Producatorul roman de solutii de securitate informatica Bitdefender a lansat miercuri noile generatii ale celor trei produse de securitate informatica, cu preturi intre 30 si 65 de euro, compania sustinand ca aceste produse ofera securitate imbunatatita si au interfata mai usor de utilizat. Bitdefender, companie cu circa 500 de angajati, realizeaza 95% din vanzari in strainatate si intentioneaza sa se lanseze pe o bursa romaneasca, dar si pe una din "afara", insa abia de la anul subiectul va reveni in actualitate, a spus la un eveniment de presa, Razvan Valceanu, country-manager Bitdefender pentru Romania.

"Suntem auditati din 2007 de una din companiile din "Big Four", o auditare in vederea listarii dureaza in medie cam trei - patru ani (...) Cum s-a mai spus, avem in plan listarea atat in Romania, cat si pe o bursa externa, insa abia de la anul reluam intentiile", a spus Valceanu.

Inainte de criza se vorbea despre posibilitatea listarii in 2009 sau 2010, insa problemele din piata au pus ideile in asteptare si vor amana momentul probabil pana in 2012.

Bitdefender a lansat miercuri noua generatie a produselor sale de securitate informatica: Antivirus Pro 2011, Internet Security 2011 si Total Security 2011 care costa 30 euro, 45 euro, respectiv 65 de euro in magazine. Compania spune ca securitatea e imbunatatita, gradul de detectie a amenintarilor a crescut si au fost introduse o serie de noutati, cum ar fi controlul parental de la distanta care ii permite unui parinte sa vada de la orice calculator cu internet ce pagini a accesat acasa copilul.

Bitdefender sustine ca are o cota de circa 40% pe piata romaneasca a solutiilor antivirus, piata evaluata la circa 7 milioane euro anul trecut. Compania realizeaza 95% din vanzari in strainatate, are circa 2% din piata mondiala de solutii antivirus si detine birouri de reprezentare in mai multe tari, inclusiv SUA.