Beijingul neaga orice implicare in incidentul din aprilie, cand 15% din traficul mondial de internet a fost deturnat spre servere din China

de R.M.     HotNews.ro
Miercuri, 17 noiembrie 2010, 13:14 Economie | IT

China Telecom a negat miercuri ca a deturnat traficul american de Internet in incidentul din luna aprilie, dupa ce un grup de experti care lucreaza pentru Congresul american a acuzat gigantul chinez ca a redirectionat datele.

In urma acestui incident, traficul de internet al corporatiilor majore si al site-urilor militare si guvernamentale americane a fost redirectionat prin China timp de 18 minute, potrivit raportului, a carei copie a fost obtinuta de Reuters.

Incidentul a avut loc in data de 8 aprilie, cand un Internet service provider (ISP) din China a publicat un set de instructiuni pentru Border Gateway Protocol (BGP) care a determinat traficul web de la aproximativ 37.000 de retele sa se ruteze spre servere din China.

Se estimeaza ca aproximativ 15% din traficul mondial de internet a fost redirectionat spre servere din China.

"Purtatorul de cuvant al China Telecom Corporation Limited a negat orice deturnare a traficului de internet", a afirmat compania, intr-o declaratie transmisa agentiei de stiri.

Comisia americana a precizat ca este dificil de precizat daca deturnarea traficului a fost intentionata sau ce cantitate de date a fost copiata sau stopata.


Citeste mai multe despre   












Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

1658 vizualizari

  • -2 (6 voturi)    
    Chinezii mint cu nerusinare!!! (Miercuri, 17 noiembrie 2010, 13:26)

    George [anonim]

    Marea majoritate a atacurilor in reteaua de internet vin din China!!! Peste 90%!!!! Oficial, se pare, China incurajeaza o astfel de politica prin care traficul de internet (dar si alte infractiuni din spatiul virtual) este redirectionat catre servere din aceasta tara!!! Antivirusul pe care il am instalat ma anunta de fiecare data cand sunt calculatorul meu este supus unui astfel de atac, identificand cu precizie IP-urile agresoare. Ulterior am identificat aceste IP-uri si am avut teribila surpriza sa constat ca acestea sunt localizate in China (Beijing)!!! Prin urmare China minte cu nerusinare!!! Consider China unul dintre cele mai mari pericole pentru lumea civilizata. Dar nu numai acesta este motivul si argumentul pentru care fac aceasta afirmatie. Sa fim bine intelesi, aceste atacuri ticaloase sunt indreptate nu numai impotriva marilor corporatii si organizatii guvernamentale occidnetale ci si impotriva simplilor utilizatori. Va merge greu internetul??? Sa va ganditi si la faptul ca o posibila cauza este si faptul ca traficul vostru este redirectionat. Si, mai mult, ca date stocate pe calculatoarele voastre sunt furate fara macar sa banuiti asta. China minte!!!!
    • +2 (4 voturi)    
      Logica perfecta (Miercuri, 17 noiembrie 2010, 13:56)

      B [anonim] i-a raspuns lui George

      Mwahahahahah! Esti foarte comic! Chinezii imi ataca calculatorul personal, ergo chinezii au redirectionat traficul din Sua in aprilie. O deductie beton!
      Tzai- tzie
    • +1 (3 voturi)    
      raspuns (Miercuri, 17 noiembrie 2010, 14:01)

      razvan_cj [anonim] i-a raspuns lui George

      nu stiu ce sa zic despre asta, si nici despre "atacurile" tale, de care ma indoiesc ca ai avut parte.

      eu is student la info, si pot sa spun ca ne-o zis un prof ca in china, orice mail e scanat de guvernul chinez. Deci au ei practici neortodoxe, dar nu cred ca pot influenta ei asa mult restul retelelor.

      sanatate, numai bine
      • -3 (3 voturi)    
        Zau? (Miercuri, 17 noiembrie 2010, 14:21)

        George [anonim] i-a raspuns lui razvan_cj

        Teoria ca teoria dar, nu-i asa?, practica ne omoara. Mai ales pe "profesori". Accepti ca "au ei practici neortodoxe" (chinezii) dar negi ca ar putea "influenta ei asa mult restul retelelor"... Hilara afirmatia ta. Ei bine draga "studentule" la "info", afla ca din aceasta tara (China) provin marea majoritate a atacurilor informatice din reteaua de internet. Care nu se bazeaza deloc pe serviciul de e-mail asa cum ai crede. Redirectionarile de trafic pe internet si furtul de date nu au legatura cu serviciul de e-mail. Mai invata. Dar, e de inteles, deocamdata esti student...
        • +1 (1 vot)    
          Dar de unde stii tu treburile astea? (Miercuri, 17 noiembrie 2010, 15:03)

          bgd [utilizator] i-a raspuns lui George

          Ca nu prea imi vine sa te cred pe cuvant avand in vedere fanatismul tau pro-amrican.
    • +3 (3 voturi)    
      ai descoperit Kaspersky smecherule (Miercuri, 17 noiembrie 2010, 15:18)

      Vox Dei [anonim] i-a raspuns lui George

      hai mai scmecherule , cine mai este ca tine ??? ai aflat brusc ce iti spune orice antivirus ... Mai bine te-ai gandi daca nu cumva o parte (destyul de mare ) de malware este lasta sa zburde prin retele de dragul contractelor grase ale diferitor dezvoltatori de solutii de securitate .


      P.S. Sa nu ma intelegi gresit , Kasperski e bun dar ai sa fi surprins ce buna este solutia roll back ca sa scapi de rele ...
  • -2 (2 voturi)    
    Exista solutii (Miercuri, 17 noiembrie 2010, 14:53)

    SKB [anonim]

    Eu sa fiu guvern SUA, dupa primul incident de genul le-as da un avertisment, la al doilea le-as taia accesul de tot.

    Au ajuns tari de genul China si Pakistan sa aiba acces la net, au inceput problemele la routari.

    Cred ca ar fi si o strategie buna pentru indepartat guverne. Eu sa stiu ca nu voi mai avea acces la internet, pe termen nelimitat, as fi foarte-foarte suparat pe guvern. Mai suparat decat bugetarul care a pierdut 25 % din salariu, ca ala si-l rotunjeste din spagi.
    • +4 (4 voturi)    
      :) (Miercuri, 17 noiembrie 2010, 15:04)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui SKB

      Si cum le tai accesul la internet? Tehnic vorbind...
      • +2 (2 voturi)    
        hai mah ca e simpatic SKB dar total nerealist (Miercuri, 17 noiembrie 2010, 15:21)

        vox dei [anonim] i-a raspuns lui bgd

        Sunt multi pe aici cei care cred ca nici macar nu isi inchipuie ca un procent mare de trafic (ieftin ) se face pe fibra pusa de chinezi pe ruta Turcia , Rom
      • -3 (3 voturi)    
        Esti chinez? (Miercuri, 17 noiembrie 2010, 15:31)

        Mao taticul tau [anonim] i-a raspuns lui bgd

        Daca te-ai pricepe cat de cat n-ai mai pune intrebarea asta de individ submediocru. Bineinteles ca se poate. Documenteaza-te caricatura si lasa ironiile ieftine! Mai apoi te poti intoarce aici sa-ti ceri hidrantul. Fara batista. Iar la final ar fi bine sa dovedesti buna crestere si sa spui "saru-mana pentru masa!" Mars la studiu baietel!
        • +2 (2 voturi)    
          Auch (Miercuri, 17 noiembrie 2010, 16:51)

          bgd [utilizator] i-a raspuns lui Mao taticul tau

          Daca ma pricepeam, nu mai intrebam. Logic.
          Nu stiam ca toti trebuie sa avem cunostinte in domeniu. Na ce sa-i faci...sunt submediocru.
          De fapt submediocru in lumea ta...plina de frustrari si nerealizari.
          Multa sanatate, ca in rest...doamne-ajuta.
          • -1 (1 vot)    
            Nedumerire (Miercuri, 17 noiembrie 2010, 21:42)

            George [anonim] i-a raspuns lui bgd

            In cazul in care, iata, recunosti ca nu te pricepi, ce-i cu tine asa activ pe subiectul asta? E bine totusi, si n-am cum sa nu fiu de acord cu tine, ca recunosti ca esti submediocru. Apreciez sinceritatea. Probabil ca asta e singura calitate pe care o ai la purtator.

            P.S. Nimeni nu ti-a cerut sa crezi o afirmatie sau alta. E doar imaginatia ta bolnava. In general tu pe cine crezi "pe cuvant"???? Pe idolii tai, nu?
            • +1 (1 vot)    
              Eu te-am intrebat ceva...tu te fofilezi. (Miercuri, 17 noiembrie 2010, 23:05)

              bgd [utilizator] i-a raspuns lui George

              Ce concluzie sa trag?
              Nu e vorba de opinii sau afirmatii...nu am cum sa cred o afirmatie, ci doar sa fiu sau nu de acord cu ea.
              In momentul in care prezinti tot felul de informatii...in lipsa de o sursa, trebuie sa te cred sau nu. Din moment ce nu te cunosc si nici o sursa nu prezinti..nu te cred. Logic.
              De obicei o cred pe mama "pe cuvant" si cam atat...

              Cat despre subiect...normal ca ma intereseaza. Tot timpul ma va interesa aceasta "lupta" dintre China si SUA...iar cand cineva face niste afirmatii de genu "mai bine le-ar taia internetul" cum sa nu ma bag. Pt mine asta e o chestie nou despre care n-am mai auzit...si binenteles ca intreb.
              Dar na...tot felul de frustrati si atotcunoscatori pe-aici... Explica-mi tu..daca tot te pricepi...cum se realizeaza asa ceva.
  • -2 (2 voturi)    
    Observ ca feeling-ul pro chinez e pe val (Miercuri, 17 noiembrie 2010, 15:39)

    IC Breteanu leberalul socialist [anonim]

    Tot felul de "priceputi" (ca "ilustrul" bdg) neaga ca sursa deturnarilor de trafic de internet ar fi China. In ciuda tuturor evidentelor. Bravo tovarasi chinezi!!!! Aveti lobby-ul pro-chinez deja format in Romania... Si foarte activ. Asadar nu trebuie sa va mai chinuiti sa racolati tovarasi. Sunt destui pe-aici prin Romania. Mai trebuie doar sa-i platiti pentru ca va sustin porcariile.
    • -3 (3 voturi)    
      mda (Miercuri, 17 noiembrie 2010, 16:11)

      John Smith [anonim] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist

      Feeling pro chinez pe naiba... E vorba de a fi anti-american cu orice pret, ca asa e la moda printre prosti. Si pentru asta s-ar face tovarasi cu chinezii, arabii fundamentalisti, cu Chavez, etc. In 99% din cazuri mentalitatea asta e intilnita la aia care n-au pus piciorul in vita alor in SUA si au ca sursa de informare "documentarul" Zeitgeist.
    • +2 (2 voturi)    
      Cat de tare te inseli... (Miercuri, 17 noiembrie 2010, 17:02)

      bgd [utilizator] i-a raspuns lui IC Breteanu leberalul socialist

      Unde am negat eu? Cum sa neg? Am informatii secrete despre traficul de informatii la nivel global? Serios acuma...si mai sus am fost atacat golaneste...acu si tu mai subtil...
      Eu nu sunt ironic, pun niste intrebari fara nici un fel de subinteles...in momentul in care te apuci sa ne dai niste informatii, prezinti si sursa lor, nu? Ca altfel ar trebui sa te cred pe cuvant..si nu pot.
      Cat depre asa-zisul spirit anti-american...neah, doar anti anumite grupuri care se folosesc de SUA, si in felul asta de toata lumea, pt a-si atinge scopurile.
      Simplu.
  • +2 (2 voturi)    
    Prostia celor ce nu stiu (Miercuri, 17 noiembrie 2010, 16:53)

    Dave [anonim]

    Ce-mi plac mie indivizii de genul lui George. Ah, IP-ul este din China ergo China ma ataca.
    Si daca ip-ul respectiv a fost infestat/hijacked (in caz ca era de exemplu un ip ce nu era alocat nimanui si a fost activat de altcineva (da, se poate asta)).
    Cat despre BGP, este facut de asa natura catre openness si nu dumbass incat, aproape, oricine are un AS furnizat de RIPE/APNIC si asa mai departe poate deturna trafic-ul.
    Draga George, iti recomand sa grow up si sa mai citesti putin inainte sa ne spui tu de magnificul tau antivirus (apropos, un antivirus nu-ti spune ca virusul X vine de la IP-ul Y, ala-i un alt fel de soft de tip IDS sau ceva asemenator) ce detecteaza ip-uri "malefice".

    O zi buna.
    • -1 (1 vot)    
      Prostia celor ce cred ca stiu (Miercuri, 17 noiembrie 2010, 21:29)

      IC Breteanu leberalul socialist [anonim] i-a raspuns lui Dave

      Dave (mai exact cred ca David) confunzi o alerta pe care un antivirus ti-o aduce la cunostinta in cazul unui eventual Network attack asupra comupterului tau cu atacul unui virus. Ceea ce demonstreza ca esti departe de a te prezenta ca un cunoscator al fenomenului. As putea continua sa-ti explic ce si cum dar mi-as pierde vremea... Esti pe langa subiect. Sau te faci ca nu intelegi despre ce este vorba sau nu te pricepi. Inclin sa cred ca nu te pricepi.
    • -1 (1 vot)    
      Gargara... (Miercuri, 17 noiembrie 2010, 21:36)

      IC Breteanu leberalul socialist [anonim] i-a raspuns lui Dave

      Si inca ceva...
      Ironia matale nu tine loc de explicatii profesioniste si argumente serioase. Nimeni nu a sustinut ca un IP nu poate fi hack-uit. Insa asta e o cu totul alta poveste. E un alt subiect. China, ca-ti place tie sau nu, este liderul modial recunoscut si dovedit al deturnarii traficului de internet. Si al atacurilor in reteaua mondiala de internet. Observ ca, in timp ce unii se ocupa cu deturnarea internetului altii se ocupa cu deturnarea subiectului pus in discutie. Cu siguranta tu faci parte dintre cei care deturneaza tema in discutie.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi