA camera. nu poti face poze sau videoconferinte.

              5. FARA "video out" - desi are "keynote" nu te poti conecta la proiector; nu te poti conecta la TV.

              6. Nu are porturi USB sau 1394.
        • +2 (2 voturi)    
          hm... (Joi, 28 ianuarie 2010, 16:01)

          cc [anonim] i-a raspuns lui arzdan

          1. nici tu nu poti suna cu ipad-ul
          2. 99% din notebook-uri au wireless si daca nu, au RJ45 (ipad-ul nu are)
          3. bateria tine vreo 4 ore; dar e o "mica" diferentza intre OS-uri si aplicatii. aaa, ipad-ul NU face multitasking.
          4. ipad-ul NU suporta flash.
          5. exista notebook-uri touchscreen, dar cel putin alea au tastatura. sa te vad pe tine scriind un document in timp ce tii tableta aia ca pe carte.
          6. notebook-ul meu costa de la 700 euro in sus? pai prietene tu crezi ca atunci cand o sa aduca ipad-ul in Ro o sa fie 499$??
          7. sa te vad eu merg cu ipad-ul pe post de mp3 player la sala.
          8. ce softuri pot instala eu pe ipad?
          9. 16 Gb???? serios?
          10. si "iPad"?? lipsa de imaginatie.
  • +1 (9 voturi)    
    o capcana (Joi, 28 ianuarie 2010, 4:00)

    I-nemultumit [anonim]

    dupa parerea mea e o capcan pentru impatimiti in ncare ii atrage apple
    ipad ca si iphone are 3 magazine virtuale de unde cumperi muzica apps si carti
    ei mvand un bilet de intrare in magazinele lor de unde incaseaza banim la fiecare aplicatie joc sau melodie cumparata
    asa ca pe langa cei 500 de nusd cheltuiti (castigati de apple) mai cotizezi cu cateva sute pentru personalizare
    in concluzie ei castiga de 2 ori tu cheltui continuu
    • +1 (5 voturi)    
      deci ... (Joi, 28 ianuarie 2010, 9:36)

      mda [anonim] i-a raspuns lui I-nemultumit

      tu esti unul din baietii "destepti" care fura muzica, filme, carti, jocuri de pe net. Nu ti se pare normal sa platesti pentru munca altora dar esti nemultumit de salar.

      P.S. Pacat ca nu ai folosit si manualele din scoala primara, erau si alea gratis.
  • -2 (6 voturi)    
    Comentarii de macelari si florarese (Joi, 28 ianuarie 2010, 5:23)

    Vasile Vasilescu [anonim]

    Ce dobitoci romanii ....

    Nu au 3 lei in buzunar , dar ei comenteaza . Ca e sport national asta , comentatul si datul cu parerea (in balta) .

    M-as bucura ca acest iPad sa nu se vanda in Romania , nu are la cine , numai melteni care traiesc din alocatii .. Dar au totusi 10 lei sa isi puna internet , sa comenteze despre produsele pe care nu le pot avea niciodata ...

    Invidie si frustrare sau prostie si incapatanare ?
    • +4 (6 voturi)    
      Adica daca nu arunc banii sunt... (Joi, 28 ianuarie 2010, 9:48)

      gaspy [utilizator] i-a raspuns lui Vasile Vasilescu

      Daca nu arunt banii sunt dobitoc, meltean (nu stiu ce-i aia), invidios, frustrat, prost si incapatanat?

      In 2009 am cheltuit aproximativ €3000-€3500 pe electronice personale - un laptop nou, un dSLR nou (folosesc obiectivele de la cel anterior, acum pe post de backup), un smartphone si alte accesorii pentru audio, etc.

      Incerc insa sa cheltuiesc banii CU CAP, sa cumpar maximum de calitate si performanta, nu un "status symbol".
  • +2 (8 voturi)    
    eu (Joi, 28 ianuarie 2010, 8:01)

    mdsa [anonim]

    saracul Steve Jobs crede ca daca pune sigla Apple si pe un rahat il face popular...

    penibil... iar fanboys apple vor inghiti galusca cu tot cu lingura...

    ce panarama... un iPod mai mare... fara port USB :)))) dar stai ca are boxe si busola...

    incredibil, ce gadget revolutionar... pfiii
  • +3 (7 voturi)    
    interesant (Joi, 28 ianuarie 2010, 8:30)

    gogoasa [anonim]

    arata nteresant, beton prezentarea. Doua intrebari de clarificat cu Mr. Jobs - 1. astia sunt bluejeans-ii lui norocosi sau nu are altii (striu ca vrea sa arate ca un om din popor), 2 - jucaria arata ca un iphone mai mare, numai ca nu poti initia sau primi apeluri. cat costa cablul de alimentare sau asta vine in cutie cadou din partea casei. Da' logo-ul cu marul, sau personalizat? foarte misto jucariile, numai ca la accesorii te jefuiesc pe fata. Ca la masini - veri roata de rezerva - 500 euro, vrei culoarea alastra - 1500 de euro, vrei portiere - 300 de euro :D
    • +3 (5 voturi)    
      Vrei maru' pe carcasa...500 euro (Joi, 28 ianuarie 2010, 10:21)

      Adi [anonim] i-a raspuns lui gogoasa

      Mentionez de la inceput...sunt meltean care isi da cu parerea...ce pana mea...pentru ca pot!

      sunt si eu de acord ca nu e nimic asa revolutionar in afara de "size" si "touch screen" marca marului muscat.

      Apple astia sunt exact pentru prostime...o sa ajungem sa vedem bambooisti ca fac clubbin' si scot pe masa iPadu'.

      Zicea cineva mai sus ca nu stie ce a facut Billly Gates pentru omenirea asta. Sunt curios ce face el in fiecare zi, ce aplicatii foloseste, ce hardware samd. (oare office, oare windows, poate chiar e fan ie., oare PCuri "normale" a se citi compatibile IBM)

      Sunt la munca si intamplator sau nu aproape tot ce am pe birou e oarecum legat de M$ sau de ce a reusit sa faca Billy.

      Va astept in bamboo...la un joc in retea...oh stai ca farmville nu merge (n-am incercat da imi dau cu parerea)!!!
  • +5 (5 voturi)    
    Specie aparte (Joi, 28 ianuarie 2010, 9:37)

    xolv [anonim]

    IT-istii sunt specie aparte ... Intotdeauna isi aleg acele gadgeturi care le alimenteaza non-conformismul. Aderarea la produse comune la care au acces "muritorii" inseamna deja caderea in derizoriu. Acelasi lucru il intalnim si la snobi care cumpara foarte scump doar pentru a se diferentia prin raritate. Remarcile de genul "sunteti prea saraci sa cumparati" nu-i diferentiaza cu nimic de pitzipoancele care se cred invidiate si dumsmanite. Va recomand o lectura relevanta de la Veblen - Teoria clasei de lux.
  • +4 (6 voturi)    
    CITITI COMENTARIILE FANILOR APPLE!!! (Joi, 28 ianuarie 2010, 9:56)

    slider [anonim]

    Cititi comentariile utilizatorilor si review-urile specialistilor :) .Este cea mai mare DEZAMAGIRE de la Apple.Este un dezastru care confirmat ca sistemul de operare de iPhone a fost gandit pentru o singura generatie de telefoane nefiind salabil.Acest iPad a devenit cica bataii pe tot internetul.Nu face nici macar 25% din cat costa un laptop mic care costa jumatate :) ))!
  • +2 (4 voturi)    
    bateria care tine 9 ore? (Joi, 28 ianuarie 2010, 10:20)

    gigel de luxembourg [utilizator]

    asa zicea si de macbook pro, ca tine 8 ore bateria. dupa vreo juma de an abia imi mai tine 3 ore, so, mai usor cu pianu pe scari.
  • -1 (5 voturi)    
    hmmm (Joi, 28 ianuarie 2010, 10:33)

    arzdan [utilizator]

    "specialistii" au spus la fel despre iPod si iPhone si iata ca au devenit succese majore...daca va uitati la ce poate face Kindle de la Amazon, care costa 499 de euro si ce face iPad-ul de 499 de USD eu as zice sa va revizuiti un pic opiniile negativiste...comparatia cu un laptop e total nelalocul ei...aveti cumva un touchscreen de 10 inch pe laptop? nu. puteti tine laptopul in mana sa citii normal? nu. deci nu inteleg prostiile ca un laptop e mai bun. comparam mere cu cartofi. e o idee buna ce deschide o viziune noua. are multe posibilitati.
  • -1 (3 voturi)    
    Pai da (Joi, 28 ianuarie 2010, 10:39)

    Marius [anonim]

    E vorba in primul rand de modul de utilizare si de accesare a informatiilor - stocate sau vazute direct pe net, iar posesorii de Iphone stiu la ce ma refer .
    E ceva nou si frumos.
    Intr-adevar cunosc multi pentru care zicala "gaina batrana face ciorba buna" face parte din sistemul lor de valori, iar daca o pot gasi si la juma de pret - nu le mai stai in fata. Ca sa nu mai zic , ca daca mai stiu si un gram de programare cu care se mai ocupa intre pauzele de download de pe DC, n-ai cum sa-i contrazici - ever.
    Eu probabil o sa-mi cumpar unul. Pentru simplul motiv ca imi place, asa cum e normal sa-ti cumperi blugii care-ti plac nu aia la juma de pret pe motiv ca acopera la fel de bine ce au de acoperit.
  • -2 (4 voturi)    
    Despre Apple si restul! (Joi, 28 ianuarie 2010, 10:50)

    Tavi [anonim]

    Toti fostii mei studenti, incepand din 1995 intrasera in febra anti-MS asa cum probabil se intampla si acum. Daca nu erai Linux-ist erai un nimeni. Noi le ceream aplicatii cu care sa rezolvam o problema ei butonau Linux-ul. Metodele numerice si in general algoritmii erau chesti prea plicticoase si care cereau si multa matematica. A fost si o parte buna in toata isteria asta: a incurajat cunoasterea, creativitatea si competitia. Astazi cand ii intalnesc si-au schimbat parerea la 180 gr.. Majoritatea au descoperit OS de la Apple si deci implicit si hardurile lor. Nu inseamna ca au ramas mai putin inventivi! Productivitatea, dorinta de a raspunde cat mai urgent unui client, stabilitatea i-au facut pe multi sa adopte fie medii comerciale de la MS fie de la Apple. Cu totii insa sunt de acord ca masinile Apple si OS sau sunt mediile cele mai stabile si care ofera productivitatea cea mai mare. Linux-ul ramane pentru aceia care au timp, sunt personalitati ambitioase si refuza conformismul. Asa cum iti schimbi parerea despre viata cand ai obligatii familiale si cam uiti de disco tot asa sistemele comerciale insotesc o etapa in viata impusa de alte prioritati. Nu-i rau insa deloc si fiecare varsta isi are moda sa!
    • -1 (1 vot)    
      Corect (Joi, 28 ianuarie 2010, 21:02)

      Eu [anonim] i-a raspuns lui Tavi

      Ma intreb care au fost idiotii care v-au dat minus. Probabil 2 fosti studenti :)
  • -1 (7 voturi)    
    mda.. (Joi, 28 ianuarie 2010, 11:25)

    igor [anonim]

    La nivel de consumer, consider Apple clar castigator. De ce?
    1. look;
    2. preferinte vs REGISTRY;
    3. aproape 0 virusi pe mac os x;
    4. baterie(macbook pro) vs sisteme mobile cu windows
    5. Organizare buna a pozelor, filmelor vs WINDOWS(un cosmar)- pentru win iti trebuie intotdeauna un "program" 3rd party.
    6. functia de cautare SPOTLIGHT la Mac OS X e un avantaj;
    7. etc...puneti voi. :)
    ps. am folosit windows mai bine de 10 ani si stiu ce vorbesc.. apple macbook pro il am de 2 luni
    • -3 (5 voturi)    
      exact (Joi, 28 ianuarie 2010, 12:23)

      arzdan [utilizator] i-a raspuns lui igor

      aceeasi situatie aici. multi vorbesc fara sa stie. folositi un macbook 1 zi si pe urma mai vedem.
  • 0 (2 voturi)    
    Hop si eu (Joi, 28 ianuarie 2010, 11:37)

    droid04 [anonim]

    Nu sunt fan Apple. Ba chiar dimpotriva. Dar ar putea sa ma intereseze acest IPad daca:

    1.ar ajunge cu softul peste generatia 1.3
    2.ar costa maxim 150 eur

    Na ca mi-am dat si io cu parerea.
    Sunt de acord ca va revolutona piata de tablet pc-uri. Pentru moment (6-8 luni max).
  • 0 (0 voturi)    
    Ati vazut reclama iPad? (Joi, 28 ianuarie 2010, 11:58)

    Alui [anonim]

    http://i.gizmodo.com/5451997/new-candidate-for-apple-tablet-name-the-ipad

    Usurati-va inainte sa va uitati, ca sa nu faceti pe voi de ras.
  • -2 (6 voturi)    
    :)) (Joi, 28 ianuarie 2010, 12:11)

    arzdan [utilizator]

    Romanul s-a nascut chibitz si bagator in seama.
    Ce aduce nou:
    1. este full touch screen. gasiti-mi un alt laptop full touch screen pe piata. vb de laptop, nu de e-readere cu 2 aplicatii si o baterie care tine 1 ora...
    2. dimensiunile. uitati-va la grosime si ganditi-va cate incap acolo. 1.34 cm.
    3. bateria. 10 ore pentru un dispozitiv wifi este enorm. mai ales cand va ganditi la cele 700 de grame. un netbook duce cu o baterie de 500g (deci aproape cat tot ipadul) 5-6 ore.
    4. 3G. mai gasiti un alt dispozitiv de aceleasi dimensiuni care sa fie capabil sa va ofere internet prin 3G cand WiFi-ul nu e disponibil?
    5. un laptop normal costa 6-700 de euro, un iPhone pe la 500, asta o sa fie si el pe la 600 de euro (varianta 3G)...deci nu 1300 cat costa un laptop Sony sau HP cu aceeasi greutate...
    6. partea de e-reader...pai un Kindle de 400 de euro de la Amazon e la fel de greu si poate mult mai putine...
    7. aplicatiile...e ca si cand ai combina un e-reader cu un laptop si un portable media player; plus un PDA si un notebook ptr oamenii de afaceri...si un telefon...(poate GSM/UMTS, nu inteleg de ce va planegti...o sa puteti sa sunati cu el...poate ca nu o sa puteti sa il tineti la ureche :))) asta da....)
    ..............
    eu zic ca Apple a facut un pas important...au inteles ca omul de afaceri modern vrea un dispozitiv ptr toate nu 100...iar voi va plangeti ca nu poate flash :)))
    • +1 (5 voturi)    
      Raspunsuri (Joi, 28 ianuarie 2010, 13:26)

      Alui [anonim] i-a raspuns lui arzdan

      1 ."este full touch screen. gasiti-mi un alt laptop full touch screen pe piata"
      - Cate vrei. toate asanumitele tablet PC au "Full(?!) touch screen". Uita-te pe site-urile producatorilor mari de PC-uri. (ACER de ex.).
      2 "2. dimensiunile. uitati-va la grosime si ganditi-va cate incap acolo. 1.34 cm."
      -Cum il pui sa stea drept daca nu vrei sa-l tii in mana?
      3. "3. bateria. 10 ore pentru un dispozitiv wifi este enorm. mai ales cand va ganditi la cele 700 de grame. un netbook duce cu o baterie de 500g (deci aproape cat tot ipadul) 5-6 ore." OK, dar nu o poti schimba cand se strica.
      4"4. 3G. mai gasiti un alt dispozitiv de aceleasi dimensiuni care sa fie capabil sa va ofere internet prin 3G cand WiFi-ul nu e disponibil?"
      - da sunt netbookuri cu 3G.
      5"5. un laptop normal costa 6-700 de euro, un iPhone pe la 500, asta o sa fie si el pe la 600 de euro (varianta 3G)...deci nu 1300 cat costa un laptop Sony sau HP cu aceeasi greutate..."
      - Poate fi mai ieftin, dar face mai putin decat un tablet PC sau Netbook chiar mai ieftin.
      6. "partea de e-reader...pai un Kindle de 400 de euro de la Amazon e la fel de greu si poate mult mai putine..."
      -Kindle are pe la 300 g si e pentru citit. E mai odihnitor pentru ochi si bateria tine mai mult.
      7"7. aplicatiile...e ca si cand ai combina un e-reader cu un laptop si un portable media player; plus un PDA si un notebook ptr oamenii de afaceri...si un telefon...(poate GSM/UMTS, nu inteleg de ce va planegti...o sa puteti sa sunati cu el...poate ca nu o sa puteti sa il tineti la ureche :))) asta da....)"
      - Hmm, aplicatii numai de pe iTunes. No thanks. BTW, nu il poti folosi ca telefon, mai informeaza-te.
    • +3 (3 voturi)    
      . (Joi, 28 ianuarie 2010, 13:29)

      Crapple [utilizator] i-a raspuns lui arzdan

      Nu poti compara nici un device cu lcd cu un e-reader pt citit carti. Ai stat cu ochii intr-un lcd cateva ore citind o carte ? Ai avut ocazia sa citesti o carte de pe un e-reader? Ecranul unui e-reader nu produce oboseala ochilor, ai senzatia ca ecranul este facut din hartie. Cat despre oamenii de afaceri: ei au nevoie de multitasking si apple nu-l ofera decat la osx. Pt restul vezi ca ti-am raspuns mai sus.
  • +1 (5 voturi)    
    wtf?!? (Joi, 28 ianuarie 2010, 12:59)

    eu [anonim]

    ahaha ce idiotenie . am un samsung omnia cu windows mobile 6.1 care face absolut tot ce face asta . a .. nu pot sa cumpar ziare pe el :)) , si are ecranul mai mic. da marea diferenta e ca imi incape in buzunarul de la blugi , nu tre sa umblu cu rucsacu dupa mine . iar aplicatia de gps e ridicola pe ipad , ca daca il pun in geam nu mai vad nimic . apple vinde orice tampenie daca apare steve jobbs in costumatia lui de american sarac din popor, chiar daca nu se regaseste in categoria asta.
    • -1 (1 vot)    
      Chiar are GPS?:) (Joi, 28 ianuarie 2010, 15:15)

      Alui [anonim] i-a raspuns lui eu

      Nu pot sa cred. Cine l-ar putea folosi? Poate pasagerul din dreapta:). Imaginati-va o masina ca asa ceva lipit de parbriz.:).
      • +1 (1 vot)    
        :) (Joi, 28 ianuarie 2010, 17:09)

        arzdan [utilizator] i-a raspuns lui Alui

        GPS nu inseamna numai navigatie...asa e la noi romanizata expresia "baga ba gipiesul sa vedem unde e hadresa asta"...
        • -1 (1 vot)    
          Mda, GPS-ul fara navigatie (Joi, 28 ianuarie 2010, 18:10)

          Alui [anonim] i-a raspuns lui arzdan

          e la fel de folositor ca ... un televizor fara antena, o masina fara cheie de contact, etc.
          iPad-ul trebuie cumparat neaparat. Cei desptepti se descurca doar cu coordonatele geografice, n-au nevoie de turn-by-turn navigation.
          • 0 (0 voturi)    
            De exemplu (Joi, 28 ianuarie 2010, 21:49)

            soferul [utilizator] i-a raspuns lui Alui

            pentru o versiune localizata a unui sait de stiri care sa-ti afiseze doar noutatile din cartierul in care esti.
            • 0 (0 voturi)    
              Da-mi un link la un asemenea site:) (Joi, 28 ianuarie 2010, 23:21)

              Alui [anonim] i-a raspuns lui soferul

              Patenteaza ideea asta, poate scoti ceva bani din ea:).
  • +2 (4 voturi)    
    what is next ? (Joi, 28 ianuarie 2010, 13:05)

    tot eu [anonim]

    daca maine apare steve jobbs in stilul lui caracteristic prezentand adidasii cu iphone 3gs in talpa , astfel incat oricand stai picior peste picior poti sa suni , sa faci poze , sa intri pe internet FARA NICI UN EFORT , si sa exemplifice lucru asta , cati dintre voi v-ati comanda ? si apoi ne-ati explica noua celor care nu suntem de acord cu voi ce inapoiati suntem , ca suntem impotriva tehnologiei , ca traim in pesteri , sau ca nu avem bani sa le cumparam si de asta ne e ciuda pe voi . btw MAC e un sistem de operare praf .
  • -3 (3 voturi)    
    Nou Ipod (Joi, 28 ianuarie 2010, 13:43)

    adrian [anonim]

    Bun, necesar, dar foarte scump!
  • -3 (3 voturi)    
    Apple Store in Romania (Joi, 28 ianuarie 2010, 14:10)

    Apple Store [anonim]

    Cati dintre voi ati fost intr-un Apple store ? Niciunul , pentru ca in Romania nu exista .


    Intrati in Europa intr-unul si descoperiti produsele si calitatea .


    Inchipuiti-va ca aveti deja in buzunar 1000 de euro , ca sa nu fi-ti stresati sau crispati
    • +3 (5 voturi)    
      Serios ? (Joi, 28 ianuarie 2010, 14:47)

      droid04 [anonim] i-a raspuns lui Apple Store

      Si atunci magazinul din Baneasa shopping city (mall-ul de langa Carrefour Baneasa) ce este ?!? magazin de pantofi ?!? Sunt chiar 2 sau 3 in Bucuresti....

      M-am uitat pe specs.... si mi-am adus aminte de ce nu sunt fan Apple: te obliga sa faci numai ce vor ei, nu iti lasa alta alegere. Ca sa nu sariti in cap cu app special facute :
      -nu poti sa vezi orice film vrei tu - are suport doar pt .mov
      -pariez ca nu poti folosi memoria aia enorma de 64 gb ( =:) )ca sa pui ce fisiere vrei tu - pui doar fisierele suportate. Adik niet folosit Ipad pt tinut si altceva decat muzica si filme si carti ....

      Pretul este enorm! Am spus si mai sus - un pret corect ar fi vreo 150 - 200 USD. Pai la 800 USD varianta cea mai tare de Ipad pot sa iau un laptop de vreo 10 ori mai bun (cautare pe cel.ro - la 2.400 lei laptop cu 320 GB, 4 GB mem. procesor dual core la 2+GHZ si o gramada de porturi :).
      Deci nu face banii.....
  • +3 (5 voturi)    
    Dezamagitor (Joi, 28 ianuarie 2010, 15:14)

    robert [anonim]

    Mare dezamagire. Si afirmatia asta vine de la mare un fan Apple care lucreaza pe Mac-uri de 10 ani.
    • +2 (4 voturi)    
      Nu e dezamagitor... (Joi, 28 ianuarie 2010, 15:49)

      Alui [anonim] i-a raspuns lui robert

      E un dezastru. Comparat cu ce crezi ca ar trebui sa inlocuiasca e in dezavantaj. Un iPod e mai portabil - iPad-ul trebuia lansat pe vremea lui Fred Flinstone. Comparat cu un netbook or tablet PC adevarat e praf. Iar cu Kindle nu poate concura, ca nu poate citi nimeni cu orele de pe el (iPad). Cea mai mare greseala totusi, numele. Cine o sa se expuna cu unul in public o sa fie tinta glumelor proaste. Poate Apple vrea sa isi bata joc de snobi.
  • +2 (4 voturi)    
    moda retro in IT?! (Joi, 28 ianuarie 2010, 16:34)

    robert [anonim]

    Incredibil...noua moda este sa fii retro in IT...Maine-poimaine o sa vina mister Steve cu un 286 la 500 $ (cu touchscreen, evident!) si toata lumea o sa fie in extaz.
    • -1 (5 voturi)    
      hmmm (Joi, 28 ianuarie 2010, 17:07)

      arzdan [utilizator] i-a raspuns lui robert

      apple vinde ce se cere, nu ce vor chibitzii...asa ati zis si despre ipod, iphone, etc...si iata ca anul trecut, in plina criza apple a facut 50% profit...au ceva in cap deci...au o tinta speciala cu iPadu-ul...probabil ca media nu e tinta lor...
      • +2 (4 voturi)    
        Ai mare dreptate (Joi, 28 ianuarie 2010, 18:23)

        Alui [anonim] i-a raspuns lui arzdan

        "....media nu e tinta lor". 50% din populatie are intetligenta sub medie:). Io n-am Apple e drept, ca fac un pic de market research inainte sa cumpar ceva. N-am Iphone, dar am un telefon cu ecran AMOLED de 3.7" (Samsung Omnia HD) care face filme in format HD (camera de 8MP), citeste PDF-uri, doc-uri, ruleaza filme DIVX, permite multitasking. Oricum acum as astepta sa apara Nexus One, daca m-as uita dupa un telefon mobil.
        Acasa am un PC si un laptop Acer, amandoua ruleaza WoW la rezolutie full HD ca unse, n-am nici o problema cu ele. Sorry, Apple nu e pentru mine.
  • -1 (1 vot)    
    nu are flash? (Luni, 1 februarie 2010, 10:34)

    nu are flash [anonim]

    flash foloseste prea multe resurse .. la naiba 80% din internet e in flash. aaa am uitat cumperi Ipad si nu intrii decat pe apple.com ... penibil. iphone vs LG GW990 ... no comment dar merg pe LG la orice ora.
  • -1 (1 vot)    
    Decat iPad mai bine Archos 9 (Luni, 1 februarie 2010, 15:24)

    Alui [anonim]

    E cam aceasi chestie, dar are Windows 7, port USB (poti sa-l conectezi cu un telefon mobil care sa fie pe rol de router 3G-daca vrei conexiune 3G), camera incorporata. Dar totusi cred ca mai bine s-ar merita un netbook cu ecran de 10".


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version