Cat de departe a mers un proprietar de site de retail pentru a-si spori vizibilitatea pe Google

de Vlad Barza     HotNews.ro
Marţi, 7 decembrie 2010, 10:54 Economie | IT

​Proprietarul unui site de retail din SUA a fost arestat pentru ca a vandut produse contrafacute si apoi isi ameninta clientii care doreau sa faca plangere, totul ca parte a unui plan prin care dorea sa atraga foarte multa publicitate negativa si cat mai multe accesari pe site pentru a fi plasat cat mai bine in cautarile Google, noteaza PC World. Dupa aceasta poveste Google a decis sa schimbe algoritmii de cautare, astfel incat publicitatea negativa sa nu creasca notorietatea unei afaceri, iar proprietarul site-ului risca pana la 20 de ani de inchisoare.

Vitaly Borker, in varsta de 34 de ani a fost arestat la resedinta sa din New York si acuzat ca, in calitate de proprietar al site-ului decormyeyes.com a amenintat si a hartuit clientii carora tot el le vanduse produse contrafacute sau cu defecte.

Au existat peste 200 de plangeri de la diversi clienti care au primit produse necorespunzatoare, plangeri la care patronul site-ului a raspuns extrem de violent, amenintand clientii ca ii bate sau ii agreseaza sexual.

Borker a facut toate acestea pentru a atrage cat mai multa publicitate negativa care sa-i sporeasca prezenta in rezultatele motorului de cautare Google, mergand pe ideea ca un site e cu atat mai bine plasat cu cat apare mentionat mai des si se dau mai multe link-uri catre el, chiar si in context negativ.

Google a reactionat la povestea relatata prima oara de New York Times, caracterizand-o ca fiind "tulburatoare", iar urmarea a fost o modificare a algoritmilor de cautare astfel incat comentariile negative sa fie detectate ca atare si sa aiba rol de voturi negative, nu sa fie un "motor" care sa creasca prezenta online a unei companii care isi bate joc de clienti.













Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

2305 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    Pai asa facem si noi, unde-i problema ? (Marţi, 7 decembrie 2010, 11:22)

    ZeroTV, iRealitatea si Anatemele [anonim]

    In Romania exista mai multe televiziuni care si-au facut o imagine de marca prin aceeasi metoda: scandal.

    Nu conteaza daca stirile sunt neadevarate, vadit partiale, daca dezinformeaza sau daca duc in mocirla jurnalismul.

    Important e sa faci rating, sa ai cat mai multe link-uri, sa se holbeze prostimea.

    Asta facea si infractorul huligan rus stabilit in USA, pai el asa era obisnuit, cred ca un cetatean roman care priveste astfel de canale (de evacuare) de stiri ar reactiona la fel, ar crede ca publicitatea si castigul le obtii din negativism la maximum.
  • 0 (0 voturi)    
    O sa aiba parte de multa publicitate... (Marţi, 7 decembrie 2010, 12:31)

    Andu [anonim]

    ... in inchisoare. S-a vrut un mic mafiot, acum o sa fie fetita vreunui mexican in inchisoare.

    Probabil ca va primi ceva ani pentru a descuraja astfel de obiceiuri in viitor.

    Ii merita pe deplin!


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri